“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Greyscale moet echt eens gaan kappen met sellenzwembroek schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:05:
ETF inflows gisteren weer positief.
[Afbeelding]
Blackrock is het ook eventjes kwijt
En anders?PHPResource schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 17:21:
[...]
Greyscale moet echt eens gaan kappen met sellen![]()
Blackrock is het ook eventjes kwijt
Anders sturen we A87 en hij die niet genoemd mag worden op ze af.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
BoB is wel bijzonder, beetje als de film: Inception of in IT vergelijkbaar met.. VMware hypervisor met virtuele machines on top.
Next level blockchain. Hier wat meer uitleg:
YouTube: ICP - BOB UNLEASHED on ICP: More Proof of ICP's Inevitable Dominance!
En hier:
https://youtu.be/yfkEpSTc0Co?si=JDXforStUo8XQ0vY
Ik ben er klaar voor. Is tijdens mijn ontbijt dus hopelijk hou ik het binnen...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
zwembroek schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:13:
[...]
En daarnaast moet ik van @Darrell bullish posten anders word ik gerapparteerd en verbannen naar het nieuws, koers en handel topic.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2qfHz0tAcRZ2nMffMWBcOfHu.gif?f=user_large)
De cycle burn rate gaat echt door het dak. 1,7 trillion cycles/s en bij 2,4 wordt icp deflationary.Svenson37 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 18:09:
[...]
BoB is wel bijzonder, beetje als de film: Inception of in IT vergelijkbaar met.. VMware hypervisor met virtuele machines on top.
Next level blockchain. Hier wat meer uitleg:
YouTube: ICP - BOB UNLEASHED on ICP: More Proof of ICP's Inevitable Dominance!
En hier:
https://youtu.be/yfkEpSTc0Co?si=JDXforStUo8XQ0vY
Elke keer dat s2f(x) hopium weer opduikt, bevestigt dat de bear market
Valt mee toch?anti elppa schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 18:00:
saaie bende vandaag zeg. En dan is de herfst ook nog eens begonnen. Jammer dat dat debat tussen die 2 hersenloze niet nu al is, had ik iig een excuus om een bak popcorn leeg te vreten.
Dat gaat erg snel, was eigenlijk een meerjarenplan maar met zo'n PoW blockchain on the ICP blockchain gaat het wel vlot.Darrell schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:03:
[...]
De cycle burn rate gaat echt door het dak. 1,7 trillion cycles/s en bij 2,4 wordt icp deflationary.
Wat ik me afvraag is of er andere tweakers wel begrijpen hoe technologisch revolutionair t.o.v. alle andere Blockchains dit eigenlijk is.
Of roept hier iederen dat ICP een van de zoveelste shitcoins is dankzij de slechte launch in 2021...
ICP is de enige die generic computation heeft weten toe te passen icm blockchain en daar vervolgens BoB op is toch wel erg vet!
Ik wil van je aannemen dat het technisch superieur is aan alles en iedereen en daar de moeder van, maar ik ben hier niet voor de tech maar voor de winsten. En dan telt alleen de hype en de marketing.Svenson37 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:21:
[...]
Wat ik me afvraag is of er andere tweakers wel begrijpen hoe technologisch revolutionair t.o.v. alle andere Blockchains dit eigenlijk is.
Of roept hier iederen dat ICP een van de zoveelste shitcoins is dankzij de slechte launch in 2021...
ICP is de enige die generic computation heeft weten toe te passen icm blockchain en daar vervolgens BoB op is toch wel erg vet!
Niet dat me dat hielp om veel winsten te maken, maar het is de intentie die telt.
Maktub
Ik roep niks.Svenson37 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:21:
[...]
Dat gaat erg snel, was eigenlijk een meerjarenplan maar met zo'n PoW blockchain on the ICP blockchain gaat het wel vlot.
Precies. Voorlopig is ICP nog niet terug bij de 428 dollarMrMrq schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:39:
[...]
Ik wil van je aannemen dat het technisch superieur is aan alles en iedereen en daar de moeder van, maar ik ben hier niet voor de tech maar voor de winsten. En dan telt alleen de hype en de marketing.
Niet dat me dat hielp om veel winsten te maken, maar het is de intentie die telt.
Dat zit wel Schnorr.
Als ik iets heb geleerd in crypto, dan is het wel dat het hebben van de beste technologie nul garantie is op een hoge waardering in prijs.Svenson37 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:21:
[...]
Dat gaat erg snel, was eigenlijk een meerjarenplan maar met zo'n PoW blockchain on the ICP blockchain gaat het wel vlot.
Ach, wij koppelen het aan prijs. Hij zelf vraagt alleen of er meer Tweakers zijn die begrijpen wat een technische kansparel het is.jvel92 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:06:
[...]
Als ik iets heb geleerd in crypto, dan is het wel dat het hebben van de beste technologie nul garantie is op een hoge waardering in prijs.
Zo oprecht en puur zou het vaker mogen zijn in deze space.
Maktub
Dank voor die verwijzing naar de Insane Clown Posse! Niet meer gezien sinds BBB.Stukfruit schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:50:
[...]
Precies. Voorlopig is ICP nog niet terug bij de 428 dollar
Maktub
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Als we nu nog een wedge naar beneden doen dan schraap ik misschien nog wat kruimels bij elkaar om bij te kopen maar het mag nu ook wel moon gaan.
[ Voor 33% gewijzigd door sNielz123 op 10-09-2024 21:55 ]
Het personeel gaat staken. Zouden ze dikke bags ether hebben?Aeronaut schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:47:
Attentie reizigers, volgende halte van de Pumpexpress is 58k. Ik herhaal 58k. Wilt u zo vriendelijk zijn de trein niet te verlaten? Volgend uitstapmoment is 59k. Tot dan
:strip_exif()/f/image/Nc8V6nH5Gu92IwyNFK0EIsGk.jpg?f=fotoalbum_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Klopt. De meest immutable blockchain heeft nog steeds een muntje dat slechts $57.6k waard is. Vet lage waardering voor magic internet money.jvel92 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:06:
[...]
Als ik iets heb geleerd in crypto, dan is het wel dat het hebben van de beste technologie nul garantie is op een hoge waardering in prijs.
Wel bijzonder dat BTC maar ook de futures naar beneden knallen een kwartiertje na start van het debat. Kan me wel voorstellen want als je dit bekijkt geef je wel de hoop op
Helaas wel, gecombineerd met een blaadje op het spoor is het treinstel teruggesleept naar station 56k. Oi oi oi. NO REFUNDSNeoflexNL schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:58:
[...]
Het personeel gaat staken. Zouden ze dikke bags ether hebben?
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kDdrcCqVU46EznrK5TvG89No.jpg?f=user_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Niet doen. Die meuk heeft totaal geen toepassing.knakworst schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:37:
Celer en Casper krijgen er binnenkort een nulletje bij. Goedkoop op te strijken.
ETH en andere shitcoins die zich onterecht verheven voelen boven andere shitcoins ook niet.mannowlahn schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:36:
[...]
Niet doen. Die meuk heeft totaal geen toepassing.
Spot on kijk maar naar ADAjvel92 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:06:
[...]
Cspr heeft nog geen bullrun meegemaakt. Die gaan de 10 cent toch will hitten bull peak gok ik. Zou dus een mooie investment kunnen zijn. Alleen zou ik er ook niet op "gokken" want ja , dat is heel crypto.mannowlahn schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:36:
[...]
Niet doen. Die meuk heeft totaal geen toepassing.
Daar zit je met een beetje goeie bullrun bij veel coins momenteel.
Nu wil ik dat shitcoin suit hebben haha ! Waar te koop ?Guere schreef op woensdag 11 september 2024 @ 09:32:
[...]
De zelfkastijding is strong with this one...
[Afbeelding]
Soort slappe Robocop, toch wel mijn 80's hero.
U made me smile , ty @Guere
[ Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 11-09-2024 09:37 ]
als dat nulletje aan de voorkant komt is het binnenkort nog goedkoperknakworst schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:37:
Celer en Casper krijgen er binnenkort een nulletje bij. Goedkoop op te strijken.
Bullish from near the bottom, hope to see y’all at $10T.
— Chris Burniske (@cburniske) 12 november 2022
blijft lekkerrrrrr
nothing stops this train
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/DLgTSDww7QH0mGmY4kSmc7Md.gif?f=user_large)
Rekt, en zo hoort het eigenlijk, moet alleen BTC kopen (en AAVE)
nothing stops this train
🚨BREAKING: We saw Largest Bitcoin outflow of $750 million from exchanges yesterday since May
— TheLordofEntry (@thelordofentry) 11 september 2024
Sign of major accumulation by $BTC holders pic.twitter.com/nOPjidf6K5
@anti elppa heeft ook weer wat naar de Ledger gestuurd.
Ben je alweer deels aan boord?zwembroek schreef op woensdag 11 september 2024 @ 11:32:
[Twitter]
@anti elppa heeft ook weer wat naar de Ledger gestuurd.
Nee nog niet. Ben erg benieuwd wat er na de rate cuts gaat gebeuren. Ik heb wel limit orders staan. Dus kan best dat ik met een beste wick weer deels aan boord ben.
Just as #ETH is used for gas, #XRP is also used for gas (among other things). Since the SEC Docs explained ODL is price neutral, bring on as much of that stablecoin gas transaction activity on the #XRPL Mainnet as possible. Trillions please.
— 🌸Crypto Eri 🪝Carpe Diem (@sentosumosaba) 8 september 2024
Every currency would be nice.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gaat niks gebeuren, renteverlaging gaat hoe dan ook plaatsvinden. Alleen een extreem afwijkend cijfer gaat beweging geven.sjorremans schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:22:
CPI cijfers zo, ben benieuwd
BREAKING: August CPI inflation falls to 2.5%, in-line with expectations of 2.5%.
— The Kobeissi Letter (@KobeissiLetter) 11 september 2024
Core CPI inflation was unchanged at 3.2%, in-line with expectations of 3.2%.
This marks the lowest annual inflation rate since March 2021.
The first rate cut since 2020 is coming next week.
Inmiddels is het aanbod weer verlaagd :_Gast_ schreef op donderdag 5 september 2024 @ 16:07:
[...]
Hmm dat is idd wel vaag. Ook dat kan invloed hebben op de toekomstige koersveranderingen. Iets om rekening mee te houden. Heb je ook een idee waarom ze dat doen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wsZ9DjXTUYTagY0javiCmeUQ.jpg?f=user_large)
TRADERS BET FED TO START RATE CUTS WITH 25 BPS NEXT WEEK, SEE 100 BPS TOTAL OF RATE CUTS THIS YEAR
— *Walter Bloomberg (@DeItaone) 11 september 2024
Core CPI is wel 3.2% en is onveranderd. Dat is niet echt geweldig nieuws voor de economie. Maar ook niet heel bearish. Het lijkt een zachte landing te worden met 25 basis points cut. Morgen eerst de PPI. Geen idee hoe dit nieuws wordt verwerkt door de markt. Op zijn best denk ik een pump tot aan de dag van de rate cuts en dan een laatste flinke dump. Maar goed weet ik veel.
Oplopende werkeloosheid
Savings rate VS op het niveau van 2008
Sticky inflatie, ineens zijn we blij met 3,2% omdat het eerder hoger was?
Renteverlagingen komen nooit uit weelde, ook nu niet.
En jij vraagt of de meest risicovolle assetclass ter wereld nu alleen maar up gaat?

BTC100K2021 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:50:
[...]
Oplopende werkeloosheid
Renteverlagingen komen nooit uit weelde, ook nu niet.
En jij vraagt of de meest risicovolle assetclass ter wereld nu alleen maar up gaat?
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/iL51navnIPKFFoEGCDf3h6T3.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
JUST IN: 🇺🇸 #Bitcoin ETFs took in +$100m yesterday, including $41m for Grayscale's mini $BTC ETF pic.twitter.com/BHQN7HJXuO
— Bitcoin Archive (@BTC_Archive) 11 september 2024
Sinds 2009 is de BTC-koers met duizenden procenten omhoog gegaan toch?BTC100K2021 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:50:
[...]
Oplopende werkeloosheid
Jaartje wachten dus en dan #bullish
Als Bitcoiner vertrouw ik daar wel op ja.Renteverlagingen komen nooit uit weelde, ook nu niet.
Fiat?En jij vraagt of de meest risicovolle assetclass ter wereld nu alleen maar up gaat?
Dat zit wel Schnorr.
Tech up. Boomers down.
[ Voor 100% gewijzigd door Masstje op 11-09-2024 15:55 ]
idd redelijk zeker dat het 25 word ipv 50 (in tegen stelling tot vorige week)zwembroek schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:49:
[...]
Core CPI is wel 3.2% en is onveranderd. Dat is niet echt geweldig nieuws voor de economie. Maar ook niet heel bearish. Het lijkt een zachte landing te worden met 25 basis points cut. Morgen eerst de PPI. Geen idee hoe dit nieuws wordt verwerkt door de markt. Op zijn best denk ik een pump tot aan de dag van de rate cuts en dan een laatste flinke dump. Maar goed weet ik veel.
/f/image/CJEKFzJSn2Avr6vyFZV2okQP.png?f=fotoalbum_large)
Er was één of andere zeiler (saylor, filmpje was engels) zittend aan een bureau, met een model van een oud schip op de achtergrond, converserend over Bitcoin.
Hij had een strategie, maar wel een hele kleine (micro strategie).
Hij sprak de woorden: 'There is no second best.' (Engels voor er is geen seconde beter)
En dat is natuurlijk de waarheid als een stier. Iedere seconde is gelijk, maar sommige seconden zijn meer gelijk dan anderen.
En Bitcoin heeft tijd stempels, dus logisch gevolg is dat de blockchain (die eigenlijk fungeert als een soort gedecentraliseerd logboek) tijd en ruimte conserveert in een soort capsule verhuld in wiskunde. Als een soort zwerm cyberhorzels die de godin van de wijsheid dienen, zich voeden met het vuur van de waarheid en exponentieel steeds slimmer, sneller en sterker worden achter een muur van gecodeerde energie
Doe met deze informatie wat je wilt.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
dat bakje paddestoelen was weer lekker?FrambozenTaart schreef op woensdag 11 september 2024 @ 16:16:
Zag net een filmpje op YouTube die mij toch aan het denken heeft gezet.
Er was één of andere zeiler (saylor, filmpje was engels) zittend aan een bureau, met een model van een oud schip op de achtergrond, converserend over Bitcoin.
Hij sprak de woorden: 'There is no second best.' (Engels voor er is geen seconde beter)
En dat is natuurlijk de waarheid als een stier. Iedere seconde is gelijk, maar sommige seconden zijn meer gelijk dan anderen.
En Bitcoin heeft tijd stempels, dus logisch gevolg is dat de blockchain (die eigenlijk fungeert als een soort gedecentraliseerd logboek) tijd en ruimte conserveerd in een soort capsule verhuld in wiskunde. Als een soort zwerm cyberhorzels die de godin van de wijsheid dienen, zich voeden met het vuur van de waarheid en exponentieel steeds slimmer, sneller en sterker worden achter een muur van gecodeerde energie
Breekt zo lekker de week.anti elppa schreef op woensdag 11 september 2024 @ 16:18:
[...]
dat bakje paddestoelen was weer lekker?
Had maar mee gedaan met de staking. Station 58k had ik graag nog gestaan nu.Aeronaut schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:47:
Attentie reizigers, volgende halte van de Pumpexpress is 58k. Ik herhaal 58k. Wilt u zo vriendelijk zijn de trein niet te verlaten? Volgend uitstapmoment is 59k. Tot dan
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Had je anders verwacht van de NS? Loze beloftes.twit schreef op woensdag 11 september 2024 @ 16:51:
[...]
Had maar mee gedaan met de staking. Station 58k had ik graag nog gestaan nu.
Sommige paddestoelen zijn inderdaad voer voor gedachten, echter heeft deze openbaring zich aan mij opgedrongen in nuchtere staat. En ik heb dit gedachtengoed gretig geconsumeerd.anti elppa schreef op woensdag 11 september 2024 @ 16:18:
[...]
dat bakje paddestoelen was weer lekker?
Nuchter voor zover mogelijk. Want de huidige tijdlijn die wij bestempelen als zijnde realiteit, is op zijn minst bizar te noemen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UNxyFOBTMSfkT2Uszbb5trPv.jpg?f=user_large)
FrambozenTaart schreef op woensdag 11 september 2024 @ 16:16:
Zag net een filmpje op YouTube die mij toch aan het denken heeft gezet.
En Bitcoin heeft tijd stempels, dus logisch gevolg is dat de blockchain (die eigenlijk fungeert als een soort gedecentraliseerd logboek) tijd en ruimte conserveert in een soort capsule verhuld in wiskunde. Als een soort zwerm cyberhorzels die de godin van de wijsheid dienen, zich voeden met het vuur van de waarheid en exponentieel steeds slimmer, sneller en sterker worden achter een muur van gecodeerde energie
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/C2OjSa6pAdrdLHBbdcMlcJCc.gif?f=user_large)
Gaarne nog 1 vettige bullrun.
Dank.
Klompen zijn niet meer van deze tijd. Het vinden van een gecertificeerde hersteller in deze tijd is lastig. Er zijn weinig klompenmakers meer over. Bovendien zijn de grondstoffen erg gestegen. De Rabobank verwacht dat het aantal klompenmakers geleidelijk zal teruglopen. Daarom raadt men aan niet te wachten met klompenreparaties.Alpina schreef op woensdag 11 september 2024 @ 17:18:
Nu breekt mijn klomp. Als ik de berichten zo lees lijkt het in 2026,2027? Allemaal wel heel erg duur te gaan worden in NL.
Dank.
Wat bedoel je? De aangekondigde belastingtarieven voor box 3?Alpina schreef op woensdag 11 september 2024 @ 17:18:
Nu breekt mijn klomp. Als ik de berichten zo lees lijkt het in 2026,2027? Allemaal wel heel erg duur te gaan worden in NL.
Dank.
Ah ja die hadden we ook nog.FrambozenTaart schreef op woensdag 11 september 2024 @ 17:41:
[...]
Wat bedoel je? De aangekondigde belastingtarieven voor box 3?
Zag deze op nu.nl
:strip_exif()/f/image/5Ykq5ucRzq3HTQa1MIWvgrgh.jpg?f=fotoalbum_large)
En vast nog wel wat dingetjes waardoor we droog in het poepertje genomen worden.
#buybitcoin
Alpina schreef op woensdag 11 september 2024 @ 17:53:
[...]
Ah ja die hadden we ook nog.
Zag deze op nu.nl
[Afbeelding]
En vast nog wel wat dingetjes waardoor we droog in het poepertje genomen worden.
#buybitcoin
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mKkLtNOeMuAHYJHMHZn0Kusl.jpg?f=user_large)
Alpina schreef op woensdag 11 september 2024 @ 17:53:
[...]
Ah ja die hadden we ook nog.
Zag deze op nu.nl
[Afbeelding]
#buybitcoin
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KZut9luqPvDw7EcnOKpeauZf.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Hodl.FrambozenTaart schreef op woensdag 11 september 2024 @ 18:11:
'Bitcoin is geen hedge tegen inflatie, het is een risk-on asset.'
[Afbeelding]
7 groene jaren!!Coldcat schreef op woensdag 11 september 2024 @ 19:22:
Volatiliteit! Kom op Bitcoin! Tijd voor een jaar groene candles!
Zero.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/y1ZLD4y6jjReFwQOQKOkkrcA.gif?f=user_large)
Jammer, niet bullish genoegWispe schreef op woensdag 11 september 2024 @ 19:38:
We zitten nog niet eens op 0,10% vandaag en men heeft al over 10%
Haha dit blijft 1 van m’n favoriete gifs. Samen met die van @Mooody die coke snuift.
Die kan ook bij elke bullrun inderdaad.Don Guacamole schreef op woensdag 11 september 2024 @ 19:57:
[...]
Haha dit blijft 1 van m’n favoriete gifs. Samen met die van @Mooody die coke snuift.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5jrksXaxiUSzUQ14XlpBZYLb.gif?f=user_large)
Waar is @Mooody eigenlijk?
Of die van @zwembroek die de trein mist.Don Guacamole schreef op woensdag 11 september 2024 @ 19:57:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7Zq2mE6ZJmIF112KE6c3sTeJ.gif?f=user_large)
Die mist toch de boot?Darrell schreef op woensdag 11 september 2024 @ 20:14:
[...]
Of die van @zwembroek die de trein mist.
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1JbMLaoVK7abPvhxye8r4RVH.gif?f=user_large)
Ik mis onze Bokito @resusaapjeAlpina schreef op woensdag 11 september 2024 @ 20:08:
[...]
Die kan ook bij elke bullrun inderdaad.
[Afbeelding]
Waar is @Mooody eigenlijk?
Trends gekeerd.
Fundamenten gelegd.
Belangrijke levels gegaind.
Weerstanden fier doorbroken.
De strijd in het voordeel beslecht.
Vanaf vandaag, echt.
Ligt niets een ATH in de weg.
Gooi er nog een barkie in.
Het komt x8 op je pootjes terecht.
Maktub
zwembroek schreef op woensdag 11 september 2024 @ 20:32:
Nu die meme nog even met die boten. Je weet wel waar Zwembroek nog aan land zit. Die heb jij toch @Pelox?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kXN4Q70UgQ9g2lFWFKsGseE3.jpg?f=user_large)
Zero.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!