nothing stops this train
Voor de helft, de andere helft moet nog komen. Geen enkele garantie daarvoor.zwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:51:
[Twitter]
[Afbeelding]
Dit is toch aardig spot on.
Ik zie ook nog steeds de optie voor een vroege piek rond november en daarna bear.
kwam dus niet door die rode paal? Die van het beeldscherm zo naar beneden dwars door je bureau knalde?FrambozenTaart schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:32:
Ik zal zo eerst ff langs de vuilstort, gisteren toen ik compleet emotieloos de daling onderging toch behoorlijk emotieloos mijn ikea bureau compleet aan puinpoeier geslagen.
[Afbeelding]
Dit kwam niet door woede en verdriet omdat mijn papieren winst verdampte. Absoluut niet, ik hodl tenslotte emotieloos.
Dit was een persoonlijk akkefietje tussen mij en het bureau, het bureau stond mij al langer zeer irriterend en provocerend uit te dagen in een bijdehante hoek van de kamer.
Dit zat er aan te komen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:58:
[...]
kwam dus niet door die rode paal? Die van het beeldscherm zo naar beneden dwars door je bureau knalde?
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Dat is het ook voornamelijk. Ik durf risico te nemen door all in te gaan op sommige momenten. En zolang je een mooie buffer creëert door aardig wat 100 procenten op rij dan kan je ook tegen die grote prijsschommelingen. Maar als je dan weer bij break even komt en de markten er niet erg rooskleurig uitzien dan ben ik wel genoodzaakt op de rem te trappen en niet dom te blijven zitten. Dat is het risico van het spelletje dat ik speel. En ik merk idd ook dat ik de kop er niet echt bij hebt. Ik wil er niet nog meer stress bij als het even kan.FrambozenTaart schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:51:
[...]
Eigenlijk is het best simpel al is het natuurlijk verre van simpel.
Maar als je kop er niet naar staat, wat in jouw situatie niet meer dan logisch is, kan je misschien beter even afstand nemen. Of in ieder geval afschalen zodat het allemaal wat minder zwaar weegt.
Er komen in crypto altijd weer kansen. Altijd. Als je high risk moves maakt met bedragen die je voelt dan kun je dat het beste doen op momenten dat de rest van je leven wel rustig is.
Slechts mijn 2 sats. Hou je taai.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Maar neem je ook winst bij die 100 procenten op rij? Want een buffer op papieren winsten is leuk, maar na ineenstorting heb je daar niets aan gehad, enkel verloren tijd. Maar wellicht staan er mooie winsten ergens tegen 3% op een spaarrekening of in een ETF natuurlijkzwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:05:
[...]
Dat is het ook voornamelijk. Ik durf risico te nemen door all in te gaan op sommige momenten. En zolang je een mooie buffer creëert door aardig wat 100 procenten op rij dan kan je ook tegen die grote prijsschommelingen. Maar als je dan weer bij break even komt en de markten er niet erg rooskleurig uitzien dan ben ik wel genoodzaakt op de rem te trappen en niet dom te blijven zitten. Dat is het risico van het spelletje dat ik speel. En ik merk idd ook dat ik de kop er niet echt bij hebt. Ik wil er niet nog meer stress bij als het even kan.Volgende week twee weken naar Spanje. Dan wil ik ook niet naar de grafieken kijken al zal ik zo nu en dan wel even spieken.
Kijk traden is leuk voor erbij, af en toe een onderbouwd gokje, maar als het dan goed uitpakt, dan is een goed exit plan wel zo handig. Ik heb er vaak zat flink naast gezeten en weet nu dat winst nemen en dat stallen in saaie dingen een erg goed idee is. Je kan wel naar de maan willen maar waarom?
Zoals zo vaak is psychologie veel belangrijker dan men denkt. En een plan hebben. Maar zoals gezegd wellicht heb je dat en is dit slechts vermaak en entertainment. Mag allemaal natuurlijk.
stop met altjes, fck them all!
nothing stops this train
alu hoedje opBTC100K2021 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:32:
[...]
Je vergeet even één ding. Waarom gisteren alles rekt ging is vandaag niet ineens opgelost?
mensen zijn gewoon geliquideerd/margin called. mensen die geld hebben hebben wat geld toegevoegd aan hun opties.
klaar.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Nee alle virtuele winst weer verdampt. Ik had echt een enorme buffer maar die is inmiddels weg. Ik had zeker een plan. Maar dat bleek achteraf niet het beste plan hahaha.CornermanNL schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:11:
[...]
Maar neem je ook winst bij die 100 procenten op rij? Want een buffer op papieren winsten is leuk, maar na ineenstorting heb je daar niets aan gehad, enkel verloren tijd. Maar wellicht staan er mooie winsten ergens tegen 3% op een spaarrekening of in een ETF natuurlijkDat hoop ik althans.
Kijk traden is leuk voor erbij, af en toe een onderbouwd gokje, maar als het dan goed uitpakt, dan is een goed exit plan wel zo handig. Ik heb er vaak zat flink naast gezeten en weet nu dat winst nemen en dat stallen in saaie dingen een erg goed idee is. Je kan wel naar de maan willen maar waarom?
Zoals zo vaak is psychologie veel belangrijker dan men denkt. En een plan hebben. Maar zoals gezegd wellicht heb je dat en is dit slechts vermaak en entertainment. Mag allemaal natuurlijk.
I did also say the 👇 a few weeks back. And we did lose $53k the last weekly cycle low which would generally point to a downtrend in play.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 5 augustus 2024
So it’s not all roses, some doubt has crept in.
My cope is the forced selling nature of this market pushing it there more unnaturally,… https://t.co/LvbYfaAhGk
De markt houdt geen rekening met je virtuele winsten of verliezen. Ook niet met je break-even point.zwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:19:
[...]
Nee alle virtuele winst weer verdampt. Ik had echt een enorme buffer maar die is inmiddels weg. Ik had zeker een plan. Maar dat bleek achteraf niet het beste plan hahaha.
Als BTC rekt gaat, gaat die bende nog meer. Het lastige is alleen om weer terug in te stappen.
Wat zou je doen als je nu opnieuw dat geld zou investeren?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Please note that $BTC decline since halving is now similar to that of the 2015-2017 Halving Bull market cycle pic.twitter.com/cIm3WKzBog
— Peter Brandt (@PeterLBrandt) 5 augustus 2024
Hetzelfde. Alleen nu wel winsten nemen naar Bitcoin. Dat is mijn fout geweest. Vorige cycle was makkelijker. Toen kon je nog rekenen op time in the market beats timing the market. (Wat alts betreft) Als je dan te vaak winst nam miste je de boot. Of haalde je lang niet het maximale eruit door stomweg te hodlen tot het einde van de cycle op papier naderde. Nu is het precies omgekeerd. @Taro kan er over mee praten denk ik. Die wilde deze cycle ook meer in positie blijven wat alts betreft. Dat is een mooie destructieve strategie deze bull. (Tot nu toe.)Coldcat schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:23:
[...]
De markt houdt geen rekening met je virtuele winsten of verliezen. Ook niet met je break-even point.
Als BTC rekt gaat, gaat die bende nog meer. Het lastige is alleen om weer terug in te stappen.
[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 06-08-2024 13:31 ]
vergeet ook niet dat de whales natuurlijk een mind spelletje spelen. er zijn vast genoeg mensen die in de 48-50k range verkocht hebben met verlies. (spot)Coldcat schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:23:
[...]
De markt houdt geen rekening met je virtuele winsten of verliezen. Ook niet met je break-even point.
en natuurlijk de leverage traders, daar was genoeg liquiditeit te halen
nothing stops this train
WOW DOW up 330 pts in pre market trading rn 🚀🚀
— Satoshi Flipper (@SatoshiFlipper) 6 augustus 2024
Lotta damage done by this selloff; can't expect a quick bounce back...
— Jim Cramer (@jimcramer) 6 augustus 2024
Dat is echt zonde, dat is mentaal altijd erg lastig. Lees dit niet als "captain hindsight" en "belerend advies" zo is het niet bedoeld, het onderstaande, maar puur hoe ik het na schade en schande aanpak.zwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:19:
[...]
Nee alle virtuele winst weer verdampt. Ik had echt een enorme buffer maar die is inmiddels weg. Ik had zeker een plan. Maar dat bleek achteraf niet het beste plan hahaha.
Ik doe het altijd als volgt, bij 30% winst helft van de pot verkopen, dan die 30 procent nemen en in minder volatiele dingen stoppen, zoals aflossen hypotheek, een ETF of zelfs op een spaarrekening. Dan op lager niveau weer instappen dan wel de pot weer DCA aankopen, dan bij 30% hetzelfde verhaal.
Kijk dat klinkt natuurlijk saai en beter bij 200% misschien, en welke percentages je ook kiest voer het uit. Ik heb vaak zat voor een forse stijging gezeten en daarmee winst "gemist" , maar zo maak ik ook zekere winst. En kan ik daar tevreden mee zijn en weten dat het direct bijdraagt aan mijn fundering en mijn pensioen pot.
Nogmaals puur bedoeld om te schetsen wat ik doe, geen advies en DYOR uiteraard.
Hopelijk keert het snel weer in de goede richting en maak je weer wat goed. Want dit zijn erg vervelende dingen weet ik uit ervaring.
Correct, ik wilde het deze keer anders/beter doen. De vorige runs veel te veel alts die ik had later zien moonen, dus besloten nu alleen bij te kopen met verse fiat en af en toe wat af te romen naar ETH. Dat heb ik gelukkig met 75% van OpSec, SOUTH en anderen ook wel gedaan, maar, ook een paar keer weer van ETH naar nieuwe alts, een paar rugpulls meegepakt, etc. en dan verdampt het ook zo allemaal weer.zwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:29:
[...]
Hetzelfde. Alleen nu wel winsten nemen naar Bitcoin. Dat is mijn fout geweest. Vorige cycle was makkelijker. Toen kon je nog rekenen op time in the market beats timing the market. (Wat alts betreft) Als je dan te vaak winst nam miste je de boot. Of haalde je lang niet het maximale eruit door stomweg te hodlen tot het einde van de cycle op papier naderde. Nu is het precies omgekeerd. @Taro kan er over mee praten denk ik. Die wilde deze cycle ook meer in positie blijven wat alts betreft. Dat is een mooie destructieve strategie deze bull. (Tot nu toe.)
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
You guys sold all your coins
— Arkham (@ArkhamIntel) 5 augustus 2024
… But
BlackRock
MicroStrategy
Grayscale
Fidelity
didn’t. pic.twitter.com/R2NY3rDPcQ
You guys is niet hier van toepassing uiteraard
Het is ook allemaal wel zuur hoor. Net zoals die ene vrijdag dat ik voor de gein 500 euro in GPU stopte en deze binnen 3 weken naar 15k heb zien gaan. Niks meer van over door ook rugpulls en de flinke correcties.Taro schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:45:
[...]
Correct, ik wilde het deze keer anders/beter doen. De vorige runs veel te veel alts die ik had later zien moonen, dus besloten nu alleen bij te kopen met verse fiat en af en toe wat af te romen naar ETH. Dat heb ik gelukkig met 75% van OpSec, SOUTH en anderen ook wel gedaan, maar, ook een paar keer weer van ETH naar nieuwe alts, een paar rugpulls meegepakt, etc. en dan verdampt het ook zo allemaal weer.
Hey, we doen percentages hier. men kan anders niet relativeren.zwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:53:
[...]
Het is ook allemaal wel zuur hoor. Net zoals die ene vrijdag dat ik voor de gein 500 euro in GPU stopte en deze binnen 3 weken naar 15k heb zien gaan. Niks meer van over door ook rugpulls en de flinke correcties.
ja, wat is nou een 30x/3000% in een maand tijd.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Tja, al dat rangen de hele dag. Daar worden we flauw van.
Edit: sorry * sh4d0wman ies bautenlander
[ Voor 17% gewijzigd door sh4d0wman op 06-08-2024 14:11 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Weet ik niet, ik ben gisteren geschrokken van de complete paniek hier in dit topic!Alpina schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:50:
[Embed]
You guys is niet hier van toepassing uiteraard
PS5
Het voordeel van crypto met een 24/7 markt heeft nu in het nadeel gewerkt. Wanneer je niet bij je stocks kunt, maar wel geld van tafel wilt halen kun je crypto het makkelijkste verzilveren. Vervolgens volgde een sneeuwbal effect. Het probleem is inderdaad niet opgelost, maar deze reactie was ook overtrokken.BTC100K2021 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:32:
[...]
Je vergeet even één ding. Waarom gisteren alles rekt ging is vandaag niet ineens opgelost? Dit is gewoon een brede relief rally en in de komende weken/maanden zal blijken of dit een dead cat bounce was.
Onderstaande video gaat nog verder in op die "Japan Carry Trade" die veel langs komt als één van de redenen dat we rekt gingen en wellicht nog verder gaan.
[YouTube: Brent Johnson (Yen Carry Trade Deep Dive)]
En als we gaan, gaat crypto het hardste rekt. De status van safe haven heeft BTC duidelijk nog niet bereikt. Dan kan alle TA en voorspellingen van het cycleverloop vanuit het verleden de prullenbak in.
Japan is één ding, maar we hebben dus ook een dreigende recessie, oorlog Midden-Oosten en wat andere probleempjes (zoals Rusland, Taiwan vs. China). Als je de actie in de US Treasuries ziet de afgelopen dagen dan kun je niet anders dan concluderen dat je op zijn minst even voorzichtig moet worden nu.
Oorlog is verschrikkelijk, maar het midden Oosten is al decennia een brandhaard en heeft weinig tot geen echte impact op de wereldeconomie en daarmee de beurzen. De olie prijzen fluctueren er wel op dus het heeft wel wat impact, maar net als nu Rusland, Oekraïne en Israël de beurzen stonden ATH.
Numbers schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:17:
[...]
Oorlog is verschrikkelijk, maar het midden Oosten is al decennia een brandhaard en heeft weinig tot geen echte impact op de wereldeconomie en daarmee de beurzen. De olie prijzen fluctueren er wel op dus het heeft wel wat impact, maar net als nu Rusland, Oekraïne en Israël de beurzen stonden ATH.
:strip_exif()/f/image/XynQbQUeLQqix6wzklB35QKz.jpg?f=fotoalbum_large)
En
Many people talk tough about war until it stares them in the face. The reality of it will shatter them because they have never truly seen the horrors of war
— Gold Telegraph ⚡ (@GoldTelegraph_) 2 augustus 2024
However, many powerful people who talk tough about it are backed by the industries that profit from it
This is our world
MrFX schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:22:
The Yen Carry Trade explained in 90 seconds
https://x.com/TFTC21/status/1820576042568028285
Moet maar een extra mooie babe worden of niet dan?!
Nee, Hongerige Ork anders banPHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:31:
1 voordeel van dit alles, we mogen binnenkort weer live de 69k aanschouwen.
Moet maar een extra mooie babe worden of niet dan?!
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Niet belerend bedoeld:zwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:53:
[...]
Het is ook allemaal wel zuur hoor. Net zoals die ene vrijdag dat ik voor de gein 500 euro in GPU stopte en deze binnen 3 weken naar 15k heb zien gaan. Niks meer van over door ook rugpulls en de flinke correcties.
Ik ben ook goed down met de alts gegaan afgelopen maanden. Maar de alts (tara/naka/glq/sui/rio/sdex) die x5-x10 gingen heb ik wel van de hand gedaan, alleen glq en wat BTC/ETH (te duur) teruggekocht.
Dat soort muntjes knallen omhoog in een paar weken, dan weet je dat er snel een periode van afkoeling aan komt. Wees miss eerder tevreden met profits en parkeer een deel van die profits dan aan de zijlijn of BTC. Ik neem mij altijd voor om het dan niet direct opnieuw in te zetten, wat lastig is en lang niet altijd gelukt is.
Het voelt zo dom een alts te verkopen en verder te zien stijgen, maar dit levert iig geen verlies op. Plus als verkoop of koop dom/angstig voelt, is het meestal een juiste keuze geweest in dit wereldje.
Verre van het maximale eruit gehaald dit voorjaar, dat is ook niet mijn doel omdat dat vrij onrealistisch is voor mij. Ik mik op een x2 en schaal vanaf dat punt steeds een beetje af. Soms in 1x, soms wekelijks 20%, soms yolo helemaal niet.
Wat er nu nog staat verkoop ik niet na een 80% daling, schuif er wat extra bij zo nu en dan en wacht rustig af. Alts-season is altijd nog terug gekomen, al de partijen in dat speelveld zijn zo schathemeltje rijk, die maken hun eigen hype/bull. Dat is ook hun bestaansrecht, zonder terugkerende alts-seasons koopt niemand meer alts. Zo kijk ik er naar.
Mocht je nu willen afschalen dan zou ik een aardig % verkopen en in fiat laten rusten voor als er nog dips komen. En dan pas kopen bij een min 50% vanaf nu. Gaat het vanaf hier omhoog, we staan echt op een dieptepunt nu, dan zit je er nog voldoende in om profits te maken.
NFA voor newbies, alts zijn high risk en deze bull pakt het nog verre super uit hier, dat geldt voor de meesten hiero verwacht ik.
Ik zie de dingen meestal wat rooskleuriger in dan dat ze in werkelijkheid zijn, dat helpt me er doorheen
De tijd leert of het tij keert
Het bureau had idd een bad standing. Maar captain Henk was er verder niet bij.
Mooie dingen, maar, de Nano X is voldoende, hou je 200 Euro over om in Bitcoin te knallen.Slonzo schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:44:
Ik zie dat de Ledger Flex en Stax ondertussen eindelijk beschikbaar zijn. Wel even slikken, die prijzen. Maar iemand die al 1 van deze 2 gebruikt? Is het nu echt een meerwaarde t.o.v. 'blind signing'?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Is dat nog op iets gebaseerd of roep je maar wat?Flashforward schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:59:
Ik denk dat de USA zo gaat dumpen weer.
Ik roep maar wat.Wispe schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:09:
[...]
Is dat nog op iets gebaseerd of roep je maar wat?
Dan ken jij @Flashforward nog niet, ook wel de nostra damus van de 21e eeuw genoemdWispe schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:09:
[...]
Is dat nog op iets gebaseerd of roep je maar wat?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Op zich is de X idd meer dan afdoende, maar het blijft wel een beetje prutswerkTaro schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:05:
Mooie dingen, maar, de Nano X is voldoende, hou je 200 Euro over om in Bitcoin te knallen.
[ Voor 13% gewijzigd door Slonzo op 06-08-2024 15:17 ]
MrFX schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:12:
[...]
Dan ken jij @Flashforward nog niet, ook wel de nostra damus van de 21e eeuw genoemd
Dat kost 0,01 BTC maar dat wist je al voor dat ik het ging vragen
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
leuk he dat gekloot met die twee rotknopjesSlonzo schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:15:
[...]
Op zich is de X idd meer dan afdoende, maar het blijft wel een beetje prutswerkDaar hou ik niet zo van, ik ben best gevoelig aan de 'frictionless' ervaring. Beetje beroepsmisvorming waarschijnlijk
Blind signing vind ik ook niet zo fijn. Die Stax zou ik sowieso niet doen, de Flex zou ik misschien nog overwegen als het echt een verbetering/verduidelijking is. We blijven Tweakers toch, gadgets
En die 250 heb je er snel weer uit als je ook maar 1 slechte transactie kan vermijden.
btw: waarom vraagt Kraken bijv €~15 aan fees om BTC te versturen, maar als jij van je Ledger naar een exchange stuurt maar ~€0.70?
nothing stops this train
Beetje: strijkstok en veel: ervoor zorgen dat je demense niet 11 minuten later hier komten vragen 'hoe lang dat normaal duurt, zo'n transactie, want je zit al een uur te wachten en had toch zeker 3 sat/vByte meegegeven want anders wordtet te duur?'Kol Nedra schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:21:
[...]
leuk he dat gekloot met die twee rotknopjes
btw: waarom vraagt Kraken bijv €~15 aan fees om BTC te versturen, maar als jij van je Ledger naar een exchange stuurt maar ~€0.70?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ben jij Wiley Wartaal toevallig?Wiley99 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:28:
[...]
Beetje: strijkstok en veel: ervoor zorgen dat je demense niet 11 minuten later hier komten vragen 'hoe lang dat normaal duurt, zo'n transactie, want je zit al een uur te wachten en had toch zeker 3 sat/vByte meegegeven want anders wordtet te duur?'
Omdat ze 1) er winst op maken en 2) zeker willen zijn dat je transactie doorgaat en dus een fee gebruiken die hoog genoeg moet zijn. Jij kan vanaf je Ledger ook een transactie maken met een absoluut minimale fee, maar die zal nooit opgepikt worden door de miners (want brengt niks op). Bij het minen van een block worden de transacties met de hoogste fees eerst opgepikt.Kol Nedra schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:21:
Ik ben ook van de gadgets (geloof dat ik er zelfs een Tweakers badge voor hebSlonzo schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:15:
[...]
Op zich is de X idd meer dan afdoende, maar het blijft wel een beetje prutswerkDaar hou ik niet zo van, ik ben best gevoelig aan de 'frictionless' ervaring. Beetje beroepsmisvorming waarschijnlijk
Blind signing vind ik ook niet zo fijn. Die Stax zou ik sowieso niet doen, de Flex zou ik misschien nog overwegen als het echt een verbetering/verduidelijking is. We blijven Tweakers toch, gadgets
En die 250 heb je er snel weer uit als je ook maar 1 slechte transactie kan vermijden.
Als ik de Ledger iedere dag zou gebruiken dan wordt het een ander verhaal, maar als ik 5-10x per jaar iets overmaak vanaf de Ledger, dus niet naar de Ledger, dan is het veel. Dat is mij geen cent extra waard en dan heb ik liever 200 Euro meer aan crypto dat met een x10 -> 2.000 Euro waard kan worden
oppassen met wat je wenst...TakutoRadiance schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:27:
Eh, mij was verteld dat CME gaps vaak gevuld worden, dus niet lullen maar vullen, hup...
10 maa 23 19965-21110
27 sept 23 26250-26400
13 okt 23 26640-27145
12 feb 24 47770-47950
2 aug 24 62945-59445
Serieus dat is ook geneuzel, met die knopjes. Vingerafdruk/gezichtsscan en touchscreen zou ultiem gemak zijn bijvoorbeeld. Gelukkig hoef je het niet elke dag 12x te doenKol Nedra schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:21:
[...]
leuk he dat gekloot met die twee rotknopjes(edit, ik heb ervaring met de S-plus)
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Highlights
The U.S. government is gearing up for a staggering $50 billion Treasury buyback program.
The buyback plan will commence on Tuesday, August 6, and continue through October.
The U.S. Fed rate cut odds for a 50 bps reduction has soared to 74.5%
[ Voor 31% gewijzigd door Darrell op 06-08-2024 15:44 ]
TakutoRadiance schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:27:
dus niet lullen maar vullen, hup...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rBS8bHo1AVWUihGCTIpwiOWn.gif?f=user_large)
dat zei je vriendin gisteren ook!
nothing stops this train
Die laatste mag van mij welAeronaut schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:39:
[...]
oppassen met wat je wenst...
10 maa 23 19965-21110
27 sept 23 26250-26400
13 okt 23 26640-27145
12 feb 24 47770-47950
2 aug 24 62945-59445
To be fair, ik lul wss gewoon teveel over crypto en auto'sKol Nedra schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:43:
[...]
[Afbeelding]
dat zei je vriendin gisteren ook!
Vind het altijd lastig te bepalen wat de impact is op crypto dit soort nieuws. Is dit iets positiefs, negatiefs of maakt het niet zoveel uit voor de koers?Darrell schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:43:
https://coingape.com/us-k...50-bps-fed-rate-cut-odds/
Highlights
The U.S. government is gearing up for a staggering $50 billion Treasury buyback program.
The buyback plan will commence on Tuesday, August 6, and continue through October.
The U.S. Fed rate cut odds for a 50 bps reduction has soared to 74.5%
[Afbeelding]
En dat terwijl er nog zoveel andere mooie onderwerpen zijn!TakutoRadiance schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:53:
[...]
To be fair, ik lul wss gewoon teveel over crypto en auto's
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qlmXQEOtJg7G2IPCDGXPzKgA.jpg?f=user_large)
5 uur? Ja whatever close enough.
Meer liquiditeit is positief.bsmpower schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:55:
[...]
Vind het altijd lastig te bepalen wat de impact is op crypto dit soort nieuws. Is dit iets positiefs, negatiefs of maakt het niet zoveel uit voor de koers?
Als je heel stil bent kun je het in de verte al horen...bsmpower schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:55:
[...]
Vind het altijd lastig te bepalen wat de impact is op crypto dit soort nieuws. Is dit iets positiefs, negatiefs of maakt het niet zoveel uit voor de koers?
brrrr
brrrr
brrrr
Brrrr
BRRRR
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Is dat de vibrator van TakutoRadiance z'n vriendin omdat hij geen gaatjes wil vullen?Vis schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:09:
Als je heel stil bent kun je het in de verte al horen...
brrrr
brrrr
brrrr
Brrrr
BRRRR
oh jee..... als er maar geen meme van dit komtGuere schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:11:
[...]
Is dat de vibrator van TakutoRadiance z'n vriendin omdat hij geen gaatjes wil vullen?
nothing stops this train
Het herstel oogt wel sterk naar mijn gevoel, maar je bent huiverig puur vanwege de levels?
[ Voor 12% gewijzigd door Froenker op 06-08-2024 16:25 ]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lItRZkWXdXxv7t5R2dPTdAc5.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TZklAST7nV9zwepmsYWcbYYD.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/STFf5nREASHib5rVmNC2Hnb7.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/s5pOmcxFHYVylh79w7Iw0ay5.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SqtyYCenPSJ3fg2biq4Q5Irm.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4OfSzHgF5haLLXpe6bimyh8g.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/c2UI0LcsBSyPt6mI8IbO2ONg.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/oFbxuSuvxW1cGnQBWFhVQvXe.gif?f=user_large)
https://x.com/CrypNuevo/s...mHz6Z9D4B7k0cPfhgcpw&s=19
^bsmpower schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:29:
Las op X nog een post met een "wick theorie" waarbij na een wick deze kort daarna vaak tot ong 50% opnieuw wordt gevuld. In dit geval zal de prijs binnenkort nog een keer richting de 51/52k gaan? Allemaal theorieën natuurlijk, maar wel interessant.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Zonder claim van een level kan dit een lower high worden, immers, de "grote" daily trend is nog steeds bearish sinds het breken van 63k. We zouden minimaal 60k moeten breken voor ik van gedachte verander.Froenker schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:24:
[...]
Het herstel oogt wel sterk naar mijn gevoel, maar je bent huiverig puur vanwege de levels?
Is geen theorie als het regelmatig voorkomtbsmpower schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:29:
Las op X nog een post met een "wick theorie" waarbij na een wick deze kort daarna vaak tot ong 50% opnieuw wordt gevuld. In dit geval zal de prijs binnenkort nog een keer richting de 51/52k gaan? Allemaal theorieën natuurlijk, maar wel interessant.
Ik wacht op de 59.xxx.
Maar vraag jezelf dan eens af waarom wicks zo interessant zijn om te vullen?bsmpower schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:29:
Ik vind het pas weer sterk als de daily candle body straks net zo groot is als die van gisteren (maar dan groen uiteraard).Froenker schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:24:
[...]
Deman23 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:38:
[...]
Ik vind het pas weer sterk als de daily candle body straks net zo groot is als die van gisteren (maar dan groen uiteraard).
Precies, het zijn geen CME gapstomtom901 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:36:
[...]
Maar vraag jezelf dan eens af waarom wicks zo interessant zijn om te vullen?
💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 250,000,000 #USDC (250,275,000 USD) minted at USDC Treasuryhttps://t.co/X7roaQaBHP
— Whale Alert (@whale_alert) 6 augustus 2024
Wat een snoesje.Guere schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:49:
Goed, genoeg memes voor vandaag. Ik ga @FrambozenTaart achterna. En volgens mij wil iemand anders ook bier...
[Afbeelding]
Maar er zit wel heel veel liquidity
Ja klopt, is ook meer wishful thinking...
Ff mijn trade pot naar MEXC gehaald, eigenlijk best een fail dat ik dat niet eerder gedaan heb. Nu heb ik tenminste S/L en kan weer op de futures markt. Jouw comment heeft me aangespoord.toilet_paper schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 21:54:
[...]
Persoonlijk pas ik bij leveragetrading altijd een stoploss toe. Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je dat niet zou doen. Je pakt een long op een support en een short tegen een weerstand. Dan zet ik m'n stop aan de andere kant van die 'balk', evt. rekening houdend met een stukje liquiditeit en ademruimte o.i.d. maar als de koers er doorheen breekt is 't planneke niet meer geldig en wil ik eruit zijn, en ga ik op zoek naar een nieuwe entry. Ik ga dus ook niet lopen schuiven met de stoploss om de positie meer ademruimte te geven ofzo.
Uiteraard schuif ik 'm wel mee naarmate een positie verder in het groen komt.
Verder pas ik een zodanig grote positie toe dat ik niet meer dan 1 a 2% van mijn trade pf op het betreffende platform kan verliezen per keer dat de stoploss z'n werk doet.
Bij spot trading, dwz de swings en zonder leverage, is het weer anders. Daarbij pas ik (meestal) geen stoploss toe.
Liquidatie is echter uit den boze.
Maar ja, iedereen moet lekker op zijn eigen manier traden natuurlijk.
Op de hourly lijkt het allemaal weer rooskleurig maar op de daily kan het prima een dead cat bounce zijn
lower high*PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 17:27:
When in doubt zoom out, geldt natuurlijk ook de andere kant op
Op de hourly lijkt het allemaal weer rooskleurig maar op de daily kan het prima een dead cat bounce zijn
ik wacht idd ook nog steeds op het vullen van de corona crash wickbsmpower schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:29:
Die theorie werkt prima, maar niet op capitulatie events. Daarmee zeg ik niet dat er niet nog een dip kan komen uiteraard.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
De dag is alleen nog niet voorbij.PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 17:27:
When in doubt zoom out, geldt natuurlijk ook de andere kant op
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/SOg3JAwph5hN33d3vJTjgLyf.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/aZhaCthqTQYKL2NCpuyFQtMC.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eMf58qgwT9qYUNYMKfEhFkwc.gif?f=fotoalbum_large)
/f/image/Gj6tag7BMJbtgC2qlEaBu7UG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C8rkBvqgoOKJjY6pdzrl6zvI.jpg?f=fotoalbum_large)