Uptober begint vanaf 4 oktober zo te zien.
Wetgeving gaat december 2024 in. Ze hebben nog 2 maandjesKol Nedra schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:31:
[...]
niks gehoord van ByBit enzo, usdt is daar gewoon nog
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
nog 1 maandje ook voor US verkiezingen, ik verwacht een volatiel/interessant maandjeWispe schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:36:
nothing stops this train
Morgen terug naar rektober, kunnen we door naar lowvember en all-in in buycemberWispe schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:36:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Die 63k wordt een dingetje.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En aan genoeg toiletpapier en/of papiergeld om je reet mee af te vegen.FrambozenTaart schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:53:
[...]
Kutzooi, ik dacht al dat ik wat vergeten was...
Straks maar even een kangoo huren bij de Gamma.
Weinig volume, funding laag, BTCD hoog, en zo nog wat @anti elppa termen.zwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:43:
Die 63k wordt een dingetje.
Mega bullish hier, morgen 68k.
Maktub
Mooie samenvatting idd.MrMrq schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:47:
[...]
Weinig volume, funding laag, BTCD hoog, en zo nog wat @anti elppa termen.
Mega bullish hier, morgen 68k.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Let op mijn woorden, daarna komt juinuari.ByteMe_ schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:40:
[...]
Morgen terug naar rektober, kunnen we door naar lowvember en all-in in buycember
Maktub
Ik zie een bull flag op de 1 minuut. Moon soon!
En ook in die maand even geen crypto meer kijken, want cry january
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Stap in de trein nu het nog kan.zwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:56:
Hij breekt nu net uit.
Let op: Zwembroek koopt geen groene kaarsen. Heel gevaarlijk
zwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:56:
:strip_exif()/f/image/bGxzazO68k0AXRq4XceLaxia.jpg?f=fotoalbum_large)
Een echte golver is nooit uitgeput
komt de God candle? komt ie dan he?
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 20:01:
komt de God candle? komt ie dan he?
:strip_exif()/f/image/kbccGrxgQ1T8bvsC2DXtp3Lb.jpg?f=fotoalbum_large)
Israel-Iran latest: 'Widespread panic' as million people flee homes in Lebanon; US 'launches airstrikes on Yemen
Linke soep.
Linke soep.
Is er geen Midden Oosten topic? Dit soort berichten zijn echt onnodig hier toch? Of moest er staan: "US launches airdrops on Yemen"zwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:10:
Israel-Iran latest: 'Widespread panic' as million people flee homes in Lebanon; US 'launches airstrikes on Yemen
Linke soep.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
@DarrellVis schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:15:
[...]
Is er geen Midden Oosten topic? Dit soort berichten zijn echt onnodig hier toch? Of moest er staan: "US launches airdrops on Yemen"
Die fixt dit wel even.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit soort posts persoonlijk juist wel vind passen, de kwestie Midden Oosten kan in mijn optiek (op dit moment van nogal extreme spanningen) best een koersbepalende factor zijn. Ik weet het, je doet er geen reet aan, aan wat er gebeurt, maar ja, dit soort nieuwtjes vind ik toch wel erg interessant.Vis schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:15:
[...]
Is er geen Midden Oosten topic? Dit soort berichten zijn echt onnodig hier toch? Of moest er staan: "US launches airdrops on Yemen"
Ik wil toch weten of dit wat met de koers doet. Is ook weer 'n stukje kennis voor als je trader bent.
Beetje gevoelskwestie ofzo.
Sure, maar je bent als noob trader toch altijd al te laat als je dit soort berichten leest, dan heeft de koers al vaak gereageerd.toilet_paper schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:31:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit soort posts persoonlijk juist wel vind passen, de kwestie Midden Oosten kan in mijn optiek (op dit moment van nogal extreme spanningen) best een koersbepalende factor zijn. Ik weet het, je doet er geen reet aan, aan wat er gebeurt, maar ja, dit soort nieuwtjes vind ik toch wel erg interessant.
Ik wil toch weten of dit wat met de koers doet. Is ook weer 'n stukje kennis voor als je trader bent.
Beetje gevoelskwestie ofzo.
Tenzij je een insider bent.
Natuurlijk, maar het is niet dat ik dan direct short ga ofzo.Vis schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:35:
[...]
Sure, maar je bent als noob trader toch altijd al te laat als je dit soort berichten leest, dan heeft de koers al vaak gereageerd.
Tenzij je een insider bent.
Pas als de boel echt klapt zet ik wat extreem lage kooporders bij (naast die ik al heb staan).
Deed ik ook met bijv. corona en de inval in Oekraine bijvoorbeeld. Klinkt cru maar dan kun je wel de klappers maken.
Ik ga niet short op basis van nieuws, maar ik wil het gedrag van de koers kennen n.a.v. dit nieuws.
Ik zit zelf niet de hele tijd het nieuws te volgen, veel teveel prikkels. De koersen en Tweakers doorgaans wel, da's meer dan genoeg
Dus als ik hier zulk soort berichten zie kan ik dat wel op prijs stellen, hoef ik niet door die bak aan oninteressant nieuws te filteren telkens.
't is toch wel een dingetje daaro.
Vind het meer toevoegen dan een vlag van een stier of een lekker wij... mooie griet o.i.d., wat in mijn optiek ook prima is, humor hoort er ook bij als het aan mij ligt.
Dat heet anticiperen op gevolgen. Maar markten reageren sowieso heftiger op een reactie van een brics land dan een nato land.
Ben het helemaal met jou eens hoor. Was ook alleen maar bedoeld om te kijken of de koers daar op reageert.Vis schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:15:
[...]
Geen inhoudelijke discussies uiteraard. Daar ben ik ook zwaar op tegen in dit topic. Maar ik vind het prima. Ik geef het door aan mijn correspondent in het midden oosten.
Zou toch mooi zijn als gisteren de laatste keer was dat je onder de $60k kon kopen?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Door al die rapportages zit mijn bingo kaart bijna vol en mag ik binnenkort twee weken op slowchat vakantie.
Deze week in Jambers; we volgen Zwembroek die twee weken ligt af te beren op op een slow chatzwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 22:09:
[...]
Door al die rapportages zit mijn bingo kaart bijna vol en mag ik binnenkort twee weken op slowchat vakantie.
Stack Sats
zwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 22:07:
[...]
Ik geef het door aan mijn correspondent in het midden oosten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZR7DR1xrMTr0pqdSzYlXRjxT.jpg?f=user_large)
Bijna weer op dat 62.5k level
Zit al rond 62% zonder stables. Imo onzinnig om stables erbij te betrekken, dan kan men net zo goed alle fiat in de wereld erbij rekenen.zwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:59:
[...]
Kan idd een mooie bullish retest zijn. Maar als de BTC.D nog naar 60% gaat omdat Bitcoin nog een keer de lagere levels op gaat zoeken dan is het linke soep.
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Breakout above 64k = New ATH$BTC pic.twitter.com/mUvDN5sTyi
— Inmortal (@inmortalcrypto) 4 oktober 2024
zwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:59:
[...]
Kan idd een mooie bullish retest zijn. Maar als de BTC.D nog naar 60% gaat omdat Bitcoin nog een keer de lagere levels op gaat zoeken dan is het linke soep.
:strip_exif()/f/image/Gmp0ivzWHjdn6pDHpHDA7OO9.jpg?f=fotoalbum_large)
Maktub
Fijn. Cme gesloten op 62.7k. Die trekt ons zondag laat die kant op
ja en begin vd maand is dan ook wel weer echt over, wat zeker afgelopen maanden telkens wel echt een dump gaf, waar de gains van de maand ervoor volledig gesloopt werden.Aeronaut schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 08:39:
Nu hebben we wel een dumpje gehad, maar stelde vergeken bij de andere keren eigenlijk niet veel voor. Gisteren ETF's ook alweer positief en de F&G staat alweer op 49.
oh en de weekly is bijna groen. En bij een close hier of nog wat hoger hebben we met wat geluk de volgende higher low te pakken. 420k soon
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 05-10-2024 08:51 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dan vallen de bommen op Iran. Rekt…Aeronaut schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 08:39:
Shorten dus..
Kreeg vanochtend een mailtje van DEGIRO, ze gaan een crypto-ETN webinar geven.
Meer adoptie, nieuwe aanwas Henken en Ingrids, exit liquidity enz....
We beginnen met trackers die zich richten op cryptocurrencies.
...
In ons webinar Beleggen met crypto-ETN's ontvangen we een expert van VanEck die de ins en outs van crypto-ETN's bespreekt, inclusief het risico van dit soort beleggingen.
...
👉 Wat is een crypto-ETN?
👉 De voordelen en risico's van deze producten
👉 Waarop je moet letten bij het kiezen van een crypto-ETN
👉 De ins en outs van beleggen en handelen in deze producten
ETN is ruk, je koopt niet het onderliggende object. Het is een belofte van de uitgever dat je het waarde bezit.Eegee schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 11:56:
[...]
Meer adoptie, nieuwe aanwas Henken en Ingrids, exit liquidity enz.
ETN koopt dus geen crypto als onderliggende asset. Dus ook geen koopdruk.
Henk en ingrid moet dit overslaan

[ Voor 53% gewijzigd door GabberPiet op 05-10-2024 12:07 ]
Deze ETN's van VanEck kopen wel de onderliggende asset, maar ik ga verder hun website niet herhalen. Maar ik ben het eens dat je beter zelf direct de asset zou moeten kopen.Aeronaut schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:06:
[...]
ETN is ruk, je koopt niet het onderliggende object. Het is een belofte van de uitgever dat je het waarde bezit.
ETN koopt dus geen crypto als onderliggende asset. Dus ook geen koopdruk.
Henk en ingrid moet dit overslaan

Lijkt mij niet dat Henk en Ingrid onder de doelgroep en het bereik van deze webinar vallen. Hoeveel mensen ken je in je omgeving, die je zou typeren als een typische Henk-en-Ingrid, die beleggen? Volgens cijfers van het AFM belegt slechts een kwart van de NL huishoudens en slechts een vijfde daarvan heeft crypto.Eegee schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 11:56:
[...]
Meer adoptie, nieuwe aanwas Henken en Ingrids, exit liquidity enz.
Veel potentie om te groeien nog, maar zie de Henk-en-Ingrids niet een ETF/ETN bij degiro kopen. Wat bullish zou zijn is beleggingsfondsen die crypto allocatie opnemen in hun fonds. Dan koopt men crypto, zonder het door te hebben.
Waarde van de cryptomunten is vaak nog lager dan 1.500 euro ook. Wel opvallend dat ten opzichte van 2022 in 2023 negen procent plotseling niet meer weet wat de waarde is of het niet wilt zeggen
/f/image/sCLBaejNOewBoK0kdZZwflnE.png?f=fotoalbum_large)
Tegelijker is het aandeel van 15k of meer gestegen naar 8%. Het zou dus kunnen dat van die 9% een hoop al binnen zijn.jvel92 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:41:
[...]
Waarde van de cryptomunten is vaak nog lager dan 1.500 euro ook. Wel opvallend dat ten opzichte van 2022 in 2023 negen procent plotseling niet meer weet wat de waarde is of het niet wilt zeggen![]()
[Afbeelding]
@jvel92 @ team "weet niet"....

Voordat je het weet ben je drie knieschijven, 5 ellebogen en je crypto armer....
Voordat je het weet ben je drie knieschijven, 5 ellebogen en je crypto armer....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
We doen alleen met boormachines hiersh4d0wman schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:51:
@jvel92 @ team "weet niet"....
[Afbeelding]

De bullrun hangt nu af van een deGiro ETN webinar begrijp ik?
Nou dan moet het goedkomen.
De meeste boomers vinden het al spannend om een airco te kopen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Te veel keuze.FrambozenTaart schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:27:
Dat probleem bestaat in de cryptowereld gelukkig niet. Er is Bitcoin en Ethereum.
Dat zit wel Schnorr.
Ik mis nog we een paar coins. Die je als booster voor de rest van je porto kunt inzetten. Dat je bitcoin verdubbeld als je de gekke henkie coin hebt. Of je ETH op magischere wijze verandert in BTC overnacht. Ik zie nog wel een paar kansen.Stukfruit schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:30:
[...]
Te veel keuze.
Dat probleem bestaat in de cryptowereld gelukkig niet. Er is Bitcoin en Ethereum.
Als BTC ooit een belang als store of value krijgt dan zal ik weemoedig terugdenken aan deze tijd. Zo ging het er in die goudmijndorpen er vroeger dus ook aan toe. Memes bestonden niet maar de kroegen met schaarsgeklede dames natuurlijk wel. Bij ieder klompje goud werd er moon geroepen, gelachen en… .
[ Voor 24% gewijzigd door Coldcat op 05-10-2024 13:44 ]
Datacenters slurpen energie door AI: komen klimaatdoelen in gevaar? https://www.nu.nl/klimaat...maatdoelen-in-gevaar.html
Gelijk de 1e reactie die ik lees:
:strip_exif()/f/image/xiYL2VSfj3WMwzXb8QQzcs8g.jpg?f=fotoalbum_large)
Het energieverbruik zal alleen maar stijgen geld voor alles, benieuwd of dit voor crypto nog klappen gaat geven in de toekomst, jullie visie?
:strip_exif()/f/image/xiYL2VSfj3WMwzXb8QQzcs8g.jpg?f=fotoalbum_large)
Het energieverbruik zal alleen maar stijgen geld voor alles, benieuwd of dit voor crypto nog klappen gaat geven in de toekomst, jullie visie?
[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 05-10-2024 14:47 ]
Een PoS vergt toch helemaal niet zoveel stroom, toch? Bitcoin is natuurlijk een ander verhaal.Pinsa schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:38:
Datacenters slurpen energie door AI: komen klimaatdoelen in gevaar? https://www.nu.nl/klimaat...maatdoelen-in-gevaar.html
[Afbeelding]
Bitcoin kan prima energiezuinig werken, het doet er niet toe hoeveel gebruik er is. Het energieverbruik is eigenlijk de security.Pinsa schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:38:
[Afbeelding]
Het mooie aan dat gegeven, plus dat het niet uit maakt waar de miners staan, is dat je bitcoin makkelijk op 100% groene energie kan minen.
Dat is voor AI, waarbij we ook een antwoord verwachten als de zon niet schijnt en het windstil is, niet mogelijk.
Hoe dan ook is de crux dat we massaal meer energie opwek nodig hebben en dat je nooit teveel energieopwek kan hebben. Dat moeten mensen eens gaan accepteren. Meer panelen, meer windmolens en desnoods nog wat kerncentrales. Onze verwende Westerse samenleving gaat realistisch gezien toch niet zuinig leven.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik denk dat we door AI en crypto onze dijken minstens 5 meter zullen moeten verhogen.Pinsa schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:38:
[Afbeelding]
“Je had de energie ook voor andere dingen kunnen gebruiken” vind ik echt zo’n anti-technologische vooruitgang opmerking. Wie bepaalt of iets “nuttig” is of niet.Pinsa schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:38:
[URL="https://tweakers.net/i/dI39KwNPtLFqQj0202WFvbfqhwc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xiYL2VSfj3WMwzXb8QQzcs8g.jpg?f=user_large",,"1"][Afbeelding][/URL
Onlangs heeft Microsoft een deal gesloten met een kerncentrale voor energie levering van een van hun datacenters. Die lijken het te snappen.
Precies probeer de verwende samenleving maar weer eens overal vanaf te krijgen, iedereen is addicted aan zijn telefoon, laptop, e-bike en alle andere electrische apparatuur, stroomverbruik zal idd alleen maar stijgen. Energie zal nog een grotere kostenpost gaan worden in de toekomst, en huiseigenaren zijn huiviger dan van te voren met het aanschaffen van zonnepanelen of andere verduurzamingen, krijg je met die fratsen van de regering.Richh schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:56:
[...]
Bitcoin kan prima energiezuinig werken, het doet er niet toe hoeveel gebruik er is. Het energieverbruik is eigenlijk de security.
Het mooie aan dat gegeven, plus dat het niet uit maakt waar de miners staan, is dat je bitcoin makkelijk op 100% groene energie kan minen.
Dat is voor AI, waarbij we ook een antwoord verwachten als de zon niet schijnt en het windstil is, niet mogelijk.
Hoe dan ook is de crux dat we massaal meer energie opwek nodig hebben en dat je nooit teveel energieopwek kan hebben. Dat moeten mensen eens gaan accepteren. Meer panelen, meer windmolens en desnoods nog wat kerncentrales. Onze verwende Westerse samenleving gaat realistisch gezien toch niet zuinig leven.
Maar laten we maar verder over crypto gaan
Gelukkig na 3 dagen weer positieve inflow in de btc etf.
Zulke types zetten hun airco op 16 omdat het buiten 40 graden is en begrijpen niet dat dit niet is hoe een airco werkt.jvel92 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 15:05:
[...]
“Je had de energie ook voor andere dingen kunnen gebruiken” vind ik echt zo’n anti-technologische vooruitgang opmerking. Wie bepaalt of iets “nuttig” is of niet.
Letterlijk. Als je het te lang zo doet. Want dan gaat het ding haperen
Dat zit wel Schnorr.
If you're a new whale who just entered this bull run, bought #Bitcoin from old whales, and your profit is currently +1%, would you dump your bags on retail investors now? pic.twitter.com/NcykmkPOvI
— Ki Young Ju (@ki_young_ju) 2 oktober 2024
Alle plezier geeft uitstoot!Pinsa schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:38:
[Afbeelding]
De boomers die ik ken kiezen gewoon de duurste en degene met de hoogste montagekosten.FrambozenTaart schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:27:
De bullrun hangt nu af van een deGiro ETN webinar begrijp ik?
Zero.
waar we echt op kunnen bezuinigen is tijdens kerst: weet je wel hoeveel onnodig stroom gebruikt wordt tijdens deze tijd? 24/7 kerstlampjes aan.....Pinsa schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:38:
[Afbeelding]
nothing stops this train
Überhaupt als we gaan bezuinigen dan en we drukken op de rode knop... Nou dan bezuinigen we op ons voortbestaan en kan de planeet rustig verder tollen zonder al die miljarden nutteloze meningen.Kol Nedra schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 17:44:
[...]
waar we echt op kunnen bezuinigen is tijdens kerst: weet je wel hoeveel onnodig stroom gebruikt wordt tijdens deze tijd? 24/7 kerstlampjes aan.....
Sorry, ik ben nogal van de kerst en kerstlampjes, dus ik voel mij aangeroepen om deze mythe een klein beetje te debunkenKol Nedra schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 17:44:
waar we echt op kunnen bezuinigen is tijdens kerst: weet je wel hoeveel onnodig stroom gebruikt wordt tijdens deze tijd? 24/7 kerstlampjes aan.....
Natuurlijk verbruiken kerstlampjes iets, maar bij moderne LED kerstverlichting is het echt heel weinig. Verbruik in de orde van 2W tot 6W, zelfs een moderne variant van zo'n snoer clusterverlichting met 768 lampjes doet slechts 6W.
0,005 kW * 24 uur = 0,12 kW per dag. Daar kun je misschien je TV een half uurtje voor aan hebben staan, maar langer ook niet. Wat veel mensen daarnaast ook vergeten, is dat in veel huizen de verlichting binnenshuis voor de sfeer dan ook veel lager gaat (en soms zelfs helemaal uit). Dat bespaard vaak al meer dan het verbruik van die kerstlampies die de hele dag aanstaan.
Uiteraard zijn er gekken zoals ik die binnen & buiten meerdere snoeren hebben, maar ook dan blijft het verbruik echt zeer beperkt
Leuk geprobeerd, maar ons hou je niet voor de gek. Je bent gewoon een zondaar, zie je in de hel.Guere schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:03:
[...]
Sorry, ik ben nogal van de kerst en kerstlampjes, dus ik voel mij aangeroepen om deze mythe een klein beetje te debunken![]()
Natuurlijk verbruiken kerstlampjes iets, maar bij moderne LED kerstverlichting is het echt heel weinig. Uurverbruik in de orde van 2W tot 6W, zelfs een moderne variant van zo'n snoer clusterverlichting met 768 lampjes doet slechts 6W.
0,005 kW * 24 uur = 0,12 kW per dag. Daar kun je misschien je TV een half uurtje voor aan hebben staan, maar langer ook niet. Wat veel mensen daarnaast ook vergeten, is dat in veel huizen de verlichting binnenshuis voor de sfeer dan ook veel lager gaat (en soms zelfs helemaal uit). Dat bespaard vaak al meer dan het verbruik van die kerstlampies die de hele dag aanstaan.
Uiteraard zijn er gekken zoals ik die binnen & buiten meerdere snoeren hebben, maar ook dan blijft het verbruik echt zeer beperkt
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Daar zal het warmer zijn dan toen in de eerste winter in Nederland nadat we van het Rusissche gas af moesten.
Als ze er ook Bitcoin hebben dan is er geen reden om hoog in de lucht tussen de wolken te gaan zweven, waar zelfs vogels het benauwd krijgen door zuurstoftekort.
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb via hun actie nu ook een Bitaxe binnen. Na m'n nerdminer nu dus met iets hogere hashrate lottery minen.NeoflexNL schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:45:
Volgens mij zijn hier ook wel wat luisteraars van Satoshi Radio aanwezig. Ze zijn nu van plan om een mining pool op te zetten, waarbij je aan kan sluiten met een Bitaxe minertje..
Ik vind het wel een geinig initiatief. Nu dan wel echt een keer voor de tech, en niet voor de gains (levert uiteraard niks op).
:strip_exif()/f/image/0mRflaYfv2Np4hIvsW3ZQ4XL.jpg?f=fotoalbum_large)
Ondertussen in het SC topic: Kerstlampjes zijn de nieuwe windmolens!
Nice! Ik heb m ook besteld, dus zal een dezer dagen wel binnen komen.Eegee schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:57:
[...]
Ik heb via hun actie nu ook een Bitaxe binnen. Na m'n nerdminer nu dus met iets hogere hashrate lottery minen. [Afbeelding]
Ik ga er samen met m'n zoontje even voor zitten om dat ding aan het draaien te krijgen. Ziet er wel cool uit iig.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Guere schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:03:
[...]
Sorry, ik ben nogal van de kerst en kerstlampjes, dus ik voel mij aangeroepen om deze mythe een klein beetje te debunken![]()
Natuurlijk verbruiken kerstlampjes iets, maar bij moderne LED kerstverlichting is het echt heel weinig. Verbruik in de orde van 2W tot 6W, zelfs een moderne variant van zo'n snoer clusterverlichting met 768 lampjes doet slechts 6W.
:strip_exif()/f/image/tYkr7QPzFIYYfSk9j7rtZAZD.jpg?f=fotoalbum_large)
Shorten jongens. De USA generaal is al gearriveerd. 🥳Amstrike01 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:55:
[...]
Dan vallen de bommen op Iran. Rekt…
Shorten dus..
Vrolijk kerstfeest dames em heren!
Door crypto lijkt de tijd veel sneller te gaan. In gedachten zat ik nog in Oktober toen we op de $60k stonden. Wat een idioten die toen niet all-in zijn gegaan.
Ach ja zo kan het verkeren in een paar maanden.
Op naar de $420k in het nieuwe jaar alvast! Vrede op aarde!
Door crypto lijkt de tijd veel sneller te gaan. In gedachten zat ik nog in Oktober toen we op de $60k stonden. Wat een idioten die toen niet all-in zijn gegaan.

Op naar de $420k in het nieuwe jaar alvast! Vrede op aarde!

[ Voor 47% gewijzigd door Coldcat op 05-10-2024 21:01 ]
Jij hebt de kerst editie gewonnenGuere schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:03:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7PyUJBVHEtEXbRJmdoqTYOdk.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
En terrasverwarming, nog zo'n bullshit, want mensen willen "lekker buiten zitten". Zolang we nog steeds niet fatsoenlijke grootschalige (of groot met kleinschalige oplossingen in veelvoud) energie-opslag hebben en blijkbaar in de nacht en avond overal en nergens licht laten branden waar geen kip komt of is, vind ik dat er niet gezeurd moet worden over het energieverbruik van mooie nuttige techKol Nedra schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 17:44:
[...]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Eens, terrasverwarming (a.k.a. de buitenlucht verwarmen) mag wat mij betreft per direct verboden worden. Als het buiten te koud is ga je lekker binnen zitten, al dan niet met een extra laagje kleren.2Dutch schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 21:47:
[...]
En terrasverwarming, nog zo'n bullshit, want mensen willen "lekker buiten zitten". Zolang we nog steeds niet fatsoenlijke grootschalige (of groot met kleinschalige oplossingen in veelvoud) energie-opslag hebben en blijkbaar in de nacht en avond overal en nergens licht laten branden waar geen kip komt of is, vind ik dat er niet gezeurd moet worden over het energieverbruik van mooie nuttige tech
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik mis de historische zaterdagavonden hier wel, waarbij er nog roddels langskwamen die later weggemod moesten worden en je hier de hele avond kon lachen.
Afijn, 61.4k incoming, timberrrrr!
/f/image/S27EXf1eLPXABqnQmZS9DQFw.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Tijd voor 49-53k inderdaad.
Voor een extra tussentijdse DCA is een mooie dip naar 49 wel lekker zijn.
hopen mag altijd, een black swan kan nog komen, kleine maand voor verkiezingen
nothing stops this train
De meeste kunnen pas weer lachen als we rond ATH niveaus zitten heb ik zo het vermoeden...Taro schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:05:
en je hier de hele avond kon lachen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qbmXs4AMrXpL88WfXMLZ8GiG.jpg?f=user_large)
Die liquidity eruit tikken gaat wel echt tergend langzaam....Taro schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:05:
Ik mis de historische zaterdagavonden hier wel, waarbij er nog roddels langskwamen die later weggemod moesten worden en je hier de hele avond kon lachen.
[Afbeelding]
47.5 - 49k. Of toch de 100 week SMA.
Misschien dat daar genoeg brandstof ligt om de raket door de ATH te knallen.
Voor 53k heb je geen black swan nodig. Dat is zo.klaar. Even die CME gap vullen.Kol Nedra schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:43:
[...]
hopen mag altijd, een black swan kan nog komen, kleine maand voor verkiezingen

[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 06-10-2024 00:16 ]
blijkbaar dikke paniek geweest in Amerika; $0 op hun balance
nothing stops this train
Wat een geluks vogels. Bij sommigen hier zal die standaard op -1500 staanKol Nedra schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 00:25:
blijkbaar dikke paniek geweest in Amerika; $0 op hun balance
[YouTube: BITCOIN WARNING, YOU NEED TO ACT ASAP!!!]
Je kan tenslotte meer rendementeren met traden dan wat het aan rente kost. NFA
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!