[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.820 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 13:24
YES schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:30:
[...]

Ik was eerst zoals je zet. Dus ff kappen met mij kopiëren aub.
Oke, vooruit 50/50. Ik win met de Darrell post.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:42

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:31:
[...]

Oke, vooruit 50/50. Ik win met de Darrell post.
Oh hahaha, die had ik niet eens gezien :')

Denk dat Darrel het wel gaat oplossen voor ons, die rapparteert ons gewoon allemaal helemaal de moeder en een hoop verwijderde posts later is er geen discussie meer :+

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:18
Zo dan, 40 berichten sinds mijn laatste verversing, dus ik denk, de koers zal wel enorm tekeer zijn gegaan..
Hebben we een discussie over vervoer. Man man man.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:32:
[...]

Oh hahaha, die had ik niet eens gezien :')

Denk dat Darrel het wel gaat oplossen voor ons, die rapparteert ons gewoon allemaal helemaal de moeder en een hoop verwijderde posts later is er geen discussie meer :+
Net als de Bitcoin koers. Als je een keer in de ochtend en een keer in de avond kijkt is er niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:38
Don Guacamole schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:32:
Zo dan, 40 berichten sinds mijn laatste verversing, dus ik denk, de koers zal wel enorm tekeer zijn gegaan..
Hebben we een discussie over vervoer. Man man man.
Lambo!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Was je al getagd @Darrell ?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/964tiy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Het valt mij tegen dat hier nog zo veel mensen doen alsof ze werken... :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

sh4d0wman schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:56:
Het valt mij tegen dat hier nog zo veel mensen doen alsof ze werken... :P
Ik heb de mods iig aan het werk gezet.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:03
Darrell schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 15:17:
Ik heb de mods iig aan het werk gezet.
Gezien je belangrijke rol hier heb ik net even een AI gevraagd om een plaatje van het fenomeen "Darrell" te genereren. De eerste is gewoon ronduit scary. De derde is - gebaseerd op de inhoud van je posts - wellicht nog het meest accuraat :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oqt231Ev4FXGI0ZoV_9OH3WzCJk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7TYFRFrQLMw0AXufgYn3NbOA.webp?f=fotoalbum_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QoIe1VPczLOCIOzsXiRufl1CPDA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HTFMnf8lSyc1AtJHWcttylYu.webp?f=fotoalbum_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DBPwblRAjARlVJbjruIGhQUNNTM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/57Hs8FrPOD7mgWSM3x7kw6C5.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-09 07:40
Guere schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 15:43:
[...]

Gezien je belangrijke rol hier heb ik net even een AI gevraagd om een plaatje van het fenomeen "Darrell" te genereren. De eerste is gewoon ronduit scary. De derde is - gebaseerd op de inhoud van je posts - wellicht nog het meest accuraat :D

[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
heb ook gelijk een pluk ethOreum gekocht. mooie dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Flinke stash goud en zilver. Of is het chocola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Ohja het is AI. Jammer

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9655mu.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:35
anti elppa schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:13:
[...]

ah oke, dan zijn we het wel eens.

Eth zie ik trouwens nooit meer btc out performen. BTC/ETH high ligt ver achter ons, en zie ik ook nooit meer gebroken gaan worden. In dat opzicht is ETH ook gewoon een shitcoin als je die chart erbij pakt.
Disclaimer, ik heb die drek ook :P
ETH is ook gewoon drek. Over 10 jaar spreekt niemand daar nog over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Dit staat vandaag ook op de planning. Morgen CPI, vrijdag PPI.
Today, October 9th, at 18:00 GMT+0, don't miss the release of the FOMC meeting minutes.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:14

Coldcat

HODL

Krijgen meer mensen een exclusieve uitnodiging van tweakers?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-GywoXu17-2JK7qb1fKvVvTDC8I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YG1doaKBUaxkUBmiQGpGxLvD.png?f=fotoalbum_large

Al die adviezen over de dikste drek ben ik niet over te spreken. Mooi dat om m'n mening gevraagd wordt :+

[ Voor 21% gewijzigd door Coldcat op 09-10-2024 17:03 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Bitcoin open interest loopt flink op terwijl de prijs niet beweegt. Bij Ethereum en Solana gebeurt nu hetzelfde.
Het lijkt op insiderinformatie. De vraag is nu alleen up of down.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GZdLJCtXEAAcgbJ?format=png&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 17:22:
Bitcoin open interest loopt flink op terwijl de prijs niet beweegt. Bij Ethereum en Solana gebeurt nu hetzelfde.
Het lijkt op insiderinformatie. De vraag is nu alleen up of down.

[Afbeelding]
Aan wat voor insiderinformatie denk je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Wispe schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 17:24:
[...]

Aan wat voor insiderinformatie denk je dan?
FOMC, PPI, CPI? Powell zit vast long of short. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Gaan we deze er nog uit tikken ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F0MUayQgb60HnZnJm-VULVt5SJE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yPTKCzYsKBIi3AzNbh4Zrb5o.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Gipsy King op 09-10-2024 17:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Of eerst deze allemaal en dan die monthly van jou?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/THnRhDH6vOn2CcCpoM9oeaLDJ6Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RV0LRZ0EBgfi6xv4yqyX2WXk.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
Taro schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 18:04:
[...]

Of eerst deze allemaal en dan die monthly van jou?
[Afbeelding]
je bedenkt het niet, hij blijft er perfect tussen. Nu weer naar de onderkant.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:22
Ach, leuker dan Joker 2

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:26
Gisteren een motie aangenomen in de Tweede Kamer om de mogelijkheden van een “exitheffing” te onderzoeken.

Mocht je denken van goh als BTC naar 420k dan emigreer ik, dan mag je na jarenlang braaf belasting betalen in Nederland ook nog even een exitheffing aftikken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
jvel92 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 18:36:
Gisteren een motie aangenomen in de Tweede Kamer om de mogelijkheden van een “exitheffing” te onderzoeken.

Mocht je denken van goh als BTC naar 420k dan emigreer ik, dan mag je na jarenlang braaf belasting betalen in Nederland ook nog even een exitheffing aftikken.
hahahah wat een grap, net of iemand die dan gaat betalen. Ze sturen die deurwaarder maar langs.....veel plezier met zoeken. Ik ken ook wat mensen die in NL nog gigantische schulden hebben.....vertrokken naar land binnen de EU, ze zoeken nog steeds......al 8 jaar....

Maar uberhaubt bizar dat die hersenloze idioten tijd hebben om het over dit soort zaken te hebben. Heel het land staat in de fik, en dan gaan ze kostbare tijd verspillen aan een regel die 1 niet uit te voeren is, want zie hierboven, en 2, wat nog niet eens 0,0000001% vd bevolking betreft. Erg nuttig, je zou bijna denken dat het ambtenaren zijn

[ Voor 39% gewijzigd door anti elppa op 09-10-2024 18:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole

Denk niet dat ze gaan aanleggen op Glimmer-island om het te innen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 18:37:
[...]

hahahah wat een grap, net of iemand die dan gaat betalen. Ze sturen die deurwaarder maar langs.....veel plezier met zoeken. Ik ken ook wat mensen die in NL nog gigantische schulden hebben.....vertrokken naar land binnen de EU, ze zoeken nog steeds......al 8 jaar....

Maar uberhaubt bizar dat die hersenloze idioten tijd hebben om het over dit soort zaken te hebben. Heel het land staat in de fik, en dan gaan ze kostbare tijd verspillen aan een regel die 1 niet uit te voeren is, want zie hierboven, en 2, wat nog niet eens 0,0000001% vd bevolking betreft. Erg nuttig, je zou bijna denken dat het ambtenaren zijn
Dan gooi ik alles wel op een ledger en zeg ik dat een leverage trade gigantisch mislukt is :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

hahahah wat een grap, net of iemand die dan gaat betalen. Ze sturen die deurwaarder maar langs.....veel plezier met zoeken
Ik hoorde laatst een verhaal dat een collega van iemand die ik ken al een tijdje niet op het werk was verschenen. Toen ze bij zijn huis aankwamen was dat leeg en gaf de buurvrouw aan dat die mensen naar het buitenland waren vertrokken. Klinkt als een prima deal, lekker nog salaris ontvangen terwijl je al geëmigreerd bent en hopen dat je werkgever geen fuck geeft of je niet eens mist ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Opzich niet heel nieuw, is ook geregeld in de Successiewet (wat erop lijkt).

Maar het blijft graaien idd.

[ Voor 8% gewijzigd door Wispe op 09-10-2024 18:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 18:43:
[...]

Ik hoorde laatst een verhaal dat een collega van iemand die ik ken al een tijdje niet op het werk was verschenen. Toen ze bij zijn huis aankwamen was dat leeg en gaf de buurvrouw aan dat die mensen naar het buitenland waren vertrokken. Klinkt als een prima deal, lekker nog salaris ontvangen terwijl je al geëmigreerd bent en hopen dat je werkgever geen fuck geeft of je niet eens mist ;)
ahahahha dat is pas echt epic. Zeker tijdens corona met al dat thuiswerken zal het vast wel eens gebeurd zijn dat iemand al 1,5 jaar weg was, helemaal niets meer deed kwa werk, en wel vangen. Heerlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20

Vis

Daarom, Bitcoin verkoop je gewoon niet. Linksom of rechtsom naaien ze je toch als je in fiat blijft.

"When you use their currency, they control you"

Saylor heeft er zelfs een track van gemaakt waarin ie het uitlegd.

[ Voor 33% gewijzigd door Vis op 09-10-2024 18:50 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Vis schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 18:46:
Daarom, Bitcoin verkoop je gewoon niet. Linksom of rechtsom naaien ze je toch als je in fiat blijft.

"When you use their currency, they control you"
Jij denkt dat je geen exitheffing hoeft te betalen als je alleen Bitcoin bezit en gaat emigreren?

Dan moet je wel verkopen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis

Vis

Wispe schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 18:51:
[...]

Jij denkt dat je geen exitheffing hoeft te betalen als je alleen Bitcoin bezit en gaat emigreren?

Dan moet je wel verkopen.
Veel succes om een heffing te eisen op het spaarsaldo op mijn bank (wat dan om en nabij de 6 cent zal zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:26
[...]

Ja, grote vraagtekens bij de uitvoerbaarheid. Risico blijft wel dat je op een gegeven moment tegen de lamp loopt, omdat je in Nederland moet zijn. Verder vind ik het ordinaire graaierij, zeker als je al jaren braaf je belasting hebt afgedragen.

Daarom ook groot deel van je vermogen in Bitcoin op Trezor/Ledger bewaren. Zolang je een internet verbinding hebt, kun je het wereldwijd benaderen en versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Waar wil je gaan emigreren waarbij je niet depressief wordt na een tijdje..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Ik lees op Reddit wel eens verhalen van mensen die bij grote internationale coöperaties werken en worden vergeten na een reorganisatie of herstructurering van een afdeling.

Die krijgen dan geen werk of taken meer toegeschoven maar staan wel gewoon op de loonlijst :D

Lekker de hele dag een beetje rondhangen op kantoor, gratis koffie zuipen, Tetris spelen en shitcoins traden.

Schijnt ook wel eens intentioneel gedaan te worden om personeel te demotiveren en ze zelf ontslag te laten nemen zodat er geen ontslag vergoeding uitgekeerd hoeft te worden.

Aparte zaken.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/igML08Vd60VFDA5gK3XeMzwKurQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ryegg5PIIyOrNM7JiIMP483K.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:18
is ook logisch toch? terwijl jij high risk assets koopt dan mag je op zijn minst je winsten terug geven aan de belasting 👀

je krijgt er ook gelukkig zoveel van terug, goede lui daaro bij overheid, ze werken hard en efficiënt, echte top mensen!

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 09-10-2024 19:17 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
jvel92 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:00:
[...]

Ja, grote vraagtekens bij de uitvoerbaarheid. Risico blijft wel dat je op een gegeven moment tegen de lamp loopt, omdat je in Nederland moet zijn. Verder vind ik het ordinaire graaierij, zeker als je al jaren braaf je belasting hebt afgedragen.

Daarom ook groot deel van je vermogen in Bitcoin op Trezor/Ledger bewaren. Zolang je een internet verbinding hebt, kun je het wereldwijd benaderen en versturen.
nee hoor, gewoon berg euro's pinnen voor je naar nl gaat. Daar op cash leven.
Sowieso zijn die mensen die ik ken die ze al 8 jaar zoeken tamelijk vaak in NL. Vinden je toch nooit.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
FrambozenTaart schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:03:
[...]
Schijnt ook wel eens intentioneel gedaan te worden om personeel te demotiveren en ze zelf ontslag te laten nemen zodat er geen ontslag vergoeding uitgekeerd hoeft te worden.

Aparte zaken.
Heb ik ooit zelf meegemaakt bij het bedrijf waar ik als eerste heb gewerkt. Na onderaan te zijn begonnen werd ik na 8 jaar verantwoordelijk voor de toko. Een paar jaar later werd in de holding een nieuwe algemeen directeur aangesteld (zo incapabel als de fuck) en die heeft uit iedere organisatie de mooiste vrouwen in de hoogste regionen naar voren geschoven richting MT en alle mannen die op dat moment in het management zaten administratieve taken gegeven.... Na dat 3-4 weken al enveloppen dichtlikkend aan te hebben gekeken hebben we gezamenlijk ontslag genomen. Vlak daarna werd die knakker door de aandeelhouders op non actief gesteld nadat hij een vrouwelijke klant had betast, dan begrijp je het echt niet _O-

Achteraf gezien had ik toen thuis moeten gaan zitten en aansturen op VSO met 10 maandsalarissen en dat in Bitcoin moeten steken, maar goed, al doende leert men.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
jvel92 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:00:
[...]

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:10:
is ook logisch toch? terwijl jij high risk assets koopt dan mag je op zijn minst je winsten terug geven aan de belasting 👀

je krijgt er ook gelukkig zoveel van terug, goede lui daaro bij overheid, ze werken hard en efficiënt, echte top mensen!
Ja idd, en laten we eerlijk zijn; wie had ooit gedacht dat populistisch stemmen zou leiden tot wanbeleid?

Fuck around, find out.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Vanwege alle regeltjes, het potentieele gezeur met huurders en dat je niet snel liquide bent zou ik zelf niet snel in vastgoed investeren.

Zal ook wel wat gewenning zijn. Bij je huis, auto, etc. kijk je ook niet elke dag wat de waarde is ;)

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ik ben zo vaak aanwezig en voer dan niks uit. Ff half uurtje bijkletsen met de dame van de receptie, ff op en neer lopen met koffie voor de afdeling, 2x een kwartier kakken, lunch en een wandeling, 2 projecten doen en in beide groepen zeggen dat je de deadline niet haalt omdat het andere project zo veel van je vraagt. Wat is het toch heerlijk om loonslaaf te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Don Guacamole schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:28:
Ik ben zo vaak aanwezig en voer dan niks uit. Ff half uurtje bijkletsen met de dame van de receptie, ff op en neer lopen met koffie voor de afdeling, 2x een kwartier kakken, lunch en een wandeling, 2 projecten doen en in beide groepen zeggen dat je de deadline niet haalt omdat het andere project zo veel van je vraagt. Wat is het toch heerlijk om loonslaaf te zijn.
Niet de BTC koers checken?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
Wispe schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:31:
[...]

Niet de BTC koers checken?
Zeker wel, maar dat valt onder werken, namelijk werken aan een financiële gezonde toekomst.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Don Guacamole schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:28:
Don 007 Guacamole

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ohJA0WG1QUsqyvCQowyPKfompOE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DPzVHpeeDy8SdPKeZaYJP2Fg.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Klinkt een beetje als de mods hier die niks met rappartages doen.

Oh wacht...

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Darrell schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:35:
[...]

Klinkt een beetje als de mods hier die niks met rappartages doen.

Oh wacht...
Jawel, die zijn netjes afgehandeld. We hebben er inderdaad geen actie op ondernomen, maar ze wel gesloten.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:37:
[...]

Jawel, die zijn netjes afgehandeld. We hebben er inderdaad geen actie op ondernomen, maar ze wel gesloten.
_O-

Tweakers BV strikes again.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:53
[...]

Doet mij denken aan (ik meen een verhaal op reddit) een persoon die dit tijdens covid "to the max" misbruikte. De persoon nam 4 remote jobs simultaan aan waarna hij er gemiddeld genomen 6 weken werkte alvorens hij ontslag kreeg. Werd hij ontslagen bij bedrijf a nam hij weer een nieuwe remote job aan en vergaarde hier totaal een behoorlijk bedrag door.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:21:
[...]

Ja idd, en laten we eerlijk zijn; wie had ooit gedacht dat populistisch stemmen zou leiden tot wanbeleid?

Fuck around, find out.
Helaas kan je na 3 maanden het huidige kabinet daar niet de schuld van geven. Zou knap zijn dat die ambtenaren beleid kunnen voeren in 3 maanden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
huidig kabinet volgt gewoon nog dezelfde beleid als Rutte 3, andere poppetjes, dezelfde agenda....

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
We zijn nog vroeg op het feestje. Zou sneu zijn dat er niemand meer komt.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GZdmKbEXMAAPjgT?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
Toch maar naar de mcdonalds.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-sm5UVsq2u_MlaZrIZhEhzvWwo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qzfn8VLrd5qARokSJ6tYa1UX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KZn2X4f0tpKPiZAxMlhDKaD-i4w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZP7jLOeXlbUgdiqEh2cUkNqa.gif?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:55:
[...]

Helaas kan je na 3 maanden het huidige kabinet daar niet de schuld van geven. Zou knap zijn dat die ambtenaren beleid kunnen voeren in 3 maanden. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OoaYhjKlq67kUYOLE5uWEjiS_2Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NX6LyXJiADY0gufQkmLHrPdT.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:43
FrambozenTaart schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:03:
[...]

Ik lees op Reddit wel eens verhalen van mensen die bij grote internationale coöperaties werken en worden vergeten na een reorganisatie of herstructurering van een afdeling.

Die krijgen dan geen werk of taken meer toegeschoven maar staan wel gewoon op de loonlijst :D

Lekker de hele dag een beetje rondhangen op kantoor, gratis koffie zuipen, Tetris spelen en shitcoins traden.

Aparte zaken.
Hopelijk voor dat soort bedrijven lopen er niet teveel JaPie’s rond. :+
Binnen 2 jaar failliet verklaard :9

Edit: stomme autocorrect

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Die teken ik al tijden maar niemand die luistert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Darrell schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 20:15:
[...]

Die teken ik al tijden maar niemand die luistert.
Arme jij, naar je gerapparteer luisteren de mods ook al niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCjHGcawb3n7kBaFG8hBfFGZ9pI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PePAwcBHQyGwCVXW987vQTbu.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 20:18:
[...]

Arme jij, naar je gerapparteer luisteren de mods ook al niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V146mgjSuFgHraSX-eF7iSaF7c4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/o4mkHnL3DtMoC0NgadgrSQRl.gif?f=user_large

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:16
Ik ben bij met lezen, maar heb de koers nog niet gezien.
We gaan sideways, begrijp ik.

Oh, nu we toch over vervoer emmeren, ik zag vanochtend @Gipsy King met zijn bags over de A27 banjeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uOSBmaiPiZspmOJJhaohKbJzxlc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p2uHBhRWu6rTCgZtRwP3ZXer.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door MrMrq op 09-10-2024 20:29 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:40
nou short squeeze, kom eens door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GZd-LAiXsAErkln?format=jpg&name=large
Dat zou kut zijn. Alt season weer uitgesteld haha.

The fed minutes were not dovish at all.
Talked about continued QT and it seems obvious the 50bps were a one off until the economy weakens more.

[ Voor 35% gewijzigd door zwembroek op 09-10-2024 20:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
MrMrq schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 20:25:
Ik ben bij met lezen, maar heb de koers nog niet gezien.
We gaan sideways, begrijp ik.

Oh, nu we toch over vervoer emmeren, ik zag vanochtend @Gipsy King met zijn bags over de A27 banjeren.

[Afbeelding]
Zat vanochtend zoals altijd in de Trein
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FGuUnmgt0euEVC0x-gBu-BcUq20=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gRZQTGNDifddmB9WsPsBqOWa.jpg?f=user_large

Truckje zou ook wel mooi zijn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8g9STJou3aRCDaTugCrXBgRT92E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OYlepbiKTorSVgK3Vwj6c6U9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Gipsy King op 09-10-2024 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 20:27:
[Afbeelding]
Dat zou kut zijn. Alt season weer uitgesteld haha.

The fed minutes were not dovish at all.
Talked about continued QT and it seems obvious the 50bps were a one off until the economy weakens more.
Luchtkastelen barsten altijd een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:49
Stonks gaan lekker, BTC blijft triest achter

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
sjorremans schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 20:43:
when reversal? het voelt te vroeg aan nog om aandelen te verkopen, ook aandelen eigenlijk pas in 2025 winsten nemen...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kun je nagaan wat met onze geliefde munten gaat gebeuren als daar wat lucht uitloopt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
Coldcat schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 20:52:
[...]

Kun je nagaan wat met onze geliefde munten gaat gebeuren als daar wat lucht uitloopt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SWC5-mPC4S4RA8PAzeF_3DjCya0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fvsELXM2hf2QgA1BvILO4AGh.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:20
Bitvavo:
Onze tools voor veiligheidsmonitoring hebben je wachtwoord opgespoord in openbare gegevens afkomstig van datalekken. Hoewel we niets verdachts hebben gezien in je account, blokkeren we toch tijdelijk alle inlogpogingen tot je je wachtwoord hebt gereset
Wat? -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
Ben je heel, heel zeker dat de mail legit is?

Maktub

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fFSPiPJpSlWmW7BPFJanFOhLvsQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/s8dwHMmaFnQX0aUBAjVN0fKy.png?f=fotoalbum_large

oke tijd om de markt te verlaten, bearmarket confirmed

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
MrMrq schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:23:
[...]

Ben je heel, heel zeker dat de mail legit is?
Ik log in op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Is je wachtwoord gewoon niet op haveibeenpwned.com? Simpele of gelekte wachtwoord zal er gewoon opstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Trouwens… sub 61k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 23:09

tomtom901

Moderator General Chat
Echt he. Toch jammer, weer een avondje ouderwets rekt gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
Aeronaut schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:30:
Is je wachtwoord gewoon niet op haveibeenpwned.com? Simpele of gelekte wachtwoord zal er gewoon opstaan
Nee, ik gebruik een specifieke alias plus een eigen domein als mail en een apart wachtwoord. :X

Ik heb het wachtwoord inmiddels aangepast en ik heb 2FA, dus eigenlijk niets aan de hand, maar vreemd is het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 20:45:
[...]

when reversal? het voelt te vroeg aan nog om aandelen te verkopen, ook aandelen eigenlijk pas in 2025 winsten nemen...
Waarom dan precies? Alle CEO's dumpen hun eigen aandelen als een malle. Retail is straks weer de sjaak. En dan ook nog zeggen dit zagen we niet aankomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Pasta rekteroni komt te laat. Heb net een pita picanha op in Athene. Met 5 euri / eypo prima betaalbaar als je de zijstraatjes induikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:35:
[...]

Waarom dan precies? Alle CEO's dumpen hun eigen aandelen als een malle. Retail is straks weer de sjaak. En dan ook nog zeggen dit zagen we niet aankomen.
Huh? Waar baseer je dat op. Er is nu een blackout periode maar ik denk dat Q4 voor stocks gewoon gaat boomen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Joosie200 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:36:
Pasta rekteroni komt te laat. Heb net een pita picanha op in Athene. Met 5 euri / eypo prima betaalbaar als je de zijstraatjes induikt.
Het is pasta wisperoni tegenwoordig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:35:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wnV0SuCN-AkkIzoVnqtGwmfDL-U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lsd20QvZhTudYBmVXsL9b25p.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
tomtom901 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:39:
[...]

Huh? Waar baseer je dat op. Er is nu een blackout periode maar ik denk dat Q4 voor stocks gewoon gaat boomen hoor.
Omdat historisch gezien de markten na een eerste rate cut corrigeren. De markten staan torenhoog en je ziet dat al die CEO's hun aandelen in grote batches verkopen. Daarnaast houden markten ook van duidelijkheid. Met de aankomende verkiezingen is het nog afwachten wie de nieuwe president wordt. Ook is het wachten op de militaire reactie van Israël tegen Iran. Het zou mij in ieder geval niet verbazen dat er binnenkort een flinke correctie komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 22:03:
[...]

Omdat historisch gezien de markten na een eerste rate cut corrigeren. De markten staan torenhoog en je ziet dat al die CEO's hun aandelen in grote batches verkopen. Daarnaast houden markten ook van duidelijkheid. Met de aankomende verkiezingen is het nog afwachten wie de nieuwe president wordt. Ook is het wachten op de militaire reactie van Israël tegen Iran. Het zou mij in ieder geval niet verbazen dat er binnenkort een flinke correctie komt.
!remindme :) ik ben benieuwd, voor de us markets zie ik voornamelijk bullish kansen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:56
Is er al een inverse zwembroek tracker?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:15
Mijn plan voor de komende weken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ulqwuWow2h5QBN5zPC72EycRf2M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/MSOoT1IkBUxmiGAcTzy5jK6Z.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
Taro schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:50:
Moet eerlijk zeggen dat ik vanuit ondernemerschap, technische visie en aanpak altijd fan ben geweest van Elon. Heb ook jarenlang prima geboerd met Tesla aandelen en rij nu naar alle tevredenheid mijn 2e Tesla, maar sinds hij zich op Twitter/X achter Trump schaart (wat ik ergens wel begrijp, want Biden heeft hem en Tesla echt beroerd behandeld en pijn gedaan, ondanks dat het een VS bedrijf is), ben ik hem recent toch anders gaan zien. Ik kan mij niet vinden in Trump (daarmee zeg ik niet dat ik voor Harris ben) en vooralsnog had hij vaak een mening over iets waarmee je het eens of oneens kon zijn, maar op X/Twitter met zo'n groot account Harris afkraken en Trump promoten is niet slim als eigenaar van een aantal bedrijven waar je het grotere publiek voor nodig hebt. Als je kritisch bent over de rol die social media voorheen rondom verkiezingen hebben gespeeld moet je ook oppassen met publiekelijk een kant kiezen en de andere kant afkraken.

Dat je er een podium of platform voor biedt, neutraal: Prima. Maar publiekelijk een discutabele kant steunen is gewoon niet handig.

Afijn, ontopic:

[Afbeelding]
Ah jij hebt als mod natuurlijk de vrijbrief om offtopic te gaan met dit soort onderwerpen en jouw standpunt wereldkundig te maken. Dan mag ik ook ff. Je standpunt is gewoon rechtstreeks gekopieerd van MSM. Waar was de ophef met de GIGA censurering op Twitter door de democraten tot aan overname door Elon? Nee daar hoor je de MSM niet over want die zitten aan dezelfde linkse kant. Ondertussen zie je Hillary Clinton paniekeren dat ze met de deepstate de controle verliezen over de informatie waar het volk beschikking over heeft. Bill Gates en half Hollywood staat op het punt om uit Amerika te vluchten als Trump gekozen wordt. 3 moordpogingen op Trump verder is het nog steeds niet gelukt. Als die 80 IQ Harris wint is het gedaan met de vrijheid, dan wordt het communisme met hoog tempo geïntroduceerd. En maar klagen dat iedereen nu zijn zegje mag doen op X.

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:51
mrlemons schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 22:35:
[...]

Ah jij hebt als mod natuurlijk de vrijbrief om offtopic te gaan met dit soort onderwerpen en jouw standpunt wereldkundig te maken. Dan mag ik ook ff. Je standpunt is gewoon rechtstreeks gekopieerd van MSM. Waar was de ophef met de GIGA censurering op Twitter door de democraten tot aan overname door Elon? Nee daar hoor je de MSM niet over want die zitten aan dezelfde linkse kant. Ondertussen zie je Hillary Clinton paniekeren dat ze met de deepstate de controle verliezen over de informatie waar heft volk beschikking over heeft. Bull Gates en half Hollywood staat op het punt om uit Amerika te vluchten als Trump gekozen wordt. 3 moordpoging op Trump verder is het nog steeds niet gelukt. Als die 80 IQ Harris wint is het gedaan met de vrijheid, dan wordt het communisme met hoog tempo geïntroduceerd. En maar klagen dat iedereen nu zijn zegje mag doen op X. Sorry hoor, denk na.
Wordt wakker!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlemons
Slaap verder! :+

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ah, gelukkig, daar is Mr. MSM weer. @mrlemons Vergeet niet dat ipv altijd boos op alles en iedereen te zijn, je ook van het leven kunt genieten he. Is ook beter voor je bloeddruk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrlemons
bsmpower schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:47:
Ik weet dat BTC hier king is. Maar ik zoek iets anders dan mijn huidige bag Vechain. Die is niet vooruit te branden en krijg er minder en minder vertrouwen in. SUI kans gemist, baal ik nog elke dag van. Dus op zoek naar de nieuwe SUI, eentje die beschikbaar is op Bitvavo. Niemand kan in de toekomst kijken, maar misschien wat tips om te delen en waar ik eens naar kan kijken?
STX en andere Bitcoin layer 2s. Ik gok dat deze een enorm aandeel gaan pakken deze bullrun.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

A87 is terug *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
mrlemons schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 22:46:
[...]

STX en andere Bitcoin layer 2s. Ik gok dat deze een enorm aandeel gaan pakken deze bullrun.
2023 wil zijn narrative terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mrlemons schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 22:46:
[...]

Mhm, dat is nog niet door de MSM gedeeld, dus moet het wel waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlemons
tomtom901 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 20:22:
[...]

Ik moet zeggen, plan B had er een goed verhaal over. De echte whales wachten even de verkiezingen over. Ik hang niet aan zijn lippen maar dat klinkt mij redelijk plausibel in de oren.
Die gaan echt niet wachten. Ik gok dat 1 tot 3 weken vooraf al geanticipeerd wordt op een Trump overwinning, wat extra positief is voor Bitcoin. Gasten als Larry Fink weten dan toch al wie gaat winnen. Het echte grote geld neemt dus een voorsprong. Verkiezingen zelf is dan een non event. Als Harris wint krijg je kleine Black Swan, maar op lange termijn zal het zich weer herpakken, tenzij er grote nare dingen in de wereld gebeuren wat ik me goed kan voorstellen als de democraten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
TIMBERRR!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wUzw-cb7A3iKo8PGAM0ESAaKVPI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/U3ut2DFpwHXGvNtki95xnuZf.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
Reps of dems.. voor nederlandse termen zijn ze gewoon rechts, waarbij reps nog wat rechtser is…

Slaap lekker hokjes denker

Pagina: 1 ... 85 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!