Dit is inderdaad een mogelijkheid en een realistisch scenario. Toch denk ik dat de BTC.D deze bull nog topt rond de 60%. Als QE start en de global money supply explosief groeit dan staat altseason binnen no time weer voor de deur. Ik heb het even gezien in maart. De Coinbase app stond weer in de top en collega's begonnen mij ineens vragen te stellen over hoe Bitvavo werk etc. Deze zijn alleen alweer snel afgehaakt haha. Retail is in de verste verte nog niet te zien. Zoals ik al eerder zei zijn alleen de 15% degens er nog en die trekken elkaar idd leeg. Maar zolang we niet in WW III belanden zie ik dat in 2025 wel goedkomen.FrambozenTaart schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 11:54:
[...]
Ondertussen weer wat rodere ogen en 15 wallen erbij. Deze man is een wandelende meme geworden.
Niemand gaat nog altcoins kopen als 2017 en 2021. '21 was een grote bull, alle greater fools hebben hun winsten gepakt, zijn rekt op drek of BTC maxi. Dat gaat wel een generatie duren voordat er echt weer een nieuw leger aan kopers komt. Alleen betalen die straks 60% van hun netto inkomen aan de huur van hun kippenhok.
Ondertussen romen traders elkaar vrolijk af en is er alleen nog een degelijke instroom in Bitcoin vanwege de ETF'S. Crypto wordt ook steeds minder populair, waar het eerst nog vernieuwend en spannend veranderd die perceptie nu langzaam naar iets negatiefs en onverantwoords. Een soort online gokken maar dan decentraal. En meer dan dat is het ook niet meer, laten we eerlijk zijn.
Binnen Europa wordt ook langzaam de toegang tot alles ontzegt. Onchain traden kan altijd nog, maar om het gros van de onwetende populatie de ponzi in te lokken moet je gewoon grootschalige fiat ramps hebben met veel volume.
Ik zie de BTC dominance eigenlijk binnen nu en 10 jaar wel naar 90-95% gaan.
Maar of dat is omdat Bitcoin nu zo ongelooflijk groeit weet ik niet, denk eerder doordat de halve markt verdampt uit desinteresse en gebrek aan nieuwe instroom.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”