Kan je hem niet laten bannen? Zijn we in 1x klaar.
Wispe schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 19:22:
[...]
Kan je hem niet laten bannen? Zijn we in 1x klaar.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fPUU7W7i1D5d9hissB9rC3kX.gif?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Vandaag 13,5 roze koeken op 9. Drie over twaalf is het zover.Kol Nedra schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 19:10:
vandaag Tesla announcement, ben benieuwd...... morgen dus God candle?
Morgen dus God candle, mits gunstige draaielier op de schutting vlakbij loods 8.
Dat wordt billenknijpen. Maar eigenlijk ongeacht.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
God candle op de blood sugar chartsFrambozenTaart schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 19:43:
[...]
Vandaag 13,5 roze koeken op 9. Drie over twaalf is het zover.
Morgen dus God candle, mits gunstige draaielier op de schutting vlakbij loods 8.
Dat wordt billenknijpen. Maar eigenlijk ongeacht.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Morgen gewoon weer ergens tussen de 60-62K. Maak je niet druk.
Wat een saaie hoeren markt. Wat een volstrekte oneindige zijwaartse slowbleed. Wat een ongeïnspireerde slow chat.
Een mens zou zijn sats van de hand doen omwille van het gebrek aan actie, niet eens om het gebrek aan winst.
Een mens zou zijn sats van de hand doen omwille van het gebrek aan actie, niet eens om het gebrek aan winst.
Maktub
Love F’n math !Coldcat schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 16:26:
[...]
Toen de Duitse Mark instortte ging het hard.
December 1921: 1 Brood = 4 Mark
December 1922: 1 Brood = 163 Mark
Januari 1923: 250 Mark
April 1923: 474 Mark
Augustus 1923: 69.000 Mark
November 1923: 1 Brood = 201.000.000.000 Mark
Als we dezelfde weg inslaan:
December 2024: 1 BTC = $60,000
December 2025: 1 BTC = $2,445,000
Ausgustus 2026: 1 BTC = $1,000,000,000
December 2026: 1 BTC = $3,015,000,000,000,000
`
Shortje loopt:
:fill(white):strip_exif()/f/image/2veR1j2SaEAYHVc5qdrnkX7H.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
:gifsicle():strip_exif()/f/image/NzwfTwdo2exQhKkOy48YrGRI.gif?f=user_large)
Maar gebeurt toch niks mee. Taro is weer druk zie ik.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3E5HSJoRRske9pafxmHpqBmb.gif?f=user_large)
[ Voor 19% gewijzigd door Darrell op 10-10-2024 19:59 ]
Darrell schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 19:57:
[...]
[Afbeelding]
Maar gebeurt toch niks mee. Taro is weer druk zie ik.
[Afbeelding]

buy order gehit, let's goo!! was alweer even geleden dat ik BTC kocht
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ziISVrVnd2AgKhkUVxlWe4u9.jpg?f=user_large)
56.8 ligt dat ding. Kan best wel een mooie support worden.keanu_ schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:03:
Nou de weekly 50MA dan maar...
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Gezien dump op btc, btc d die dus rekt gaat, zou het me niets verbazen dat usa silkroad coins aan het dumpen is.....
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hij is weer vrij, dus:anti elppa schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:17:
Gezien dump op btc, btc d die dus rekt gaat, zou het me niets verbazen dat usa silkroad coins aan het dumpen is.....
:strip_exif()/f/image/DXEdALoEVPAllyWlLC79jX5m.jpg?f=fotoalbum_large)
Stack Sats
Trek die pleister er gewoon af.
Precies, slik die drol maar gewoon in één keer door.zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:20:
Trek die pleister er gewoon af.
Lijkt me heel sterk dat dit nog een Uptober wordt. Ondertussen mijn aandelen op een ATH 😅
Nu tesla nog...bsmpower schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:31:
Lijkt me heel sterk dat dit nog een Uptober wordt. Ondertussen mijn aandelen op een ATH 😅
Anoniem: 710428 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:31:
en verwacht niet dat we in 2025 de volgende bull cycle gaan krijgen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PAcQNBpUFNZcD0C40Q90uz4q.jpg?f=user_large)
Maktub
Vorige maand zagen we in twee weken een 15% stijging. Als we vanaf hier hetzelfde doen staan we 72k. BTC heeft gekkere dingen gedaan.bsmpower schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:31:
En op een of andere manier blijf ik deze fout maken. Ik zie/voel iets aankomen en blijf dom holden. Had me 18% verlies bespaard sinds deze datum. En heb dit wel vaker... Toch gek het "gevecht" tussen gevoel/verstand/mening van anderen.bsmpower schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:55:
[...]
Dacht dat dit een algemeen cryptocurrency forum was, niet Bitcoin only? Maar goed, lees dat de meeste hier Bitcoin hebben dus begrijp de opmerking. Laat ik dan voor mezelf spreken dat ik de bui al weer zie hangen en de (altcoin) winsten van de afgelopen week weer snel zullen verdampen.
Kom deze ook steeds vaker tegen. Juist als iedereen een "Uptober" verwacht zal het wel weer anders uitpakken.
[Afbeelding]
Tja, komt een keer dat ie wel 50% up gaat....en daar sta je dan. Je zal zien dca hodl by far het beste is.bsmpower schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:43:
[...]
En op een of andere manier blijf ik deze fout maken. Ik zie/voel iets aankomen en blijf dom holden. Had me 18% verlies bespaard sinds deze datum. En heb dit wel vaker... Toch gek het "gevecht" tussen gevoel/verstand/mening van anderen.
Probeer de markt toch niet te timen joh.. en als je het toch wilt proberen doe het dan met max 20% van je investeringen bijvoorbeeld.bsmpower schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:43:
[...]
En op een of andere manier blijf ik deze fout maken. Ik zie/voel iets aankomen en blijf dom holden. Had me 18% verlies bespaard sinds deze datum. En heb dit wel vaker... Toch gek het "gevecht" tussen gevoel/verstand/mening van anderen.
Voor de rest, DCA en HODL. Je gaat het toch niet winnen van de bots en whales.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Ik ben echt verpest, bij mij op het werk vragen ze in wat grotere meetings of we de meeting willen beoordelen met een score van 1 tot 5.
Meestal wordt er een 4 gegeven en dan op de manier zoals CZ het doet.
Maar dat heeft niemand in de gaten volgens mij behalve ik
Waarom een 4 en geen 5 punten?
Er is altijd wat te verbeteren
De klassieke 'had ik maar...'bsmpower schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:43:
[...]
Gewoon een gezond en onlosmakelijk verbonden onderdeel van crypto.
Nou lijkt traden op basis van gevoel me niet de beste strategie, maar misschien werkt het voor jou. Het werkte ook voor die octopus die het WK voorspelde en voor de beurs gorilla.bsmpower schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:43:
[...]
En op een of andere manier blijf ik deze fout maken. Ik zie/voel iets aankomen en blijf dom holden.
Leer traden op basis van TA, of kies een strategie waarbij je niet trade (DCA en hodl). Dat eerste kan lucratiever zijn, maar is ook risicovoller.
En naar de rest: Iemand nog iets verloren vanavond? Ik heb gelukkig nog evenveel sats.
Dat klinkt heel stoer, maar natuurlijk balen we van wat verloren fiat-waarde. Want uiteindelijk hebben we sats om te kunnen cashen, niet om via Lightning te betalen in een kroeg in Arnhem.
En zelfs dan willen we trouwens zoveel mogelijk bier voor zo min mogelijk sats.
Maar laten we het van de goede kant bekijken. Nog maar -20% en Zwembroek doet weer mee.
Maktub
Ff crossposten hoor.
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Wat een geitenbende weer.. ik ga er maar weer een kratje schultenbrau in gooien..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
oh boy......
I'm either laughing or crying. This cycle is a new level of crazy. https://t.co/RD2mDQEr6b pic.twitter.com/ZZeiEYLUy5
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 10 oktober 2024
Taro heeft de TP al gehit voordat je doorhebt wat er is gebeurd
TACO speelt met mn Privé

buy order die ik gekocht heb staat alweer in de plus, jaja winst 🙂
"experts" en banken 👀Alpina schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:22:
[Afbeelding]
Kan dit ook bij crypto?
Ik vraag dit voor een vriend.
Cred, Taro, Ben en Bob houden allemaal rekening met de low in november. Wie durft daar tegenin te wedden?
Ik, ken alleen die 2e.. en die kan ik hebbenzwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:36:
Cred, Taro, Ben en Bob houden allemaal rekening met de low in november. Wie durft daar tegenin te wedden?
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 10-10-2024 22:38 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik houd met het volgende rekeningzwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:36:
ZERO, 6 cent, 69k, 73k en 420k.
Eerlijk is eerlijk, de laatste keer dat wij elkaar zagen denk ik idd welSt@m schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:38:
[...]
Ik, ken alleen die 2e.. en die kan ik hebben
Het zou wel fucked up zijn als we de ATH al hebben gehad. Ik hoorde laatst de ton van John hetzelfde zeggen. Nu komt Bob er ook mee aanzetten. Niet dat ik dit denk maar het zal maar wel zo zijn. Voor jou maakt het verder niet zo heel veel uit. Maar dan gaan er weer een heleboel naar rekt city.anti elppa schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:50:
[...]
Ik houd met het volgende rekening
ZERO, 6 cent, 69k, 73k en 420k.
Waar is retail? RETAIL?????zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:55:
[...]
Het zou wel fucked up zijn als we de ATH al hebben gehad. Ik hoorde laatst de ton van John hetzelfde zeggen. Nu komt Bob er ook mee aanzetten. Niet dat ik dit denk maar het zal maar wel zo zijn. Voor jou maakt het verder niet zo heel veel uit. Maar dan gaan er weer een heleboel naar rekt city.
Dat is toch wel de groep die voor die enorme pumps zorgt.
Je hoort ook geluiden dat het net zo is als vorige cycles. Een consolidatie voor de pump.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Nou nou, de essentie van de video van Bob is toch vooral heel erg bullish in mijn ogen. Hij geeft meermaals aan een kleine waarschijnlijkheid toe te kennen aan die LTC. En idd zoals @Coldcat zegt duidt hij vooral op de gezonde consolidatie die we nu zien en een reset van het sentiment..zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:55:
[...]
Het zou wel fucked up zijn als we de ATH al hebben gehad. Ik hoorde laatst de ton van John hetzelfde zeggen. Nu komt Bob er ook mee aanzetten.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:55:
[...]
Het zou wel fucked up zijn als we de ATH al hebben gehad. Ik hoorde laatst de ton van John hetzelfde zeggen. Nu komt Bob er ook mee aanzetten. Niet dat ik dit denk maar het zal maar wel zo zijn. Voor jou maakt het verder niet zo heel veel uit. Maar dan gaan er weer een heleboel naar rekt city.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/APozFrWMth2EB7pbYLnYLizI.gif?f=user_large)
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Heeft Bob het over een ATH of over een volgende dip op weg naar een huidige ATH?zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:55:
[...]
Subtiel verschil waar je veel plezier aan kan overhouden
Dat zit wel Schnorr.
Khaelos schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 01:47:
Ik kwam dit tegen, wel interessant mbt CBDC
https://www.dnb.nl/innovatie-in-betalen-en-bankieren/
Leuk gesteld, maar wel met een typisch bankpromotiesausje.Een ander voorbeeld is ‘PSD2’. Dit is een pakket Europese regels dat consumenten beschermt tegen misbruik van hun privégegevens. Het geldt ook voor aanbieders van betaaldiensten.
Wat PSD2 eigenlijk is, is een verplichting voor banken om jou als consument minder afhankelijk van hen te maken door je minder stevig aan zo'n partij te binden voor inzicht in je eigen data.
Een beetje zoals Google die de verplichting kreeg om je data los te mogen downloaden zonder gebruik te moeten maken van hun beperktere interfaces.
Dat zit wel Schnorr.
acht de kans echt op ongeveer 0 dat dat het geval is. Check vooral het lijstje wat bob aanhaalt in het begin. Alles staat heel dik en vet op groen.zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:55:
[...]
Moeten in slechtste geval nog ff 1 tot 2 maanden wachten met nog een keer 55k op de klokken. Das allemaal geen ramp. Mooi moment voor mensen die nog wat extra willen kopen.
dit soort consolidatie fases zijn extreem gezond en idd wat bob zegt, bullish. Langer dat het duurt, des te meer brandstof omhoog zo.
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 11-10-2024 07:33 ]
Ik zag laatst een video van Anti Elppa (ik heb het premium traders abbo) en die was wel nog bullish. De thumbnail van de video had zelfs laser ogen.zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:55:
[...]
Ik hoorde laatst de ton van John hetzelfde zeggen. Nu komt Bob er ook mee aanzetten.
Kijk, wanneer hij zegt “Dit is geen berenmarkt, maar gewoon 9 jaar brandstof verzamelen,” begin ik wel te twijfelen of het echt zo rooskleurig is als hij denkt.
Maktub
eens zien of ze de 50dma terug kunnen pakken. Zou mooi zijn
Maakt allemaal niet uit, zit toch al balls deepzwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:36:
Trust me when I say this is only the beginning.
Precies wat ik dachtNumbers schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 07:52:
[...]
Maakt allemaal niet uit, zit toch al balls deepen als we echt nog even gaan dippen, gaat de eindejaarsbonus er ook nog in.
Eigenlijk is dit wel een beetje gek, toch? Er is geen nieuwe instroom van greater fools en de Tweakers / WSB circle jerk blijft toch méér fiat in de magische internet munten stoppen.Numbers schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 07:52:
[...]
Maakt allemaal niet uit, zit toch al balls deepen als we echt nog even gaan dippen, gaat de eindejaarsbonus er ook nog in.
Een deel daarvan haakt af (Gelukzoeker, Zwembroek), een ander deel verdient zijn geld met slimme trades en shorts (Taro, Tominatie).
Je vraagt je af wie het laatst overblijft, met Michael Saylor, wanneer de muziek stopt.
Maktub
Wie als laatste overblijft?MrMrq schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:03:
[...]
Eigenlijk is dit wel een beetje gek, toch? Er is geen nieuwe instroom van greater fools en de Tweakers / WSB circle jerk blijft toch méér fiat in de magische internet munten stoppen.
Een deel daarvan haakt af (Gelukzoeker, Zwembroek), een ander deel verdient zijn geld met slimme trades en shorts (Taro, Tominatie).
Je vraagt je af wie het laatst overblijft, met Michael Saylor, wanneer de muziek stopt.
Het plebs natuurlijk, die moeten werken voor hun sats en kunnen het niet goedkoop omwisselen voor fiat zoals nu.
Globale munteenheid is het doel toch?
:strip_exif()/f/image/vJ33rEPEuyoGWTWeXxPJCGPN.jpg?f=fotoalbum_large)
Er gaan Bitcoins verloren, minen levert na iedere cyclus minder op en fiat wordt door inflatie minder waard.MrMrq schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:03:
[...]
Eigenlijk is dit wel een beetje gek, toch? Er is geen nieuwe instroom van greater fools ...
Heb je de fundamenten van Bitcoin gemist of lijkt dit alleen maar zo?
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb gewoon 200 euro in Rexas Finance (rexas.com) gestopt en volgens newsbit.nl word ik rijk met die inleg. Dus, alle muntjes die ik nu heb mogen naar 0! Only need Rexas
All in. Thanks voor de tip.technoaddict schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:13:
Ik heb gewoon 200 euro in Rexas Finance (rexas.com) gestopt en volgens newsbit.nl word ik rijk met die inleg. Dus, alle muntjes die ik nu heb mogen naar 0! Only need Rexas
technoaddict schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:13:

Als de vraag sneller opdroogt dan het aanbod krijg je eerst diminishing returns en daarna een gebroken narratief.Stukfruit schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:11:
[...]
Er gaan Bitcoins verloren, minen levert na iedere cyclus minder op en fiat wordt door inflatie minder waard.
Heb je de fundamenten van Bitcoin gemist of lijkt dit alleen maar zo?
En dan kan de uitstroom helemaal hard gaan.
Een beetje zoals de prijzen van steeds zeldzamer wordende flippo’s lang opliepen, en daarna terugliepen.
Dat is iets anders, maar conceptueel vergelijkbaar. Als je doelgroep te ver krimpt helpen je fundamentals van schaarste ook niet meer.
Don’t get me wrong, ik geloof in Bitcoin en de BTC fundamentals. Maar wat ik daarnaast wil aansnijden is dat a) de vraagkant ook wel op peil moet blijven en b) de echo kamer van BTC-believers wat sektarische trekjes krijgt. “Ik gooi er al mijn geld in want we gaan toch omhoog.” Herpaderp.
Ik ga eens zoeken of El Hodlador nog bijkoopt. Aanvulling, ja, in september 2024 nog een bericht dat ze dagelijks 1 BTC DCAen.
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 11-10-2024 08:26 ]
Maktub
Ik had precies dezelfde vraag vorige run. Dat was nog onder 10k. Ook daarna is het weer flink omhoog gegaan. Of het moet nu volgend jaar anders zijn. In dat geval.MrMrq schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:21:
[...]
Als de vraag sneller opdroogt dan het aanbod krijg je eerst diminishing returns en daarna een gebroken narratief.
Een beetje zoals de prijzen van steeds zeldzamer wordende flippo’s lang opliepen, en daarna terugliepen.
Dat is iets anders, maar conceptueel vergelijkbaar. Als je doelgroep te ver krimpt helpen je fundamentals van schaarste ook niet meer.
Don’t get me wrong, ik geloof in Bitcoin en de BTC fundamentals. Maar wat ik daarnaast wil aansnijden is dat a) de vraagkant ook wel op peil moet blijven en b) de echo kamer van BTC-believers wat sektarische trekjes krijgt. “Ik gooi er al mijn geld in want we gaan toch omhoog.” Herpaderp.
Ik ga eens zoeken of El Hodlador nog bijkoopt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I0jHqTISDpKjeQagFunTbysD.jpg?f=user_large)
Die flippo’s waren natuurlijk wel de chipcoins in de muntenwereld van de jaren 90. Ook toen had je al echte gouden munten die waardevast bleven. Flippo’s waren altijd al niks waard.
Buy more btc.
Buy more btc.
Mooi al die twijfel terwijl de markt ondertussen alweer lekker aan het pompen is. Moon soon.
Oh dat ben ik met je eensMrMrq schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:21:
[...]
Als de vraag sneller opdroogt dan het aanbod krijg je eerst diminishing returns en daarna een gebroken narratief.
Het doel waarbij internetmuntjes eindelijk een vereiste zijn omdat je in het dagelijkse leven geen zaken gaat automatiseren met dure overschrijvingen waar dikke marges op zitten om dat allemaal te bekostigen.
Cut out the middleman.
Dat zit wel Schnorr.
Wat we nu meemaken is een time based capitulation fase in de bullmarkt. Er zijn nu mensen aan het uitstappen omdat ze het wachten zat zijn. Mensen die niet snappen dat je de ETF stijging moet uitsmeren over de tijd en dat we dan eigenlijk een heel normaal verloop hebben tot nu toe in deze cycle.
Oktober 2020 stonden we ongeveer een gelijk percentage onder de vorige ATH van 19K.
Die gaan allemaal met tranen in de ogen de rest van de bullrun aanschouwen.
Oktober 2020 stonden we ongeveer een gelijk percentage onder de vorige ATH van 19K.
[ Voor 73% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-10-2024 08:58 ]
We zitten op Tweakers, in een sub-forum dat over crypto gaat. Dat is al een niche in een nicheMrMrq schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:03:
[...]
Eigenlijk is dit wel een beetje gek, toch? Er is geen nieuwe instroom van greater fools en de Tweakers / WSB circle jerk blijft toch méér fiat in de magische internet munten stoppen.
Ik geloof oprecht dat we nog vroeg in de adoptiecurve zitten. De neo meme is voor mij toekomst muziek, want Bitcoin is nog te volatiel, maar het zou mij niet verbazen wanneer dit scenario uit gaat komen.
Ik denk niet dat Bitcoin echt gaat concureren met de huidige wereldmunt de Dollar, want Amerika heeft teveel baat bij die positie, maar de armere landen die geen invloed hebben op het beleid van de Amerikaanse Centrale Bank, maar wel de lasten ervaren.. ja dan ik mij wel voorstellen dat ze naar alternatieven kijken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bJNhdYa6hYLs6ProaIWb9NuM.jpg?f=user_large)
Dit is ook gewoon waar. Geduld hebben wordt beloond, tenzij je nog in VET zit
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jN9VXpU4DiYXf1teF3IYZo6o.jpg?f=user_large)
Trust me when I say this is only the beginning.
😭Numbers schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:58:
[...]
We zitten op Tweakers, in een sub-forum dat over crypto gaat. Dat is al een niche in een niche![]()
Ik geloof oprecht dat we nog vroeg in de adoptiecurve zitten. De neo meme is voor mij toekomst muziek, want Bitcoin is nog te volatiel, maar het zou mij niet verbazen wanneer dit scenario uit gaat komen.
Ik denk niet dat Bitcoin echt gaat concureren met de huidige wereldmunt de Dollar, want Amerika heeft teveel baat bij die positie, maar de armere landen die geen invloed hebben op het beleid van de Amerikaanse Centrale Bank, maar wel de lasten ervaren.. ja dan ik mij wel voorstellen dat ze naar alternatieven kijken.
[Afbeelding]
Dit is ook gewoon waar. Geduld hebben wordt beloond, tenzij je nog in VET zit![]()
[Afbeelding]
Helemaal mee eens. Ik ben zo'n type die iedere dag wel een paar keer naar de koersen kijkt uit pure gewoonte en interesse. Ja, dat is in deze 7 maanden sideways echt een pure vorm van zelfkastijding.BTC100K2021 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:53:
Wat we nu meemaken is een time based capitulation fase in de bullmarkt. Er zijn nu mensen aan het uitstappen omdat ze het wachten zat zijn. Mensen die niet snappen dat je de ETF stijging moet uitsmeren over de tijd en dat we dan eigenlijk een heel normaal verloop hebben tot nu toe in deze cycle.
Wat dat betreft is de update van Bob Loukas wel even een prettige reality check. Even weer uitzoomen en het grotere plaatje bekijken. Er is in die vierjaarstheorie nog niks stuk of veranderd.
Of dat een hopiumshot is met een hardnekkige bullish bias boeit me niet. Ik hodl toch de moeder.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
"Wat we nu meemaken [...]" uitleg geeft wel een klein beetje flashbacks.BTC100K2021 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:53:
Wat we nu meemaken is een time based capitulation fase in de bullmarkt. Er zijn nu mensen aan het uitstappen omdat ze het wachten zat zijn.
'21 crew be like: ik zou dat anders verwoorden...
https://cointelegraph.com...tive-will-it-happen-againBitcoin price fell 24%+ the last time this metric turned negative — Will it happen again?
Ik ben wel blij met deze sideways action. Hierdoor kan ik mijn edge streak verbeteren zonder dat het te veel moeite kost!NeoflexNL schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 09:32:
[...]
Helemaal mee eens. Ik ben zo'n type die iedere dag wel een paar keer naar de koersen kijkt uit pure gewoonte en interesse. Ja, dat is in deze 7 maanden sideways echt een pure vorm van zelfkastijding.
Stack Sats
Inmiddels meer en meer in beeld bij de UFC.... marketinggg
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OERgt4sjcP7iQ240kDnrkyAK.jpg?f=user_large)
Mede mogelijk gemaakt van de exit liquidity van vorige cycle.Gipsy King schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 09:52:
[...]
Inmiddels meer en meer in beeld bij de UFC.... marketinggg
[Afbeelding]
Laatste strohalm van de oprichters om nog wat greater fools binnen te harken om het kunstje nog een keer te flikken op de arme Henk en Ingrid.
Hijs nu wel lekker cheap tochVis schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 09:59:
[...]
Mede mogelijk gemaakt van de exit liquidity van vorige cycle.
Laatste strohalm van de oprichters om nog wat greater fools binnen te harken om het kunstje nog een keer te flikken op de arme Henk en Ingrid.
Ik zal CSPR ook gelijk even meepakken , die nu ook gewoon 1 cent, lekker zeg
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mLSOiH8RtorYragFhGlq3mid.jpg?f=user_large)
Als een -0,29% op de daily tegenwoordig al pompen is dan weet je genoeg.Darrell schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:39:
Mooi al die twijfel terwijl de markt ondertussen alweer lekker aan het pompen is. Moon soon.

da's de 24h % change. Sinds daily open is btc 0,7% upzwembroek schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:09:
[...]
Als een -0,29% op de daily tegenwoordig al pompen is dan weet je genoeg.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Oke! Dan heb ik mij vergist. MOOOOON!Liberteh schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:23:
[...]
da's de 24h % change. Sinds daily open is btc 0,7% up
Update over de long leverage trader:
UPDATE: 2TheMoon closed all of his positions realizing $15.1M loss. Managed to save $1.6M margin, there are no orders placed for the first time in months. Farewell 🫡 https://t.co/g47Jcnwv75 pic.twitter.com/Hvtuabyh2o
— sana (@0x_antifragile) 10 oktober 2024
Je kan die gok wagen idd.. moet je wel optijd weer afscheid nemen van je geliefde shitcoin, maar de meeste zijn te hebberig en gaan gewoon rekt, eindigen dan als bagholder.Gipsy King schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:01:
[...]
Hijs nu wel lekker cheap toch! 10X mogelijk kijkende naar de vorige bull. All-in. Thats how its work toch ?
Ik zal CSPR ook gelijk even meepakken , die nu ook gewoon 1 cent, lekker zeg! Hou ik nog wat geld over voor :
[Afbeelding]
Beter stack je gewoon sats, die alt season gaat er voorlopig toch niet komen.
zwembroek schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:09:
[...]
Als een -0,29% op de daily tegenwoordig al pompen is dan weet je genoeg.
:strip_exif()/f/image/xHM2VxrmjvXGFfzp2AKgzgX1.gif?f=fotoalbum_large)
Aardig bedragjezwembroek schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:30:
[Twitter]
[Afbeelding]
de tandjes idd zeg.
Ik blijf iig leverage met kleine plukjes traden.
Ik heb wel ergens het plan dat als we de ATH goed weet te breken, ik een dikke trade wil openen (of bijstorten in de long die nu loopt). Iets van 0,5 btc en dan x2 a x3 zeg maar. Risico is laag, is ook nog steeds maar relatief klein deel van mijn pf. Maarja tis natuurlijk ook niet niets.
15 miljoen door de plee.zwembroek schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:30:
[Twitter]
[Afbeelding]
Als ik 15 miljoen zou hebben zou ik dit no way in een trade riskeren.
Maar goed, wellicht heb ik door mijn risico management dus ook nooit 15 miljoen.
Als iemand een leveraged positie kan zetten waarop ie 15 miljoen verlies realiseert als rationele keuze, dan denk ik niet dat je financieel gezien medelijden hoeft te hebben met deze persoon.Don Guacamole schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:59:
[...]
15 miljoen door de plee.
Als ik 15 miljoen zou hebben zou ik dit no way in een trade riskeren.
Maar goed, wellicht heb ik door mijn risico management dus ook nooit 15 miljoen.
Met een x2 kan je nu in de cycle niet veel misdoen, eenmaal goed lopend zwaar opschalen.anti elppa schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:56:
[...]
de tandjes idd zeg.
Ik blijf iig leverage met kleine plukjes traden.
Ik heb wel ergens het plan dat als we de ATH goed weet te breken, ik een dikke trade wil openen (of bijstorten in de long die nu loopt). Iets van 0,5 btc en dan x2 a x3 zeg maar. Risico is laag, is ook nog steeds maar relatief klein deel van mijn pf. Maarja tis natuurlijk ook niet niets.
precies. Maar ga dat pas doen na duidelijk breken van de ATH. Eerst het kanaal uit, dat is de 1e grote overwinning, daarna de ATH, en dan vertrouw ik wel op dat we naar de 140 tot 200k zone gaan.Masstje schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:32:
[...]
Met een x2 kan je nu in de cycle niet veel misdoen, eenmaal goed lopend zwaar opschalen.

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!