Is the volatility in the room with us now?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kol Nedra schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 00:25:
blijkbaar dikke paniek geweest in Amerika; $0 op hun balance
[YouTube: BITCOIN WARNING, YOU NEED TO ACT ASAP!!!]
We leven simpelweg in een tijd van een enorm energie overschot. Van schaarste is nog lang, echt nog lang geen sprake.2Dutch schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 21:47:
[...]
En terrasverwarming, nog zo'n bullshit, want mensen willen "lekker buiten zitten". Zolang we nog steeds niet fatsoenlijke grootschalige (of groot met kleinschalige oplossingen in veelvoud) energie-opslag hebben en blijkbaar in de nacht en avond overal en nergens licht laten branden waar geen kip komt of is, vind ik dat er niet gezeurd moet worden over het energieverbruik van mooie nuttige tech
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Vertel?MrMrq schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 17:17:
[...]
Misschien weet ik nog wel een leuk boek voor je
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
UPDATE: ANCIENT BITCOIN WHALE MOVED $3.58M BTC TO EXCHANGES
— Arkham (@ArkhamIntel) 4 oktober 2024
A Bitcoin whale holding over $72.5M Bitcoin from 2009 has sent a total of $3.58M BTC to Kraken with their most recent movements yesterday.
This Bitcoin was mined ONE MONTH after Bitcoin’s launch in Feb/March 2009. https://t.co/s7ySYE03wU pic.twitter.com/r8YM6YkmIf
Dit boek 🤡MicroWhale schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:49:
[...]
Dat rechtse boek heeft hopelijk maar één pagina met: "Buy and hodl BTC" er op.![]()
[ Voor 22% gewijzigd door MrMrq op 06-10-2024 12:39 ]
Maktub
SEC appeal won't matter. BRICS and Japan are still adopting XRP and they don't care about the lawsuit one bit. Brad has even stated this before. XRP is the Heart of the New Financial System no matter what. Don't get FUDded out...
— CryptoTank (@Tank2033js) 2 oktober 2024
[ Voor 9% gewijzigd door Numbers op 06-10-2024 13:39 ]
Trust me when I say this is only the beginning.
Precies dit.Numbers schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 13:31:
Even een fun fact tussendoor.
Vorige run zijn we in de periode van oktober tot de piek in april van 10k naar 60k gegaan.
HODL!
Aanvulling: nee, ik zie x6 nu niet gebeuren. Van 60 naar 420 = x7![]()
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hoef ik niet
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik geloof het nog steeds niet. Eerst maar eens de significante levels doorboren op $70k, $72k en $74k! Oké de 62.5k en 66k zou ook mooi wezen.BTC100K2021 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:22:
[YouTube: PlanB Bitcoin Prediction October 2024]
Als ik even met mijn vingers meet en deze periode van sideways vergelijk met vorige cycles dan is het einde van deze periode van sideways nabij.
Moon!
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 06-10-2024 16:42 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Altijd goed. Net mijn eigen zondagmiddag dumpje gehad, dat krijg je na een avond bier en snacks, dat was een flinke iig. Maar het herstel is inmiddels ingezet.Guere schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:42:
Zondagmiddag pumpje! Boven de high van afgelopen vrijdag inmiddels.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Oef, goed om te horen. Fijn dat je er nog bent samen met je magische muntjes!sh4d0wman schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:46:
@Guere haha mooi man, ik ben ook al high sinds vrijdag.oh wacht... (en waarom is er geen passende smiley?)
Net weer terug uit het ziekenhuis. Het gewone leven gaat ook door naast onze magische munten. Maar jullie zijn nog niet van mij af
Die stopt vast weer ergens bij 63k en dan stort ie in.knakworst schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:51:
De raket is vertrokken.
Negative Nancy is ook weer present hoor!Wispe schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:55:
[...]
Die stopt vast weer ergens bij 63k en dan stort ie in.
Verkoop dan.. zul je zien dat ie dan gewoon verder stijgt en je met fomo hoger terug inkoopt, en 1k later pas de boel instort.Wispe schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:55:
[...]
Die stopt vast weer ergens bij 63k en dan stort ie in.
Je vat hier in 1 zin toch wel even vele jaren aan ervaring samen, kudo'sVis schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:59:
[...]
Verkoop dan.. zul je zien dat ie dan gewoon verder stijgt en je met fomo hoger terug inkoopt, en 1k later pas de boel instort.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Cardano (ADA) will lose another 90% vs. Bitcoin over the next 6 months. pic.twitter.com/jQHhJg1m59
— Max Keiser (@maxkeiser) 5 oktober 2024
[ Voor 49% gewijzigd door Gipsy King op 06-10-2024 20:06 ]
Niemand weet het uiteindelijkGipsy King schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 20:00:
[Twitter]
De ene roept a de ander roept b. Mooie zondag weer.
[YouTube: CARDANO'S Next Move Will SHOCK The Masses! (You Should Be Ready)]
Ik neem er nog een. sante aan u allen.
[Afbeelding]
Max is een OG. Heeft sowieso gelijk. Ada gaat nooit meer wat worden. Is al te oud voor een shitcoin.Gipsy King schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 20:00:
[Twitter]
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Die post van Max klinkt niet goed, sell target bijstellen of bagholder worden…Gipsy King schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 20:00:
[Twitter]
[Afbeelding]
De vraag is of je een mede-bagholder überhaupt om goed advies kunt vragenPinsa schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:38:
[...]
Die post van Max klinkt niet goed, sell target bijstellen of bagholder worden…
Ik had hopium voor ADA maar ik zie een nieuwe ath niet gebeuren deze run.
Nieuwe strategie bedenken buddy of denk je er zelf anders over?
De laatste zin zegt het al: Je bent ermee getrouwd, nooit doen met alts. Solana en INJ zijn voorbeelden van alts in hun 2e seizoen die het goed doen, maar veel anderen kan je beter na het eerste seizoen recyclen voor anderen. Gewoon kijken naar welke crypto's er deze run zijn gelanceerd, nog geen bagholders hebben die er vanaf moeten en je geld daar in steken. Of uiteraard in BTC / ETH.DarkShadow schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:48:
Iemand nog een beetje bullish over polkadot? Heb daar nog een leuk zakje van, maar tering, wat is die chart een flatliner. Er gebeurt best veel qua development, maar qua prijs is het huilen…
Was ooit m’n favo alt…
Al die troep uit vorige bullruns gaat echt niks meer worden, misschien kun je je bag ooit dumpen voor een prijs tussen de $10 en $15? Maar dat is momenteel zelfs ver buiten bereik.DarkShadow schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:48:
Iemand nog een beetje bullish over polkadot? Heb daar nog een leuk zakje van, maar tering, wat is die chart een flatliner. Er gebeurt best veel qua development, maar qua prijs is het huilen…
Was ooit m’n favo alt…
En grote kans dat je ze dan beter nu al kunt inwisselen en een betere alt kunt kiezen, zodat je als ze bijv. 10-15 USD aantikken je ondertussen al dikkere gains met de nieuwe alt hebt gemaakt.Mr Ronman schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 22:04:
[...]
Al die troep uit vorige bullruns gaat echt niks meer worden, misschien kun je je bag ooit dumpen voor een prijs tussen de $10 en $15? Maar dat is momenteel zelfs ver buiten bereik.
En dit toont ook aan dat de meeste crypto tokens eigenlijk volstrekt waardeloos zijn en eigenlijk alleen stijgen door initiële speculatie, tot de grotere whales er genoeg van hebben en de bagholders over blijven als exit liquidityTaro schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 22:07:
[...]
En grote kans dat je ze dan beter nu al kunt inwisselen en een betere alt kunt kiezen, zodat je als ze bijv. 10-15 USD aantikken je ondertussen al dikkere gains met de nieuwe alt hebt gemaakt.
Het grootste probleem is dat je in zo'n situatie 1 van de velen bent die er van af wil, bij iedere stijging neemt wederom iemand zijn verlies en daardoor zal je doorgaans geen grote stijgingen meer meepakken.
But, but.. i'm in here for the tech!Mr Ronman schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 22:12:
[...]
En dit toont ook aan dat de meeste crypto tokens eigenlijk volstrekt waardeloos zijn en eigenlijk alleen stijgen door initiële speculatie, tot de grotere whales er genoeg van hebben en de bagholders over blijven als exit liquidity
Dan vooral lekker tot de bodem holden uiteraard
Vorige week tijdens de dump met pijn in mijn hart de helft van mijn DOTjes van de hand gedaan en omgeruild voor FTM, INJ en SOL. Koers is al maanden zo plat als iets.Taro schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 22:07:
[...]
En grote kans dat je ze dan beter nu al kunt inwisselen en een betere alt kunt kiezen, zodat je als ze bijv. 10-15 USD aantikken je ondertussen al dikkere gains met de nieuwe alt hebt gemaakt.
Het grootste probleem is dat je in zo'n situatie 1 van de velen bent die er van af wil, bij iedere stijging neemt wederom iemand zijn verlies en daardoor zal je doorgaans geen grote stijgingen meer meepakken.
Ik vrees dat je er niet heel erg op vooruit bent gegaan, het enige voordeel dat je hebt is dat de meeste alts een redelijk dip hebben gehad vergeleken met begin dit jaar.paul-s83 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 22:32:
[...]
Vorige week tijdens de dump met pijn in mijn hart de helft van mijn DOTjes van de hand gedaan en omgeruild voor FTM, INJ en SOL. Koers is al maanden zo plat als iets.
Heb mijn verlies genomen, maar gok erop dat bovenstaande alts het stukken beter gaan doen dan DOT, en daarmee eerder het break-even punt omgerekend naar fiat gaan bereiken.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Kraken en Binance hebben een optie om die 'dust' om te zetten naar wat anders, wellicht andere ook ondertussen.2Dutch schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 22:48:
Zondagavond-inwissel-avond. NEAR en DOT de deur uit, deels BTC gehaald en de rest ouderwetschen euro's en mezelf wat nieuwe gear cadeau doen. Portfolio wordt alsmaar overzichtelijker, wel jammer van die kleine restjes hier en daar waar je echt helemaal niks mee kunt... Nog steeds wel het grote nadeel van crypto wat mij betreft.
Lichtpuntje...
Ik zou willen dat het grootste nadeel die paar centen dust zou zij’n2Dutch schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 22:48:
Zondagavond-inwissel-avond. NEAR en DOT de deur uit, deels BTC gehaald en de rest ouderwetschen euro's en mezelf wat nieuwe gear cadeau doen. Portfolio wordt alsmaar overzichtelijker, wel jammer van die kleine restjes hier en daar waar je echt helemaal niks mee kunt... Nog steeds wel het grote nadeel van crypto wat mij betreft.
De rest ontkennen we gewoonColdcat schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 23:45:
[...]
Ik zou willen dat het grootste nadeel die paar centen dust zou zij’n
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Wat dacht je van deze?Aeronaut schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 19:42:
Ik zag niet dat het musky was 😭 wat een foto
Alleen in iets investeren als je erin geloofd. En anders eruit en door. Er liggen genoeg kansen in deze markt. De sei's en sui's van deze gen zullen wel pompen.Pinsa schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:38:
[...]
BREAKING: Raoul Pal tweets $ADA, "we're all better together," after support for $SUI by #Cardano Founder Charles Hoskinson. pic.twitter.com/thrYjWx6Ep
— Angry Crypto Show (@angrycryptoshow) 5 oktober 2024
[ Voor 17% gewijzigd door Gipsy King op 07-10-2024 06:50 ]
https://newsbit.nl/bitboy...en-koers-doen-exploderen/BitBoy voorspelt bullish toekomst voor XRP: ETF en IPO kunnen koers doen exploderen
When moon ?Sommige analisten voorspellen dat de IPO alleen al een explosieve stijging van de XRP-koers kan veroorzaken, mogelijk tot wel $10 per munt. Dit zou een stijging van bijna 1.800% betekenen ten opzichte van de huidige prijs van $0,53, waardoor de totale marktwaarde van XRP zou verdubbelen tot bijna $600 miljard—een waarde die zelfs groter is dan de huidige marketcap van Ethereum (ETH).
die gast is altijd al totaal van de kaart geweest. 1 van de meest ziekelijke idioten die je kan vinden op youtube. Is gewoon een smerige crimineel die ze al lang op hadden moeten sluiten.Gipsy King schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 06:38:
Volgens Shitboy hoeft iedereen enkel xrp te kopen. Die gast heeft volgens mij een TIA gehad.
[...]
https://newsbit.nl/bitboy...en-koers-doen-exploderen/
[...]
When moon ?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Werk ze. Hoop niet voor je dat je met de metro hoeft:Gipsy King schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 06:58:
Zo en nu weer naar kantoor , fiat bij elkaar harken om in btc te janken. Werkse allemaal.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik denk dat ik ook een flinke dosis keta zou moeten innemen om die blonde freak te ontmoeten. Relativeert het een en ander lekker.FrambozenTaart schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 06:12:
[...]
Wat dacht je van deze?![]()
[Afbeelding]
Haha, bizar.
Dat komt mede doordat Trump al bij voorbaat is begonnen met het verdelen van de taart:Taro schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:50:
Moet eerlijk zeggen dat ik vanuit ondernemerschap, technische visie en aanpak altijd fan ben geweest van Elon. Heb ook jarenlang prima geboerd met Tesla aandelen en rij nu naar alle tevredenheid mijn 2e Tesla, maar sinds hij zich op Twitter/X achter Trump schaart (wat ik ergens wel begrijp, want Biden heeft hem en Tesla echt beroerd behandeld en pijn gedaan, ondanks dat het een VS bedrijf is), ben ik hem recent toch anders gaan zien. Ik kan mij niet vinden in Trump (daarmee zeg ik niet dat ik voor Harris ben) en vooralsnog had hij vaak een mening over iets waarmee je het eens of oneens kon zijn, maar op X/Twitter met zo'n groot account Harris afkraken en Trump promoten is niet slim als eigenaar van een aantal bedrijven waar je het grotere publiek voor nodig hebt. Als je kritisch bent over de rol die social media voorheen rondom verkiezingen hebben gespeeld moet je ook oppassen met publiekelijk een kant kiezen en de andere kant afkraken.
Dat je er een podium of platform voor biedt, neutraal: Prima. Maar publiekelijk een discutabele kant steunen is gewoon niet handig.
Afijn, ontopic:
[Afbeelding]
Komt vast goed. We weten allemaal hoe efficiënt Twitter is geworden.Donald Trump unveiled a slate of new economic plans Thursday, including the creation of a government efficiency commission that he said Elon Musk has agreed to lead if the former president is elected in November.
Vernieuwend. Daar spint de Amerikaanse oligarchie natuurlijk mooie garen bij. Maar als we uitgaan van het goede in de mens zal die extra marge vast bij de arbeiders terecht komen. Toch?A push to reduce the corporate tax rate
Trump said Thursday he would reduce the corporate tax rate to 15%, from 21% – but only for companies that make their products in the US.
Om de almaar stijgende US debt van +35 triljoen te verminderen of zelfs af te lossen, hebben ze natuurlijk ook een Bitcoin strategie nodig... Moon dus, hele SC rijk, geen gezeik. HODL.FrambozenTaart schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 07:42:
[...]
Dat komt mede doordat Trump al bij voorbaat is begonnen met het verdelen van de taart:
https://www.cnn.com/2024/...ent-commission/index.html
Musk als hoofd 'Government efficiency commission':
[...]
Komt vast goed. We weten allemaal hoe efficiënt Twitter is geworden.
En, natuurlijk meer winst voor big corp;
[...]
Vernieuwend. Daar spint de Amerikaanse oligarchie natuurlijk mooie garen bij. Maar als we uitgaan van het goede in de mens zal die extra marge vast bij de arbeiders terecht komen. Toch?
Gelukkig is deze club ook zeer 'pro crypto', dat biedt mooie kansen voor zelfverrijking. Ten koste van al het andere, maar dat terzijde. En zolang het ze uitkomt en ze stemmen nodig hebben natuurlijk, want de US economie draait tenslotte op Dollars.
Vooral Trump heeft zijn voorliefde voor de Dollar al vele malen uitgesproken. Als hij een kans ziet crypto de nek om te draaien en deze biljoenen naar markten te laten vloeien die wel onderliggende economie vertegenwoordigen dan gooit hij crypto echt wel voor de bus, 100%.
Dit gaat verder dan louter politiek spectrum, dit zijn charlatans.
Dat zit wel Schnorr.
Wat heeft een Spaanse stad of Franse film hier nou weer mee te maken?Stukfruit schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 08:06:
Met zo'n publieke demonstratie van dansen alsof je je innerlijke puber naar buiten laat zou ik sowieso niet met Leon geassocieerd willen worden.
Gelukkig is hij meer fan van honden dan van Bitcoin.
Frikandelbroodje weer binnen, goed bezig.Wispe schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 08:01:
Ik heb 1% winst gepakt dus we gaan zo moon.
Graag gedaan.
Gipsy King schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 08:17:
[...]
Frikandelbroodje weer binnen, goed bezig.
Net zoveel als Tim AppleYES schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 08:09:
[...]
Wat heeft een Spaanse stad of Franse film hier nou weer mee te maken?
Dat zit wel Schnorr.
Nu verkopen is misschien wel het meest onhandige om te doen (NFA). Hele bear houd je eraan vast, om net voor de poorten van de god candle uit te stappen. Richting? Nieuwe L1 die door hype nu al pumpen?Pinsa schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:38:
[...]
Met de al dan niet bewuste of onbewuste verspreking van Trump:YES schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 08:09:
[...]
Wat heeft een Spaanse stad of Franse film hier nou weer mee te maken?
Trump says “Leon” Musk is going to have to send a rocket pic.twitter.com/Z4t8PsyJjt
— Acyn (@Acyn) 7 september 2024
En een heel arsenaal aan nucleair geweld achter de hand.FrambozenTaart schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 09:03:
[...]
En dat gaat wel om een land wat altijd nog beschikt over de wereldmunt en fundatie is voor Westerse financiële markten.
Trust me when I say this is only the beginning.
Ik zag dit plaatje en moest eigenlijk meteen aan de SC boten parade denken...Numbers schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 09:07:
[...]
En een heel arsenaal aan nucleair geweld achter de hand.
[Afbeelding]
Je hebt gelijk van die ene tweet, maar ADA zit constant in dezelfde range te varen, op dit moment denk ik nog niet aan verkopen, maar ik verwacht geen nieuwe ATH en maybe zit ik daar verkeerd in, maar ik stel het verkoopdoel liever veilig bij, als blijven zitten met een zak coins om weer 4 jaar door de bear te gaan holden in de hoop dat het nog ooit wat gaat worden…keanu_ schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 08:56:
[...]
Nu verkopen is misschien wel het meest onhandige om te doen (NFA). Hele bear houd je eraan vast, om net voor de poorten van de god candle uit te stappen. Richting? Nieuwe L1 die door hype nu al pumpen?
Je kunt ook wat spreiden, deel verkopen in andere L1 als je dat goeddunkt. Genoeg opties.
Maar hopium verliezen door zulke tweets (N=1), zou ik (nog) niet doen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Haha, en uiteraard zal niemand je een harde belofte durven doen welke altcoin het dan 100% zeker beter gaat doen dan ADA.Pinsa schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 09:42:
Aan de andere kant verkopen en ergens anders in gooien is maybe nog niet zo,n slechte optie, maar ik kies meestal de verkeerde alts uit
[ Voor 24% gewijzigd door Guere op 07-10-2024 10:02 ]
Pinsa schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 09:42:
[...]
Je hebt gelijk van die ene tweet, maar ADA zit constant in dezelfde range te varen, op dit moment denk ik nog niet aan verkopen, maar ik verwacht geen nieuwe ATH en maybe zit ik daar verkeerd in, maar ik stel het verkoopdoel liever veilig bij, als blijven zitten met een zak coins om weer 4 jaar door de bear te gaan holden in de hoop dat het nog ooit wat gaat worden…
Aan de andere kant verkopen en ergens anders in gooien is maybe nog niet zo,n slechte optie, maar ik kies meestal de verkeerde alts uit
https://bitvavo.com/nl/blog/updated-rates-october2024Bijgewerkte Staking en Lending reward percentages
Staking rewards
Reward rates voor Staking assets kunnen oplopen tot 15% over de waarde van de digitale valuta en worden dagelijks berekend.
Axie Infinity (AXS) ~ 15.00%
Livepeer (LPT) ~ 10.00%
Cosmos (ATOM) ~ 8.00%
Casper (CSPR) ~ 7.00%
Kusama (KSM) ~ 7.00%
Phala Network (PHA) ~6.00%
Celestia (TIA) ~5.00%
Solana (SOL): ~ 5.00%
NEAR Protocol (NEAR) ~ 5.00%
Ethereum (ETH) ~ 3.00%
LTO Network (LTO) ~ 3.00%
ICON (ICX) ~ 3.00%
The Graph (GRT) ~ 3.00%
Osmosis (OSMO) ~ 3.00%
Tezos (XTZ) ~ 2.50%
Sui (SUI) ~ 2.00%
Terra 2.0 (LUNA2) ~ 2.00%
Terra Classic (LUNA) ~ 2.00%
Cardano (ADA) ~ 1.75%
ARK (ARK) ~ 1.07%
NEO (NEO) ~ 0.52%
Ontology (ONT) ~ 0.51%
Lending rewards
Reward rates voor Lending assets kunnen oplopen tot 0,25% over de waarde van de digitale valuta en worden dagelijks berekend.
Litecoin (LTC) ~0,25%
Bitcoin Cash (BCH)~ 0,20%
Chainlink (LINK) ~0,15%
Stellar (XLM) ~0,15%
Decentraland (MANA) ~0,12%
Filecoin (FIL) ~0,10%
Dogecoin (DOGE) ~0,10%
Arbitrum (ARB) ~0,08%
Bitcoin (BTC) ~0,05%
Lol, staking wie doet dat nog met die shitcoins?
Vis schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:21:
[...]
Dat was echt hot in de bullrun van 2021, het staken van allerlei wazige munten die nu naar 0 zijn gegaan.
De enige munt die je nog enigszins kan staken is ETH. Omdat je er redelijkerwijs vanuit kan gaan dat die wel overleefd en over 5 a 10 jaar wellicht wel is gestegen (in dollar/euro waarde, niet in Bitcoin)
Ik doe zelf ETH staken via Lido, en dat is ook niet zonder risico, maar daar blijft het dan ook bij.
Als je AXS vorig jaar op 7 oktober had gekocht had je over dit jaar 6% in de plus gestaan. Ga je dit voor 15% per jaar staken, had je een rendament van 21% gepakt in 1 jaar (Compounding daar gelaten).Vis schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:21:
[...]
Dat was echt hot in de bullrun van 2021, het staken van allerlei wazige munten die nu naar 0 zijn gegaan.
De enige munt die je nog enigszins kan staken is ETH. Omdat je er redelijkerwijs vanuit kan gaan dat die wel overleefd en over 5 a 10 jaar wellicht wel is gestegen (in dollar/euro waarde, niet in Bitcoin)
Ik doe zelf ETH staken via Lido, en dat is ook niet zonder risico, maar daar blijft het dan ook bij.
There is no second best.Don Guacamole schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:27:
[...]
Als je AXS vorig jaar op 7 oktober had gekocht had je over dit jaar 6% in de plus gestaan. Ga je dit voor 15% per jaar staken, had je een rendament van 21% gepakt in 1 jaar (Compounding daar gelaten).
BTC staat tov 1 jaar geleden 128% in de plus.
You do the math..
Tis altijd nog beter dan bij ING.Don Guacamole schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:27:
[...]
Als je AXS vorig jaar op 7 oktober had gekocht had je over dit jaar 6% in de plus gestaan. Ga je dit voor 15% per jaar staken, had je een rendament van 21% gepakt in 1 jaar (Compounding daar gelaten).
You do the math..
Don Guacamole schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:27:
[...]
You do the math..
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Vergeet niet dat al die shit een hogere inflatie heeft dan de APY die geboden wordt. Een koekje uit eigen deeg.Don Guacamole schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:27:
[...]
You do the math..
Wat bij de inburgering helpt is dat men ook stevig corrigeert wanneer iemand het waagt om de verkeerde spelling te gebruikenYES schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:57:
Ik geniet er echt van hoe "rendament" hier ingeburgerd is, geniaal dat iedereen dat overneemt
Guere schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:04:
[...]
Wat bij de inburgering helpt is dat men ook stevig corrigeert wanneer iemand het waagt om de verkeerde spelling te gebruikenEr is een reden dat onderstaand gifje tot mijn eerste batch memes behoord:
[Afbeelding]
behoord...ass spankin' imminentGuere schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:04:
[...]
Wat bij de inburgering helpt is dat men ook stevig corrigeert wanneer iemand het waagt om de verkeerde spelling te gebruikenEr is een reden dat onderstaand gifje tot mijn eerste batch memes behoord:
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq