Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Soon!Guere schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:31:
[...]
Dat moeten we eigenlijk aan de face-ripping god-candle OG vragen! @Gelukszoekr, wanneer had je die candle zo'n beetje verwacht?
Ik heb wel vandaag zo'n beetje m'n stack verdubbeld, lets go!

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Insert nsfw meme van verschil in portfolio, uitgedrukt in de busteomvang van twee dames .Gelukszoekr schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:13:
[...]
Soon!
Ik heb wel vandaag zo'n beetje m'n stack verdubbeld, lets go!
Gelukkig kan Gelukszoekr eenzelfde vergelijking maken, maar dan met onze hypotheken. Waar hij dan flatchested is, en wij double-D!Moiety schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:18:
Insert nsfw meme van verschil in portfolio, uitgedrukt in de busteomvang van twee dames .
Ik weet niet hoor maar de afgelopen maanden hebben we deze koers wel vaker gehad en na een tijdje gingen we weer omlaag.PHPResource schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:24:
Maar ff serieus dit voelt wel echt lekker na al die freaking maanden van sideways en getting dumped on
Ik denk dat de meeste tweakers er wel van gehoord hebben in die tijd, maar er niets mee gedaan.. dat is nog erger!
Voor mij 2012.
2014 zat ik al ff in.
Ik heb zelfs in 2011 advies gekregen wat erin te gooien maar dat deed ik niet omdat ik het niet snapte

hier in 2017 niks gedaan maar was wel de bedoeling ooit, maar toen ging ik verhuizen en zoontje geboren....druk jaar dus!Wispe schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:44:
[...]
Ik heb zelfs in 2011 advies gekregen wat erin te gooien maar dat deed ik niet omdat ik het niet snapte
uiteindelijk in februari 2020 begonnen
nothing stops this train
Laten we niet doen alsof we het nu wel snappen.Wispe schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:44:
[...]
In Afrika zwemmen ze in een berg van onze waardeloze fast fashion, eten ze dagen niet en krijgen ze monkey pox en diarree op de koop toe.
En wij flikkeren nog eens 10k in magische internet muntjes, in de hoop dat we een extra pak met een hoed kunnen kopen, of een auto die sneller kan laden.
Maktub
Ja mooi was dat, stond je computer dagen te stampen om de hele chain up te daten. In 2014 15 verschillende wallets van verschillende coins.....na formateren duurde dat dan meer dan week. Gelukkig waren de chains van die nieuwe shitcoins nog niet zo lang.
Voor een extra pak *met* een hoed moet je wel zelf coins launchen en shillen hoor🤣MrMrq schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:48:
[...]
Laten we niet doen alsof we het nu wel snappen.
In Afrika zwemmen ze in een berg van onze waardeloze fast fashion, eten ze dagen niet en krijgen ze monkey pox en diarree op de koop toe.
En wij flikkeren nog eens 10k in magische internet muntjes, in de hoop dat we een extra pak met een hoed kunnen kopen, of een auto die sneller kan laden.
nothing stops this train
2017 present. Heb er in 2017 en later best veel aan verdiend maar ik had al redelijk rijk kunnen zijn als ik alleen btc had gekocht en gewacht.Kol Nedra schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:47:
[...]
hier in 2017 niks gedaan maar was wel de bedoeling ooit, maar toen ging ik verhuizen en zoontje geboren....druk jaar dus!
uiteindelijk in februari 2020 begonnen
Als als als..
67k, dan mag jeMoiety schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:18:
[...]
Insert nsfw meme van verschil in portfolio, uitgedrukt in de busteomvang van twee dames .
Inderdaad, shorters worden op die koers gedwongen uit hun positie gewipt, ergo, als jij 0.5 BTC short bent en je liquidiatie is op 66k, dan wordt er op 66k een gedwongen kooporder uitgevoerd die 0.5 BTC koopt en dat kan als brandstof dienen voor een verdere uptrend. Andersom werkt het ook zo met longs die op een bepaald punt gedwongen moeten verkopen.
MOOOOOOOOOOOON!!!1°°°!!!!11
Ik wil je erop attenderen dat de beer voorbij is. We zijn zó terug, zo gezegd.Darrell schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:04:
Echt nog niemand he....
MOOOOOOOOOOOON!!!1°°°!!!!11
Op dit punt in de markt is het niet meer opportuun om ‘moon’ te roepen bij een mooie +2%. Dit is namelijk de standaard, vanaf hier.
Gelieve je euforische uitroep te bewaren voor de onvermijdelijke dagen van +8%. Alvast bedankt voor je medewerking.
Team Bitcoin
Maktub
Wake me up at groene 20% uur candles.
Soon.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik kom net thuis en het staat voor de eerste keer aan. Supernice!

mooi man....maar je bent nu iig zeker afgekeurd voor de schrale atser test....hier gaat dat ding pas aan als het 15 graden is, ergens eind november dus. Weeet je hoeveel stats je mist loopt met dat verwende westerse comfort?Gelukszoekr schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:15:
Een van de dingen die ik heb kunnen doen dankzij Bitcoin is vloerverwarming laten aanleggen.
Lekker hoor!Gelukszoekr schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:15:
Een van de dingen die ik heb kunnen doen dankzij Bitcoin is vloerverwarming laten aanleggen.
Ik zou alleen nog wel even in wat isolatie investeren. Hier nog 22.5 graden binnen. Laatste keer dat de verwarming aanstond was april of mei gok ik
hier staat ie idd op 15 gradenanti elppa schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:20:
[...]
mooi man....maar je bent nu iig zeker afgekeurd voor de schrale atser test....hier gaat dat ding pas aan als het 15 graden is, ergens eind november dus. Weeet je hoeveel stats je mist loopt met dat verwende westerse comfort?
alleen in het weekend op 17 graden
dikke rendement hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 27-09-2024 19:27 ]
nothing stops this train
[ Voor 17% gewijzigd door Blik1984 op 27-09-2024 19:30 ]
jij bent geslaagd voor het fabeltje iigBlik1984 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:28:
15 graden is helemaal niet goed voor je huis, dan is er een veel grotere kans op schimmels en daarmee een ongezonde leefomgeving. 18 graden is eigenlijk minimum wat je aan moet houden
of zelf deze proef getest bij je thuis?
nothing stops this train
Ten tijde van de energiecrisis een tijdje 15 graden aangehouden, vocht kwam zo goed als niet het huis uit. Vocht van douchen verdampte nauwelijks en het bleef op de bovenverdieping veel langer vochtig na het douchen, handdoeken droogden ook bijna niet. En ventileren werkt alleen als het buiten niet vochtig is, en dat is onze herfst/winter ook niet een garantie.Kol Nedra schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:31:
[...]
jij bent geslaagd voor het fabeltje iig![]()
of zelf deze proef getest bij je thuis?
Dus ja, ik heb het uitgeprobeerd en kwam er wel achter dat als je dit langere tijd doet dit echt niet goed kan zijn voor je huis
Edit: betrof huis uit 1906 zonder mechanische ventilatie
[ Voor 4% gewijzigd door Blik1984 op 27-09-2024 20:11 ]
Maar wel over vloerverwarming toch?
Hier staat ie lekker op 21 graden te brullen. Living the dream
Het is hier nu 24 graden, loop hier nu in mijn t-shirt met het zweet op mijn rug terwijl mijn vrouwtje onder een deken op de bank zit...anti elppa schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:20:
[...]
mooi man....maar je bent nu iig zeker afgekeurd voor de schrale atser test....hier gaat dat ding pas aan als het 15 graden is, ergens eind november dus. Weeet je hoeveel stats je mist loopt met dat verwende westerse comfort?
Dat valt mij niks tegen dan, zonder stoken is het hier ook nog 21. Maarja vrouw niet fit, 'Kan de pelletkachel niet heel ff aan?' BAM meteen standje fucking sambal in huis...Blik1984 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:21:
[...]
Lekker hoor!
Ik zou alleen nog wel even in wat isolatie investeren. Hier nog 22.5 graden binnen. Laatste keer dat de verwarming aanstond was april of mei gok ik
Opzich wel lekker klimaatje om koude kletsers in je nek te gieten dusja echt klagen kan ik ook niet.
Also, btc grijpt even wat liquiditeit rond de 65.6k.
Label A++ huis. Voor et überhaupt onder de 18 komt is het november. Vocht geen last van met die ventilatie. Douchen gebeurd met raam wagenwijd open. En blijft gewoon nog 2h open daarna. Kans op Schimmel is 0 hier.Blik1984 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:28:
15 graden is helemaal niet goed voor je huis, dan is er een veel grotere kans op schimmels en daarmee een ongezonde leefomgeving. 18 graden is eigenlijk minimum wat je aan moet houden
Oja zijn ook maar met 2 in groot vrijstaand huis. Dus zoveel vocht komt er ook vrij. Hebben ook geen droger. Was is zelfs midden in de winter op zolder binnen 24h droog
[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 27-09-2024 19:58 ]
Verwarming en crypto hebben juist heel veel overeenkomsten. Zo is het bijvoorbeeld allebei gebakken lucht.Wispe schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:51:
[...]
Dus we mogen langer praten over airco’s?
Laten we dat maar doen voordat er bans gaan vallen.
Alleen Bitcoin is anders.
Die heeft COP -6900
Laat ze jou altijd al het werk doen ja?FrambozenTaart schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:40:
[...]
Het is hier nu 24 graden, loop hier nu in mijn t-shirt met het zweet op mijn rug terwijl mijn vrouwtje onder een deken op de bank zit...
250% minimaal.FrambozenTaart schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:12:
Meh, gewoon habbekrats geitenrange.
Wake me up at groene 20% uur candles.
Soon.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Waarom moet ik m’n KAS dumpen?Alpina schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:05:
Je kan de KAS dumpen @Don Guacamole![]()
Wat was de eerste prijs ook alweer?
M’n eerste aankoop was $0,016, en dat vond ik toen al te hoog haha.
Ja, dat is wel een goede. Mijn situatie was in een oud huis uit 1906 zonder enige vorm van isolatie. Met balansventilatie wordt het inderdaad een heel ander verhaal.anti elppa schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:55:
[...]
Label A++ huis. Voor et überhaupt onder de 18 komt is het november. Vocht geen last van met die ventilatie. Douchen gebeurd met raam wagenwijd open. En blijft gewoon nog 2h open daarna. Kans op Schimmel is 0 hier.
Oja zijn ook maar met 2 in groot vrijstaand huis. Dus zoveel vocht komt er ook vrij. Hebben ook geen droger. Was is zelfs midden in de winter op zolder binnen 24h droog
Mij alsnog te koud overigens
Ja sowieso.
Ik help eigenlijk overal wel mee in het huishouden, behalve de was en boodschappen. Daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan. Als ze dat ooit van me verwacht is het instant scheiding en importeer ik wel een Thaise om de was te doen.
Maar qua klussen sta ik eigenlijk overal alleen voor. Maar opzich vind ik dat ook het fijnste, ik kan helemaal niet goed samenwerken zonder dat ik met hamers enzo ga smijten.
Ik euhm, doelde op iets intiemers.FrambozenTaart schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 20:12:
[...]
Ja sowieso.
Ik help eigenlijk overal wel mee in het huishouden, behalve de was en boodschappen. Daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan. Als ze dat ooit van me verwacht is het instant scheiding en importeer ik wel een Thaise om de was te doen.
Maar qua klussen sta ik eigenlijk overal alleen voor. Maar opzich vind ik dat ook het fijnste, ik kan helemaal niet goed samenwerken zonder dat ik met hamers enzo ga smijten.
Maar klussen is ook leuk! Mag ik ook graag doen!
Scherp om het tóch ontopic te houden met je 21 graden.Gelukszoekr schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:38:
[...]
Maar wel over vloerverwarming toch?![]()
Hier staat ie lekker op 21 graden te brullen. Living the dream
21 miljoen Bitcoin for evah.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ooh zo...YES schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 20:15:
[...]
Ik euhm, doelde op iets intiemers.
Maar klussen is ook leuk! Mag ik ook graag doen!
Ja, eigenlijk doe ik daar ook wel het meeste werk.
Tenzij er een la vol groene dildo's opengaat, dan doe ik het wat kalmer aan.
Bitvaveuw Henk en Ingrid, maar kan nog even wachten inderdaad. Heb mn TAO ook nog.Don Guacamole schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 20:09:
[...]
Waarom moet ik m’n KAS dumpen?
M’n eerste aankoop was $0,016, en dat vond ik toen al te hoog haha.
gast, dat is wel een serieuze verslaving, tenzij die twee maten daar ook SCers zijn en tegelijkertijd meelezen. Je mag best een paar uurtjes offline zijn en optimaal van dat echte leven daar genieten... Of klink ik nu als een boomer?Alpina schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 20:39:
[Afbeelding]
Loop ook weer op de feiten vooruit. Achja.
Goed weekend!
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ok boomerWiley99 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 20:58:
[...]
gast, dat is wel een serieuze verslaving, tenzij die twee maten daar ook SCers zijn en tegelijkertijd meelezen. Je mag best een paar uurtjes offline zijn en optimaal van dat echte leven daar genieten... Of klink ik nu als een boomer?
Groetjes aan Chef Leander Francken en zijn keukenteam...Alpina schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 20:39:
[Afbeelding]
Loop ook weer op de feiten vooruit. Achja.
Goed weekend!
cavemees schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 21:59:
[...]
Groetjes aan Chef Leander Francken en zijn keukenteam...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/dh2RcvkGyX6zpU6NQoFiRiWp.gif?f=user_large)
Mooi man dacht dat je achter me zat, maar het was weer speurwerk waar toch niemand een fuck om geeftcavemees schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 22:21:
[...]
Tsja, die high-res camera op je telefoon heeft misschien toch ook wel nadelen

When 100k?
Geniet nog van je avondAlpina schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 22:23:
[...]
Mooi man dacht dat je achter me zat, maar het was weer speurwerk waar toch niemand een fuck om geeft![]()
When 100k?
Thuis. 5.10u wekker. Die laatste sats komen er niet vanzelf
nu al thuis? sommige mensen werken gewoon tot 01:00 he? satjes komen niet vanzelf iddAlpina schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 22:27:
[...]
Thuis. 5.10u wekker. Die laatste sats komen er niet vanzelf
nothing stops this train
‼️BINANCE FOUNDER CZ RELEASED FROM PRISON pic.twitter.com/x72aDUpUIN
— Radar🚨 (@RadarHits) 27 september 2024
nothing stops this train
https://farside.co.uk/btc/
Boodschappen doe ik wel. De was echt niet.FrambozenTaart schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 20:12:
[...]
Ja sowieso.
De laatste poging om mij iets met was te laten doen ging zo:
- sNielz123, kan je effe de was in de droger doen?
+ Is dat die bovenste of die onderste?
- Laat maar!
😂
Ik kook dan weer wel bijna altijd
Dan ga je met je ogen dicht op je buik liggen?FrambozenTaart schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 20:17:
[...]
Ooh zo...
Ja, eigenlijk doe ik daar ook wel het meeste werk.
Tenzij er een la vol groene dildo's opengaat, dan doe ik het wat kalmer aan.
ARK grootste inflow tot nu toe met 203 miljoen aan BTC. Nicee.Blik1984 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 23:56:
Dit wordt een mooie dag voor de BTC ETFs, als Grayscale zelfs 26 miljoen positieve inflow heeft, wat doet de rest dan wel niet…
https://farside.co.uk/btc/
495 miljoen totaalPHPResource schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 04:25:
[...]
ARK grootste inflow tot nu toe met 203 miljoen aan BTC. Nicee.
Weer 7500 BTC naar de ETFs, goed voor 17 dagen aan mining-opbrengsten
[ Voor 14% gewijzigd door Blik1984 op 28-09-2024 07:47 ]
Zijn het niet ook gewoon paper bitcoins dan?
Ik kan namelijk niet rijmen dat de prijs procentueel zo weinig maar omhoog gaat als er op 1 dag bijvoorbeeld aan 20 dagen mining opbrengsten wordt opgezogen.
Hoe werkt zoiets dan? Pure noob vraag, ik heb echt geen ideeVis schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:02:
Als dit via OTC gaat (en dit gaat via OTC) dan zullen eerst de OTC-voorraden op moeten raken voordat er echt iets van prijsactie ontstaat vanuit de ETFs. Omdat de OTC-voorraad aangevuld dient te worden vanuit de marktVis schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:02:
Leuk en aardig al die "inflow" statistieken, maar het doet niets schokkends met de prijs, als in supply shock etc.
Ik kan namelijk niet rijmen dat de prijs procentueel zo weinig maar omhoog gaat als er op 1 dag bijvoorbeeld aan 20 dagen mining opbrengsten wordt opgezogen.
En aangezien we ook negatieve weken hebben gehad van inflows, is er nog wat in te halen volgens mij.
[ Voor 4% gewijzigd door Blik1984 op 28-09-2024 08:13 ]
Ja gewoon als in checks die je vroeger bij de bank kreeg en met een pen opschreef hoeveel geld je wilde opnemen?YES schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:10:
[...]
Hoe werkt zoiets dan? Pure noob vraag, ik heb echt geen idee
Gewoon een vordering dus, maar nog geen fysieke Bitcoin.
Ja juist ook wel OTC genoemd... Hoeveel OTC Bitcoin zijn er eigenlijk?Blik1984 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:13:
[...]
Als dit via OTC gaat (en dit gaat via OTC) dan zullen eerst de OTC-voorraden op moeten raken voordat er echt iets van prijsactie ontstaat vanuit de ETFs. Omdat de OTC-voorraad aangevuld dient te worden vanuit de markt
En aangezien we ook negatieve weken hebben gehad van inflows, is er nog wat in te halen volgens mij.
De daadwerkelijke holdings van iedere ETF worden gewoon gepubliceerd op de websites van de ETFsVis schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:13:
[...]
Ja gewoon als in checks die je vroeger bij de bank kreeg en met een pen opschreef hoeveel geld je wilde opnemen?
Gewoon een vordering dus, maar nog geen fysieke Bitcoin.
Ja, en zijn dat niet ook gewoon manipuleerbare statistieken? Ik wil het op de blockchain kunnen verifiëren, niet op een site van BlackRock of een ander Wall Street boefje die je niet kunt vertrouwen.Blik1984 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:14:
[...]
De daadwerkelijke holdings van iedere ETF worden gewoon gepubliceerd op de websites van de ETFs
gaat idd allemaal otc, en doet absoluut wat. zie hier de voorraden en die lopen aardig gelijk me de aankopen van saylor, etf's etc.Vis schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:14:
[...]
Ja juist ook wel OTC genoemd... Hoeveel OTC Bitcoin zijn er eigenlijk?
Ergens is het een keer op, dan gaat het pas echt hard. Gaat uiteraard nog wel ff duren met een kleine 400.000 btc. Maar vergeet niet dat grayscal ergens een keer klaar is, duitsland niets meer heeft, mtgox leeg, ftx enz enz. Dan gaat er harder aan die voorraad hieronder geknaagd worden
/f/image/OCiozp1kaWxXhaYOtwe8T7E1.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door anti elppa op 28-09-2024 08:30 ]
Dat paarse lijntje is ook OTC balance.. en die blijft hoog. Met andere woorden, aangekochte OTC Bitcoin blijft OTC?anti elppa schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:28:
[...]
gaat idd allemaal otc, en doet absoluut wat. zie hier de voorraden en die lopen aardig gelijk me de aankopen van saylor, etf's etc.
Ergens is het een keer op, dan gaat het pas echt hard.
[Afbeelding]
sommigen geven idd full disclosure, blackrock helaas nog niet. Zijn wel genoeg mensen in de space die ze aanmoedigen het ook te doen. Acht de kans alleen kleinVis schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:25:
[...]
Ja, en zijn dat niet ook gewoon manipuleerbare statistieken? Ik wil het op de blockchain kunnen verifiëren, niet op een site van BlackRock of een ander Wall Street boefje die je niet kunt vertrouwen.
Data is ook gewoon te verifiëren op de blockchain, hier de gegevens van het adres van Blackrock:Vis schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:25:
[...]
Ja, en zijn dat niet ook gewoon manipuleerbare statistieken? Ik wil het op de blockchain kunnen verifiëren, niet op een site van BlackRock of een ander Wall Street boefje die je niet kunt vertrouwen.
https://platform.arkhamin...explorer/entity/blackrock
Dit is allemaal ontzettend gereguleerd, hier is weinig in te faken of manipuleren
de schalen van die variatie en de totale hoeveelheid zijn anders. Die grafiek loopt maar tot 23 september. Als ie t/m gisteren zou lopen zou die variatie stevig onder de 0 zitten en zou je het ook prima kunnen zien op de totale hoeveelheidVis schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:31:
[...]
Dat paarse lijntje is ook OTC balance.. en die blijft hoog. Met andere woorden, aangekochte OTC Bitcoin blijft OTC?
Ah nice deze kon ik nog niet. Ziet er goed uit idd.Blik1984 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:33:
[...]
Data is ook gewoon te verifiëren op de blockchain, hier de gegevens van het adres van Blackrock:
Dit is allemaal ontzettend gereguleerd, hier is weinig in te faken of manipuleren
Was er al vanaf dag 1 ongegeer. Wat je alleen niet kan zien is de overeenkomst tussen aankopen etf en de aankoop of verkoop van btc op dat adres van blackrock.Vis schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:42:
[...]
Ah nice deze kon ik nog niet. Ziet er goed uit idd.
Het vage zeker bij blackrock is dat ze op 2 dagen na alleen maar positieve of dagen van 0 hebben gehad. Zelfs op dagen dat de andere dik dumpten. Wat gebeurd daar achter de schermen. Zitten ze zelf ook te hamsteren????
Blackrock be like:Blik1984 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:33:
[...]
Data is ook gewoon te verifiëren op de blockchain, hier de gegevens van het adres van Blackrock:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/cijZfl3T4aCIsHByuWxsNz0j.gif?f=user_large)
Is het niet ook zo dat de piek in OTC deels komt als gevolg van de halving? Miners die noodgedwongen moesten verkopen.anti elppa schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:28:
[...]
gaat idd allemaal otc, en doet absoluut wat. zie hier de voorraden en die lopen aardig gelijk me de aankopen van saylor, etf's etc.
Ergens is het een keer op, dan gaat het pas echt hard. Gaat uiteraard nog wel ff duren met een kleine 400.000 btc. Maar vergeet niet dat grayscal ergens een keer klaar is, duitsland niets meer heeft, mtgox leeg, ftx enz enz. Dan gaat er harder aan die voorraad hieronder geknaagd worden
[Afbeelding]
Trust me when I say this is only the beginning.
Same, m’n vrouw zelfs uitgelegd vol enthousiasme. Toen in de bulk erop te laat ingestapt en keihard een bear tot 2017 meegepakt. Wel hodl, meer uit luiigheid. Zat toen ook al in alts (ltc), op een gure Russische Exchange.
absoluut, zie ik je elke cycleNumbers schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 09:10:
[...]
Is het niet ook zo dat de piek in OTC deels komt als gevolg van de halving? Miners die noodgedwongen moesten verkopen.
echt helemaal same here. BTC-E was dat met det troll box, goude tijden. LTC had ik uiteraard ook. In die tijd ook 2 miners draaien. Doge nog vanaf de 1e seconde geminded ookDarkShadow schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 09:11:
[...]
Same, m’n vrouw zelfs uitgelegd vol enthousiasme. Toen in de bulk erop te laat ingestapt en keihard een bear tot 2017 meegepakt. Wel hodl, meer uit luiigheid. Zat toen ook al in alts (ltc), op een gure Russische Exchange.
Dus als ik het goed begrijp als er voor 7500 btc verhandeld word in etfs gaat het nog zo’n 53dagen duren voordat de voorraad van 400k btc op is en die partijen btc bij moeten kopen? Maar wat ze waarschijnlijk wat eerder gaan doen om voor een lagere prijs te kopen?anti elppa schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:28:
[...]
[Afbeelding]
Arise Chickun!anti elppa schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 09:35:
[...]
echt helemaal same here. BTC-E was dat met det troll box, goude tijden. LTC had ik uiteraard ook. In die tijd ook 2 miners draaien. Doge nog vanaf de 1e seconde geminded ook
ja, en die voorraad werd lekker op pijl gehouden door oa duitsland, grayscale, deel silkroad coins, miners die verlies draaien etc etc. Dat hebben we nu mooi gehad. Je zal dus nu zien bij een doorzetting van de uptrend dat die voorrraden echt wel gaan zakken.roflexx schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 09:37:
[...]
Dus als ik het goed begrijp als er voor 7500 btc verhandeld word in etfs gaat het nog zo’n 53dagen duren voordat de voorraad van 400k btc op is en die partijen btc bij moeten kopen? Maar wat ze waarschijnlijk wat eerder gaan doen om voor een lagere prijs te kopen?
Daarnaast is het vrij duur om een Bitcoin te minen hedendaags. 77k om precies te zijn. De miners maken nu dus verlies. De prijs moet rap omhoog om het weer winstgevend te maken.anti elppa schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 09:44:
[...]
ja, en die voorraad werd lekker op pijl gehouden door oa duitsland, grayscale, deel silkroad coins, miners die verlies draaien etc etc. Dat hebben we nu mooi gehad. Je zal dus nu zien bij een doorzetting van de uptrend dat die voorrraden echt wel gaan zakken.
420k incoming.
LTC ETF komt er ook echt wel, check de voorraad van Grayscale, ze kopen elke week bij.anti elppa schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 09:52:
[...]
hahah machtig mooi. Die charlie lee hoor je ook nooit meer wat van trouwens. Vond et wel een mooie vent
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/WcKHJb09uzVgObDogrwUFMGs.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BDpURMXx8jxV37FzbKVY6B5G.gif?f=user_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Vis op 28-09-2024 09:59 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/xAcoh379WOFGooIVbUFFaDCS.png?f=user_large)
Heb in ieder geval de IPA's voor dit weekend weer gratis binnen.
Edit: Oh, dat gaat hard!
:fill(white):strip_exif()/f/image/aZDFFETJEbDugAXVb4bLDU64.png?f=user_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 28-09-2024 10:06 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Grappig beestje wel.Taro schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 10:05:
Nieuw pareltje gevonden op MEXC
[Afbeelding]
Heb in ieder geval de IPA's voor dit weekend weer gratis binnen.
Edit: Oh, dat gaat hard!
[Afbeelding]
LTC mooi pareltje, maar tegenover /BTC pairing nog niet interessant genoeg. in bullrun komt vast een moment dat LTC leuke gains gaat makenVis schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 09:56:
[...]
LTC ETF komt er ook echt wel, check de voorraad van Grayscale, ze kopen elke week bij.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
zwembroek schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 13:18:
Het is niet altijd makkelijk om als laatste overgebleven beer in het bullish bos van de slowchat rond te lopen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2ACIlehHLlD0cj6OhH33qPGr.jpg?f=user_large)
Maktub
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!