[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.805 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 09:49
Zeer benieuwd of de BTC Daily MA50 wederom nog eens getest wordt en het nog eens zo houden.

Edit: zoniet gaan we echt de Weekly MA50 opzoeken @57K

[ Voor 24% gewijzigd door cooLopke op 09-10-2024 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
jvel92 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 18:36:
Gisteren een motie aangenomen in de Tweede Kamer om de mogelijkheden van een “exitheffing” te onderzoeken.

Mocht je denken van goh als BTC naar 420k dan emigreer ik, dan mag je na jarenlang braaf belasting betalen in Nederland ook nog even een exitheffing aftikken.
Daarom nooit Bitcoin verkopen en Bitcoin als onderpand gebruiken om te lenen. Leven op basis van schuld zonder belasting te betalen. Zo doen de echte OGs dat.

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Goed, die zijn eruit getikt. 62.5k next? Is ook de bovenkant van de huidige daily candle. Ik gok er echter niet op, eerst ff zien dat dit level houdt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ecTp-PvHGdc1JgzXMikd811WFis=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qkPZUvbN7m8f1fYXuCae8HtQ.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlemons
anti elppa schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 18:37:
[...]

hahahah wat een grap, net of iemand die dan gaat betalen. Ze sturen die deurwaarder maar langs.....veel plezier met zoeken. Ik ken ook wat mensen die in NL nog gigantische schulden hebben.....vertrokken naar land binnen de EU, ze zoeken nog steeds......al 8 jaar....

Maar uberhaubt bizar dat die hersenloze idioten tijd hebben om het over dit soort zaken te hebben. Heel het land staat in de fik, en dan gaan ze kostbare tijd verspillen aan een regel die 1 niet uit te voeren is, want zie hierboven, en 2, wat nog niet eens 0,0000001% vd bevolking betreft. Erg nuttig, je zou bijna denken dat het ambtenaren zijn
Zoeken? Zolang jij geen KYC Satoshi stack hebt dan bestaat er een grote kans dat mocht er ooit een transactie zijn, jij in dikke vette problemen komt. Daarom is KYC zo kwalijk voor Bitcoin. Het loont dus om alvast een non KYC stack op te gaan bouwen... Maar misschien heb je die al ;)

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Y111Phv9N-XLIMHN3mEcZ6lzGs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wSZaG6zDMcsBNCTVk4zvrKCn.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Wat vooral heel erg vervelend is dat mijn collega pro stonks is en anti crypto en me dus keihard aan het uitlachen is :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
cooLopke schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 23:12:
Wat vooral heel erg vervelend is dat mijn collega pro stonks is en anti crypto en me dus keihard aan het uitlachen is :(
Tijd voor een orange pill in zijn koffie.

Niet letterlijk he anders zit je straks bij HR...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:05

Vis

cooLopke schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 23:12:
Vraag hem dan eens of hij MSTR in zn portfolio heeft of de boot daarvan heeft gemist.

Wie het laatst lacht...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kk4340qAaPGRfIsp-LD3eDW3jmU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2oWfz88bBtZWOXMGPoXDIFX1.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlemons
Vis schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 23:33:
[...]

Vraag hem dan eens of hij MSTR in zn portfolio heeft of de boot daarvan heeft gemist.

Wie het laatst lacht...

[Afbeelding]
Ik durf erop te wedden dat microstrategy binnen max 1 jaar hernoemd wordt naar BitcoinStrategy. Volgens mij doen ze ook steeds oldschool business en ligt de focus op Bitcoin. Gaat lekker daar. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hihi emigratie tax? Ben ik helemaal voor. Anders heb ik jullie straks permanent om mij heen :o :+

Niet betalen kun je doen, succes met je paspoortverlenging. Dan beter alles even in Monero knallen dat kunnen ze (nog) niet volgen. Of gewoon oldschool ondergrondsbankieren. Dat werkt ook, althans de Thaise variant (disclaimer: volgens een vriend ofzo :P )

Ik heb door het dumpje iig het weekendbier weer binnen. Fijn weekend alvast! :9

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Iets met hete soep en opdienen.

Bovendien: de gemiddelde ambtenaar (in ieder land inclusief NL) is doorgaans niet goed genoeg om iemand na emigratie te traceren op basis van de door jouzelf aangeleverde gegevens. Hoe willen ze een emigratietax gaan opleggen als ze je zelfs mét hulp niet kunnen vinden?

Sommige diensten maken er zo'n puinhoop van dat het je bij wijze van spreken moeilijk wordt gemaakt om die belasting überhaupt te betalen.

Misschien dat het nog eens goedkomt zodra men hun ICT- en privacygerelateerde zaken op orde heeft, maar met dat PVV-kabinet gaat zoiets ook niet gebeuren tenzij ze full bruin hemd mogen gaan, dus de komende 10 tot 20 jaar ga je weinig van zoiets merken.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
mrlemons schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 23:10:
[...]

Zoeken? Zolang jij geen KYC Satoshi stack hebt dan bestaat er een grote kans dat mocht er ooit een transactie zijn, jij in dikke vette problemen komt. Daarom is KYC zo kwalijk voor Bitcoin. Het loont dus om alvast een non KYC stack op te gaan bouwen... Maar misschien heb je die al ;)
kyc is leuk idd, als ik mijn bitcoin paar 100km verderop uit laat betalen in de eu. Genoeg landen wisselen helemaal niets uit. Kan ik zo een bankrekening openen zonder ook maar iets aan history. En als ik vertrek hier, ga ik natuurlijk niet ergens in de eu zitten met mijn zak geld. Pak kans is dus 0. Daarboven op, denk je nou echt dat die flut ambetenaren in nl mij op komen zoeken op de kaaiman eilanden? Hebben daar 0 macht ook

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
sh4d0wman schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 03:51:
Hihi emigratie tax? Ben ik helemaal voor. Anders heb ik jullie straks permanent om mij heen :o :+

Niet betalen kun je doen, succes met je paspoortverlenging. Dan beter alles even in Monero knallen dat kunnen ze (nog) niet volgen. Of gewoon oldschool ondergrondsbankieren. Dat werkt ook, althans de Thaise variant (disclaimer: volgens een vriend ofzo :P )

Ik heb door het dumpje iig het weekendbier weer binnen. Fijn weekend alvast! :9
2 oplossingen, verleng hem, heb je daarna 10 jaar te tijd om ergens anders wat voor elkaar te krijgen
oplossing 2, koop 1 of ander bouwvallig klote hok in nl voor 150k. En blijf daar ingeschreven, waar je dan uiteraard nooit bent. Krijg je ook nog pensioen en aow. Niet dat dat nog iets waard is tegen de tijd dat ik daar recht op heb. Oja betaal dan een familid ff wat geld om 1 van jou pinpassen paar maanden per jaar te gebruiken voor wat rolletjes mentos (deze tip heeft een kennis ook gebruikt, werkt prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Wel grappig om te zien dat etf's wel negatief waren gisteren, maar echt heel erg lichtjes. Blackrock heeft zelfs gekocht. Dit kwam duidelijk uit de hoek van de leverage traders dus lijkt me

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10:59
Crypto slowchat be like

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/guj63FxaSKRx1snhCyvjy1w82Rs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d6rvR6xZz6oeJPNOMKngPbgs.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 16:06
Nice, lees net dat de beren gewoon worden weggejaagd door agenten. Only way is up!

https://nos.nl/artikel/25...agd-door-honderd-wasberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Het ziet er naar uit dat de Daily MA50 een feit is. Zeker om in de gaten te houden de volgende weken als terugtest niveau.

[ Voor 9% gewijzigd door cooLopke op 10-10-2024 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
cooLopke schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 08:18:
Het ziet er naar uit dat de Daily MA50 een feit is. Zeker om in de gaten te houden de volgende weken als terugtest niveau.
Indien de berekening ervan goed uitgevoerd, dan zeker feitelijk ja...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:39
Leuk al die verhalen over exit tax enzo, maar is het realistisch?
Stel, je maakt een cryptoklapper, ga je dan echt gelukkiger worden op een tropisch eiland, altijd zon, mooie vrouwen die alleen bij je zijn vanwege je geld, altijd uitslapen en bierdrinken tot de max want je hebt toch geen verantwoordelijkheid?

Nee hoor, doe mij maar oploskoffie en een natte druilerige herfstdag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
Don Guacamole schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 09:02:
Stel, je maakt een cryptoklapper, ga je dan echt gelukkiger worden op een tropisch eiland, altijd zon, mooie vrouwen die alleen bij je zijn vanwege je geld, altijd uitslapen en bierdrinken tot de max want je hebt toch geen verantwoordelijkheid?

Je vergeet het deel van klagende collega's om je heen. En de rest dat ben ik met je eens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-09 09:15
Don Guacamole schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 09:02:

Klinkt goed, waar is dat eiland precies?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
liquiditeit rond de 62,5k is iig gigantisch. Zou me verbazen als we die niet gaan pakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-09 07:40
Zal wel aan het weer liggen, iedereen negatief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 15:08
Ik weet niet of ik dit (https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationMap) juist interpreteer maar tot aan 62.500 zou 476 miljoen aan shorts rekt gaan?

Lijkt mij vrij veel, maar er zijn ook vrij veel domme mensen op de wereld.

edit: Open Interest loopt ook atypisch omhoog bij een dalende koers.

Dat wordt gezellig vanmiddag bij de CPI cijfers.

[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-10-2024 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:59

Liberteh

All your base belong to me

BTC100K2021 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 09:43:
Ik weet niet of ik dit (https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationMap) juist interpreteer maar tot aan 62.500 zou 476 miljoen aan shorts rekt gaan?

Zou 't met een korrel zou nemen. De cijfers komen niet overeen met liquidaties die ik bijvoorbeeld op aggr.trade voorbij zie komen wanneer er een gele balk opgeknabbeld wordt. Viel mij ook al op dat men hier erg veel waarde hecht aan die niet herleidbare data.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qond3orqC1_pYrQ6ny3B4-4jUYI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qI6i43YbXrE6RLUW3JhXRVBh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:41

Grappig, deze versie van een liquidation map was ik nog niet tegengekomen. De variant die ze de 'heatmap' noemen lijkt veel populairder: beide varianten zijn dus beschikbaar bij Coinglass.

Anyway: als ik die chart van je linkje bekijk staat er dat die 476 miljoen aan shorts alleen bij Binance zijn. De tweede chart bevat klaarblijkelijk de leverage bij alle exchanges: dan kom je bij $62.500 uit op 1.64 miljard aan liquidations.

[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 10-10-2024 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 13:21
AGGR is dan ook 20 exchanges met spot en preps gecombineerd.. logisch dat het hoger is

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online

klopt wel hoor. En idd domme mensen....of gok verslaafden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:59

Liberteh

All your base belong to me

Aeronaut schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:14:
AGGR is dan ook 20 exchanges met spot en preps gecombineerd.. logisch dat het hoger is
Wat ik ook zeg is dat de liquidaties op aggr minder zijn dan wat je in die heatmap ziet van een enkele exchange. :+

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:57
Vind het bullish dat daily 50MA support dient, op zich een logische retest. Nu als fundering behouden en up only!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:26

Coldcat

HODL

keanu_ schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:34:
Vind het bullish dat daily 50MA support dient, op zich een logische retest. Nu als fundering behouden en up only!
De bounce vanaf de MA is echter vrij zwak.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010

tomtom901

Moderator General Chat
Coldcat schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:41:
[...]

De bounce vanaf de MA is echter vrij zwak.
Veel geld aan de zijlijn, wachtend op CPI. Denk dat dat een grote move gaat geven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
tomtom901 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:01:
Veel geld aan de zijlijn, wachtend op CPI. Denk dat dat een grote move gaat geven.
En voor de volledigheid: die worden dus weer om 14:30 onze tijd bekend :) De verwachtingen zijn als volgt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z1ErW2h6i8Tp2TWk5qOF_mZtsHo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iSXQjvfkuzAJhuWXDVaT4XBM.png?f=user_large

Men verwacht dus een (lichte) verdere cooling van de inflatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:24
Mijn virusscanner slaat op hol bij het open van deze link. https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationMap
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X4Fmov6qNxAJ2iTyXgl1kAbo3kk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vXYaRDu3grlhnSKHWGB4HgUa.jpg?f=user_large

[ Voor 49% gewijzigd door zwembroek op 10-10-2024 11:15 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:09:
[...]

En voor de volledigheid: die worden dus weer om 14:30 onze tijd bekend :)
Hoe laat ook alweer?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021
Jouw scanner is dat gezoek naar bearish confirmatie ook zat :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
BTC100K2021 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:21:
[...]

Jouw scanner is dat gezoek naar bearish confirmatie ook zat :+
:)
Vandaag de 57.5k aantikken en dan up? Kan best zijn dat ik vandaag met 50% instap als we daar (in de buurt) komen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vis

Vis

Guere schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:09:
[...]

En voor de volledigheid: die worden dus weer om 14:30 onze tijd bekend :) De verwachtingen zijn als volgt:

[Afbeelding]

Men verwacht dus een (lichte) verdere cooling van de inflatie.
Mooi, laatste kans om Bitcoin onder de 61k te kopen is nu.
@zwembroek je hebt tot 15.30 uur de tijd om in te stappen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3V2aZAGr_yVH_GdA80u_7Uf7gcM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/stpTblgWFdjg1uicfVjgSDkp.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:25:
[...]

:)
Vandaag de 57.5k aantikken en dan up? Kan best zijn dat ik vandaag met 50% instap als we daar (in de buurt) komen.
Ik doe mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
BTC goden, blijf gewoon lekker boven 60k wil je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Het loopt de alts in ieder geval al dun door de broek. Dat is altijd mooi, ongeacht de actie die we nog gaan krijgen.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Guere
zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:25:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/at9cAJ1AY-XNQtDeZayElsSeDUk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6TXVC71zZlExqBPSJvn89EZ6.gif?f=user_large

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
_O-

Maar er staat nergens Bitcoin dus waarschijnlijk is dit zwembroek die wat coins gaat kiezen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VUc6XyipbtdzTD7xXP9j1gr4XvA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mRuHnLEjG5NZFL23otfntweY.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Alpina schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:10:
[...]

_O-

Maar er staat nergens Bitcoin dus waarschijnlijk is dit zwembroek die wat coins gaat kiezen:

[Afbeelding]
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/peter-todd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Maar mijn base case blijft sub 50k. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:03
Is het niet gewoon zo dat die inflatie cijfers altijd maar tijdelijk invloed hebben op prijzen van assets. De gokkers worden er uit gesloopt en dan keert de rust terug.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/968qr2.gif

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:33:
[...]

Maar mijn base case blijft sub 50k. ;)
Dit is mijn base case. Maar die is eigenlijk best bearish..

Bull case it is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MQk-NmApd9zmQmUsPaVrFBwirMQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ca6nli2ueLsEWkGyvU2bo9LY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Bitboy shiller heeft ook een top tip :

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:33
Vis schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:45:
[...]

Bull case it is.

[Afbeelding]
3 miljoen is echt zeer laag hoor, eerst maar zien of de dollar nog bestaat of dat men een reset doen voor een digitale dollar.
Europa loopt wel voor op cbdc, misschien is europa gekozen als test omgeving voordat de dollar overgaat naar digitale dollar. Westerse samenleving accepteert zoiets wel sneller dan bijv. Nigeria waarbij die digitale munt een flop is.... time will tell, ik kies iig voor Bitcoin en geen euro/dollar of w/e d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Don Guacamole
Vis schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:45:
[...]

Bull case it is.

[Afbeelding]
Gast, in 2045 leef ik echt niet meer hoor. Als deze bull mijn bags pumpt ga ik instant aan de h**ren en de coke, dat houdt je geen 20 jaar vol..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Don Guacamole schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 13:37:
[...]

Gast, in 2045 leef ik echt niet meer hoor. Als deze bull mijn bags pumpt ga ik instant aan de h**ren en de coke, dat houdt je geen 20 jaar vol..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9U7Y_mMAe_7MfFLVjKpPe3TESgs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yNz1WUgyuSh6YXvgJrVusoa2.gif?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 10-10-2024 13:40 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7t7Op54xVMMrxhdmkITmH_xKyN0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DUPJnyMZT2a4VwRzmDrHMjrK.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:19

knakworst

Get more sats!

Wat jammer dat de scammers mijn naam nog niet weten, anders was ik er alsnog niet ingetrapt....

Ontbrekende informatie gevonden. Als je het al gevonden hebt hoef je toch niet op te vragen :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YbQLc4Iv6fuqMUi2jPgqUFMLoew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mQK9iRqpCTCRYo85BDxyHmaw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra weet je het zeker? We hebben hier (ASEAN) al een cross-border CDBC. Veel mensen betalen al bijna alles met de smartphone, zelfs de kleinste ondernemingen hebben QRcodes. Bv een brommertje wat softijs verkoopt.

Grote broer China heeft ook interesse:
https://www.thailand-busi...k-digital-currencies-cbdc

Crypto voor banking the unbanked zal hier niet meer werken. Er zijn nu ook gratis basis rekeningen te openen. Wie digitaal niet mee komt betaald nog cash.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/968ywf.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Nu online
Wat gaat er gebeuren cowboys, gaan we zo verder rekt. Of komt de pump der pumps?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/968zsr.gif

[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 10-10-2024 14:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
thierry1982 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 14:10:
Wat gaat er gebeuren cowboys, gaan we zo verder rekt. Of komt de pump der pumps?
Ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
CPI HOT:

CPI 0.2% MoM, Exp. 0.1%
CPI Core 0.3%, Exp. 0.2%

CPI 2.4% YoY, Exp. 2.3%
CPI Core 3.3% YoY, Exp. 3.2%

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
Ok, die korte drop was zeker weten time-based. Op de seconde :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Valt so far nog alles mee.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Wacht eerst maar even op de unemployment cijfers die straks komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Iets hoger dan verwacht.

CONSUMER PRICE INDEX - SEPTEMBER 2024

The Consumer Price Index for All Urban Consumers (CPI-U) increased 0.2 percent on a seasonally adjusted
basis, the same increase as in August and July, the U.S. Bureau of Labor Statistics reported today. Over
the last 12 months, the all items index increased 2.4 percent before seasonal adjustment.

The index for shelter rose 0.2 percent in September, and the index for food increased 0.4 percent. Together,
these two indexes contributed over 75 percent of the monthly all items increase. The food at home index
increased 0.4 percent in September and the food away from home index rose 0.3 percent over the month. The
energy index fell 1.9 percent over the month, after declining 0.8 percent the preceding month.

The index for all items less food and energy rose 0.3 percent in September, as it did the preceding month.
Indexes which increased in September include shelter, motor vehicle insurance, medical care, apparel, and
airline fares. The indexes for recreation and communication were among those that decreased over the month.

The all items index rose 2.4 percent for the 12 months ending September, the smallest 12-month increase
since February 2021. The all items less food and energy index rose 3.3 percent over the last 12 months.
The energy index decreased 6.8 percent for the 12 months ending September. The food index increased 2.3
percent over the last year.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
The Fed's worst nightmare has begun:

1. Core CPI inflation rises to 3.3%, the first increase since March 2023

2. 258,000 people filed for unemployment this week, above expectations of 230,000

Once the September jobs report is revised sharply lower, it will reveal the Fed's nightmare situation.

Rising inflation with rising unemployment.

Niet goed. Sub 50k here we come.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VUCLpRd2Awp2Ym7SA2XnOhiROwg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RZ5XQl9YCEtK5UrGrPhzQ53S.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 22:04
Was al ingeprijst, misschien even liquiditeit oppikken op 57k en dan omhoog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thierry1982
  • Nu online
Doe nou geen Wispe kerel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:03
Buy more Btc. that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Niemand kan mij overtreffen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 14:52:
[...]

Niemand kan mij overtreffen.
Nee, dat is één ding dat zeker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
maar wat gaan we doen dan? buy orders op 6 cent zetten?

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 14:55:
maar wat gaan we doen dan? buy orders op 6 cent zetten?
HODL BTC! Forever $60-62k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 14:35:
[...]

Wacht eerst maar even op de unemployment cijfers die straks komen.
Kijk maar eens naar de trades tussen 15.30 en 16.00, dat geeft je een beter idee van hoe traders positioneren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
tomtom901 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 15:06:
[...]

Kijk maar eens naar de trades tussen 15.30 en 16.00, dat geeft je een beter idee van hoe traders positioneren :)
Die liquiditeit gaat ook wel gepakt worden.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GZhiONoWMBEvF7a?format=jpg&name=medium
(P.S. Ik heb niet in die kaart gekrast. )

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 10-10-2024 15:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 15:10:
[...]

Die liquiditeit gaat ook wel gepakt worden.
[Afbeelding]
Most likely ja. ;) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IZpDck_IlAVMBcdr1_P_FGyoxGQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gu0O00t8CxOaXgMraCPELwka.png?f=fotoalbum_large

Rekt :+ maar wel bijna op target, mooi balen haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e7U59pSwrNkOQat54WWuflqofhA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h4dUzrUiu1dMJ5b1XRbi4xhn.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door tomtom901 op 10-10-2024 15:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Er zit totaal geen kracht meer omhoog. Het is wachten tot we weer een enorm dikke rode candle krijgen om het op de bodem weer opnieuw te proberen. Deze prikjes zijn de laatste resistence om het verleden in stand te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Coldcat schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 15:54:
Er zit totaal geen kracht meer omhoog. Het is wachten tot we weer een enorm dikke rode candle krijgen om het op de bodem weer opnieuw te proberen. Deze prikjes zijn de laatste resistence om het verleden in stand te houden.
run van 6 september tot eind september was anders aardig krachtig. Hebben nu 1,5 week ff wat sellers, zoals bijna elk begin van de maand afgelopen 4 maanden. Feit is, is dat die "dump" veel minder ver kwam dan de maanden ervoor. En juist daar dus veel minder kracht. Kijk op de monthly, ziet er gewoon prima uit. Zolang we op de daily geen lower low zetten, is er totaal niets aan de hand.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Don Guacamole
Coldcat schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 15:54:
Stilte voor de storm.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SbNhtimMwRixdodXIrOO5wXrJFA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KOzbw1cptvwiXRsdUAs61Lhs.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
Eindelijk iemand die de rechthoeken naarmate we verder gaan verkleind op een logschaal.

200~k where do i sign?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Aeronaut schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 16:03:
[...]

Eindelijk iemand die de rechthoeken naarmate we verder gaan verkleind op een logschaal.

200~k where do i sign?
dit is alleen van toepassing met huidig model, stel er komt hyperinflatie dollar/euro, dan wordt de rechthoek weer vergroot!

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10:59
Kol Nedra schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 16:09:
[...]

dit is alleen van toepassing met huidig model, stel er komt hyperinflatie dollar/euro, dan wordt de rechthoek weer vergroot!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ktqNsVccCjR5l6_kMRjKeEBDqKs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RNyZEJ0SzZjVkVLgDHbFqqUJ.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 16:09:
[...]

Toen de Duitse Mark instortte ging het hard.

December 1921: 1 Brood = 4 Mark
December 1922: 1 Brood = 163 Mark
Januari 1923: 250 Mark
April 1923: 474 Mark
Augustus 1923: 69.000 Mark
November 1923: 1 Brood = 201.000.000.000 Mark

Als we dezelfde weg inslaan:

December 2024: 1 BTC = $60,000
December 2025: 1 BTC = $2,445,000
Ausgustus 2026: 1 BTC = $1,000,000,000
December 2026: 1 BTC = $3,015,000,000,000,000
`

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 10-10-2024 16:28 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Je moet gewoon de bull de bull laten.

Minder charts en short term visies, meer long term passief hodlen. FED geneuzel = ruis.

Laat je geest niet bedwelmen door 24/7 sentiment van andere mensen, die ook maar wat omkutten, maar dan met een Twitter account of Youtube kanaal.

Leg de kaarten weg en trek de koude potten open. Het weekend is hier :9B

Woensdag weer beginnen, tenzij Bitcoin meewerkt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:00
Aeronaut schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 16:03:
[...]

200~k where do i sign?
Alleen moet de laatste rechthoek nog even gehalveerd worden.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Coldcat schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 16:26:
[...]

Toen de Duitse Mark instortte ging het hard.

December 1921: 1 Brood = 4 Mark
December 1922: 1 Brood = 163 Mark
Januari 1923: 250 Mark
April 1923: 474 Mark
Augustus 1923: 69.000 Mark
November 1923: 1 Brood = 201.000.000.000 Mark

Als we dezelfde weg inslaan:

December 2024: 1 BTC = $60,000
December 2025: 1 BTC = $2,445,000
Ausgustus 2026: 1 BTC = $1,000,000,000
December 2026: 1 BTC = $3,015,000,000,000,000
`
_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Tja, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fa3Z5dRxkUfjjN7Nftm0W9o6Exo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Xsj9Ydluju6MmVepO8qyWbVH.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C8hrMkP8pmbhAvBLQPlfE1lTWRI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r7CteGbQj1JBADOmJdYs2u5Y.jpg?f=user_large

🤔🍺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GZinBH7bEAAp74r?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
sissy waardes. En dat meen ik serieus. En dan een twitter bericht met soared. Alsof het gigantische stijging is, in de top 3 aller tijden. (komt niet eens in de top 100 voor).

Allemaal sentatie/ klickbait meuk.

Wat ik nu vooral zie is dat veel shorters positie gesloten hebben laatste 3 uur. Winst genomen waarschijnlijk omdat dump na de cijfers uit bleef.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aNfRHrS1XrcwsK23dTWPpDdtuXU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XWtPdRrToxFV1iY6C5NFQbUM.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 10-10-2024 18:57 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 18:35:
[...]

sissy waardes. En dat meen ik serieus. En dan een twitter bericht met soared. Alsof het gigantische stijging is, in de top 3 aller tijden. (komt niet eens in de top 100 voor).

Allemaal sentatie/ klickbait meuk.

Wat ik nu vooral zie is dat veel shorters positie gesloten hebben laatste 3 uur.

[Afbeelding]
Zal ik hem rapporteren?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Gerappateerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
ja man, doen. 100 punten voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nou vooruit. Voor de achterblijvers toch nog een allerlaatste kans om onder de 60 te kopen in 3, 2, ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
vandaag Tesla announcement, ben benieuwd...... morgen dus God candle?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Er is een nieuwe TV-serie van Marvel. Om een of andere reden past de muziek goed bij de cryptoliefhebber.

Down, down, down the road...

If I can reach you...

If I can hold you...

It's the only way we survive...

Kan niet anders dan dat het is geschreven met Bitcoin in gedachten. Eigenlijk heten we hier allemaal Dorothy die over de goudgele weg loopt; de kleur van Bitcoin. Toeval? Ik dacht het niet!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
knakworst schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 19:10:
Nou vooruit. Voor de achterblijvers toch nog een allerlaatste kans om onder de 60 te kopen in 3, 2, ..
AAVE strong, jaja lieve mensen, AAVE is lekker bezig met zijn eigen bullrun ;)

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 86 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!