“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja die is gek. Liever een 10k rode candle dan dat ik kijn youtube feed naar de tyfus help met die droef toeterzwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:04:
Deze is weer interessant.
[YouTube: Bitcoin: Dubious Speculation]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:07:
[...]
Ja die is gek. Liever een 10k rode candle dan dat ik kijn youtube feed naar de tyfus help met die droef toeter

Jammer dat er geen Feyenoord coin is anders had die dominance nu een stuk lager gestaan.
Nou ik betwijfel het hahaha. Wat een ruk wedstrijd en een wonder dat "we" gewonnen hebben.Darrell schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:14:
[...]
Jammer dat er geen Feyenoord coin is anders had die dominance nu een stuk lager gestaan.
Winst is winstzwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:15:
[...]
Nou ik betwijfel het hahaha. Wat een ruk wedstrijd en een wonder dat "we" gewonnen hebben.
Ja, heb Prime maar heb mijn investering volledig afgeschreven. Heb het ook gelocked voor hun AI project Wayfinder, dat volgend jaar met een token komt. Leek mij wel een interessante investering, dat op de langere termijn leuk kan uitpakken of absoluut niet.zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:02:
[...]
Volgens Cowen ook Q1. Jij had toch ook Prime?
Wij zouden die drek niemand aanraden. Heb je daar geen problemen mee dan zijn er leuke cadeautjeszwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:18:
Hoe kan zo'n Michaël van de Poppe een succesvol bedrijf runnen? Wat een onzin kraamt die man uit.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik heb hem op mijn lijstje staan maar deze komt niet onder de $10. Sterk muntje.jvel92 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:18:
[...]
Ja, heb Prime maar heb mijn investering volledig afgeschreven. Heb het ook gelocked voor hun AI project Wayfinder, dat volgend jaar met een token komt. Leek mij wel een interessante investering, dat op de langere termijn leuk kan uitpakken of absoluut niet.
Leeft ie nog dan? 2 maanden terug zag ie eruit of ie 3 shitcoins van een hartaanval af zat.zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:18:
Hoe kan zo'n Michaël van de Poppe een succesvol bedrijf runnen? Wat een onzin kraamt die man uit.
Serieus?Coldcat schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:19:
[...]
Wij zouden die drek niemand aanraden. Heb je daar geen problemen mee dan zijn er leuke cadeautjes
Klopt de vorige cycles die je noemt was ik ook aan boord, maar net als nu alleen in alts. Omzetten nu naar BTC zie ik ook niet zitten, blijf iiever zitten waar ik nu zit. Enige zorgen die ik wel heb dat misschien dit alt season wel eens tegen kan gaan vallen tegenover de vorige. Toen zat je buurman, voetbalttainer of snackbarmedewerker ook in crypto tegenwoordig toch het idee dat de gewone burger niet meer in crypto zit of al bagholder is. Maar het blijft glazen bol werk en een gevoel, aan de andere kant natuurlijk niet de power en inflow van de etf’s vergeten.jvel92 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 21:59:
[...]
In de vorige cycle gingen alt's ook pas in het jaar na de halving hard. Halving was in 2020 en in 2021 ging het hard met de alt's. Zie bijvoorbeeld TOTAL3 en ETHBTC chart. Als we nu een vergelijkbaar patroon gaan krijgen, zullen alt's pas volgend jaar Q1 hard gaan. In de huidige fase is het verstandig om een fors percentage van je pf in BTC te houden. Zodra we overtuigend door de ATH gaan is er nog voldoende tijd om wat alt's te kopen.
Heb zelf ook een groot gedeelte van mijn pf in ETH zitten. Achteraf gezien had ik beter meer BTC kunnen kopen en in een later stadium BTC omzetten naar ETH.
Hoe dan ook ik hoop natuurlijk ook op vuurwerk.
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 02-10-2024 22:34 ]
Haha idd. Maar volgens mij heeft hij een of andere ziekte. Kan door de shitcoins komen. Die zijn wel besmettelijk weet ik uit eigen ervaring.anti elppa schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:20:
[...]
Leeft ie nog dan? 2 maanden terug zag ie eruit of ie 3 shitcoins van een hartaanval af zat.
Hoe anders?
Haha ik snapte hem even niet. Te veel schermtijd vandaag.
Klopt, de laatste week vrij sterk inderdaad.zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:19:
[...]
Ik heb hem op mijn lijstje staan maar deze komt niet onder de $10. Sterk muntje.
@zwembroek gefeliciteerd met 3 punten en 2,8 miljoen voor onze vrienden uit Rotjeknor. Goed moment voor Don te Kloese om er BTC van te kopen met de huidige dip. Kan ie over een paar jaar alsnog Feyenoord City compleet uit eigen vermogen bouwen. Maar zo slim zal ie wel niet zijn.
Jij ook. Voor die 2,8M heb je toch weer een halve Lotomba. Pff wat een armoedig elftal. Volgens mij zit Don Kloesoe al balls deep in Bitcoin. Waar is anders al dat geld van de transfers en CL inkomsten gebleven.YES schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:30:
Hoppa BTC dipt nog even verder. Is Capotje alweer bearish, dan kunnen we iig weer sideways of up.
@zwembroek gefeliciteerd met 3 punten en 2,8 miljoen voor onze vrienden uit Rotjeknor. Goed moment voor Don te Kloese om er BTC van te kopen met de huidige dip. Kan ie over een paar jaar alsnog Feyenoord City compleet uit eigen vermogen bouwen. Maar zo slim zal ie wel niet zijn.
Alt-season is wat mij betreft sowieso beetje een meme. In 2021 zat iedereen de hele dag thuis zijn (gratis) geld te vergokken. Je kon blindelings ergens geld in gooien en het ging omhoog. Er was een overschot aan exit-liquiditeit. Kan me nog herinneren dat bij de gym iedereen op Binance zat.Pinsa schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:21:
[...]
Klopt de vorige cycles die je noemt was ik ook aan boord, maar net als nu alleen in alts. Omzetten nu naar BTC zie ik ook niet zitten, blijf iiever zitten waar ik nu zit. Enige zorgen die ik wel heb dat misschien dit alt season wel eens tegen kan gaan vallen tegenover de vorige. Toen zat je buurman, voetbalttainer of snackbarmedewerker ook in crypto tegenwoordig toch het idee dat de gewone burger niet meer in crypto zit of al bagholder is. Maar het blijft glazen bol werk en een gevoel natuurlijk, ik hoop natuurlijk wel op vuurwerk.
Het is qua alts nu wel meer competitief. Een selecter aantal alt's doen het maar goed en je moet veel agressiever winst nemen.
BTC/ETH ook weer onder de 0.04. Het kan een lower high worden, of compleet REKT.
I want mi lambo too.Vis schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:37:
Ze hebben in ieder geval wel een Lambo geknuffeld, kunnen wij niet zeggen hier...
[Afbeelding]
Gezien de bron doorzoek jij ook wel echt alle krochten van het internet voor bearish nieuws he?
Godverdomme, deze vind ik prachtig gevonden.Vis schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:37:
Ze hebben in ieder geval wel een Lambo geknuffeld, kunnen wij niet zeggen hier...
[Afbeelding]

Ik zou zeggen check die video van Cowen eens. Hij houdt serieus rekening met de 100 week SMA. En als dit pas zou gebeuren na de verkiezingen in november dan zijn alle altcoin bulls wel mentaal gesloopt denk ik. Maar zoals hij zelf ook al aangeeft het is maar wat dubieus speculeren.Coldcat schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:36:
Wel een interessante punt. Dat er een retracement zou komen was helemaal duidelijk. De vraag is hoe diep die gaat worden. Gaat de Bull echt los dan zou je een enorme pump van de bodem verwachten. Dat zie je nog niet.
BTC/ETH ook weer onder de 0.04. Het kan een lower high worden, of compleet REKT.
Hahaha deze had ik nog van de vorige bull. Kan heel wat recyclen inmiddels. Het archief zit vol.Darrell schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:48:
[...]
Gezien de bron doorzoek jij ook wel echt alle krochten van het internet voor bearish nieuws he?
zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:09:
[Twitter]
Wanneer hebben we dit eerder gezien? Ik had eerlijk gezegd verwacht dat die ETF buyers wat long term hodlers zouden zijn.
Zou het niet zo kunnen zijn dat de wat ´rijkere individuen´, die het verrekken om zichzelf te verdiepen in BTC, maar nu eindelijk een mogelijkheid hebben om BTC aan te schaffen middels die ETF vermogensbeheerders, óók simpelweg de fase doorlopen waarin ze denken ´ik zal es ff laten zien dat ik een top tradertje ben´?Darrell schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:19:
[...]
De echte hodlers zitten bij blackrock en de bipolaire panicsellers voornamelijk bij ARK. Die ETF stuitert echt alle kanten op.
De fase die velen van ons eveneens hebben doorlopen, en denken ff in de top te kunnen verkopen en de dips te kopen. easy peasy, en ondertussen diverse accountjes opblazen tot ze erachter komen dat het toch wat minder eenvoudig is allemaal.
Ik denk dat we de grotere investeerders / vermogende mensen soms misschien wat overschatten qua verstand.
Het zijn ook vaak maar simpele zielen op dit vlak, wellicht met beschikking over gemiddeld betere adviseurs, maar ja, potdulle, hoeveel adviseurs hebben er ook geeneene reet verstand van enzo, maar ondertussen geven ze aan dat ze alles weten.
Een groot aantal vermogende mensen hebben hun vermogen vergaard met skills die ver buiten het spectrum van investeren liggen, en krijgen nu de kans op aan te sluiten in het 'ons spelletje' maar maken in het begin gewoon dezelfde fouten als zovelen die dit wereldje net betreden.
Meer poet betekent lang niet altijd meer verstand.
toilet_paper schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 23:26:
[...]
[...]
Zou het niet zo kunnen zijn dat de wat ´rijkere individuen´, die het verrekken om zichzelf te verdiepen in BTC, maar nu eindelijk een mogelijkheid hebben om BTC aan te schaffen middels die ETF vermogensbeheerders, óók simpelweg de fase doorlopen waarin ze denken ´ik zal es ff laten zien dat ik een top tradertje ben´?
De fase die velen van ons eveneens hebben doorlopen, en denken ff in de top te kunnen verkopen en de dips te kopen. easy peasy, en ondertussen diverse accountjes opblazen tot ze erachter komen dat het toch wat minder eenvoudig is allemaal.
Ik denk dat we de grotere investeerders / vermogende mensen soms misschien wat overschatten qua verstand.
Het zijn ook vaak maar simpele zielen op dit vlak, wellicht met beschikking over gemiddeld betere adviseurs, maar ja, potdulle, hoeveel adviseurs hebben er ook geeneene reet verstand van enzo, maar ondertussen geven ze aan dat ze alles weten.
Een groot aantal vermogende mensen hebben hun vermogen vergaard met skills die ver buiten het spectrum van investeren liggen, en krijgen nu de kans op aan te sluiten in het 'ons spelletje' maar maken in het begin gewoon dezelfde fouten als zovelen die dit wereldje net betreden.
Meer poet betekent lang niet altijd meer verstand.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0lNxE6zaADybh4mcnP6fCyfj.gif?f=user_large)
Ik heb het al vaker geroepen, moddervette bullflag op de monthly, target 420k.toilet_paper schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 00:03:
Nog ff plaatje ter relativering van een tijdelijk dipje.
Als we dan toch bullish zijn over de komende periode, wat is dan meer voordehand liggend?
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik zeg; doen!toilet_paper schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 00:03:
Als we dan toch bullish zijn over de komende periode, wat is dan meer voordehand liggend?
[Afbeelding]
Ik lul ook zomaar wat
Stijgingen komen doorgaans veel sneller door, zoals je eigen grafiek laat zien. Waarom zou dat veranderen?toilet_paper schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 00:03:
[Afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
Die cooler zorgt zeker voor omzet stijgingen
SEI 2024 :
:strip_exif()/f/image/wJEH24MvkRrXybpA8U3cSUs9.jpg?f=fotoalbum_large)
SOL 2020 :
:strip_exif()/f/image/FMpnH4M2fkZ4ylmBthoNV4zu.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is toch hopelijk niet de reden dat ze de hele exchange dichtgooien?Gipsy King schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 07:38:
[...]
Ze gaan moodeng en fida listen straks.

Masstje schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 07:19:
Gelukkig hebben we de dagelijkse goed nieuws show van @Gipsy King
:strip_exif()/f/image/s2Iyxg6T8GhhkCSXsNrCf3uW.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat een onzin kraamt die rover uit.
Dit soort plaatjes zijn echt onzin. Natuurlijk gaan we moon maar ik kan ook elke willekeurige maand een stijging uit een periode wel over elkaar plakken.
Die vent shillde van de week nog een memecoin met 50k volume, lekker om je eigen bags te dumpen op al je volgers.
Scammer is t.
dusssss ik heb een DCA in ETH gedaan
nothing stops this train
Tuurlijk. Gewoon voor de second best gaan.Kol Nedra schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:48:
best wel veel fear met ETH lees ik als sentiment, ook ETH/BTC ziet er dramatisch uit.....
dusssss ik heb een DCA in ETH gedaan
Moiety schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:04:
[Afbeelding]
Ik hoorde dat hun pand vanmorgen is dichtgetimmerd en ze onderweg zijn richting Dubai.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TOTdpy7oNj4aMgN3dQwJvmef.jpg?f=user_large)
zijn al zijn filmpjes. Maar dacht, laat ik ook eens wat bagger posten
Ja, basically zegt hij iedere video exact hetzelfde. Het is allemaal zo simplistisch, met z'n "dot is red, red is bullmarket, we should go up"anti elppa schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:07:
zijn al zijn filmpjes. Maar dacht, laat ik ook eens wat bagger posten
Z'n modelvoorspelling van 500k gemiddelde waarde komende cycle is uiteraard absurd hoog. Ik denk dat hij ook wel voelt aankomen dat - zelfs als we een mooie blow-off top krijgen - dat model nu ècht de prullenbak in kan.
Wie zijn ze? Bitvaveau?Moiety schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:04:
[Afbeelding]
Ik hoorde dat hun pand vanmorgen is dichtgetimmerd en ze onderweg zijn richting Dubai.
Ja, hoop niet voor ze dat het weer een dag gaat duren.
Snap ook werkelijk niet waarom ze het onderhoud op zo'n raar tijdstip uitvoeren. Dat is vragen om problemen, zeker als je in het verleden iedere keer al uitloop hebt gehad tijdens je werkzaamheden:Moiety schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:40:
Ja, hoop niet voor ze dat het weer een dag gaat duren.
Dat soort grootschalig onderhoud voer je standaard 's nachts uit.We would like to inform you about a scheduled upgrade to our trading services, which will take place on Thursday morning, October 3rd, between 7:30 and 8:00
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
In crypto is er geen nacht. 24/7 pompen int donker.Guere schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:49:
[...]
Snap ook werkelijk niet waarom ze het onderhoud op zo'n raar tijdstip uitvoeren. Dat is vragen om problemen, zeker als je in het verleden iedere keer al uitloop hebt gehad tijdens je werkzaamheden:
[...]
Dat soort grootschalig onderhoud voer je standaard 's nachts uit.
oh jee...... deze woordspelingGipsy King schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:08:
[...]
In crypto is er geen nacht. 24/7 pompen int donker.
wie weet triggered het wat bij @Guere
nothing stops this train
Denk dat ze dynamische tarieven hebben en wachten op een moment dat de stroom goedkoop is.Guere schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:49:
[...]
Snap ook werkelijk niet waarom ze het onderhoud op zo'n raar tijdstip uitvoeren. Dat is vragen om problemen, zeker als je in het verleden iedere keer al uitloop hebt gehad tijdens je werkzaamheden:
[...]
Scheelt toch snel weer een paar euro met al die servers enzo.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Neem een eigen wallet en als je hodl beu bent cash je uit via Bitonic.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wat een commotie. Die IT contractors in de Filippijnen hadden het nog wel om middernacht ingepland. In hun tijdzone...FrambozenTaart schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:14:
[...]
Denk dat ze dynamische tarieven hebben en wachten op een moment dat de stroom goedkoop is.
Scheelt toch snel weer een paar euro met al die servers enzo.
Precies!Kol Nedra schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:13:
oh jee...... deze woordspeling![]()
wie weet triggered het wat bij @Guere
:strip_exif()/f/image/vpoWBUskKoKvyAb5X3Whb4iT.jpg?f=fotoalbum_large)
knakworst schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:40:
Afgeketst boven de 60k. Ath incoming.

Ja maar dan zijn er weer mensen boos dat ze de daily close niet kunnen traden.Guere schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:49:
[...]
[...]
https://newsbit.nl/sec-ga...ak-xrp-koers-zakt-met-12/SEC gaat in beroep in Ripple-zaak: XRP koers zakt met 12%
#XRPCommunity #SECGov v. #Ripple #XRP BREAKING: The @SECGov has filed a Notice of Appeal of Judge Torres’s Ruling. pic.twitter.com/j8bLIZQ5LT
— James K. Filan 🇺🇸🇮🇪 (@FilanLaw) 2 oktober 2024
[ Voor 95% gewijzigd door Gipsy King op 03-10-2024 11:25 ]
Heb toch 2x raak geschoten ghehe...
Ada is een ding, gelukkig heb ik meer dan dat.
Thanks for the smile @Guere , cheers !
Je hebt ook XRP en DotGipsy King schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:48:
[...]
Heb toch 2x raak geschoten ghehe...
Ada is een ding, gelukkig heb ik meer dan dat.
Thanks for the smile @Guere , cheers !

Btc eth tia en toch weer sei.
Geen xrp en dot.
Katapultatie dus.Coldcat schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:57:
Ik voel hem aankomen. De laatste kaputilatie voordat de bull echt los mag!
Daar zit ik dus met een dilemma, technisch gezien is het nog steeds een sell high als ik nu verkoop. Op 40k ook nog... Zelfs 20k.knakworst schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 11:09:
Iedereen in dit topic doe nu je sell low. Dan kun je straks hoger terugkopen. NFA.
Hoe kom ik ooit nog aan een fatsoenlijke sell low?
Catalonië, drie punten, twee gestopte penalty's, stop de tijd.
YES schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 11:13:
[...]
Catalonië, drie punten, twee gestopte penalty's, stop de tijd.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Vry01GrCH6JYmiDlZln0crdn.gif?f=user_large)
Die drek in shitcoins pompen, en de tijd z'n werk laten doen.FrambozenTaart schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 11:13:
[...]
Daar zit ik dus met een dilemma, technisch gezien is het nog steeds een sell high als ik nu verkoop. Op 40k ook nog... Zelfs 20k.
Met een beetje geluk krijg je rode koersen. Met wat pech breken de god-candles uit.
Bitcoin, dat is je fout geweest. Volgende keer je fiat toch maar in een willekeurige second best shitcoin stoppen. Dan is een sell low geen enkel probleem.FrambozenTaart schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 11:13:
[...]
Daar zit ik dus met een dilemma, technisch gezien is het nog steeds een sell high als ik nu verkoop. Op 40k ook nog... Zelfs 20k.
Dat was volgens mij lang geleden, ver voordat Iran Glimmer Island bestookte met raketten.knakworst schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 11:36:
Glimmer is trouwens 15 cent. Ging er niet iemand van dit topic all-in bij die koers
The #Altcoin market capitalization has bottomed out.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 2 oktober 2024
Corrective week, but from next week on I expect that the markets are going to continue their upward momentum.#Bitcoin is almost always a week in the first week of the month. pic.twitter.com/3x1YTUyE5t
Hij moet wel.
Z'n gedachte kun je niets kwalijk aan nemen. De timing was alleen iets waar je enorme vraagtekens bij kon zetten.
Je mag het ook gewoon bij mij kwijt aan 20K/BTC. Twee man tevreden op die manier!FrambozenTaart schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 11:13:
[...]
Maar we ketsen ook op een dalende trend sinds 66kknakworst schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:40:
Afgeketst boven de 60k. Ath incoming.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Had hij toch maar iets beter naar Ben moeten luisteren in plaats van ruzie met hem te maken op Twitter. Zolang er geen QE is en de BTC.D in een jaren lange uptrend zit is het geen altseason. Dat betekend overigens niet dat je met spot alt trades geen mooie winsten kan maken. Ik geloofde er trouwens ook in. In voorgaande bulls was het buy low en hodl principe nog prima. Nu worden alle pumps weer verkocht. Maar als ik zo'n grote berg Bitcoin had als hem dan had ik never ALLES op dit moment in de cycle in altcoins omgezet. Dat is een behoorlijke kamikaze actie.Coldcat schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 11:41:
[...]
Z'n gedachte kun je niets kwalijk aan nemen. De timing was alleen iets waar je enorme vraagtekens bij kon zetten.
Ondertussen weer wat rodere ogen en 15 wallen erbij. Deze man is een wandelende meme geworden.
Niemand gaat nog altcoins kopen als 2017 en 2021. '21 was een grote bull, alle greater fools hebben hun winsten gepakt, zijn rekt op drek of BTC maxi. Dat gaat wel een generatie duren voordat er echt weer een nieuw leger aan kopers komt. Alleen betalen die straks 60% van hun netto inkomen aan de huur van hun kippenhok.
Ondertussen romen traders elkaar vrolijk af en is er alleen nog een degelijke instroom in Bitcoin vanwege de ETF'S. Crypto wordt ook steeds minder populair, waar het eerst nog vernieuwend en spannend veranderd die perceptie nu langzaam naar iets negatiefs en onverantwoords. Een soort online gokken maar dan decentraal. En meer dan dat is het ook niet meer, laten we eerlijk zijn.
Binnen Europa wordt ook langzaam de toegang tot alles ontzegt. Onchain traden kan altijd nog, maar om het gros van de onwetende populatie de ponzi in te lokken moet je gewoon grootschalige fiat ramps hebben met veel volume.
Ik zie de BTC dominance eigenlijk binnen nu en 10 jaar wel naar 90-95% gaan.
Maar of dat is omdat Bitcoin nu zo ongelooflijk groeit weet ik niet, denk eerder doordat de halve markt verdampt uit desinteresse en gebrek aan nieuwe instroom.
FrambozenTaart schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 11:54:
[...]
Ondertussen weer wat rodere ogen en 15 wallen erbij. Deze man is een wandelende meme geworden.
Niemand gaat nog altcoins kopen als 2017 en 2021. '21 was een grote bull, alle greater fools hebben hun winsten gepakt, zijn rekt op drek of BTC maxi. Dat gaat wel een generatie duren voordat er echt weer een nieuw leger aan kopers komt. Alleen betalen die straks 60% van hun netto inkomen aan de huur van hun kippenhok.
Ondertussen romen traders elkaar vrolijk af en is er alleen nog een degelijke instroom in Bitcoin vanwege de ETF'S. Crypto wordt ook steeds minder populair, waar het eerst nog vernieuwend en spannend veranderd die perceptie nu langzaam naar iets negatiefs en onverantwoords. Een soort online gokken maar dan decentraal. En meer dan dat is het ook niet meer, laten we eerlijk zijn.
Binnen Europa wordt ook langzaam de toegang tot alles ontzegt. Onchain traden kan altijd nog, maar om het gros van de onwetende populatie de ponzi in te lokken moet je gewoon grootschalige fiat ramps hebben met veel volume.
Ik zie de BTC dominance eigenlijk binnen nu en 10 jaar wel naar 90-95% gaan.
Maar of dat is omdat Bitcoin nu zo ongelooflijk groeit weet ik niet, denk eerder doordat de halve markt verdampt uit desinteresse en gebrek aan nieuwe instroom.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aFD2wOfwnRZTCxOBJ3XS5c7n.jpg?f=user_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Vis op 03-10-2024 11:59 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!