TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
@Taro lekker man die POPCAT van jou
RAY ziet er toch wel interessant uit op de 4 uur vind ik
nothing stops this train
Oh, die wallet was ik helemaal vergetenKol Nedra schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:52:
ff een rondje Solana muntjes gedaan:
@Taro lekker man die POPCAT van jou
RAY ziet er toch wel interessant uit op de 4 uur vind ik
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
staat nog steeds bijna op ATH en jij vergeet hem gewoonTaro schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:56:
[...]
Oh, die wallet was ik helemaal vergetenDestijds een solletje aan gewaagd, HODL.

gewoon hodl, geen winst nemen?
nothing stops this train
Nee, hodl. Dat is er typisch zo een die over 3 maanden 20 USD/stuk doet. Nu een ATH neerzetten terwijl alles in de fik staat is netjes.Kol Nedra schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 23:04:
[...]
staat nog steeds bijna op ATH en jij vergeet hem gewoon![]()
gewoon hodl, geen winst nemen?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
A bit of red to start the quarter, and everyone is in full-on PTSD mode.
— Jelle (@CryptoJelleNL) 3 oktober 2024
Meanwhile, #Bitcoin's market structure is bullish again, and we're turning key S/R back into support.
Don't get shaken out. pic.twitter.com/ZytTDZPcFl
Welkom bij begrafenis nummer 69.
Dat zit wel Schnorr.
Stukfruit schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 06:45:
Nee sorry, Bitcoin is dood. Het feestje is afgelopen.
Welkom bij begrafenis nummer 69.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZsdI9D0GvEd4uhBIcEmz38I3.gif?f=user_large)
Maktub
4 uur later wel doorheen. OehAeronaut schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:35:
afwijzing, naar de galamizen, lets go
:fill(white):strip_exif()/f/image/GYtIv8V04W3Po5oVeLLTsdCL.png?f=user_large)
Aeronaut schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 07:39:
[...]
4 uur later wel doorheen. Oeh
[Afbeelding]
Dat was snel
Dat zit wel Schnorr.
Als iedereen 57k verwacht komen we daar nooit...Aeronaut schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 07:51:
Ja iemand beschermt die 60k of zn leven afhangt of zn porto
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
dit iddVis schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 08:02:
[...]
Als iedereen 57k verwacht komen we daar nooit...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vandaag gaan we dus helemaal door het dak!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Oh dus we komen ook nooit bij 100k…Vis schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 08:02:
[...]
Als iedereen 57k verwacht komen we daar nooit...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bPRWMTMK5bNlzg85JSQf3rgz.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Wispe schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 08:50:
Oh dus we komen ook nooit bij 100k…
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PdjdO0aaZznwIoqFM7tO8s15.jpg?f=user_large)
Ik zeg plausibel!Gipsy King schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 06:53:
@BTC100K2021 kapitein ortega , ik denk dat je verhaal best eens waar kan zijn. (SEI) Check this simularity.
SEI 2024 :
[Afbeelding]
SOL 2020 :
[Afbeelding]
I don't usually give very short-term views, but seems like a no-brainer to be bidding this area with clear invalidation on the back of a 180 degree shift in the macro backdrop from the relative to the 3 previous similar setups. https://t.co/NzqUSEvKbg pic.twitter.com/1PlviEyf5o
— Quinn Thompson (@qthomp) 3 oktober 2024

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
420kDarrell schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:25:
Wen significante levels?
Ik zat serieus te twijfelen of ik dit moest gaan vertalen, maar toen heb ik het plaatje maar even bekeken inderdaad..YES schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:23:
[...]
Dit stukje tekst:
[Afbeelding]
Als ik de tweet met plaatjes check snap ik wat ie bedoelt, de tekst is nog steeds abracadabra voor me![]()
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hoppa, extra hypotheek en all-in.
Als het niet goed gaat zoek ik hem op.
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 04-10-2024 10:40 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
nu hypotheek nemen is een buy high moment, wacht op de dipSt@m schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:39:
[...]
nothing stops this train
St@m schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:39:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HGLhmLIz3l18TMyQWL5gVeH3.gif?f=user_large)
Dan wacht je op de dip en kan je eindelijk goedkoop een hypotheek krijgen van een paar procent minder en dan staat Bitcoin ineens op 100k en dan?Kol Nedra schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:59:
[...]
nu hypotheek nemen is een buy high moment, wacht op de dip
De hourly doet inmiddels higher highsDarrell schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:25:
Wen significante levels?
😂😂😂zwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:21:
[...]
Of zou dit @Ngangatar zijn? Wat denk jij @YES?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
https://www.forexlive.com...ed-in-a-tv-show-20241003/
Hier claimen ze zelfs dat het Len Sassaman zou zijn.
https://www.theblock.co/p...identity?modal=newsletter
Vind dit altijd interessant, bedankt voor de tip.BootjeVaren schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:45:
Docu op HBO wordt gereleased op 9 oktober die claimt de identiteit van Satoshi te weten en te exposen..
https://nieuws.anycoindir...sche-man-satoshi-nakamoto
Wat een blunder trouwens

Was een Amerikaan maar overleden in Leuven, werkte aan de KU.
Mooie watch bait. Aan het einde van de docu concluderen ze dat de ware identiteit toch niet bekend is. Wel leuk om even te bekijken!BootjeVaren schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:45:
Docu op HBO wordt gereleased op 9 oktober die claimt de identiteit van Satoshi te weten en te exposen..
Zet het wel op mijn watchlist.
Als dat waar is heeft hij(Len Sassaman) net zoals zichzelf inmiddels Thousand's aan depressies geholpen denk ik.BootjeVaren schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:45:
Jammer dat hij dan alle hype die hij heeft unleashed ,waarmee iedereen dagelijks mee bezig is niet meer kan zien.
Onnodig:
Als Satoshi nog leeft én als hij zich bekend wil maken doet hij dat wel on-chain.
Ongepast:
Hij heeft de keuze gemaakt om een alias aan te nemen bij de publicatie van zijn paper en het protocol "weg te geven aan de community" nadat is vastgesteld dat het werkte. En uiteraard wordt die keuze niet gerespecteerd door bepaalde journalisten.
Daarnaast is het in bepaalde kringen echt wel bekend wie Satoshi is. De VS bijvoorbeeld. Het Bitcointalk.org forum bevat genoeg aanknopingspunten die leiden naar Satoshi als je toegang hebt tot ISP-gegevens, schrijfstijlanalyses etc.
[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-10-2024 13:40 ]
Denk het wel, kort na zijn fietstochtje:zwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:21:
[...]
Of zou dit @Ngangatar zijn? Wat denk jij @YES?
:strip_exif()/f/image/Ohlz4MCLMNjlzUmzg7TI50Em.jpg?f=fotoalbum_large)
Extra dca-tje is onderweg.
Die journalisten moeten toch ergens munt uit slaan nadat ze veel te laat waren met bitcoin kopen.BTC100K2021 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:25:
Die zoektocht naar Satoshi is onnodig en ongepast.
Onnodig:
Als Satoshi nog leeft én als hij zich bekend wil maken doet hij dat wel on-chain.
Ongepast:
Hij heeft de keuze gemaakt om een alias aan te nemen bij de publicatie van zijn paper en het protocol "weg te geven aan de community" nadat is vastgesteld dat het werkte. En uiteraard wordt die keuze niet gerespecteerd door bepaalde journalisten.
Helemaal mee eens. Daarnaast wat is de toegevoegde waarde van het weten?BTC100K2021 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:25:
Onnodig:
Ongepast:
Daarnaast is het in bepaalde kringen echt wel bekend wie Satoshi is. De VS bijvoorbeeld. Het Bitcointalk.org forum bevat genoeg aanknopingspunten die leiden naar Satoshi als je toegang hebt tot ISP-gegevens etc.
Één van de krachten is juist dat het niet van 1 persoon is, en veranderingen breed gedragen moeten worden om door te kunnen voeren.
Trust me when I say this is only the beginning.
men wilt gewoon weten waar het vandaan komt, in de geschiedenis is het vaak bekend wie of wat de persoon gedaan heeft. wanneer in het jaar 2269 willen ze weten wie de bitcoin oprichter was en dat dit de belangrijkste persoon is geweest van de aardse geschiedenis... terwijl ze daar lekker in ander zonnestelsel genieten van hun SchultenbrauBTC100K2021 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:25:
Onnodig:
Ongepast:
Daarnaast is het in bepaalde kringen echt wel bekend wie Satoshi is. De VS bijvoorbeeld. Het Bitcointalk.org forum bevat genoeg aanknopingspunten die leiden naar Satoshi als je toegang hebt tot ISP-gegevens, schrijfstijlanalyses etc.
nothing stops this train
ik weet wel een reden. Aangezien deze persoon dood is, weet je iig zeker dat die 2.000.000 btc niet op de markt gedumpt wordenNumbers schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:42:
[...]
Helemaal mee eens. Daarnaast wat is de toegevoegde waarde van het weten?
Één van de krachten is juist dat het niet van 1 persoon is, en veranderingen breed gedragen moeten worden om door te kunnen voeren.
't Is Len, perhaps in een superteam met Hal.BTC100K2021 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:25:
Onnodig:
Ongepast:
[ Voor 99% gewijzigd door Nubtrix op 04-10-2024 14:09 ]
This is below the expected 4.2%
Daarnaast is deze ook wel opvallend, Non-Farm Payrolls:zwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:33:
BREAKING: Unemployment rate just came in at 4.1%
This is below the expected 4.2%
The US economy added 254K jobs in September 2024, much higher than an upwardly revised 159K in August, and well above forecasts of 140K. It is the strongest job growth in six months and higher than the average monthly gain of 203K over the prior 12 months.
Als dit zo blijft zie ik geen reden voor de FED om de rente met grote stappen te verlagen. Zeker niet als blijkt dat ook de inflatie weer een tik omhoog heeft gekregen.Guere schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:39:
[...]
Daarnaast is deze ook wel opvallend, Non-Farm Payrolls:
[...]
iig niet met dubbele stap aankomende keer. Dat zie je nu iig zeer duidelijk. 91,5% kans op 25bps 7 nov. Wat ook prima is. Als ze dat paar maanden zo vol houden kan je wel echt van soft landing spreken wat gewoon beter is voor heel de wereld.zwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:43:
[...]
Als dit zo blijft zie ik geen reden voor de FED om de rente met grote stappen te verlagen. Zeker niet als blijkt dat ook de inflatie weer een tik omhoog heeft gekregen.
Trend is juist dat alle jobs reports afgelopen jaar naar beneden zijn bijgesteld. En de FED heeft veel meer informatie en is ook een politiek instrument dus die rente verlagingen komen er zeker.zwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:43:
[...]
Als dit zo blijft zie ik geen reden voor de FED om de rente met grote stappen te verlagen. Zeker niet als blijkt dat ook de inflatie weer een tik omhoog heeft gekregen.
V shaped recovery, OMG, epic bull run, moon soon, bullish patterns. Enz.MrMrq schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 18:20:
W shaped recovery. Moon soon, we are so back, HFSP. Enz.
Oh, en na de kringloper heb ik deze voor jullie uit de reguliere boekenzaak. Deze twee boeken liggen vast ook niet voor niks naast elkaar.
:strip_exif()/f/image/Vy8I602GSjmsoH71iP5SzWcA.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door MrMrq op 04-10-2024 15:37 ]
Maktub
Wat onaardig dat je MrMrq zo op de hak neemt!MrMrq schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:31:
V shaped recovery, OMG, epic bull run, moon soon, bullish patterns. Enz.
MrMrq heeft het vrouwtje thuisgelaten en zit met bitterballen en bier op het terras, die kan je nu niks maken.Guere schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:34:
[...]
Wat onaardig dat je MrMrq zo op de hak neemt!
Maktub
[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 04-10-2024 15:47 ]
Zo heurt t! Don heeft momenteel geen vrouwtje en zit ook lekker met z’n bakkes in de zon. Vanavond ouderwets pilsen, groene of rode kaarsen gaan daar niks aan veranderen. Lfg!MrMrq schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:37:
[...]
MrMrq heeft het vrouwtje thuisgelaten en zit met bitterballen en bier op het terras, die kan je nu niks maken.
the good life! geen gedoe met vrouwen, snap het welDon Guacamole schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:51:
[...]
Zo heurt t! Don heeft momenteel geen vrouwtje en zit ook lekker met z’n bakkes in de zon. Vanavond ouderwets pilsen, groene of rode kaarsen gaan daar niks aan veranderen. Lfg!
nothing stops this train
ik denk $81.269
nothing stops this train
88669$!Kol Nedra schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:04:
ik verwacht dit jaar nog een ATH, gaan we raad het ATH van 2024 doen?
ik denk $81.269
Zie ginds komt de ShitcoinStukfruit schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:58:
5 december verschijnt hij weer door de bomen.
uit VS weer aan
Hij brengt ons dikke airdrops
Ik zie ze al gaan
Dan legen wij zakjes
De pump is geweest
Dan blijven er achter
Bagholders alweer
Moonboy staat te lachen
en roept ons reeds toe
"Wie zoet is krijgt pumpje,
wie stout is de dump"
Oh lieve VluggeJapie,
Kom ook eens bij mij
En neem dan die Schultenbräu
Voor mij maar weer mee

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik ben een nucleaire schuilkelder aan het bouwen in mijn kruipruimte, vorige week al een oude benzine opslag tank via marktplaats gekocht, 15cm dikke laag loodslabben eromheen gewikkeld. Ingegraven en afgestort met 2 meter beton. Daaroverheen ook weer 35cm laag lood, en daaroverheen weer een meter beton.
Heb net een dubbelwandige uitlaatpijp onder de fundering gelegd, aangesloten met een diesel aggregaat en een UTP cat 8 kabel die verbonden is met een schotel op het dak, zodat ik via een satelliet verbinding mijn Bitcoin node kan runnen wanneer de nucleaire apocalypse komt.
Volgende stap is een gekoelde regenwater opslag met filtersysteem op aardwarmte, een stapelbedje van Ikea en 3340 kg blikken bonen. Maar eerst de belangrijke dingen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Io8H8stXWZ81NOilDx9etqaL.jpg?f=user_large)
Snap wel dat jullie genieten van de zon nu het nog kan, maar ook belangrijk om juist nu te investeren in het netwerk van de toekomst.
En na storten beton kom je er achter dat je geen afvoer hebt voor een toilet. Dat wordt lekker stinken! Denk ook aan luchtverfrissers!FrambozenTaart schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:41:
Lekker zitten in de zon? Jullie hebben er maar vertrouwen in...
Ik ben een nucleaire schuilkelder aan het bouwen in mijn kruipruimte, vorige week al een oude benzine opslag tank via marktplaats gekocht, 15cm dikke laag loodslabben eromheen gewikkeld. Ingegraven en afgestort met 2 meter beton. Daaroverheen ook weer 35cm laag lood, en daaroverheen weer een meter beton.
Heb net een dubbelwandige uitlaatpijp onder de fundering gelegd, aangesloten met een diesel aggregaat en een UTP cat 8 kabel die verbonden is met een schotel op het dak, zodat ik via een sattaliet verninding mijn Bitcoin node kan runnen wanneer de nucleaire apocalypse komt.
Volgende stap is een gekoelde regenwater opslag met filtersysteem op aardwarmte, een stapelbedje van Ikea en 3340 kg blikken bonen. Maar eerst de belangrijke dingen.
[Afbeelding]
Snap wel dat jullie genieten van de zon nu het nog kan, maar ook belangrijk om juist nu te investeren in het netwerk van de toekomst.
Dat rechtse boek heeft hopelijk maar één pagina met: "Buy and hodl BTC" er op.MrMrq schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:31:
[...]
V shaped recovery, OMG, epic bull run, moon soon, bullish patterns. Enz.
Oh, en na de kringloper heb ik deze voor jullie uit de reguliere boekenzaak. Deze twee boeken liggen vast ook niet voor niks naast elkaar.
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Kutzooi, ik dacht al dat ik wat vergeten was...technoaddict schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:49:
[...]
En na storten beton kom je er achter dat je geen afvoer hebt voor een toilet. Dat wordt lekker stinken! Denk ook aan luchtverfrissers!
Straks maar even een kangoo huren bij de Gamma.
Last chance to load up #Alts. pic.twitter.com/VM6H7U4Ono
— BitcoinHabebe (@Bitcoinhabebe) 4 oktober 2024
/f/image/imrF1d5GrmcGlHrmMaozXiVn.png?f=fotoalbum_large)
Koers eind 2024?
Kan alle kanten op... zolang we in die channel zitten is er geen reet aan. We moeten met overtuiging naar boven (64k+) of naar beneden (53k-) en dan bevestigen om er een serieuze beweging van te maken. Ik hoop ergens rond de 70k na een bullflag bevestiging, maar ja... ik ben totaal geen analist of adviseur.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Kan idd een mooie bullish retest zijn. Maar als de BTC.D nog naar 60% gaat omdat Bitcoin nog een keer de lagere levels op gaat zoeken dan is het linke soep.keanu_ schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:53:
Laatste kans om een baghodler te worden!
[Twitter]
Die 60% is en blijft een getal om (te) veel aan vast te houden.zwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:59:
[...]
Kan idd een mooie bullish retest zijn. Maar als de BTC.D nog naar 60% gaat omdat Bitcoin nog een keer de lagere levels op gaat zoeken dan is het linke soep.
Ik dca al tijden potentiele mooie alts, maar dat is om niet later lumpsum erin te gaan. Sommige hebben al echt strength laten zien.
Enfin, there is no second best right?
Misschien weet ik nog wel een leuk boek voor jeMicroWhale schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:59:
[Afbeelding]
maar ja... ik ben totaal geen analist of adviseur.
Maktub
keanu_ schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:41:
Mooie potentiele inverse head and shoulders op de 3D
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AITMpd2GBfHtYWzerMf1niuX.jpg?f=user_large)
Maktub
Do not be like Cathie Wood who sold her shares in Nvidia here: #XRP #Crypto pic.twitter.com/YM3C3aTmXK
— EGRAG CRYPTO (@egragcrypto) 3 oktober 2024
Is ie weer gegooid?zwembroek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 17:41:
JUST IN: 🇪🇺 Coinbase to delist USDT in the European Union over non-compliance.
:strip_exif()/f/image/YaemzzAsnwtQpHw7RuOJsyrN.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen FUD, gewoon niet MiCA compliant in EU, EURT ook niet.
Weetje welke stable wel is? USDC en EURC van Circle.
Degens gotta degen...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
All base belong to us… AERO is the Answer
nothing stops this train
niks gehoord van ByBit enzo, usdt is daar gewoon nogAeronaut schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:22:
[...]
Geen FUD, gewoon niet MiCA compliant in EU, EURT ook niet.
Weetje welke stable wel is? USDC en EURC van Circle.
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!