“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Just to offer a different view to consider other than the "up only" view mostly shared on this platform, in 2019, #BTC rallied for 2 weeks after the 1st rate cut, then dropped to the 100W SMA 2 months later, which would correspond to mid-November. pic.twitter.com/ogicF89JrM
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 2 oktober 2024
Ik vind het lief dat jullie aan mij denken maar ik red me wel.sh4d0wman schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:05:
Hebbie de beentjes goed getrained @zwembroek ?
[Afbeelding]
Anders is het weer huilen..
[Afbeelding]
Non-halving year vs halving year, things might be different...zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:08:
Ik hoop alleen niet dat we de 100 week SMA opzoeken. Helemaal niet qua onderstaande timing. Want dan ben ik ook gewoon fucked met mijn limit buy orders. Ik gok zelf rond 53k. Maar mijn gevoel zegt dat we de low van 49k eruit tikken.
[Twitter]
[Afbeelding]
Wil alleen niet echt lukken...zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:10:
[...]
best lekker om de geest helder te houden.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gKSyWuZBDEAj8oGgO2nVXYCt.gif?f=user_large)
Das toch een 2 euro en 50 cent winst na aftrek lot kosten.
Uptober is een feit.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eA4miWukQy9UnB50Ye4Fkok3.gif?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
"Israel ‘preparing to target Iran’s oil fields in revenge attack’ "

Dan maar op de fiets naar McDonalds....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik gok dat Cowen stiekem Il Capo is. maar goed, nog een keertje lekker goedkoop de Kerstzak vullen is ook prima. When moon ?zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:08:
Ik hoop alleen niet dat we de 100 week SMA opzoeken. Helemaal niet qua onderstaande timing. Want dan ben ik ook gewoon fucked met mijn limit buy orders. Ik gok zelf rond 53k. Maar mijn gevoel zegt dat we de low van 49k eruit tikken.
[Twitter]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/1mCd2ewCI9SkMvrwzCMTDooC.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cb0QeCpFrfyMAqYQbdtZubhJ.jpg?f=user_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Gipsy King op 02-10-2024 10:25 ]
Jij snapt het echt niet he? Ik ga het ook niet meer uitleggen waarom Cowen 2019 vergelijkt met 2024.TakutoRadiance schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:16:
[...]
Non-halving year vs halving year, things might be different...
Ignorance is bliss. Ik stop er ook mee.
De uitleg :zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:26:
[...]
Jij snapt het echt niet he? Ik ga het ook niet meer uitleggen waarom Cowen 2019 vergelijkt met 2024.
Ignorance is bliss. Ik stop er ook mee.Ik hou het wel bij memes posten en moon soon roepen.
https://newsbit.nl/analis...in-problemen-geven-in-q4/Benjamin Cowen waarschuwt: Stijgende werkloosheid kan Bitcoin in bearmarkt houden in Q4 2024
Ah top! Ik ben helemaal voor minder van dit soort content in ieder gevalzwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:26:
[...]
Jij snapt het echt niet he? Ik ga het ook niet meer uitleggen waarom Cowen 2019 vergelijkt met 2024.
Ignorance is bliss. Ik stop er ook mee.Ik hou het wel bij memes posten en moon soon roepen.
Niet diep, maar uiteraard wel een mooie portie Shell aandelen om de prijs aan de pomp te compenserensh4d0wman schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:23:
Iemand hier nog diep in de olie? (Nee, geen drank)
[...]
Dan maar op de fiets naar McDonalds....
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat is niet de juiste uitleg. Het gaat om het effect van monetary policy, liquidity cycle, eerste rente verlaging, QT en QE op risk on assets. Maar als de werkloosheid cijfers sterk blijven dan kan het zijn dat de FED nog niet begint met QE. Al denk ik zelf dat de FED in november daar wel mee begint.
Ha, op die plaats waar dat opgenomen is ben ik geweest !
Liep die Dilophosaurus daar nog rond?DatraxZ schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:10:
[...]
Ha, op die plaats waar dat opgenomen is ben ik geweest !
:strip_exif()/f/image/rhDOHI264PFWTkzv40A8AqJk.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 87% gewijzigd door MrMrq op 02-10-2024 11:19 ]
Maktub
Ik neem aan dat er alleen nog maar gabbersaurussen rondlopen...
Hoe werkt dat eigenlijk? Als 95% van de mensen die Bitcoin bezitten straks stoppen met werken en vroegtijdig met pensioen gaan, dan laat je je natuurlijk ontslaan door op het bureau van de baas te schijten, daardoor heb je recht op een uitkering en dan ben je werkloos. Daardoor loopt het werkloosheidscijfer dus sowieso verder op en wordt dat dan een neerwaartse spiraal?zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:48:
[...]
Dat is niet de juiste uitleg. Het gaat om het effect van monetary policy, liquidity cycle, eerste rente verlaging, QT en QE op risk on assets. Maar als de werkloosheid cijfers sterk blijven dan kan het zijn dat de FED nog niet begint met QE. Al denk ik zelf dat de FED in november daar wel mee begint.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Als je naar deze statistieken kijkt dan denk ik niet dat het zo'n vaart gaat lopen jij wel?Taro schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:41:
[...]
Hoe werkt dat eigenlijk? Als 95% van de mensen die Bitcoin bezitten straks stoppen met werken en vroegtijdig met pensioen gaan, dan laat je je natuurlijk ontslaan door op het bureau van de baas te schijten, daardoor heb je recht op een uitkering en dan ben je werkloos. Daardoor loopt het werkloosheidscijfer dus sowieso verder op en wordt dat dan een neerwaartse spiraal?
https://www.coincarp.com/currencies/bitcoin/richlist/
Er zijn maar zo'n 150.000 wallets met +10btc. Om echt te stoppen met werken zal je er toch een paar 100 nodig hebben als we straks naar 15k gaanTaro schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:41:
[...]
Hoe werkt dat eigenlijk? Als 95% van de mensen die Bitcoin bezitten straks stoppen met werken en vroegtijdig met pensioen gaan, dan laat je je natuurlijk ontslaan door op het bureau van de baas te schijten, daardoor heb je recht op een uitkering en dan ben je werkloos. Daardoor loopt het werkloosheidscijfer dus sowieso verder op en wordt dat dan een neerwaartse spiraal?
Oh wacht de echte rijken hebben alles in een van die grootste wallets op de exchange staan.
[ Voor 6% gewijzigd door BurnerT op 02-10-2024 11:56 ]
Sorry Taro, ik wist niet dat je kwaad werd. Maar het is duidelijk. Zoals ik net al heb aangegeven geen bear posting meer van mij. Ik wens jullie veel succes met uptober.
Kan zomaar.zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:08:
[Twitter]
[Afbeelding]
Zeker als de timing van wat slechte macro cijfers samenvalt met meer gedoe in het Midden Oosten.
En dat is juist goed. Er wordt lacherig gedaan over BTC die dumpt in vergelijking met goud, maar dat is juist oké.
Fysiek goud is gewoon illiquide. Dus 0 verkoopvolume, maar wel wat koopvolume op de papieren contracten door beleggers die van risk assets richting goud gaan. En voila, goud stijgt een procent.
BTC kun je gewoon direct verkopen als je dat wil, op ieder tijdstip. En dat triggert dan stoplosses en liquidaties. En dan staan we ineens 4K lager. Op de langere termijn niet boeiend, maar het mechanisme is juist megabullish.
Als je ontslagen wordt door een verwijtbaar feit dan vervalt je recht op een uitkering.Taro schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:41:
[...]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Oh, nou goed, ik heb nog een paar jaar om een andere manier te verzinnen om afscheid te nemen als ik de koers zo zie....Liberteh schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:03:
[...]
Als je ontslagen wordt door een verwijtbaar feit dan vervalt je recht op een uitkering.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Nobody can stop me if i take a Laxative PillLiberteh schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:03:
[...]
Als je ontslagen wordt door een verwijtbaar feit dan vervalt je recht op een uitkering.
Ho ho, zo was die niet bedoeldzwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:01:
[...]
Sorry Taro, ik wist niet dat je kwaad werd. Maar het is duidelijk. Zoals ik net al heb aangegeven geen bear posting meer van mij. Ik wens jullie veel succes met uptober.

Waar jij nu last van hebt is het effect van serieus posten in SC, been there, done that en vandaar dat ik het soms ook weleens zat ben hier.
Simpel toch? Zorgen dat ze weten dat jij het was, maar niet je eigen drol draaien aangezien DNA. Wellicht de hond (van de buren)?Taro schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:08:
[...]
Oh, nou goed, ik heb nog een paar jaar om een andere manier te verzinnen om afscheid te nemen als ik de koers zo zie....
[ Voor 4% gewijzigd door Liberteh op 02-10-2024 12:20 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Taro schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:15:
[...]
Ho ho, zo was die niet bedoeldIk zit short en heb een paar uurtjes geleden alles weer verkocht, ik ben niet heel erg bullish voor de komende dagen/weken hoor. Ik ben het met heel veel van je (korte termijn) bearish berichten eens. Ik zou het niet vreemd vinden om toch 49-53k USD weer te zien zoals ik ook al een tijdje aangeef.
Waar jij nu last van hebt is het effect van serieus posten in SC, been there, done that en vandaar dat ik het soms ook weleens zat ben hier.
/f/image/Daop8BLZB41PUDsXUARbSgTx.png?f=fotoalbum_large)
Verwacht je niet eerst nog up richting 63.2k om vervolgens weer down te gaan?
Bearposten is niets mis mee. Bearspam kan je reactie op verwachten. Net als moonspam.zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:01:
[...]
Het ziet er voorlopig iig niet al te florissant uit...
[ Voor 7% gewijzigd door Darrell op 02-10-2024 12:38 ]
Niets mis met bear posts en prima om een ander scenario te belichten. Dat hoort hier mijn inziens gewoon te kunnen. Maar blijf zelf ook openstaan voor het andere geluid. Toen je eerder dit jaar nog volop “bull” was, had je ook moeite met bear posts.zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:01:
[...]
Vorige week die 65K gepakt, nieuwe local high.
Nu vormt mogelijk een nieuwe lokale higher low en hebben we een bounce gezien op de daily met de onderkant van de candle body's van gisteren en vandaag precies op het punt waar we 13/14 september weer afketsen naar beneden toe (candle body ~60.600). Die weerstand is nu mogelijk steun geworden zou ik dan denken.
Ook zitten we nog steeds bovenin het kanaal waar we sinds eind februari in zitten.
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-10-2024 12:58 ]
Ik heb allemaal verschillende adressen op één Ledger. Zal dus niet in de 150.000 meetellen.BurnerT schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:55:
[...]
Er zijn maar zo'n 150.000 wallets met +10btc. Om echt te stoppen met werken zal je er toch een paar 100 nodig hebben als we straks naar 15k gaan
Oh wacht de echte rijken hebben alles in een van die grootste wallets op de exchange staan.
Dit narratief deel ik met je. Lijkt gewoon een gezonde correctie na al het uptober optimisme, midden-oosten gedoe is gewoon katalysator voor een correctie die er waarschijnlijk toch al was gekomen.BTC100K2021 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:55:
Ik snap kennelijk niets van TA maar waarom ziet dit er nu bearish uit?
Nu vormt mogelijk een nieuwe lokale higher low en hebben we een bounce gezien op de daily met de onderkant van de candle body's van gisteren en vandaag precies op het punt waar we 13/14 september weer afketsen naar beneden toe (candle body ~60.600). Die weerstand is nu mogelijk steun geworden zou ik dan denken.
Ook zitten we nog steeds bovenin het kanaal waar we sinds eind februari in zitten.
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
In eerste instantie leek dit inderdaad gewoon een mooie higher high, vandaar ook het optimisme afgelopen week. Niet alleen vanwege de uptober-meme, maar vooral ook omdat het leek alsof de trend gebroken was.BTC100K2021 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:55:
Nu vormt mogelijk een nieuwe lokale higher low en hebben we een bounce gezien op de daily met de candle body's van gisteren en vandaag precies op het punt waar we 13/14 september weer afketsen naar beneden toe (candle body ~60.600). Die weerstand is nu mogelijk steun geworden.
De bearish uitleg is er echter ook nog steeds: ik zie op de socials verschillende motivaties. Sommige TA wordt zo getekend dat de piek van eind augustus wordt genegeerd. In die charts is de huidige piek van 66.5k dus een lower high ten opzichte van de vorige high op 29 juli. In die zin gaan we 'gewoon' weer de onderkant van het kanaal opzoeken. Zeker nu we enkele belangrijke MA's hebben verloren, inclusief de BMSB.
Anderen gooien het vooral op de onrust in het Midden-Oosten of de vergelijking met rate cuts uit 2019. Beide worden benoemd als een reden waardoor het dit jaar toch net ff wat anders gaat dan vorige cycles. Eigenlijk alles wat hier inmiddels ook al aan bod is gekomen
NK topic gezien?MattyNL schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:31:
[...]
[Afbeelding]
Verwacht je niet eerst nog up richting 63.2k om vervolgens weer down te gaan?
Dit. Je profileert je even als uberbear, en je staat tegelijkertijd aan de zijlijn. Waar je eerder een 180 graden andere positie aanhield. Dat nodigt uit tot vriendschappelijke en niet-serieuze plaagstootjes. Ook van mij, eerder.jvel92 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:53:
[...]
Toen je eerder dit jaar nog volop “bull” was, had je ook moeite met bear posts.
Hou gerust je mantra aan, want het mag hier best berig zijn. Doseer eventueel, als je iets teveel stootjes krijgt naar je zin.
Maar blijf en blijf je eigen signaal afgeven. Voor de gezelligheid én omdat wij ook niks hebben aan een eendimensionale echo kamer.
[ Voor 10% gewijzigd door MrMrq op 02-10-2024 13:21 ]
Maktub
Het hangt van de timeframes af waarop je e.e.a bekijkt. Op de daily is er namelijk gewoon een higher high neergezet op 66k, en alles tot 58k kan beschouwd worden als een higher low. Op de kortere timeframes is er wel degelijk een neergaande bearish trend, maar die kan zomaar onderdeel zijn van de higher low op de hogere timeframes. Het is voornamelijk "bearish" doordat een aantal mensen n.a.v. de prijsactie van vorige week dachten dat de m00n dichterbij was dan dit in werkelijkheid was.BTC100K2021 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:55:
TL;DR, zolang we niet onder die 58k gaan met een daily close is er op de hogere timeframes nog geen reden tot stress.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/TnfWqb1GwFBUfx54WGf8MaST.gif?f=user_large)
Even teruglezen met een bakkie. Meteen uptober zou ook iets te makkelijk zijn toch

Alhoewel moonvember ook niet ver weg is
Dus het kan nog
On Tuesday, U.S. spot Bitcoin ETFs saw $242.53 million in outflows, ending an 8-day streak of positive flows.
— Kyledoops (@kyledoops) 2 oktober 2024
Fidelity’s $FBTC led with $144.67M in outflows, followed by Ark & 21Shares’ $ARKB with $84.35M.
BlackRock’s $IBIT was the only ETF with positive flows, gaining $40.84M. pic.twitter.com/kXWzrZiPhp
Wanneer hebben we dit eerder gezien? Ik had eerlijk gezegd verwacht dat die ETF buyers wat long term hodlers zouden zijn.
Vind het zelf ook best wel meevallen. We dobberen prima boven de 60K, ff gas terug geven is helemaal niet erg, was zelfs nodig, dit kwartaal wordt gigantisch, daar gaat het gerommel in het midden oosten, mits het niet gierend uit de klauwen gaat lopen, niks aan veranderen.Berry powel schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:10:
zo slecht ziet het er toch niet uit gezien alle narigheid in de wereld?
En gaat het wel enorm uit de klauwen lopen, dan heb je toch niks aan je fiat.
Sinterklaas komt er bijna aan, en geloof me, die gaat pakjes met dikke altgains uitdelen!
De echte hodlers zitten bij blackrock en de bipolaire panicsellers voornamelijk bij ARK. Die ETF stuitert echt alle kanten op.zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:09:
[Twitter]
Wanneer hebben we dit eerder gezien? Ik had eerlijk gezegd verwacht dat die ETF buyers wat long term hodlers zouden zijn.
Kan ik me wel iets bij voorstellen.Darrell schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:19:
[...]
de bipolaire panicsellers voornamelijk bij ARK. Die ETF stuitert echt alle kanten op.
Don't HODL to long...
:strip_exif()/f/image/jD9cmDAhAUINWbGdZCYqFPDJ.jpg?f=fotoalbum_large)
In grote lijnen eensch... maarrrr.Don Guacamole schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:14:
Vind het zelf ook best wel meevallen. We dobberen prima boven de 60K, ff gas terug geven is helemaal niet erg, was zelfs nodig, dit kwartaal wordt gigantisch, daar gaat het gerommel in het midden oosten, mits het niet gierend uit de klauwen gaat lopen, niks aan veranderen.
En gaat het wel enorm uit de klauwen lopen, dan heb je toch niks aan je fiat.
Sinterklaas komt er bijna aan, en geloof me, die gaat pakjes met dikke altgains uitdelen!
Goud en Zilver tikken momenteel wél grote hoogtes aan. Het is jammer dat buiten de maxi's de rest van de wereld Bitcoin nog ziet als risk-on asset. Terwijl wij wel beter weten. Dumpen dus dat analoge goud en zet het digitale goud aan het werk.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Zij was vroeger echt wel een spetter.Vis schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:22:
[...]
Kan ik me wel iets bij voorstellen.
Don't HODL to long...
[Afbeelding]

Cathie Wood is 68 jaar, ze ziet er verdomd goed uit hoor imo! je mag dromen van zo'n knapperd met die leeftijd...Vis schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:22:
[...]
Don't HODL to long...
[Afbeelding]
nothing stops this train
Precies dit, helemaal mee eensKol Nedra schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:29:
[...]
Cathie Wood is 68 jaar, ze ziet er verdomd goed uit hoor imo! je mag dromen van zo'n knapperd met die leeftijd...
das wisselgeld bij de inflows van de afgelopen 2 weken. Nog minder dan wisselgeld.zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:09:
[Twitter]
Inflow was 1.825.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Opvul spuitje hier en daar doet wonderen iddKol Nedra schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:29:
[...]
Cathie Wood is 68 jaar, ze ziet er verdomd goed uit hoor imo! je mag dromen van zo'n knapperd met die leeftijd...
Ik volg al jarenlang een gast op Youtube genaamd Sreetips, die is 24/7 bezig met het raffineren van goud en zilver. Zo heeft hij bakken waar hij middels elektrolyse puur elementaal zilver kristallen laat groeien:DexterDee schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:22:
[...]
In grote lijnen eensch... maarrrr.
Goud en Zilver tikken momenteel wél grote hoogtes aan. Het is jammer dat buiten de maxi's de rest van de wereld Bitcoin nog ziet als risk-on asset. Terwijl wij wel beter weten. Dumpen dus dat analoge goud en zet het digitale goud aan het werk.
Die zit echt op een enorme bult fysiek 99,99% puur zilver en roept ook al zolang ik hem volg dat zilver nog een flinke run zal gaan krijgen. Wel mooi om te zien dat hij daarin gelijk heeft gekregen, ben benieuwd of hij een deel van zijn stack gaat dumpen.
Ik geloof in Bitcoin long term, maar elementaal puur zilver en goud blijft ook erg mooi spul om te zien

Snap wel dat de mens daar ooit waarde aan is gaan geven.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
een munt kan je altijd nog omdraaien toch ?Vis schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:22:
[...]
Don't HODL to long...
[Afbeelding]
Kol Nedra schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:29:
[...]
:strip_exif()/f/image/ikK52QGG2yLg0EejqL19pQ5u.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat klopt idd als je een dag met twee weken inflows gaat vergelijken.anti elppa schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:34:
[...]
das wisselgeld bij de inflows van de afgelopen 2 weken. Nog minder dan wisselgeld.
Inflow was 1.825.
als we @Guere moeten geloven stijgt er wel wat meer bij bepaalde mensen die naar de jongere versie Cathie Woods kijkenzwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 15:02:
Bitcoin Dominance en USDT dominance nog steeds stijgende.
nothing stops this train
Ik mag toch hopen dat daar meer voor nodig is dan een foto haha.Kol Nedra schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 15:05:
[...]
als we @Guere moeten geloven stijgt er wel wat meer bij bepaalde mensen die naar de jongere versie Cathie Woods kijken
Darrell schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 15:29:
[...]
Wordt die arme @zwembroek ook nog als miem gebruikt.
FrambozenTaart schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:49:
[...]
Ik volg al jarenlang een gast op Youtube genaamd Sreetips, die is 24/7 bezig met het raffineren van goud en zilver. Zo heeft hij bakken waar hij middels elektrolyse puur elementaal zilver kristallen laat groeien:
[YouTube: Two Silver Cells What Will I Do With All This SILVER]
Die zit echt op een enorme bult fysiek 99,99% puur zilver en roept ook al zolang ik hem volg dat zilver nog een flinke run zal gaan krijgen. Wel mooi om te zien dat hij daarin gelijk heeft gekregen, ben benieuwd of hij een deel van zijn stack gaat dumpen.
Ik geloof in Bitcoin long term, maar elementaal puur zilver en goud blijft ook erg mooi spul om te zien![]()
Snap wel dat de mens daar ooit waarde aan is gaan geven.
:strip_exif()/f/image/tmSXh38LcdHvmRAGshHhzDAF.jpg?f=fotoalbum_large)
Soon
/f/image/x7d82s50T24w7fbYzjhwgdXc.png?f=fotoalbum_large)
In elke stad... Eey wie staat daar in de rij?
/f/image/CY7krMAQ0w2bITaq6xUo9cX8.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Vis op 02-10-2024 16:45 ]
:strip_exif()/f/image/RvbEkdya7TS7R1OQCZaatS7p.jpg?f=fotoalbum_large)
Gelukkig is dat een vrij consistent fenomeen in het leven. Je weet bij voorbaat dat het helemaal niks wordt, maar toch donder je er weer wat centen in. Bij voorbaat geen verwachting of hoop, gewoon een kansloze kans, meer niet.
Tevens een reminder hier om ook gewoon lekker rationeel te blijven en niet emotioneel te worden bij het dalen of stijgen van de koers, of het gebrek daarvan.
De markt is altijd irrationeler dan je perceptie ervan. Dikke tech blijft achter terwijl dunne drek naar de moon spuit vanuit de meest donkere gaten. Er valt een bom, maar de koers dondert niet ver genoeg om? Er wordt geld geprint, maar nog steeds niet naar de maan gesprint?
Niets in deze space is natuurlijk of gegarandeerd. Mystieke correlaties die ongefundeerd als waarheid bovendobberen en weer zinken. Niemand is onzelfzuchtig. Iedere crypto snuiver heeft een agenda en pusht die op zijn kanalen, prachtig vermomd als kennis of rationeel standpunt. Kleurplaten met groene en rode verticale strepen, horizontale lijnen als steunpunten, alleen maar als geestelijke houvast om voor jezelf de veel te grote bedragen te verantwoorden. We zweven met zijn allen op een fundering van gebakken lucht en hype in een zelf gecreëerd vacuüm van hebzucht en hoop.
De consequenties van kapot geld en overgelopen kannen vol welvaart.
Prachtig dat het überhaupt bestaat, maar plak er geen definitie aan vast in je leven. Geniet gewoon van de memewaardige waanzin.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Wel lullig met die dikke zilveren plakkaten zo in het raam...
GEFELICITEERD MET JE 30 CENTFrambozenTaart schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 16:47:
Bij de staatsloterij is het altijd berenmarkt:
[Afbeelding]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Manipuulasie!zwembroek schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:52:
Een groot aantal spot buys onder de 60k is net weggehaald.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wij halen onze voldoening andere dingen, gewoon omdat het kan
:strip_exif()/f/image/EOlQQgWIN0S0CgKsL3ATkuHq.jpg?f=fotoalbum_large)
We zijn bezig ons droomhuisje proberen te kopen, dat ik daarvoor de crypto grotendeels moet verkopen had ik voor mezelf al besloten/geaccepteerd.
Zegt m'n vrouw gisteren ineens: 'Die crypto dinges houd je wel aanhé, we lenen wel wat extra'
Topwijf
De tijd leert of het tij keert
Geen gedoe (crypto verkopen) met de bank als zelfstandige?raq schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 18:52:
Als zelfstandige heb ik niet meer de mogelijkheid om een drol op het bureau van de baas achter te laten, helaas. Bij een klant schiet je jezelf toch al snel in voet met een dergelijke actie.
Wij halen onze voldoening andere dingen, gewoon omdat het kan
[Afbeelding]
We zijn bezig ons droomhuisje proberen te kopen, dat ik daarvoor de crypto grotendeels moet verkopen had ik voor mezelf al besloten/geaccepteerd.
Zegt m'n vrouw gisteren ineens: 'Die crypto dinges houd je wel aanhé, we lenen wel wat extra'
Topwijf
Verstandige vrouw, succes met de droomhuisambities!
Wel het standaard gedoe van banken met crypto, trouwens enkel gedoe gehad met versturen bank->exchanges. Andersom nooit, zelf niet toen een slapende Rabo rekening werd volgepompt in 2021. Pas toen ik in 2022/2023 weer bank-> exchange deed, blokkeerde de rabo weer alles. Want gevaarlijk, phishing, scams, enz enzAlpina schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 18:56:
[...]
Geen gedoe (crypto verkopen) met de bank als zelfstandige?
Verstandige vrouw, succes met de droomhuisambities!
Of ik straks geld kan lenen bij de bank verwacht ik wel, we betalen zelf minimaal 50% van de aankoop, beide een inkomen. Maar als ik de crypto aanhoud, word de financiële puzzel wel complexer.
De tijd leert of het tij keert
Gedoe kan ik me voorstellen wanneer de zelfstandige één rekening gebruikt voor particulier én zakelijk.Alpina schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 18:56:
[...]
Geen gedoe (crypto verkopen) met de bank als zelfstandige?
Maar zo te zien gaat het hier om een holding en een werkmaatschappij, waarschijnlijk met twee zakelijke rekeningen. Particulier en zakelijk staan dan volledig los van elkaar.
Zit er iemand zakelijk in crypto? Volgens mij zitten daar teveel haken en ogen aan, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Edit: Eigenlijk kan het gewoon en eenvoudig met Amdax of BTCdirect. Daar ga ik toch eens over nadenken.
Misschien zelfs mogelijkheden om in BTC uit te betalen naar privé, of een crypto card met een cashback op de zaak…?
Alle ervaringen zijn welkom.
[ Voor 23% gewijzigd door MrMrq op 02-10-2024 20:47 ]
Maktub
Ik speelde met het idee de 10% cashback op de BYBIT kaart te gebruiken voor twee aankopen van €5000,- bij het eigen bedrijf. Die aankopen kun je vervolgens crediteren en de cashback in je zak steken, maar het leek me nogal shady...MrMrq schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:40:
[...]
Gedoe kan ik me voorstellen wanneer de zelfstandige één rekening gebruikt voor particulier én zakelijk.
Maar zo te zien gaat het hier om een holding en een werkmaatschappij, waarschijnlijk met twee zakelijke rekeningen. Particulier en zakelijk staan dan volledig los van elkaar.
Zit er iemand zakelijk in crypto? Volgens mij zitten daar teveel haken en ogen aan, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Edit: Eigenlijk kan het gewoon en eenvoudig met Amdax of BTCdirect. Daar ga ik toch eens over nadenken.
Misschien zelfs mogelijkheden om in BTC uit te betalen naar privé, of een crypto card met een cashback op de zaak…?
Alle ervaringen zijn welkom.
De allerlaatste keer verkopen!knakworst schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:56:
Zouden we binnenkort dan toch nog een allerlaatste keer onder de 60k sats kunnen vergaren
Twitter staat vol met 57-58k tot zelfs 48k analyses.knakworst schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:56:
Zouden we binnenkort dan toch nog een allerlaatste keer onder de 60k sats kunnen vergaren
Mijn winst van de afgelopen 2 weken is iig alweer bijna verdampt. Laat het dan nu ook maar flink crashen, heb ik de pijn gehad. Zal wel gebeuren als Israël wat raketten op Iran gooit binnenkort. Misschien koop ik dan zelfs nog iets bij.
Grappig hoe snel dat sentiment op Twitter omslaat. Bullish op de top en bearish op de bodem.bsmpower schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 21:26:
[...]
Twitter staat vol met 57-58k tot zelfs 48k analyses.
Mijn winst van de afgelopen 2 weken is iig alweer bijna verdampt. Laat het dan nu ook maar flink crashen, heb ik de pijn gehad. Zal wel gebeuren als Israël wat raketten op Iran gooit binnenkort. Misschien koop ik dan zelfs nog iets bij.
57 58 is super bullish. Dan hebben we wederom een higher low en kunnen we daarna door om de 70 tot 72k te pakken.bsmpower schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 21:26:
[...]
Twitter staat vol met 57-58k tot zelfs 48k analyses.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Deze cycle best wel haat aan alts gekregen, zit ws ook in de verkeerde, het duurt even maar dan snap je pas waarom eigenlijk alleen BTC veiliger is.
December heeft ook vaker voor vuurwerk gezorgt nog maar wat meer geduld hebben dan, dikke Santa Rally i hope
Hodl!
Wacht al jaren, maar zit dan ook zwaar in (hoe men het hier noemt) een shitcoin (Vechain). Verkeerd gegokt dat er nog een 2e golf zou komen.Stukfruit schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 21:40:
Wie de waan van de dag volgt wordt sowieso nooit gelukkig wholecoiner.
[ Voor 8% gewijzigd door bsmpower op 02-10-2024 21:49 ]
[ Voor 129% gewijzigd door bsmpower op 02-10-2024 21:49 ]
Het is nog vroeg dus maar een klein deel. Alles in BTC. Als we nog meer rekter gaan dan gaat er nog enorm veel van de alts af.
In de vorige cycle gingen alt's ook pas in het jaar na de halving hard. Halving was in 2020 en in 2021 ging het hard met de alt's. Zie bijvoorbeeld TOTAL3 en ETHBTC chart. Als we nu een vergelijkbaar patroon gaan krijgen, zullen alt's pas volgend jaar Q1 hard gaan. In de huidige fase is het verstandig om een fors percentage van je pf in BTC te houden. Zodra we overtuigend door de ATH gaan is er nog voldoende tijd om wat alt's te kopen.Pinsa schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 21:43:
Black swan events komen en gaan, maar Bitcoin blijft rechtop staan…
Deze cycle best wel haat aan alts gekregen, zit ws ook in de verkeerde, het duurt even maar dan snap je pas waarom eigenlijk alleen BTC veiliger is.
December heeft ook vaker voor vuurwerk gezorgt nog maar wat meer geduld hebben dan, dikke Santa Rally i hope![]()
Hodl!
Heb zelf ook een groot gedeelte van mijn pf in ETH zitten. Achteraf gezien had ik beter meer BTC kunnen kopen en in een later stadium BTC omzetten naar ETH.
Volgens Cowen ook Q1. Jij had toch ook Prime?jvel92 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 21:59:
[...]
In de vorige cycle gingen alt's ook pas in het jaar na de halving hard. Halving was in 2020 en in 2021 ging het hard met de alt's. Zie bijvoorbeeld TOTAL3 en ETHBTC chart. Als we nu een vergelijkbaar patroon gaan krijgen, zullen alt's pas volgend jaar Q1 hard gaan. In de huidige fase is het verstandig om een fors percentage van je pf in BTC te houden. Zodra we overtuigend door de ATH gaan is er nog voldoende tijd om wat alt's te kopen.
Heb zelf ook een groot gedeelte van mijn pf in ETH zitten. Achteraf gezien had ik beter meer BTC kunnen kopen en in een later stadium BTC omzetten naar ETH.
Althans, ik zie geen altseason opkomen met een BTC <$70k.
[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 02-10-2024 22:05 ]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!