[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.972 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:42
zwembroek schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 13:18:
Het is niet altijd makkelijk om als laatste overgebleven beer in het bullish bos van de slowchat rond te lopen. Maar ik verwacht nog steeds een (flinke) correctie voor Bitcoin. Iedereen en zijn moeder verwacht dat oktober alleen maar up only gaat zijn. De verwachtingen zijn torenhoog en ik zie de 100x voorspellingen van random shitcoins overal op mijn timeline en op Youtube. Ik geloof niet dat het echt zo makkelijk gaat zijn. De vorige 4/5 keren dat we op dit niveau waren beland zag je ook verhoogde ETF inflows tot aan de dag van de lokale top. Deze hele move is tot nu toe een slow grind omhoog zonder grote impulsieve opwaartse bewegingen. Ik denk dat de lokale top bijna is bereikt. Ik zie de koers niet boven de 70k uitkomen voor de huidige move. Als we nu toch de oude ATH met kracht breken en deze support houden dan gaat mijn idee de prullenbak in. Ik denk dat we begin oktober een sell off krijgen en vanaf midden tot laat oktober gas omhoog gaan geven. Hoe laag we gaan weet ik niet. Maar ik verwacht op zijn minst de 57k op de kaart te zien. Ik zie 53k ook nog steeds als een goede optie. 47k/49k als worst case scenario. Het lijkt op dit moment met al het bullish nieuws bijna onmogelijk. Dus wellicht zit ik er heel erg naast. Toch hou ik er aan vast en voel totaal (nog) geen fomo. Ik heb het geaccepteerd dat ik een deel van de start ga missen als het anders uitpakt. Ik heb genoeg opties (low cap parels) om eventueel een catch up trade te doen. En natuurlijk gun ik jullie mijn ongelijk. :) Dus ik ga nog even naar buiten om het het gras aan te raken. Fijn weekend boys!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vzdhqXa2QoqtyU0FWUEul_391o4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fnPNkJIhThxBzKJZJ30I3yKS.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1vpFw70OHPhQ0zzQB2QDV8vE6IY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2McvMuu3FXzr0qE4FioW5izj.jpg?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GLioESzNggpugcjQ-cYQ4iqx6gE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zAMhH9NBqnviM8OUlFfbOYUk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:05

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

All jokes aside, zal me niets verbazen als je gelijk krijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:53
Sorry, mijn instant meme modus ging aan.

Ik sluit je scenario helemaal niet uit. Voor mij voelt deze pump iets anders dan de vorige pumps en we gaan natuurlijk al een eeuwigheid in dit deel van de cyclus nagenoeg sideways.

Kudos dat je bij je plan blijft. Persoonlijk zou ik DCA doen, maar je bent een betere trader dan ik.

Godspeed, @zwembroek , Godspeed.

PS: Catch up trade klinkt mij te weinig rationeel. Streep die effe uit je plan.

[ Voor 10% gewijzigd door MrMrq op 28-09-2024 13:43 ]

Maktub

• zwembroek
Darrell schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 13:38:
[...]

All jokes aside, zal me niets verbazen als je gelijk krijgt.
We gaan het zien. Het mooie is dat het niet lang duurt voordat we het weten. De coinbase app is wel gestegen van plaats 500 naar 410 zag ik gister. Misschien de eerste tekenen van retail belangstelling.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:47
Het is niet altijd makkelijk om als laatste overgebleven beer in het bullish bos van de slowchat rond te lopen. Maar ik verwacht nog steeds een (flinke) correctie voor Bitcoin. Iedereen en zijn moeder verwacht dat oktober alleen maar up only gaat zijn. De verwachtingen zijn torenhoog en ik zie de 100x voorspellingen van random shitcoins overal op mijn timeline en op Youtube. Ik geloof niet dat het echt zo makkelijk gaat zijn. De vorige 4/5 keren dat we op dit niveau waren beland zag je ook verhoogde ETF inflows tot aan de dag van de lokale top. Deze hele move is tot nu toe een slow grind omhoog zonder grote impulsieve opwaartse bewegingen. Ik denk dat de lokale top bijna is bereikt. Ik zie de koers niet boven de 70k uitkomen voor de huidige move. Als we nu toch de oude ATH met kracht breken en deze support houden dan gaat mijn idee de prullenbak in. Ik denk dat we begin oktober een sell off krijgen en vanaf midden tot laat oktober gas omhoog gaan geven. Hoe laag we gaan weet ik niet. Maar ik verwacht op zijn minst de 57k op de kaart te zien. Ik zie 53k ook nog steeds als een goede optie. 47k/49k als worst case scenario. Het lijkt op dit moment met al het bullish nieuws bijna onmogelijk. Dus wellicht zit ik er heel erg naast. Toch hou ik er aan vast en voel totaal (nog) geen fomo. Ik heb het geaccepteerd dat ik een deel van de start ga missen als het anders uitpakt. Ik heb genoeg opties (low cap parels) om eventueel een catch up trade te doen. En natuurlijk gun ik jullie mijn ongelijk. :) Dus ik ga nog even naar buiten om het het gras aan te raken. Fijn weekend boys!
Je bent zeker niet de enige die kritisch is hoor :) ik post misschien wat minder maar heb hetzelfde 'gevoel': we zijn nog niet uit de channel en gaan nog een move omlaag maken. Al betwijfel ik wel of we de bodem van de huidige maandenlange channel (sub 50k) nog gaan vinden. Dat is wel erg laag gezien de huidige omstandigheden (etf inflows, Mt gox, dalende rentes).
57k voelt logischer als komende bodem, maar dan is daarna het uitbreken wel een beetje weird.

Aan de andere kant, als ik met de trade pot grotendeels uitstap is dat vaak een goeie indicatie dat er een groene 10% candle op de daily aan komt :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:18
150 dagen sinds de halving.. das ongeveer het moment (+\- 10 dagen) dat we stapjes omhoog gaan. Nu nog bodemvissen zou ik gevoelsmattig heel raar vinden…

Maar natuurlijk kan iran weer 1000 projectielen naar israel stuur voor het pakketje van gisteren

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:37
Blijft lastig.

In de bear zie je ook vaak dat zodra niveau's worden bereikt waarop mensen zeggen dat ze "all-in" gaan dat vaak toch niet doen, want is dan ineens heel verleidelijk om te denken dat het nog lager gaat.

In 2018/2019 las ik hier veel dat mensen extra hypotheek zouden nemen zodra we op de 1K zaten (destijds zaten we op 3K en daar hebben we 3 maanden sideways rondgehangen). Achteraf een super mooi koopmoment, maar dat wist je toen niet. Door COVID kregen we in 2020 nog een kans op op 3K in te slaan.

Dat is nu ook een beetje, we hebben gewacht op die higher high van 65K. Nu hebben we hem en slaat de twijfel toe of we niet toch nog een keer een stuk gaan zakken.

Vaak is in dat soort situaties geleidelijk instappen of uitstappen de beste optie. Als we verder stijgen, heb je een deel exposure, gaan we toch nog onder de 60K kun je flink bijkopen. Het perfecte koop- en verkoopmoment timen is weinigen gegeven.

[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 28-09-2024 14:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:07
Zelfs Grayscale had BTC inflow gisteren viel me net op:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DKcVyIuBKT2D6bkXSuhb8QRbbLU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/neAnjv5xnRaGJCl1ekJgCdAJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
MrMrq schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 13:39:

Ik sluit je scenario helemaal niet uit. Voor mij voelt deze pump iets anders dan de vorige pumps en we gaan natuurlijk al een eeuwigheid in dit deel van de cyclus nagenoeg sideways.

Kudos dat je bij je plan blijft. Persoonlijk zou ik DCA doen, maar je bent een betere trader dan ik.

Rationeel en crypto gaan dan ook niet echt samen. Maar goed, ik ben misschien ook iets te degen. Zwembroek style.

Sowieso als een compleet onbekende zich afvraagt of je niet SC verslaafd bent wordt het misschien tijd om een stapje terug te doen.

Ik zal in een full bull nog wel eens posten. Al je kom er dan amper tussen met de 1000 berichten per dag _O- mooie tijden.

Voor nu

Oprecht: hopelijk mooie gains voor iedereen gewenst!
Neem tijdig uw winsten etc. etc.

Gegroet!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pBykZ9GGcl-sa6Xctml5JJruPbM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/L08ZjiSDdA3g7EnTReTXcmol.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:19
Het is niet altijd makkelijk om als laatste overgebleven beer in het bullish bos van de slowchat rond te lopen.

Maar ik verwacht op zijn minst de 57k op de kaart te zien. Ik zie 53k ook nog steeds als een goede optie. 47k/49k als worst case scenario.
Worst case scenario? Dat is toch een best case scenario voor de laatst overgebleven beer? Meer sats/ shitcoins voor hetzelfde geld!!

Voor jou hoop ik dat je gelijk krijgt. Voor mij maakt het niet uit. DCA rustig door.

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 10:05:
Nieuw pareltje gevonden op MEXC
[Afbeelding]

Heb in ieder geval de IPA's voor dit weekend weer gratis binnen.

Edit: Oh, dat gaat hard!
[Afbeelding]
https://x.com/lookonchain...&t=-FXsM6QwH5414m0UwItGhw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:44
Laten we er vanuit gaan dat markten de meeste tijd net zo irrationeel zijn als de deelnemers, zeker op korte termijnen van enkele maanden.

Donkere tijden komen er weer aan, terrassen gaan dicht, mensen lezen wat over bitcoin 420k downloaden een app, en gaan tot de kerst kopen. Dus ik zie het zonnig in. Stel je slecht 100k ineens, dan gaat iedereen en zijn moeder er in. Kunnen alle kinderen uit de speeltuin hier lekker op de weg omhoog winst pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:14
Ook fan van ‘credibull crypto’, zie ik! Mooi.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
@Alpina en al terug?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:12
BTC100K2021 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 14:22:
Blijft lastig.

In de bear zie je ook vaak dat zodra niveau's worden bereikt waarop mensen zeggen dat ze "all-in" gaan dat vaak toch niet doen, want is dan ineens heel verleidelijk om te denken dat het nog lager gaat.

In 2018/2019 las ik hier veel dat mensen extra hypotheek zouden nemen zodra we op de 1K zaten (destijds zaten we op 3K en daar hebben we 3 maanden sideways rondgehangen). Achteraf een super mooi koopmoment, maar dat wist je toen niet. Door COVID kregen we in 2020 nog een kans op op 3K in te slaan.

Dat is nu ook een beetje, we hebben gewacht op die higher high van 65K. Nu hebben we hem en slaat de twijfel toe of we niet toch nog een keer een stuk gaan zakken.

Vaak is in dat soort situaties geleidelijk instappen of uitstappen de beste optie. Als we verder stijgen, heb je een deel exposure, gaan we toch nog onder de 60K kun je flink bijkopen. Het perfecte koop- en verkoopmoment timen is weinigen gegeven.
bij de weekly en monthly close incl die higher high zie ik het no way nog onder de 60k komen. En heel eerlijk het moet gek lopen willen we niet de weekly en de monthly gewoon pakken. Nog gekker, ik zie nog wel een weekend pumpje komen morgen.

Snap die beren ook niet. We hebben juist deze run gewoon stuk of 7a 8 sub 60k koop kansen gehad, en dan vinden ze het nog niet genoeg en verwachten ze nog een keer een dump. Nouja alles kan, maar in mijn 11 jaar btc heb ik op dit punt van de cycle nooit eerder gezien. Das dus vragen om het onmogelijke

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:55
Sort term is altijd wel lastig voorspellen toch. Maar als we naar 420k gaan, dan maakt het niet uit of je op 55k of 59k hebt gekocht toch.

Prachtige dooddoener vond ik dat altijd

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:04:
Sort term is altijd wel lastig voorspellen toch. Maar als we naar 420k gaan, dan maakt het niet uit of je op 55k of 59k hebt gekocht toch.

Prachtige dooddoener vond ik dat altijd
Hoor ik ook al 3 cycles achter elkaar idd. Daarom is dca ook zo krachtig. Beste van 2 werelden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:08

tomtom901

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 14:22:
Imo, het feit dat we die higher high gezet hebben is significant, want de neergaande trend is daarmee doorbroken. Buiten de higher high op 26/9 hebben we gisteren ook nog een dag continuatie gezien, want de daily candle van 27/9 is ook redelijk bullish. Was mooier geweest als die wick naar boven er niet geweest was, maar ala.

Op de daily is tot 58k terugtesten mogelijk maar of dat gaat gebeuren vraag ik me af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
6-7 maanden gehad om BTC te kopen, nu is het wel genoeg :). Up only!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

keanu_ schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:53:
6-7 maanden gehad om BTC te kopen, nu is het wel genoeg :). Up only!
https://www.coingecko.com/nl/coins/uponly

Ik zou toch gewoon BTC door blijven kopen.

• keanu_
  • Nu online
Doelde eigenlijk op de bears, die alleen maar lager willen :>
BTC is inderdaad een (blijvende) investering ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:42
MrMrq schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 13:39:

Bij mij hetzelfde.
Het zwembroek scenario, als ik dat zo mag noemen is zeker niet ondenkbaar.
Wat wel goed is, je maakt een plan en je houdt je er aan.
Mijn plan is niks meer kopen, en geladderd uitstappen als we komende periode omhoog gaan.
Of we daarvoor nog een enorme dip krijgen of niet gaat daar niks aan veranderen.
Overigens had ik gedacht dat qua timing ik in q4 van dit jaar er wel zo’n beetje uit zou gaan, maar goed dat gaan we meemaken. Ergens krijg ik wel t gevoel dat de echte top nog iets langer duurt.
Uiteindelijk hoop ik dat we allemaal dikke gains krijgen, en dat we allemaal gelijk hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Iedereen en zijn moeder verwacht dat oktober alleen maar up only gaat zijn. De verwachtingen zijn torenhoog en ik zie de 100x voorspellingen van random shitcoins overal op mijn timeline en op Youtube. Ik geloof niet dat het echt zo makkelijk gaat zijn.
Ik ben het in elk geval eens met dit deel van je post. Als iets (te) makkelijk (geld) lijkt, dan krijgen mensen meestal eerst een deksel op hun neus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
tomtom901 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:03:
[...]

Ik ben het in elk geval eens met dit deel van je post. Als iets (te) makkelijk (geld) lijkt, dan krijgen mensen meestal eerst een deksel op hun neus.
Een kandidaat voor een tegeltje

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Inmiddels is het avond, maar dit voelt toch wel weer goed na zijn gevangenisavontuurtje :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Mooi, bullrun kan beginnen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:17

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 21:25:
Inmiddels is het avond, maar dit voelt toch wel weer goed na zijn gevangenisavontuurtje :)
[Twitter]
Oh heeft Darrel hem gerapporteerd ergens?

Ik heb dit ff gemist, maar dat kan gebeuren als je even een paar maanden niets met crypto doet natuurlijk. 8)

• zwembroek
tomtom901 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:54:
[...]

Imo, het feit dat we die higher high gezet hebben is significant, want de neergaande trend is daarmee doorbroken.
Wat is er deze keer anders?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GYlxWlSXYAAdFPX?format=jpg&name=4096x4096

• Vis
  • Nu online

Vis

Uptober staat voor de deur

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:17

YES

Moderator General Chat
De high is higher dan vorige high. Dat is wat er deze keer anders is. Je illustreert het overigens vrij accuraat in je plaatje ook.

Nog voetbal gekeken trouwens? Dat was weer een lower.. iets. Jezus wat kut weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 23:14:
[...]

Nog voetbal gekeken trouwens? Dat was weer een lower.. iets. Jezus wat kut weer.
Hou maar op man. Dit wordt helemaal niets. Op naar Girona. En dan tegen Bayern en City de bearmarket in. :+

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 23:12:
[...]

Uptober staat voor de deur
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9509qr.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 23:14:
[...]

De high is higher dan vorige high. Dat is wat er deze keer anders is. Je illustreert het overigens vrij accuraat in je plaatje ook.
_/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door tomtom901 op 28-09-2024 23:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7GwBSPY3nsDRjHjFpWc6SmUqWcU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GkglJdFBAkmmqEG1lRRYgACp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6FYZg-gfVhhqXHjJWyEXxC164bQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WZoPp3pEMpR9fEYWFOhzGL5P.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Credibull crypto :O

• Moiety
Maar wel top. Deze gozer heeft m.i. heeft de meest accurate TA sinds jaren. Hij is humble, zeikt nooit andere analisten af en publiceert zijn fouten. Echter, door hem zit ik nu vuistdiep in CRV….. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashforward
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23-09 23:02
Ik denk eigenlijk dat we volgende maand gaan dalen. Deze maand zou de ramp maand zijn en is dat juist niet geweest. En de komende 2-3 maanden zou het alleen maar keihard omhoog gaan volgens alle experts. Maar ik heb een gevoel dat het wel is juist totaal anders kan gaan lopen. En dat bitcoin naar de 40k gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:24
Flashforward schreef op zondag 29 september 2024 @ 00:03:
Ik denk eigenlijk dat we volgende maand gaan dalen. Deze maand zou de ramp maand zijn en is dat juist niet geweest. En de komende 2-3 maanden zou het alleen maar keihard omhoog gaan volgens alle experts. Maar ik heb een gevoel dat het wel is juist totaal anders kan gaan lopen. En dat bitcoin naar de 40k gaat.
Je loopt te hard van stapel, deze maand is nog niet eens voorbij. _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:07
Assumption is the mother of all fuckups.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:02

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Flashcrashforward

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 12:37
Ben er niet gerust op hoor, vooral alts weer in het rood dit weekend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Toen ik vanochtend buiten stapte kreeg ik een heel ander gevoel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pzeyccIgA_bWa7_AFjrWKEnKeaU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4XjVZcoWdxn3b6F0jR2tGooP.jpg?f=user_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

bsmpower schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:45:
Dat is ook juist de bedoeling toch?

There is no second best. Al dat smerige fiat geld wat in die fake scam alts zit moet bij de MC van Bitcoin, wanneer snappen die fiat lui dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 12:37
Vis schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:52:
[...]
Dat is ook juist de bedoeling toch?

There is no second best. Al dat smerige fiat geld wat in die fake scam alts zit moet bij de MC van Bitcoin, wanneer snappen die fiat lui dat eens.
Dacht dat dit een algemeen cryptocurrency forum was, niet Bitcoin only? Maar goed, lees dat de meeste hier Bitcoin hebben dus begrijp de opmerking. Laat ik dan voor mezelf spreken dat ik de bui al weer zie hangen en de (altcoin) winsten van de afgelopen week weer snel zullen verdampen.

Kom deze ook steeds vaker tegen. Juist als iedereen een "Uptober" verwacht zal het wel weer anders uitpakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rR5nJYKXRhQhnvs4hIVVC6nMHUQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gSDyjY52wEyOpq7j1tVUEyK8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:47
@bsmpower De meeste zijn hier het over eens, als je voornamelijk Bitcoin doet is het bijna onmogelijk om er verlies op te draaien, just buy and hodl!

alleen de grote klappers zijn te halen in altcoins.
Alsje nog nooit een bearmarket hebt meegemaakt dan ben je nog niet bitcoin heavy focussed, maar uiteindelijk wordt iedereen bitcoin maxi :P

mijn altcoin winsten gaan naar bitcoin, verkopen bitcoin is nog niet ter sprake.
en ja ik ga ook mijn bitcoin verkopen, nooit 100% maar die alloceer ik in dan weer in stablecoin, of dca out ik met ByBit kaart met dagelijkse boodschappen. zo blijft de standaard fiat geld op bankrekening over en die alloceer ik dan in dividend aandelen.

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 29-09-2024 10:04 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
dit is juist perfect. Lees ff mijn 21234134321 posts van de afgelopen 6 jaar hierover terug.

Wat ik gister al schreef, ik zie nog wel een zondag pumpje komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
bsmpower schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:55:
[...]

Dacht dat dit een algemeen cryptocurrency forum was, niet Bitcoin only? Maar goed, lees dat de meeste hier Bitcoin hebben dus begrijp de opmerking. Laat ik dan voor mezelf spreken dat ik de bui al weer zie hangen en de (altcoin) winsten van de afgelopen week weer snel zullen verdampen.

Kom deze ook steeds vaker tegen. Juist als iedereen een "Uptober" verwacht zal het wel weer anders uitpakken.

[Afbeelding]
En waarom perse die fractal van vorige dump? Zo kun je ook alles kut laten weergeven

En je ziet een higher low en higher high sinds de piek dump…

[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 29-09-2024 10:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

[Afbeelding]
die dalende trent word al maand of 3 a 4 overal benoend. Ook hier. Feit is dat we nu een higher high hebben en boven alle belangrijke MA's zitten.
Die paal naar beneden in jou grafiek is niet onmogelijk, maar kwa TA eigenlijk niet heel sterk te onderbouwen. Uiteraard als morgen WW3 uitbreekt, china voor de 24354325325 crypto baned, blackrock alles dumpt, ja dan kan het zeker ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:38
Gaan er nog mensen hier naar bitcoin Amsterdam?
Ik ga 9 oktober, eerste keer voor mij daar, ff een bakkie doen. :)

PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:09
Kol Nedra schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:58:
@bsmpower De meeste zijn hier het over eens, als je voornamelijk Bitcoin doet is het bijna onmogelijk om er verlies op te draaien, just buy and hodl!

alleen de grote klappers zijn te halen in altcoins.
Alsje nog nooit een bearmarket hebt meegemaakt dan ben je nog niet bitcoin heavy focussed, maar uiteindelijk wordt iedereen bitcoin maxi :P

mijn altcoin winsten gaan naar bitcoin, verkopen bitcoin is nog niet ter sprake.
en ja ik ga ook mijn bitcoin verkopen, nooit 100% maar die alloceer ik in dan weer in stablecoin, of dca out ik met ByBit kaart met dagelijkse boodschappen. zo blijft de standaard fiat geld op bankrekening over en die alloceer ik dan in dividend aandelen.
Ik met Bitcoin ook niet 100%. Alts wil ik deze keer echt allemaal kwijt behalve wat alts die als gas fee gebruikt worden. Lijkt mij heel heerlijk weer een schone pf.
Exit sheet heb ik aardig gereed gemaakt. Heb ook een wensenlijst voor als ik dit keer echt wat geld maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:23
Break in? MicroSoft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NyWRWlKmbZGZuW6G63mt6lmqJ8k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gTPFltklXQma2WaRZgj0pq5c.png?f=fotoalbum_large

Volgens mij moeten alt believers gewoon eerst wachten wat Bitcoin gaat doen, pas dan hopen op een eventuele alt season. Verder gewoon geen verwachtingen hebben van dat gure muntje waar je bagholder van bent. Succes 👍🏼

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
kernie schreef op zondag 29 september 2024 @ 10:08:
Amsterdam? Rotterdam?

Ik weet allebei nie waar da ligt…of dat da bestaat!

Dus je gaat met een afgetekend plaatje hout (a.k.a. jezelf) naar een potentiële boormachine party? :9
Wat is het adres ook alweer? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]

[Afbeelding]
Kijk anders ook eens in het NK topic :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:38
elektriekert schreef op zondag 29 september 2024 @ 10:22:
[...]

Amsterdam? Rotterdam?

Ik weet allebei nie waar da ligt…of dat da bestaat!

Dus je gaat met een afgetekend plaatje hout (a.k.a. jezelf) naar een potentiële boormachine party? :9
Wat is het adres ook alweer? :+
Van een kale kip kun je niet plukken :+

PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:47
kernie schreef op zondag 29 september 2024 @ 10:08:
Bij Kraken is er een winactie, de beste 100 die de koers kunnen voorspellen winnen een ticket :)

Maar ik moet gewoon voor fiat werken helaas.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:02
Richh schreef op zondag 29 september 2024 @ 11:07:
[...]

Bij Kraken is er een winactie, de beste 100 die de koers kunnen voorspellen winnen een ticket :)

Maar ik moet gewoon voor fiat werken helaas.
Bitvavo geeft gratis tickets weg, veel makkelijker.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:01

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Wat hoor ik daar? Hoef getrappel?
According to Cointelegraph: Lou Jiwei, former Chinese finance minister, has emphasized the need for China to closely monitor cryptocurrency developments, especially following the recent policy shift in the United States regarding Bitcoin exchange-traded funds (ETFs). Speaking at the 2024 Tsinghua Wudaokou Chief Economists Forum in Beijing, Lou stressed the importance of assessing both the risks and opportunities posed by cryptocurrencies, as reported by Sina Finance.
Uit ander nieuws, Blackrock die een stablecoin ontwikkeld lijkt mij dan weer niet positief. Hebben de Yanks straks controle over satjes en stables....

Ach wat maakt het uit. Dit is toch de epic run waar iedereen uitcashed en donuts gaat rijden op zijn prive-eiland. Wel k*t dat je als zzp'er op je eigen bureau een drol moet draaien. :*)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
sh4d0wman schreef op zondag 29 september 2024 @ 12:50:
Wat hoor ik daar? Hoef getrappel?

[...]

Uit ander nieuws, Blackrock die een stablecoin ontwikkeld lijkt mij dan weer niet positief. Hebben de Yanks straks controle over satjes en stables....

Ach wat maakt het uit. Dit is toch de epic run waar iedereen uitcashed en donuts gaat rijden op zijn prive-eiland. Wel k*t dat je als zzp'er op je eigen bureau een drol moet draaien. :*)
China mined doodleuk hoor.. en voornamelijk op groen energie
shanghai heeft de btc etf

Voeg die pikachu face wanneer china btc unbanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Zijn de Yanks al wakker?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Als je al zulke emoties heb bij paar procent retracement na een mooie stijging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GYmwb8mWkAAzLNC?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 39% gewijzigd door zwembroek op 29-09-2024 14:34 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:53
Ja, BTC is ook maar 20% gestegen de afgelopen 25 dagen. Super bearish dit.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

In het weekend rood. Henk en Ingrid doen nog niet mee. Boellies.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
MrMrq schreef op zondag 29 september 2024 @ 14:34:
[...]

Ja, BTC is ook maar 20% gestegen de afgelopen 25 dagen. Super bearish dit.
Enorm bearish dit. Drie groene candles op de weekly. September groen, terwijl we rekt horen te gaan. En als klap op de vuurpijl is men op Twitter nog bullish ook. In jaren niet zo bearish geweest als nu, 6 cent in oktober.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

jvel92 schreef op zondag 29 september 2024 @ 14:56:
[...]

Enorm bearish dit. Drie groene candles op de weekly. September groen, terwijl we rekt horen te gaan. En als klap op de vuurpijl is men op Twitter nog bullish ook. In jaren niet zo bearish geweest als nu, 6 cent in oktober.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YBGrMNJ2cD2EWranbU6YuXcqy3g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/C0dqeQdFOw1ATyHwoGKnaeMU.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Het probleem met dit soort simplistische analyses is "it works until it doesn't". Er komt een moment dat we niet meer omlaag gaan en wel gewoon naar 80k+ / 100k+ gaan schieten, en reken maar dat iedereen dan fucking bullish is overal. Zodra de bull aangaat kun je dit soort methodes echt direct het raam uit gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
LUNA gaat anders lekker hoor (voor n dood project).

Ik ben benieuwd naar volgende week. Ik wil van wat alts af om weer in BTC te steken

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4H9-IlslXe6aCH4WE9lK0oelAw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4N0LW5PExN5JhFMWjKsFMThP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Guere schreef op zondag 29 september 2024 @ 16:16:
[...]

Het probleem met dit soort simplistische analyses is "it works until it doesn't". Er komt een moment dat we niet meer omlaag gaan en wel gewoon naar 80k+ / 100k+ gaan schieten, en reken maar dat iedereen dan fucking bullish is overal. Zodra de bull aangaat kun je dit soort methodes echt direct het raam uit gooien.
Dergelijke metrics moet je dan ook niet heel serieus nemen. Maar het toont wel het huidige sentiment aan. Wat verder ook niets zegt. :)

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UC7DlRUdzcAOVlvWgiSVPeCHvNQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JDk8Fn2Ir7Qbtr19wT5oXHJv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
Maar stel je voor dat je hem hebt. Hopium in zijn puurste vorm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:24
WarsemaW schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:00:
[...]

Maar stel je voor dat je hem hebt. Hopium in zijn puurste vorm.
Dan heb je twee opties:

1. Te vroeg gedumpt
2. Bagholder for life

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 11:51

NeoflexNL

Forever young

Domino schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:12:
[...]

Dan heb je twee opties:

1. Te vroeg gedumpt
2. Bagholder for life
Precies dit idd. Het nadeel van shitcoins is dat je er een keer uit moet. Met BTC heb je dat probleem niet..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
@BTC100K2021
Je Sei het toch !

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aeronaut
Het is niet zo dat btc miraculeuze wijze op ATH blijft… btc moet je ook verkopen om later in te kopen als je ook meer sats wilt vergaren.

En altcoinmiljonair worden is niet moeilijk. Je hebt nodig:
A. 1000 €$£¥
B1. 3x een 10x project vinden
B2. 11x een project vinden waarbij je een verdubbeling realiseert.
B3. Combinatie van hierboven
B4. 100x
C1.Tijd en geduld
C2. Tijdmachine (vraag Sef)
C3. Je favoriete crypto influencer Elon Musk met zn laatste favo muntje shill op EX

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Aeronaut schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:53:
Het is niet zo dat btc miraculeuze wijze op ATH blijft… btc moet je ook verkopen om later in te kopen als je ook meer sats wilt vergaren.

A. 1000 €$£¥
B4. 100x
C1.Tijd en geduld
C3. Je favoriete crypto influencer Elon Musk met zn laatste favo muntje shill op EX
Bespaar je alle moeite, gewoon via het YouTube kanaal van Saylor of Musk op het linkje klikken waar het wallet adres van hun staat, daar stuur je minimaal 1 BTC naar toe en dan krijg je er 2 terug zoals ze adverteren.

Doe dit x10 en je bent ook zo miljonair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Laatst online: 24-09 09:04
Wat denken jullie. Als BTC naar 70k stijgt en de stier los is tijdelijk alles omzetten naar ETH dikke gains niet? :*

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
dylan_ schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:03:
Wat denken jullie. Als BTC naar 70k stijgt en de stier los is tijdelijk alles omzetten naar ETH dikke gains niet? :*
Bij 70k BTC omzetten naar ETH?
Wat heb je genomen?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/16mLIMRO8fUqlHMRNW9DPXpLprs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/paHfOM81ei5Z0k2TjrcnFkmN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_kJNFiGW43cLB1hudC09M03Dl5A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ThkC1qR5OdGU1Miz1OlOulrk.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BBMck4yMmwSWvkYFUPcMhUskZGk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l4SDr4VTmnVxDRcZXOYz6I0d.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Vis schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:01:
[...]

Bespaar je alle moeite, gewoon via het YouTube kanaal van Saylor of Musk op het linkje klikken waar het wallet adres van hun staat, daar stuur je minimaal 1 BTC naar toe en dan krijg je er 2 terug zoals ze adverteren.

4x.. je hebt 15 btc nodig nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Laatst online: 24-09 09:04
Wispe schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:08:
[...]

Bij 70k BTC omzetten naar ETH?
Wat heb je genomen?
9 strepen hopium wat denk jij dan gekkk

Ik zeg doen. ETH gaat los als de stier los is. BTC/ETH dominance is te sterk als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Vis schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:01:
[...]

Goed idee! En na de eerste verdubbeling kun je er voor kiezen om alleen met de winst verder te gaan verdubbelen zodat je geen risico loopt als het toch een scam is d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
Domino schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:12:
[...]

Dan heb je twee opties:

1. Te vroeg gedumpt
2. Bagholder for life
Ik zou willen kiezen voor optie 3: perfect timing... maar ervaring leert dat dat nooit het geval is helaas. Ik ben benieuwd hoeveel cycles ik nodig heb om maxi te worden maar mogelijk is deze laatste voldoende 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Was net ff 66.090. Vol die liquiditeit in. Misschien zo nog een keer proberen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:02
Aeronaut schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:53:

A. 1000 €$£¥
B4. 100x
C1.Tijd en geduld
B2 als ik het uitvoer en een rugpull meepak:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vbt-FXyqqHRfizqiEwlHlvy1SlM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kwgvThwdF9n7azSpGvKUpFmE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
exelletor schreef op zondag 29 september 2024 @ 22:11:
[...]

B2 als ik het uitvoer en een rugpull meepak:

[Afbeelding]
Bij een halve mil ga je nooit de liquiditeit kunnen vinden bij een lage liquiditeit token zonder de prijs gigantisch op te drijven. Dan kijk je meer naar een top 100 token. Hoewel de meeste niet de standaard rugpull actie uitvoeren.. kan het ook voorkomen door externe factoren. En je kijkt naar een 100%/2x geen moonshot. Dus zelfs btc/eth/sol is dan voldoende zegmaar. Tijd is je vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Aeronaut schreef op zondag 29 september 2024 @ 22:22:
[...]

Bla bla bla Tijd is je vriend
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5EKR-3FoHQeT3y1Ekk9ahiHpH2M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jWpgzVsaYjtcQwWw5JBYOpz3.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Net nog even rekt voordat uptober begint?

[ Voor 12% gewijzigd door PHPResource op 30-09-2024 04:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:01

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@PHPResource

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/tqeModBkC3gAAAAM/monty-python-and-the-holy-grail-just-a-flesh-wound.gif

Morgen uptober dus de raket moet nog even wat brandstof halen om 120k, 240k, 420k,1 miljoen te halen :(:) Of we gaan naar 6 cent })

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
mooie terug test van de uitbraak op de vorige high. Moest nog gebeuren. Weekly close is iig prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
PHPResource schreef op maandag 30 september 2024 @ 03:57:
Net nog even rekt voordat uptober begint?
Of staan we voor de volgende change.

Rektober
Upvember.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:16
Narrowcasting mag deze week weer aan zie ik.

:O werk ze!

Zero.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dfXN9crysj-vhuCPAtj3PI52D88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pe3YIvjjY3GjgkX1bz2XKRUc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jj_mandlg3cluRPXd0T_Iv9FMks=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jjRe71EbQJn0U6JdhypiY8eE.png?f=fotoalbum_large

Dat is schrikken bij het wakker worden, BTC Dominance is gone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 21:37
Pagina: 1 ... 71 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!