A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Maar ik denk dat dit minder verstandige heerschap minder blij is als het ontploft dan wanneer de Bitcoin-koers dit doetTaro schreef op zondag 8 september 2024 @ 22:10:
Voelt wel een beetje als Bitcoin traden op het moment, jammer dat ik de video niet kan embedden....
[Twitter]
Dat zit wel Schnorr.
Toch mooi dat we ook dat als mensen maken. Dat ding heeft 0 nut. Enkel om elkaar uit te moorden.Stukfruit schreef op zondag 8 september 2024 @ 22:24:
[...]
Maar ik denk dat dit minder verstandige heerschap minder blij is als het ontploft dan wanneer de Bitcoin-koers dit doet
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Het is primair bedoeld om een schip of onderzeeër tot zinken te brengen. Dat daarbij als collateral damage ook mensen om het leven komen is niet het primaire doel, enkel onfortuinlijk.Coldcat schreef op zondag 8 september 2024 @ 22:41:
[...]
Toch mooi dat we ook dat als mensen maken. Dat ding heeft 0 nut. Enkel om elkaar uit te moorden.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dat komt omdat andere mensen beslissen daar met een boot of onderzeeër te varen! Gelukkig vliegt ons alleen een rode candle om de oren en geen stukken metaal.Taro schreef op zondag 8 september 2024 @ 23:00:
[...]
Het is primair bedoeld om een schip of onderzeeër tot zinken te brengen. Dat daarbij als collateral damage ook mensen om het leven komen is niet het primaire doel, enkel onfortuinlijk.
1 van de redenen waarom ik liever zo min mogelijk van mijn zolder kom.Coldcat schreef op zondag 8 september 2024 @ 22:41:
[...]
Toch mooi dat we ook dat als mensen maken. Dat ding heeft 0 nut. Enkel om elkaar uit te moorden.
De mens is eng en buiten is het gevaarlijk.
Dan liever lekker veilig op het internet, dicht bij de aangename warmte van mijn Bitcoin node.
Voelt even scherp momenteelColdcat schreef op zondag 8 september 2024 @ 23:01:
[...]
Dat komt omdat andere mensen beslissen daar met een boot of onderzeeër te varen! Gelukkig vliegt ons alleen een rode candle om de oren en geen stukken metaal.

1000 dollar omhoog, 500 dollar omlaag, het schiet niet echt op zo.
Dat zit wel Schnorr.
Een raket om naar de maan te vliegen is in eerste instantie ook een vliegende bom, net zoals lopen gecontroleerd voorover vallen isColdcat schreef op zondag 8 september 2024 @ 22:41:
[...]

Dat zit wel Schnorr.
Nu is de vraag die ik voor mezelf moet beantwoorden vandaag of ik nieuwe orders moet gaan plaatsen en indien het antwoord ja is hoe laag ik die moet gaan zetten
Welkom terug! Fijne vakantie gehad hoop ik? ik hoop van ganse harte dat je het met 2 gehitte orders moet doen (neem aan dat het longs zijn) Dat is voor jou niet slecht en voor 99% van de SC een stuk beterTakutoRadiance schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:13:
Zo, good to be back! Terug van Mallorca, de hypotheek is weer iets verder afgelost, de zonnepanelen hebben weer wat extra opgebracht, BTC is nog verder gedaald waardoor er 2 ordertjes zijn gehit en er nog maar 1 open staat en ik heb nog lekker een weekje vakantie.
Nu is de vraag die ik voor mezelf moet beantwoorden vandaag of ik nieuwe orders moet gaan plaatsen en indien het antwoord ja is hoe laag ik die moet gaan zetten
Ook een vaste bezoeker van de Bitcoin reddit zie ik
Stukfruit schreef op maandag 9 september 2024 @ 00:39:
* Stukfruit wil weer eens in een echte achtbaan zitten
1000 dollar omhoog, 500 dollar omlaag, het schiet niet echt op zo.
Thanks! Het was heerlijkbrothermaynard schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:41:
[...]
Welkom terug! Fijne vakantie gehad hoop ik? ik hoop van ganse harte dat je het met 2 gehitte orders moet doen (neem aan dat het longs zijn) Dat is voor jou niet slecht en voor 99% van de SC een stuk beter
Ja stiekem hoop ik dat uiteraard ook, en toch heb ik het gevoel dat ik me in ieder geval moet voorbereiden op het andere scenario
Ja! 6 centTakutoRadiance schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:13:
Zo, good to be back! Terug van Mallorca, de hypotheek is weer iets verder afgelost, de zonnepanelen hebben weer wat extra opgebracht, BTC is nog verder gedaald waardoor er 2 ordertjes zijn gehit en er nog maar 1 open staat en ik heb nog lekker een weekje vakantie.
Morgen die gekkies in het geweldige Wilde Westen weer met een debat. Dus ventiel dagje voor Bitcoin wellicht? Ben benieuwd
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ah, een ventiel dagje. Dus ze laten er weer wat lucht uit lopen?sh4d0wman schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:39:
@elektriekert bounce at 7 cent bitchHeeft die arme jongen nog niks.
Morgen die gekkies in het geweldige Wilde Westen weer met een debat. Dus ventiel dagje voor Bitcoin wellicht? Ben benieuwd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2iuM9K9BA63cNbS2WEAUgrkP.jpg?f=user_large)
[ Voor 19% gewijzigd door Ray_ op 09-09-2024 10:14 ]

https://bob.fun
Blockchain On Blockchain
Bitcoin's consensus with Doge's utility
BOB is a new blockchain built on top of another blockchain called ICP. It's like a special layer on an existing system. BOB creates a secure digital record book that uses ICP's network for safety.
ICP cycle burn rate:
:strip_exif()/f/image/aBQHDVyBfXOgkAizvXnb5j1x.jpg?f=fotoalbum_large)
Moon soon. Toch?
[ Voor 18% gewijzigd door Darrell op 09-09-2024 10:49 ]
Darrell schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:42:
In ander nieuws:
https://bob.fun
Blockchain On Blockchain
Bitcoin's consensus with Doge's utility
[Afbeelding]
ICP is PoS (Proof of Stake oftewel Piece of Shit(coin)). Een derderangs shitcoin met PoS en "safety"
Dat gezegd hebbende, sluit ik een x100 niet uit in deze doldwaze wereld.
[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-09-2024 10:56 ]
CPI zal nu geen rol meer spelen. Rate cuts gaan komen.BTC100K2021 schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:28:
Ah nu gaan we weer zijwaarts en langzaam iets omhoog tot woensdag en donderdag nieuwe CPI en Jobless claims komen?
[Afbeelding]
De vraag is nu vooral, gaan we een hard of soft landing krijgen (dit wordt deels mogelijk beinvloed door de job data). Maar goed, volgens Yellen is de economie nog steeds sterk en voortvarend

Yellen kijkt uit haar ogen alsof ze zelfs haar eigen stoelgang niet meer onder controle heeft.keanu_ schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:55:
[...]
CPI zal nu geen rol meer spelen. Rate cuts gaan komen.
De vraag is nu vooral, gaan we een hard of soft landing krijgen (dit wordt deels mogelijk beinvloed door de job data). Maar goed, volgens Yellen is de economie nog steeds sterk en voortvarend
Welke fossiel wel daarBTC100K2021 schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:56:
[...]
Yellen kijkt uit haar ogen alsof ze zelfs haar eigen stoelgang niet meer onder controle heeft.

En dan nog moeten kiezen tussen crazy Trump of crazy Harris. Man man.
#BuyBitcoin
Ja het is een soort Benidorm Bastards, USA versionAlpina schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:02:
[...]
Welke fossiel wel daar![]()
En dan nog moeten kiezen tussen crazy Trump of crazy Harris. Man man.
#BuyBitcoin
Hij is massaal begonnen met promoten van ''nieuwe'' coins en affikken van de oude garde.
Zolang op papier alles maar goed lijkt maakt het niet uit of er steeds meer mensen dakloos liggen te sterven in de goot.
Dat één Amerikaan inmiddels 3 banen heeft om te kunnen overleven wil nog niet zeggen dat het economisch lekker gaat.
Economisch moet het vooral goed gaan voor een paar zeer rijken en politici! Ik snap dan ook niet dat er geen bredere support is voor Bitcoin. Hebben de overheden het dan voor elkaar gekregen bitcoin te slopen?FrambozenTaart schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:14:
Theorie vs praktijk dingetje.
Zolang op papier alles maar goed lijkt maakt het niet uit of er steeds meer mensen dakloos liggen te sterven in de goot.
Dat één Amerikaan inmiddels 3 banen heeft om te kunnen overleven wil nog niet zeggen dat het economisch lekker gaat.
Alles zo duur gemaakt dat er geen geld meer over is voor sats?
Erg positief, dat is mooi
Maar het begint eigenlijk pas na de 20/50/200 daily MA te doorbreken, dus > 63k. En de weekly 20MA als support houden, ook rond de 62.5-63k
Veel mensen houden zich helemaal niet bezig met investeren. Laat staan investeren in Bitcoin. Zolang men comfortabel leeft en minimaal 1x per jaar op vakantie kan gaan, vinden veel mensen het leven allemaal wel prima.Coldcat schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:16:
[...]
Economisch moet het vooral goed gaan voor een paar zeer rijken en politici! Ik snap dan ook niet dat er geen bredere support is voor Bitcoin. Hebben de overheden het dan voor elkaar gekregen bitcoin te slopen?
Alles zo duur gemaakt dat er geen geld meer over is voor sats?
She’s a bitcoiner
— Bitcoin Mindset (Flip Gold Gang) (@80IQmindset) 7 september 2024
pic.twitter.com/kFkLS89cC5
nothing stops this train
In 2018 nog een rondje westkust gedaan. Was toen al van SF geschrokken maar blijkbaar is het nu 6 jaar later nog veel erger geworden. Complete zombiewijken…FrambozenTaart schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:14:
Theorie vs praktijk dingetje.
Not sure if drugs or shitcoins maar toch.
Bizar en vrij zorgelijk.
Ja kijk, uiteindelijk is het heel simpel. Je koopt voor 4 miljoen euro Bitcoin op 53k..je verkoopt de bende weer op 55m. Nu heb je dikke winst.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ik was er in 2005 1,5 maand (miami, LA, keys, NY, Washington, SF) schrok me toen al de tering. Daarna pas weer in 2017, 2018 en 2019, man man man dacht dat het niet erger kon worden.....Alpina schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:31:
[...]
In 2018 nog een rondje westkust gedaan. Was toen al van SF geschrokken maar blijkbaar is het nu 6 jaar later nog veel erger geworden. Complete zombiewijken…
Not sure if drugs or shitcoins maar toch.
Bizar en vrij zorgelijk.
Resent niet meer geweest, maar als het in 2005 al een 3e wereld land was, en in 2017 een 4e wereld land, dan is het nu een ZERO land
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Department of Government Efficiency pic.twitter.com/HFeHYNIkJN
— Elon Musk (@elonmusk) 7 september 2024
Vorige maand in SF en LA geweest, wat je daar ziet is best schrikbarend inderdaad.anti elppa schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:44:
[...]
ik was er in 2005 1,5 maand (miami, LA, keys, NY, Washington, SF) schrok me toen al de tering. Daarna pas weer in 2017, 2018 en 2019, man man man dacht dat het niet erger kon worden.....
Resent niet meer geweest, maar als het in 2005 al een 3e wereld land was, en in 2017 een 4e wereld land, dan is het nu een ZERO land
Kijk ook het filmpje van deze vent
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Educatief... shitcoiners spotted!sjorremans schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:47:
[...]
Vorige maand in SF en LA geweest, wat je daar ziet is best schrikbarend inderdaad.
[YouTube: Heftige Beelden : Daklozen in Los Angeles (Skid Row) - Normale Dingen Doen #47]
hahaha ja bizar he. Ben afgelopen 10 jaar ook vaak in china geweest en daar gebeurt precies het omgekeerde. Alles schoon, geen zwervers, perfect OV, alles nieuw en modern. Heb het dan verder ff niet over wat je van de dictatuur moet vinden, aan de andere kant, de mensen zijn niet arm, hebben minder vrijheid, maar heb je dan liever wat schijnvrijheid en nep democratie en pure armoede in een failliet land? ik weet het niet.sjorremans schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:47:
[...]
Vorige maand in SF en LA geweest, wat je daar ziet is best schrikbarend inderdaad.
[YouTube: Heftige Beelden : Daklozen in Los Angeles (Skid Row) - Normale Dingen Doen #47]
Tja is idd lastig...anti elppa schreef op maandag 9 september 2024 @ 13:02:
[...]
hahaha ja bizar he. Ben afgelopen 10 jaar ook vaak in china geweest en daar gebeurt precies het omgekeerde. Alles schoon, geen zwervers, perfect OV, alles nieuw en modern. Heb het dan verder ff niet over wat je van de dictatuur moet vinden, aan de andere kant, de mensen zijn niet arm, hebben minder vrijheid, maar heb je dan liever wat schijnvrijheid en nep democratie en pure armoede in een failliet land? ik weet het niet.
Je hebt een schone straat maar wel de MSS aan je deur als je de restricties op het internet weet te omzeilen en een meme post over Xi of Mao.
Wat dan wel weer fijn is, is dat je buren ook altijd vrolijk gestemd zijn over politiek, omdat je natuurlijk nooit weet wie je kunt vertrouwen en wie je verraad. Dus eigenlijk ben je altijd alleen met je werkelijke gedachten en kritiek is al helemaal een taboe.
Een nadeel is, dat wanneer de staat besluit een nieuwe weg aan te leggen en jouw huis in de weg staat, je simpelweg een mededeling krijgt wanneer je huis wordt gesloopt. Dit onderga je natuurlijk uitermate positief, want protest betekent simpelweg gevangenis.
Leven voor het collectief met individuele ondergeschiktheid. Klinkt als een mooie droom, waaruit je ieder moment zwetend wakker kunt worden

Misschien maar eens aan de 12 miljoen Oeigoeren in Xinjiang vragen wat ze liever hebben? Natuurlijk heeft de VS allerlei massale tekortkomingen op het gebied van zorg, drugs, wapens, sociale zekerheid en financiën. Maar laten we niet doen alsof de VS vandaag de dag ook maar iets heeft dat vergelijkt met het op extreem grote schaal opsluiten & mishandelen van een bevolkingsgroep en het stelselmatig uitroeien van een cultuur. En dat is nog maar één voorbeeld van wat er in China achter de schermen allemaal gebeurd en waar je als toerist niets van te zien krijgt.
amerika doet precies hetzelfde in alle landen waar olie zit. CIA zet er gewoon een dictator neer die olie in dollars verhandelt. Tot die dictator het niet meer doet, en dan is er ineens oorlog.....zoals met sadam, bin laden enz. Ze doen het alleen niet meer in eigen land, het schenden van al die mensen rechten. 100 jaar terug uiteraard nog wel op grote schaal. Eigenlijk zijn beide landen door en door rot, op alle vlakken.Guere schreef op maandag 9 september 2024 @ 13:31:
Ik zal doorgaans de laatste zijn die het opneemt voor de moreel failliete VS, maar zullen we alsjeblieft niet te makkelijk spreken over de totale dictatuur die China is? De keuze tussen 'schijnvrijheid in China zonder armoede' en 'armoede in een land met een nep democratie' is natuurlijk belachelijk. Wat je ook van het functioneren van de huidige Westerse democratieën vind: dat valt op geen enkele rationele wijze te vergelijken met de praktijken die in landen als China plaatsvinden.
Misschien maar eens aan de 12 miljoen Oeigoeren in Xinjiang vragen wat ze liever hebben? Natuurlijk heeft de VS allerlei massale tekortkomingen op het gebied van zorg, drugs, wapens, sociale zekerheid en financiën. Maar laten we niet doen alsof de VS vandaag de dag ook maar iets heeft dat vergelijkt met het op extreem grote schaal opsluiten & mishandelen van een bevolkingsgroep en het stelselmatig uitroeien van een cultuur. En dat is nog maar één voorbeeld van wat er in China achter de schermen allemaal gebeurd en waar je als toerist niets van te zien krijgt.
EU is nog redelijk te doen, al hoop ik niet dat we teveel 1 van die 2 landen achterna gaan.
maar is wel erg offtopic dit. BTC naar 58.5k straks?
Denk dat we het nog steeds allemaal eens zijn over de conclusie/oplossing: Bitcoin = vrijheid?PHPResource schreef op maandag 9 september 2024 @ 13:52:
Ohjeej het escaleert helemaal de pan uit. Moderators waar zijn jullie?!?1111!11
dit idd. En dat meen ik echt serieus. ZEker het stuk petrodollar/ dollar als wordreserve currency....dat geeft zoveel ellende op de wereld. Oplossing zou echt zeer zeker bitcoin kunnen zijn.Guere schreef op maandag 9 september 2024 @ 13:54:
[...]
Denk dat we het nog steeds allemaal eens zijn over de conclusie/oplossing: Bitcoin = vrijheid?
Ja, ik snap dat ook niet. Hoe kunnen ze comfortabel leven met maar 1 keer per jaar vakantie. Of zonder een Lambo voor de deur en zonder een iPhone hoesje met diamanten, dat is toch niet comfortabel.jvel92 schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:13:
[...]
Veel mensen houden zich helemaal niet bezig met investeren. Laat staan investeren in Bitcoin. Zolang men comfortabel leeft en minimaal 1x per jaar op vakantie kan gaan, vinden veel mensen het leven allemaal wel prima.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Bizar om te zien ja. Dat is pas armoede.sjorremans schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:47:
[...]
Wij kunnen hier helemaal rekt gaan, maar voordat we in een tent naast de weg zitten is er echt nog een lange weg te gaan.
Sowieso is er veel ellende in de wereld, of je nou naar China, Afrika of waar dan ook gaat, nee wat dat betreft hebben we het in Nederland zo slecht nog niet.
En mocht BTC in Q4 een beetje knallen hebben we het allemaal nog veel beter.
My bags are ready..
sjorremans schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:47:
[...]
Zo slecht nog niet? Zo slecht nog niet? Ik heb zojuist €3,49 betaald voor een HALVE tompouchecake.Don Guacamole schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:20:
[...]
Bizar om te zien ja. Dat is pas armoede.
Wij kunnen hier helemaal rekt gaan, maar voordat we in een tent naast de weg zitten is er echt nog een lange weg te gaan.
Sowieso is er veel ellende in de wereld, of je nou naar China, Afrika of waar dan ook gaat, nee wat dat betreft hebben we het in Nederland zo slecht nog niet.
My bags are ready..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ErUwDvPY54DuIFjBMJ6MBQbj.jpg?f=user_large)
Nederland is een fullblown dictatuur/schijndemocratie waar de cake maffia alle touwtjes in handen heeft. Zou me niets verbazen als de complete regering corrupt is en omgekocht met luchtig beslag op roomboterbasis.
Vrijheid, laat me niet lachen.
Goed, dat is dus met recht een rugpull.FrambozenTaart schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:55:
[...]
Zo slecht nog niet? Zo slecht nog niet? Ik heb zojuist €3,49 betaald voor een HALVE tompouchecake.
[Afbeelding]
Nederland is een fullblown dictatuur/schijndemocratie waar de cake maffia alle touwtjes in handen heeft. Zou me niets verbazen als de complete regering corrupt is en omgekocht met luchtig beslag op roomboterbasis.
Vrijheid, laat me niet lachen.
Je kan de prijs van cake zelf opzoeken, meer dan 80 cent zou ik niet betalen voor een half stuk.
Dan vraag je er ook gewoon om.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ivp7G6V2PxoxeREWgePs6kDa.jpg?f=user_large)
FrambozenTaart schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:55:
[...]
€3,49 voor een HALVE tompouchecake.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Vz2e3BQisb9DwrIrXIDzRDXm.gif?f=user_large)
Pssttt... je avondeten sterft trouwens uit binnenkort:
https://www.ad.nl/koken-e...t-er-een-agvtje~afdd7524/
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Suiker, Acohol en Tabak (SAT) is waar die oude Fries op draait.... in zijn zoektocht naar SAT kwam hij in dit topic terecht en door de uitmuntende sfeer is hij nooit vertrokken...sh4d0wman schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:16:
@FrambozenTaart een wat? Is dat lekker?
Pssttt... je avondeten sterft trouwens uit binnenkort:
https://www.ad.nl/koken-e...t-er-een-agvtje~afdd7524/
Laten we blij zijn met deze mensen. Grootbijdragers aan Den Haag. Zonder dat ze het zelf doorhebben.
[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 09-09-2024 15:31 ]
Je moet ook wel werken he, dan heb je het in de usa goed.sjorremans schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:47:
[...]
From September 3 to 6, the Ethereum spot ETF saw a net outflow of $91.04 million, while Grayscale's Ethereum Trust (ETHE) experienced an even larger outflow of $111 million.
— Kyledoops (@kyledoops) 9 september 2024
These significant withdrawals suggest a potential cooling in investor sentiment toward Ethereum-based… pic.twitter.com/qmPnnRrI4E
$1200 soon...
Dacuuu schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:32:
[...]
Je moet ook wel werken he, dan heb je het in de usa goed.

Ja dat is ook wel weer zo. Wel het schoolvoorbeeld van of je hebt het heel goed of je hebt het heel slecht.
En nog steeds liever USA dan China.
Buiten de steden is het nog steeds machtig mooi.
tja dat schreef ik al maanden voordat die etf live ging, alleen maar kans op extra rektheid. ETH blijft gewoon een shitcoin. Mensen die ook roepen dat sol naar de maan gaat als er een etf komt zijn niet goed wijs. GEwoon vol door de plee het riool in waar het thuis hoort
#Bitcoin spot ETFs took a hit last week, bleeding $706.19 million in total outflows.
— Kyledoops (@kyledoops) 9 september 2024
None of the 12 ETFs saw any inflows.
Grayscale's $GBTC ETF lost $160 million, while Fidelity's $FBTC ETF led the pack with a staggering $404 million outflow. pic.twitter.com/XNOrjraFAm
If history repeats, we should see a rally in #stocks this week, followed by a prolonged sell-off starting September 16th.#stockmarket #stockmarketcrash pic.twitter.com/4obWxwA4uD
— Scott "Stock" Curry (@RealScottCurry) 8 september 2024
Ben echt benieuwd wat er gebeurt na de rate cuts. Ook met Bitcoin. Kijken of die ouwe bear van een Cowen ook gelijk krijgt.
Ben jij echt zo bearish of hoop je dit zodat je goedkoop kunt inkopen?zwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:43:
[Twitter]
[Afbeelding]
Ben echt benieuwd wat er gebeurt na de rate cuts. Ook met Bitcoin. Kijken of die ouwe bear van een Cowen ook gelijk krijgt.
Ik ga beter op bullish posts..
Ik dacht precies hetzelfdeDon Guacamole schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:44:
[...]
Ben jij echt zo bearish of hoop je dit zodat je goedkoop kunt inkopen?
Ik ga maar beginnen met een bunker te bouwen thuis om de deurwaarders buiten te houden.
Probleem is ook dat in Murica alles op de pof moet. Is cultuur. En als het dan 2 maanden even tegen zit sta je op straat.Don Guacamole schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:20:
[...]
Bizar om te zien ja. Dat is pas armoede.
My bags are ready..
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik ben short term bearish ja. Ik heb gister ook mijn limit orders lager gezet. Ik had onder andere grote buys op Render en Arweave klaar staan. Maar ik durf het niet aan met shitcoins. Zelfs niet op de levels waar mijn limit orders stonden. Ik heb ze nu echt op bear markt levels staan. Arweave in de $13 range en Render in de $2 range. Misschien pak ik een scam wick mee. Heb ook een limit order voor Bitcoin op 43k. Ik wacht op dit moment liever op een trend reversal vanaf 65k en dan instappen op een higher low dan dat ik nu ergens in stap. Dus het heeft niets te maken met de hoop om lager in te stappen.Don Guacamole schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:44:
[...]
Dit soort posts horen mi. ook veel beter op het NK thuis.Don Guacamole schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:44:
[...]
Hier kunnen we dan lekker blijven bubbelen. Dat vervelende azijnrealisme heeft niets in de SC te zoeken.
Dat gezegd hebbende:
:fill(white):strip_exif()/f/image/sHvYV9fdjUCjgywx9hLxn1aF.png?f=user_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Darrell op 09-09-2024 16:01 ]
Zou gewoon 1 Bitcoin kopen voor de meme.zwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:55:
[...]
Ik ben short term bearish ja. Ik heb gister ook mijn limit orders lager gezet. Ik had onder andere grote buys op Render en Arweave klaar staan. Maar ik durf het niet aan met shitcoins. Zelfs niet op de levels waar mijn limit orders stonden. Ik heb ze nu echt op bear markt levels staan. Arweave in de $13 range en Render in de $2 range. Misschien pak ik een scam wick mee. Heb ook een limit order voor Bitcoin op 43k. Ik wacht op dit moment liever op een trend reversal vanaf 65k en dan instappen op een higher low dan dat ik nu ergens in stap. Dus het heeft niets te maken met de hoop om lager in te stappen.
Kan up kan down iig geen stress
Ow en het is niet mijn bedoeling om te bear posten. Maar ik kan de dingen niet mooier maken dan dat ze nu zijn. Als we nu in een bear terecht komen dan kan niemand zeggen dat we dit niet zagen aankomen. Als je de daily erbij pakt dan zou het in hindsight niet duidelijker kunnen zijn. Dat is toch een regelrechte ramp die chart met lower highs en lower lows plus onder alle belangrijke ma's. Maar ik denk nog steeds dat de 100 week SMA het gaat houden en we in 2025 na meerdere rate cuts een fantastische run krijgen. Meestal wordt die 100 week SMA wel getest in een bullmarkt.Don Guacamole schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:44:
[...]
die "belangrijke" MA's werden 1,5 week geleden in 1 dag ff geslacht zonder enige weerstand......ging daarna ook weer binnen 4 dagen down. Maar wil ermee zeggen dat die nu niet van zoveel waarde zijn. Ik schreef het vorige week al, het sentiment kan in 3 dagen volledig omslaan. Zelfs een nieuwe ath is mogelijk in 1 week.zwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:03:
[...]
Ow en het is niet mijn bedoeling om te bear posten. Maar ik kan de dingen niet mooier maken dan dat ze nu zijn. Als we nu in een bear terecht komen dan kan niemand zeggen dat we dit niet zagen aankomen. Als je de daily erbij pakt dan zou het in hindsight niet duidelijker kunnen zijn. Dat is toch een regelrechte ramp die chart met lower highs en lower lows plus onder alle belangrijke ma's. Maar ik denk nog steeds dat de 100 week SMA het gaat houden en we in 2025 na meerdere rate cuts een fantastische run krijgen. Meestal wordt die 100 week SMA wel getest in een bullmarkt.
Vind BTC eigenlijk zelfs sterk tussen al dat slechte macro nieuws. 2 cylces terug hadden we nu al lang een -50% candle te pakken gehad
Dat is ook zo. Ik ben alleen niet in de positie om risico's te nemen. Jij zit er hier het meest comfortabel bij denk ik zo haha. Ik wacht rustig af.anti elppa schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:08:
[...]
die "belangrijke" MA's werden 1,5 week geleden in 1 dag ff geslacht zonder enige weerstand......ging daarna ook weer binnen 4 dagen down. Maar wil ermee zeggen dat die nu niet van zoveel waarde zijn. Ik schreef het vorige week al, het sentiment kan in 3 dagen volledig omslaan. Zelfs een nieuwe ath is mogelijk in 1 week.
Vind BTC eigenlijk zelfs sterk tussen al dat slechte macro nieuws. 2 cylces terug hadden we nu al lang een -50% candle te pakken gehad
Je hebt op dit moment geen enkele (spot) positie meer, toch? Of heb je tijdens je verkoop nog wel bepaalde altcoins vastgehouden?zwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:15:
Dat is ook zo. Ik ben alleen niet in de positie om risico's te nemen. Jij zit er hier het meest comfortabel bij denk ik zo haha. Ik wacht rustig af.
Verder ben ik ook wel benieuwd of Ben's analyse uitkomt. In beide scenario's gaat het omlaag into the rate cuts... de één alleen veel verder dan de ander
[ Voor 16% gewijzigd door Guere op 09-09-2024 16:22 ]
Ik heb nog een vergeten Phantom wallet met 100.000 $TOOKER. Die laat ik mooi verder verdampen. Maar verder volledig in USDT.Guere schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:22:
[...]
Je hebt op dit moment geen enkele (spot) positie meer, toch? Of heb je tijdens je verkoop nog wel bepaalde altcoins vastgehouden?
Verder ben ik ook wel benieuwd of Ben's analyse uitkomt. In beide scenario's gaat het omlaag into the rate cuts... de één alleen veel verder dan de ander
Je zou wel gek zijn als je na maanden opgeeftkeanu_ schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:20:
Het beste lijkt om de huidige ''storm'' de komende weken (tot eind sept), uit te zitten
Ja dat vooral. Ik voel al weinig meer in deze slowbleed (en status na bear market), dus dit kan er nog wel bijWispe schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:25:
[...]
Je zou wel gek zijn als je na maanden opgeeft

Wispe schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:25:
[...]
Je zou wel gek zijn als je na maanden opgeeft

Als ik met een vinger m'n neus in ga dan doe ik net zo'n goede voorspelling.zwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:43:
[Twitter]
[Afbeelding]
Wat is het nut van een grafiekje zonder informatie over waar de lijnen vandaan komen?
Dat zit wel Schnorr.
usdteur risico neem je op de koop toe?zwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:25:
[...]
Ik heb nog een vergeten Phantom wallet met 100.000 $TOOKER. Die laat ik mooi verder verdampen. Maar verder volledig in USDT.
DCA Live - Bottom is in. https://t.co/xdKRppwBlK
— MartyParty (@martypartymusic) 9 september 2024
Het gaat er om dat na rate cuts historisch gezien altijd een crash / dip komt. Het is deze keer pas anders als het tegendeel bewezen wordt.Stukfruit schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:42:
[...]
Als ik met een vinger m'n neus in ga dan doe ik net zo'n goede voorspelling.
Wat is het nut van een grafiekje zonder informatie over waar de lijnen vandaan komen?
Ik heb wel limit orders geplaatst dus ja dat risico neem ik. Net zoals het exchange risico.Berry powel schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:43:
[...]
usdteur risico neem je op de koop toe?
op kraken krijg je nog 5% rente op usdt, maar dan geen limit orders d8 ikzwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:47:
[...]
Ik heb wel limit orders geplaatst dus ja dat risico neem ik. Net zoals het exchange risico.
Dat kan idd niet.Berry powel schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:48:
[...]
op kraken krijg je nog 5% rente op usdt, maar dan geen limit orders d8 ik
Speciaal voor @DarrellDarrell schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:56:
[...]
Dit soort posts horen mi. ook veel beter op het NK thuis.
Hier kunnen we dan lekker blijven bubbelen. Dat vervelende azijnrealisme heeft niets in de SC te zoeken.
Dat gezegd hebbende:
[Afbeelding]
420k soon!
I’m seeing more and more Tron meme projects taking off, and I have a feeling next week is going to be an awesome week.
— H.E. Justin Sun🌞(hiring) (@justinsuntron) 8 september 2024
Kijk, mag je toch nog in de sc blijvenzwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:05:
[...]
Speciaal voor @Darrell
[Afbeelding]
420k soon!

Gewoon aan het werk zoals altijd.PHPResource schreef op maandag 9 september 2024 @ 13:52:
Ohjeej het escaleert helemaal de pan uit. Moderators waar zijn jullie?!?1111!11
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Kom maar op dan, m'n fiat is waiting!zwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:46:
[...]
Het gaat er om dat na rate cuts historisch gezien altijd een crash / dip komt. Het is deze keer pas anders als het tegendeel bewezen wordt.
Dat zit wel Schnorr.
De laatste boog is zomaar groter dan de eerdere bogenzwembroek schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:05:
[...]
Speciaal voor @Darrell
[Afbeelding]
420k soon!
Dat zit wel Schnorr.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!