nothing stops this train
nieuws: Europees Hof van Justitie: politie mag telefoon doorzoeken bij kleine...
als de politie mijn telefoon doorzoekt ziet ie alleen maar memes
nothing stops this train
Bitvavo is de enige plek waar ik (toevallig) stake, gewoon het hebben van de muntjes is al genoeg om ze te staken (nadat je hebt aangegeven dat je ze wil staken), zelfs als ze in een spot sell staan krijg je staking rewards.Vis schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:21:
[...]
Lol, staking wie doet dat nog met die shitcoins?
Dat was echt hot in de bullrun van 2021, het staken van allerlei wazige munten die nu naar 0 zijn gegaan.
De enige munt die je nog enigszins kan staken is ETH. Omdat je er redelijkerwijs vanuit kan gaan dat die wel overleefd en over 5 a 10 jaar wellicht wel is gestegen (in dollar/euro waarde, niet in Bitcoin)
Ik doe zelf ETH staken via Lido, en dat is ook niet zonder risico, maar daar blijft het dan ook bij.
Ik was dus wel blij met het bericht van @Gipsy King want ik lees die blogposts op Bitvavo zelf nooit
Denk er maar om, straks lig je in een nekklem met 3 beren van kerels op je rug, vanwege wat Tether dust op Bitvavo.Kol Nedra schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:59:
misschien offtopic maareh op FP:
nieuws: Europees Hof van Justitie: politie mag telefoon doorzoeken bij kleine...
als de politie mijn telefoon doorzoekt ziet ie alleen maar memes
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik verbaasde me hier ook over. Die zit echt aan de raketbrandstof! Wilde nog wat bijladen maar ik ga geen groene candles najagen. Tenzij we door de ATH gaan.Don Guacamole schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:58:
Wat laat $TAO toch een bizarre run zien zeg. Na de listing op Binance een gigantische dip gehad, samen met de andere alts overigens, maar de afgelopen 3 weken weer ff snoeihard omhoog gegaan.
Die tikt binnenkort de 1K aan.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik heb 6 maanden geleden een groot deel van mijn CRO gestaked tegen 20%, ditmet het idee dat ergens halverwege volgend jaar toch pas de bullrun gaande is en ik het tot die tijd toch wel zou aanhouden. Wordt wekelijks uitbetaald en dat wordt omgezet naar flufjes BTC. Verder inderdaad ETH via Lido (via de ledger)Vis schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:21:
[...]
Lol, staking wie doet dat nog met die shitcoins?
Mijn manager keek me wanhopig aan. Premature gedachten aan een gefaald project schoten door zijn hoofd.
“Is… is het het salaris,” vroeg ‘ie, “of sfeer op de zaak? Misschien moet je team wat groter om…”
“NIKS VAN DAT! IK BEN GEWOON KLAAR MET WERKEN EN KLAAR VOOR EEN ACHTERLIJK VROEG PRE PENSIOEN.”
Om mijn ontslag kracht bij te zetten draaide ik een shitcoinkleurige bolus op het bureau. Zijn ogen werden met de cm groter. Hij kon het gewoon niet geloven.
“Misschien, Mark, is dit… Is dit niet iets om zo te bespreken. Ben je morgen op kantoor?”
En hij beëindigde de Teams-call. Mijn werkkamer begon te stinken.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 07-10-2024 12:48 ]
Maktub
hij heeft er zin inanti elppa schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:10:
[...]
Max is een OG. Heeft sowieso gelijk. Ada gaat nooit meer wat worden. Is al te oud voor een shitcoin.
XRP holders waiting for the rally that is NEVER GOING TO HAPPEN. pic.twitter.com/Ja23aREFZM
— Max Keiser (@maxkeiser) 5 oktober 2024
Het lijkt erop heGuere schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 13:08:
Nou, zeg het maar. Gaan we nu eerst al die longs t/m 61.6k liquideren?
[Afbeelding]
maar wat is "make it" niveau? help me even
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Als het gelukt is om te stoppen met roken schat ik.Aeronaut schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 14:42:
[...]
maar wat is "make it" niveau? help me even
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Geen moment te vroeg zie ik alweertomtom901 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 16:06:
Ziet er best bullish uit eigenlijk
Well done Sir! 64.2 nexttomtom901 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 16:18:
Dit klapt minimaal naar 64.1k.
Hahahahahahahaha I f*cking can't, hahahahahahaahahahahahah

Mooi hoor. Van mij mag Bitcoin nu (komende maanden) eerst wel even laten zien hoe het echt moet. Dat zwart witte beestje volgt nog wel ergens.Don Guacamole schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:58:
Wat laat $TAO toch een bizarre run zien zeg. Na de listing op Binance een gigantische dip gehad, samen met de andere alts overigens, maar de afgelopen 3 weken weer ff snoeihard omhoog gegaan.
Die tikt binnenkort de 1K aan.
Doe dat nou niet, dit is de goden verzoeken.
thierry1982 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 16:23:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xsBCsexoMXOr7I3xLuniQ5Nl.gif?f=user_large)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
nothing stops this train
Vis schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 16:46:
Wen short squeeze?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/enAuI8IwPoOotldpWlHMdWoL.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Die moest ik opzoeken.. nou ik vind het allemaal kut. Wordt wel eens tijd voor de bull om vol los te barsten.Coldcat schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:19:
Een wuftig middagje zo.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Heb je Bitcoin, of enkel een bag shitcoins?St@m schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:21:
[...]
Die moest ik opzoeken.. nou ik vind het allemaal kut. Wordt wel eens tijd voor de bull om vol los te barsten.
Als je Bitcoin bent blijven DCAen de afgelopen jaren doe je het denk ik niet slecht...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Maakt het uit? Ik ben wel klaar met dat gejojoVis schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:47:
[...]
Heb je Bitcoin, of enkel een bag shitcoins?
Als je Bitcoin bent blijven DCAen de afgelopen jaren doe je het denk ik niet slecht...
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 07-10-2024 17:51 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
@BTC100K2021 zou zeggen ik SEI het toch. Serieus wel potentie in de upcoming bull explosion.bsmpower schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:47:
Ik weet dat BTC hier king is. Maar ik zoek iets anders dan mijn huidige bag Vechain. Die is niet vooruit te branden en krijg er minder en minder vertrouwen in. SUI kans gemist, baal ik nog elke dag van. Dus op zoek naar de nieuwe SUI, eentje die beschikbaar is op Bitvavo. Niemand kan in de toekomst kijken, maar misschien wat tips om te delen en waar ik eens naar kan kijken?
gekken als van Poepe zeggen :
#Chainlink is still consolidating above the crucial resistance and flipping that for support.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 4 oktober 2024
I think anything between $9-11 is an interesting one to buy into.
I mentioned it a few times, but it remains to be an opportunity of a lifetime. pic.twitter.com/3vCTTiYsAe
[ Voor 27% gewijzigd door Gipsy King op 07-10-2024 18:00 ]
nothing stops this train
Zal ik even de olifant in de kamer benoemen hier? Niet om je te jennen, maar om je te helpen.bsmpower schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:47:
Ik weet dat BTC hier king is. Maar ik zoek iets anders dan mijn huidige bag Vechain. Die is niet vooruit te branden en krijg er minder en minder vertrouwen in. SUI kans gemist, baal ik nog elke dag van. Dus op zoek naar de nieuwe SUI, eentje die beschikbaar is op Bitvavo. Niemand kan in de toekomst kijken, maar misschien wat tips om te delen en waar ik eens naar kan kijken?
Er zijn alts. Vaak hebben die een korte, mooie run. In die periode doen ze het mega goed, zelfs ten opzichte van Bitcoin.
VET is er zo één. SEI ook. Je kunt er goed op verdienen ALS je vroeg instapt EN je op tijd uitstapt. Wélke munt je moet hebben volgt uit market cap en gevoel voor hype.
Dan is er Bitcoin. De enige crypto die op een lange termijn blijft stijgen, uitgedrukt in fiat. Je kunt er goed op verdienen als je er een lange adem op nahoudt.
Jij hebt een slecht track record met de eerste categorie. Waarschijnlijk omdat je een trend zag waar je achteraan bent gelopen, misschien op advies van iemand anders.
Toch wil je het spel zó blijven spelen. Waarschijnlijk omdat je lui bent (geen slechte eigenschap) en misschien omdat je je VET verliezen wil compenseren (slechte eigenschap).
Heb je categorie 2 overwogen? En als je bij 1 blijft, wat mag, waarom denk je dan dat vragen van random advies hier je rijker gaat maken?
Ik kocht ooit ARK, want A87 zei hier dat dat een goede deal was. Anderen kochten Glimmer of Bifi, op aanraden van Speedo of JosHouvast, ook hier.
Niemand van ons is er lange termijn beter van geworden, zeker niet als je het uitdrukt tegenover BTC.
Je kunt op ADA springen, op advies van ZigeunerKoning69. Of Aero, op advies van AeroNostradamus.
Maktub
Samengevat: DYORMrMrq schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 18:04:
[...]
Zal ik even de olifant in de kamer benoemen hier? Niet om je te jennen, maar om je te helpen.
Er zijn alts. Vaak hebben die een korte, mooie run. In die periode doen ze het mega goed, zelfs ten opzichte van Bitcoin.
VET is er zo één. SEI ook. Je kunt er goed op verdienen ALS je vroeg instapt EN je op tijd uitstapt. Wélke munt je moet hebben volgt uit market cap en gevoel voor hype.
Dan is er Bitcoin. De enige crypto die op een lange termijn blijft stijgen, uitgedrukt in fiat. Je kunt er goed op verdienen als je er een lange adem op nahoudt.
Jij hebt een slecht track record met de eerste categorie. Waarschijnlijk omdat je een trend zag waar je achteraan bent gelopen, misschien op advies van iemand anders.
Toch wil je het spel zó blijven spelen. Waarschijnlijk omdat je lui bent (geen slechte eigenschap) en misschien omdat je je VET verliezen wil compenseren (slechte eigenschap).
Heb je categorie 2 overwogen? En als je bij 1 blijft, wat mag, waarom denk je dan dat vragen van random advies hier je rijker gaat maken?
Ik kocht ooit ARK, want A87 zei hier dat dat een goede deal was. Anderen kochten Glimmer of Bifi, op aanraden van Speedo of JosHouvast, ook hier.
Niemand van ons is er lange termijn beter van geworden, zeker niet als je het uitdrukt tegenover BTC.
Je kunt op ADA springen, op advies van ZigeunerKoning69. Of Aero, op advies van AeroNostradamus.
MrMrq schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 18:04:
[...]
Zal ik even de olifant in de kamer benoemen hier? Niet om je te jennen, maar om je te helpen.
Er zijn alts. Vaak hebben die een korte, mooie run.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NX3uNz91WRD0yDkrRCGg2LYA.gif?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Aero is nog niet op bitvavo, dus die valt af.
Eerlijk, vanaf huidige prijsniveau is het geen moonshot meer (25x+).
Geduld is een schone zaak.. 4 jarige cycle even uitzitten kerel.St@m schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:50:
[...]
Maakt het uit? Ik ben wel klaar met dat gejojoal bijna 9 maanden ongeveer tussen de 59 en 67
En indien je alleen in shitcoins zit: RIP
Tja.. het blijft gewoon kut, maar eens komt de dag dat het wél significant omhoog gaat..Vis schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 18:59:
[...]
Geduld is een schone zaak.. 4 jarige cycle even uitzitten kerel.
En indien je alleen in shitcoins zit: RIP
Ik begrijp nog steeds niet waarom je steeds refereert aan shitcoins overigens. Ik ben gewoon klaar met wachten, my body is ready.
En die 4 jaar is wel zo goed als voorbij.
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 07-10-2024 19:06 ]
Maak het jezelf nou niet zo moeilijk. Bitcoin zou de basis van je portefeuille moeten zijn. Je kunt daarnaast nog klein percentage (t.o.v. BTC) in alts steken, maar maak het niet te gek. Je zit al in een high risk categorie te vissenbsmpower schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:47:
:fill(white):strip_exif()/f/image/KfLoUb7epTFaBKL7lirenBox.png?f=user_large)
Trust me when I say this is only the beginning.
Jij gaf aan: "maakt het uit?"St@m schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:03:
[...]
Tja.. het blijft gewoon kut, maar eens komt de dag dat het wél significant omhoog gaat..
Ik begrijp nog steeds niet waarom je steeds refereert aan shitcoins overigens. Ik ben gewoon klaar met wachten, my body is ready.
En die 4 jaar is wel zo goed als voorbij.
Dan ga je er al vanuit dat alts zich net zoals Bitcoin gedragen, terwijl dat niet zo is.
Die 4 jaar is pas in 2025 voorbij, als je de top van de vorige run in 2021 er langs legt.
We gaan pas net starten..zie deze periode als eind 2020, toen stonden we ook eindeloos op 10k. Waarna we in november met de raket vertrokken.
Ja, jij begon over shitcoins. Enige wat ik zei is dat ik het kut vind dat we nog steeds niet vertrokken zijn. Maar goed, dan gaan we pas over een jaar en een maand. Vind ik het nog een jaar en een maand allemaal kut.Vis schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:09:
[...]
Jij gaf aan: "maakt het uit?"
Dan ga je er al vanuit dat alts zich net zoals Bitcoin gedragen, terwijl dat niet zo is.
Die 4 jaar is pas in 2025 voorbij, als je de top van de vorige run in 2021 er langs legt.
We gaan pas net starten..zie deze periode als eind 2020, toen stonden we ook eindeloos op 10k. Waarna we in november met de raket vertrokken.
Behalve NVDA, dat blijft maar gaan.anti elppa schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 18:26:
mooi ook dat stonks en zelfs goud rood zijn vandaag. Zoals het ook zou moeten zijn imo
die volg ik verder niet. Aandelen boeien me al sinds 2008/ 2009 niet meer. Ik volg alleen wat het totaal doet, verder niet.
Ben er ook blij om, als ik niet alles wat ik met aandelen deed sinds 2013 in bitcoin stopte had ik nu nog een marginale zwerver geweest bij slux onder de brug. Of ik had in een kring verjaardag lopen poggen met 8% rendamenten..........per jaar

[ Voor 30% gewijzigd door anti elppa op 07-10-2024 19:28 ]
anti elppa schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:22:
[...]
die volg ik verder niet. Aandelen boeien me al sinds 2008/ 2009 niet meer. Ik volg alleen wat het totaal doet, verder niet
:fill(white):strip_exif()/f/image/YowJjJsvt8ohfDf4o5xE7SRm.png?f=user_large)
Nee, we gaan toppen over een jaar en een maand ongeveerSt@m schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:12:
[...]
Maar goed, dan gaan we pas over een jaar en een maand. Vind ik het nog een jaar en een maand allemaal kut.
We starten wellicht al volgende maand. Lezen?
Vorige run niet meegemaakt? Je kunt ook altijd de charts bekijken van toen.. daarin zie je heel duidelijk wanneer de start was eind 2020, en de top in november 2021.
Geen garantie dat het deze cycle ook gaat gebeuren uiteraard, maar het kan wel enige houvast zijn als nu je geduld begint op te raken.
[ Voor 31% gewijzigd door Vis op 07-10-2024 19:36 ]
Vorige run meegemaakt hoor, start was oktober/ novemberish 2020 en de top was november 2021.. vandaar dat ik zei dat de cycle (bear) bijna voorbij was, maar prima.Vis schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:33:
[...]
Nee, we gaan toppen over een jaar en een maand ongeveer
We starten wellicht al volgende maand. Lezen?
Vorige run niet meegemaakt? Je kunt ook altijd de charts bekijken van toen.. daarin zie je heel duidelijk wanneer de start was eind 2020, en de top in november 2021.
Geen garantie dat het deze cycle ook gaat gebeuren uiteraard, maar het kan wel enige houvast zijn als nu je geduld begint op te raken.
Ik vind je best passief agressief reageren op mij, weet niet precies waarom, dus ik stop maar op jou te reageren.
Trump now leading Kamala by 3% in betting markets. More accurate than polls, as actual money is on the line. https://t.co/WrsqZ2z8pp
— Elon Musk (@elonmusk) 7 oktober 2024
Zoals al benoemd, zorg dat btc je core is. Minimaal 50% van je pf.bsmpower schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:47:
Voor de rest, nieuwere projecten die gehyped worden. Al is het moment lastig te bepalen. Als btc een sprong maakt ga je rekter dan een ruft laten terwijl je aan de diarree was in je witte broek en je staat net in de bus met 4 mooie blonde dames naast je.
Geloof me, ik heb het meegemaakt. Die ruft niet overigens maar wel dat ik een alt kocht die daarna -95% deed.
Coins die momenteel de wind meehebben zijn idd $Tao en $sui, maar kijk ook eens naar $NPC. Pas 260m mc en krijgt ook veel hype mee.
Had ik al eens eerder genoemd hier, en pakte daarna een -50% mee. Intussen sta ik op +50%. Zo snel gaat het dan ook wel weer.
Succes.
Don Guacamole schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:46:
[...]
Als btc een sprong maakt ga je rekter dan een ruft laten terwijl je aan de diarree was in je witte broek en je staat net in de bus met 4 mooie blonde dames naast je.

Ik vind je erg negatief, alles is kut blah blah.. wellicht zit je er te balls deep in of zijn je verwachtingen te hoog.St@m schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:40:
[...]
Vorige run meegemaakt hoor, start was oktober/ novemberish 2020 en de top was november 2021.. vandaar dat ik zei dat de cycle (bear) bijna voorbij was, maar prima.
Ik vind je best passief agressief reageren op mij, weet niet precies waarom, dus ik stop maar op jou te reageren.
Ik geef alleen aan dat men geduldig moet zijn in deze markt.
MUMU, mini moon!
nothing stops this train
meestal in de zomer, aan het zwembad met je @zwembroek aanthierry1982 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:51:
Meme season weer, wanneer milf season?
nothing stops this train
thierry1982 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:51:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X7gLbQ5LQGQBxuSz0frTO1t3.jpg?f=user_large)
🇮🇩 Indonesian restaurant in the Netherlands now accepts #Bitcoin 🙌 pic.twitter.com/ghPLigrGB7
— Vivek⚡️ (@Vivek4real_) 7 oktober 2024
als BTC straks op $100k staat, gaan we hier eten goed?
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 07-10-2024 20:12 ]
nothing stops this train
https://milftoken.net/thierry1982 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:51:
:fill(white):strip_exif()/f/image/uW9m95TYGHq3T9DIH9SEYQq5.png?f=user_large)
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik moet zeggen, plan B had er een goed verhaal over. De echte whales wachten even de verkiezingen over. Ik hang niet aan zijn lippen maar dat klinkt mij redelijk plausibel in de oren.ByteMe_ schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 20:21:
Zullen we het maar doubtober noemen. Stijgen, dalen, pfff. Wat is de richting nu?
Las laatst een plausibel verhaal dat het ook zou kunnen komen door Chinees nieuwjaar, veel traders halen hun winsten uit de markt om in het weekend feest te vieren met hun familie.tomtom901 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 20:22:
[...]
Ik moet zeggen, plan B had er een goed verhaal over. De echte whales wachten even de verkiezingen over. Ik hang niet aan zijn lippen maar dat klinkt mij redelijk plausibel in de oren.
En de bearwhale uit 2014, waarvan men dacht dat deze geslacht was op de fameuze groene maandag van 6 oktober, schijnt te zijn gespot ten zuiden van de MA200 op de daily. Nu hoeft dat niet persé een bearish signaal te zijn, maar veel oldsschoolers zijn wel op hun hoede en zijn ook hun speren walls op exchanges aan het zetten.
Waar de koers ons gaat brengen is afwachten, maar er zijn signalen genoeg dat de kans op onstuimige en volatiele tijden wel eens dichterbij kan zijn dan 7.
zou kunnen, ook lijkt Trump nu een grotere voorsprong te hebben gehaald dan Kamala, daarom voorzichtige BTC pump?tomtom901 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 20:22:
[...]
Ik moet zeggen, plan B had er een goed verhaal over. De echte whales wachten even de verkiezingen over. Ik hang niet aan zijn lippen maar dat klinkt mij redelijk plausibel in de oren.
nothing stops this train
Dit gaat zo zwaar tegen mn principes in, maar uit eigenbelang voor m'n pf hoop ik dat ie wint.tomtom901 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 20:22:
[...]
En vervolgens worden Israel en Iran half door elkaar weggevaagd en gaan we weer rekt.. Gelukkig is Trump er dan om alles in 1 dag op te lossen!
mooi was dat jaFrambozenTaart schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 20:44:
[...]
Las laatst een plausibel verhaal dat het ook zou kunnen komen door Chinees nieuwjaar, veel traders halen hun winsten uit de markt om in het weekend feest te vieren met hun familie.
En de bearwhale uit 2014, waarvan men dacht dat deze geslacht was op de fameuze groene maandag van 6 oktober, schijnt te zijn gespot ten zuiden van de MA200 op de daily. Nu hoeft dat niet persé een bearish signaal te zijn, maar veel oldsschoolers zijn wel op hun hoede en zijn ook hun speren walls op exchanges aan het zetten.
Waar de koers ons gaat brengen is afwachten, maar er zijn signalen genoeg dat de kans op onstuimige en volatiele tijden wel eens dichterbij kan zijn dan 7.
Guys, ik geloof thierry1982 een nieuwe top indicator heeft ontdekt! Letterlijk op de minuut nauwkeurigthierry1982 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 16:23:
:fill(white):strip_exif()/f/image/xVpmaRqAtW3KbR6l3q75Noh0.png?f=user_large)
Guere schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 21:06:
[...]
Guys, ik geloof thierry1982 een nieuwe top indicator heeft ontdekt! Letterlijk op de minuut nauwkeurig
[Afbeelding]
Mja, van mij mag die geitenbende best naar 0 als het zou voorkomen dat miljoenen mensen ernstig leed wordt bespaard. Ik weet dat het leven helaas niet zo werkt, maar toch.ByteMe_ schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 20:56:
[...]
Dit gaat zo zwaar tegen mn principes in, maar uit eigenbelang voor m'n pf hoop ik dat ie wint.
En vervolgens worden Israel en Iran half door elkaar weggevaagd en gaan we weer rekt.. Gelukkig is Trump er dan om alles in 1 dag op te lossen!
Speculatie over wat de prijzen gaan doen bij verhitte acties in actieve conflicten zoals die in het midden-oosten geeft me toch altijd een wat nare smaak in de mond... Zijn tenslotte wel honderduizenden zo niet miljoenen mensen die vluchten en leven in onzekerheid en angst door alles vernietigend oorlogsgeweld.
Als we het moeten hebben van slaatjes slaan met dat soort gebeurtenissen als reden van koersdalingen dan hoeft het voor mij niet eigenlijk.
Wispe is dus net als die Octopus die de voetbalwedstrijden deed gokken.Guere schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 21:06:
[...]
Guys, ik geloof thierry1982 een nieuwe top indicator heeft ontdekt! Letterlijk op de minuut nauwkeurig
[Afbeelding]
Alleen dan moeten we het tegenovergestelde doen dus
De Wispe indicator?Guere schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 21:06:
[...]
[Afbeelding]
nothing stops this train
ByteMe_ schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 20:56:
[...]
Dit gaat zo zwaar tegen mn principes in, maar uit eigenbelang voor m'n pf hoop ik dat ie wint.
/f/image/rChq0WC61NFW0aTi3tg47fJj.png?f=fotoalbum_large)
Zo, problem solved!
nothing stops this train
FrambozenTaart schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 20:44:
[...]
Las laatst een plausibel verhaal dat het ook zou kunnen komen door Chinees nieuwjaar, veel traders halen hun winsten uit de markt om in het weekend feest te vieren met hun familie.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KWcWcLiUnTZpvAACO0GvkqxI.jpg?f=user_large)
Helaas gaat dat hoe dan ook onverminderd door. Door teveel ego's aan de macht die vooral hun kracht willen tonen ipv echt de mensen te helpen.FrambozenTaart schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 21:12:
[...]
Mja, van mij mag die geitenbende best naar 0 als het zou voorkomen dat miljoenen mensen ernstig leed wordt bespaard. Ik weet dat het leven helaas niet zo werkt, maar toch.
Maar het dwaalt wat af
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Toch wel n dikke crash van n paar procentroflexx schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 00:41:
Wat saai hier zeg haha

Ik lul ook zomaar wat
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bekijk het van de positieve kant!
Meer druk = meer explosieve uitkomst dan Michael Bay zich kan veroorloven

Dat zit wel Schnorr.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!