[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.825 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:52

Coldcat

HODL

tomtom901 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 22:48:
[...]

Heel de S&P index op ATH, en BTC blijft lekker achter :+
Have fun staying poor Crypto boys!

Afbeeldingslocatie: https://img.freepik.com/premium-photo/happy-three-ceos-executives-bankers-after-successful-product-launch-smiling-laughing_1033572-3270.jpg

Succes met het vroege wakker worden om uw bijdrage te leveren om de ATH van de stonks te verwerkelijken! Net zoals de bijdrage van uw collega kan het ons de reet roesten wie u bent of wat u doet! 10% groei graag.

Niet teveel koffie drinken en overleg vandaag. We richten ons op efficiency dezer dagen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9M3SMa3BNbfssoEGe0p8HEOWtQc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/INQbzQ7GlxDwhGMdEzb180Cf.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
sh4d0wman schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 03:33:
Het schijnt dat de HBO aflevering net gestreamed is en de volgende bronnen melden: Peter Todd.

Paywalled:
https://fortune.com/crypt...d-bitcoin-hbo-peter-todd/

Free:
https://edition.cnn.com/2...amoto-identity/index.html

Edit: non-news dus, Wired heeft het inmiddels ook:
https://www.wired.com/sto...r-satoshi-nakamoto-again/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QpAYRpuZis0WCGoIQtilNMpcW-o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vyIFcBHpKeQOLY1XA4JOBojQ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
US to Sell 69,370 Bitcoin Worth $4B After Supreme Court Approval
https://watcher.guru/news...er-supreme-court-approval

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:01
Is alweer oud. Kwam ook hier gisteren al overal langs. Titel is ok verkeerd. Ze mogen het verkopen, nergens is gezegd dat ze het ook doen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 09:06
Pinsa schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 21:33:
@Aeronaut zag zojuist dat aero ook gelist is op
Bitvavo :)
Dit is het bitvavo effect? Nice.
Hoe zal plaatsing op binance uitzien :*)

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:28

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HTUI6PTjXrhYLwAUI7AYW39SWek=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aSrKsRPnp6TrWu0RoiCrQNHD.jpg?f=fotoalbum_large

Hier op safari alleen bulls geen bears. Ath s00n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:48
Aeronaut schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 07:12:
[...]

Vervroegd pensioen voor jou i think :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Pinsa schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 08:08:
[...]

Vervroegd pensioen voor jou i think :7
SoonTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Aeronaut schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 07:12:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pwap1rDnzQPtzQZg2H8cG9oG1bs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/skTbXDGlzh0Nn2hyRus8jeFG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
aero is nog niet zo goed te charten.. omdat elke top een wereldactiviteit of elke bodem een einde dump van BTC was.

voorlopig een hype coin.

EDIT:
Monthly is zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FKueTUdpSkcLpOwtiOQ0TU-3bls=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5rRd6Wydr5bWMefCilnigO0g.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Aeronaut op 09-10-2024 09:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
nog meer ping pongen? gaat iig meer spektakel opleveren dan gisteren omdat er aan beide kanten aardig wat liquiditeit zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9osjC2GeIspY6w-D4KZPdpoX_EI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LSChXXQc0yv1ZSE9QfO60dHj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:29
anti elppa schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:38:
nog meer ping pongen? gaat iig meer spektakel opleveren dan gisteren omdat er aan beide kanten aardig wat liquiditeit zit.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UGX9n1N4awL64MgfohKRSlL-pKg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Z90nl7sulvLGz9C0dnENadSP.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:43
Heb voor morgen een agendapunt staan:
ROOT verkopen voor November.... -84%

_O-
Heb ik ook eens gek gedaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-09 20:18
elektriekert schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:02:
Heb voor morgen een agendapunt staan:
ROOT verkopen voor November.... -84%

_O-
Heb ik ook eens gek gedaan
Hahaha de zoveelste loze belofte van het SC shill team.
Na Celr, Glmr, Astr, Hemule zijn we er toch weer ingetrapt.

Alles gaat uiteindelijk door het putje - sneller dan we vaak denken.
Wen altseason?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Gipsy King
Kzal maares gaan teruglezen. Krijg je als je een dag op dat verrotte ada island beach ligt vol plastic.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vx3Rhak8Qr_JQbi-XmWJLkhfBSk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BcMaV7Xyw9onCG2THS3CvDKC.gif?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09:01
Don Guacamole schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:09:
[...]

Hahaha de zoveelste loze belofte van het SC shill team.
Na Celr, Glmr, Astr, Hemule zijn we er toch weer ingetrapt.

Alles gaat uiteindelijk door het putje - sneller dan we vaak denken.
Wen altseason?
Het heeft ook wel iets _O-

En nu zitten we met Aero, TAO, SUI opgescheept. Ik Sei het toch nog!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakutoRadiance
Gipsy King schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:16:
[...]

Kzal maares gaan teruglezen. Krijg je als je een dag op dat verrotte ada island beach ligt vol plastic.

[Afbeelding]
Tja, altijd alles teruglezen is nogal wat. Van mij mag je lekker double posten hoor (no mod though) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
paul-s83 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 22:32:
[...]

Vorige week tijdens de dump met pijn in mijn hart de helft van mijn DOTjes van de hand gedaan en omgeruild voor FTM, INJ en SOL. Koers is al maanden zo plat als iets.

Heb mijn verlies genomen, maar gok erop dat bovenstaande alts het stukken beter gaan doen dan DOT, en daarmee eerder het break-even punt omgerekend naar fiat gaan bereiken.
Ik zag dat FTM Sonic ging worden? Weer een nieuwe melkkoe voor ome Andre was het eerste wat in mij opkwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06:54
Alpina schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:19:
[...]

Ik zag dat FTM Sonic ging worden? Weer een nieuwe melkkoe voor ome Andre was het eerste wat in mij opkwam.
Mooie kans op daarop mee te liften zou ik zeggen.
FTM gaat al lekker de laatste tijd en gezien alle plannen die ze hebben verwacht ik hier zelf best wel wat van. Andre doet het sowieso goed in de crypto community.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 13:38

WhySoSerious

Be the change.

knakworst schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 08:02:
[Afbeelding]

Hier op safari alleen bulls geen bears. Ath s00n.
Grote slurf jonguh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:47
anti elppa schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:38:

[Afbeelding]
Morgen de CPI. Dus zal vandaag nog wel redelijk rustig blijven denk ik. Mijn kijk op de markt is overigens nog niet verandert. Ik verwacht nog steeds een flinke correctie. Worst case 100 week SMA / yearly open. Medium case 47.5k -49k. Best case 52k/53k. Als de CPI slecht is dan hebben we sowieso een probleem. Want wat ga je dan doen met de rente? Niet verlagen in ieder geval met de sterkte werkloosheidcijfers. Voor altcoins ziet het er helemaal slecht uit. Zonder QE zie ik geen altseason. Gister de nieuwe dominance video van Ben gezien. ALT/BTC pairs zitten op 0.39. Hij verwacht een crash naar de 0.25 in november / december. Prima onderbouwt overigens met de charts en monetairy policy. Plus een BTC.D naar 60%. Ook de social risk zit zowat op het laagste punt wat betekend dat retail nog geen enkele interesse toont. Ik blijf er een slecht gevoel bij houden.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
zwembroek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:45:
[...]

Morgen de CPI. Dus zal vandaag nog wel redelijk rustig blijven denk ik. Mijn kijk op de markt is overigens nog niet verandert. Ik verwacht nog steeds een flinke correctie. Worst case 100 week SMA / yearly open. Medium case 47.5k -49k. Best case 52k/53k. Als de CPI slecht is dan hebben we sowieso een probleem. Want wat ga je dan doen met de rente? Niet verlagen in ieder geval met de sterkte werkloosheidcijfers. Voor altcoins ziet het er helemaal slecht uit. Zonder QE zie ik geen altseason. Gister de nieuwe dominance video van Ben gezien. ALT/BTC pairs zitten op 0.39. Hij verwacht een crash naar de 0.25 in november / december. Prima onderbouwt overigens met de charts en monetairy policy. Plus een BTC.D naar 60%. Ook de social risk zit zowat op het laagste punt wat betekend dat retail nog geen enkele interesse toont. Ik blijf er een slecht gevoel bij houden.
Maar wij hebben alleen Bitcoin bij de SC toch?

Toch?

Leg nog een hopiumpijpje klaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4GkupBDoz51vTjCXGRfGQfw5S2c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LG3n4LEPhHDpxZ6xGs6kMBX6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DsnX-c_Y6X3AbKzI0hkZNtg9dvs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R4cBQ8tmPmQcHWKHeERSKiJw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0fS5HA9tcy4tRHZYKgR4uwSM1O0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HvH2CPPg040PFWp6fu5vAi99.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:18

Liberteh

All your base belong to me

[...]

ALT/BTC op 0.25 geeft een 75% BTC.D ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:48:
[...]

Toch?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als je Bitcoin in de bear hebt gekocht rond de 16k tot 25K of dat je Bitcoin GAK rond die van @anti elppa ligt heb je nergens last van. Die ATH gaat er toch wel aan deze bull. Of TAO voor $50. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Liberteh schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:51:
[...]

ALT/BTC op 0.25 geeft een 75% BTC.D ;)
Ter verduidelijking het is Total3 USDT/BTC.

[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 09-10-2024 10:58 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

ze gaan sowieso verlagen. Het effect van het verlagen zie je toch niet in inflatie terug op korte termijn. Dat duurt zomaar 6 tot 12 maanden. Dus dat probleem is er gewoon niet nu....volgens de FED :X 8)7
Resultaat is iig dat er geprint gaat worden, rente naar beneden, en over 1 tot 2 jaar giert de inflatie je weer om de oren. Is helemaal niet bijzonder, gebeurde in de jaren 70 ook. 3 golven van inflatie in 10 jaar.
Uit eindelijk word er weer een balans gevonden. Fed is een soort lagging demper op het hele systeem. Soort amerikaanse hoeren sloep over een drempel.

Uiteraard kan het ook prima gebeuren dat icm de schulden last tov GDP in USA de boel nu echt kapot gaat. Dat is dan iig een situatie die we nog niet eerder gehad hebben.

Ik begrijp trouwens ook de obsessie van cowen niet mbt die 60%. WAt boeit die waarde nu? Alsof dan heel het spel anders is. 60 vind ik iig niet bijzonder. Kijk, als ie het nu had over 70 of 75. 60 ligt om de hoek, en kan bij wijze van spreken morgen op de charts verschijnen. Heeft echt 0 effect op BTC verder. JA oke shitcoins gaan nog verder rekt. Dat deel ben ik ook met je eens, en roep ik nu al zeker een half jaar, mensen moeten echt niet verwachten dat er in 2024 nog een alt season komt, als die er uberhaubt nog komt deze cycle.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:59

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:58:
[...]
Soort amerikaanse hoeren sloep over een drempel.
Jij weet complexe materie altijd mooi te duiden met alledaagse voorbeelden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Alpina schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:48:
[...]

Toch?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ll69g2uDhYd_NAb48cJuU1x-Jno=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9aOxdwuJGmaftUjd3biYr9BY.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
[...]
Ik begrijp trouwens ook de obsessie van cowen niet mbt die 60%. WAt boeit die waarde nu? Alsof dan heel het spel anders is. 60 vind ik iig niet bijzonder. Kijk, als ie het nu had over 70 of 75. 60 ligt om de hoek, en kan bij wijze van spreken morgen op de charts verschijnen. Heeft echt 0 effect op BTC verder. JA oke shitcoins gaan nog verder rekt. Dat deel ben ik ook met je eens, en roep ik nu al zeker een half jaar, mensen moeten echt niet verwachten dat er in 2024 nog een alt season komt, als die er uberhaubt nog komt deze cycle.
BTC.D is puur voor de shitcoins. Voor Bitcoin boeit die waarde niet. Die Dominance zal een keer (Q1 2025?) uit de rising wedge naar beneden breken. Dan krijg je wel een altseason. Dat verwacht die ouwe bear Cowen zelf ook. Net zoals Ethereum in 2025 Bitcoin gaat outperformen. Maar dat kan best pas in 2025 het geval zijn. Wie moeten nu die shitcoins kopen. Er is geen vers bloed alleen wat roterend kapitaal. Pas wanneer de FED over gaat op QE zie ik het tij keren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:10:
[...]

BTC.D is puur voor de shitcoins. Voor Bitcoin boeit die waarde niet. Die Dominance zal een keer (Q1 2025?) uit de rising wedge naar beneden breken. Dan krijg je wel een altseason. Dat verwacht die ouwe bear Cowen zelf ook. Net zoals Ethereum in 2025 Bitcoin gaat outperformen. Maar dat kan best pas in 2025 het geval zijn. Wie moeten nu die shitcoins kopen. Er is geen vers bloed alleen wat roterend kapitaal. Pas wanneer de FED over gaat op QE zie ik het tij keren.
ah oke, dan zijn we het wel eens.

Eth zie ik trouwens nooit meer btc out performen. BTC/ETH high ligt ver achter ons, en zie ik ook nooit meer gebroken gaan worden. In dat opzicht is ETH ook gewoon een shitcoin als je die chart erbij pakt.
Disclaimer, ik heb die drek ook :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
[...]

ze gaan sowieso verlagen. Het effect van het verlagen zie je toch niet in inflatie terug op korte termijn. Dat duurt zomaar 6 tot 12 maanden. Dus dat probleem is er gewoon niet nu....volgens de FED :X 8)7
Resultaat is iig dat er geprint gaat worden, rente naar beneden, en over 1 tot 2 jaar giert de inflatie je weer om de oren. Is helemaal niet bijzonder, gebeurde in de jaren 70 ook. 3 golven van inflatie in 10 jaar.
Uit eindelijk word er weer een balans gevonden. Fed is een soort lagging demper op het hele systeem. Soort amerikaanse hoeren sloep over een drempel.

Uiteraard kan het ook prima gebeuren dat icm de schulden last tov GDP in USA de boel nu echt kapot gaat. Dat is dan iig een situatie die we nog niet eerder gehad hebben.

Vind Bitcoin ook nog gewoon sterk aangezien we (hoe je het ook wendt of keert) gewoon in een ‘hybride oorlog’ zijn met Rusland.

Wil niet zeggen dat er volgende week een raket in de tuin ligt maar dit is wel iets om de komende jaren rekening mee te houden.

Net als een ‘handels oorlog’ met China of BRICS. Waar dit nu over grondstoffen gaat kan dit de komende jaren ook over Bitcoin bezitten gaan. Als dit al niet gewoon bezig is, denk eerlijk gezegd van wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:13:
[...]

ah oke, dan zijn we het wel eens.

Eth zie ik trouwens nooit meer btc out performen. BTC/ETH high ligt ver achter ons, en zie ik ook nooit meer gebroken gaan worden. In dat opzicht is ETH ook gewoon een shitcoin als je die chart erbij pakt.
Jij verwacht niet dat er een periode komt dat ETH/BTC omhoog gaat? Dat bedoel ik met outperformen. Die high zie ik ook niet meer gebroken worden. :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:15:
[...]

Jij verwacht niet dat er een periode komt dat ETH/BTC omhoog gaat? Dat bedoel ik met outperformen. Die high zie ik ook niet meer gebroken worden. :).
ah zo, ja dat gaat wel gebeuren idd. Maar gok niet dat het extreem gaat zijn. Je kan een dalende trend lijn op de btc eth chart trekken. Ik zie hem die niet meer breken. Max gaan we dan volgend jaar terug naar de 0,057 ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 28-09 14:49
zwembroek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:10:
[...]
...
Er is geen vers bloed alleen wat roterend kapitaal
...
Dit vind ik vooral zorgwekkend. Ik heb totaal geen verstand van trends, charts lezen, etc. Zit er alleen nog in met de hoop er nog wat leuke winst uit te halen, en puur omdat ik er al jaren in zit en nog op winst sta. Maar ik ben zowat de enige in mijn omgeving die nog crypto heeft en er over praat. Mijn vrienden zijn er lang uitgestapt (te laat ingestapt, met verlies verkocht toen de hype over was een aantal jaar geleden). En nooit meer ingestapt. Er zijn ook maar weinig collegas die ik er over hoor. De hype was naar mijn gevoel jaren geleden, toen vroeg iedereen aan mij hoe je wallets moest aanmaken etc.. Dus waar komt al die instroom vandaan dat BTC en andere coins überhaupt nog een nieuwe piek gaan meemaken? Ik zie ook veel referenties naar eerdere periodes. Omdat Oktober vaak bullish was moet het deze Oktober ook zo zijn. En zo wordt er wel vaker vergeleken met historische trends. Gevaarlijke aannames?

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
anti elppa schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:13:
Onder het motto "we are not the same":

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pTvSX1L41tgNuJMsl2bOIcVxdvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qyL2hB4iaOLqRxg7dyqk7hNq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

bsmpower schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:23:
[...]

Dit vind ik vooral zorgwekkend. Ik heb totaal geen verstand van trends, charts lezen, etc. Zit er alleen nog in met de hoop er nog wat leuke winst uit te halen, en puur omdat ik er al jaren in zit en nog op winst sta. Maar ik ben zowat de enige in mijn omgeving die nog crypto heeft en er over praat. Mijn vrienden zijn er lang uitgestapt (te laat ingestapt, met verlies verkocht toen de hype over was een aantal jaar geleden). En nooit meer ingestapt. Er zijn ook maar weinig collegas die ik er over hoor. De hype was naar mijn gevoel jaren geleden, toen vroeg iedereen aan mij hoe je wallets moest aanmaken etc.. Dus waar komt al die instroom vandaan dat BTC en andere coins überhaupt nog een nieuwe piek gaan meemaken? Ik zie ook veel referenties naar eerdere periodes. Omdat Oktober vaak bullish was moet het deze Oktober ook zo zijn. En zo wordt er wel vaker vergeleken met historische trends. Gevaarlijke aannames?
Er is een verschil tussen BTC en shitcoins. BTC als store als value geloof ik zeker in. De 4-jaar cycle past daar nog steeds goed in. Ooit zal die ponzi wel omhoog spuiten.

Als we dan weer eenmaal de $100k gepasseerd zijn staat BTC overal in het nieuws en springen er weer genoeg mensen aan boord. Die zullen de shitcoins doen pumpen.

Echter zijn er zoveel meer dan er een paar jaar terug waren. Toen kon je het nog een beetje begrijpen. Met alle nieuwe coins erbij heb ik geen benul wat ze precies doen. Behalve een gunstige supply ontwikkeling voor de VC's laten zien. En hippe moderne technieken die alles beter maken dan er al was.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

dit soort sentiment en geen henk en ingrid was exact zo in 2016 en 2020. Die komen pas echt laatste 6 maanden aanvliegen, en dat creeert de blow of top. Smart money is dan al lang aan het dumpen. Die laatste groep (whales) zijn iig nu nog steeds zwaar aan het inslaan.

Ik snap uiteraard wel dat mensen het echt zat zijn deze periode, maar dit is absoluut niet nieuw voor btc. Het is gewoon een extreme accumulatie zone. Dat is vanzelf een keer klaar, en dan gaat het hard. Perfect voor DCA iig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Guere schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:30:
[...]

[Afbeelding]
Heb ook nog LTC en die doos van vitalik. Heb ik toen onder zware pressure gekocht hier. GEen idee wat die meuk waard is nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Coldcat schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:30:
[...]

Er is een verschil tussen BTC en shitcoins. BTC als store als value geloof ik zeker in. De 4-jaar cycle past daar nog steeds goed in. Ooit zal die ponzi wel omhoog spuiten.

Als we dan weer eenmaal de $100k gepasseerd zijn staat BTC overal in het nieuws en springen er weer genoeg mensen aan boord. Die zullen de shitcoins doen pumpen.

Echter zijn er zoveel meer dan er een paar jaar terug waren. Toen kon je het nog een beetje begrijpen. Met alle nieuwe coins erbij heb ik geen benul wat ze precies doen. Behalve een gunstige supply ontwikkeling voor de VC's laten zien. En hippe moderne technieken die alles beter maken dan er al was.
ja en mbt dat laatste, dat is 1 vd redenen waarom ik denk dat er geen alt season meer komt, omdat de supply van die muntjes extreem is, en daar komt dan ook nog bij de er elke dag 100en nieuwe projectjes bij komen. De hoeveelheid fiat die nodig is om dat te doen pumpen is er gewoon niet. Komt nog bij dat vorige bull er al zoveel waren waar nu gigantische hoeveelheid bagholders bij zitten. Die gaan allemaal dumpen als ze ook maar in de buurt van break even komen.

Ja oke, top 20 projecten zullen wel pumpen. Of wellicht de top 50. Maar verder zie ik het somber in voor de shitcoins. Ik denk echt dat we de bull van 2017 en 2021 kwa shitcoins niet meer gaan zien. Toen (en zeker 2017) boeide het totaal niet wat je kocht, het ging toch wel 200% omhoog in 1 dag.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
[...]

Omdat dit veel mensen hun petje te boven gaat. Toch een beetje zoals goud. Bitcoin heeft geen retail meer nodig. We praten nu over landen, pensioenfondsen, bedrijven en andere instanties. De stijgingen zullen misschien minder fors zijn maar crypto is niet opeens dood na deze cycle. Laat staan AI en de vele ontwikkelingen.

Denk groter. Jaren in plaats van maanden.

Als je nu bijvoorbeeld in de gelukzalige positie bent om 1 Bitcoin te bezitten.

Just sit back and enjoy the ride.

Voor nu leg ik mijn hopiumpijpje even weg.

Fijne dag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
Nu we het er toch over hebben, hemule moon!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8kWSvZbbZ0_jE3QS5uoaNjTYiB8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ciTi9gQTLG1pwJsz48VZwflg.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Don Guacamole schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:42:
Nu we het er toch over hebben, hemule moon!
[Afbeelding]
nice man, -80% _O-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Ik vind het zelf ook zorgwekkend wat betreft altcoins anders was ik nu wel ingestapt. :) Bitcoin zit al tijden in dezelfde range. Retail wordt pas wakker als er weer ATH's worden verbroken. Daarnaast doen altcoins het pas goed wanneer er weer sprake is van QE. Daarnaast kan je jezelf afvragen of het deze cycle nog wel goed komt met de standaard altcoins. We zitten in een soort van meme supercycle. Mensen zijn het zat om VC coins te kopen waar ze alleen maar op gedumpt worden. Die memecoins zijn een leuk casino. Je flikkert er super makkelijk een bedrag in ter waarde van een straatje staatsloten en je gaat naar 0 of doet een 10/100x. De best presterende "normale" altcoins zijn op dit moment de AI tokens. Maar als je dat vergelijkt met de memecoins dan doen die het vele malen beter. Dat verschil is echt groot. Toen we afgelopen maart op een ATH zaten vroegen 5 collega's mij of ik ze kon helpen met shitcoins. Omdat ze wisten dat ik al lang wat met crypto doe. Ik heb alleen gezegd kijk eens naar AI coins en zoek daar wat informatie over op. Toen ik ze een week later vroeg hebben jullie al wat gekocht bleek dat ze alleen maar memecoins hadden gekocht op Solana. En die zijn inmiddels al lang weer rekt en afgehaakt. Dus als er een moment komt dat retail weer massaal terugkomt dan zou het best kunnen dat ze weer de memecoins gaan kopen. Ik verwacht niet dat ze Vechain gaan kopen. ;) Daar zitten nog zoveel bagholders in dat wil je niet weten. Ik zou je life savings ook niet in een memecoin stoppen btw. Want dat is hetzelfde als een A87 die een high leveraged trade opent terwijl hij 5 nachten niet heeft geslapen van de speed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:42

Vis

Tomorrowland intro kan er nog een puntje aan zuigen...

Anyway, conferentie tijd: dump incoming. Goedkoop DCA on the way.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GZaXYlLaAAARZii?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
zwembroek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:48:
[...]

Ik vind het zelf ook zorgwekkend wat betreft altcoins anders was ik nu wel ingestapt. :) Bitcoin zit al tijden in dezelfde range. Retail wordt pas wakker als er weer ATH's worden verbroken. Daarnaast doen altcoins het pas goed wanneer er weer sprake is van QE. Daarnaast kan je jezelf afvragen of het deze cycle nog wel goed komt met de standaard altcoins. We zitten in een soort van meme supercycle. Mensen zijn het zat om VC coins te kopen waar ze alleen maar op gedumpt worden. Die memecoins zijn een leuk casino. Je flikkert er super makkelijk een bedrag in ter waarde van een straatje staatsloten en je gaat naar 0 of doet een 10/100x. De best presterende "normale" altcoins zijn op dit moment de AI tokens. Maar als je dat vergelijkt met de memecoins dan doen die het vele malen beter. Dat verschil is echt groot. Toen we afgelopen maart op een ATH zaten vroegen 5 collega's mij of ik ze kon helpen met shitcoins. Omdat ze wisten dat ik al lang wat met crypto doe. Ik heb alleen gezegd kijk eens naar AI coins en zoek daar wat informatie over op. Toen ik ze een week later vroeg hebben jullie al wat gekocht bleek dat ze alleen maar memecoins hadden gekocht op Solana. En die zijn inmiddels al lang weer rekt en afgehaakt. Dus als er een moment komt dat retail weer massaal terugkomt dan zou het best kunnen dat ze weer de memecoins gaan kopen. Ik verwacht niet dat ze Vechain gaan kopen. ;) Daar zitten nog zoveel bagholders in dat wil je niet weten. Ik zou je life savings ook niet in een memecoin stoppen btw. Want dat is hetzelfde als een A87 die een high leveraged trade opent terwijl hij 5 nachten niet heeft geslapen van de speed.
Dat kan korter..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
Vis schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:52:
[Embed: title]

Tomorrowland intro kan er nog een puntje aan zuigen...

Anyway, conferentie tijd: dump incoming. Goedkoop DCA on the way.
Verwachte na 20seconde eigenlijk deze
met dikke stampertamperstakkeherrie eronder.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Met wat extra opmaak en structuur zou het zou een professioneel artikel kunnen zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vcbd_ROOFoIA-L7ugFAQSQ78uhE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ug401n9E6hQuPyud2dQngOTY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000

MicroWhale

The problem is choice

Guere schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:30:
[...]

[Afbeelding]
@anti elppa en ik zijn crypto-soulmates O+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Coldcat schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 12:16:
[...]

Met wat extra opmaak en structuur zou het zou een professioneel artikel kunnen zijn:

[Afbeelding]
Hahaha, dit is een perfecte samenvatting van alle tweakers die in dit topic waarschuwen voor alt- en memecoins.

Vastpinnen die hap! Dan kunnen wij het over de belangrijke dingen in het leven gaan hebben, zoals wanneer BTC nou eindelijk eens richting de 500k gaat pieken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

[Afbeelding]
in de eerste zin zit al een dikke vette fout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Alpina schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:14:
[...]

Vind Bitcoin ook nog gewoon sterk aangezien we (hoe je het ook wendt of keert) gewoon in een ‘hybride oorlog’ zijn met Rusland.

Wil niet zeggen dat er volgende week een raket in de tuin ligt maar dit is wel iets om de komende jaren rekening mee te houden.

Net als een ‘handels oorlog’ met China of BRICS. Waar dit nu over grondstoffen gaat kan dit de komende jaren ook over Bitcoin bezitten gaan. Als dit al niet gewoon bezig is, denk eerlijk gezegd van wel.
Zo sterk vind ik BTC niet hoor. Als je het vergelijkt met stonks en edelmetalen die onder soortgelijke omstandigheden ATH na ATH neerzetten :/

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

[Afbeelding]
"rendementen"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a1biiClDQ_m4lcEsH7Cf0JLmve8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uPOTcifVYT5IkEIXEPxjNVqL.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Dit is precies wat ik bedoelde. Ongekend gepruts

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 13:01:
[...]

Dit is precies wat ik bedoelde. Ongekend gepruts
Wist ik wel maar ik mag graag gifjes posten ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9RTxTqtgm-U9nATEJ0kDVfiTP_4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/G3WXhcXWCrIV8BtomLSMGmpc.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ach opa zit al te rendementeren en wij volgen hem op de voet. Jammer dat we op den duur zelfs onze muntjes niet meer herkennen :-(

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:14:
[...]

Daarom heb ik vanochtend een trade gedaan, mijn 15 jaar oude Fabia omgeruild voor iets nieuwers:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EI2Pb8Guz2sV7rUNESORbnXacu0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ex3W17tpa5zQ91ABEXrjxruh.jpg?f=fotoalbum_large

Oké, er moesten een paar knaken bij maar dat terzijde.

Zo kan ik tenminste over een paar jaar naar het front rijden zonder ondersteuning van de ANWB.

En ja, natuurlijk zit er een vakje voor de Trezor onder het dashboard.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

FrambozenTaart schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 13:18:
[...]

Daarom heb ik vanochtend een trade gedaan, mijn 15 jaar oude Fabia omgeruild voor iets nieuwers:

[Afbeelding]

Zo kan ik tenminste over een paar jaar naar het front rijden zonder ondersteuning van de ANWB.

Zelfs het kenteken is zwart... Bad ass!

Mooie bak, en dit is natuurlijk ook gewoon hetzelfde als een Porsche.. zelfde fabriek waarschijnlijk gemaakt, VAG.

Veel veilige kilometers man 👍🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]

Geen btc wrap? Teleurstellend. Geintje natuurlijk veel mooie kilometers!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

[Afbeelding]

Mooi man! Weet je wat nou het mooie is? Al die auto's van tegenwoordig hebben een of meerdere Hardware Wallet houders. Net even opgezocht, die van jou ook! Zie hier (twee, onder de sigaretten aansteker):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TWCRxt-bPOn5NJHRdNsa8CxZu0E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lXBZFNW7DveiGmYztmx6KRCI.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
MicroWhale schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 13:27:
[...]

Mooi man! Weet je wat nou het mooie is? Al die auto's van tegenwoordig hebben een of meerdere Hardware Wallet houders. Net even opgezocht, die van jou ook! Zie hier (twee, onder de sigaretten aansteker):

[Afbeelding]
Op het moment dat je die daar inplugged is het eigendom van Putin he, be aware :) ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
Gipsy King schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 13:29:
[...]

Op het moment dat je die daar inplugged is het eigendom van Putin he, be aware :) ;)
het is een skoda geen lada.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
[...]

[Afbeelding]

Nette wagen Japie (y) veel veilige kilometers gewenst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

[Afbeelding]

Mooie bak in een enorm gave kleur. Dat zwart maakt hem bijzonder.

Het schijnt dat die Fabia al snel gexporteerd is en in z'n herkomstland rondrijdt.

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aGy13m6_460swp.webp

Past goed bij je karakter:

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aGZwGX6_700bwp.webp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
PHPResource schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 12:59:
[...]

Zo sterk vind ik BTC niet hoor. Als je het vergelijkt met stonks en edelmetalen die onder soortgelijke omstandigheden ATH na ATH neerzetten :/
Rustaaagh, wacht 2025 nog even af.

Kan soms snel gaan. Hopelijk niet naar benee _O-

[ Voor 7% gewijzigd door Alpina op 09-10-2024 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Een correctie tot de 53k zie ik wel gebeuren in de huidige markt. Net een wick onder de 50k om liquiditeit te pakken ook wel. Als er daarna een sterke stijging volgt is het een mooie bodem om de parabolische fase van de cycle op te pakken.

Gaan we echt richting de 42k dan vraag ik me af hoe dit staat in vehouding tot de 4-year cycle. Volgens de videos van Ben is dit een scenario wat zeker kan. Echter zal dat voor veel extra FUD zorgen dat de cycle kapot is en het inderdaad een Left Translated Cycle kan worden. Komt dit door een black-swan event waardoor liquiditeit getriggered wordt dan is dat anders dan als de koersen langzaam dalen.

Komende weken zijn erg interessant. We staan wel op een pivot-moment.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

[Afbeelding]

nice man. Ik heb mijn oude gare model 3 over gekocht van de lease maatschappij vorige week. Geen zin in bijtelling op mijn nieuwe Model 3.

Heb nu dus 2 van die gebakkies

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0217uu0uWiilxEhIRl9e7vkmP_U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y46JcYxwd8hD8Bph56yI1WdY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CW273beuve-zVgVx71he5MKBl6U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E7heGzDUeN7mqO9OKoy2lUnO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/964od4.gif

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skoda's, Tesla's.. Kinderspel. Zie hier het elektrische vervoermiddel waarvan ik gebruik maak voor woon-werkverkeer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iCqlV1TnA6FM_bRo2paPZeHu-NY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gdYTqkpRYJ39Naiq5Wi6rvbY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

YES schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:07:
Skoda's, Tesla's.. Kinderspel. Zie hier het elektrische vervoermiddel waarvan ik gebruik maak voor woon-werkverkeer:
[Afbeelding]
Openbaar vervoer is voor de elite tegenwoordig.

Medelijden met je, kun je flink minder DCAen. HFSP.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TakutoRadiance
Sorry hoor jongens, maar als het geen geventileerde stoelen heeft begin ik er niet meer aan. Constant aan het zweten door de schommelende BTC koers en de kelderende shitcoins...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Vis schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:10:
[...]

Openbaar vervoer is voor de elite tegenwoordig.

Medelijden met je, kun je flink minder DCAen. HFSP.
Ha! OV kaart van de baas voor gratiesj!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
moest toch even op X om mn fix te krijgen voor hopium TA

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GZSwh9aXgAEFks5?format=jpg&name=large

Als dat alles gebeurt in oktober alleen al log ik uit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
[Afbeelding]
Om te janken. Wat een armoe die tyfus trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 08:57
Ineens heeft iedereen fiat over om auto's te kopen. Dacht dat we allemaal all-in zaten?

BTC maakt zich op voor een nieuwe dip, de actie na de higher high 65K was niet echt overtuigend.

[ Voor 36% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-10-2024 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:11:
[...]

Ha! OV kaart van de baas voor gratiesj!
Ik heb hem hier ook liggen. Eerste klas. 9 van de 10 keer pak ik de lease auto van mijn vriendin. Tegenwoordig gaat dat plebs met een normaal kaartje ook al illegaal in de eerste klas zitten. ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:12:
[...]

Om te janken. Wat een armoe die tyfus trein.
Ik vind het OV prima, mits je een beetje een gunstig traject hebt. Lekker tukken, koptelefoon op en verstand op 0. Fijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Aeronaut schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:12:
[...]

moest toch even op X om mn fix te krijgen voor hopium TA

[Afbeelding]

Als dat alles gebeurt in oktober alleen al log ik uit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PokQXEJqTOdO-ACY_1h3ZKQqrMc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D9HlZ20uF0DMIBdUvPDnqLeB.webp?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
YES schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:15:
[...]

Ik vind het OV prima, mits je een beetje een gunstig traject hebt. Lekker tukken, koptelefoon op en verstand op 0. Fijn hoor.
Ik doe het ook op een daily , directe lijn tussen delft en Roosendaal, 54 minuutjes, precies genoeg om op te laden na een werkdag voordat ik bij thuiskomst weer gemolesteerd word door de koters ^^. Heb ook vaste travel buddy's al jaren dat scheeld ook , gezellige bende, beetje gapen enzo ;)

Met gamingchairs tegenwoordig :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6UzTtvPEkxgUEk3NKZEclOi41bQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f1eqDCHT3FviL7H6auEhqzHh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Gipsy King op 09-10-2024 14:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:15:
[...]

Ik heb hem hier ook liggen. Eerste klas. 9 van de 10 keer pak ik de lease auto van mijn vriendin. Tegenwoordig gaat dat plebs met een normaal kaartje ook al illegaal in de eerste klas zitten. ;w
Zit eigenlijk altijd 2e klasse. Ik probeer wat binding met het gewone volk, de fiat hoarders, te houden door me er een beetje onder te begeven, snap je.

Als ik in de spits het halve land door moet, dan zet ik hem voor die dag wel om naar 1e klasse.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:15:
[...]

Ik moet op het traject vaak overstappen. Moet ik nog opletten ook. Snap er nooit een fuck van omdat ik mij er van te voren nooit in verdiep. Ik volg mijn collega's wel als het een keer zo uitkomt. Doe mij Android auto maar en zelf rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
YES schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:19:
[...]

Zit eigenlijk altijd 2e klasse. Ik probeer wat binding met het gewone volk, de fiat hoarders, te houden door me er een beetje onder te begeven, snap je.

Als ik in de spits het halve land door moet, dan zet ik hem voor die dag wel om naar 1e klasse.
Precies dit doe ik ook, te druk is --->1e klasse on the fly, werkt handig tegenwoordig. Verder vergezel ik de henk en ingrid's.

[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 09-10-2024 14:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Het is nu wel wachten op een mod met een bezem eigenlijk hè. Hopelijk snel moon, dan kunnen we het daar weer over hebben :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:14:
Ineens heeft iedereen fiat over om auto's te kopen. Dacht dat we allemaal all-in zaten?

BTC maakt zich op voor een nieuwe dip, de actie na de higher high 65K was niet echt overtuigend.
ja die 21,5k stond idd klaar om die cowenzwembroek dip te kopen die al maanden beloofd is. Maar die kwam dus niet en dat lease contract liep af.

Maar ik bespaar zo 470 euro bijtelling per maand vanaf 1 januari. Dus ik kan rap weer een extra potje opbouwen om in de volgende bear weer in btc te knikkeren. Kwa verbruiks kosten ga ik er ook nog best op vooruit tov oude benzine barrel wat we hiervoor hadden. Dus nog meer om straks sats te stacken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:24:
Het is nu wel wachten op een mod met een bezem eigenlijk hè. Hopelijk snel moon, dan kunnen we het daar weer over hebben :+
Die hebben niet veel meer te doen. Gister zelfs het topic even op slot gedaan om het gevoel weer terug te krijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
als er nu gewoon ff niemand op rapparteer drukt hebben die mods het toch niet in de gaten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
Ok ok gewoon even Extreme grafieken met Hopium facts erin knallen en door.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G4uCdMqa3O-mkW91ehJi0Ku8FtM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QvBFSPrXpx6nR0zSw8xseuiM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 08:57
anti elppa schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:24:
[...]

ja die 21,5k stond idd klaar om die cowenzwembroek dip te kopen die al maanden beloofd is. Maar die kwam dus niet en dat lease contract liep af.

Maar ik bespaar zo 470 euro bijtelling per maand vanaf 1 januari. Dus ik kan rap weer een extra potje opbouwen om in de volgende bear weer in btc te knikkeren. Kwa verbruiks kosten ga ik er ook nog best op vooruit tov oude benzine barrel wat we hiervoor hadden. Dus nog meer om straks sats te stacken
Mooi ding, ben je al gewend aan de knipperlicht knoppen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:25:
[...]

als er nu gewoon ff niemand op rapparteer drukt hebben die mods het toch niet in de gaten.
Wacht maar tot @Darrell weer terug is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:25:
[...]

Tja, je weet het nooit met @Darrell hè.

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
[Afbeelding]
Toch ff wat beter gekeken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NwYBDr7Ojc8SeXvCCq_N3QnVETM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tYkWuSSQJlyYCqdYrVacl2xc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Stop mij te kopiëren @YES! :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vis

Vis

Hoezo, treinritjes zijn sowieso ontopic hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/npuatw3EJP79C-PXiUeVZu7XUZ8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Zlsi1b3U8U830MNDiEc5IgAy.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik was eerst zoals je ziet. Dus ff kappen met mij kopiëren aub.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Vis schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:30:
[...]

Hoezo, treinritjes zijn sowieso ontopic hier.

[Afbeelding]
Ach ja. blockchain, blocktrain, het ligt ook allemaal dicht bij elkaar.
Pagina: 1 ... 84 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!