nothing stops this train
Ik denk dat er voor ieder crypto succes 500 mindere verhalen zijn. Waarschijnlijk zelfs mensen in je naaste omgeving die het niet willen of durven vertellen.bsmpower schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 21:22:
Niemand heeft een glazen bol, maar kan niet zeggen dat het me niks doet dit soort (achteraf) oerdomme keuzes...
Zelf van alles gedaan, mining, trading, ICO's maar omdat ik verslaafd ben aan adrenaline ging het altijd mis.
Blackcoin gemined, op toppunt verkocht voor 110 BTC, vervolgens door een scamcoin 80BTC kwijt op toen een bekend trading platform.
Vervolgens een 'crash' van BTC, was er toen zo klaar mee dat ik alles verkocht. Na de stroomrekening bleef er een paar honderd dollar over waarmee ik me inkocht voor de ETH ICO.
Die 1000 ETH verkocht ik na maanden wachten tot het op beurs kwam met $25 winst.
Paar jaar later toen BTC weer boven de 10k kwam volop minen en kocht ik me in voor HDG (Hedge) dit ging ook weer mis en van 5 digits naar 3. Vervolgens de volgende crash.
Dit zijn een paar van de honderden misstappen
Slapeloze nachten, traden tot het licht werd en 2 uur later weer naar je werk.
Ik heb er nooit eigen geld in gestopt, toch leuke dingen van gedaan en heb nergens echt spijt van.
Maar toch denk je wel eens, als ik nou ..
Ohja ik lees nog steeds mee, vind het wel interessant.
Lekker bezig, ik wilde het ook net posten.Kol Nedra schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 22:34:
Wat ik vandaag gedaan heb:
fluff BTC gekocht
fluffje ETH gekocht
fluffje Tesla gekocht
en nu weer HODL
Flufje BTC in de pocket (en een nier minder).
PS5
Had ik best lekker gevonden idd....maargoed, ik weet dat ik dat nooit gedaan zou hebben. 1e mini sell van mijn dca out staat op 78kDarkShadow schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 22:27:
[...]
Dit doe ik ook, vooral omdat ik de vorige bullrun zo vaak wisselde en op die manier veel virtuele winsten misliep. Cake op 2 dollar verkocht, ging naar 20. 500k doge gehad, dat soort dingen 😂
Maar op dagen als deze wilde je toch wel dat je wat verkocht had op 70k…
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Haha blackcoin heb ik ook nog gemined. En nog veel andere troep begin 2014.l3p schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 22:38:
[...]
Ik denk dat er voor ieder crypto succes 500 mindere verhalen zijn. Waarschijnlijk zelfs mensen in je naaste omgeving die het niet willen of durven vertellen.
Zelf van alles gedaan, mining, trading, ICO's maar omdat ik verslaafd ben aan adrenaline ging het altijd mis.
Blackcoin gemined, op toppunt verkocht voor 110 BTC, vervolgens door een scamcoin 80BTC kwijt op toen een bekend trading platform.
Vervolgens een 'crash' van BTC, was er toen zo klaar mee dat ik alles verkocht. Na de stroomrekening bleef er een paar honderd dollar over waarmee ik me inkocht voor de ETH ICO.
Die 1000 ETH verkocht ik na maanden wachten tot het op beurs kwam met $25 winst.
Paar jaar later toen BTC weer boven de 10k kwam volop minen en kocht ik me in voor HDG (Hedge) dit ging ook weer mis en van 5 digits naar 3. Vervolgens de volgende crash.
Dit zijn een paar van de honderden misstappen![]()
Slapeloze nachten, traden tot het licht werd en 2 uur later weer naar je werk.
Ik heb er nooit eigen geld in gestopt, toch leuke dingen van gedaan en heb nergens echt spijt van.
Maar toch denk je wel eens, als ik nou ..
Ohja ik lees nog steeds mee, vind het wel interessant.
Maar nu ik jou verhaal gelezen heb vallen mijn shitcoin avonturen nog heel erg mee

Waarom dat enkel benutten voor tijdens de bear.mjjveldt schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 20:57:
Liever een bear dat je gewoon alleen de dca automayisch doet en gewoon niet je portfolio bekijkt.
Dca en hold is niet afhankelijk van bear of bull. Juist deze 30% correctie candles maken het voor mij chill
:strip_exif()/f/image/oHNZtMVRaOFKlroT75ulesod.jpg?f=fotoalbum_large)
Krijg echt bij veel berichten dit gevoel
:strip_exif()/f/image/baiypHssDVtfkuYVvYeyT5qh.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze ervaring deel ik persoonlijk niet. Bovendien wordt dat bedrag, als je het goed doet tenminste, steeds groter.Aeronaut schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 20:21:
[...]
Kijken of je hetzelfde praat als je 4 a 5 nullen ziet… verdampen in een paar uur.
Eerste keer dat je dat meemaakt is een heel raar gevoel. Nog paar keer hetzelfde ondergaan en het voelt ok. Nog tientallen keren en je vind het normaal zonder dat je een kick geeft.
Ah jmmr en door.
En omgekeerd ook hetzelfde met niet gerealiseerde winsten.
In veel reacties worden bedragen genoemd. Maar je zou in percentages moeten denken (en reageren), niet in bedragen, want dat is appels met planetoïden vergelijken.
Als je begint met het opbouwen van je pf, en je krijgt te maken met je eerste fatsoenlijke crash, kun je je net zo druk maken als je jouw dierbare €500 doormidden ziet gaan. Naarmate je pf groeit door de jaren, gebeurt dat wel vaker. Dus weet je dat dat kan gebeuren. Je kunt eraan wennen.
Maar als dat percentage dan voor het eerst een bedrag van bijv. 5 of 6 digits inhoudt, wordt dat niet ineens anders.
Voor mensen met een kleinere pf is dat natuurlijk erg veel. Maar de persoon zelf is er, als het goed is, mee opgegroeid a.h.w.
Ik vond het juist erg prettig dat er tijdens mijn slaap weer veel spot buyorders zijn gevuld die ik soms al tijden lang ingeladderd had staan. Die naalden naar onderen leveren (mij althans) juist het meeste geld op.
Het wordt uiteraard anders als je als iemand met een rondom modaal salaris met zeg 40k bent begonnen en dan je eerste -50% bitchslap in the face krijgt.
Terecht punt, kan net zogoed in de bull als verkoopstrategie. En tijdens de bull orders fladderen voor tijdens dit soort dips is wel een idee. Het idee om geen dca tijdens de bull te doen (of eigenlijk na ath is vooral gevoel, en dat moet je vergeten met traden)Joosie200 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 23:03:
[...]
Waarom dat enkel benutten voor tijdens de bear.
Dca en hold is niet afhankelijk van bear of bull. Juist deze 30% correctie candles maken het voor mij chill
[Afbeelding]
Krijg echt bij veel berichten dit gevoel
[Afbeelding]
Sidenote
Nederland pakt goud bij het 3x3-basketbal!
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ja schitterend! In de laatste secondes zo afmaken.mjjveldt schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 23:09:
[...]
Terecht punt, kan net zogoed in de bull als verkoopstrategie. En tijdens de bull orders fladderen voor tijdens dit soort dips is wel een idee. Het idee om geen dca tijdens de bull te doen (of eigenlijk na ath is vooral gevoel, en dat moet je vergeten met traden)
Sidenote
Nederland pakt goud bij het 3x3-basketbal!
Tijdens mijn eerste tijd van in crypto zitten tussen 2013-2016 deed het mij wat. En zat ik continu trackers te volgen, koersen turen tot in de late uren. Waarom toen wel? Ik zat met 80% van mijn vermogen in crypto. En dus deed die rollercoaster naar beneden (ingestapt op 400 de stuk, het naar 180 de stuk gaan) mij zeker wat.bsmpower schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 21:22:
Vind het toch knap dat sommige hier zeggen dat een groot (virtueel) verlies ze niks doet.
Nu tien jaar later: been there, done that. Ik zit procentueel nu met een andere verhouding erin, absoluut met grotere getallen maar procentueel lager. En nu boeit het mij geen klap meer. Want ik wist tien jaar geleden dat ik van mijn fouten kon leren en de tegenslag te boven ben gekomen. En als alles naar de vinkentering gaat, bitcoin toch ooit die 6 cent aan tikt /care. Hell dan ga ik statiegeld verzilveren en erin mikken
Zoals een bbq met dit weer. Oudste neefje was jarig dus maar 2x koersen wezen loeren. Vanochtend en vanmiddag kort na werk. Daar tussen gewerkt en bbq met bier weggetikt en taart toe. Dikke prima. En doorgegaan met sats stacken.
Oketoilet_paper schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 23:09:
[...]
In veel reacties worden bedragen genoemd. Maar je zou in percentages moeten denken (en reageren), niet in bedragen, want dat is appels met planetoïden vergelijken..
Ik zat op 4000%, nu is het 1500% van mn inleg (fictief) door deze dip duidelijker?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Het ging in de meeste reacties over het feit dat het sommige mensen niets doet dat hun pf met 5 of meer cijferige bedragen in een dag daalt.Aeronaut schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 23:36:
[...]
Oke
Ik zat op 4000%, nu is het 1500% van mn inleg (fictief) door deze dip duidelijker?
Ik was het eigenlijk met jou eens dat het niet vreemd is dat dat mensen niets (meer) doet. Maar dat je aangaf dat dat pas plaatsvindt bij de eerste keer dat het in de orde van 4 of 5 nullen is, daar kon ik me niet in vinden.
Excuses, ik had er beter een algemene post van kunnen maken. Maar ik werd door jouw post getriggered om mijn post te schrijven.
Wel moet ik zeggen dat het ging over het zien verdampen van een deel van iemands pf-waarde, dus had je 62,5% kunnen noemen. Dan was het idd duidelijker.
Persoonlijk heb ik maar 1 grote fout gemaakt:tomtom901 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 22:05:
Wel mooi dat iedereen (myself included) hier wel eerlijk durft te zijn over fouten. Zijn we toch allemaal mensen.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hP5vsxJXjiumSVvqgIulCDqM.jpg?f=user_large)
8 bier zuipen in dit junkenhol.
Maar wel gezellig.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
nothing stops this train
De candles worden alweer voorzichtig groen, als jong groen gras wat langzaam maar weelderig begint te groeien na een korte maar zeer strenge winter. Een uitstekende habitat om een gewillige legendarische bull vet te mesten, als je het mij vraagt.Kol Nedra schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 01:23:
De week is nog jong, maar als we rond de $60k sluiten is het prima toch? dan nog prima in de bullrange
Iedereen uit het topic financieel onafhankelijk. Alle eerder gemaakte fouten en onverantwoorde risico's verbannen naar het verleden. Slechts af en toe te voorschijn komend als een vage herrinering wanneer je de complete vermogensbelasting van je hele stamboom betaalt met het rendament van 1 week.
En als we dan ooit stinkend rijk en tevreden op ons sterfbed liggen, de kleinkinderen vermakend met verhalen over hoe de legendarisch omvangrijke erfenis die ze op het punt staan te ontvangen is verworven met gebakken lucht, koopt Saylor nog steeds de dip vanuit zijn zeemansgraf middels een AI automated DCA bot.
Oneindige liquiditeit voor alle verzilveringen tot de laatste Bitcoiner het licht van het universum dooft door het minen van het block dat meer energie zal vragen dan het heelal bevat.
We are totally gonna make it.
Maar heeft er niets aan verdiend 😉 al hoop ik voor hem dat hij er veel aan verdiend heeft.
Mooie community hier, even elkaar door de slechte dagen heen trekken. Mijn complimenten! Dat iedereen mooie winsten mag behalen in de toekomst.
https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationHeatMap
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Denk niet dat ie daar nu al gaat komen. sowieso is het geen dikke liquiditeit wat daar ligt. Kleur is alleen geel omdat het verder extreem dun is allemaal. Ook niet gek, gros van de leverage traders heeft een mailtje gehad gisteren/ of eergisteren alsh4d0wman schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 07:26:
@anti elppa als we eerst even bijtanken op de +- 52400 vind ik dat helemaal prima
https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationHeatMap
Een plan waarmee ik zo af en toe wat winsten neem en saaie dingen als de hypotheek extra aflossen (waar ik overigens niet een heel groot voorstander van ben) mee gedaan heb mij een stuk rust gegeven heeft om dit soort tijden makkelijk door te komen.
Van wat winst nemen is nog nooit iemand armer geworden is een dooddoener maar heeft voor mij wel gewerkt. De rest van de winst was voor een ander, maar daar kan ik prima mee leven.
Het is ieder vrij om te streven naar maximale winst maar je weet nooit wanneer dat is en of je op enig moment over je eigen hebberigheid heen kan stappen en de winst die je wilde halen ook verzilverd.
Geld moet een functie en doel hebben in je leven, het moet bijdragen aan het kunnen uitvoeren van je eigen doelen (of in ieder geval het proces om dat te proberen) en geen nutteloze stapel nummers ergens zijn.
Het is moeilijker om echt te weten wat je wil doen en wat je echt energie geeft in dit leven en daar je financiële middelen naar in te richten dan dat het is om te dromen van ongekende rijkdom. Die laatste is namelijk vooral actie loos, de eerste vereist enige confrontatie met jezelf en het echt gaan doen van dingen, ook de moeilijke. Dat is de echte uitdaging.
(Disclaimer, er zijn zat mensen die al moeite genoeg hebben de eindjes aan elkaar te knopen en hier helemaal geen ruimte voor hebben om over na te kunnen denken, maar ik ga er even vanuit dat de meeste hier wel wat (financiële) ruimte hebben om wel te kunnen gaan nadenken over wat men wil)
:fill(white):strip_exif()/f/image/R5tTwh5Xu10GWu5iIOBKwnCW.png?f=user_large)
Hebben we dit uithuilmomentje en alle mooie stukjes uit jullie dagboek ook weer gehad en kunnen we weer moon roepen
Stack Sats
geen idee. Je ziet sowieso dat echt grote jongens alleen maar aan het kopen geweest zijn laatste periode. Die kijken ook niet op van een dipje.Stovirpi schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 07:54:
@anti elppa IBIT heeft nog geen enkele dag een uitstroom gehad. Is daar een verklaring voor? Het lijkt mij namelijk sterk dat alle andere partijen hier wel mee te maken krijgen en dat Blackrock unieke investeerders heeft.
Wellicht dat blackrock ook zelf nog stackt buiten wat ze kopen voor klanten. Of dat ze nu juist voorraad kopen en later voor meer weer verkopen. Risico is wel aardig groot zo, en ljikt me eigenlijk niet verantwoord voor zo'n grote club als blackrock, maar wie weet. Dat ze tot nu toe alleen maar inflow hebben gehad, zelfs tijdens het bloedbad van afgelopen week, is zeker bijzonder
*cannot be redeemed for cash

Kunnen ze vanzelf op een dag er mee gaan winkelen als de beurscrash en fiat dump door zetten de komende jaren.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Daar is zeker een verklaring voor. Ze zijn de grootste en zij alloceren bij verschillende producten inmiddels een deel naar de BTC ETF. Dat zijn producten die vaak automatisch maandelijks worden bijgekocht door klanten. Dat legt kennelijk zo'n bodem onder de netto flows dat ze niet hoeven te verkopen.Stovirpi schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 07:54:
@anti elppa IBIT heeft nog geen enkele dag een uitstroom gehad. Is daar een verklaring voor? Het lijkt mij namelijk sterk dat alle andere partijen hier wel mee te maken krijgen en dat Blackrock unieke investeerders heeft.
Zou ook kunnen dat ze strategisch de keuze maken om kleine negatieve netto flows niet te verkopen, de CEO is extreem bullish en dit geeft een signaal. Wij hebben het er nu ook over.
ah ja, tuurlijk dat verklaart idd een groot deel ja. En dat laatste schreef ik idd ook al, toch zou ik het bijzonder vindenBTC100K2021 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:01:
[...]
Daar is zeker een verklaring voor. Ze zijn de grootste en zij alloceren bij verschillende producten inmiddels een deel naar de BTC ETF. Dat zijn producten die vaak automatisch maandelijks worden bijgekocht door klanten. Dat legt kennelijk zo'n bodem onder de netto flows dat ze niet hoeven te verkopen.
Zou ook kunnen dat ze strategisch de keuze maken om kleine negatieve netto flows niet te verkopen, de CEO is extreem bullish en dit geeft een signaal. Wij hebben het er nu ook over.
Herkenbaar, ik ben er ook ingestonken wat dat betreft. Het was gisteren wel even zweten toen m'n gehele portfolio in de min kwam voor een korte tijd... Gewoon te snel in de alts gegaan en niet gedacht dat de drop van gisteren de alts zo hard zou raken. Laten we het maar een inschattingsfoutje noemenTaro schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 18:19:
[...]
Jazeker, denk dat ik daarvan wel 75% ben kwijtgeraakt als het niet meer is.
Had achteraf gezien een paar maanden geleden gewoon winst moeten nemen, maarja, Bitcoin had nu ook prima op 148k kunnen staan met alle altcoins nog +1000%, dus tjah.... nu makkelijk praten. Beetje hetzelfde gevoel als Zwembroek denk ik, we gingen allebei goed met de shitcoin pf's, maar voelen nu ook beide de pijn.
En ja, je moet niet met meer spelen dan je bereid bent om te verliezen, maar als je pf in 6 maanden tijd x2-3 gaat, dan kom je vanzelf in die situatie

Je hebt naar Michaël geluisterd???TakutoRadiance schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:09:
[...]
Gewoon te snel in de alts gegaan en niet gedacht dat de drop van gisteren de alts zo hard zou raken. Laten we het maar een inschattingsfoutje noemen
Stack Sats
Genieten joh, niets fouts aanFrambozenTaart schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 01:13:
[...]
Persoonlijk heb ik maar 1 grote fout gemaakt:
[Afbeelding]
8 bier zuipen in dit junkenhol.
Maar wel gezellig.
Wat een prachtig stukje tv historie is dit zeg.FrambozenTaart schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 03:31:
[...]
We are totally gonna make it.
[YouTube: Lottowinnaars - Jambers]
Wat een ellende.
Nee laat de boel dan maar gewoon klappen haha
Ken ik niet, maar nee, gewoon zelf teveel vertrouwen gehad in alts denkende dat door de snelle run naar ath van BTC het dit keer echt anders was voor alts. (dit is helaas pas m'n eerste volledige cycle

Eigenlijk is het qua alts heel simpel hoor.TakutoRadiance schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:34:
[...]
Ken ik niet, maar nee, gewoon zelf teveel vertrouwen gehad in alts denkende dat door de snelle run naar ath van BTC het dit keer echt anders was voor alts. (dit is helaas pas m'n eerste volledige cycle)
Er is maar één alt en die heet Ethereum.
De rest maakt daar gebruik van en de andere rest gaat in de komende 5 jaar nergens komen of hangt vast aan bv. een exchange waardoor het gevaarlijk is.
En je hebt Ripple. Daar maak ik verder geen woorden aan vuil.
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 06-08-2024 09:15 . Reden: Autocorrect :r ]
Dat zit wel Schnorr.
5 maart - 59k
1 mei - 56.5k
5 & 8 juli - 53.5k / 54.6k
5 augustus - 49k
...
is er wat speciaals met de 5de van de maand?
5 juni was ook een bijna top 71.7k.
Wat ik best voor kan stellen dat deze bullrun in het teken staat van Solana whale manipulatie, mensen laten denken dat dit de ETH killer is (vorige run ADA, remember?)
in top van deze bullrun nemen de Solana whales winsten en alloceren ze dit in BTC, ETH en stablecoins
[ Voor 88% gewijzigd door Kol Nedra op 06-08-2024 09:20 ]
nothing stops this train
Viel me ookal op. Best bijzonder.Kol Nedra schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 09:17:
Solana strong zeg!
Wat ik best voor kan stellen dat deze bullrun in het teken staat van Solana whale manipulatie, mensen laten denken dat dit de ETH killer is (vorige run ADA, remember?)
in top van deze bullrun nemen de Solana whales winsten en alloceren ze dit in BTC, ETH en stablecoins
Geïnspireerd hierop.
In my latest video I explain why I'm selling all my #Bitcoin.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 13 mei 2024
Of course, my plan is to take more risk and I swapped them for #Altcoins.
In this video, I explain my strategy for you to use making sure that you're ready for the bull cycle.
Watch it here:https://t.co/uIXRNGzIeE pic.twitter.com/5DlWaNWAVX
In mei 2024 toen btc op 62k stond. Nu -10%. 3x raden wat de alts gedaan hebben

:fill(white):strip_exif()/f/image/BwRvs3H9P8fpEIRR3GjhGxrP.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Met ADA komt het wel goed hoor. Is aan het bodemen. Gewoon even geduld hebben. Bron: Recent ergens in dit topic gelezen.Kol Nedra schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 09:17:
vorige run ADA, remember?
Ah, bedoel je NEE --> JA --> NEE --> JA --> JA?knakworst schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 09:32:
Met ADA komt het wel goed hoor. Is aan het bodemen. Gewoon even geduld hebben. Bron: Recent ergens in dit topic gelezen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/nO1BrEFnxXv7H5KiAGRveRIi.png?f=user_large)
Bron: https://x.com/BanklessHQ/status/1819044375944442343.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Kol Nedra schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 09:17:
Solana strong zeg!
:fill(white):strip_exif()/f/image/fLGR3PX1tARgjbP8XJmhDkDO.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Aanvullingen voor volgende maand is welkom
/f/image/2crf7ZxdZhKknqF7AKEGwXDs.png?f=fotoalbum_large)
hopelijk is dit de bodem_final v2.jpeg
zelf nog zoekende voor beste weergave van verschillende data.
Die (triads) weten goed te wassen dus daar gaat aardig veel geld in om. KYC is niet nodig, dus als je nog was hebt PM even
bij mij is er pas paniek als we onder de 6 cent komenDrardollan schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 09:51:
Al die paniekzaaiers gisteren (niet hier) over crypto en aandelen hebben alweer aardig de deksel op de neus gehad. Maar ik houd van ze, ze leveren goed geld op
nothing stops this train
Oh, hilarisch! Dat is wel echt veel meer risico dan ik heb genomen. Heb al mijn BTC gewoon gehouden en het nieuwe fiat in alts gestopt waardoor m'n portfolio net iets meer dan 50% alt is geworden... Volgende run beter aanpakkenknakworst schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 09:30:
[...]
Geïnspireerd hierop.
[Twitter]
In mei 2024 toen btc op 62k stond. Nu -10%. 3x raden wat de alts gedaan hebben
Dat was een verjaardagscadeautje voor mijn vrouw.
... die ik helaas niet verzilverd heb; was wel een goed moment geweest om eens helemaal uit te stappen.
Haha mooi nou, ouwe Jambers.Don Guacamole schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:31:
[...]
Wat een prachtig stukje tv historie is dit zeg.
Wat een ellende.
Nee laat de boel dan maar gewoon klappen haha
Buckle up! Er komen nog wel wat meer van dit soort dagen aanDrardollan schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 09:51:
Al die paniekzaaiers gisteren (niet hier) over crypto en aandelen hebben alweer aardig de deksel op de neus gehad. Maar ik houd van ze, ze leveren goed geld op
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Are you ready? pic.twitter.com/bAjvB1p3h0
— Bitcoin News (@BitcoinNewsCom) 5 augustus 2024
nothing stops this train
Nog meer kopen dus.anti elppa schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:30:
F&G index op 17. Is laagste punt in ruim 2 jaar. Bizar
Gewoon de 54.6k terugtesten voor de impusieve move omhoog. (56/6-57k?)
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
yes idd terug testen van uitbraak het kanaal weer in. Moet ie niet onder de 54.5k komen natuurlijkmjjveldt schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:47:
[...]
Gewoon de 54.6k terugtesten voor de impusieve move omhoog. (56/6-57k?)
PLU lijkt toch nog wat kopers te hebben, niet veel maar toch.. Meer dan ik verwacht had.
Gespot op reddit:anti elppa schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:30:
F&G index op 17. Is laagste punt in ruim 2 jaar. Bizar
:strip_exif()/f/image/bjRmdoQw7db2uplD4gCmIjfh.jpg?f=fotoalbum_large)
anti elppa schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:49:
[...]
yes idd terug testen van uitbraak het kanaal weer in. Moet ie niet onder de 54.5k komen natuurlijk

kan beide kanten op.
En zo blijven we de innige magie van de 69k herbeleven.knakworst schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:15:
Ik zie die 60k wel weer op de borden verschijnen komende dagen. Eerst een dipje als Iran gaat aanvallen, daarna moon.
Wat kan crypto toch majestueus zijn.
Dat het sneeuw ervan op je bakkes staatFrambozenTaart schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:25:
[...]
En zo blijven we de innige magie van de 69k herbeleven.
Wat kan crypto toch majestueus zijn.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VszQrWLIiPnOf4nexUXOqNSJ.jpg?f=user_large)
Dit kwam niet door woede en verdriet omdat mijn papieren winst verdampte. Absoluut niet, ik hodl tenslotte emotieloos.
Dit was een persoonlijk akkefietje tussen mij en het bureau, het bureau stond mij al langer zeer irriterend en provocerend uit te dagen in een bijdehante hoek van de kamer.
Dit zat er aan te komen.
Die hebben al lang en breed winst gepakt op 56k en zitten alweer dik in profit met een shortDarrell schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:33:
[...]
Je ziet daar ook mooi de liquidatiepunten van de x100 degen longs van @Taro op 53 en @tomtom901 op 52k
Kost je verder niks..... als je snel weg bent
edit: @Nopheros ik zit ook in mijn short. Warm hier vandaag
[ Voor 17% gewijzigd door sh4d0wman op 06-08-2024 11:42 ]
Denk dat ik maar all-out ga dan.sh4d0wman schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:41:
@FrambozenTaart n00b, dat moet je bij Starbucks doen. Lekker bakje pleur, beetje snacken, koers loeren.
Probeer een keer de blonde roast ipv de normale dark roast, die is best lekker!sh4d0wman schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:41:
@FrambozenTaart n00b, dat moet je bij Starbucks doen. Lekker bakje pleur, beetje snacken, koers loeren.
The last 2 times that #ETH / #BTC broke down, #ETH / #USD then dropped approximately 70%.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 8 mei 2024
In a world where everyone has been preaching Alt Season for the last 2.5 years into a #BTC dominance uptrend, I thought I would remind people that there is still downside risk. pic.twitter.com/63Pi8qKpLu
The relative strength of #BTC over #ETH over the next few weeks should cause the #ETH / #BTC ratio to break down.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 25 maart 2024
I suspect that once ETH/BTC breaks down to 0.03-0.04, it will stay at around those levels until the end of the year, before breaking back up. pic.twitter.com/x3EgFyIJXN
#ETH / #BTC finally hit 0.04, which is the upper part of the target range https://t.co/Twz8a6txdk
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 5 augustus 2024
All these influencers are telling you to buy the dip on Alts but the last time #ETH /#BTC broke support in 2019 just before rate cuts arrived, ALTs dropped 70%+ over the next 6-9 months
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 16 april 2024
And ETH/BTC broke support 2 days ago.
Ik ben er in ieder geval niet gerust onder en ik heb zoiets van live to fight another day. Ik verwacht dat Bitcoin nog doorstijgt naar de 59/60k en daar hard gaat afwijzen. Misschien dan maar tijdelijk afscheid nemen van de alts en afwachten in USDT.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Weet je zeker dat je in een hoge inflatoire shitcoin wilt zittenzwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:59:
Misschien dan maar tijdelijk afscheid nemen van de alts en afwachten in USDT.
Als ik daarmee uiteindelijk meer terug kan kopen graag.knakworst schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:03:
[...]
Weet je zeker dat je in een hoge inflatoire shitcoin wilt zitten
He sold? =>....zwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:59:
Beste mensen allereerst bedankt voor de support. Dat wordt erg gewaardeerd. Gister ochtend na de crash maar snel met mijn beste vrienden het water opgegaan en veel bier drinken bij het skûtsjesilen. Ik durfde ook niet meer te kijken. Toch zonet even de schade opgenomen. Ben er toch wel weer van geschrokken. En dan is het ook nog aardig weer hersteld. Ik ben op het punt van break even aangekomen. Onvoorstelbaar als je dit vergelijkt met de ATH in maart. Greed heeft het ook deze keer weer weten te winnen. Maar nu wil ik gaan derisken. Ik volg Benjamin Cowen zo nu en dan nog en hij zit de laatste tijd weer spot on met zijn voorspellingen. En nu komt zijn analyse weer om de hoek dat ETH en de alts waarschijnlijk nog 70% gaan dalen. Hij geeft het volgende aan:
[Twitter]
[Afbeelding]
[Twitter]
[Afbeelding]
[Twitter]
[Twitter]
Ik ben er in ieder geval niet gerust onder en ik heb zoiets van live to fight another day. Ik verwacht dat Bitcoin nog doorstijgt naar de 59/60k en daar hard gaat afwijzen. Misschien dan maar tijdelijk afscheid nemen van de alts en afwachten in USDT.
Ik weet het ook niet. Beide keuzes dragen een risico met zich mee. En je kan het ook altijd nog deels doen. Succes met de afweging.
Nog een -50% trek ik echt niet haha. Bitcoin ziet er gewoon heel erg slecht uit. En daarnaast is de bullmarkt wat betreft alts en retail nog lang niet aan. Tijd genoeg om later weer in te stappen. Ik vind de bullmarkt tot nu toe veel minder leuk dan de vorige.Darrell schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:12:
[...]
He sold? =>....
Ik weet het ook niet. Beide keuzes dragen een risico met zich mee. En je kan het ook altijd nog deels doen. Succes met de afweging.
[ Voor 32% gewijzigd door zwembroek op 06-08-2024 12:22 ]
Kijk eens even naar de koers van vorig jaar op dezelfde dag.zwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:15:
[...]
Nog een -50% trek ik echt niet haha. Bitcoin ziet er gewoon heel erg slecht uit.
HODL.
Dat zit wel Schnorr.
Heb je Bitcoin?zwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:15:
[...]
Nog een -50% trek ik echt niet haha. Bitcoin ziet er gewoon heel erg slecht uit.
Ik kijk altijd naar BNB als voorbeeld van de vorige run.zwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:06:
[...]
Als ik daarmee uiteindelijk meer terug kan kopen graag.
in USD
/f/image/BNP5t2KputsiRqL6ULaIbK82.png?f=fotoalbum_large)
in BTC
/f/image/m516K9zSEkzNOFtLM9TKkInJ.png?f=fotoalbum_large)
Er was 1 moment waar je all-in BNB moest zitten. Dat moment na het doorbreken van de ATH van BTC en de parabolische fase. Echter ging daarvoor de grafiek ook alle kanten op.
Willen de alts weer omhoog vliegen dan heb je die mania nodig. Die gaat enkel komen rond een BTC van 100k. In dat opzicht zou je denk ik voor nu beter in BTC kunnen zitten. Ik zie de alts niet moon gaan zonder een stijging van BTC. Denk je dat dit het was en de bear gestart is dan is een stable een optie natuurlijk.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Had ik allang weer verkocht voor shitcoins natuurlijk.
PresentNopheros schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:40:
[...]
Die hebben al lang en breed winst gepakt op 56k en zitten alweer dik in profit met een short
Benjamin is de enige crypto gerelateerde Youtuber die ik kijk, uiteraard ben ik dat blijven doen omdat zijn visie in mijn straatje past (BTC minded, maar ook omdat hij regelmatig macro betrekt in zijn verhaal). Hij krijgt veel kritiek, totdat hij toch weer gelijk heeft.zwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:59:
Beste mensen allereerst bedankt voor de support. Dat wordt erg gewaardeerd. Gister ochtend na de crash maar snel met mijn beste vrienden het water opgegaan en veel bier drinken bij het skûtsjesilen. Ik durfde ook niet meer te kijken. Toch zonet even de schade opgenomen. Ben er toch wel weer van geschrokken. En dan is het ook nog aardig weer hersteld. Ik ben op het punt van break even aangekomen. Onvoorstelbaar als je dit vergelijkt met de ATH in maart. Greed heeft het ook deze keer weer weten te winnen. Maar nu wil ik gaan derisken. Ik volg Benjamin Cowen zo nu en dan nog en hij zit de laatste tijd weer spot on met zijn voorspellingen. En nu komt zijn analyse weer om de hoek dat ETH en de alts waarschijnlijk nog 70% gaan dalen. Hij geeft het volgende aan:
[Twitter]
[Afbeelding]
[Twitter]
[Afbeelding]
[Twitter]
[Twitter]
Welke keus je ook maakt, als je daar goed over na hebt gedacht kun je eigenlijk nooit spijt krijgen.
In het huidige economische klimaat is een risk-off move niet onverstandig.
Live to fight another day is inderdaad een goede conclusie.
dit heeft zich allemaal afgespeeld afgelopen 4 maanden.
ETH/BTC naar 0.04 [kan iets lager]
Alts die ruim 70% hebben verloren [kan hogere %]
BTC D die is gestegen. [kan hogere %]
Vorige ATH doorbroken,
longs / shorts rekt
halving geweest
miners gecapituleerd
een grijze swan x4 [zeker geen black]
Nikkei roodste dag ever
als dit niet de bodem is voor volgende sprong...
en ja, keuze is aan jouw wat je doet en wat het fijnste voelt.
Blijf nu eens scherp zwembroekzwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:23:
[...]
Had ik allang weer verkocht voor shitcoins natuurlijk.
Ja, usdt is een optie maar geeft dat niet onnodige stress? Ga je onbewust weer in en uitstappen. Ik zou een mooie zak BTC opzij zetten en rustig achterover hangen. Bitcoin kiest de weg. Heb me er zelfs al bij neergelegd dat het uitcashen niet voor dit jaar is.
Maar als je alles in 1 alt wil houden en nog een 50 procent daling kan trekken moet je dat doen.
Ik kan dat niet.
In BTC is het echt rustig. Gaat het naar 40k ook prima. Al hoop ik dat we eind dit jaar gewoon moon gaan natuurlijk en dan volgen de alts vanzelf, zeker na weer een nieuwe ath.
Daar zou je dan eventueel een paar pareltjes voor kunnen oppikken…
Nee ik denk zeker niet dat dit het was. Ik denk alleen dat die mania nog ver weg is en de bodem voor de alts niet in is. Ik zie Bitcoin ook nog wel lager gaan 38k/42k. Dan is het echt wel even voorbij ALS dat gebeurt. Misschien is dit het bodem signaal dat ik bearish wordt.Coldcat schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:18:
[...]
Ik kijk altijd naar BNB als voorbeeld van de vorige run.
in USD
[Afbeelding]
in BTC
[Afbeelding]
Er was 1 moment waar je all-in BNB moest zitten. Dat moment na het doorbreken van de ATH van BTC en de parabolische fase. Echter ging daarvoor de grafiek ook alle kanten op.
Willen de alts weer omhoog vliegen dan heb je die mania nodig. Die gaat enkel komen rond een BTC van 100k. In dat opzicht zou je denk ik voor nu beter in BTC kunnen zitten. Ik zie de alts niet moon gaan zonder een stijging van BTC. Denk je dat dit het was en de bear gestart is dan is een stable een optie natuurlijk.
Je vergeet even één ding. Waarom gisteren alles rekt ging is vandaag niet ineens opgelost? Dit is gewoon een brede relief rally en in de komende weken/maanden zal blijken of dit een dead cat bounce was.Aeronaut schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:29:
[...]
dit heeft zich allemaal afgespeeld afgelopen 4 maanden.
ETH/BTC naar 0.04 [kan iets lager]
Alts die ruim 70% hebben verloren [kan hogere %]
BTC D die is gestegen. [kan hogere %]
Vorige ATH doorbroken,
longs / shorts rekt
halving geweest
miners gecapituleerd
een grijze swan x4 [zeker geen black]
Nikkei roodste dag ever
als dit niet de bodem is voor volgende sprong...
en ja, keuze is aan jouw wat je doet en wat het fijnste voelt.
Onderstaande video gaat nog verder in op die "Japan Carry Trade" die veel langs komt als één van de redenen dat we rekt gingen en wellicht nog verder gaan.
En als we gaan, gaat crypto het hardste rekt. De status van safe haven heeft BTC duidelijk nog niet bereikt. Dan kan alle TA en voorspellingen van het cycleverloop vanuit het verleden de prullenbak in.
Japan is één ding, maar we hebben dus ook een dreigende recessie, oorlog Midden-Oosten en wat andere probleempjes (zoals Rusland, Taiwan vs. China). Als je de actie in de US Treasuries ziet de afgelopen dagen dan kun je niet anders dan concluderen dat je op zijn minst even voorzichtig moet worden nu.
[ Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-08-2024 12:35 ]
Shitcoiner for live.Alpina schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:30:
[...]
Blijf nu eens scherp zwembroek![]()
Ja, usdt is een optie maar geeft dat niet onnodige stress? Ga je onbewust weer in en uitstappen. Ik zou een mooie zak BTC opzij zetten en rustig achterover hangen. Bitcoin kiest de weg. Heb me er zelfs al bij neergelegd dat het uitcashen niet voor dit jaar is.
Maar als je alles in 1 alt wil houden en nog een 50 procent daling kan trekken moet je dat doen.
Ik kan dat niet.
In BTC is het echt rustig. Gaat het naar 40k ook prima. Al hoop ik dat we eind dit jaar gewoon moon gaan natuurlijk en dan volgen de alts vanzelf, zeker na weer een nieuwe ath.
Daar zou je dan eventueel een paar pareltjes voor kunnen oppikken…
Ik kan me hier helemaal in vinden. Ik ga er eens rustig over nadenken.
Zo denk ik er ook over. En steeds wanneer ik dacht de bodem is in gingen we na een redelijk herstel toch weer dieper.BTC100K2021 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:32:
[...]
Je vergeet even één ding. Waarom gisteren alles rekt ging is vandaag niet ineens opgelost? Dit is gewoon een brede relief rally en in de komende weken/maanden zal blijken of dit een dead cat bounce was.
Onderstaande video gaat nog verder in op die "Japan Carry Trade" die veel langs komt als één van de redenen dat we rekt gingen en wellicht nog verder gaan.
[YouTube: Brent Johnson (Yen Carry Trade Deep Dive)]
En als we gaan, gaat crypto het hardste rekt. De status van safe haven heeft BTC duidelijk nog niet bereikt. Dan kan alle TA en voorspellingen van het cycleverloop vanuit het verleden de prullenbak in.
Japan is één ding, maar we hebben dus ook een dreigende recessie, oorlog Midden-Oosten en wat andere probleempjes (zoals Rusland, Taiwan vs. China). Als je de actie in de US Treasuries ziet de afgelopen dagen dan kun je niet anders dan concluderen dat je op zijn minst even voorzichtig moet worden nu.
Kijk maar ff inderdaadzwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:39:
[...]
Shitcoiner for live.![]()
Heb mijn altje ook nog gewoon maar wel in de verhouding dat het een leuke winst KAN worden EN dat het naar ZERO mag gaan zonder slapeloze nachten.
:strip_exif()/f/image/vRZGCi2AvLsfsVO64EONATKx.jpg?f=fotoalbum_large)
Eens hoor @tomtom901 maar dat is als trader. Ik gok ook dat het nog een keer flink lager kan maar moet ik als simpele buy and holder nu uitstappen met de kans dat het niet helemaal naar 40k gaat en ik met een complete zak fiat sta te kijken hoe de boot weer vertrekt?tomtom901 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:43:
@zwembroek - Ik kan / ga je geen advies geven, maar als ik naar de prijsactie op BTC kijk ben ik zeker nog niet overtuigd van het feit dat dit de bodem is. Dat is pas tot we flinke levels reclaimen, dan kijk ik naar een 60k. Alles wat we nu stijgen tot dat punt kan prima een lower high zijn voor de volgende golf omlaag. Dat zijn my 2 cents iig.
Dan hodl ik wel, in jouw geval of andere traders snap ik het volkomen trouwens.
Sure mooie nuance maak je daarAlpina schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:48:
[...]
Eens hoor @tomtom901 maar dat is als trader. Ik gok ook dat het nog een keer flink lager kan maar moet ik als simpele buy and holder nu uitstappen met de kans dat het niet helemaal naar 40k gaat en ik met een complete zak fiat sta te kijken hoe de boot weer vertrekt?
Dan hodl ik wel, in jouw geval of andere traders snap ik het volkomen trouwens.
En ik wil eigenlijk ook gewoon 100k. kutcoin.
I posted this to ITC premium on Jan. 2nd, 2024.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 13 april 2024
So far, this general path is following. It will probably deviate at some point.
I don’t have a crystal ball. Last year, I made a lot of mistakes. pic.twitter.com/QodAwzS2RJ
Dit is toch aardig spot on.
Eigenlijk is het best simpel al is het natuurlijk verre van simpel.zwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:39:
[...]
Shitcoiner for live.![]()
Maar als je kop er niet naar staat, wat in jouw situatie niet meer dan logisch is, kan je misschien beter even afstand nemen. Of in ieder geval afschalen zodat het allemaal wat minder zwaar weegt.
Er komen in crypto altijd weer kansen. Altijd. Als je high risk moves maakt met bedragen die je voelt dan kun je dat het beste doen op momenten dat de rest van je leven wel rustig is.
Slechts mijn 2 sats. Hou je taai.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!