Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Staat er weer 1 in de top 100 MEW( cat in a dogs world)
Zijn dit alleen gierige mensen die hopen snel geld te verdienen of zit er echt dikke tech achter
Survival of the fittestjeppekroezen schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:04:
Wat is er met die meme/shitcoins aan de hand?
Zijn dit alleen gierige mensen die hopen snel geld te verdienen of zit er echt dikke tech achter
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Werk je in de tuinbouw?CornermanNL schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:20:
Zo dat was weer een mooie groene dag
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Daarom post ik deze vast maar ff:zenith schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:24:
Het kruipt gewoon weer naar de 69k
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vCcmsYZhKK465NrKw9jyEMY9.jpg?f=user_large)
We breken hem vanavond toch wel, maar ga zo film kijken.
Als ik het jinx kan iedereen zijn verliezen declareren bij @Pelox (ook die van gisteren)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
jeppekroezen schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:04:
Wat is er met die meme/shitcoins aan de hand?
/f/image/IMoiB4anPBGIYdwlXBPhQtk4.png?f=fotoalbum_large)
+116%
helaas daar niet gekocht
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:39:
[...]
[Afbeelding]
+116%
helaas daar niet gekocht
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FPoG82INqw8sj4rUQccL3gpv.gif?f=user_large)
Prima lasershow weer @Kol Nedra
Makkelijk voorspellen zo ...Afca_020 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:01:
[...]... mits er geen hele rare dingen in de wereld gebeuren.
Het is Pitchfan fibonacci, vind het een fijne indicatorAlpina schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:44:
[...]
[Afbeelding]
Prima lasershow weer @Kol Nedra
nothing stops this train
Weer wat bijgeleerdKol Nedra schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:48:
[...]
Het is Pitchfan fibonacci, vind het een fijne indicator
kun je zowel als een bullish of als bearish indicator gebruiken
nothing stops this train
FtfyFrambozenTaart schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:26:
[...]
Daarom post ik deze vast maar ff:
We breken hem vanavond toch wel, maar ga zo film kijken.
Als ik het jinx kan iedereen zijn verliezen declareren bij @Pelox (ook die van gisteren)
Ik denk weerstand.__xeno__ schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:53:
Wat is die resistance bij 57k?
nothing stops this train
Verkopertjes__xeno__ schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:53:
Wat is die resistance bij 57k?
Maar die zijn ook een keetje klaar, het is vanzelf op zou je zeggen.
mjjveldt schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:24:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oDV2wZeRA9KDEvTlPaGN1JEi.jpg?f=user_large)
[ Voor 31% gewijzigd door MrMrq op 06-08-2024 21:35 ]
Maktub
Ja, inderdaad, mijn long zit er ook tegenaan te tikken 👍mjjveldt schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:24:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik zie liever niks boven de 60, eigenlijk zelfs hier op 57 afwijzen. Wil de low nog 1x pakkken en dan up, maar we zullen zien of we dat krijgen.zwembroek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:55:
CME gap zit tussen 59.400 - 62.500. Op 62k zit ook de 200 day moving average, 50 day ma en de 100 day ma stukje hoger. Dan heb je ook weer een lower high. Mooie plek voor een short @tomtom901 ?

Voorlopig lijken we niet door de 57 te breken, en morgen en donderdag Iran die raketten afschiet op Israël. Hoewel dat allang ingeprijsd is natuurlijk, gaan de grote jongens wel even short en dumpen. Dus dat dipje om de wick te vullen is mogelijk.tomtom901 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 23:16:
[...]
Ik zie liever niks boven de 60, eigenlijk zelfs hier op 57 afwijzen. Wil de low nog 1x pakkken en dan up, maar we zullen zien of we dat krijgen.
I see what you did there.Aeronaut schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:09:
[...]
Hey, we doen percentages hier. men kan anders niet relativeren.
ja, wat is nou een 30x/3000% in een maand tijd.
Ah well, some folks just don't get it
Maar je weet, als de één 10% winst maakt op een trade en pakt daar $100 mee, is 'ie even blij als een ander die met dezelfde trade 10% winst maakt maar daarmee $10.000 pakt.
Totdat ze onderling over bedragen beginnen.
Of heb ik de spelregels niet goed onthouden
Lichtpuntje...
We tonen nooit emotie want dan denken de indexbeleggers dat we sneu zijn. We tonen enkel rouw om uitgestelde winsten. En uiteindelijk hebben we allemaal 6 of meer digits winst, want Bitcoin stijgt naar minimaal 1 Miljard.LuisjeNL schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 23:50:
Geen emotie bij 5 nullen toch?
Of heb ik de spelregels niet goed onthouden
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Whales are accumulating #Bitcoin like never seen before.
— Vivek⚡️ (@Vivek4real_) 6 augustus 2024
Something is coming big time 👀 pic.twitter.com/UZdNrUyo5h
Taro schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 23:56:
[...]
We tonen nooit emotie want dan denken de indexbeleggers dat we sneu zijn. We tonen enkel rauw om uitgestelde winsten. En uiteindelijk hebben we allemaal 6 of meer digits winst, want Bitcoin stijgt naar minimaal 1 Miljard.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ne86wWqnN3r9MIcv0Syv9w5I.jpg?f=user_large)
Unsurprisingly, $SOL and $TAO are the top performing assets off the bottom.
— Daniel Cheung (@HighCoinviction) 6 augustus 2024
Market is telling you something. https://t.co/bQW2rKZG6w
/f/image/0TdbOiwoFE4rmlY7CgnWhHM7.png?f=fotoalbum_large)
COVID Crush ? Over smaak valt niet te twisten maar om daar nou mee te flirten..😂
Snel
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
hah ja had t zelfde stond in 1x nog op een paar %Amens schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 07:53:
Chart weergave in de Bitvavo app is stuk. Ik schrok me heel even de tandjes, 1 rechte lijn naar beneden
Dus toch 6 cent?Amens schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 07:53:
Chart weergave in de Bitvavo app is stuk. Ik schrok me heel even de tandjes, 1 rechte lijn naar beneden
Ik duim met je mee maar ik ben het niet eens met de black Swan grafiek. Covid was een echte black Swan en een (mogelijke) recessie is dat niet imho
Ten tijde van Covid zat de wereld een jaar op slot, moesten allerlei bedrijven dicht en dachten we dat het leven nooit meer hetzelfde zou worden. Je mocht na 21u niet eens op straat zijn. In Italië hielden de crematoria het niet meer bij.Egeau schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:17:
[...]
Ik duim met je mee maar ik ben het niet eens met de black Swan grafiek. Covid was een echte black Swan en een (mogelijke) recessie is dat niet imho
Volgens mij vreesden we toen ook voor een recessie.
Alleen door helikopter geld bleef de markt een beetje draaien. Als we een recessie krijgen zie ik (de overwegend rechtse) overheden zó weer hetzelfde doen.
Maktub
tis alleen een bearisch dingJoosie200 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:11:
[...]
Prima triangle om richting 60k te klimmen tegen het weekend.
[Afbeelding]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ze kunnen niet anders meer, de centrale banken hebben een veel te krap mandaat om echt iets te kunnen sturen. Dus het is iedere keer een overshoot, dan te veel geld printen en te lage rentes waardoor er problemen komen in het echte leven zoals teveel ophoping van vermogen bij te weinig mensen, of te lang hoge rentes en dat levert dan weer een andere set problemen op die te snel en te hard komen.MrMrq schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:26:
[...]
Ten tijde van Covid zat de wereld een jaar op slot, moesten allerlei bedrijven dicht en dachten we dat het leven nooit meer hetzelfde zou worden. Je mocht na 21u niet eens op straat zijn. In Italië hielden de crematoria het niet meer bij.
Alleen door helikopter geld bleef de markt een beetje draaien. Als we een recessie krijgen zie ik (de overwegend rechtse) overheden zó weer hetzelfde doen.
Een recessie hoort er gewoon bij, alleen door dit beperkte mandaat gaan de recessies dieper en duren ze veel langer dan nodig was als er beter beleid zou zijn en we wereldwijd niet zon stupide politiek voeren van meer marktwerking en kleine overheid aan de zijlijn.
Idealiter maakt een overheid een continue beleid op stabiliteit, een simpel voorbeeld is het naar voren halen van noodzakelijke infrastructurele projecten op het moment dat de economie tegen gaat zitten, een recessie is het dan wel maar minder diep en makkelijker uit te klimmen.
Maar ja na 40 jaar "onzichtbare hand" van de markt promoten en al je gereedschap als overheid de deur uitdoen en vangnetten uitkleden zal iedere recessie een forse deuk slaan waar het steeds moeilijker uitklimmen is. Zie de coastal towns in het VK maar.
Anyway, buy more BTC.
Wat ik wel snap is 1 BTC = 1 BTC.
En bearish divergence met rsi.
Maar wel flink wat liquiditeit aan het opbouwen zo tussen 57 en 57.5,dus spike naar boven is zeker niet uitgesloten
Het korte antwoord is: Niet.GioStyle schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 09:21:
Ik begrijp sowieso niets van economie. Hoe kan een economie oneindig groeien? En dan betekent een recessie niet eens een krimp van een economie, maar slechts een krimp in de (verwachte) groei van een economie.
Mocht je daar meer over willen weten... en waarom het niet houdbaar is, lees dan The Origin of Wealth.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ZekerCornermanNL schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:43:
[...]
Ze kunnen niet anders meer, de centrale banken hebben een veel te krap mandaat om echt iets te kunnen sturen.
[...]
Anyway, buy more BTC.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/idAmK8beUqLOYpqAsNTEJIIG.jpg?f=user_large)
Maar ook nog meer:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NX3uNz91WRD0yDkrRCGg2LYA.gif?f=user_large)
die staat bij mij onder water
wel gekeken net, ik kan mijn WIF verkopen om later weer lager in te kopen
/f/image/p6g08eUhECwtyEUlheROp7CD.png?f=fotoalbum_large)
zojuist deel verkocht, om weer lager in te kopen
het zijn maar kleine bedragen, just voor fun om traden beetje te leren. en het is ook met gratis geld: het geld van cashback plutus via KuCoin naar een Solflare wallet gestuurd
[ Voor 69% gewijzigd door Kol Nedra op 07-08-2024 10:38 ]
nothing stops this train
Ja bij zulke coins is het lastig te voorspellen wat het gaat doen. Het kan hard gaan. Ook ik zit elke dag te overwegen om wat te verkopen of juist niet...Kol Nedra schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 10:27:
[...]
[Afbeelding]
Oh damn, gaan we nog naar beneden dan? Maar iedereen zegt dat, dus dan gaan we juist niet, right?Kol Nedra schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 10:27:
[...]
[Afbeelding]
De reactie van de overheden kan wel overeenkomen maar mijn punt zit meer op de definitie van een Black Swan. Een Black Swan is een grote en onverwachte gebeurtenis (Covid, 1929, Kredietcrisis) die veel invloed heeft op de maatschappij, economie en daarom ook op de markt (beurs).MrMrq schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:26:
[...]
Ten tijde van Covid zat de wereld een jaar op slot, moesten allerlei bedrijven dicht en dachten we dat het leven nooit meer hetzelfde zou worden. Je mocht na 21u niet eens op straat zijn. In Italië hielden de crematoria het niet meer bij.
Covid kwam uit het niets en zag niemand aankomen. Een 'normale' recessie is onderdeel van een economische cyclus en daardoor geen Black Swan.
Groei komt van geld uitgeven. Je salaris, maar ook door schulden aan te gaan. Hier zit een max aan, je kunt niet onbeperkt lenen.GioStyle schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 09:21:
Ik begrijp sowieso niets van economie. Hoe kan een economie oneindig groeien? En dan betekent een recessie niet eens een krimp van een economie, maar slechts een krimp in de (verwachte) groei van een economie.
Inflatie zorgt mede dat dit door kan blijven gaan.
Trust me when I say this is only the beginning.
FTFYNumbers schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 10:50:
[...]
Inflatie zorgt mede dat dit iets langer kan blijven gaan.
Het systeem van economische groei door schulden en inflatie is maar beperkt houdbaar. Ooit zegt dat krak.
7dma 59kBTC100K2021 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:04:
When significant level gegained?
60k als horizontaal historisch level
tussen 61,7 en 62,2k zitten 50dma en de 200dma.
64,2 de 100dma
420kBTC100K2021 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:04:
When significant level gegained?
Kol Nedra schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 10:27:
[...]
[Afbeelding]
zojuist deel verkocht, om weer lager in te kopen
het zijn maar kleine bedragen, just voor fun om traden beetje te leren. en het is ook met gratis geld: het geld van cashback plutus via KuCoin naar een Solflare wallet gestuurd
/f/image/zlZ0FVKCNVWNsRqy8pK12r9M.png?f=fotoalbum_large)
Die Japanners hebben een groot probleem, na tientallen jaren van deflatie of een inflatie van nagenoeg 0 is de inflatie nu bijna 3%.
Rente verhogen = yen / obligatiemarkt / yen carry trade rekt
Rente niet verhogen = inflatie blijft hoog = Japan rekt
Staat voor daily moving average toch? Ik wil die graag in Tradingview tonen maar kan niet goed vinden welke indicator ik moet hebben (incl de juiste settings). Heeft iemand die voor mij? En eventueel andere Tradingview indicatoren die men hier gebruikt? Thanks!anti elppa schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:09:
[...]
7dma 59k
60k als horizontaal historisch level
tussen 61,7 en 62,2k zitten 50dma en de 200dma.
64,2 de 100dma
Zit er maar 1 ding op voor de Japanners:BTC100K2021 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:23:
Bank of Japan doet er een persberichtje uit dat ze de rente niet verder verhogen en alle kleuters van Wallstreet zijn weer even tevreden.
Die Japanners hebben een groot probleem, na tientallen jaren van deflatie of een inflatie van nagenoeg 0 is de inflatie nu bijna 3%.
Rente verlagen, printer aan en Bitcoin kopen, daarna hyper bitcoinization et voila.
Japan is er ook aan gelegen de rente laag te houden. Neem maar eens een kijkje naar de schuld van Japan.BTC100K2021 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:23:
Bank of Japan doet er een persberichtje uit dat ze de rente niet verder verhogen en alle kleuters van Wallstreet zijn weer even tevreden.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Japan moet zorgen voor meer kinderen, net als wij overigens. Kijk nu hebben ze in Afrika nog een nadeel of wat, maar als daar de jongeren wakker worden hebben wij in het bejaarde Europa een serieus economisch probleem. Dan gaan de bootjes rap de andere kant op varen.MrFX schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:38:
[...]
Japan is er ook aan gelegen de rente laag te houden. Neem maar eens een kijkje naar de schuld van Japan.
Of de productiviteit moet eindelijk weer eens gaan groeien, en dus moeten we af van alle muntthee vaders en moeders die 3 dagen per week recreatief werken. Of AI omarmen.
Buy more bitcoin.

Ik lees hier vaak dat men minder wil werken.CornermanNL schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:47:
[...]
Japan moet zorgen voor meer kinderen, net als wij overigens. Kijk nu hebben ze in Afrika nog een nadeel of wat, maar als daar de jongeren wakker worden hebben wij in het bejaarde Europa een serieus economisch probleem. Dan gaan de bootjes rap de andere kant op varen.
Of de productiviteit moet eindelijk weer eens gaan groeien, en dus moeten we af van alle muntthee vaders en moeders die 3 dagen per week recreatief werken. Of AI omarmen.
Buy more bitcoin.
Buy less Bitcoin, buy shitcoins!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
The others moeten meer werken, wij niet, natuurlijk niet. Gekkie.Coldcat schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:50:
[...]
Ik lees hier vaak dat men minder wil werken.
Buy less Bitcoin, buy shitcoins!
De bitcoin etf ziet we wat treuriger uit alleen. Zelfs als de verkopen gebruikt zijn om eth etf te kopen is het nog ruim negatief.
https://farside.co.uk/?p=997
Als je inzoomt op een dip ziet het er altijd treurig uit. Feit is dat er maandelijks (zeker gemiddeld) miljarden in de ETF's stromen.mjjveldt schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:52:
[...]
De bitcoin etf ziet we wat treuriger uit alleen. Zelfs als de verkopen gebruikt zijn om eth etf te kopen is het nog ruim negatief.
https://farside.co.uk/?p=997
Gaat uitstekend
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zHcs9tc0v8PNJjstVi8P8auS.gif?f=user_large)
Misschien heb je het al 10x uitgelegd en heb ik het gemist..
Waarom niet een deel van je inleg in Bitcoin, waarom alleen alts? Zeker als je speelt met grotere bedragen kun je prima spreiden en dan heb je toch wat meer zekerheid dat je inleg over 10 jaar meer waard is dan allerlei alts die of x10/x100 gaan of -99%?
Make werken great again.CornermanNL schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:52:
[...]
The others moeten meer werken, wij niet, natuurlijk niet. Gekkie.
Because i am an idiot.Nopheros schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:59:
[...]
Misschien heb je het al 10x uitgelegd en heb ik het gemist..
Waarom niet een deel van je inleg in Bitcoin, waarom alleen alts? Zeker als je speelt met grotere bedragen kun je prima spreiden en dan heb je toch wat meer zekerheid dat je inleg over 10 jaar meer waard is dan allerlei alts die of x10/x100 gaan of -99%?
Is het op dit moment 100% Rendier?zwembroek schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:10:
[...]
Because i am an idiot.Ik ben de laatste dagen van alles aan het overwegen met betrekking tot derisken / her balanceren. Mijn tijdlijn is alleen geen 10 jaar. Max ergens in 2025.
Ik hoop alleen dat je bewuste keuzes maakt, en niet ineens besluit met leverage x5 je verliezen probeert goed te maken. Ga je straks nog rekter kerel, DCA gewoon BTC iedere week/maand en denk long term.zwembroek schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:10:
[...]
Because i am an idiot.Ik ben de laatste dagen van alles aan het overwegen met betrekking tot derisken / her balanceren. Mijn tijdlijn is alleen geen 10 jaar. Max ergens in 2025.
Met alts mag je tijdlijn idd niet langer zijn dan de huidige bullrun.zwembroek schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:10:
[...]
Maar bij Bitcoin...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2BPWQzU1QWdRRNenFmKlRixO.gif?f=user_large)
Nopheros schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:17:
[...]
Met alts mag je tijdlijn idd niet langer zijn dan de huidige bullrun.
Maar bij Bitcoin...
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Zvne3Qd40aprLsIlyxm7Gag2.gif?f=user_large)
Baby rendier?
70% ongeveer.
Ik heb nog nooit het idee gehad iets met leverage te doen. Dan kan ik beter meteen alles aan een goed doel geven.Vis schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:15:
[...]
Ik hoop alleen dat je bewuste keuzes maakt, en niet ineens besluit met leverage x5 je verliezen probeert goed te maken. Ga je straks nog rekter kerel, DCA gewoon BTC iedere week/maand en denk long term.
zwembroek schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:30:
[...]
Ik heb nog nooit het idee gehad iets met leverage te doen. Dan kan ik beter meteen alles aan een goed doel geven.
:fill(white):strip_exif()/f/image/OKZRSGWCl6rfCY4ckqs0xpTF.png?f=user_large)
$TAO VS AI shitcoins, starring $RNDR, $ASI, $NEAR 🤭 pic.twitter.com/TWTnUv1aBH
— DailyTaoMemes (@DailyTaoMemes) 9 juni 2024
$RNDR bros trying to convince the $TAO community that their project has some utility within the AI space 😂 pic.twitter.com/NDpXIMB1zx
— DailyTaoMemes (@DailyTaoMemes) 10 juni 2024
And on a serious note. Als de andere 30 procent dan PAAL is vermoed ik? Zou ik toch minstens terugschalen naar 15% paal 15% rendier en 70% Bitcoin.
Iemand anders zou zeggen alles in BTC flikkeren nu het nog kan maar de degen wil ook wat toch.
Met max. 2025 komt er toch weer een bepaalde druk/ stress bij kijken en dat is onnodig.
Zeker voor als het toch allemaal wat anders zou lopen en het wordt bijvoorbeeld 2026, 2027.
Ik zeg verder ook maar wat maar stress is no bueno.
Fijne en deugddoende vakantie gewenst in ieder geval
ja klopt. Zoek gewoon ff op daily moving average bij indicators. Kom je er hele ladingen tegen.bsmpower schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:29:
[...]
Staat voor daily moving average toch? Ik wil die graag in Tradingview tonen maar kan niet goed vinden welke indicator ik moet hebben (incl de juiste settings). Heeft iemand die voor mij? En eventueel andere Tradingview indicatoren die men hier gebruikt? Thanks!
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!