Om Met vrouwen kan je ook best lachen!Don Guacamole schreef op donderdag 12 september 2024 @ 17:11:
[...]
Dit ziet er zeker uit als een gathering waar ik graag onderdeel van ben!
Bier, vlees, geen vrouwen, dat wordt echt lachen👊🏻
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Om Met vrouwen kan je ook best lachen!Don Guacamole schreef op donderdag 12 september 2024 @ 17:11:
[...]
Zero.
Ipv een Nvidia kaart om crypto te minen in 2014 had ik dat bedrag beter kunnen stuk slaan op wat Nvidia aandeelpapieren. Go figure. Als nog gerapporteerd want off topic
Wispe schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:33:
Dus Bitcoin is the second best?
nothing stops this train
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
idd, boomers hebben nu ff lol met die chip bakker. Over hele lifetime van btc staan we nog extreem ver voor. not even close als je kijkt van 2009 tot nu. 44.000% voor nvidia en 116.459.900%. Das toch geen competitie???? Gewoon keiharde prut zeg ik je.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ga 2 x per jaar met alleen de boys op pad. Moet zeggen dat ik dan net iets harder lach dan met de dames erbij. Blijft goud.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
zwembroek schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:28:
[...]
Ik ga 2 x per jaar met alleen de boys op pad. Moet zeggen dat ik dan net iets harder lach dan met de dames erbij. Blijft goud.
Aeronaut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:25:
Hebben jullie nog laatste woorden voordat eth onder 0.04 dipt?
Aeronaut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:25:
Hebben jullie nog laatste woorden voordat eth onder 0.04 dipt?
Die switch is al even op bybit en Kucoin. Deed de koers niet veel goeds, al zal die niet enkel voor render het geval geweest zijn.Don Guacamole schreef op donderdag 12 september 2024 @ 17:17:
Ff ter info, mocht je dit op CB hebben staan, wellicht wil je dit al omzetten naar BTC voordat t gedoe geeft:
[Afbeelding]
Dude, je fles hopium staat nog open. Misschien ff dat kraantje dicht draaienanti elppa schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:27:
[...]
idd, boomers hebben nu ff lol met die chip bakker. Over hele lifetime van btc staan we nog extreem ver voor. not even close als je kijkt van 2009 tot nu. 44.000% voor nvidia en 116.459.900%. Das toch geen competitie???? Gewoon keiharde prut zeg ik je.
Nog 3 cycles en dan weet niemand meer wat nvidia was, want dan is het AMD waar boomers een harde tak van krijgen (voor zover dat nog lukt) en is btc bezig om de 420.000.000 te slechten.
ah vandaar, dacht al, voelde me al zo gek,tomtom901 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:40:
[...]
Dude, je fles hopium staat nog open. Misschien ff dat kraantje dicht draaien
Sausage festDon Guacamole schreef op donderdag 12 september 2024 @ 17:11:
[...]
zwembroek schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:28:
[...]
FTFYanti elppa schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:27:
[...]
Nog 3 cycles en dan weet niemand meer wat nvidia was, want dan is het AMD waar boomers een harde dorre tak van krijgen (voor zover dat nog lukt) en is btc bezig om de 420.000.000 te slechten.
Hahahaha deze kende ik nog niet.
Als je deze niet kent heb ik nog wel een aantal klassiekers die de moeite waard zijn
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Je moet je muil houwe!
[ Voor 25% gewijzigd door Stovirpi op 12-09-2024 21:53 ]
Stack Sats
Deze blijft legendarisch, de vollledigheid:
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Bel de wouten!elektriekert schreef op donderdag 12 september 2024 @ 21:21:
[...]
Oei!
Aanvulling voor @Stokstaart zijn lijst
[YouTube: Tourettes Guy hits his head]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
*Ik viel op mn kankahneus*FrambozenTaart schreef op donderdag 12 september 2024 @ 22:14:
[...]
Deze blijft legendarisch, de vollledigheid:
[YouTube: Wij zijn helemaal knettah remix]
'Ik zit hier nou met mn grote broer, kijk em dan joh op het dak. Dit is toch goud hey.'
Het mooiste is nog dat je die wous op het dak wat karatekid poses ziet maken, en als hij dan van het dak pleurt zijn broertje vraagt; 'Maat, wat doe je?'
Hij pleurt van het dak, wat denk jij![]()
Klassieker.
Zit inderdaad een double bottom, maar als we niet door de 60k komen en op de middenlijn invalideren wordt het nog niks.Amens schreef op donderdag 12 september 2024 @ 23:37:
Ik zie een hele dikke W op de daily. Dikke moon soon!
VindT IK???CornermanNL schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 08:08:
De chips gingen toch goed de laatste 2 dagen, dus btc moet ook mee gaan doen. Toch? Vindt ik wel.
Ik heb erger gezien in dit topicelektriekert schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 08:11:
[...]
VindT IK???
![]()
Zelfs met een 5,4 als eindpunt voor mijn Nederlands in Havo 5 doet dit pijn!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Doelende op die persoon die de beroepscode brak door te spreken over 42 btc?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nah, te weinig.knakworst schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:15:
Iedereens body ready voor 150k?
https://newsbit.nl/bitcoi...aar-voor-de-grand-finale/
Grand Prestige , daar is mijn body eerder ready voor vanavond.knakworst schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:15:
Ik lees...knakworst schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:15:
Ehhh? Wie?Volgens de bekende crypto-analist HornHairs
Horn hairs, klinkt als een Hornaar , lekker laten vliegen dus.Domino schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:47:
[...]
Ik lees...
[...]
Ehhh? Wie?
Ik kruip weer onder mijn steen, maak me maar wakker bij 100K+.
MrMrq schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:31:
[Afbeelding]
De zelfgestookte limoncello is er klaar voor. Minimaal +40% (alcohol).
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Tenenkrommend die ondertitels. Iedere kenner weet dat het "No munnie?" moet zijn. Zou wel mooi zijn om dat filmpje over een paar jaar over te doen. "What, no sats?"
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Zodra de eerste steen is gevallen is er geen weg terug!Domino schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:47:
[...]
Ik kruip weer onder mijn steen, maak me maar wakker bij 100K+ 400K+.
Dat zit wel Schnorr.
Helemaal gelijk, maar ja met een slecht functionerend brein gaat het weleens mis 😉 en dat met een 8 voor Nederlands op den eindlijst.elektriekert schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 08:11:
[...]
VindT IK???
![]()
Zelfs met een 5,4 als eindpunt voor mijn Nederlands in Havo 5 doet dit pijn!
Klopt!DexterDee schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:05:
[...]
Tenenkrommend die ondertitels. Iedere kenner weet dat het "No munnie?" moet zijn. Zou wel mooi zijn om dat filmpje over een paar jaar over te doen. "What, no sats?"
*slechd functionerentCornermanNL schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:00:
[...]
Helemaal gelijk, maar ja met een slecht functionerend brein gaat het weleens mis 😉 en dat met een 8 voor Nederlands op den eindlijst.
https://coinmarketcap.com.../polygon-ecosystem-token/_Gast_ schreef op donderdag 5 september 2024 @ 16:07:
[...]
Hmm dat is idd wel vaag. Ook dat kan invloed hebben op de toekomstige koersveranderingen. Iets om rekening mee te houden. Heb je ook een idee waarom ze dat doen?
De stijger van de dag! Had er veel meer van moeten kopen achteraf gezienGipsy King schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:46:
[...]
https://coinmarketcap.com.../polygon-ecosystem-token/
Back alive...
Circulating supply
7,057,605,501 POL
Total supply
10,256,272,646 POL
Gelijk + 15%Bullish
Bij elke token die moont zeg jij had ik die maar gekocht. Zo kan ik het ook._Gast_ schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:05:
[...]
De stijger van de dag! Had er veel meer van moeten kopen achteraf gezien
Klopt, maar dit keer stond ik er wel wat langer bij stil. Maar uiteindelijk slechts een kleine bag aangeschaft met het idee om bij te kopen als het verder zou zakken. En dan gaat het natuurlijk moonzwembroek schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:07:
[...]
Bij elke token die moont zeg jij had ik die maar gekocht. Zo kan ik het ook.
_Gast_ schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:42:
Hoe interessant is Polygon nog? Ze zijn dus bezig met updates. Matic wordt POL. En dat komt de koers blijkbaar niet ten goede. https://www.crypto-inside...it-verandert-er-voor-jou/
$0.37 is een prijs waar we een half jaar geleden alleen van konden dromen. En nu het zo ver is dan zijn we voorzichtig...
Heb je een miljardje voor me?Don Guacamole schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:33:
Intussen heeft Saylor weer ff een miljardje stukgeslagen op btc, die stackt rustig verder.
Wees als Saylor.
Heb er wel 1 liggen maar denk niet dat je daar heel veel mee kunt..
[ Voor 8% gewijzigd door PHPResource op 13-09-2024 16:52 ]
Klopt die 183k vs. de 244k wel?PHPResource schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:51:
According to Odaily, MicroStrategy has recently purchased 183,000 BTC, valued at approximately $1.1 billion. As of September 12, the company's total Bitcoin holdings have reached 244,800 BTC, with an estimated value of $9.45 billion.
Edit: hierboven al gepost sorry not sorry
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja, zat ook al naar de chart te gluren... we zijn er weer. We moeten gewoon dit niveau duidelijk weer even op traditionele wijze met zo'n stevige groene kaars doorbeuken.zwembroek schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:05:
Pakken we die 58.500 nu een keer of hoe zit dat....
short?
TP's, shorts pak ik alleen realtime op.
Als we door de 58.500 breken dan is 60k/61k gewoon next toch?tomtom901 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:15:
[...]
TP's, shorts pak ik alleen realtime op.
Eerlijk, nee, pas rond 59k komt er wat. 60k is nog geen gelopen race, maar dat zei ik gisteren ook al.zwembroek schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:20:
[...]
Als we door de 58.500 breken dan is 60k/61k gewoon next toch?
Wat een rare meme?Guere schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:20:
Eventjes de heatmap erbij pakken. Niet heel spannende bedragen allemaal, maar toch een "mini battle" tussen de lokale shorters/longers.
[Afbeelding]
Op de langere termijn ligt er wel behoorlijk wat rond 59k, dus mocht de upside winnen dan schieten we met een mooi paaltje richting de 60k.
[Afbeelding]
Alpina schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:26:
Wat een rare meme?
Officieel pas boven de 65k als we een higher high maken.
Yes jij snapt mzwembroek schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:39:
[...]
Officieel pas boven de 65k als we een higher high maken.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
21 idd kapot nu, 50 tikken we nu aananti elppa schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 12:55:
tikken nu tegen de 21dma aan. Eens zien of die kunnen pakken. En dan rap erna de 50 weer eens pakken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq