[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 250 Laatste
Acties:
  • 943.666 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:53
BTC Dominance:

Vandaag: +0,08%
Week: +1,73%
Maand: +3,73%
6 Maand: +7,59%
YTD: +10,7%
12 Maand: +13,19%

Shitcoiners die een nieuwe memecoin zien:

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/Ud_GNu3wwcMAAAAC/ooo-piece-of-candy.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Die 69k duurt maar lang.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:38

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:10:
[...]

Because i am an idiot. :) Ik ben de laatste dagen van alles aan het overwegen met betrekking tot derisken / her balanceren. Mijn tijdlijn is alleen geen 10 jaar. Max ergens in 2025.
Je moet het uit je hoofd zetten dat je een altcoiner bent. Als je serieus wilt de-risken dan ontkom je er niet aan een gedeelte in BTC te hebben.

In de bear is het het juiste moment om altcoins kopen. Als ze omhoog schieten zoals bij het doorbreken van de ATH zou je een deel kunnen verkopen, om in ieder geval de inleg veilig te stellen. Dan heb je een moonbag als het echt doorgaat. Dat is nu te laat.

Nu zitten we in een periode die volgens de historie het begin van een nieuwe leg omhoog kan zijn (kan nog een paar maanden duren). Echter met de shit die allemaal gaande is (is nooit anders geweest) kan dat ook anders uitpakken. Er is al een grote piek geweest bij veel shitcoins, dus ook veel bagholders.

Bitcoin zal ongetwijfeld wel weer bijtrekken in de toekomst ongeacht welk scenario zich uittspeelt. Maar bij alle gure altcoins weet je dat nooit. Als je in altcoins blijft zitten dan gok je in feite alles op 1 getal op het roulette wiel. En met meerdere shitcoins mag je misschien 10x draaien.

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5d/13-02-27-spielbank-wiesbaden-by-RalfR-094.jpg/1920px-13-02-27-spielbank-wiesbaden-by-RalfR-094.jpg

Mijn favoriete coin is WOZX. Ik dacht dat de combinatie van duurzaamheid en blockchain technology erg interessant zou zijn. Er kwam een hype, maar die was van korte duur. Helemaal obvious dat het een scamcoin was, echter klonk het te mooi.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kocpnfsWvFuruZXxyJNrbI8BFxg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GiseHuZVEcH1mLG4Q9Zv29oD.png?f=fotoalbum_large

Alle shitcoins gaan in meer of mindere mate dit pad bewandelen. Er zit niet voor miljoen miljard waarde in zo'n gure internetmunt. Daarvoor zijn er teveel, te divers en wordt er te weinig gebruik van gemaakt.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
@zwembroek Je kunt ook prima uitcashen, de markt ff een paar weken/maanden laten zijn voor wat het is, genieten/focussen op wat belangrijk is en daarna hergroeperen met een frissere mindset.

De wereld stopt niet met draaien als je even geen crypto hebt. Er komen altijd nieuwe kansen.

Niemand weet hoe het gaat lopen maar als je nu geforceerde beslissingen gaat maken omdat je een bepaalde tijdsdruk ervaart dan is dat natuurlijk vragen om problemen... Ook al stop je het in Bitcoin. Die kan ook 15k zakken. Niemand die het momenteel weet.

Je gaf in een eerdere post aan break-even te staan, je hebt dus je start kapitaal nog en het is je eerder gelukt dit flink uit te breiden.

Ik wil je niet down proberen te praten of je van je doelen afpraten. Maar als ik je berichten lees dan zie ik toch frustratie/teleurstelling over hoe het afgelopen maanden gelopen is en dat gaat vermoedelijk je keuzes beïnvloeden als je jezelf niet de tijd gunt om dat te verwerken en achter je te laten. Je lijkt door tegenslagen die drive en energie te missen en zodra het een 'moetje' wordt gaan dingen vaak de andere kant op.

Er is niets mis met een reset, sowieso zou ik proberen die 2025 los te laten die bij je oude plan hoorde.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qAvjn9NqCnaduwiNukzP-oshIgM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1rmmraZ3IP2pzsYFZiUFVnx2.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Jezus _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gzWt7jCTLtW0g8FrxvDEuujGwC8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gvqL6cZFPQFddWNoWGjNEQ3h.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een absolute shitcoin. 2de hack in 2 jaar tijd. Was albt voorheen. Nederlands muntje.
Ook nog ergens gehad in het verleden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 13:27:
@zwembroek Je kunt ook prima uitcashen, de markt ff een paar weken/maanden laten zijn voor wat het is, genieten/focussen op wat belangrijk is en daarna hergroeperen met een frissere mindset.

De wereld stopt niet met draaien als je even geen crypto hebt. Er komen altijd nieuwe kansen.

Niemand weet hoe het gaat lopen maar als je nu geforceerde beslissingen gaat maken omdat je een bepaalde tijdsdruk ervaart dan is dat natuurlijk vragen om problemen... Ook al stop je het in Bitcoin. Die kan ook 15k zakken. Niemand die het momenteel weet.

Je gaf in een eerdere post aan break-even te staan, je hebt dus je start kapitaal nog en het is je eerder gelukt dit flink uit te breiden.

Ik wil je niet down proberen te praten of je van je doelen afpraten. Maar als ik je berichten lees dan zie ik toch frustratie/teleurstelling over hoe het afgelopen maanden gelopen is en dat gaat vermoedelijk je keuzes beïnvloeden als je jezelf niet de tijd gunt om dat te verwerken en achter je te laten. Je lijkt door tegenslagen die drive en energie te missen en zodra het een 'moetje' wordt gaan dingen vaak de andere kant op.

Er is niets mis met een reset, sowieso zou ik proberen die 2025 los te laten die bij je oude plan hoorde.
Je vat het heel mooi samen. Dit is precies zoals ik er nu over denk. Het stug door hodlen heeft helaas niet goed uitgepakt. Als ik uitstap dan blijf ik sowieso eerst in stables. Zal je net zien dat dit toch de bodem was. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Zwembroek trading inc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pBykZ9GGcl-sa6Xctml5JJruPbM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/L08ZjiSDdA3g7EnTReTXcmol.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YnhQBhg-zRBupnYnxchlP2qnpjM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FXymLjGojTYDyH058D7yV0Dl.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Nu de vraag of we dit ook echt gaan zien, en of we dit uberhaubt in het overzicht terug gaan vinden morgen.

Mijn gevoel zegt van niet. De hoeveelheid is verder niet heel erg boeind. Is maar mini flufje

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 13:43:
[...]

Je vat het heel mooi samen. Dit is precies zoals ik er nu over denk. Het stug door hodlen heeft helaas niet goed uitgepakt. Als ik uitstap dan blijf ik sowieso eerst in stables. Zal je net zien dat dit toch de bodem was. :+
Die kans is aanwezig maar het kan net zo goed nog een paar maanden langzaam doorbloeden. Als ik het wist zou ik het met je delen :+

Feit blijft dat je (mede door je opgelegde tijdlijn) de strijd aangaat met scalpers/traders en een heleboel andere mensen die wel bereid zijn long term aan te gaan.

Dan sta je al 2-0 achter in een nichémarkt (altcoins) die 100% draait om zelfverrijking (in mijn optiek).

De kans wordt daarmee groter dat je geld in de zakken van anderen verdwijnt die wel rustig en gecalculeerd het spel spelen en niet handelen uit druk of noodzaak.

Het is je eerder gelukt de hype te spotten en daar winst uit te slaan. Hypes blijven komen en gaan. Het enige wat je niet gelukt is, is om deze winst te waarborgen.

Als je ervoor zorgt dat je nu niet door vertroebelde focus je inleg erdoor jaagt, waarom zou het je dan niet nogmaals lukken? Je beschikt over de kwaliteiten en bent de volgende ronde alleen maar sterker door ervaring, mits je jezelf de tijd gunt te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:42

knakworst

Get more sats!

Ether rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:10

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@knakworst de wat?

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_q_usCOrRLfGIjxZ0W0-FXjdQ7jzhfMIXRVfuULw7Ax2HI5wOhe4owFP7&s=10

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dit keer de Chinezen die aan het dumpen zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 07-08-2024 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-06 16:08
Zeg Jaapio, ben je nu advies aan het geven met de "detox" die zelf hier af en toe uitvoert? :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BTC100K2021
D_Jeff schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 14:38:
Zeg Jaapio, ben je nu advies aan het geven met de "detox" die zelf hier af en toe uitvoert? :+
Is geen detox, dan mag hij gewoon niet meer computeren van zijn vrouw.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
D_Jeff schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 14:38:
Eigenlijk wel he :X

Fucking irritante betweter ben ik soms. Anderen advies geven terwijl mijn eigen zaakjes gewoon 1 grote combi van falen, complete chaos en exorcisme (lang verhaal) zijn.

@zwembroek luister vooral niet naar mij dus! :+

Libelle kalender wijsheden hiero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nee niet de straling in de lucht, maar die second best crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-06 09:00
Toch alweer 15% in de plus op mijn aankoop van maandag. What a time to be alive.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:10

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@knakworst ohhhh, sorry. Ik omring mij in dit leven alleen met winnaars O-)

Grapje joh, die Iranezen laten lang op zich wachten dus ik verveel me.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 14:40:
[...]

Is geen detox, dan mag hij gewoon niet meer computeren van zijn vrouw.
hahahaah computeren, word hier ff op de woensdag middag 30 jaar terug in de tijd geschopt

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 14:51:
[...]

hahahaah computeren, word hier ff op de woensdag middag 30 jaar terug in de tijd geschopt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SnY3hWfEw6-6SGFMBwdgC4mTfr8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OdwxFWK1H0qF7i3MtZIFOD4L.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:35
Ze is gewoon bezorgd dat je vierkante ogen krijgt...

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 14:43:
[...]

Eigenlijk wel he :X

Fucking irritante betweter ben ik soms. Anderen advies geven terwijl mijn eigen zaakjes gewoon 1 grote combi van falen, complete chaos en exorcisme (lang verhaal) zijn.

@zwembroek luister vooral niet naar mij dus! :+

Libelle kalender wijsheden hiero.
Voor nu heb ik mijn beslissing genomen. Het is de afgelopen dagen groen dus als ik tijdelijk wil uitstappen moet dat in het groen. Daarom nu volledig in USDT. Ik snap dat ik dit natuurlijk de rest van de bull om de oren krijg met memes als we vanaf nu up gaan. Maar ik kom sterker terug. I will be back.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 15:06:
[...]

Voor nu heb ik mijn beslissing genomen. Het is de afgelopen dagen groen dus als ik tijdelijk wil uitstappen moet dat in het groen. Daarom nu volledig in USDT. Ik snap dat ik dit natuurlijk de rest van de bull om de oren krijg met memes als we vanaf nu up gaan. Maar ik kom sterker terug. I will be back.
Have fun staying poor.

Nee misselijk geintje natuurlijk, kon het niet laten :+

Geniet van je vakantie en pas goed op je moeder. De rest komt later d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-06 16:08

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
bsmpower schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:29:
[...]

Staat voor daily moving average toch? Ik wil die graag in Tradingview tonen maar kan niet goed vinden welke indicator ik moet hebben (incl de juiste settings). Heeft iemand die voor mij? En eventueel andere Tradingview indicatoren die men hier gebruikt? Thanks!
Ik heb het script met daarin de MA's die ik het meest gebruik zojuist gepubliceerd op TradingView, als het goed is kan je deze opzoeken en toevoegen: https://www.tradingview.com/script/84nOvDWc-TaroNL-MA-s/.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 19:32

Vis

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TH0ksd7GbXhK04Ya_-QwsSTH6s0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g51Ytsx1KBDdkSvmw4cUNgQz.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
deze vind ik toch beter. beetje die 1e 2 video's van hem geoptimaliseerd. Vooral dat muziekje eronder. epic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 12:49
[...]

It's riskier to be out of Bitcoin than in Bitcoin... Maar ik snap je hoor, heb ook een deel klaar staan voor de volgende pump :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sh4d0wman schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 14:49:
@knakworst ohhhh, sorry. Ik omring mij in dit leven alleen met winnaars O-)

Grapje joh, die Iranezen laten lang op zich wachten dus ik verveel me.
Dat doen ze natuurlijk op vrijdagavond als die mensen in Israël moeten rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
knakworst schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 15:43:
[...]

Dat doen ze natuurlijk op vrijdagavond als die mensen in Israël moeten rusten.
En ik maar denken dat ze op donderdag dipdag al zouden beginnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
zwembroek schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 17:53:
Hebben die Bitcoiners eindelijk hun gewenste topic en dan verneuken ze het binnen een uur haha. Totaal verdorven door dit topic. Blijf nou maar gewoon hier.
[Afbeelding]

En @BTC100K2021 had nog wel wat memes verwacht daar. Haha.
BTC100K2021 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 18:30:
[...]

Ik heb een heel slecht track record met alts. Alles wat ik aanraak verandert in stront. Maar in deze situatie ga ik deze gave gebruiken.

Daarom heb ik een zakje ASTAR gekocht, die kun je vast toevoegen op deadcoins.com.
@zwembroek ik had je al gewaarschuwd :+

Nee maar serieus: goede beslissing. Even vanaf de zijlijn je optie afwegen dan weer je keuze maken.

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-08-2024 16:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:18
En volgens mij vallen we nu aan de onderkant uit deze wedge. Als we eronder sluiten zullen we vast eerst nog even ergens een test krijgen voordat we definitef naar beneden toe breken.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
mjjveldt schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 15:55:
[...]

En volgens mij vallen we nu aan de onderkant uit deze wedge. Als we eronder sluiten zullen we vast eerst nog even ergens een test krijgen voordat we definitef naar beneden toe breken.
Definitief als in 6 cent definitief?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31D8qqR41O15DTLtstOD89S9c-w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vdeo2PPirlS6BJYrcQP46aJ5.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Hoeveel BTC zou er bij Grayscale zijn gekocht via de Japan Carry Trade route?

Kan nog wel eens actie op gaan leveren, worden we als escape van het financiële systeem alsnog genaaid door dat systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 15:12

Aeronaut

almelo15 alt

BTC100K2021 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 15:54:
[...]

[...]

Ik overweeg ook een zakje Aerodrome, zou ik het doen @Aeronaut ?
2X een sub 50c gemist?..

maar mn 2centjes
mooie hamer in de maak op de weekly en een higher low op de weekly. mooi vooruitzicht iedergeval.

daarnaast bijna alle ETH etfs zitten op CB.. daar wordt/zal de usdc/eth op het Base netwerk goed gebruik van worden gemaakt om de kosten te drukken.

maar gaat in leverage mee met de btc/eth... dus de swings zijn.. zeer immens.

Kopen? altijd. Slim? wie weet. nu doen? wellicht een echte doorbraak van btc afwachten. voelt nu echt futloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
Sowieso 6 cent!, dan ga ik all in.

Maar ik verwacht eerst 54k en misschien 52.5. en in het slechtste geval gaan we voor de swing low op 49k ;-)

Heb mijn stop profit staan voor mijn long en alerts om te bepalen of ik weer instap

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakutoRadiance
DED/REKT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AApE8-JRZumsYeqnMoar21layjE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jozPo6JD2yBHkyoGZwNhIwsd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 15:12

Aeronaut

almelo15 alt

is denk meer afgeketst op het neergaande lijn.

alles komt beetje samen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PqPjLpJL4C0vcyGeJfThoy7t32I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sh94oZkn0KutR2wOqDIEvcj7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Allemaal maar matigjes met de stonks 2 procent omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:24

HollovVpo1nt

I like gadgets

Zo, er heeft iemand weer even op de verkoop knop gedrukt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakutoRadiance
Pff het verschil tussen deze drop en de vorige is zo bizar nu ik zo even terug kijk, zo bizar veel sneller

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_4S77R3e7fkZpwneQ7A6cQVHu2k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/idRG3dUbFyElMe4ReRuRue5H.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
TakutoRadiance schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 16:46:
Pff het verschil tussen deze drop en de vorige is zo bizar nu ik zo even terug kijk, zo bizar veel sneller

[Afbeelding]
Onder de noemer papgrappen;

Wat is de favoriete drop van @anti elppa?

spoiler:
TtrekdropDrekdrop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hXEJHfa0wcZAQmIdsvYeKPVGeuE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ndGEinrMXbtTXQr5kDzm9Szj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakutoRadiance
FrambozenTaart schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 16:53:
[...]

spoiler:
TtrekdropDrekdrop.
Muntendrop, coin drops...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:39
[...]

spoiler:
TtrekdropDrekdrop.
spoiler:
Ttrekdrop Drekdrop Crackdrop

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:19
Pelox schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 17:12:
[...]

spoiler:
Ttrekdrop Drekdrop Crackdrop
Hier, met je spoiler

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FqCMbEVqVkNWuHqoEGc04aOiyMA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fLiFiFjgilFE15ppVMLAdU3R.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-05 17:20
[...]

spoiler:
TtrekdropDrekdrop.
Ik denk dat hij dit snoepjes wel lust
http://www.maryhillmaple.ca/maple-nibblet-candy.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

TakutoRadiance schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 16:46:

[Afbeelding]
Staan we op de $40k? Nee daarvoor is het hier te rustig…. Alhoewel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ziet er wel goed uit voor de oranje pil deze btc dominance.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IM9Ky3EgQW4pOWl2YjzV0dhQa_g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VIgMA53uQVlSQDTZ5U1dg0Xo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 18:29
Hij brengt me wel op een idee om je hardware wallet erin te verstoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 18:10:
Hij brengt me wel op een idee om je hardware wallet erin te verstoppen.

[Twitter]
Ik dacht in een van de goudbaren

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c6/Gold_bullion_2.jpg

Zo'n klomp metaal is ongeveer $1,000,000.... Dat is me toch te kostbaar om een gaatje in te boren. :D

Goud is wel zacht. Eenvoudiger om je SEED phrase in te slaan op de onderkant.

[ Voor 17% gewijzigd door Coldcat op 07-08-2024 18:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Zeg wat je wil, maar er zit een duidelijke correlatie stocks <-> BTC op dit moment :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
Morgen wordt double dip donderdag.

Egypte heeft een niet veel voorkomende notamgepubliceerd waarin geen vluchten over Iran toegestaan zijn tussen 01 en 04 op donderdagnacht. Dus dat zou zomaar het moment kunnen zijn dat Iran losgaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-06 18:51
mjjveldt schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 19:14:
Morgen wordt double dip donderdag.

Egypte heeft een niet veel voorkomende notamgepubliceerd waarin geen vluchten over Iran toegestaan zijn tussen 01 en 04 op donderdagnacht. Dus dat zou zomaar het moment kunnen zijn dat Iran losgaat.
https://www.jpost.com/middle-east/iran-news/article-813765

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:57
Hopelijk komt Israël met een timeframe van 01:00 tot 01:05 dan zijn we van dat getroll van die Iraniërs ook weer even verlost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:27
U.S. beurzen ondertussen alweer in het rood :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Coldcat schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 18:28:
[...]

Ik dacht in een van de goudbaren

[Afbeelding]

Zo'n klomp metaal is ongeveer $1,000,000.... Dat is me toch te kostbaar om een gaatje in te boren. :D

Goud is wel zacht. Eenvoudiger om je SEED phrase in te slaan op de onderkant.
Zet je toch wel aan t denken. Een stuk metaal wat een villa waard is. Of een stukje lucht op een app die veel winst geeft, of je arm maakt.

Doe mij maar 12 kg rodium. :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Goed man, dumpen die handel. Tijd voor nieuwe lows.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 23:16:
[...]

Ik zie liever niks boven de 60, eigenlijk zelfs hier op 57 afwijzen. Wil de low nog 1x pakkken en dan up, maar we zullen zien of we dat krijgen.
So far.. so good?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
tomtom901 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:23:
Goed man, dumpen die handel. Tijd voor nieuwe lows.
Nieuwe lows zou me verbazen. Die laatste was toch een soort liquidity crash. Veel minder dan bij covid, maar toch. Zie dat nu niet snel nog een keer zonder horror macro nieuws. 52 kan uiteraard wel. Maar das geen nieuwe low. Dat zou prima zijn als lower high op de daily.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:49:
[...]

Nieuwe lows zou me verbazen. Die laatste was toch een soort liquidity crash. Veel minder dan bij covid, maar toch. Zie dat nu niet snel nog een keer zonder horror macro nieuws. 52 kan uiteraard wel. Maar das geen nieuwe low. Dat zou prima zijn als lower high op de daily.
Maar zoals ik al liet zien zit er ook veel liquidity onder 48k, voornamelijk nieuwe longs met hun stop daar. Dus het kan zeker

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:50
tomtom901 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 23:16:
[...]

Ik zie liever niks boven de 60, eigenlijk zelfs hier op 57 afwijzen. Wil de low nog 1x pakkken en dan up, maar we zullen zien of we dat krijgen.
Ben ik de enige die hier een Pingo déjà vu krijgt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
GioStyle schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:51:
[...]

Snap het niet? :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
Een user die op weg naar de 69k telkens hoopte op een dip naar 38k, en short term ongelijk kreeg. Daarmee werd het een running gag.

Wat niemand lijkt te herinneren is dat ze daarna nog maanden de kans heeft gehad om onder de 20k te kopen en dus spekkoper is.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEnIngrid
  • Niet online
[...]

Je bent niet de enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
MrMrq schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:56:
[...]

Een user die op weg naar de 69k telkens hoopte op een dip naar 38k, en short term ongelijk kreeg. Daarmee werd het een running gag.

Wat niemand lijkt te herinneren is dat ze daarna nog maanden de kans heeft gehad om onder de 20k te kopen en dus spekkoper is.
Oh, haha. Maakt me verder weinig uit of die dip er komt of niet hoor, het lijkt me alleen steeds waarschijnlijker worden. :). Dan koop ik nog wat bij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
tomtom901 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:58:
[...]

Oh, haha. Maakt me verder weinig uit of die dip er komt of niet hoor, het lijkt me alleen steeds waarschijnlijker worden. :). Dan koop ik nog wat bij.
Linksom of rechtsom, de echte moraal van het verhaal is dat er hier een vrouw is geweest.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
Maar long term zie je nog wel een ATH gebeuren het komende jaar?

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
MrMrq schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:00:
Maar long term zie je nog wel een ATH gebeuren het komende jaar?
Ik denk niet dat 72k de top was inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
[...]

Idem!

Ik dacht er ook elke keer aan maar, we mochten niet meer over deze persoon met paraplu praten.
(Of was het een Teletubbie met paraplu? )

Die kwam hier op het forum en was de tijd dat ze er was super actief en vervolgens weer met de noorderzon vertrokken.

[ Voor 22% gewijzigd door elektriekert op 07-08-2024 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
tomtom901 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:03:
[...]

Ik denk niet dat 72k de top was inderdaad.
Ik weet het nog niet zo zeker. De macro valt op het verkeerde moment tegen, net als de nieuwe instroom van retail. Ik was al niet zo bullish voor de top van deze cycle en nu dit.

Kortom. Fear.
Ik maak dus nog een haffeltje fiat over.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
MrMrq schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:08:
[...]

Ik weet het nog niet zo zeker. De macro valt op het verkeerde moment tegen, net als de nieuwe instroom van retail. Ik was al niet zo bullish voor de top van deze cycle en nu dit.

Kortom. Fear.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet perse op zoek ben naar de ultieme ATH want zelfs een rotatie van hier naar 70 is al dikke 20%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

MrMrq schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:08:
[...]

Kortom. Fear.
Dat dacht ik een paar weken terug ook. Tot iemands oor opeens een kogel kopte en het allemaal weer als een malle de andere kant op ging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
elektriekert schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:06:
[...]

Idem!

Ik dacht er ook elke keer aan maar, we mochten niet meer over deze persoon met paraplu praten.
(Of was het een Teletubbie met paraplu? )

Die kwam hier op het forum en was de tijd dat ze er was super actief en vervolgens weer met de noorderzon vertrokken.
Ik moest ff goed nadenken @elektriekert maar dat was inderdaad een bizarre plottwist van de pinguin _O- paraplu voor de vervelende buurman ofzo toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hCeLxL8LbSj4gp5M6dIen8MUwoM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yhlzPNh7YjVwLR6opMENaS1J.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 18:29
vanochtend had ik deel MUMU en WIF verkocht, zojuist voor beide weer wat gekocht d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Oh god, pingo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Haha classic pingo. Kan me alleen niet meer herinneren of ze zelf weg gegaan was of dat ze een ban gekregen heeft. Niemand nam er iig meer serieus na paar maanden. Toch komen er maar weinig echte trollen hier. Ja af en toe 1 voor paar dagen. Maar zoals a87 en pingo zie je ze maar zelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:00:
[...]

Haha classic pingo. Kan me alleen niet meer herinneren of ze zelf weg gegaan was of dat ze een ban gekregen heeft. Niemand nam er iig meer serieus na paar maanden. Toch komen er maar weinig echte trollen hier. Ja af en toe 1 voor paar dagen. Maar zoals a87 en pingo zie je ze maar zelden
Die a87 was wel echt een classic idd, die andere heb ik somehow gemist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:00:
[...]

Ging eerst gewoon gezellig totdat de downtrend inzette en ze haar buyorders belangrijker vond dan de winsten van de rest van het topic.

Vanaf toen was het aangeschoten wild.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
Voor mijn gevoel was A87 voor Pingo.. maar ik zit hier ook al te lang.. zoveel users gekomen en (rekt) gegaan over al die jaren.. zowel financieel als mentaal..

[ Voor 41% gewijzigd door Pelox op 07-08-2024 22:08 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
tomtom901 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:01:
[...]

Die a87 was wel echt een classic idd, die andere heb ik somehow gemist.
Ja heb em nog 1 ltc gegeven nadat ie weer eens gehunt was. Money well spent, puur entertainment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Pelox schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:04:
Voor mijn gevoel was A87 voor Pingo.. maar ik zit hier ook al te lang..
Nee tegelijk volgens mij, waarbij pingo maar paar maanden en a87 gok iets van 1 a 1,5 jaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
En nu zitten jullie met mij opgescheept. O+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:04:
Voor mijn gevoel was A87 voor Pingo.. maar ik zit hier ook al te lang..
A87 was eigenlijk best wel een goeie gast, wel een vreemde vogel maargoed. Boel mee gelachen. Totdat corona kwam en hij compleet verwapte.

Toen werden de modjes NSB'ers genoemd enzo als ze complotten weghaalde.

Blijft ergens jammer hoe dat gelopen is met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:06:
[...]

A87 was eigenlijk best wel een goeie gast, wel een vreemde vogel maargoed. Boel mee gelachen. Totdat corona kwam en hij compleet verwapte.

Toen werden de modjes NSB'ers genoemd enzo als ze complotten weghaalde.

Blijft ergens jammer hoe dat gelopen is met hem.
Hahaha idd ja. Nu ik er aan terug denk was ie er zeker wel 2 jaar. Idd wel zonde.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Fucking hell!
Is dat alweer bijna 3 jaar geleden! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
elektriekert schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:10:
[...]

Fucking hell!
En nog geen 420k op de borden.. -O-

Verlengde fiets my ass!

Zero.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
A87 liep hier in 2018 al inderdaad.
Apart kereltje.

Toch een mooie quote van iets later:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rQRcKezgAfUYN1JQJjYHCovVFN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q5yp11KqJc0nDaLmshhe3R65.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

elektriekert schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:10:
[...]

Fucking hell!
Nog 1 jaar dus tot de ATH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Alpina schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:12:
A87 liep hier in 2018 al inderdaad.
Apart kereltje.

Toch een mooie quote van iets later:

[Afbeelding]
Schitterend _O-
Pagina: 1 ... 9 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!