[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 250 Laatste
Acties:
  • 948.166 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
fuck de nederlandse taal joh, veel te ingewikkeld allemaal, daar snapt toch niemand iets van. Sinds ik eigenlijk 80% van de tijd alles in het engels doe (een taal die wel nog te begrijpen is na 4 liter lauwe schultenbrau's), is mijn nederlands nog slechter geworden.....en het was al bagger slecht. Mij verbeteren is dus net zo efficient als " investeren" in shitcoins

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 03-09-2024 16:45 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:48

knakworst

Get more sats!

Aeronaut schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:23:
[...]

te vroeg.. 57.7k regio was ook makkelijk te pakken.. opgepakt. denk nu wel omhoog richting 60..
Omhoog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2lNq3Dc2HzV91lixKO_o0LAh-6g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
twit schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 04:15:
Zou mooi zijn als we dit iig eens tot 23:59 vandaag volhouden idd. Kleine stapjes zonder die grote rode candles er tussen iedere dag zou al een hoop doen voor sentiment denk ik.
Ik weet nu iig wat het met het (mijn) sentiment doet om wéer de fijne rode candle te zien opduiken :+

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
beurzen gaan echt wel heel stevig rekt nu. Olie zelfs al -4,3%. WAt ik al schreef, je ziet hier nu het gevolg van de FED die maanden te laat is.

edit: nvidia....-8% _O-

[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 03-09-2024 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
brothermaynard schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:26:
[...]

de heatmap naar beneden is niet veel meer te halen idd. blijft wel een apart fenomeen dat er iedere dag weer een liquiditeitshunt plaatsvindt op min of meer hetzelfde tijdstip
is idd echt helemaal leeg. Zo leeg heb ik hem zelfs bijna nog nooit gezien. Leverage zakken zijn ook gewoon helemaal leeg geklopt laatste maanden bij de meeste mensen. Omhoog zit wel nog echt idioot veel, vooral nog steeds tussen de 70 en 72k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:19
komt u maar met die naald naar beneden, buy orders staan klaar

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:08

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:56:
komt u maar met die naald naar beneden, buy orders staan klaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r6X630n0sggf7RspexrzdgLoQi0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jwqY2I0rRLU5vtaMNlkqNLXU.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 08-10 14:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Q2RNGncYvjf9GWwjHa6wgq3WmE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5GSTsxvNiDpm46jmfxZHb3wC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
I love $54k/$50k range, dus laat maar komen, pijn willen we voelen! :D

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:58
anti elppa schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:39:
[...]

fuck de nederlandse taal joh, veel te ingewikkeld allemaal, daar snapt toch niemand iets van. Sinds ik eigenlijk 80% van de tijd alles in het engels doe (een taal die wel nog te begrijpen is na 4 liter lauwe schultenbrau's), is mijn nederlands nog slechter geworden.....en het was al bagger slecht. Mij verbeteren is dus net zo efficient als " investeren" in shitcoins
Het is eigenlijk heel simpel (werkwoordvervoegen in elk geval wel, spelling is soms inderdaad onzin, maar dat geldt voor Engels het meest van zowat alle talen, dat hangt in elkaar van verzinsels uit oude tijden), het is alleen ook heel stoer (meh) om geen fuck te geven. Ik word helemaal gestoord van al die d's in persoonsvormen. Even on topic maken: het is een stuk eenvoudiger dan TA, een beetje van bitcoin begrijpen en zeker makkelijker dan al dat gebridge en gezever om airdrops en shitcoins te verkrijgen.

/jaarlijkse_spellingbami_rant

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Wiley99 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 17:14:
[...]

Het is eigenlijk heel simpel (werkwoordvervoegen in elk geval wel, spelling is soms inderdaad onzin, maar dat geldt voor Engels het meest van zowat alle talen, dat hangt in elkaar van verzinsels uit oude tijden), het is alleen ook heel stoer (meh) om geen fuck te geven. Ik word helemaal gestoord van al die d's in persoonsvormen. Even on topic maken: het is een stuk eenvoudiger dan TA, een beetje van bitcoin begrijpen en zeker makkelijker dan al dat gebridge en gezever om airdrops en shitcoins te verkrijgen.

/jaarlijkse_spellingbami_rant
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O2XyMux1UZ0ab1t1ov60UkAXE5Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0fkxgjxt4NXh9ORxIWFN28Uw.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:25
^^ Deze scene uit Family Guy staat toch wel in mijn top 3. :D

(Je moet toch een beetje positief blijven en ergens anders je lol uit halen in deze barre tijden. ;))

[ Voor 40% gewijzigd door Cpt.Iglo op 03-09-2024 17:32 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44
Het zou mij niets verbazen dat de alts nog tot december kapot gaan. Na de rate cuts nog een genadeklap. Bitcoin naar 42k/43k. Wat een shitshow.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Zitten er hier nog mensen in dat Coti ding ?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TksEF7WgXQyX3CjncfGu6mAZdkY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WLiPrhO60L8SHq7qFx2hCI2w.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
zwembroek schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 17:35:
Het zou mij niets verbazen dat de alts nog tot december kapot gaan. Na de rate cuts nog een genadeklap. Bitcoin naar 42k/43k. Wat een shitshow.
nice, alts en shitshow, wie had dat gedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
BTC trader die plots op XRP duikt ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
xrp cripple army die hem wat poepmuntjes beloofd om dit te posten op x. Vrij simpel

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Geen zorgen jongens, deze dikke tech begint vanzelf wel weer eens gruwelijk te pompen. Het is tenslotte een ponzi, up only is de weg.

In deze skere tijden gewoon lekker wat andere dingen gaan doen. Ik heb het voorbeeld van @Gelukszoekr gevolgd en ben begonnen aan wat uitgestelde klussen in en om onze woning.

Maar vanavond even lekker relaxen met een dikke groene longbatser, wat koude rakkers en Far Cry 4 coöperatief via een LAN netwerkje van eind jaren '90.

Gewoon lekker genieten en wat omkutten, mooi toch.

En ooit keihard de 100k doorboren en gewoon stug doorhodlen, want ja, generationele welvaart groeit niet over nacht.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
de usa beurzen glibberen nog wat verder weg. Olie net bijna -5%. Nvidea -9%. Nasdaq bijna -3%. Zijn wel stevige getallen.

Olie zakt al wat langer, geeft gewoon aan dat de economie van de usa (en rest van de wereld) er gewoon erg slecht voor staan. Maar dat wisten we natuurlijk al langer

[ Voor 41% gewijzigd door anti elppa op 03-09-2024 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:54
anti elppa schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 20:10:
Maar dat wisten we natuurlijk al langer
Ja, maar vroeger geloofden we dan nog dat Bitcoin daar immuun voor zou zijn.

Man overboord, paniek.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 22:44
anti elppa schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 20:10:
de usa beurzen glibberen nog wat verder weg. Olie net bijna -5%. Nvidea -9%. Nasdaq bijna -3%. Zijn wel stevige getallen.

Olie zakt al wat langer, geeft gewoon dat de economie van de usa (en rest van de wereld) en gewoon erg slecht voor staan. Maar dat wisten we natuurlijk al langer
In Spanje betaalde ik vorige week 1.40 voor een liter E10. Laat die prijzen maar mooi zakken.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
MrMrq schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 20:22:
[...]

Ja, maar vroeger geloofden we dan nog dat Bitcoin daar immuun voor zou zijn.

Man overboord, paniek.
oja das waar.

idd dolle paniek nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 20:30:
[...]

In Spanje betaalde ik vorige week 1.40 voor een liter E10. Laat die prijzen maar mooi zakken.
in Nederland gaat dat niet zakken, die hardwerkende mensen bij de overheid moeten eenmaal hard werken!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:37
anti elppa schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:49:
[...]

is idd echt helemaal leeg. Zo leeg heb ik hem zelfs bijna nog nooit gezien. Leverage zakken zijn ook gewoon helemaal leeg geklopt laatste maanden bij de meeste mensen. Omhoog zit wel nog echt idioot veel, vooral nog steeds tussen de 70 en 72k
Zo’n heatmap is leuk, maar kan men niet de orderboeken vullen met Sellorders en deze weer weghalen als we in de buurt komen van die lagere prijs?
Of is dit alleen bij leveraged traden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
anti elppa schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 17:41:
[...]

xrp cripple army die hem wat poepmuntjes beloofd om dit te posten op x. Vrij simpel
Als die Japanners nou daadwerkelijk de XRPL gaan gebruiken zie ik het toch wel positief in.
M00n or the dead of the gladiolen!

Nasi Goreng!!!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:31
elektriekert schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 20:51:
[...]

Als die Japanners nou daadwerkelijk de XRPL gaan gebruiken zie ik het toch wel positief in.
M00n or the dead of the gladiolen!

Nasi Goreng!!!
Japanners.... Nasi goreng...

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/c0/bc/d2/c0bcd2002332ce7f1a4ff39c00c0a532.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:41
FrambozenTaart schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 18:27:
Geen zorgen jongens, deze dikke tech begint vanzelf wel weer eens gruwelijk te pompen. Het is tenslotte een ponzi, up only is de weg.

In deze skere tijden gewoon lekker wat andere dingen gaan doen. Ik heb het voorbeeld van @Gelukszoekr gevolgd en ben begonnen aan wat uitgestelde klussen in en om onze woning.

Maar vanavond even lekker relaxen met een dikke groene longbatser, wat koude rakkers en Far Cry 4 coöperatief via een LAN netwerkje van eind jaren '90.

Gewoon lekker genieten en wat omkutten, mooi toch.

En ooit keihard de 100k doorboren en gewoon stug doorhodlen, want ja, generationele welvaart groeit niet over nacht.
When ooit? When 100k?

Voor nu maar weer de nachtdienst zien door te komen op een mix van Chinese rommelvapes en Extra Joss.

Fijne LAN party gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 20:44:
[...]

mensen bij de overheid moeten eenmaal hard werken!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_UkhThVzexBJbthaesYwtL-hkM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GhItdqEfWiFnNDNpr69YWqyx.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 17:35:
Voor de allerlaatste keer Bitcoin op 42/43k kopen een shitshow? Welnee, dat is een geschenk uit de hemel.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:54
Wispe schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 21:41:
[...]

Voor de allerlaatste keer Bitcoin op 42/43k kopen een shitshow? Welnee, dat is een geschenk uit de hemel.
Dat klinkt allemaal stoer, maar als we van hier naar 42k kieperen dan gaat iedere newbie en zijn moeder weer twijfelen of het echt niet lager kan én of het toch niet één grote shit show ponzi was.
Dus je doet dan een panic sell in plaats van een extra aankoop.

Been there and done that op 17k.

Dips kopen is voorbehouden aan mensen die weinig ziel hebben en veel eelt (lees: reserves) opbouwden.

Ik geloof dat ik me ondertussen zou kwalificeren.

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 23:23
MrMrq schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 21:47:
[...]
Dips kopen is voorbehouden aan mensen die weinig ziel hebben en veel eelt (lees: reserves) opbouwden.
*Kijkt naar rechterhand*

Mooi. Ik ben al halverwege.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• X21r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 13:50
elektriekert schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 20:48:
[...]

Zo’n heatmap is leuk, maar kan men niet de orderboeken vullen met Sellorders en deze weer weghalen als we in de buurt komen van die lagere prijs?
We zoeken toch wel vaak de liquidatie op...
En orders weg halen kan best.
Maar de data van coinglass zal niet perfect zijn.
Lees onderstaand verhaal.. heatmap is goud waard en je kan alleen de goede data verkrijgen van die exchange als een hoge vip bent bij die exchange .
https://x.com/VetleLunde
Did you know? Liquidation data from exchanges are bogus and a vast underrepresentation of actual liquidation volumes in the market. To provide a “fair trading environment” (Bybit, Sep 2021) and to “optimize user data stream” (Binance, Apr 2021), Binance and Bybit changed their liquidation WebSocket API to push one liquidation per second instead of reporting all liquidations. OKX also pushes a maximum of one order per second per contract, and their data does not represent the total number of liquidations. The consequence: Liquidation data has been wildly underreported in the past 3 years.

Why is good liquidation data valuable? Liquidation data used to be a clean way to gauge risk appetite and better understand leverage ratios on exchanges. It was also a solid source to understand the impact and gravity of sudden volatility and whether or not it thoroughly cleaned the market of leveraged exuberance. Why would Binance, OKX, and Bybit limit liquidation data? I am guessing it’s a PR choice. In H1 2021, liquidation gore was Twitter, media, and everyone’s bread and butter. Constantly figuring at the top of liquidation leaderboards is not aligning with a strategy of attracting as many as possible to trade as much volume as possible. By limiting liquidation transparency, exchanges also withhold meaningful information, gaining a stronger understanding of the market’s overall risk profile than any other entity. Some exchanges even have interests in investment firms that may trade on information that the rest of the market does not have. Is it possible, and even worth it to estimate current liquidation data? You can hallucinate and guestimate based on liquidation volume dominance and the relevant exchanges’ open interest dominance pre-API change. This approach gives a more realistic liquidation volume estimate, but it is still wrong as it fails to account for changing behavior by market participants over the past three years while also exaggerating odd unique liquidations at certain exchanges (FTX’s short liquidation in late October 2022, for instance).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
elektriekert schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 20:48:
[...]

Die heatmap is voor leverage traden. Spot kan je niet geliquideerd worden ;)

Maar verder, idd, spofers heb je altijd. En echt grote jongens werken met onzichtbare orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
anti elppa schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:14:
[...]

Maar verder, idd, spofers heb je altijd. En echt grote jongens werken met onzichtbare orders.
Wacht even. Onzichtbare orders? Under the counter? Of werkt dat buiten een exchange om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Ray_ schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:24:
[...]

Wacht even. Onzichtbare orders? Under the counter? Of werkt dat buiten een exchange om?
Yep hidden orders. Is niets nieuws. Die zie je dus niet in het orderboek of in depth charts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Ray_ schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:24:
[...]

Iemand moet ff het manipulasie tegeltje posten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
anti elppa schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:14:
[...]

Spot kan je niet geliquideerd worden ;)
Ojaa :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
anti elppa schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:27:
[...]

Yep hidden orders. Is niets nieuws. Die zie je dus niet in het orderboek of in depth charts.
Dank. Ik heb mijn rabbit hole van vanavond weer gevonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Ik zat ineens met zeebats in mijn hoofd!

Zwevende tijger!….
Ik vang je Ohp!

7(8)7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KSm0TFIWVrlpEJOzR0vWwvpoers=/800x/filters:strip_exif()/f/image/whn9TbyhUFpvz4IpcfA0shFO.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
20k in 2026?

Take my money!!

Ik vrees dat er dan wel iets gebroken is aan de koers ;) Of de oorlogen worden dan groter en veranderen in WW3, maar voor zover ik weet heeft Nostradamus nooit over Bitcoin gesproken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03:16
Riemen vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Voorproefje op de rate cuts *O*

Bitfinex zegt 40 tot 50k.

Voor de handen die niet van diamant gemaakt zijn: de huidige koers staat nog steeds dik 2x hoger dan vorig jaar rond deze tijd.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31D8qqR41O15DTLtstOD89S9c-w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vdeo2PPirlS6BJYrcQP46aJ5.gif?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hoe is het met de handjes van de nieuwkomers hier?

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/BKeTDe1fC1UAAAAM/dance-dance-moves.gif

F*cking zero...

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQcb86XbN4wOTvA5a6E6D2XixeAftjRpOMqtgW0Ef_1-CoIMSj0JZENIu0FHYU03e-XB0w&usqp=CAU

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ZVLP_GlO5SXACIUfFuUpo9wltM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ov7ydwKi3UuhWO5hsiK2yMka.jpg?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gvi4wcI5xrtNdgcoAQrfIvcH6FQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hZVe8qVtpKxSdygLwynDRmQi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Aeronaut schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 09:15:
we zijn sinds we 60k hebben doorbroken al 5 keer naar een bodem gedumpt.
5 maart - 59k
1 mei - 56.5k
5 & 8 juli - 53.5k / 54.6k
5 augustus - 49k
...

is er wat speciaals met de 5de van de maand?

5 juni was ook een bijna top 71.7k.
Klinkt als een megadump morgen, 't is dan de 5e én een donderdag. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aXUcZ-kQ2PkfmpR3tShznnlBtdA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/i2EPb7i95yukVhFWfk5tvYzQ.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
sh4d0wman schreef op woensdag 4 september 2024 @ 04:34:
Hoe is het met de handjes van de nieuwkomers hier?

[Afbeelding]

F*cking zero...

[Afbeelding]
Mijn handen zijn strong.

Maar mijn zak.... Is heavy.. #baghodler

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aFiByNcL3zjF9ZI5mtlFxXDnp-g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YA8ITaI0RquSGIQrgtYe0evX.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
wat ik het nk topic al poste, etf diep rood gisteren. Stock futures ook nu weer rood. Nvidea incl nabeurs -12% gisteren.
Erg benieuwd wat we vandaag gaan zien.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 08-10 15:21
Laat de boel maar volledig crashen dan. Al zoveel "verlies" inmiddels door oneindig holden dat die paar procent ook niet meer uitmaken. Kan ik nog wat goedkoop inkopen om gemiddelde naar beneden te halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-10 12:58
elektriekert schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:43:
[...]

Ik zat ineens met zeebats in mijn hoofd!

Zwevende tijger!….
Ik vang je Ohp!

7(8)7
The village people 360 kick bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
"Gaat lekker he?"

Man, man, man :z

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:17
Wake me up when september ends..

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:56
Dan is er vast wel weer iets anders bedacht waardoor we rekt gaan.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Stukfruit schreef op woensdag 4 september 2024 @ 02:05:
[...]

20k in 2026?

Take my money!!

Ik vrees dat er dan wel iets gebroken is aan de koers ;) Of de oorlogen worden dan groter en veranderen in WW3, maar voor zover ik weet heeft Nostradamus nooit over Bitcoin gesproken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Xqo5RstvcYSx1EmC_G9qjvei5o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Wr3nFIpNTHZXaPxgNrhtATIX.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 23:06
Technisch…. Gingen we van 57.4 naar 58… halve dag later heeft een luipaard mn gezicht gegeten

Is er nog ruimte onder de brug?

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik zie vandaag een geboortegolf. Een geboortegolf van btc maxi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Haha er is altijd wel een grafiekje die ergens past.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
JDx schreef op woensdag 4 september 2024 @ 07:53:
[...]

Haha er is altijd wel een grafiekje die ergens past.
Alleen is juni allang voorbij...

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
20k als bodem volgende cycle lijkt me wel erg laag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:59
knakworst schreef op woensdag 4 september 2024 @ 07:47:
Ik zie vandaag een geboortegolf. Een geboortegolf van btc maxi's.
Als je nu nog geen maxi bent, ben je wel heel hard leers hoor :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-10 12:00

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Roep al sinds januari dat ETF's de doodsteek zijn voor btc. Het heeft de pioniers en de community niks dan ellende opgeleverd sindsdien en dat zal het blijven doen. Simpelweg omdat het de bedoeling is. Het manipuleren van de koers is nooit zo heftig geweest sinds dat iedereen blij was dat de ETF's goedgekeurd werden. Het is allemaal een grote wassen neus.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrFX
Winter is coming....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wQMRPiA0pMKhkazbHewmi3iZfeA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Y3b7U0mBnTqQ077RIF8kZtvD.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:55
Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:09:
Roep al sinds januari dat ETF's de doodsteek zijn voor btc. Het heeft de pioniers en de community niks dan ellende opgeleverd sindsdien en dat zal het blijven doen. Simpelweg omdat het de bedoeling is. Het manipuleren van de koers is nooit zo heftig geweest sinds dat iedereen blij was dat de ETF's goedgekeurd werden. Het is allemaal een grote wassen neus.
Oneens, ETFs zorgen dat het aankopen van BTC mainstream wordt, één van de onoverkomelijke stappen om over te gaan hogere adoptie. Verder zou je verwachten en kunnen aannemen dat deze ETF's alles OTC doen en daarmee juist een dempend effect zouden moeten hebben op de schommelingen van BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Blik1984 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:18:
[...]

Oneens, ETFs zorgen dat het aankopen van BTC mainstream wordt, één van de onoverkomelijke stappen om over te gaan hogere adoptie. Verder zou je verwachten en kunnen aannemen dat deze ETF's alles OTC doen en daarmee juist een dempend effect zouden moeten hebben op de schommelingen van BTC
Mainstream? Ik weet amper wat een ETF is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Blik1984 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:18:
[...]

Lol, er komt geen wereldwijde adoptie. Denk je nu echt dat men overgaat op een PoW blockchain terwijl er hele andere alternatieven zijn? Het mijnen van btc zal steeds meer onder druk komen te staan ivm klimaat etc.

Daarbij hebben de massieve geldinstromen van de ETF's amper voor een koersschommeling gezorgd, terwijl ervoor elke scheet of nieuwsbericht over btc de koers volatiel maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:27:
[...]

Lol, er komt geen wereldwijde adoptie. Denk je nu echt dat men overgaat op een PoW blockchain terwijl er hele andere alternatieven zijn? Het mijnen van btc zal steeds meer onder druk komen te staan ivm klimaat etc.

Daarbij hebben de massieve geldinstromen van de ETF's amper voor een koersschommeling gezorgd, terwijl ervoor elke scheet of nieuwsbericht over btc de koers volatiel maakte.
Was de stijging in februari/maart niet te danken aan de ETF's dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Wispe schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:28:
[...]

Was de stijging in februari/maart niet te danken aan de ETF's dan?
Waren de dalingen in alle andere gevallen niet te danken aan de ETF's dan? Denk eens na, als je een flinke zak coins hebt, dan kan je ook iets doen met die koers, niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:11
JDx schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:24:
[...]

Mainstream? Ik weet amper wat een ETF is.
Weten wat een ETF is, is ook niet nodig. Een ETF maakt het eenvoudiger voor vermogen beheerders en bijvoorbeeld pensioenfondsen om in BTC te stappen. Dan zit “mainstream” in een Bitcoin ETF zonder het zelf door te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:51
Kom maar door met die 42k. Buy the dip 😬

discogs

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:20
loewie1984 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:37:
Kom maar door met die 42k. Buy the dip 😬
Nee nee dat kan niet..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3z4viWUYYZ09nKuR4OEziRv6ph4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6iHsIdvgWBOLyU6jwQfYaZX4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

jvel92 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:32:
[...]

Weten wat een ETF is, is ook niet nodig. Een ETF maakt het eenvoudiger voor vermogen beheerders en bijvoorbeeld pensioenfondsen om in BTC te stappen. Dan zit “mainstream” in een Bitcoin ETF zonder het zelf door te hebben.
Ah ok, ik dacht dat je bedoelde meer mainstream als online aankopen en betalen in winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:31
[...]

Have fun stayin’ poor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Lol, dat is mijn quote, vrind. Bij mij gaat er geen wekkertje meer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:36
BTC houdt zich nog kranig staande.

Risk assets met een lager risicoprofiel gaan harder rekt (ik noem een ASML).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Vooralsnog brengt de Hardfork niet veel beweging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UA-fpwg-VEY2f5ydjaNCuRhcG8A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/OHV0OMnwCwOg28yJmSwX0B7I.gif?f=user_large

Zelfs Bitboy is Cardano BEU nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 09:13:
BTC houdt zich nog kranig staande.

Risk assets met een lager risicoprofiel gaan harder rekt (ik noem een ASML).
idd, gaat erg hard laatste 24h. Zeer benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:36
Gipsy King schreef op woensdag 4 september 2024 @ 09:26:
[...]

Vooralsnog brengt de Hardfork niet veel beweging.

[Afbeelding]

Zelfs Bitboy is Cardano BEU nu :)

[YouTube: CARDANO Community Is Under Water [BitBoy Reacts To Chang Hard Fork]]
Vind ik wel weer geestig. Maandenlang gewerkt aan de marketingcampagne. Eind augustus/begin september online gooien, want meeliften op "come back in september" hype.

En dan gaat de hele brede markt twee dagen later rekt :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ik zie gewoon een ordinaire slowbleed.

Beetje decadent wel, ben zelf meer van de flashcrashes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blik1984
JDx schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:45:
[...]

Ah ok, ik dacht dat je bedoelde meer mainstream als online aankopen en betalen in winkels.
Ik zie Bitcoin helemaal niet als een betaalmiddel, net zomin als dat ik mijn boodschappen niet met goud betaal. Bitcoin is een asset, en dat kon eerst enkel gekocht worden als je naar relatief onbekende exchanges ging en kon alleen veilig opgeborgen worden op een gekke USB-stick en dan moet je 24 woorden onthouden. Door de ETF's is het veel makkelijker toegankelijker geworden en ik denk/hoop dat dit uiteindelijk ervoor zorgt dat echt grote fondsen een standaard BTC-allocatie van 1-2-5% gaan aanhouden via deze ETF's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:32:
[...]

Waren de dalingen in alle andere gevallen niet te danken aan de ETF's dan? Denk eens na, als je een flinke zak coins hebt, dan kan je ook iets doen met die koers, niet?
Je hebt geen idee wat een ETF inhoudt ofwel? Blackrock is niet de eigenaar van de BTC die ze in hun ETF vasthouden en kunnen die BTC dus helemaal niet dumpen op de markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
[...]

Ik zie toch echt een +50% sinds de start van de Bitcoin ETF in de boeken staan, terwijl normaliter rondom de halvings de koersen juist dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Blik1984 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:03:
[...]

Ik zie toch echt een +50% sinds de start van de Bitcoin ETF in de boeken staan, terwijl normaliter rondom de halvings de koersen juist dalen.
idd. ETF is echt wel positief. Net als de etf van goud erg positief uitgepakt heeft. Tuurlijk word de prijs soms gedrukt, maar over de tijd is het echt een positieve impact

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Jullie zullen het misschien niet geloven, maar voordat de ETF's er waren gingen de koersen ook wel eens omhoog en naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
anti elppa schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:05:
[...]

idd. ETF is echt wel positief. Net als de etf van goud erg positief uitgepakt heeft. Tuurlijk word de prijs soms gedrukt, maar over de tijd is het echt een positieve impact
Tuurlijk, er gaat nu gewoon maandelijkse instroom aan orders komen vanuit particulieren/fondsen/intitutionele beleggers die eerst geen mogelijkheid hadden om BTC te kopen. Na de Goud ETF zag je volgens mij 8 jaar aan ononderbroken stijging, onder andere omdat het veel makkelijker werd om goud aan te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Blik1984 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:01:
[...]

Je hebt geen idee wat een ETF inhoudt ofwel? Blackrock is niet de eigenaar van de BTC die ze in hun ETF vasthouden en kunnen die BTC dus helemaal niet dumpen op de markt
Je hebt simpelweg geen idee hoe het balletje gespeeld wordt. Maar goed, ik verwijder mijzelf weer uit de slowchat hier in het kader van een vriendelijk Tweakers omgeving.

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:11:
[...]

Je hebt simpelweg geen idee hoe het balletje gespeeld wordt. Maar goed, ik verwijder mijzelf weer uit de slowchat hier in het kader van een vriendelijk Tweakers omgeving.
Ah, altijd nice, iemand die claimt meer te weten, poched dat er geen wekker meer afgaat en als het een beetje moeilijk wordt weer weggaat. Ik vermoed dat er geen shitcoin shill bij komt kijken, verder wel een klassiek voorbeeld. We gaan je missen :w

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Als het balletje gespeeld wordt komt er altijd ruzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Taro schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:17:
[...]

Ah, altijd nice, iemand die claimt meer te weten, poched dat er geen wekker meer afgaat en als het een beetje moeilijk wordt weer weggaat. Ik vermoed dat er geen shitcoin shill bij komt kijken, verder wel een klassiek voorbeeld. We gaan je missen :w
Sorry? ik weet heel goed hoe de vork in de steel zit en daarom lijkt het mij ook gewoon verstandig om me niet meer verder te mengen hier. Maar jouw opmerking slaat werkelijk alles.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• elektriekert
Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:11:
[...]

Hoi A87, leuk dat je weer terug bent!

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:24:
[...]

Sorry? ik weet heel goed hoe de vork in de steel zit en daarom lijkt het mij ook gewoon verstandig om me niet meer verder te mengen hier. Maar jouw opmerking slaat werkelijk alles.
Ik zou het niet persoonlijk opnemen, is gewoon de slowchat klassieker die eens in de zoveel tijd plaatsvindt.

- Persoon komt slowchat binnen.

- Maakt claims meer te weten dan iedereen.

- Licht dit verder niet toe.

- Stuit op weerstand van de rest.

- Geeft reden om niet meer te posten.

Wij doen nog steeds onderzoek naar de reden waarom dit soort situaties een weliswaar schaars maar toch terugkerend fenomeen zijn.

Het lijkt iets te maken te hebben met de balans van krachten in het universum.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kxwx--Z7wHlZxpyOu2x17bFc6SQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/J26l76n5aY3JZJWDJ6Z0V81L.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 23:06
bitcoin wordt ondertussen met meer dan 50% met groene energie gemined... ook in china.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

FrambozenTaart schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:40:
[...]

Ik zou het niet persoonlijk opnemen, is gewoon de slowchat klassieker die eens in de zoveel tijd plaatsvindt.

- Persoon komt slowchat binnen.

- Maakt claims meer te weten dan iedereen.

- Licht dit verder niet toe.

- Stuit op weerstand van de rest.

- Geeft reden om niet meer te posten.

Wij doen nog steeds onderzoek naar de reden waarom dit soort situaties een weliswaar schaars maar toch terugkerend fenomeen zijn.

Het lijkt iets te maken te hebben met de balans van krachten in het universum.
- Leek me even gezellig te lezen hoe mijn mede Tweakers over de huidige carnage denken.

- Klopt, weet jij wie Satoshi is? Ik wel

- Lijkt me niet verstandig dit openbaar te maken, want dan ontploft internet.

- Zie je, daar begint het al

- Lijkt mij verstandig inderdaad.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3M9erV3rrmCbVgM1_B0KVjpqo40=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ud4zBaBkz369ubeTqk5k0BsK.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 15:58
Aeronaut schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:49:
bitcoin wordt ondertussen met meer dan 50% met groene energie gemined... ook in china.
@ElonMusk21cm lees je ff mee, je hebt beloofd dat we dan weer Tesla's mochten kopen met bitcoin?! :X

PS5

Pagina: 1 ... 41 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!