A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
zwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:05:
[...]
Speciaal voor @Darrell
[Afbeelding]
420k soon!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TU9ViVV3fGJgn3OQcB2QVJhq.gif?f=user_large)
Tering wat een lelijke zwembeer is dat zeg...FrambozenTaart schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:14:
[...]
Too little too late, zwembeer.
[Afbeelding]

Had je daar niet een mooie beer voor uit kunnen zoeken hahaha.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
I enjoyed the opportunity to discuss #Bitcoin and strong, fast, smart money with @JoeSquawk, @BeckyQuick, and @AndrewRSorkin this morning,pic.twitter.com/BUXa2IZ8II
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 9 september 2024
It’s been almost 4 years since I entered the crypto space as a somewhat “public figure” and my time here has been mostly fantastic. I have met hundreds of interesting and kind people, some of whom I now consider great friends.
— Nick Drakon (@NickDrakon) 5 september 2024
My interactions with 99.5% of folks in the crypto…
[ Voor 14% gewijzigd door _Gast_ op 09-09-2024 17:56 ]
Edit: wegens onvoorziene omstandigheden moesten we paar keer terug naar 49k. Dus wij hopen als Team express dat we weer vooruit kunnen de komende periode
[ Voor 64% gewijzigd door Aeronaut op 09-09-2024 18:20 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
DarkShadow schreef op zondag 8 september 2024 @ 18:01:
[...]
[Afbeelding]
Zie teveel goedkoop bier hier…
:strip_exif()/f/image/IAizdHwDHXATSktGjbedhY2V.jpg?f=fotoalbum_large)
Ein prosit
Maktub
Tja, je moet toch iets als technerd met een ADA-bag...Kol Nedra schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:22:
tegen de 1000 stemmen aan......Cardano bots are real!
[Afbeelding]
*start nog een bot op*
Moet overigens zeggen dat het hodl forever met mijn ADA-bag nog wel eens een reëel scenario zou kunnen worden. Verlies nemen is gewoon niet te doen.
[ Voor 14% gewijzigd door WarsemaW op 09-09-2024 18:28 ]
📊 As traders await a potential Bitcoin/crypto rebound, Cardano, Quant, and Holo are three notable assets seeing a sudden surge in address activity. When coins that are declining in value suddenly see rises like these, it historically raises the likelihood of a bounce. 📈 pic.twitter.com/udBULCmZYa
— Santiment (@santimentfeed) 7 september 2024
$TOOKERAlpina schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:41:
Is dit de altseason die vluggejapie voorspelde?
Vertrouw het voor geen meter.
tooker kurlson
$0.008903
+25.38% (1d)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NBkKDfgJ9DPySCzc4fdLpIxm.gif?f=user_large)
Wij ook RyanMrMrq schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:04:
Fijn. LinkedIn weet ook dat ik crypto heb
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/sIAUxV5PFFxJzCgwwuNwtu2l.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
🇺🇸U.S. ECONOMIC DATA THIS WEEK:
— Investing.com (@Investingcom) 8 september 2024
• CPI INFLATION (WED.)
• PPI INFLATION (THURS.)
• JOBLESS CLAIMS (THURS.)
• CONSUMER SENTIMENT (FRI.)$DIA $SPY $QQQ $VIX 🇺🇸 🇺🇸 pic.twitter.com/Ect9AEHkcp
ik pak de popcorn vastzwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:15:
Het wordt weer een volatiel weekje.
[Twitter]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vergeet vooral het debat Harris - Trump niet morgen.zwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:15:
Het wordt weer een volatiel weekje.
[Twitter]
Stack Sats
6 cent.Stovirpi schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:47:
Hoe zit het eigenlijk met de significante levels? Moeten we daar nog over praten?
69k.
Nieuwe ath.
Nog een kleine tienduizend procent en mijn targets komen in zicht.Alpina schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:41:
Is dit de altseason die vluggejapie voorspelde?
Vertrouw het voor geen meter.
Spannend.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Zorgen dat die 52.5 van vrijdag de bodem was. Dan kan dat trompet ding de prullenbak in, want higher low = ath soon.Stovirpi schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:47:
Hoe zit het eigenlijk met de significante levels? Moeten we daar nog over praten?
Verder zou het fijn zijn als we soon de 21, 50, 100 en 200 dma ff pakken. De 5 hebben net gepakt gelukkig.
CME gap zit wel vlakbij. 54.500 - 53.750. Dan is 52.5 nog steeds potentieel de bodem. Ik weet dat je een hekel hebt aan die CME gaps maar statistisch gezien wordt deze gevuld.anti elppa schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:04:
[...]
Zorgen dat die 52.5 van vrijdag de bodem was. Dan kan dat trompet ding de prullenbak in, want higher low = ath soon.
Verder zou het fijn zijn als we soon de 21, 50, 100 en 200 dma ff pakken. De 5 hebben net gepakt gelukkig.
Laten we er dan met zijn allen voor zorgen dat het ook de bodem was. Geen shorts voor @Taro en @tomtom901, iedereen even een onregelmatige DCA doen en een mega scam wick zodat de spot orders van @zwembroek als raket brandstof dienen voor de ATH!anti elppa schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:04:
[...]
Zorgen dat die 52.5 van vrijdag de bodem was. Dan kan dat trompet ding de prullenbak in, want higher low = ath soon.
Stack Sats
zwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:17:
[...]
CME gap zit wel vlakbij. 54.500 - 53.750. Dan is 52.5 nog steeds potentieel de bodem. Ik weet dat je een hekel hebt aan die CME gaps maar statistisch gezien wordt deze gevuld.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gjxTItGEfrzq4EWK5vtKJ2oz.jpg?f=user_large)
Das een extreem kleine. Die doen al helemaal niets. Gaten van 5k of meer....die worden zeker gevuld. Deze is zelfs amper te zien.zwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:17:
[...]
CME gap zit wel vlakbij. 54.500 - 53.750. Dan is 52.5 nog steeds potentieel de bodem. Ik weet dat je een hekel hebt aan die CME gaps maar statistisch gezien wordt deze gevuld.
Zit ook nog een gap op 9.600 en waarschijnlijk ook op 6 cent.zwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:17:
[...]
Zero.
anti elppa schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:26:
[...]
Das een extreem kleine. Die doen al helemaal niets. Gaten van 5k of meer....die worden zeker gevuld. Deze is zelfs amper te zien.

Stovirpi schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:25:
[...]
Laten we er dan met zijn allen voor zorgen dat het ook de bodem was. Geen shorts voor @Taro en @tomtom901, iedereen even een onregelmatige DCA doen en een mega scam wick zodat de spot orders van @zwembroek als raket brandstof dienen voor de ATH!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/TnfWqb1GwFBUfx54WGf8MaST.gif?f=user_large)
/f/image/uiZT18WHijNtbrMr3KRgLnS5.png?f=fotoalbum_medium)
Aanvulling: Bodem is in volgens de wijze heer Poppe
The bottom is in for #Altcoins and #Bitcoin.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 9 september 2024
The Bitcoin pairs of many of the altcoins have been crawling up and many technical signals show it.
It's going to be great.
Congratulations, you've survived the pain.
[ Voor 17% gewijzigd door keanu_ op 09-09-2024 21:34 ]
Ach, het waren een paar leuke uurtjes.keanu_ schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:31:
Aanvulling: Bodem is in volgens de wijze heer Poppe![]()
[Twitter]
Mensen met een retourkaartje, dit is uw eindhalte. Wilt uw zo vriendelijk de trein willen verlaten?
Deze lijn gaat binnen enkele minuten door naar 58k, 59k en verder
Die punpexpress heeft de betrouwbaarheid van de NS! (Al doen die het best goed, kan er niet over klagen)Aeronaut schreef op maandag 9 september 2024 @ 23:04:
Attentie attentie voor onze reizigers. Pumpexpress is gearriveerd op 57K.
Mensen met een retourkaartje, dit is uw eindhalte. Wilt uw zo vriendelijk de trein willen verlaten?
Deze lijn gaat binnen enkele minuten door naar 58k, 59k en verder
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Daarom heeft hij alts gekocht in mei voor driedubbele prijzen.keanu_ schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:31:
Kijkend naar de uptrend..
[Afbeelding]
[Twitter]
Maar snel je winsten veilig stellen dan._Gast_ schreef op maandag 9 september 2024 @ 23:21:
Fantom is de altcoin van de dag!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De hplopium was ver weggezakt. Even bijtanken en dan door (naar onderen)sjorremans schreef op maandag 9 september 2024 @ 23:28:
Maandag moondag?
Ah, 48 incoming duskeanu_ schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:31:
Kijkend naar de uptrend..
[Afbeelding]
[Twitter]
Laat het maar gewoon een keer gebeuren.
Dat zit wel Schnorr.
https://cryptoquant.com/a...le=linear&chartStyle=line
Bitcoin reserve op exchanges.... en die zakt, zakt en blijft rustig zakken... Ooit gaat dat zn effect hebben op de prijs. Vraag en aanbod weet je wel...
Behalve als de vraag ook zakt, zakt en rustig blijft zakken.Rebbelx schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 07:53:
Ik blijf gewoon dit in het oog houden...
https://cryptoquant.com/a...le=linear&chartStyle=line
Bitcoin reserve op exchanges.... en die zakt, zakt en blijft rustig zakken... Ooit gaat dat zn effect hebben op de prijs. Vraag en aanbod weet je wel...
Maar eerst nog even de 420 aantikken.
Zero.
Alpina schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:18:
[Afbeelding]
Kom ik net op het werk tegen…
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BA7MrJPSguud2z4cn6MaOdQE.gif?f=user_large)
vast op de plee ergens? Door iemand op geschreven die helemaal rekt gegaan is op shitcoins, die ze nu dus dumpt op de plee en het licht gezien heeftAlpina schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:18:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
bedoelen ze niet bitches = future?Alpina schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:18:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
nothing stops this train
Haha nee op een plek waar vakantiewerkers staan. De jeugd heeft de toekomst!anti elppa schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:25:
[...]
vast op de plee ergens? Door iemand op geschreven die helemaal rekt gegaan is op shitcoins, die ze nu dus dumpt op de plee en het licht gezien heeft
Ja, en hoe serieus moet je dat dan nemen he...anti elppa schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:25:
[...]
vast op de plee ergens? Door iemand op geschreven die helemaal rekt gegaan is op shitcoins, die ze nu dus dumpt op de plee en het licht gezien heeft
Die tekst met "Bel nu 0612345678 voor een goeie tijd met Erika" bleek ook een dood eind...
Was dat niet Erik? Die laat ik even aan me voorbijgaan.WarsemaW schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:38:
[...]
Ja, en hoe serieus moet je dat dan nemen he...
Die tekst met "Bel nu 0612345678 voor een goeie tijd met Erika" bleek ook een dood eind...
Je hebt nog steeds moeite met zitten?Alpina schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:42:
[...]
Was dat niet Erik? Die laat ik even aan me voorbijgaan.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Je miste het laatste deel:Guere schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:56:
[...]
Voortaan wel even uitzoomen en de gehele tag laten zien!
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/ilS06BGXa2MYohQB56D6OrQf.png?f=user_large)
"vakantiewerkers" uhuh je was gewoon bij opa zijn tent op bezoek. Nog iets met grote jopen gezien?Alpina schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:33:
[...]
Haha nee op een plek waar vakantiewerkers staan. De jeugd heeft de toekomst!

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Volgens mij moeten we gewoon nog verder uitzoomen!
:strip_exif()/f/image/PhVNhm5oJnBMrpEczmG2gjOc.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Guere op 10-09-2024 10:13 ]
sh4d0wman schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:11:
[...]
"vakantiewerkers" uhuh je was gewoon bij opa zijn tent op bezoek. Nog iets met grote jopen gezien?
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/5wGjtZ9FWDRY6RYKSK8ziioR.webp?f=fotoalbum_large)
gaat idd wel wat ver nuGuere schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:13:
[...]
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FKSHQEylh1QogBuANWcWVijE.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ZsnBdV6NijDnXNrQ9pk6kQCs.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/00ibTHWEOBofEZ9VSvuHfDJh.jpg?f=user_large)
Binnenkort nieuwe toiletten daar. Anoniem je bags lozen is er niet meer bij.Guere schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:13:
[...]
[Afbeelding]

Tsja, is gewoon net als de blockhain. Iedereen kan alle transacties zien!Coldcat schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:17:
Binnenkort nieuwe toiletten daar. Anoniem je bags lozen is er niet meer bij.
[Afbeelding]
The wedge that #ETH formed this cycle had higher lows that are ~10x of the 2019 wedge.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 10 september 2024
In 2019, #ETH fell back into its wedge right before the 1st rate cut, just like 2024.
After the first rate cut in 2019, ETH fell below its wedge, and then #ETH / #BTC finally bottomed. pic.twitter.com/lAcJi8TBHX
$1200 by December is my guess. In 2016 and 2019 ETH / BTC broke down, and ETH / USD dropped 70% to 0.300 risk.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 10 september 2024
0.300 risk right now is $1208.
That would represent a soft landing IMHO, then up in H1 2025
Makes me wonder how a hard landing should look like.
bedankt voor het openlaten van het ELITE slotjeanti elppa schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:16:
[...]
gaat idd wel wat ver nu
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sCdo5mP1fWPPq2zBhPLvCXTa.jpg?f=user_large)
En in december de 13de maand, good timingzwembroek schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:48:
[Twitter]
[Twitter]
Makes me wonder how a hard landing should look like.
Grappig. Hier hebben ze de narrowcasting aangepast. Draait de hele dag in een loop.Alpina schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:18:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/UvNLwo1bg5bN8NkLMPAiNBXG.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Ik heb mijn 13e maand al gereserveerd voor 3 dagen Disneyland Parijs. Ik kan het mij nu ook niet voorstellen dat Ethereum zo laag gaat. Zou daar graag al mijn USDT in klappen op die koers. Dan heb ik nog nooit zo'n grote berg ETH gehad. Maar mezelf kennende zit ik voor uptober weer in de markt. Want oktober is altijd groen toch?
[ Voor 15% gewijzigd door Aeronaut op 10-09-2024 12:09 ]
Je hebt toch al wel gerapparteerd zeker?
Edit: @Wispe die is al verloren inderdaad...
Toch @Darrell ?
[ Voor 31% gewijzigd door sh4d0wman op 10-09-2024 12:22 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Enige die dat zou doen is @Darrell.sh4d0wman schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:09:
@PHPResource
[Afbeelding]
Je hebt toch al wel gerapparteerd zeker?
Er zullen toch wel meer mensen via Ledger Live hun Ethereum staken?Numbers schreef op zondag 8 september 2024 @ 17:59:
Via Ledger Live heb ik m'n Solana en Ethereum in staking staan. SOL staat gewoon als "staked" en kun je ook weer "unstaken".
Ethereum staat via Lido in staking en is toen omgezet in stETH. Die kun je echter niet "unstaken". Ik vermoed dat ik die daarom zal moeten swappen via Ledger Live zelf? Klopt dit?
‘Jong van geest.’PHPResource schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:39:
Haha zo fijn dat de mods ook gewoon een 9 tot 5 baan hebben, kunnen de kinderen de boel hier heerlijk vermaken
Je kunt het bij Lido direct 1:1 weer omzetten. Kost een paar dagen.Numbers schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:38:
[...]
Er zullen toch wel meer mensen via Ledger Live hun Ethereum staken?
“Gold can’t achieve transaction finality without the help of a government or central party.” — @jackmallers calmly destroying Peter Schiff 🔥 #Bitcoin
— Walker⚡️ (@WalkerAmerica) 9 september 2024
pic.twitter.com/1jsR782dLI
nothing stops this train
Ik zie die optie nergens staan? Ik heb het in staking staan bij Lido, maar dat via Ledger Live gedaan. Heb nu daar dan ook stETH ipv "gewone" Ethereum.Coldcat schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:49:
[...]
Je kunt het bij Lido direct 1:1 weer omzetten. Kost een paar dagen.
https://stake.lido.fi/withdrawals/request (controleer altijd de link)Numbers schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:30:
[...]
Ik zie die optie nergens staan? Ik heb het in staking staan bij Lido, maar dat via Ledger Live gedaan. Heb nu daar dan ook stETH ipv "gewone" Ethereum.
Ga ik naar kijken, dankjewel!Coldcat schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:59:
[...]
https://stake.lido.fi/withdrawals/request (controleer altijd de link)
Go 100% #Bitcoin pic.twitter.com/IliGaZgFpN
— RŌNIN (@ronin21btc) 8 september 2024
nothing stops this train
Mooie plaat wel. Ik denk als oktober inderdaad uptober wordt en de ATH wórdt beslecht, dat de fomo onder retail op basis van dit soort plaatjes wel eens fors zou kunnen zijn.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Long term altijd bullish geweest. Maar short term bearish. Al denk ik dat een pump tot de rate cuts heel goed mogelijk is. Verwacht nog steeds dat we de 100 week SMA aan gaan tikken dit jaar rond de yearly open. Komen we boven de 65k (higher high) dan kan dat scenario de prullenbak in denk ik.Boinkie schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:51:
[...]
Jouw sentiment veranderd ook met de dag?
Nieuwe investeerders zien er toch van afNeoflexNL schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:00:
[...]
Mooie plaat wel. Ik denk als oktober inderdaad uptober wordt en de ATH wórdt beslecht, dat de fomo onder retail op basis van dit soort plaatjes wel eens fors zou kunnen zijn.
Het zijn niet allemaal Wispe's natuurlijk. Maar dat is bullish capitulatie.
En daarnaast moet ik van @Darrell bullish posten anders word ik gerapparteerd en verbannen naar het nieuws, koers en handel topic.Boinkie schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:51:
[...]
Jouw sentiment veranderd ook met de dag?
[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 10-09-2024 16:15 ]
Are you ready? pic.twitter.com/LDkUXKMtja
— COTI Foundation (@COTInetwork) 10 september 2024
Voor de COTI baghodlers
[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 10-09-2024 16:30 ]
Nee doe maar ff gat tot ath vullenzwembroek schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:15:
Nu eerst maar even de CME gap vullen of niet @anti elppa?
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!