Ruis.tomtom901 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:39:
Hij doet het mooi hoor, ons BTC. Netjes higher lows en higher highs. 67k next.
blijft mooi die paddo harses op de muurPelox schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:46:
[Afbeelding]
Narrowcasting doet hier weer rustig zijn werk. Bijna weekend.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Cool story broanti elppa schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:24:
[...]
hahaah nee 2013 was ik een randdebiel die geen idee wat ie deed. leverage bestond uiteraard ook nog niet voor crypto.
vooral de vorige run veel (goede) leverage trades gehad, en dus ook weinig geslapen. Maakte ook altijd de grap hier dat ik zo moe was, en gesloopt van de bull, dat ik toe was aan een bear.
Ik heb nu een long lopen sinds 53k ongeveer, die door wat schuiven naar x12 nu een entry heeft van 57,7k. Kan prima slapen dus. Ik trade deze bull mee long term ipv korte meer risico volle trades in de vorige bullrun
Vorige bull waagde ik mij een king toen ik voor het eerst startte met leverage trading. Het was 'everything up season', maar ik dacht dat het aan mij lag en ik geniaal was. Traden ging goed, zeer goed. Stakes werden hoger, nog hoger. Op een dag ergens in april '21 de helft van mijn portfolio geliquideerd. Dat was incl. spotportfolio die ik toen had zitten verkopen om de long positie te redden. Terug erbovenop gekomen. November weer hetzelfde liedje. Daarna nog wat revenge trading en wat geld weggooien hier en daar. Resultaat: terug naar af en alles was voor niets geweest. Ik had een target voor '21 en daar was ik net niet geraakt.
Toch een dik jaar slecht van geweest, daarna de switch gemaakt. Futures accounts overal afgesloten. Spot bags terug beginnen fillen. Nieuwe start.
Fast forward nu. Target van '21, daar zijn we inmiddels 2x over. En de zogenaamde bull moet nog starten.
Profits zijn secured, 2/3 cash hierzo. Rest is moonbag spot portfolio. Geen slapeloze nachten meer.
tldr: blijf van de futures. Spot wint de race vrijwel altijd
Jemig, doe voortaan gewoon MAND.Nubtrix schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:48:
[...]
Cool story bro![]()
Vorige bull waagde ik mij een king toen ik voor het eerst startte met leverage trading. Het was 'everything up season', maar ik dacht dat het aan mij lag en ik geniaal was. Traden ging goed, zeer goed. Stakes werden hoger, nog hoger. Op een dag ergens in april '21 de helft van mijn portfolio geliquideerd. Dat was incl. spotportfolio die ik toen had zitten verkopen om de long positie te redden. Terug erbovenop gekomen. November weer hetzelfde liedje. Daarna nog wat revenge trading en wat geld weggooien hier en daar. Resultaat: terug naar af en alles was voor niets geweest. Ik had een target voor '21 en daar was ik net niet geraakt.
Toch een dik jaar slecht van geweest, daarna de switch gemaakt. Futures accounts overal afgesloten. Spot bags terug beginnen fillen. Nieuwe start.
Fast forward nu. Target van '21, daar zijn we inmiddels 2x over. En de zogenaamde bull moet nog starten.
Profits zijn secured, 2/3 cash hierzo. Rest is moonbag spot portfolio. Geen slapeloze nachten meer.
Maar dank voor je anekdote, helemaal mee eens. Leverage traden is way too dangerous
Haha mooiPelox schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:46:
[Afbeelding]
Narrowcasting doet hier weer rustig zijn werk. Bijna weekend.
En maandag is het weer zo op kantoor aankomen:
:strip_exif()/f/image/eUWOD3vjWslvJethIWKrh43g.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Het leven van een beer gaat niet altijd over rozen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LuvrAF3aCBflzqs20UWZd5vE.jpg?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het kon nog véél langer hoorPHPResource schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:51:
[...]
Jemig, doe voortaan gewoon MAND.
Maar dank voor je anekdote, helemaal mee eens. Leverage traden is way too dangerous
Intense periode. Veel bijgeleerd ook over mezelf.
ja goed dat je het post hier. Ik ben de eerste 3 jaar, in de tijd dat je alleen nog maar bitmex had, ook aardig wat kwijt geraakt. Gok dat het van 2017 tot 2019 ergens was. Was alleen nooit groot deel van mijn pf. Deed dat met 1 a 2% van mij spot pot. En ging ook nooit bijstorten in een trade die toch al kansloos was. Dat is denk ik mijn redding wel geweest. 2018 amper iets gedaan. In 2019 weer te enthousiast begonnen.....daarna kwam die dip in 2019. Weer alles weg. Toen in 2020 een bybit account aangemaakt en het over een ander boeg gegooid. Lagere leverage. Werken met stop loss (ging by bybit veel makkelijker). Ondertussen ook veel beter in TA. Deze run nog verder daarin gegaan. Vooral helemaal gestopt met day trading, en alleen maar trades van weken en maanden. Al met al in mijn hele leverage carrière maar 4 ongewenste emails gehad. Valt best mee. En ook nu zijn mijn trades maar een mini deel van mijn pf. Die nu loopt maar 2% geloof ikNubtrix schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:48:
[...]
Cool story bro![]()
@Aeronaut Ben jij je lambo al aan het uitkiezen? +25% op de daily....
Als je gedisciplineerd kan blijven, zeker doen. En hier zullen er nog genoeg zitten die ook profitable zijn, maar ik zou het gewoon niet teveel romantiseren. Want het kan véél stuk maken ook.anti elppa schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:55:
[...]
ja goed dat je het post hier. Ik ben de eerste 3 jaar, in de tijd dat je alleen nog maar bitmex had, ook aardig wat kwijt geraakt. Gok dat het van 2017 tot 2019 ergens was. Was alleen nooit groot deel van mijn pf. Deed dat met 1 a 2% van mij spot pot. En ging ook nooit bijstorten in een trade die toch al kansloos was. Dat is denk ik mijn redding wel geweest. 2018 amper iets gedaan. In 2019 weer te enthousiast begonnen.....daarna kwam die dip in 2019. Weer alles weg. Toen in 2020 een bybit account aangemaakt en het over een ander boeg gegooid. Lagere leverage. Werken met stop loss (ging by bybit veel makkelijker). Ondertussen ook veel beter in TA. Deze run nog verder daarin gegaan. Vooral helemaal gestopt met day trading, en alleen maar trades van weken en maanden. Al met al in mijn hele leverage carrière maar 4 ongewenste emails gehad. Valt best mee. En ook nu zijn mijn trades maar een mini deel van mijn pf. Die nu loopt maar 2% geloof ik
Als je zoals mij een degenerate bent met een serieus gokprobleem, kan je er beter vanaf blijven.
Goed dat je het post, maar die bull is al begonnen hoor. Wil hem wel ff die 24H high eruit zien tikken, daar zijn we wel lekker dichtbij.Nubtrix schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:02:
[...]
Als je gedisciplineerd kan blijven, zeker doen. En hier zullen er nog genoeg zitten die ook profitable zijn, maar ik zou het gewoon niet teveel romantiseren. Want het kan véél stuk maken ook.
Als je zoals mij een degenerate bent met een serieus gokprobleem, kan je er beter vanaf blijven.
Ah, als je het over de duivel hebt.tomtom901 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:03:
[...]
Wil hem wel ff die 24H high eruit zien tikken, daar zijn we wel lekker dichtbij.
zwembroek schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:52:
Het leven van een beer gaat niet altijd over rozen.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/LQbUTef2FDgzpotInmrgpgGt.jpg?f=fotoalbum_large)
Fijn dat erover gepraat kan worden. Heb hier vorig jaar of dit jaar toch ook enkele verhalen gelezen van liquidaties en dat bracht toch telkens een zeer wrang gevoel terug naar boven.tomtom901 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:03:
[...]
Goed dat je het post, maar die bull is al begonnen hoor. Wil hem wel ff die 24H high eruit zien tikken, daar zijn we wel lekker dichtbij.
En wat betreft bull of niet, definities verschillen
Imo, als BTC overtuigend over zijn high gaat (75k) dan gaat de bull pas echt los.
Dit is een beetje vergelijkbaar met dezelfde periode in '20. Als we herhaling krijgen van '21, dan gaan we nog wat meemaken

Voordeel van deze run… heb nu wel toegang tot mn muntjes. Vorige run van 1.10 tot ATH keek ik alleen toe 😭PHPResource schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:57:
@Aeronaut Ben jij je lambo al aan het uitkiezen? +25% op de daily....
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Toen zat het staked?Aeronaut schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:13:
[...]
Voordeel van deze run… heb nu wel toegang tot mn muntjes. Vorige run van 1.10 tot ATH keek ik alleen toe 😭
Ik heb er eerder dit jaar in die dip naar 48k ook ternauwernood eentje overleefd, dus aan de hand daarvan ook wat wijzigingen gemaakt in mijn risico blootstelling. Voor wat betreft bull, ik denk dat we daar al zijn na het uittikken van de oude ATH, maar eens, als we in price discovery gaan wordt het helemaal lachen.Nubtrix schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:12:
[...]
Fijn dat erover gepraat kan worden. Heb hier vorig jaar of dit jaar toch ook enkele verhalen gelezen van liquidaties en dat bracht toch telkens een zeer wrang gevoel terug naar boven.
Hier toch ook mijn bag SUI al uit de unstaking gehaald. Die % meer of minder doet er eigenlijk helemaal niet toe. Probleem is dat Coinlist mijn SUI nog steeds gegijzeld houdt, nu reeds iets meer dan een maand al.Aeronaut schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:13:
[...]
Voordeel van deze run… heb nu wel toegang tot mn muntjes. Vorige run van 1.10 tot ATH keek ik alleen toe 😭
Wegblijven daar dus.
66k incoming!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De koersen staan er mooi bij! Ik geloof er geen flikker van dat dit het begin is van de bull
(dis-belief).

[ Voor 33% gewijzigd door Coldcat op 27-09-2024 11:23 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Bij het doorbreken ATH!LoBbY_1 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:22:
[Afbeelding]
Bij Henk en Ingrid zit de interesse er nog niet heel erg in deze maand.
Ben benieuwd of dit ook omhoog gaat nu.
Ik zie nog geen artikelen op nu.nl, komt dus pas in uptober bij 74k.LoBbY_1 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:22:
[Afbeelding]
Let wel dat de 100% wordt vastgesteld binnen de periode die je bekijkt, in jouw geval het afgelopen jaar. Als je verder uitzoomt en de vorige cycle meeneemt, dan ligt het 100% niveau hoger en zitten we nu dus nog veel lager: 19/100.LoBbY_1 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:22:
[Afbeelding]
Het goede nieuws is wel: het kan echt zomaar veranderen. Afgelopen maart stonden we ineens op de 58/100. Ik geloof niet dat we het 2021 ijkpunt nog gaan halen, maar het kan binnen een paar weken tijd omhoog schieten.
/f/image/E8Ay6fSG6Jp4FUJzRDdnaLfB.png?f=fotoalbum_large)
Iemand nog in CRO? De exchange doet het super goed qua volume en marketing budget wordt uitermate goed gebruikt. Maar de token zelf blijft fors achter

Mooi. Staken had je vanaf 2022 of eerder moeten doen inderdaad. Niet nu.Aeronaut schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:13:
[...]
Heb ook geen TAO meer gestaked. Alles staat klaar om in delen te verkopen.
CRO cashback, lekker laten stacken en we zien wel in 2025PHPResource schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:32:
Iemand nog in CRO? De exchange doet het super goed qua volume en marketing budget wordt uitermate goed gebruikt. Maar de token zelf blijft fors achter
voordeel wel, mijn locked CRO is gratis, eigen inleg (in bearmarket CRO gekocht) eruit gehaald
(laten we ff mooi de vorige bullrun vergeten, dikke loss)
nothing stops this train
Ik was 1 van die 58 Henken die in maart 21 ineens het licht zag en op ATH mn eerste crypto kocht.Guere schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:28:
[...]
Let wel dat de 100% wordt vastgesteld binnen de periode die je bekijkt, in jouw geval het afgelopen jaar. Als je verder uitzoomt en de vorige cycle meeneemt, dan ligt het 100% niveau hoger en zitten we nu dus nog veel lager: 19/100.
Het goede nieuws is wel: het kan echt zomaar veranderen. Afgelopen maart stonden we ineens op de 58/100. Ik geloof niet dat we het 2021 ijkpunt nog gaan halen, maar het kan binnen een paar weken tijd omhoog schieten.
[Afbeelding]
Tranen in mijn ogen, zelfs mijn ATOM bag pumpt. Sta nog zo'n 75 procent in de min.
#jesuishenkDarrell schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:39:
[...]
Ik was 1 van die 58 Henken die in maart 21 ineens het licht zag en op ATH mn eerste crypto kocht.
De btc top eind '17 hierzo

Op vakantie. Iets te veilig geweest met toegang😭
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Gebeurt met aandelen natuurlijk ook (wallstreetbets) en hoe willen ze dit gaan controleren.Alpina schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:23:
https://www.afm.nl/nl-nl/...24/september/pump-en-dump
Sorry moet wat uitleg bij natuurlijk. Gaarne geen pump en dump. Bitcoin only.
Als jij toevallig instapt omdat je een crypto of aandeel ineens flink ziet stijgen en daarna met winst verkoopt ben je dan ineens verdacht?
Dan kunnen de banken / brokers ook wel stoppen met een aan of verkoopadvies voor bepaalde aandelen.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Dit gaat om de Finfluencers. Neem eens een kijkje op https://www.youtube.com/@Coffeezilla dan zie je vrij snel waar de AFM op doelt. Je zal eerder als potentieel slachtoffer dan verdachte gezien worden als je doet wat jij beschrijft.audiojunk schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:02:
[...]
Gebeurt met aandelen natuurlijk ook (wallstreetbets) en hoe willen ze dit gaan controleren.
Als jij toevallig instapt omdat je een crypto of aandeel ineens flink ziet stijgen en daarna met winst verkoopt ben je dan ineens verdacht?
Dan kunnen de banken / brokers ook wel stoppen met een aan of verkoopadvies voor bepaalde aandelen.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ohnoees, het wordt rood. Toch een liquidity grab? Of mooie retest?
Hier niet veel eerder, gelukkig voorzicht ingestapt destijds. Daarvoor alle signs over BTC genegeerd. Zo was ik in 2014 bij een concert, met iemand die toen BTC whale was.....
- Voorprogramma to the moon en Hodling On
- Hoofdact: Laika, de eerste hond in space
[ Voor 6% gewijzigd door raq op 27-09-2024 12:30 ]
De tijd leert of het tij keert
PHPResource schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:22:
Ohnoees, het wordt rood. Toch een liquidity grab? Of mooie retest?
:strip_exif()/f/image/oNilu66QSQdmNZ3UNwki2TCt.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3hrSnEG0gHcLG43Ty8VuE8mU.gif?f=user_large)
Het lijkt op washtrading, genormaliseerd volume is een flatline.PHPResource schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:32:
https://www.coingecko.com/nl/exchanges/crypto_com
Heb me er verder niet in verdiept waar dat aan kan liggen, maar kan bijvoorbeeld traders zijn die gratis kunnen handelen. of zelfs betaald worden om het orderboek te vullen.
🚨NEW: A former @SECGov lawyer who recently left the agency tells me the SEC will ‘probably’ appeal Judge Torres’s July 2023 ruling concerning the $XRP programmatic sales in the @Ripple case partly because: “everyone over there [at the SEC] truly believes that the decision is…
— Eleanor Terrett (@EleanorTerrett) 26 september 2024
@dhrhagenees.croPHPResource schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:32:
Reken maar dat wanneer de 100k wordt beslecht en deze stand houdt voor een lange periode met een blowoff top van 150k eind 2025 dat die gekte van de jaren 2017/2018 en 2021 wel terugkomt. Retail moet wel de tijd krijgen om te komen. Dus geen snelle blowoff top en dan crash.Guere schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:28:
[...]
Let wel dat de 100% wordt vastgesteld binnen de periode die je bekijkt, in jouw geval het afgelopen jaar. Als je verder uitzoomt en de vorige cycle meeneemt, dan ligt het 100% niveau hoger en zitten we nu dus nog veel lager: 19/100.
[Afbeelding]
Dag broer HenkDarrell schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:39:
[...]
Ik was 1 van die 58 Henken die in maart 21 ineens het licht zag en op ATH mn eerste crypto kocht.
3 jaar later staat m’n eerste aankoop nog op +20%
De overige losses spreken we niet over…
Mijn eerste aankoop was in 2013, €2 per stuk. Kan je het je voorstellen?
[ Voor 3% gewijzigd door Liberteh op 27-09-2024 13:46 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Wat heb je daar voor gekocht? Kauwgomballen?Liberteh schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:46:
Zoiets, inderdaad.zwembroek schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:54:
[...]
Wat heb je daar voor gekocht? Kauwgomballen?
Hmm had deze over het hoofd gezien dus ik ga ervanuit dat dit al gerapporteerd is. Voor de zekerheid ook nog maar een keer op de knop gedrukt.
Darrell schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:25:
[...]
Hmm had deze over het hoofd gezien dus ik ga ervanuit dat dit al gerapporteerd is. Voor de zekerheid ook nog maar een keer op de knop gedrukt.
:strip_exif()/f/image/RXjqdi0uzcNDj5YVX4XSyjuU.gif?f=fotoalbum_large)
Mijn eerste aankoop ook in 2013 maar zeker niet zó goedkoop, ik dacht dat €2 na 2012 niet meer gehaald wasLiberteh schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:46:
Ik lul ook zomaar wat
BITVAVO laat KAS effe gassen na listing. Komt alleen niet overeen met (https://coinmarketcap.com/currencies/kaspa/)
:strip_exif()/f/image/SV2f3oh2aozXZOG1xdfEO55d.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 99% gewijzigd door Gipsy King op 27-09-2024 15:36 ]
Vroegah zag ik fomo, nu zie ik bagholders geboren worden.Gipsy King schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:29:
BITVAVO laat KAS effe gassen na listing.
[Afbeelding]
100%Darrell schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:31:
[...]
Vroegah zag ik fomo, nu zie ik bagholders geboren worden.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MEwzZnPYrf7R6a64rSVhmblU.webp?f=user_large)
[ Voor 36% gewijzigd door Gipsy King op 27-09-2024 15:34 ]
Haha, zeg dat wel! Dat ding trade nu voor €0,32 ($0,36) bij Bitvavo, maar elders staat 'ie op $0,17 te krijgen... meer dan twee keer zoveel dusDarrell schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:31:
[...]
Vroegah zag ik fomo, nu zie ik bagholders geboren worden.

edit: haha, even kort was 'ie €0,43 bij Bitvavo. Gekke Henkies die daar nu massaal kopen!
[ Voor 14% gewijzigd door Guere op 27-09-2024 16:06 ]
En rekt !Guere schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:36:
[...]
Haha, zeg dat wel! Dat ding trade nu voor €0,32 ($0,36) bij Bitvavo, maar elders staat 'ie op $0,17 te krijgen... meer dan twee keer zoveel dus
edit: haha, even kort was 'ie €0,43 bij Bitvavo. Gekkie Henkies die daar nu massaal kopen!
:strip_exif()/f/image/qSWSnZZk60xnMi5BOJagj7aI.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door Gipsy King op 27-09-2024 15:40 ]
Mmm stocks gedragen zich niet heel bullish
mogelijk iets met de nikkei index?tomtom901 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:37:
Ach geneuzel in de marge, stock portefeuille groen, AEX groen, Nasdaq groen, dow jones groen. Niets aan de hand.
Bijna 16:00 uur dus ook tijd voor een groene kneiterknakworst schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:49:
Ach geneuzel in de marge, stock portefeuille groen, AEX groen, Nasdaq groen, dow jones groen. Niets aan de hand.
De hele slowchat op dit moment behalve mezelf.knakworst schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:49:
stonks moeten ook gewoon eens ff -50% doen. En dan btc zijn eigen ding en +5000%tomtom901 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:37:
Goed plan. Ik ga ook naar een borrel nu. Proost mate.YES schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:52:
[...]
Bijna 16:00 uur dus ook tijd voor een groene kneiter
Behalve dat de wereld dan wel echt goed in de fik moet staan voor dat gebeurt.anti elppa schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:54:
[...]
stonks moeten ook gewoon eens ff -50% doen. En dan btc zijn eigen ding en +5000%
zwembroek schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:54:
[...]
Goed plan. Ik ga ook naar een borrel nu. Proost mate.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wgOFKuYSLEQ5fh61TcTZcaf2.gif?f=user_large)
Ik denk dat crypto dan helemaal naar de tyfus gaat. Aan de andere kant hebben we maar 1% of 2% nodig van die marketcap dat naar Bitcoin gaat en we hebben onze 10k candles per dag.anti elppa schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:54:
[...]
stonks moeten ook gewoon eens ff -50% doen. En dan btc zijn eigen ding en +5000%
Ik pak nog een paar vissen en dan pak ik ook een knuppel. Proost op de groene cijfers allen!zwembroek schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:54:
[...]
Goed plan. Ik ga ook naar een borrel nu. Proost mate.
Ik neem net mn eerste slokje SchültënbräüYES schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:52:
[...]
Bijna 16:00 uur dus ook tijd voor een groene kneiter
Uptober very very soon!
[YouTube: https://youtu.be/ZAJOd13hqgo?si=hChGZnWYsmgRSI3c]
[YouTube: https://youtu.be/ZAJOd13hqgo?si=hChGZnWYsmgRSI3c]
nothing stops this train
We hebben nog een jaar te gaan tot enige hoogtepunten realistisch kunnen zijn.zwembroek schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:53:
[...]
De hele slowchat op dit moment behalve mezelf.
[Afbeelding]
Ik wacht nog even met juichen tot ie op 65k 80k staat
Dat zit wel Schnorr.
Stukfruit schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:07:
[...]
We hebben nog een jaar te gaan tot enige hoogtepunten realistisch kunnen zijn.
Ik wacht nog even met juichen tot ie op 65k 80k 100k staat
Mijn buienradar denkt er anders over.
Ik verwacht nog steeds dat de 66k liquiditeit eruit gaat.
Nou, dat dus.tomtom901 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:10:
Wat wordt hiermee bedoeld?tomtom901 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:10:
All ready for face melting bat shit crazy?
Vorige keer duurde het 2 weken na die rate-cut voordat de dump begon.
Als we over de 70k gaan, dan gaat hier de bull-flag uit! Het ziet er goed uit. Geen rare candles omhoog, maar gestaag beetje bij beetje de stas oprapen.
Als we over de 70k gaan, dan gaat hier de bull-flag uit! Het ziet er goed uit. Geen rare candles omhoog, maar gestaag beetje bij beetje de stas oprapen.
Er staan nog enkele CME gaps open, dingen gaan niet altijd zoals gedacht maar het is altijd goed om er rekening mee te houden. :-)Coldcat schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:25:
Vorige keer duurde het 2 weken na die rate-cut voordat de dump begon.
Werd ook wel tijd hoor. Goud ATH na ATH, stonks ATH na ATH. Nu zijn wij aan de beurt boomers!
Het begin van de bull is aangebroken als de CME gaps niet meer gesloten worden! Waar stond dat ding? Rond de $11k/$12k toch?Liberteh schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:27:
[...]
Er staan nog enkele CME gaps open, dingen gaan niet altijd zoals gedacht maar het is altijd goed om er rekening mee te houden. :-)
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 27-09-2024 16:29 ]
Dat moeten we eigenlijk aan de face-ripping god-candle OG vragen! @Gelukszoekr, wanneer had je die candle zo'n beetje verwacht?Liberteh schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:22:
All ready for face melting bat shit crazy?
Alle CME gaps onder de 74k bij elkaar opgetelt, zijn altijd nog kleiner dan de gap boven de 74k.Coldcat schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:29:
[...]
Het begin van de bull is aangebroken als de CME gaps niet meer gesloten worden! Waar stond dat ding? Rond de $11k/$12k toch?
Ik zie verschillende gure altjes in mn pf +15 % of meer doen, de FOMO is on!
De tijd leert of het tij keert
Ik denk dat je uitspraak niet meer klopt als je het percentueel berekent :-)raq schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:32:
[...]
Alle CME gaps onder de 74k bij elkaar opgetelt, zijn altijd nog kleiner dan de gap boven de 74k.
Denk al 2 bullruns geleden gestopt met het interpreteren van de CME gap onzin!
Kun je nagaan hoe die koersen omhoog gaan het gaat als voorheen. Dikke groene candles de komende perioderaq schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:32:
[...]
Alle CME gaps onder de 74k bij elkaar opgetelt, zijn altijd nog kleiner dan de gap boven de 74k.
Ik zie verschillende gure altjes in mn pf +15 % of meer doen, de FOMO is on!
volgende maand nieuwe ATH!
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!