Hij had het ook ergens anders over.Guere schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 21:06:
[...]
Guys, ik geloof thierry1982 een nieuwe top indicator heeft ontdekt! Letterlijk op de minuut nauwkeurig
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/0mfalu8Wwrt2s9r8H8MyxhUe.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hij had het ook ergens anders over.Guere schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 21:06:
[...]
Guys, ik geloof thierry1982 een nieuwe top indicator heeft ontdekt! Letterlijk op de minuut nauwkeurig
[Afbeelding]
etf gisteren weer hele dikke positieve dag. Zijn gewoon nog wat leverage traders acties. Kaart is allen nu helemaal schoon 2k onder en 2k boven ons.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat duurt nog wel even, maar er is een langzame grind up zichtbaar. Die daily candle van gisteren is wel lelijk.
sowieso t/m de 66000 en 68000 regio waar die dalende trend loopt (afhankelijk van hoe je hem tekend is die het een regio van 2k).tomtom901 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 07:17:
[...]
Dat duurt nog wel even, maar er is een langzame grind up zichtbaar. Die daily candle van gisteren is wel lelijk.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Voelde inderdaad een beetje als Groundhog Day vanochtend toen ik de koers bekeek...Aeronaut schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 07:34:
62k, we meet again
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
nothing stops this train
Op Polymarket poll gaat Nick Szabo aan kop in ieder geval...Kol Nedra schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 09:33:
Zet HBO nou op Carlos als Sathosi?
Net even gekeken waar dit over gaat, een HBO documentaire die claimed Satoshi te onthullen als ik het goed begrijp?TakutoRadiance schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 09:58:
[...]
Op Polymarket poll gaat Nick Szabo aan kop in ieder geval...
https://cointelegraph.com...o-satoshi-nakamoto-reveal
Knikkeren? Japie en ik speelden met Mecano. Waarschijnlijk ken je dat geeneens, kleine dramaturf die je er bent.YES schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:06:
Jezus wat een gedoe om wie Satoshi is. Is toch al lang en breed duidelijk dat @FrambozenTaart dat is? @Ngangatar heeft nog met hem geknikkerd en met hun blokkendoos de eerste blokchain gebouwd destijds.
Even een klein voorbeeld: de eerste twee letters van Satoshi, Sa, zijn ook de eerste twee letters van Sambal, iets wat @FrambozenTaart én @Ngangatar zelf maken of gemaakt hebben. Coincidence? I think van niet!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
nee idd.YES schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:06:
Jezus wat een gedoe om wie Satoshi is. Is toch al lang en breed duidelijk dat @FrambozenTaart dat is? @Ngangatar heeft nog met hem geknikkerd en met hun blokkendoos de eerste blokchain gebouwd destijds.
Even een klein voorbeeld: de eerste twee letters van Satoshi, Sa, zijn ook de eerste twee letters van Sambal, iets wat @FrambozenTaart én @Ngangatar zelf maken of gemaakt hebben. Coincidence? I think van niet!
Haha, opa toch! Ik heb zelf ook nog Mecano gehad. Vet spul! Vond uiteindelijk technisch LEGO wel leuker maar toch, leuk om weer even terug te denken aan MecanoNgangatar schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:13:
[...]
Knikkeren? Japie en ik speelden met Mecano. Waarschijnlijk ken je dat geeneens, kleine dramaturf die je er bent.
"LONDON — A new HBO documentary claims to have cracked the true identity of the pseudonymous creator of Bitcoin, Satoshi Nakamoto.anti elppa schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:16:
[...]
nee idd.
ff serieus, ik snap al die commotie ook totaal niet.
[ Voor 13% gewijzigd door TakutoRadiance op 08-10-2024 10:21 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
doet geen ene fuck. Ergens tot 2016 a 2017 kwam dit onderwerp om de haverklap langs. Daarna werd het rustig. Nu komt er 1 of andere halve gare HBO docu die denkt het antwoord te hebben? 99% zeker gaan we niets nieuws horen tov de vorige docu's. De kandidaten zijn ook allemaal hetzelfde al 8 jaar terug. Niets nieuws.TakutoRadiance schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:20:
[...]
"LONDON — A new HBO documentary claims to have cracked the true identity of the pseudonymous creator of Bitcoin, Satoshi Nakamoto.
If its findings are widely accepted, the disclosure could send shockwaves through world financial markets and even the U.S. presidential election, given the way Republican candidate and former President Donald Trump has cultivated the support of Bitcoin enthusiasts."
Komt van: https://www.politico.eu/a...nakamoto-crypto-currency/
Mensen praten, serieus... Zou hilarisch zijn als we na de reveal door de 75k knallen
stelletje jambekken!TakutoRadiance schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:20:
[...]
"LONDON — A new HBO documentary claims to have cracked the true identity of the pseudonymous creator of Bitcoin, Satoshi Nakamoto.
If its findings are widely accepted, the disclosure could send shockwaves through world financial markets and even the U.S. presidential election, given the way Republican candidate and former President Donald Trump has cultivated the support of Bitcoin enthusiasts."
Komt van: https://www.politico.eu/a...nakamoto-crypto-currency/
Mensen praten, serieus... Zou hilarisch zijn als we na de reveal door de 75k knallen
[ Voor 6% gewijzigd door Liberteh op 08-10-2024 10:30 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Plottwist; Bitcoin is ontwikkeld door een groep russen uit de FSB en SVR, die zichzelf schaarden onder de noemer Satoshi.YES schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:06:
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Heel scherp!Liberteh schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:29:
[...]
stelletje jambekken!
[YouTube: De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!]
Het zou dus wel wat kunnen doen imho, afhankelijk van de daadwerkelijke reveal uiteraard.anti elppa schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:29:
[...]
doet geen ene fuck. Ergens tot 2016 a 2017 kwam dit onderwerp om de haverklap langs. Daarna werd het rustig. Nu komt er 1 of andere halve gare HBO docu die denkt het antwoord te hebben? 99% zeker gaan we niets nieuws horen tov de vorige docu's. De kandidaten zijn ook allemaal hetzelfde al 8 jaar terug. Niets nieuws.
Pompen tot 69k. Sensueler wordt het niet.FrambozenTaart schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:30:
[...]
Plottwist; Bitcoin is ontwikkeld door een groep russen uit de FSB en SVR, die zichzelf schaarden onder de noemer Satoshi.
Ze hebben Bitcoin ontwikkeld en uitgebracht onder valse voorwendselen om de nadelen en corruptie van Westerse monetaire systemen bloot te leggen en met de daaruit ontstane onrust de zwakheden van de vrije democratie weten te exploiteren en sentiment onder het volk te verdelen op ongekende schaal.
Het Westen heeft hier op gereageerd zoals altijd; door er geld tegenaan te smijten en Bitcoin bloot te stellen aan speculatie, in de hoop dat het zichzelf zal opblazen.
Hiermee pompte Bitcoin meerdere malen tot 69k.
Het is een gave ouwe reus!Guere schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 21:06:
[...]
[Afbeelding]
For example, researcher Sergio Damian Lerner estimates that Satoshi Nakamoto mined approximately 1.1 million BTC.
Ik denk uiteindelijk toch de ‘sie aaai eej’. Ik typ dit bewust zo om geen bezoek te krijgen.FrambozenTaart schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:06:
Het doet er verder ook weinig toe wie Satoshi uiteindelijk is/was (of zijn/waren).
De geest is uit de fles.
Het enige wat wel een ding zou kunnen zijn is als die wallets ooit actief worden
[...]
Sie aaai eej zeg je?Alpina schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:27:
[...]
Ik denk uiteindelijk toch de ‘sie aaai eej’. Ik typ dit bewust zo om geen bezoek te krijgen.
[Afbeelding]
Maktub
Groetjes terug hè.MrMrq schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:36:
Ik ben zojuist gebeld door een 06-nummer met een bandje van de Bitvavo crypto account fraude helpdesk.
Ik heb ze de groeten gedaan van jullie allemaal. Graag gedaan.
MrMrq schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:36:
Ik ben zojuist gebeld door een 06-nummer met een bandje van de Bitvavo crypto account fraude helpdesk.
Mij hebben ze 2 weken terug ook gebeld, ik heb meteen opgegooid en de Bitvavo helpdesk een mailtje gestuurd maar die volgen het verder niet echt op.MrMrq schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:36:
Oh gek, mij hielpen ze juist super goed. Ze hebben zelfs meegekeken op m’n laptop of alles nog werkte, aardige mensen daar.Oepsje schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:00:
[...]
Mij hebben ze 2 weken terug ook gebeld, ik heb meteen opgegooid en de Bitvavo helpdesk een mailtje gestuurd maar die volgen het verder niet echt op.
Haha, dit was u dus?Don Guacamole schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:32:
[...]
Oh gek, mij hielpen ze juist super goed. Ze hebben zelfs meegekeken op m’n laptop of alles nog werkte, aardige mensen daar.
🤡
Hebben ze ook even gecheckt of je je funds nog wel kunt withdrawen?Don Guacamole schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:32:
[...]
Oh gek, mij hielpen ze juist super goed. Ze hebben zelfs meegekeken op m’n laptop of alles nog werkte, aardige mensen daar.
🤡
Staan er nog een paar te koop:Aeronaut schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:48:
heb die tomtom hype weer nodig in mn leven.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
YES schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:20:
Ik wanneer ik me realiseer dat ik met hetzelfde soort speelgoed gespeeld heb als @Ngangatar:
[Afbeelding]
🚨BREAKING: @cryptocom RECEIVED WELLS NOTICE FROM SEC@cryptocom HAS ALSO FILED SUIT AGAINS THE SEC TO PROTECT "THE FUTURE OF CRYPTO IN THE U.S." pic.twitter.com/afd5lK0p4I
— Satoshi Club (@esatoshiclub) 8 oktober 2024
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gaat prima toch?
Maar iedereen zei 70k enzo
Hoor vooral 420k
* ByteMe_ slaat over
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wel héél subjectief ingezet..Gipsy King schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:06:
Bitvavo :
Btc:
[Afbeelding]
Alts :
[Afbeelding]
Sometimes a script looks to perfect, it's hard to believe.#bitcoin closes 2nd yr of 4 year Cycle next month, entering the 3rd & historically explosive year of the Cycle.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 8 oktober 2024
An 8 month base has been built, sentiment reset, and rates are easing.
I mean, the script is perfect. pic.twitter.com/id6EDXbh0u
Trust me when I say this is only the beginning.
Before you know it, $ADA will be $0.50 and then $1, everyone is bullish again on $ADA, then it goes to $3, the whole world is surprised how did $ADA pump so much, next year around this time it's sitting at $10 and everyone is FOMOing because they know $ADA will change the world.
— Sssebi🦁 (@Av_Sebastian) 8 oktober 2024
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 08-10-2024 17:42 ]
nothing stops this train
Raket is er klaar voor:Numbers schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:39:
Bob heeft er vertrouwen in. Let's goo![]()
[Twitter]
[Afbeelding]
*Zet de Make Anti Elppa Great Again pet op* is prima voor de leverage traders dit. Inflows op de etf zijn hoog, volume ok en 97% zeker dat we 0.25 basispunten verlaging krijgen. Hoe langer we rangen hoe sterker de uitbraak!
[ Voor 6% gewijzigd door Stovirpi op 08-10-2024 17:44 ]
Stack Sats
10 punten voor jou jonguhStovirpi schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:43:
[...]
*Zet de Make Anti Elppa Great Again pet op* is prima voor de leverage traders dit. Inflows op de etf zijn hoog, volume ok en 97% zeker dat we 0.25 basispunten verlaging krijgen. Hoe langer we rangen hoe sterker de uitbraak!
Edit: helemaal vergeten: en de gure shitcoin drek gaat door het putje!
Ada will change the world.Kol Nedra schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:40:
Het staat er. Het zal wel dus waar zijn @Gipsy King @Wispe 🙌
[Twitter]
[ Voor 9% gewijzigd door Aeronaut op 08-10-2024 19:03 ]
Die @anti elppa is gewoon een AI bot die zijn tijd ver vooruit was. Ontwikkeld door een grote BTC believer die kosten nog moeite bespaard heeft om iets goeds te maken. Dat om de mensheid echt te waarschuwen voor de gure drek die andere munten met zich meebrengen. En niemand op het perron wil achterlaten als de motor echt aan gaat.Stovirpi schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:43:
[...]
Edit: helemaal vergeten: en de gure shitcoin drek gaat door het putje!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
zo is dat. Gaat er ook gewoon om dat we allemaal smering rijk worden. Gaat je met shitcoins gewoon niet lukkenColdcat schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:49:
[...]
Die @anti elppa is gewoon een AI bot die zijn tijd ver vooruit was. Ontwikkeld door een grote BTC believer die kosten nog moeite bespaard heeft om iets goeds te maken. Dat om de mensheid echt te waarschuwen voor de gure drek die andere munten met zich meebrengen. En niemand op het perron wil achterlaten als de motor echt aan gaat.
Ik weet niet waarom je mij tagt maar als dit uitkomt zal ik blij zijn voor @Gipsy KingKol Nedra schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:40:
[Twitter]
die gele lijn is er nog niet helemaal uit. Gaat zo nog wel gebeuren gok ik.
If only...Kol Nedra schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:40:
[Twitter]
[ Voor 17% gewijzigd door Gipsy King op 08-10-2024 18:15 ]
Doodzwijgen dit.Aeronaut schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:46:
Topic weer geopend.
I was delighted to meet @federalreserve Governor @adriana_kugler on the sidelines of our @ecb conference on monetary policy. pic.twitter.com/t1PQeMKVUv
— Christine Lagarde (@Lagarde) 8 oktober 2024
nothing stops this train
fossiel
Vind de rest er ook vrij kroketterig uitzien..
YouTube: Queens Of The Stone Age - No One Knows (Official Music Video)YES schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:06:
En dan te bedenken dat zij 23 is.
Nee hoor, dat valt wel meeWispe schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:26:
Uptober is dus een fabeltje.
The #USgovernment now appears free to sell 69,370 $BTC($4.33B) confiscated from #SilkRoad Individual X.
— Lookonchain (@lookonchain) 8 oktober 2024
On Oct. 7, the U.S. Supreme Court declined to hear Battle Born Investments' case over the ownership of 69,370 $BTC($4.33B) seized from #SilkRoad, giving the government full… pic.twitter.com/GipGCOpxq9
Het zou ze sieren om er nog 50 stuks aan toe te voegen, voor de meme.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Laten we dan het 2018 scenario ff overslaan s.v.p.Guere schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:31:
[...]
Nee hoor, dat valt wel meeDat soort plaatjes zijn gewoon misleidend en/of lastig af te lezen vanwege de schaal. Oktober is best vaak een mooie maand!
[Afbeelding]
Ssssh die heeft ome agent natuurlijk achterover gedruktVis schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:56:
[...]
Het zou ze sieren om er nog 50 stuks aan toe te voegen, voor de meme.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Denk dat ze meelezen @AeronautPinsa schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 21:33:
@Aeronaut zag zojuist dat aero ook gelist is op
Bitvavo
Heeft hij waarschijnlijk zelf aangevraagd zodat hij zijn bags makkelijker kan dumpen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
nothing stops this train
Heel de S&P index op ATH, en BTC blijft lekker achterKol Nedra schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 22:27:
oh? Coca Cola aandeel staat op ATH, lekker man en ook nog eens dividend erop, lets gooo!!!! 🙌
Taro schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 21:54:
[...]
Heeft hij waarschijnlijk zelf aangevraagd zodat hij zijn bags makkelijker kan dumpen.
[ Voor 69% gewijzigd door sh4d0wman op 09-10-2024 04:17 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq