Medicatie vergeten vandaag?Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:49:
[...]
- Leek me even gezellig te lezen hoe mijn mede Tweakers over de huidige carnage denken.
- Klopt, weet jij wie Satoshi is? Ik wel
- Lijkt me niet verstandig dit openbaar te maken, want dan ontploft internet.
- Zie je, daar begint het al
- Lijkt mij verstandig inderdaad.
FrambozenTaart schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:40:
[...]
Ik zou het niet persoonlijk opnemen, is gewoon de slowchat klassieker die eens in de zoveel tijd plaatsvindt.
- Persoon komt slowchat binnen.
- Maakt claims meer te weten dan iedereen.
- Licht dit verder niet toe.
- Stuit op weerstand van de rest.
- Geeft reden om niet meer te posten.
Wij doen nog steeds onderzoek naar de reden waarom dit soort situaties een weliswaar schaars maar toch terugkerend fenomeen zijn.
Het lijkt iets te maken te hebben met de balans van krachten in het universum.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Van de koersen wordt je niet blij. Gelukkig is hier weer wat te beleven!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Laten we dat eens anaalyseren.Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:49:
[...]
- Leek me even gezellig te lezen hoe mijn mede Tweakers over de huidige carnage denken.
- Klopt, weet jij wie Satoshi is? Ik wel
- Lijkt me niet verstandig dit openbaar te maken, want dan ontploft internet.
- Zie je, daar begint het al
- Lijkt mij verstandig inderdaad.
Je eerste post:
Dit is waar je gezellig vroeg om de mening van mede Tweakers over de huidige carnage?Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:09:
Roep al sinds januari dat ETF's de doodsteek zijn voor btc. Het heeft de pioniers en de community niks dan ellende opgeleverd sindsdien en dat zal het blijven doen. Simpelweg omdat het de bedoeling is. Het manipuleren van de koers is nooit zo heftig geweest sinds dat iedereen blij was dat de ETF's goedgekeurd werden. Het is allemaal een grote wassen neus.
Daar was 1 iemand het mee oneens en dan post je dit:
Het is prima dat je een mening hebt maar je brengt het behoorlijk stellig.Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:27:
[...]
Lol, er komt geen wereldwijde adoptie. Denk je nu echt dat men overgaat op een PoW blockchain terwijl er hele andere alternatieven zijn? Het mijnen van btc zal steeds meer onder druk komen te staan ivm klimaat etc.
Daarbij hebben de massieve geldinstromen van de ETF's amper voor een koersschommeling gezorgd, terwijl ervoor elke scheet of nieuwsbericht over btc de koers volatiel maakte.
Vervolgens post je dit:
Dus met andere woorden je hebt al verkocht/bent al binnen. Leuk om te posten natuurlijk als de koersen rood zijn.Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 09:10:
[...]
Lol, dat is mijn quote, vrind. Bij mij gaat er geen wekkertje meer.
Daarna brei je er maar een eind aan omdat je graag wilt dat Tweakers wat vriendelijker wordt?
Conclusie: je dropt wat bommen, maakt wat steken en bent daarna verontwaardigd na een post van een mod die je vrij direct aanspreekt op je gedrag. En dan zeg je dat Tweakers vriendelijker moet worden.Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:11:
[...]
Je hebt simpelweg geen idee hoe het balletje gespeeld wordt. Maar goed, ik verwijder mijzelf weer uit de slowchat hier in het kader van een vriendelijk Tweakers omgeving.
Maakt mij niet echt veel uit allemaal maar hopelijk zie je zelf ook in dat je manier van communiceren niet echt bijdraagt.
Hopelijk kun je wat zelfreflectie toepassen en inzien dat het niet ligt aan de wereld, maar aan jezelf.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Moet zeggen nu mijn margin trades op Bybit keihard geliquideerd zijn ik veel minder stress ervaar
In plaats van elke 5 minuten de koers checken doe ik dat nu een keer of 10 op de dag (is dat nog veel?
Ik versta je, nieuwe entry’s spotten moet je wat vaker doentechnoaddict schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:18:
[...]
Moet zeggen nu mijn margin trades op Bybit keihard geliquideerd zijn ik veel minder stress ervaar![]()
In plaats van elke 5 minuten de koers checken doe ik dat nu een keer of 10 op de dag (is dat nog veel?)
Positief bekeken is de kans op een left translated cycle wel nagenoeg 0 inmiddels.
Gewoon lekker een ouderwetse bullrun in het post halving jaar.
Of het is al geweest en de left translated cycle was daar alBTC100K2021 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:28:
Positief bekeken is de kans op een left translated cycle wel nagenoeg 0 inmiddels.
Elke 5 minuten ben ik ook van afgestapt. Ik kijk nu nog maar 12 keer per uurtechnoaddict schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:18:
Moet zeggen nu mijn margin trades op Bybit keihard geliquideerd zijn ik veel minder stress ervaar![]()
In plaats van elke 5 minuten de koers checken doe ik dat nu een keer of 10 op de dag (is dat nog veel?)
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Nou, waar wacht je op?
Wie is Satoshi?
Stelde ik een vraag dan? Ik zie geen vraagteken, jij? Ik kwam hier om te lezen hoe mijn mede Tweakers denken over de huidige carnage.FrambozenTaart schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:13:
[...]
Laten we dat eens anaalyseren.
Je eerste post:
[...]
Dit is waar je gezellig vroeg om de mening van mede Tweakers over de huidige carnage?
Ja, ik ben ook vrij zeker van mijn zaak. Dat ben ik al 13 jaar in cryptoland.FrambozenTaart schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:13:
Daar was 1 iemand het mee oneens en dan post je dit:
[...]
Het is prima dat je een mening hebt maar je brengt het behoorlijk stellig.
Ik postte dat omdat ik eerst hard moest lachen om zijn opmerking. Maar ik ben niet begonnen met denegrerend gedrag. Want ik moest toch blij zijn met mijn arme leven?FrambozenTaart schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:13:
Vervolgens post je dit:
[...]
Dus met andere woorden je hebt al verkocht/bent al binnen. Leuk om te posten natuurlijk als de koersen rood zijn.
Ja, dat leek mij verstandiger, maar ik ben altijd wel in voor een bitchfight. Maar het werkt idd niet toe naar een vriendelijker Tweakers.FrambozenTaart schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:13:
Daarna brei je er maar een eind aan omdat je graag wilt dat Tweakers wat vriendelijker wordt?
De post van de mod sloeg kant nog wal. Over zelfreflectie gesproiken, volgens mij gaf ik zelf aan mij te verwijderen van de slowchat. Als dat geen staaltje zelfreflectie is, dan weet ik het ook niet meer.FrambozenTaart schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:13:
Conclusie: je dropt wat bommen, maakt wat steken en bent daarna verontwaardigd na een post van een mod die je vrij direct aanspreekt op je gedrag. En dan zeg je dat Tweakers vriendelijker moet worden.
Maakt mij niet echt veel uit allemaal maar hopelijk zie je zelf ook in dat je manier van communiceren niet echt bijdraagt.
Hopelijk kun je wat zelfreflectie toepassen en inzien dat het niet ligt aan de wereld, maar aan jezelf.
En btw, je analyse sucks.
Nou, het bloed stroomt weer door de straten en de gezelligheid spat er weer vanaf hier..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Iedereen weet dat Greg Wright Satoshi is….
Ik ga dat script wat op a87 toen was uitgevonden (door iemand hier) wat vaker gebruikenNeoflexNL schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:55:
Nou, het bloed stroomt weer door de straten en de gezelligheid spat er weer vanaf hier..
Rapapa...
We moeten wel lief blijven doen en onze armen wijd openen voor nieuwe personen in het topic.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ik heb gewoon dit topic 24/7 open. Pakt zowel prijs als sentiment mee, helemaal geen TA nodigDexterDee schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:29:
[...]
Elke 5 minuten ben ik ook van afgestapt. Ik kijk nu nog maar 12 keer per uur
*anaalyse
Het fenomeen zie je vooral wanneer Bitcoin en de cryptomarkt in een downtrend zit. Met name als Bitcoin onder de BMSB zit. Boven de 100k zie je ze nooit meer terug. Blijft eigenaardig. Het zijn vaak ook mensen die zich verheven voelen boven een ander. Ze hebben ook geen idee waarom ze weerstand oproepen bij het merendeel van de slowchat. Gelukkig heeft de slowchat een zelfreinigend vernogen wat betreft dergelijke karakters. En verdwijnen ze weer richting het FIRE topic.FrambozenTaart schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:40:
[...]
Ik zou het niet persoonlijk opnemen, is gewoon de slowchat klassieker die eens in de zoveel tijd plaatsvindt.
- Persoon komt slowchat binnen.
- Maakt claims meer te weten dan iedereen.
- Licht dit verder niet toe.
- Stuit op weerstand van de rest.
- Geeft reden om niet meer te posten.
Wij doen nog steeds onderzoek naar de reden waarom dit soort situaties een weliswaar schaars maar toch terugkerend fenomeen zijn.
Het lijkt iets te maken te hebben met de balans van krachten in het universum.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ik weet ook wie satoshi is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/fj7UuioPqhBcqpyaWr9KJodY.png?f=user_large)
FTFYYzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:52:
Ik postte dat omdat ik eerst hard moest lachen om zijn opmerking. Maar ik ben niet begonnen met denagrerend gedrag. Want ik moest toch blij zijn met mijn arme leven?
Prima jongens, ondertussen zal het wel lunchtijd zijn op jullie werk en poedel ik wel ff verder in mijn jacuzzi.
De groeten, was weer gezellig.
Als je het nou bij lezen gelaten had... Dan was er niets aan de hand geweest... Maar je besloot wel degelijk een bommetje te droppen en bent vervolgens gepikeerd als daar tegengas op komt...Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:52:
*knip*
Stelde ik een vraag dan? Ik zie geen vraagteken, jij? Ik kwam hier om te lezen hoe mijn mede Tweakers denken over de huidige carnage.
*Knip*
Toch altijd fijn die ramptoeristen 1 keer in de zoveel tijd...
Straks stijgt de boel weer en zie je ze niet meer terug... Het zou fijn zijn als ze dan even terug kwamen en hun excusses aan zouden bieden...
[ Voor 18% gewijzigd door Acidrain op 04-09-2024 12:10 ]
Arrivederci saluti di privati, hangt ie niet dan staat ie.Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:05:
Prima jongens, ondertussen zal het wel lunchtijd zijn op jullie werk en poedel ik wel ff verder in mijn jacuzzi.
Jacuzzi? Niet eens een olympisch bad op 32 graden verwarmd? Dan was je er niet op tijd bij vermoed ik.Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:05:
Daar proost ik opYzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:05:
:strip_exif()/f/image/Sdz6KiB6OGW4CKK7evndv2RX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Blik1984 op 04-09-2024 12:14 ]
Nee, dat is geen zelfreflectie. Een belangrijk onderdeel van zelfreflectie is dat je ook kritisch op jezelf bent.Yzord schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:52:
De post van de mod sloeg kant nog wal. Over zelfreflectie gesproiken, volgens mij gaf ik zelf aan mij te verwijderen van de slowchat. Als dat geen staaltje zelfreflectie is, dan weet ik het ook niet meer.
Je wilde jezelf uit de slowchat verwijderen omdat men hier duidelijk niet met 'ja' en 'amen' reageerden op je ongefundeerde stellingen.
Zelfreflectie is kritisch naar je eigen acties kijken. Misschien is er een reden dat mensen zo onontvankelijk op je posts reageren? Misschien zit er toch wat in de kritiek van anderen dat jij allerlei 'feitjes' de wereld in slingert, met de opmerking dat jij de enige bent die weet hoe de vork in de steel zit. Zonder enige onderbouwing of bewijs is er geen enkele reden om jouw reacties serieus te nemen.
Maar goed, één blik op je post geschiedenis en het is wel duidelijk dat je vaker de confrontatie opzoekt. Je reageert vaak hard en stellig, geeft weinig tot geen onderbouwing en duldt geen kritiek. Een andere mod heeft je zeer recent naar de 'We willen een vriendelijker Tweakers' post verwezen. De reden was ook daar je opstelling. Als men jouw woorden niet meteen voor waarheid aanneemt, dan hebben mensen meteen "oogkleppen op".
En nu vertoon je datzelfde gedrag weer, pik je niet de hint op dat het misschien je eigen instelling is die voor problemen zorgt, en ga je vervolgens zelf die guidelines rondsmijten. Volgens mij heb je de inhoud van die Vriendelijker Tweakers post nog steeds niet begrepen.
@BTC100K2021 kijk jij 2 uur video?
* sh4d0wman swiped de volgende tiktok video in beeld....
BNB ook weer op weg om de $500 te verlaten. Oh ja, ik had geen shitcoins.
In ieder geval nooit gekocht dan. BNB ooit gekregen voor het melden van vulnerabilities in de desktop applicatie.
* sh4d0wman swiped de volgende tiktok video in beeld....
BNB ook weer op weg om de $500 te verlaten. Oh ja, ik had geen shitcoins.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Heerlijk genieten toch, zulke trolls. Hoewel het waarschijnlijk niet eens trollen is, maar meer disfunctioneel gedrag wat telkens tot conflicten leidt. Dat maakt het ergens ook wel weer sneu.

is echt wel linke soep. Zou ik nooit doen hier. Tis echt flip a coin nu. Sowieso is 40k een target die ik niet direct logisch vind. Afgezien daarvan, ik zie een nieuwe low niet zomaar gebeuren, en al helemaal niet zover onder de oude low.BTC100K2021 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:22:
[YouTube: LIVE - $7,500,000 Million Dollar Trade - LIVE]
Crypto Face price target: 40K
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zijn genoeg cijfersWispe schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:51:
Vandaag toch cijfers uit USA?
https://www.investing.com/economic-calendar/
wat dan? volgens mij niet iets bijzonders vandaag voor zover ik het scherp hebWispe schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:51:
JOLTs Job Openings, maar die is volgens mij meestal niet zo spannend. Aanstaande vrijdag belangrijkere cijfers, waaronder de maandelijkse Unemployment Rate.Wispe schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:51:
Dat haal ik hier uit.anti elppa schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:55:
[...]
wat dan? volgens mij niet iets bijzonders vandaag voor zover ik het scherp heb
Woensdag tot en met vrijdag cruciale economische data zeggen ze.
If #ALTs continue to get hit, the implication is that #BTC also takes a hit too.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 4 september 2024
In 2016 and 2019 (soft landings), #BTC fell to its 100W SMA.
In 2016 the 100W SMA held as support durably for the rest of the cycle.
In 2019, it held as support until the hard landing. pic.twitter.com/xZD5dHirMe
Het is vooral interessant hoe de revisie een maand later is. De initiële gerapporteerde cijfers van de afgelopen maanden slaan kant nog wal.Guere schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:55:
[...]
JOLTs Job Openings, maar die is volgens mij meestal niet zo spannend. Aanstaande vrijdag belangrijkere cijfers, waaronder de maandelijkse Unemployment Rate.
Of ze tonen nu opeens wel realistische getallen met het oog op de fed rate cuts
[ Voor 8% gewijzigd door keanu_ op 04-09-2024 12:59 ]
#BTC dominance trying to breakout here - I think once it hits 58%, then 59% can come quickly pic.twitter.com/LSPdXRXBGK
#SOL keeps getting rejected by its bull market support band. If it's behaving as just a more volatile version of #ETH, then it could fall back into its prior wedge, just like ETH did. pic.twitter.com/0umkp4uiZ1
dit idd.keanu_ schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:59:
[...]
Het is vooral interessant hoe de revisie een maand later is. De initiële gerapporteerde cijfers van de afgelopen maanden slaan kant nog wal.
Of ze tonen nu opeens wel realistische getallen met het oog op de fed rate cuts
verder best grote kans dat we een dubbele cut krijgen
/f/image/ZpihDIRE0g0gyLPk24kDE0xS.png?f=fotoalbum_large)
Ik hoop niet op een dubbele cut dat zou enige paniek bij de FED impliceren met alle negatieve impact op de beurzen als gevolg.anti elppa schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:01:
[...]
dit idd.
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Met een dubbele cut gaan we vast nog wat dieper.anti elppa schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:01:
[...]
dit idd.
[Afbeelding]
als ze de komende meetings 2x een 50bps zakken, komt er wel meer volatiliteit inderdaad. Dit wakkert de ''zorgen'' aan in de markt, als de fed met grote stappen snel thuis wilt zijn..
Ik zou ook niet adviseren om hierop te gaan traden, maar deze meneer zit wel vaak goed met zijn trades.anti elppa schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:51:
[...]
is echt wel linke soep. Zou ik nooit doen hier. Tis echt flip a coin nu. Sowieso is 40k een target die ik niet direct logisch vind. Afgezien daarvan, ik zie een nieuwe low niet zomaar gebeuren, en al helemaal niet zover onder de oude low.
Het maakt mij zelf vrij weinig uit, 40K is een mooi level om nog wat pegels te investeren. Komen we daar niet, dan rijden we deze cycle uit met de huidige positie.
Zit je nou nóg aan dat zwembad?!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Na de foto doet ie weer 't water uit het flesje gieten en gaat ie verder met schoonmaken van de kamer. Hij heeft er nog meer te doen vandaag.
JUST IN: 🇺🇸 🩸
— Radar🚨 (@RadarHits) 4 september 2024
Market wiped out $1 TRILLION from the US stocks. pic.twitter.com/D8Ezug5R0P
Ssst, niet iedereen hoeft te weten dat deze foto gerecycled is
NVDA staat YTD nog steeds op +124%, een onsje eraf mocht ook wel een keer. Sinds 3 september 2022 +702%.
Die mega investeringen in AI-chips door big tech gaan natuurlijk ook vertragen op een gegeven moment.
Die grafiek van NVDA is wel lekker de laatste 5 jaar. Zitten we hier maar een beetje aan te prutsen met onze magische internet money
[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-09-2024 13:42 ]
Het gaat nu weer om grote doorbraken in onderzoek. Wat we tot nu toe hebben gezien in AI is puur het toepasbaar maken van de oude onderzoeken. Grofweg wordt nú werkelijkheid wat ze voor de jaren 60 al hadden uitgezocht.BTC100K2021 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:40:
[...]
NVDA staat YTD nog steeds op +124%, een onsje eraf mocht ook wel een keer.
Die mega investeringen in AI-chips door big tech gaan natuurlijk ook vertragen op een gegeven moment.
Toen is er jarenlang geen echt grote vooruitgang geweest door het gebrek aan rekenkracht. Dat is nu voorbij. Dus kan het straks, als we weer meer gaan investeren in fundamenteel onderzoek (hallo overheid) weer hard gaan.
We zitten nu gewoon met wat paniek in de markt. Het is ook allemaal wel hard gegaan.
Alleen jammer dat btc mee doet. Dat zou nu moeten stijgen als aparte asset klasse volgens de theorie.
Het is dat we maandenlang in een langzaam neergaande trend zitten. Daardoor voelt het gewoon allemaal net wat minder.
Als je kijkt is BTC niet echt REKT gegaan afgelopen dagen toch?
Spot on , Sinds 18 Mei is het een in feite een lekker lang consolidatie kanaaltjeColdcat schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:59:
Het is dat we maandenlang in een langzaam neergaande trend zitten. Daardoor voelt het gewoon allemaal net wat minder.
of hoe je het wilt bekijken. maar slowly getting down. Waiting voor die Dikke God Candle's van @Kol Nedra
Die alles doorboort straks. Net zoals de Hubble tot het einde van het Heelal doorpookt , ver voorbij de maan.
YTD grafiekje, met een snelle rode krabbel.
/f/image/1sd8ga8PlB4QPHfHNEPfkylX.png?f=fotoalbum_large)
Sinds die periode tot heden gaan ook de meeste ALTS Slowbleeding rekter dan rekt.
De weekly high was 59.5k... nu staan we op 56.6k. Dat is 3k minder (5%).
Het lijkt alsof de markten in brand staan op basis van dit topic. Pak ik de keiharde facts erbij dan zie ik de negativiteit niet.
Dat we onder alle niveaus duiken en de grafieken er niet mooi uitzien is een gegeven. Maar het bloed loopt nog niet echt door de straten. (waarschijnlijk komt er zo een enorme rode kaars)
Naast Benjamin Cowen komt ook ome Bob met het scenario dat we nog naar de yearly open gaan. Beide noemen ze ook de maand december. Dat zou wel erg nasty zijn. Eerst weer hopium in oktober, november en dan alsnog rekt. Ik verwacht zelf ook de 42/43k. Alleen hoop ik deze wel eind september al te zien en vandaar omhoog. Maar ja, nobody said it was easy. Al is het wel zo hoe meer mensen kijken naar hetzelfde scenario des te onwaarschijnlijker het wordt.
Starting to fear that patience will be further tested to the end of the year until the next weekly cycle low.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 3 september 2024
Caveat. don't have a good read on this intermediate term action. Comfy in Spot
Looking at the monthly, still looks perfectly fine from 4-yr cycle standpoint. pic.twitter.com/Q8l3hAHSIz
Kunnen we ook voor het bovenste lijntje gaan?zwembroek schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:16:
Naast Benjamin Cowen komt ook ome Bob met het scenario dat we nog naar de yearly open gaan. Beide noemen ze ook de maand december. Dat zou wel erg nasty zijn. Eerst weer hopium in oktober, november en dan alsnog rekt. Ik verwacht zelf ook de 42/43k. Alleen hoop ik deze wel eind september al te zien en vandaar omhoog. Maar ja, nobody said it was easy. Al is het wel zo hoe meer mensen kijken naar hetzelfde scenario des te onwaarschijnlijker het wordt.
[Twitter]
[Afbeelding]
Dus vanaf nu weer moon?
@Gelukszoekr kom er maar in... waar blijft het voorspel de low in 2024 topiczwembroek schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:16:
[Twitter]
[Afbeelding]
Wie was de vorige winnaar eigenlijk ?Coldcat schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:17:
[...]
@Gelukszoekr kom er maar in... waar blijft het voorspel de low in 2024 topic
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YKfXuVpH8SkqeAfHEGmCLgXR.jpg?f=user_large)
Nee maar dit is bij uitstek het moment dat BTC een sprong omhoog zou moeten maken. Als asset klasse die zich echt leent voor diversificatie.Coldcat schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:59:
Met de huidige getallen is die op vrijdag 29 november 2024 bekend.Gipsy King schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:19:
[...]
Wie was de vorige winnaar eigenlijk ?
[Afbeelding]
Ome Bob lees ik ook altijd wel graag inderdaad.zwembroek schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:16:
[Twitter]
[Afbeelding]
Comfy in spot zegt hij ook mooi.
In hindsight had ik in april beter een Porsche gekocht dan bijleggen op een andere occasion

Maar dat kan er in 2025 weer helemaal anders uitzien natuurlijk.
#hodl
Post ook nog maar even de ROI Market Cycle Peak. 42k klinkt inderdaad ernstig, maar op dit moment van de cycle zaten we vorige twee runs veel lager: namelijk -45% down from the peak. Dat zou nu 38k zijn. We zijn gewoon heel erg verwend met die ETF-fueled run aan het begin van het jaar.zwembroek schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:16:
/f/image/vpOBMqFCiCCO7vPErPKWTFxA.png?f=fotoalbum_large)
zolang BTC fixed is en een stabiele inflatie heeft kies ik BTC boven welk fiat muntje dan ook!
HODL
HODL
nothing stops this train
Of eerst een groene kaars om de shorts te squeezen. Direct een dump zodadelijk is wel erg voorspelbaar zou ik denken.Coldcat schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:15:
[...]
De weekly high was 59.5k... nu staan we op 56.6k. Dat is 3k minder (5%).
Het lijkt alsof de markten in brand staan op basis van dit topic. Pak ik de keiharde facts erbij dan zie ik de negativiteit niet.
Dat we onder alle niveaus duiken en de grafieken er niet mooi uitzien is een gegeven. Maar het bloed loopt nog niet echt door de straten. (waarschijnlijk komt er zo een enorme rode kaars)
Jonge vertel mij wat. Meer dan een ton zien verdampen. Had ik gewoon voor de fun ook een Porsche kunnen halen en al mijn shitcoins nu weer terug kunnen kopen met het restant. Maar goed no hard feelings. It is what it is nietwaar. Het leven is mooi, de vakantie was buitengewoon prachtig, we zijn gezond en krijgen gewoon weer een nieuwe kans om het nog een keer te proberen en het daarna weer te verprutsen. Want zo is natoer. (En ik ben hard leers.)Alpina schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:23:
[...]
Ome Bob lees ik ook altijd wel graag inderdaad.
In hindsight had ik in april beter een Porsche gekocht dan bijleggen op een andere occasion![]()
#hodl
Deze meneer start vaak video's als hij goed zit en als het de verkeerde kant op gaat sluit hij de trade en stopt de video.BTC100K2021 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:05:
[...]
Ik zou ook niet adviseren om hierop te gaan traden, maar deze meneer zit wel vaak goed met zijn trades.
Het maakt mij zelf vrij weinig uit, 40K is een mooi level om nog wat pegels te investeren. Komen we daar niet, dan rijden we deze cycle uit met de huidige positie.
Prachtig hoe hij lekker op alles en iedereen kan zeiken, kijk graag, maar uiteindelijk zijn al zijn video's marketing voor zijn "market cipher" product.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
16:00 vacatures VSanti elppa schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:55:
[...]
wat dan? volgens mij niet iets bijzonders vandaag voor zover ik het scherp heb
Kan cruciaal zijn voor de verwachtingen voor de officiële banencijfers van vrijdag.
ik lees wel heel veel angst en uitzichtloosheid, zowel op SC als X.
Imho bodem in!
Imho bodem in!
[ Voor 4% gewijzigd door keanu_ op 04-09-2024 14:46 ]
maar dat is toch ook zo. Ik zit ook mega comfi in spot. Ik zie dit echt allemaal met een hele lauwe schulti en wat popcorn aan. Bij waardes van 42k zal ik zeker spot nog wat extra kopen.Alpina schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:23:
[...]
Ome Bob lees ik ook altijd wel graag inderdaad.
In hindsight had ik in april beter een Porsche gekocht dan bijleggen op een andere occasion![]()
#hodl
en wat hierboven al stond, btc doet het echt zo slecht niet
als we toch wat nummers roepen..
er zitten 3 cme gaps..
62, 47.7 en 19.9-ish.
place ya bets yo
er zitten 3 cme gaps..
62, 47.7 en 19.9-ish.
place ya bets yo
We volgen qua schema weer redelijk de "normale' 4 jarige cycles. Dat vind ik een mooi vooruitzicht wat betreft het voortzetten van de bullmarkt in 2025. Dan zijn we waarschijnlijk ook weer wat extra rate cuts verder en hopelijk zien we dan ook retail weer wat meer terugkeren. Ik zie het heel erg positief in allemaal. Alleen zijn de komende maanden wel erg onzeker wat betreft het vinden van de uiteindelijke bodem. Het is wel zo dat we een groene candle verwijderd kunnen zijn van de tweede fase van de bull. Dus het timen is niet te doen.keanu_ schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:46:
ik lees wel heel veel angst en uitzichtloosheid, zowel op SC als X.
Imho bodem in!
onder de 10 ook nog. en vast bij ZERO ook nogAeronaut schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:56:
als we toch wat nummers roepen..
er zitten 3 cme gaps..
62, 47.7 en 19.9-ish.
place ya bets yo
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HVDHLR5po7t57iIxy6LLJqxl.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/tRXS5gpFftBtFfD2yoSthgn3.png?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CtsoCuRgaEfCU71F6Xo5ULni.gif?f=user_large)
[ Voor 53% gewijzigd door anti elppa op 04-09-2024 15:01 ]
100 procent! Gewoon wat BTC op een cold wallet hebben is voor mij al comfy. No stress.anti elppa schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:54:
[...]
maar dat is toch ook zo. Ik zit ook mega comfi in spot. Ik zie dit echt allemaal met een hele lauwe schulti en wat popcorn. Bij waardes van 42k zal ik zeker spot nog wat extra kopen.
en wat hierboven al stond, btc doet het echt zo slecht niet
Exact, als we sinds begin dit jaar van 40 naar 55K waren gegaan (passend bij de fase in de cycle en voorgaande cycles), dan terug naar 49K en nu op 55K stonden dan was het nu: my body is ready en klaar om de ATH aan te vallen in Q4.
En nu, omdat we toevallig door de ETF hype ver zijn doorgeschoten, is 55K ineens reden tot janken.
En nu, omdat we toevallig door de ETF hype ver zijn doorgeschoten, is 55K ineens reden tot janken.
Goed gerelativeerd imoBTC100K2021 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 15:11:
Exact, als we sinds begin dit jaar van 40 naar 55K waren gegaan (passend bij de fase in de cycle en voorgaande cycles), dan terug naar 49K en nu op 55K stonden dan was het nu: my body is ready en klaar om de ATH aan te vallen in Q4.
Ik zal het wel weer jinxen, maar ik geloof er niks van dat we dit jaar (en/of volgend jaar) nog de 42/43k gaan zien. Tuurlijk is het macro wankel en kan het nasty worden, dat weet je nooit. Ik verwacht echter niet dat de US met de verkiezingen in aantocht de boel nog laat ploffen.
When in doubt, zoom out. Tot nu toe zeker nog niks gebroken.
Ethereum is ook bijna weer bij de weekly support @ 0.042. Bounce of break?
Ik las Bob gisteren. Nog een keertje 49k hertesten kan zeker. Dat is meer zo als blijkt dat de eerste reet cut van 0,25/0,50% geen fluit voorstelt omdat de Amerikaanse economie niks voorstelt en al aan diggelen is.zwembroek schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:16:
Naast Benjamin Cowen komt ook ome Bob met het scenario dat we nog naar de yearly open gaan. Beide noemen ze ook de maand december.
Indien ja staat mijn nieuwe inkoopladder klaar. Indien het niet verder wegzakt dan 51k ook prima. Rekttember, uptober en moonvember hou ik in elk geval rekening mee. En dan nog zijn we in 1 jaar tijd van ergens rond de 25/26k okt 23 naar 55/56k nu gegaan. Probleem is dat het nu geen klap voorstelt omdat we 73k al in maart hebben gezien. Dus de verwachtingen zijn too damn high.
Moon? of is het daar te vroeg voor
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
de hele SC roept al sinds januari 'moon'. Maar vooralsnog hebben we vooral de pink floyd variant daarvan gehad. Lijkt wel dat de Yanks met het verkeerde been uit bed gestapt zijn vandaag, want de koers gaat vboor de verandering upsjorremans schreef op woensdag 4 september 2024 @ 16:54:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lZf6xSdKw4BGWMe7lN9omZtx.jpg?f=user_large)
Voor wie alleen op Bitcoin gokken niet spannend genoeg is:
Breng je geld onder bij de voormalige Mtx Gox CEO:
https://cointelegraph.com...px-crypto-exchange-europe
Wat could go wrong?
Breng je geld onder bij de voormalige Mtx Gox CEO:
https://cointelegraph.com...px-crypto-exchange-europe
Wat could go wrong?
Ik dacht waarom? Even een +1000 dus.sjorremans schreef op woensdag 4 september 2024 @ 16:54:
Paardenback?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Tom Lee of Fundstrat Global Advisors explains why investors should remain cautious from September until election day. pic.twitter.com/amegaUgpnj
— Squawk Box (@SquawkCNBC) 3 september 2024
Dat komt ooit als ik mijn doelstelling niet haal. One way or another. Beide zal ik tzt bloed eerlijk posten
Mooie inverse bart zo.
Boomer stonks rekt, Bitcoin strong. Dikke tech
die stream is gestopt. zal wel gesloten hebben gok ik zo. En dit is dus precies wat ik bedoelde toen ik reageerde op dat filmpje vanmiddag, flip a coin. Ik kijk ook niet gek op als we voor het weekend op 60+ staan.BTC100K2021 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:22:
[YouTube: LIVE - $7,500,000 Million Dollar Trade - LIVE]
Crypto Face price target: 40K
[ Voor 19% gewijzigd door anti elppa op 04-09-2024 18:35 ]
Geliquideerd.anti elppa schreef op woensdag 4 september 2024 @ 18:33:
[...]
die stream is gestopt. zal wel gesloten hebben gok ik zo
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!