“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Moet zeggen dat het rouwproces me best meevalt.
Stap 1 is oke.....maar dan stap 2...Darrell schreef op woensdag 11 september 2024 @ 21:21:
Heb van het weekend eindelijk de knoop doorgehakt en mn scheiding van Celer in werking gezet en ingeruild voor een extra zak ICP.
Moet zeggen dat het rouwproces me best meevalt.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/o5glUYoTqZQXterj7ebqzeq8.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pwumYYDDZRYwcav8L4ZabJ0I.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VNpynRmubMItpuAOwPHI1JgL.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CtsoCuRgaEfCU71F6Xo5ULni.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HVDHLR5po7t57iIxy6LLJqxl.jpg?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op woensdag 11 september 2024 @ 21:27:
[...]
Stap 1 is oke.....maar dan stap 2...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/URD8EG8fZE2jXlx8PtLFJzHZ.gif?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/fkUpka2o9tuTmT4K5CWvsDTx.png?f=user_large)
Wazzup bitches?
Was een tijdje met vakantie, toen ziek, toen verveeld. Dus ik heb een auto besteld. Dat duurt even...
Goed te zien dat één persoon me miste en de rest het niet kan boeien. Precies het ekte leven!
Ik ga jullie nu allemaal rapparteren en wispe vol op z'n bakkes zoenen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gerapparteerd.tomtom901 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 21:34:
Psst, BTC, kijk eens naar NVDA. Nu jij, shitcoin
:strip_exif()/f/image/ny2lbFGUwAJfLJteQGg3TQqS.jpg?f=fotoalbum_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
En de boot...Darrell schreef op woensdag 11 september 2024 @ 20:14:
[...]
Of die van @zwembroek die de trein mist.
[Afbeelding]

resusaapje schreef op woensdag 11 september 2024 @ 22:26:
[...]
[Afbeelding]
Wazzup bitches?
Was een tijdje met vakantie, toen ziek, toen verveeld. Dus ik heb een auto besteld. Dat duurt even...
Goed te zien dat één persoon me miste en de rest het niet kan boeien. Precies het ekte leven!
Ik ga jullie nu allemaal rapparteren en wispe vol op z'n bakkes zoenen.
Je hept d'r niks an heur. Hier, m'n auto. Niet eens van crypto gekocht. Niet eens gekocht trouwens. Krijg 'm zomaar!
En ik was ook te lui om 't plaatje bij te knippen. *snok*
:strip_exif()/f/image/VeR357dldBokFbRwPSk0Fc2Y.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door resusaapje op 12-09-2024 00:52 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
110?Aeronaut schreef op woensdag 11 september 2024 @ 19:36:
7 weken met 10% stijging elk is ook prima… dan kijk je naar 110k.. ish
Ik twijfel nog of ik je moet rapparteren voor deze berige uitspraak.
Dat zit wel Schnorr.
Op een groene dag denk ik dat alles moon gaat voor de komende maanden.
Met rood denk ik dat alles naar nul gaat.
Laatste paar keer tegen mijn gevoel in bijgekocht op rode dagen. Hopelijk gaat dat nu goed uitpakken want volgens mij is de bodem geweest en gaan we nu moon!
Ja sorry, al mijn eerste beersignaal ontvangen.Stukfruit schreef op donderdag 12 september 2024 @ 05:35:
[...]
110?
Ik twijfel nog of ik je moet rapparteren voor deze berige uitspraak.
Trek ik deze kaart uit mn AH Dierenpakje. Wordt een koude winter, brrr
:strip_exif()/f/image/aaEN0aNeeqMKf8ZUyZUPLKxI.jpg?f=fotoalbum_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Verwachting is een cut van 4,25% naar 3,65%.
Slecht voor mijn staking rewards op de spaarrekening.
Toch bijzonder dat niemand het daar over heeft, ineens 0,6% eraf is een enorme cut.
[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-09-2024 09:32 ]
https://farside.co.uk/btc/
BTC100K2021 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 09:32:
spaarrekening
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pIcU9FSs7e9QlLqteQtCGyt7.gif?f=user_large)
Boomers gonna boom, anders kan ik niet slapen.
Je interpreteert 'm verkeerd. Het is overduidelijk dat de grote ijsbeer in haar poeperd wordt genomen. Ze wordt dus genaaid. Eigenlijk is dit dus gewoon retebullish!Aeronaut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 08:55:
[...]
Ja sorry, al mijn eerste beersignaal ontvangen.
[Afbeelding]
Lange nacht gehad dat je telefoon niet is opgeladen?Alpina schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:33:
[Afbeelding]
Ze zijn weer mee aan het lezen hoor, was ook opeens uitgelogd en een klein kleurverschilletje bij de likes.
Donuts voor iedereen wanneer de bullrun daar is
Ik laad alleen op het werk op. Skeere tijden.Wispe schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:35:
[...]
Lange nacht gehad dat je telefoon niet is opgeladen?
BUY #XRP BEFORE $40.00 !!! pic.twitter.com/d6O67E7b0A
— STEPH IS CRYPTO (@Steph_iscrypto) 10 september 2024
Bij jou ook al. Ik deed net de tv even aan en dit was het eerste beeld van de screensaver wat ik te zien kreeg....Aeronaut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 08:55:
[...]
Ja sorry, al mijn eerste beersignaal ontvangen.
Trek ik deze kaart uit mn AH Dierenpakje. Wordt een koude winter, brrr
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/8phZI4KsZfdbttJyQGafabey.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik deze, zal wel ivm de rate cuts zijn..zwembroek schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:22:
[...]
Bij jou ook al. Ik deed net de tv even aan en dit was het eerste beeld van de screensaver wat ik te zien kreeg....
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Pyxs5WxgVvCtLBtnyWVeA3NC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6SyuZtRyZwkqbAYV2i29mJCN.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.hln.be/wetens...eling-vanmiddag~af9f7281/
:strip_exif()/f/image/TzXHwUzp4Oyv1iBBfH5WIrnn.jpg?f=fotoalbum_large)
GM Snipers☀️
— The Sniper Club (@RealSniperClub) 12 september 2024
A nice push from $BTC yesterday has us sitting currently at the resistance band 58.5k. With #PPI coming out today at 14h30 CAT we can expect some more volatility in the market.
We're watching these areas today👇
🔴 Resistance around 60k.
🔴 Resistance around… pic.twitter.com/goJQpf74NT
🔴 Resistance around 60k.
🔴 Resistance around 58.5k.
🟢 Support around 56.5k.
🟢 Support around 55k.
nothing stops this train
Je zal maar loslaten en langzaam van dat schip afdrijven
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wat een aanslag voor je ogen sjuuus. Dark mode zoveel chiller and beter voor je ogen, zeker in de avond.Alpina schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:33:
[Afbeelding]
Ze zijn weer mee aan het lezen hoor, was ook opeens uitgelogd en een klein kleurverschilletje bij de likes.
Donuts voor iedereen wanneer de bullrun daar is
Casper toch wel teleurstellend. Zat in die Coinlist token sale (Option 1: 0,015$) en dat staat zelfs negatief.knakworst schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:37:
Celer en Casper krijgen er binnenkort een nulletje bij. Goedkoop op te strijken.
Met staking sta ik misschien op break even. Nu goed max. buy was 1k dus /care eigenlijk. Ik hold dat wel nog steeds.
Portfolio momenteel:
50% cash (dai/usdt)
50% shitcoins (sol, sui, sei, inj, qubic, doge, pepe, wif, vrsc, arrr, chips, seiyan, safe, ait, gpu, cspr en dan nog een hoop < 0,2% die het vermelden niet eens waard zijn)
Gaan we moon, dan zit ik nog steeds oké. Gaan we rekt, dan ook. Dus goede verdeling denk ik.
Kol Nedra schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:33:
Oh man, ik wordt vanaf nu voortaan elke dag herinnert aan ADA, dikke tech hoor!
[YouTube: Satisfactory ADA cut-off voice lines]
:strip_exif()/f/image/Q2FEp5MfYphpgSzsLb8NkvVf.jpg?f=fotoalbum_large)
En gewoon geen BTC, echt hoe danNubtrix schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:24:
[...]
Casper toch wel teleurstellend. Zat in die Coinlist token sale (Option 1: 0,015$) en dat staat zelfs negatief.
Met staking sta ik misschien op break even. Nu goed max. buy was 1k dus /care eigenlijk. Ik hold dat wel nog steeds.
Portfolio momenteel:
50% cash (dai/usdt)
50% shitcoins (sol, sui, sei, inj, qubic, doge, pepe, wif, vrsc, arrr, chips, seiyan, safe, ait, gpu, cspr en dan nog een hoop < 0,2% die het vermelden niet eens waard zijn)
Gaan we moon, dan zit ik nog steeds oké. Gaan we rekt, dan ook. Dus goede verdeling denk ik.

Haha mooi dat verschil. Ik gebruik dat echt nergens, kan er niet aan wennen. Ik werk wel in een fabriek in nachtdiensten en overdag amper daglicht. Misschien ben ik op deze manier blij dat ik toch ergens licht zie?dylan_ schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:16:
[...]
Wat een aanslag voor je ogen sjuuus. Dark mode zoveel chiller and beter voor je ogen, zeker in de avond.
Niet eens Bitcoin?Nubtrix schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:24:
[...]
Casper toch wel teleurstellend. Zat in die Coinlist token sale (Option 1: 0,015$) en dat staat zelfs negatief.
Portfolio momenteel:
50% cash (dai/usdt)

Gewoon, dood of de gladiolen natuurlijk. Hier ook geen BTC hoor.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat is durven hé
Nee serieus, heb de laatste 3 dips telkens BTC gekocht en weer de deur uit met 10 à 20% winst. Momenteel geen BTC, alles verkocht of omgezet in altcoins. Gaan we straks weer naar 50k, dan koop ik weer. Indien niet, dan gaan alts vast wel btc outperformen. Is win/win imo. Leidraad is om voldoende cash te hebben om effectief die dips te kopen.
Your ex girlfriends when Bitcoin hits 250K pic.twitter.com/cyiFrTTAJs
— naiive (@naiivememe) 12 september 2024
nothing stops this train
Ait gaat hier de deur uit als die staking afloopt en ben van plan om Tao en Render nog toe te voegen.
Nubtrix schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:10:
Ook wel benieuwd naar anderen hun portfolio verdeling. Durvers?
Ait gaat hier de deur uit als die staking afloopt en ben van plan om Tao en Render nog toe te voegen.
:strip_exif()/f/image/9gk7Mjyu4TPM2x9VpyMEubQ2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ah een collega van @FrambozenTaartAlpina schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:26:
[...]
Haha mooi dat verschil. Ik gebruik dat echt nergens, kan er niet aan wennen. Ik werk wel in een fabriek in nachtdiensten en overdag amper daglicht. Misschien ben ik op deze manier blij dat ik toch ergens licht zie?
82% BTCNubtrix schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:10:
18% shitcoins
En als Bitcoiner heb je er gratis rode verlichting bij!dylan_ schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:16:
[...]
Wat een aanslag voor je ogen sjuuus. Dark mode zoveel chiller and beter voor je ogen, zeker in de avond.
Dat zit wel Schnorr.
In m'n Trezor:Nubtrix schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:10:
93,60% BTC
4,08% ETH
2,32% SOL
Op Bitvavo 1,4 miljoen PEPE t.w.v. 9,35 euro. Inleg was 20 euro.
De opsomming:Nubtrix schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:10:
BTC 87%
Pepe 5.6%
De rest (LUNA / BONK / WIF / SOL / FLOKI / W / UST / BODEN / ETH) 7.4%
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
wat is er dan over 6 minuten?zwembroek schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:24:
Nog 6 minuten. Popcorn klaar?
En geen Byte? Wat een teleurstellingByteMe_ schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:25:
[...]
De opsomming:
BTC 87%
Pepe 5.6%
De rest (LUNA / BONK / WIF / SOL / FLOKI / W / UST / BODEN / ETH) 7.4%
Rode candle ....
Lekker. Simpel.Nubtrix schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:10:
:strip_exif()/f/image/l8mNWy1Ff9P1lVZd5X5dPvPj.jpg?f=fotoalbum_large)
Nubtrix schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:10:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uS3jYfOSSmm48dXI30E3HTCI.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/J0dycBkLFGJybUHEcHvFSTLc.gif?f=user_large)
PPI 0.2% MoM, Exp. 0.1%
— zerohedge (@zerohedge) 12 september 2024
PPI Core 0.3% MoM, Exp. 0.2%
PPI 1.7% YoY, Exp. 1.7%
PPI Core 2.4% YoY, Exp. 2.4%
MoM is iets hoger, maar met de olie prijs die flink aan het dalen is zal dat deze maand wel (een stuk) lager zijn.
Behalve dan 1 of 2 keer om de 4 jaar waar er plots een hele hoop shitcoins de future blijken te zijn
HA! FOMO!zwembroek schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:48:
Eens kijken of ik ergens een vallend mes kan vangen vandaag. Beetje exposure kan geen kwaad toch?
zwembroek schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:45:
[Twitter]
MoM is iets hoger, maar met de olie prijs die flink aan het dalen is zal dat deze maand wel (een stuk) lager zijn.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0eN9kOGeSaWhdolqDv64PH2h.gif?f=user_large)
Ik weet niet of dat bullish is...wat een freak show...
Hier ook zo'n 99,8% btc en wat verdwaalde shitcoins
Ik lul ook zomaar wat
VET 18%
ETH 13%
andere shitcoins 6%
Ben VET en de andere shitcoins actief aan het afbouwen richting BTC of de ubershitcoin genaamd FIAT. Op weg naar BTC-maxi (en een fluf ETH)
Fascinerend, wat AI maakt van de woorden: Taro, SC, Guera en Wispe.
🚨SCOOP: Grayscale to launch first US XRP trust, paving way for potential ETF@Grayscale is announcing the launch of the U.S.’s first XRP Trust, a so-called “closed-end” fund that will offer accredited investors direct exposure to $XRP.https://t.co/fjUdyAd7Nn
— Eleanor Terrett (@EleanorTerrett) 12 september 2024
:fill(white):strip_exif()/f/image/D3Y4WZ7xQIsmGMJ0IslqEDuo.png?f=user_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Gipsy King op 12-09-2024 15:53 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
10%
21%
14%
42%
24%
Is this time different?
Op de weekly nog niet.zwembroek schreef op donderdag 12 september 2024 @ 15:54:
MACD on the daily for $BTC turning bullish, the last 5 times this crossover took place we had moves upwards of:
10%
21%
14%
42%
24%
Is this time different?
[Afbeelding]
S&P op de weekly wel al reversal.

Nu ben ik serieus benieuwd wat @FrambozenTaart daadwerkelijk als input heeft gebruikt.Moiety schreef op donderdag 12 september 2024 @ 15:43:
[...]
Fascinerend, wat AI maakt van de woorden: Taro, SC, Guera en Wispe.

Graph ziet er best bullish uit, hopen dat BTC standhoudtAeronaut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:03:
Moest even diep graven, maar mn allocatie gevonden
[Afbeelding]
Aeronaut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:03:
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Am6NLF3W3bf2nq70DwH1RW9J.gif?f=user_large)
Aeronaut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:03:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/mcakPYvoGD9nsVW2EpyxQ3aJ.gif?f=fotoalbum_large)
Bullish geitenbende gooi het mandje vol om gains te vlammen.zwembroek schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:04:
[...]
Nu ben ik serieus benieuwd wat @FrambozenTaart daadwerkelijk als input heeft gebruikt.
En dan krijg je een gemuteerde siamese tweeling oma achter een winkelkar met een naakte koeienkop. Waardeloos dat AI.FrambozenTaart schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:17:
[...]
Bullish geitenbende gooi het mandje vol om gains te vlammen.
Probeer het eens zou ik zeggen.tomtom901 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:29:
Zal ik nog een keer wat over NVDA posten of word ik dan weer gerapparteerd?
Als ik wat van onze SC terminologie erin gooi krijg ik het volgende. Niet eens zo slecht gezien de gemiddelde chat hierzwembroek schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:23:
En dan krijg je een gemuteerde siamese tweeling oma achter een winkelkar met een naakte koeienkop. Waardeloos dat AI.
/f/image/ihBnu44Xj6QIjWFUEWLZ6SbT.webp?f=fotoalbum_large)
Nee geintje, vond het ergens op het interwebs, staan wel meer pareltjes tussen.zwembroek schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:23:
[...]
En dan krijg je een gemuteerde siamese tweeling oma achter een winkelkar met een naakte koeienkop. Waardeloos dat AI.
https://www.instagram.com/synthetic_pink
AI kan dingen creëren die eigenlijk nooit visueel aanschouwd zouden moeten worden, maar dat is natuurlijk wel bijzonder om te ervaren.
Toch fascinerend dat de tech die binnen een eeuw de mensheid uit zal roeien nu nog wordt gebruikt voor dit soort geestelijk zieke entertainment.
What a time to be alive.
Nvidia Insider Trading Alert 🚨
CEO Jensen Huang just sold another $25 million worth of $NVDA shares for a total of more than $78 million over the last week.
Nah nee, het wordt nu net pas spannend richting de 59k. 60k is zeker geen gelopen race. komen we daarboven, dan!!!Aeronaut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:35:
geitenbende.. al door 58.5k.. next stop 60
FrambozenTaart schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:33:
[...]
Nee geintje, vond het ergens op het interwebs, staan wel meer pareltjes tussen.
https://www.instagram.com/synthetic_pink
AI kan dingen creëren die eigenlijk nooit visueel aanschouwd zouden moeten worden, maar dat is natuurlijk wel bijzonder om te ervaren.
Toch fascinerend dat de tech die binnen een eeuw de mensheid uit zal roeien nu nog wordt gebruikt voor dit soort geestelijk zieke entertainment.
What a time to be alive.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat ziet er gezellig uit!Guere schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:32:
[...]
Als ik wat van onze SC terminologie erin gooi krijg ik het volgende. Niet eens zo slecht gezien de gemiddelde chat hier
[Afbeelding]
Ik zie vooral bier, lijkt me een foto van de vrijdag sc-bbq.Guere schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:32:
[...]
Als ik wat van onze SC terminologie erin gooi krijg ik het volgende. Niet eens zo slecht gezien de gemiddelde chat hier
[Afbeelding]
Dit ziet er zeker uit als een gathering waar ik graag onderdeel van ben!Guere schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:32:
[...]
[Afbeelding]
Bier, vlees, geen vrouwen, dat wordt echt lachen👊🏻
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!