Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Niet altijd.Coldcat schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:42:
[...]
Dan nog geen bier vanavond.
Er volgt altijd een terugtest toch?
Terugtest / higher low gaat komen, maar laten we ons eerst bezig houden met het zetten van een higher highColdcat schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:42:
[...]
Dan nog geen bier vanavond.
Er volgt altijd een terugtest toch?
Dat gezegd hebbende heb ik hier echt wel een serieuze BTC positie afgesloten, winst is winst. Natuurlijk nog mijn spot etc, maar deze pakt niemand me meer af.
dat is iig gelukt. Dat was de vorige keer iig al niet geluk eind augustus.tomtom901 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:39:
[...]
4H close is al bijna, dat is een mooie eerste stap
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
over de 66 alAeronaut schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:52:
Cme futures zit nu op 65.9 😏
Ik probeer realistisch te blijven, anders zegt de SC weer bijna collectief hun baan op.
nouja, die ink op die brief is al bijna niet meer te zien.....brief in 2021 al geprinttomtom901 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:56:
[...]
Ik probeer realistisch te blijven, anders zegt de SC weer bijna collectief hun baan op.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Werken doe je sowieso voor de lol tochanti elppa schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:57:
[...]
nouja, die ink op die brief is al bijna niet meer te zien.....brief in 2021 al geprint
ja is zo. klopt bij mij voor gros van de tijd sowiesotomtom901 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:08:
[...]
Werken doe je sowieso voor de lol toch
Sameanti elppa schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:13:
[...]
ja is zo. klopt bij mij voor gros van de tijd sowieso
gratis koffie, lekker tochtomtom901 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:08:
[...]
Werken doe je sowieso voor de lol toch
nothing stops this train
🚨COINBASE IS DOWN🚨
— Luke Mikic⚡️🇸🇻🇦🇺 9-5 Escape Artist (@LukeMikic21) 26 september 2024
It's official, the bull market has just began!🚀 pic.twitter.com/GVYkH7Zw2V
nothing stops this train
Teruglezen -> daily closeJoosie200 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:26:
Nou @tomtom901 is dit al significant genoeg inmiddels?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Begint al te vormenzwembroek schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:58:
Wen pullback ser?
When blackrock shows mercy.zwembroek schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:58:
Wen pullback ser?
Nee, want het is een weekly chart.zwembroek schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:06:
[...]
Is deze chart nog niet geïnvalideerd?
[Afbeelding]
Ik moet wel zeggen dat dat voor de gemoedstoestand perfect is. Die koersen mogen alle kanten op. Ik voel totaal geen emotie meer bij een stijging of daling.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Mooi toch! Winst is winst.Coldcat schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:14:
Ik het net voor deze pump een deel verkocht.
Ik moet wel zeggen dat dat voor de gemoedstoestand perfect is. Die koersen mogen alle kanten op. Ik voel totaal geen emotie meer bij een stijging of daling.
Ik heb ook nergens last van. Doet me helemaal niets dat we vandaag een higher high hebben neergezet.Coldcat schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:14:
Ik het net voor deze pump een deel verkocht.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ho ho, we zijn er nog niet.zwembroek schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:23:
[...]
Ik heb ook nergens last van. Doet me helemaal niets dat we vandaag een higher high hebben neergezet.
Je zei een paar dagen geleden nog dat je bij een 500k Bitcoin 2 jaar op vakantie kan. Gezien de koers lijkt me dat niet mogelijk. Tenzij je ontslag krijgt morgen ochtend.Kol Nedra schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:24:
hoef ik dan morgen niet te werken? of nog too soon?

dat kan natuurlijk ook, we gaan het zienzwembroek schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:26:
[...]
Je zei een paar dagen geleden nog dat je bij een 500k Bitcoin 2 jaar op vakantie kan. Gezien de koers lijkt me dat niet mogelijk. Tenzij je ontslag krijgt morgen ochtend.
nothing stops this train
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Stond ie in sats ook in de plus? Of weet je dat niet?2Dutch schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:44:
Gekkenhuis m'n NEAR stond ineens in de plus. En mijn notitie was: bij winst meteen de deur uit. Gaat nu vast als een raket, maar heb het unstaked en het gaat BTC worden. Less is more, lekker opruimen..orderrrr
Kol Nedra schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:31:
ADA $0.40![]()
[...]
dat kan natuurlijk ook, we gaan het zien
Da´s dan alvast een sterk signaal.
Paar tientjes in de plus dan waarvoor ik ze lang gelee had gekocht. Timing huhYES schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:50:
[...]
Stond ie in sats ook in de plus? Of weet je dat niet?
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Is dat? Zo'n lelijk lange wick naar boven en een bijna solide body aan de onderkant. Niet bepaald sterk.toilet_paper schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:39:
Zou mooi zijn al BTC deze 4h candlebody kan sluiten boven de 65k, nog zo´n 20 min.
Da´s dan alvast een sterk signaal.
Tja, gelukkig zijn we ´t gewend, is´t niet.tomtom901 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:59:
Lol, BTC geeft iedereen even de vinger.
toilet_paper schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:01:
[...]
Tja, gelukkig zijn we ´t gewend, is´t niet.

anti elppa schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:08:
Funding is ook diep rood en precies hier lag mooi bergje liquiditeit. Niets bijzonders verder

Gewoon een bullish afwijzing van de 4 uur toch?tomtom901 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:59:
Lol, BTC geeft iedereen even de vinger.
Klopt. Alhoewel voorgaande 4H er boven is gesloten zou continuatie nog wel ff goed zijn geweest. Afijn, daily close next up.zwembroek schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:13:
[...]
Gewoon een bullish afwijzing van de 4 uur toch?
Op de daily is Bitcoin zelfs afgeketst op het punt waar ik de weekly lijn had getrokken, vooralsnog klopt ie dus, zondagavond weten we meerzwembroek schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:06:
[...]
Is deze chart nog niet geïnvalideerd?
[Afbeelding]
/f/image/sHzIA3kdMF2UUJCOScxx7oLC.png?f=fotoalbum_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV
Sinds wanneer ben jij eigenlijk over naar de 'dark side'? Dacht dat je nooit zo van de dark mode wasTaro schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:27:
[...]
Op de daily is Bitcoin zelfs afgeketst op het punt waar ik de weekly lijn had getrokken, vooralsnog klopt ie dus, zondagavond weten we meer
[Afbeelding]
Ik probeer wat geld te besparen, een donker beeldscherm gebruikt al snel een paar cent per dag minder.YES schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:30:
[...]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk over naar de 'dark side'? Dacht dat je nooit zo van de dark mode was
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV
Ah ja, en de bespaarde centjes in sats zeker.Taro schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:30:
[...]
Ik probeer wat geld te besparen, een donker beeldscherm gebruikt al snel een paar cent per dag minder.
Nee, stocks, ben die pf weer aan het opbouwen. Had iets teveel eieren in het crypto mandje liggen en dat heb ik de afgelopen maanden wel gevoeld.YES schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:32:
[...]
Ah ja, en de bespaarde centjes in sats zeker.
Ach, je hebt tenminste veel eieren om in mandjes te leggen.Taro schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:40:
[...]
Nee, stocks, ben die pf weer aan het opbouwen. Had iets teveel eieren in het crypto mandje liggen en dat heb ik de afgelopen maanden wel gevoeld.
En wat voor...YES schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:42:
[...]
Ach, je hebt tenminste veel eieren om in mandjes te leggen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OLlesy0zMf0iAN5AZmI2gKqv.jpg?f=user_large)
Is gewoon crypto dus doe niet zo kippigtomtom901 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:44:
Hou is op over eieren, het ging toch over crypto?
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8yrcuXNDElaSbyMSfKKdrz2i.jpg?f=user_large)
Vooralsnog wel iddMoiety schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:43:
Afketsen ergens in de rode box?!
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/Mdi1nmGrUhPYpCykcJyJyomL.png?f=user_large)
$ADA to $0.50 in October and $2 in December?
— Sssebi🦁 (@Av_Sebastian) 26 september 2024
What do you think ? pic.twitter.com/bUSR9bWwfv
nothing stops this train
Cardano Foundation x @NASA
— HOSKY (@hoskytoken) 26 september 2024
HOSKY is ready! pic.twitter.com/XWlQAA7oDG
Ze gaan hun eigen moonshot rocket bouwen dus.
Duurt alleen nog 43 jaar. Zoals we de nasa kennen.
When Space X ?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Avt2ugCSuEsZS70bcQNp0D7V.gif?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
8:30 en 9:00 gaan ze open!

Benieuwd of uptober komt of toch de Taro verrassing om nog een keer naar beneden te Yanken...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Los daarvan ben je naast MA’s ook meer liquidation heatmap gaan gebruiken bij je analyses, is het niet?Taro schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:30:
[...]
Ik probeer wat geld te besparen, een donker beeldscherm gebruikt al snel een paar cent per dag minder.
Maktub
FTFYPinsa schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 07:04:
@sh4d0wman zo te zien is @Taro ook bullish![]()
[Afbeelding]
Hopelijk juichen juinen we niet te vroeg….
Fijne vrijdag allemaal
O nee hoor, ik kijk alleen een beetje rond.Pinsa schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 07:04:
[Afbeelding]
Hopelijk juichen we niet te vroeg….
Fijne vrijdag allemaal

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Valt mee, gewoon op tijd winst nemenPinsa schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 07:04:
[Afbeelding]
Hopelijk juichen we niet te vroeg….
Fijne vrijdag allemaal
Voor de volledigheid: Ik heb in Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3" een aantal situaties geschetst, waaronder nu uitbreken naar hogere levels of via 2 andere wegen. Er werd er hier maar één gequote, maar er zijn zoals altijd meerdere optiessh4d0wman schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 06:38:
Benieuwd of uptober komt of toch de Taro verrassing om nog een keer naar beneden te Yanken...
Fraaie bushalte is dat.Bushalte schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:01:
[...]
O nee hoor, ik kijk alleen een beetje rond.
[Afbeelding]
Das wel een fijne iddMrMrq schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 07:43:
[...]
Los daarvan ben je naast MA’s ook meer liquidation heatmap gaan gebruiken bij je analyses, is het niet?
Ik heb wel flashbacks naar 2013. Midden in de nacht slapen enzo.tomtom901 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:15:
@anti elppa Krijg je al een beetje flashbacks naar 2013, midden in de nacht traden enzo.
[Afbeelding]
hahaah nee 2013 was ik een randdebiel die geen idee wat ie deed. leverage bestond uiteraard ook nog niet voor crypto.tomtom901 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:15:
@anti elppa Krijg je al een beetje flashbacks naar 2013, midden in de nacht traden enzo.
[Afbeelding]
vooral de vorige run veel (goede) leverage trades gehad, en dus ook weinig geslapen. Maakte ook altijd de grap hier dat ik zo moe was, en gesloopt van de bull, dat ik toe was aan een bear.
Ik heb nu een long lopen sinds 53k ongeveer, die door wat schuiven naar x12 nu een entry heeft van 57,7k. Kan prima slapen dus. Ik trade deze bull mee long term ipv korte meer risico volle trades in de vorige bullrun
Dat herken ik wel, hahaanti elppa schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:24:
[...]
vooral de vorige run veel (goede) leverage trades gehad, en dus ook weinig geslapen. Maakte ook altijd de grap hier dat ik zo moe was, en gesloopt van de bull, dat ik toe was aan een bear.
Bitcoin zat net weer rond de oude ATH van 18k. We wisten niet dat we tot 69k zouden gaan, maar mikten op 100k. Minstens.
Mijn interesse lag meer bij Zilliqa en Cardano. Die waren natuurlijk al over de kop gegaan in de voorliggende periode, maar nietsvermoedend dacht ik dat dat het nieuwe goud zou zijn.
Prompt heb ik er bedragen ingegooid die totaal niet verdedigbaar zijn, op dat moment in de cyclus in die munten. Maar door pure mazzel is die inleg verveelvoudigd en op ongeveer het juiste moment naar BTC afgeroomd.
Dat ik daarna BTC weer zag verdampen van 69k naar ongeveer weer die 18k is een tweede. Laten we zeggen dat ik leergeld en een beetje winst cadeau kreeg.
Nu we weer op een vergelijkbaar punt in de cyclus staan, kan ik zeggen dat ik het (half) ben gaan begrijpen.
Kan ik bevestigen dat je het pas ziet als je een volledige cyclus hebt meegemaakt.
Ik heb mijn inzichten gebundeld in een PDF met 10 tips die ook jou gierend rijk kunnen maken. Wil je ze ontvangen?
Stuur me dan een DM of zet #gierend in de comments.
Maktub
Wat kost me dat?MrMrq schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:38:
De eerste keer dat ik instapte in BTC was dec 2020.
Bitcoin zat net weer rond de oude ATH van 18k. We wisten niet dat we tot 69k zouden gaan, maar mikten op 100k. Minstens.
Mijn interesse lag meer bij Zilliqa en Cardano. Die waren natuurlijk al over de kop gegaan in de voorliggende periode, maar nietsvermoedend dacht ik dat dat het nieuwe goud zou zijn.
Prompt heb ik er bedragen ingegooid die totaal niet verdedigbaar zijn, op dat moment in de cyclus in die munten. Maar door pure mazzel is die inleg verveelvoudigd en op ongeveer het juiste moment naar BTC afgeroomd.
Dat ik daarna BTC weer zag verdampen van 69k naar ongeveer weer die 18k is een tweede. Laten we zeggen dat ik leergeld en een beetje winst cadeau kreeg.
Nu we weer op een vergelijkbaar punt in de cyclus staan, kan ik zeggen dat ik het (half) ben gaan begrijpen.
Kan ik bevestigen dat je het pas ziet als je een volledige cyclus hebt meegemaakt.
Ik heb mijn inzichten gebundeld in een PDF met 10 tips die ook jou gierend rijk kunnen maken. Wil je ze ontvangen?
Volgens mij ging het over afketsentomtom901 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:44:
Hou is op over eieren, het ging toch over crypto?
[Afbeelding]
#gierdrekMrMrq schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:38:
De eerste keer dat ik instapte in BTC was dec 2020.
Bedoel #gierend
Soort van ptsd ofzo, want we zijn veel vaker op dit punt geweest om daarna een dikke rejection te krijgen (bv eind augustus, halverwege juli). Dus bij mij gaat de vlag pas uit als we echt boven die 65k blijven, of doorknallen, voor minimaal een week of langer.
Volgens mij hebben we nu voor het eerst sinds maart weer een higher high (na een higher low) op de daily. Dat is opzich al best bullish. Uiteraard is het wel handig om de weekly close af te wachten om nog meer confirmation te krijgen, ook wat betreft RSI cross/MacD flippenings.Durpstick schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:33:
Ik ben denk ik niet de enige die als een soort van grumpy cat naar de koers kijkt, en sceptisch is?
Soort van ptsd ofzo, want we zijn veel vaker op dit punt geweest om daarna een dikke rejection te krijgen (bv eind augustus, halverwege juli). Dus bij mij gaat de vlag pas uit als we echt boven die 65k blijven, of doorknallen, voor minimaal een week of langer.
Het moment dat bagholders van yesterdays winners verlies kunnen gaan nemen! Zojuist ontving ik deze parel:Nubtrix schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:50:
EVERYTHING UP SEASON!
:strip_exif()/f/image/Yc2Q8TydKvwI7fbJw3VLKbkb.jpg?f=fotoalbum_large)
Maktub

Het plebs mag er gezien de capital controls (nog) niet aan dus die komen de volgende bull inkopen

(of ze zijn blut)
* sh4d0wman legt de pretsigaret weer weg
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!