[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 250 Laatste
Acties:
  • 948.168 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:40

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
bsmpower schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:16:
[...]

Hoe doen jullie dit met continue maar weer lager kopen? Stel ik koop vanaf nu elke maand 10% van mijn netto loon aan Bitcoin of andere crypto. Dat maakt nagenoeg geen verschil op het totaal wat ik nu heb. Ik zou nu ook wel wat willen bij kopen, maar maakt bijna geen verschil 🥴. Dus dan kan ik beter iets verkopen van mijn huidige stash en lager inkopen. Maar dat is een enorm risico omdat niemand weet wanneer ie weer stijgt en de kans ook aanwezig is dat ik duurder moet terugkopen. Dus wat is nu wijsheid...
Wij investeren iedere maand ongeveer 20% van de inkomsten en als je dat structureel blijft doen, dan zet dat altijd zoden aan de dijk. Met de HODL pot moet je eigenlijk niet gaan traden, maar als je het dan toch doet, dan alleen op de cycle wissel tussen bull en bear.

Als je nu bijv. 100 BTC hebt en je legt iedere maand bijv. 200 Euro in, dan heeft dat idd geen toegevoegde waarde meer. Maar heb je 100k EUR er in zitten en leg je maandelijks 500 Euro in, dan tikt dat over langere tijd echt wel aan.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:26
bsmpower schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:16:
[...]

Hoe doen jullie dit met continue maar weer lager kopen? Stel ik koop vanaf nu elke maand 10% van mijn netto loon aan Bitcoin of andere crypto. Dat maakt nagenoeg geen verschil op het totaal wat ik nu heb. Ik zou nu ook wel wat willen bij kopen, maar maakt bijna geen verschil 🥴. Dus dan kan ik beter iets verkopen van mijn huidige stash en lager inkopen. Maar dat is een enorm risico omdat niemand weet wanneer ie weer stijgt en de kans ook aanwezig is dat ik duurder moet terugkopen. Dus wat is nu wijsheid...
Alles begint met de mindset. Die 10% is een goede start, maar je wil uiteindelijk naar de 300%. Nu kan ik een heel betoog schrijven wat je wel en niet moet doen, maar daar heb ik een hulpje voor aangenomen:

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Stovirpi schreef op zondag 1 september 2024 @ 20:59:
[...]

Alles begint met de mindset. Die 10% is een goede start, maar je wil uiteindelijk naar de 300%. Nu kan ik een heel betoog schrijven wat je wel en niet moet doen, maar daar heb ik een hulpje voor aangenomen: [YouTube: Michael Saylor Bitcoin 2024 Keynote Speech]
prachtig, staat nu voor de 2e keer op, blijft interessant 8)

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8p-jEXBUaNgKFkdK8vsXfKni9c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/At1Rak5WnVxSo18ZrrKWd2Xm.gif?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zrpZs59_I649lIiSRWo7ALG-2Wo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v16mX35W4Na3FiTIkxZdMW15.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9fIKRaWAo8KqXt_5LZx8Ywl1c3A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H4c4WqzOJFYrkxgGthZUdCBJ.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tVWmQ6VQQ2WJdLDIEr9WuaUy1tA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lB0xy3hmQVcp2exTWrdCZzU1.jpg?f=fotoalbum_large

;(

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Remember remember we moon in December...

Afbeeldingslocatie: https://images-cdn.9gag.com/photo/aB266W2_700b.jpg

Dunne BNB, daar gaat de BMW ;w

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Voordeel is dat de transactiekosten momenteel extreem laag zijn:
https://bitinfocharts.com...nsactionfees.html#alltime

Lekker goedkoop het netwerk gebruiken waarvoor het is bedoeld.

Of zitten we hier allemaal voor de gains?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:23
BTC100K2021 schreef op maandag 2 september 2024 @ 09:25:
Voordeel is dat de transactiekosten momenteel extreem laag zijn:
https://bitinfocharts.com...nsactionfees.html#alltime

Lekker goedkoop het netwerk gebruiken waarvoor het is bedoeld.

Of zitten we hier allemaal voor de gains?
Neh, die loopt niet zo lekker
https://coinmarketcap.com/currencies/gains-associates/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

Past of history to stay bagholder, super. Ist al weekend ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Gipsy King schreef op maandag 2 september 2024 @ 09:56:
[Twitter]

Past of history to stay bagholder, super. Ist al weekend ?
Tja, ADA staat ongeveer op een all time low op het BTC paar.

Wat ik wel knap vind is dat ADA (en ook XRP) nu al 8 jaar een vrij grote groep volgers (bagholders) een soort van tevreden weet te houden terwijl de prijsactie dramatisch is.

ADA met technische milestones waarbij de meeste uren in het bedenken van de naam gaan zitten

XRP met die rechtzaak en omdat veel het TPS aan kan (ondertussen gebruikt niemand het).

[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-09-2024 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
BTC100K2021 schreef op maandag 2 september 2024 @ 11:03:
[...]

Wat ik wel knap vind is dat ADA (en ook XRP) nu al 8 jaar een vrij grote groep volgers (bagholders) een soort van tevreden weet te houden terwijl de prijsactie dramatisch is.
De Ultieme vorm van Hopium :) , mensen blijven hun zak blijven vergroten , hopend op die payday die probably nooit komt.

Maar goed in het heetst van de bull gan beide coins wel een ATH wegplanten denk ik. Ze stond ook nog steeds vrolijk in de top 10 of de buurt ervan. De rest van alle Alts gaan ook weer keer op keer onderuit, sol , dot, chainlink , Matic, avax Allemaal weer hard int rood atm.
BTC wint terrein, memecoins het hardst geraakt

In de afgelopen maand heeft Bitcoin verder terrein gewonnen binnen de cryptomarkt, wat zichtbaar is in de toenemende bitcoin-dominantie. Dit wijst erop dat altcoins over het algemeen slechter hebben gepresteerd dan bitcoin. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar het merendeel van de cryptomunten heeft het afgelegd tegen de cryptokoning.

Ethereum (ETH) is de maand geëindigd met een verlies van ruim 22%. Het was zelfs de slechtste maand sinds juni 2022 voor de grootste altcoin ter wereld, toen de bearmarkt in volle gang was.

Solana (SOL) is de enige andere top 10-cryptomunt die hierbij in de buurt komt, met een maandelijkse daling van iets meer dan 21%. De andere krachtpatsers komen meer in de buurt van bitcoins terugval.

De verliezen nemen echter flink toe wanneer we verder omlaag gaan in de lijst van de grootste 100 cryptomunten op basis van marktkapitalisatie. Met name memecoins hebben de afgelopen weken harde klappen gekregen. Brett (BRETT) spant de kroon met een daling van bijna 40%. DOGS (DOGS), bonk (BONK) en pepe (PEPE) raakten stuk voor stuk rond de 30% kwijt.

[ Voor 51% gewijzigd door Gipsy King op 02-09-2024 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
[...]

ADA met technische milestones waarbij de meeste uren in het bedenken van de naam gaan zitten

XRP met die rechtzaak en omdat veel het TPS aan kan (ondertussen gebruikt niemand het).
Voor de ripple fans komt ook steeds meer hopium voorbij... what if we all are wrong :P

Voorbeeldje : https://newsbit.nl/61-jap...xrp-gebruiken-tegen-2025/

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Gipsy King schreef op maandag 2 september 2024 @ 11:05:
De Ultieme vorm van Hopium :) , mensen blijven hun zak blijven vergroten , hopend op die payday die probably nooit komt.
Volgens mij had jij ook ooit een keer meegedaan met Lingo, toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8YGZPdTKS3EMIKVvtn27rap4qmo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gEfDAEei1UuQb7W3wsUW6LGu.png?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:05

Darrell

Fiat moonboy

Guere schreef op maandag 2 september 2024 @ 11:57:
[...]

[Afbeelding]
Ah dat wist ik niet. Van @elektriekert wist ik het wel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xPUKccMgQJDU8jiXYFc5k6MC1xg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uQVQkMgQCtKzy8YtRyZ29Yxh.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
Guere schreef op maandag 2 september 2024 @ 11:57:
[...]

[Afbeelding]
Ah zie ik er zo uit na 14 speciaalbier, super zeg. Die chick naast me ken ik niet eens. Loopt er nu weer een boos rond hier. #janker ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
soms is mn crypto meme folder wel een goudmijn voor ieder gelegenheid

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DNwbyBA.png

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:46
Darrell schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:22:
[...]

Ah dat wist ik niet. Van @elektriekert wist ik het wel.
[Afbeelding]
ahhahaha ja die blijft mooi. Vooral die reacties daarna waren geniaal

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:32

raq

[...]

Doe mij veel denken aan "escalation of commitment" (wiki):
Escalation of commitment is a human behavior pattern in which an individual or group facing increasingly negative outcomes from a decision, action, or investment nevertheless continue the behavior instead of altering course. The actor maintains behaviors that are irrational, but align with previous decisions and actions

De tijd zal het leren.
Mocht hun coin hard gaan, dan zien we deze groep later miss wel als visionairs.

[ Voor 3% gewijzigd door raq op 02-09-2024 12:47 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:47

Coldcat

HODL

Wat is een shitcoin waard? Als je naar ADA kijkt heeft het een marketcap van $11 miljard.

Wat kun je daar ook voor krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lV3ebGHQz14_kwB54uJugiaeLp8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AR6s76RxEGRpI9BeRTJ0pZF0.png?f=fotoalbum_large

Ik heb geen idee waar ada voor gebruikt wordt. Als ik zoek is dat DeFi. Financial services. Daar zijn natuurlijk alweer 10 alternatieven voor gemaakt.

In het huidige wereldbeeld zie ik voor BTC de toekomst positief in als store of value. Andere toepassingen zie ik niet snel gebeuren. Een paar jaar terug hadden we Covid. Eigenlijk is de wereld weer hetzelfde als daarvoor. Er zijn her en der wat kantoren gesloten. Maar in grote lijnen is de wereld hetzelfde als ervoor. Dat was een moment voor disruptie.

Stel dat ADA weer naar de $3 gaat. Dan zou je dus 10x zoveel adoptie moeten hebben. Voor een market cap van $110 miljard.

Das gewoon een hoop gebakken lucht. Koersstijkunnen enkel komen door Hype, Hopium en Henks!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Coldcat schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:53:
Wat is een shitcoin waard? Als je naar ADA kijkt heeft het een marketcap van $11 miljard.

[Afbeelding]

Ik heb geen idee waar ada voor gebruikt wordt. Als ik zoek is dat DeFi. Financial services. Daar zijn natuurlijk alweer 10 alternatieven voor gemaakt.

In het huidige wereldbeeld zie ik voor BTC de toekomst positief in als store of value. Andere toepassingen zie ik niet snel gebeuren. Een paar jaar terug hadden we Covid. Eigenlijk is de wereld weer hetzelfde als daarvoor. Er zijn her en der wat kantoren gesloten. Maar in grote lijnen is de wereld hetzelfde als ervoor. Dat was een moment voor disruptie.

Stel dat ADA weer naar de $3 gaat. Dan zou je dus 10x zoveel adoptie moeten hebben. Voor een market cap van $110 miljard.

Das gewoon een hoop gebakken lucht. Koersstijkunnen enkel komen door Hype, Hopium en Henks!
Don Charles is al begonnen met zijn uitleg ;)
One small step for Cardano; One giant leap for the industry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
in it for the tech, out for slapend rijk worden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Coldcat schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:53:

[Afbeelding]

Market cap is voor de tokens totale onzin. Het zijn geen aandelen in de onderliggende onderneming van ADA.

Het is marketing waarbij het beeld is gecreëerd dat het aantal muntjes * prijs een maatstaf van succes is.

Een token is een toegangskaartje voor gebruik van het netwerk.

Projecten spelen handig is op die marketing, de één heeft nog een hogere (premined) supply dan de ander. Want 1000 van iets is beter dan 1 toch?

Waar ook handig gebruik van wordt gemaakt is de luiheid en totaal gebrek aan economische bagage van de gemiddelde bagholder. Een aandeelhouder is niet blij zodra zijn belang verwaterd. Binnen crypto wordt dat heel chique het "vesting schedule" genoemd. Ach ja en dat geeft wat prijsdruk want die tokens worden direct bestens het orderboek ingeslingerd. Het mooie aan crypto is dat je nu al weet hoe hard je van achteren genomen gaat worden, want de totale supply staat meestal vast. Zelfs dat is voor velen geen reden om zo hard al mogelijk weg te rennen bij die alts.

Ik had in 2019 nooit verwacht dat we in 2024 nog steeds zoveel alts hadden, kennelijk zijn er nog steeds genoeg liefhebbers om te fungeren als exit liquidity.

[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-09-2024 13:09 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:51

MicroWhale

The problem is choice

Korte samenvatting:
Afbeeldingslocatie: https://www.patowc.pt/~/media/duckredesign/header/logo.png?la=nl-nl

[insert veer-in-eigen-reet gif hier]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
MicroWhale schreef op maandag 2 september 2024 @ 13:06:
[...]

Korte samenvatting:
[Afbeelding]

[insert veer-in-eigen-reet gif hier]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7mlCklywtctgCFtlXDaHI1IYjI8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LKB0CbmZ9SdE8NqBeU38DFsr.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:48

knakworst

Get more sats!

Sell the news.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-QuDR36Tcfnt2fW4YCMxjZjg71E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lsds6r9svANHEZoeqdVG1CFZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Je kunt van ADA zeggen wat je wilt, maar ze zijn wel zeer ervaren met hardnekkig vuil.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Had je ADA precies 1 jaar geleden gekocht sta je nog gewoon wel +31.2% in de plus (tegenover de dollar)
oke BTC +126.3% :z
ETH +54.0%

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 02-09-2024 14:01 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
How Will Cardano Chang Hard Fork Benefit The Network?

Cardano was launched in 2017 and has covered quite a journey, rising from low to becoming one of the top five cryptos before losing its spot due to rising competition. Up to now, Cardano has covered Byron, Shelley, Goguen, and Basho and will achieve the fifth with this Cardano Chag hard fork. With this, it is finally entering the Volatiare era, the final point for the network to evolve into a self-sustaining system.

The blockchain is implementing a major update of decentralization, allowing its users to participate in the decision-making process. Additionally, it is opting for the Cardano Chang hard fork to help with the scalability and security of the network.

Another major benefit of the Cardano Chang hard fork is that it will increase the transaction rates from the current 250 TPS to 1000 TPS (transaction per rate), implementing better speed. Additionally, using the CIP-1694 will allow direct voting on the network, establishing a constitutional committee and governance role for the stake pool operators.

And to do so, Cardano is enabling the Plutus scripts, which will support the voting mechanism to the same level as DAO. However, this upgrade is not simple, as it runs into two phases. The first one is already live, and the second one is to come in full transition in the next 90 days.
https://coingape.com/tren...es-what-you-need-to-know/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DBnW84JznTSIDtZ5hTiPtWpA8k0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/X2KJT5OPxy7GzPlT7aIldRGZ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Bijgewerkte Staking en Lending reward percentages
https://bitvavo.com/nl/blog/updated-rates-september2024
Staking rewards
Reward rates voor Staking assets kunnen oplopen tot 15% over de waarde van de digitale valuta en worden dagelijks berekend.

Axie Infinity (AXS) ~ 15,00%
Celestia (TIA) ~ 7,00%
Livepeer (LPT) ~ 10,00%
Cosmos (ATOM) ~ 8,00%
Phala Network (PHA) ~ 6,00%
Casper (CSPR) ~ 7,00%
Kusama (KSM) ~ 7,00%
Solana (SOL): ~ 5,50%
LTO Network (LTO) ~ 5,00%
NEAR Protocol (NEAR) ~ 5,00%
Ethereum (ETH) ~ 3,00%
ICON (ICX) ~ 3,00%
The Graph (GRT) ~ 3,00%
Osmosis (OSMO) ~ 3,00%
Tezos (XTZ) ~ 2,50%
Sui (SUI) ~ 2,00%
Terra 2.0 (LUNA2) ~ 2,00%
Terra Classic (LUNA) ~ 2,00%
Cardano (ADA) ~ 1,75%
ARK (ARK) ~ 1,07%
NEO (NEO) ~ 0,52%
Ontology (ONT) ~ 0,51%

Lending rewards
Reward rates voor Lending assets kunnen oplopen tot 0,25% over de waarde van de digitale valuta en worden dagelijks bereken
d.

Litecoin (LTC) ~0,25%
Bitcoin Cash (BCH)~ 0,20%
Chainlink (LINK) ~0,15%
Stellar (XLM) ~0,15%
Decentraland (MANA) ~0,12%
Filecoin (FIL) ~0,10%
Dogecoin (DOGE) ~0,10%
Arbitrum (ARB) ~0,08%
Bitcoin (BTC) ~0,05%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Leuk! Maar pas wel op, die coins komen er dubbel zo hard bij door de inflatie van de coins.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
ADA is trending in de SC en ook nog een harde vork gelanceerd :Y) Soon 1 dollah?

Zonder gekheid zijn wel meer alts zijn rekt, mag hopen dat er wel een alt season volgt, ik lees hier en daar dat daar ook twijfels over zijn, cycle misschien ook nog stuk… komt goed toch? ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gh5V-CUZNslaef1bMNN1YyjUI7w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/atux6ReoxgVnTHE6kmUH0CQw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Pinsa schreef op maandag 2 september 2024 @ 17:09:
ADA is trending in de SC en ook nog een harde vork gelanceerd :Y) Soon 1 dollah?

Zonder gekheid zijn wel meer alts zijn rekt, mag hopen dat er wel een alt season volgt, ik lees hier en daar dat daar ook twijfels over zijn, cycle misschien ook nog stuk… komt goed toch? ;w
Dat ALT-season was al in April. Was je er niet bij?

Dikke gains overal... een hoop verloren dromen toen het feest voorbij was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Om er maar een ADA nieuwsdag van te maken.
Morgen ben ik weer stil :)

@Pinsa for your doubts

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://beerinfo.com/wp-content/uploads/2018/04/PamelaAndersonLabatt.jpg

Fans van Pamela in Baywatch zijn te vergelijken met mensen die nu pas Bitcoin ontdekken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Coldcat schreef op maandag 2 september 2024 @ 17:32:
[...]

Dat ALT-season was al in April. Was je er niet bij?

Dikke gains overal... een hoop verloren dromen toen het feest voorbij was.
Jawel cycle anders als verwacht dan? BTC zou toch nog naar 100k+ nog gaan… daarna alt season

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I202FjlbAFr5UYb8Vkf_e_5MHxk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kGLghiWfIPljqBeClwMoDYLt.jpg?f=user_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• magneticdogs
  • Laatst online: 07-11-2024
Zoveel vragen...

https://www.ad.nl/show/da...-zoontje-ledger~a178f47f/

Werkt deze versie ook met braille?
Heeft hij altijd internetverbinding nodig?
Hoeveel shitcoins kunnen erop?
Wat voor beveiliging zit erop?

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
magneticdogs schreef op maandag 2 september 2024 @ 18:58:
Zoveel vragen...

Wel handig:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQTR8D3voy4HU2Mk7xTXGS8-RHI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lhkWW2FVGMB8D4aaTWO3fHMm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
wel lief dat hij ook zijn kleding geeft terwijl de overvaller er niet om vraagt

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uBDoQcQKZMrTMPfVmLYtTkR05RA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QaQuzP3hxSFKCxKTGPGsyEX4.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zoveel vragen...

Je hebt Ledger Recover voor een tientje per maand. Voor als hij kapot gaat. Handig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zoveel vragen...

Altijd mooi om te lezen dat mensen nog heerlijk in een bubbel leven tijdens die eerste weken met hun Ledger.

Keuze voor blind signing is verstandig.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Als je niet voor een werkgever zweet dan zou je ook psychopatische trekken hebben, maar ik vraag me in zulke situaties altijd af wie opdracht heeft gegeven om zo'n onderzoek uit te laten uitvoeren.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:32
Gipsy King schreef op maandag 2 september 2024 @ 11:20:
[...]

Voor de ripple fans komt ook steeds meer hopium voorbij... what if we all are wrong :P

Voorbeeldje : https://newsbit.nl/61-jap...xrp-gebruiken-tegen-2025/
Deze maar weer ff afgestoft:

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iy02G5n5NVMLoyKf_U2j45nMh3w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2UgGr9L9IRa2WJiViBXvY33N.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Hoe u een cryptobezitter herkent

De gemiddelde cryptobezitter is volgens het onderzoek namelijk: man, vertrouwt op alternatieve sociale media als primaire nieuwsbron en heeft een afkeer van autoritarisme.
Man -> check
Tweakers -> check
Schuld van de Rabobank -> check

Krijg je als je dit topic als bron gebruikt :+

[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 02-09-2024 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:32
Wat een dooie boel hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Tja, schuld van Bitcoin. Die doet niks leuks.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tjLN3UXcHGelm-T44KTpNkPRHKo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YiBVmwedtvVXyzsIUvrK9q5Z.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BnIH2WAhwFQMJD13zQEqxfj-jME=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/nqUCBFR7fjjSSKrjnZDofaHo.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TmX5bygcdwY9L6g7UMb65XIu8CU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dIgCNU167inpbNQKyX5d0cvW.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 15:58
Gewoon weer een dikke 59k!
De 59k mejuffrouw kan wel gepost worden? :9~

PS5

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
kernie schreef op maandag 2 september 2024 @ 23:49:
Gewoon weer een dikke 59k!
De 59k mejuffrouw kan wel gepost worden? :9~
Aangezien @FrambozenTaart waarschijnlijk al op een oor ligt, hier een mejuffrouw voor jou:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wfI3xyUpEvuqK8cOB_L5Zc-GmKc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fSty7i1XBHbwUEQFaDVZ41ML.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 20:25
Wispe schreef op maandag 2 september 2024 @ 23:59:
[...]

Aangezien @FrambozenTaart waarschijnlijk al op een oor ligt, hier een mejuffrouw voor jou:

[Afbeelding]
Soow heej dies lillik!

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Wispe schreef op maandag 2 september 2024 @ 23:59:
[...]

[Afbeelding]
@FrambozenTaart is nu nog keihard aan het werken!

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra laat @Guere dit maar niet zien want voordat je weet is er weer een strip uitgebracht.... :N

Benieuwd hoe groen we vandaag zien als de beren Yanks wakker worden. Maar groen is groen dus snel naar de....

Afbeeldingslocatie: https://p16-capcut-sign-va.ibyteimg.com/tos-maliva-v-be9c48-us/ocdyBQtzJEHs1hkpiN54DeGJxCqDdhtAfAATIQ~tplv-nhvfeczskr-1:250:0.webp?lk3s=44acef4b&x-expires=1739966747&x-signature=BBBnZTSbpvjPbG1%2Flv7Xq6uMm1s%3D

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 05-10 16:39
Zou mooi zijn als we dit iig eens tot 23:59 vandaag volhouden idd. Kleine stapjes zonder die grote rode candles er tussen iedere dag zou al een hoop doen voor sentiment denk ik.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Pelox
twit schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 04:15:
Zou mooi zijn als we dit iig eens tot 23:59 vandaag volhouden idd. Kleine stapjes zonder die grote rode candles er tussen iedere dag zou al een hoop doen voor sentiment denk ik.
Ik moest direct aan deze spreekwoorden denken..

"Crypto is als de Hollandse zomer. 1 dag zon, 6 dagen regen."

"1 groene candle maakt nog geen bullmarket."

"Liever 1 groene candle in de hand, dan 10 in het rood."

"De bear uit de boom kijken."

"De beste Henk en Ingrid staan nog aan de wal."

"Men moet de candle niet kopen voor de bear geschoten is."

Of te wel... "Oude coins in nieuwe zakken."

Zero.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Laatst online: 08:26
@Pelox dat zijn de betere spreekwoorden! Ik mis alleen de favoriet van @anti elppa : Hij die shitcoins zaait, zal rektheid oosten.

Stack Sats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Stovirpi schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 08:22:
@Pelox dat zijn de betere spreekwoorden! Ik mis alleen de favoriet van @anti elppa : Hij die shitcoins zaait, zal rektheid oosten.
zo is dat!

Word trouwens wel weer eens tijd om naar de 60 a 61k regio te gaan. Stonk futures zijn licht rood, zou leuk zijn als btc weer eens zijn eigen plan trekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 08:28:
[...]

zo is dat!

Word trouwens wel weer eens tijd om naar de 69k regio te gaan. Stonk futures zijn licht rood, zou leuk zijn als btc weer eens zijn eigen plan trekt
Niks aan toe te voegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:54
Pelox schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 06:59:
[...]

"Liever 1 groene candle in de hand, dan 10 in het rood."
Grappig, in het zuiden kennen we deze als: “beter één shitcoin in je mand, dan de lucht van 10.”

Mooi, die regionale verschillen in taal.

Maktub

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
sh4d0wman schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 04:11:
@Kol Nedra laat @Guere dit maar niet zien want voordat je weet is er weer een strip uitgebracht.... :N
Ik gok dat je naar dit soort nachtbesteding hintte? :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eP-7Ui-eU3yXddMZU36B3sX4OdU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V1aMA2ik4y3GDY5MZ9t5IsrR.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
MrMrq schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:04:
[...]

Grappig, in het zuiden kennen we deze als: “beter één shitcoin in je mand, dan de lucht van 10.”

Mooi, die regionale verschillen in taal.
Ik begrijp niks van wat je zegt, maar geef je een duimpje voor de moeite.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Guere schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:06:
[...]

[...]

Ik gok dat je naar dit soort nachtbesteding hintte? :>

[Afbeelding]
Komt wel heel dichtbij nu @FrambozenTaart ...

Zero.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Klopt, kreeg net al een appje van mijn werkgever dat het niet de bedoeling is om voor de sexclub te poseren...

Is verder wel ontopic want bijna alle financiering voor de dames loopt via Tether.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:45:
[...]

Klopt, kreeg net al een appje van mijn werkgever dat het niet de bedoeling is om voor de sexclub te poseren...

Is verder wel ontopic want bijna alle financiering voor de dames loopt via Tether.
kun je een fabriekswerkhandeling voordoen?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:03
Aeronaut schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 10:15:
[...]

Uit het handboek "candle lubrication".

Omdat machines zo efficiënt moeten draaien dient er van tijd tot tijd "ge-lubricate"te worden zodat de candle netjes groen blijft. Dit voorkomt weerstand. Bij een in-efficiënt proces zie je de candles dan ook rood kleuren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N0oIBU3E00nuv2rYIiTI0fUauis=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KG0QW2FU5APhhGdgkOWTvx1V.jpg?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door MrFX op 03-09-2024 10:35 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
MrFX schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 10:27:
[...]

Uit het handboek "candle lubrication".

Omdat machines zo efficiënt moeten draaien dient er van tijd tot tijd "ge-lubricate"te worden zodat de candle netjes groen blijft. Dit voorkomt weerstand. Bij een in-efficiënt proces zie je de candles dan ook rood kleuren.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b1jEuQz8b_Gnuv17g_LgyaX4UnA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cuDRmrdj8CiloIqoxcVTElDV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b55dOgzvoIUTc1CJF7tUyicat-w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jIruUBy4mOVE1a0wilVPcGpK.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r04zYFC40lb4J7awP13YiAGHkAw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PEhyumNmcCly7PgyXZf6OMM6.png?f=fotoalbum_large

Zelfs een DIP vinden we leuk toch? ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X7ppr9CThb-En51b0aHHYIjTZvc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jBu44mIF0Hb6dwe6Vx7LFTWI.png?f=fotoalbum_large

Nou dames vinden het ook niet erg :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7XSZiFqaYRdf7RZgW6PIy2ODHB8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QEwgvPvflnKfxBv9lucfytkm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IZf-C0jkCPDBQvuME9e0DUd8kDA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I7HEi63dJ2DbMjtO7KGe0cFK.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
zit wel wat hier....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cxlze1byPAWL8hLBoYxc8gkezi4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ohnxk0EZQN2BTqYsfx6WkvZW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Aeronaut schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 10:15:
[...]

Omdat de concurrentie altijd meekijkt mag ik daarover helaas niets kwijt, maar ik heb nog wel een oude foto van mij in werkkleding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t8lQyAsQowWbzyfVz8smtVMVDRA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iL70x4K9bqWctT6NKJYAyqCD.jpg?f=user_large

Dit was in 1995 toen ik net 2 jaar als zelfstandig ondernemer productie aan het opzetten was, ik was toen 13.

Was een mooie maar ook spannende tijd, alles werd in die tijd nog betaald met fiat. Vaak contant, of met producten die ook een waarde vertegenwoordigde zoals blokken ruwe opium of ongeregistreerde diamanten. Inflatie was stabiel maar ging ongehinderd door, dus was je altijd op je hoede en naarstig op zoek naar assets met zowel onderliggende waarde als groeipotentie.

Zolang het niet werd herverdeeld was eigen vermogen eigenlijk altijd liquide en ging het voornamelijk om de chronische zoektocht naar compound rendament.

Het was met name voor onze core business echt een zegen toen Bitcoin uitkwam, hierdoor kon de hele raad van bestuur een stapje terugdoen en zich weer focussen op productie, waardoor de liefde voor het vak werd herontdekt.

Dankzij het hodlen van Bitcoin was liquide verplaatsing van vermogen middels ponzi naar ponzi niet langer een noodzaak.

Het is eigenlijk vrij onnatuurlijk maar ook tegenstrijdig hoe een dergelijke opzet uit passie en interesse altijd escaleert naar een situatie van sturing en toetsing, veroorzaakt door de essentiële groei ten opzichte van rendamentgrondslag die noodzakelijk is (en blijft) binnen kapitalistische kaders.

Met andere woorden: eigenlijk bouw je iets op en wordt het al snel kut omdat ons huidige kapitalistische stelsel de groei van afstand tussen passie en succes stimuleert.

Perverse prikkels alom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
  • Laatst online: 24-09 09:04
Altijd erg vermakelijk om hier mee te lezen.

Wanneer is het tijd voor groene kaarsen en nieuwe babes? Ben bijna door mijn Klok bier heen. Dan kan ik strategisch inkopen bij de lokale super.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
dylan_ schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 11:46:
Altijd erg vermakelijk om hier mee te lezen.

Wanneer is het tijd voor groene kaarsen en nieuwe babes? Ben bijna door mijn Klok bier heen. Dan kan ik strategisch inkopen bij de lokale super.
Groene kaarsjes plagen is rode kaarsen vragen

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-07 22:26
Als de koers vanaf hier stijgt is dat aan mij te danken - heb gisteren m'n laatste BTC/ETH verkocht. Ben voor het eerst sinds '18 jaar cryptoloos en moet zeggen dat de FOMO wel een beetje toeslaat :o Je weet dat de koers vanaf hier x2 kan gaan in een korte periode, maar heb besloten m'n winst om te zetten in iets waar ik met het gezin van kan genieten ;) Verwacht dat de koers nog wel stijgt, maar wil daar niet op wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hXKjTSw4Firw0cRk_BdyV0qGP2E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XwPzOCg22sf19SxbzWNo0AFu.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Mod, kom er maar in :9

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:07
Ja, ik was nietsvermoedend aan het scrollen en dan komt er in bijzijn van mijn collega's onaangekondigd zo'n lekkere Porsche-kont voorbij. Da's wel erg NSFW.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
Hbeez schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:52:
Als de koers vanaf hier stijgt is dat aan mij te danken - heb gisteren m'n laatste BTC/ETH verkocht. Ben voor het eerst sinds '18 jaar cryptoloos en moet zeggen dat de FOMO wel een beetje toeslaat :o Je weet dat de koers vanaf hier x2 kan gaan in een korte periode, maar heb besloten m'n winst om te zetten in iets waar ik met het gezin van kan genieten ;) Verwacht dat de koers nog wel stijgt, maar wil daar niet op wachten.

[Afbeelding]
lekker hoor! Hier is die fomo wel wat afgenomen. Kan er ook mee te maken hebben dat de koers nu lager staat. Geniet van het ding!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[Afbeelding]
Tsja... Als je iets langer vastgehouden en diie x2 zou pakken dan had je een hele gehad :+

De beste keuze is het plezier in het leven! Mooi om de winsten om te zetten voor iets tastbaars. Veel plezierige km's met die bak.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pg79z6LHP_US2AYWYjLmLKR3tls=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dENffkFWQVzcFxtU9bbWrElR.png?f=user_large

Het wordt steeds leger hier met no-coiners. Was dat vorige run ook zo?

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 03-09-2024 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
spoiler alert... waar zijn de manieren gebleven tegenwoordig

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Pelox

[Afbeelding]
Mooie investering

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_paOniG7ykAP6bn1GewiPHqoSzQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zG8ej6sjNcXIAYyD93LaRQbf.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/idh2h7e_pIIgR2JFLkLAQKhZp74=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TFvpobNRBeLFUUIpTFGOXuGs.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Dikke wagens, toppie! BTC moet nog even door pompen wil ik echt iets leuks kopen. Import is duur hier. :-(

Wel benieuwd waar ik de Porsche van zou onderhouden als no-coiner. :D

* sh4d0wman gaat weer op de puch maxi richting de fabriek.

Edit: @Gipsy King heb het geprobeerd! Nu is het stuk ...
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/mz2jJD4/images-2024-09-03-T195603-962.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door sh4d0wman op 03-09-2024 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
ah de janks janken weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:34
Ja, de afgelopen dagen was je goed af als je rond een uur of 13.00 had verkocht en rond een uur of 16.00 weer terug had gekocht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
olie prijs krijgt ook echt rake klappen laatste tijd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
zo, die is wel weer schoon.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:58
Dinsdag dipdag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 07:44
15:30 dipdag bedoel je. Is iedere keer dezelfde geitenbende rond die tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:58
BTC volgt in ieder geval weer lekker de stonks.. amateuristische bende :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:45
Komt goed, eerst dumpje in September en dan moon.

Zon gevoel, iedereen is bearish over September, dus zal wel bullish worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Over 2 weken iig Fomc meeting. Al zal alles wel ingeprijst zijn. Fed is zoals eigenlijk altijd weer 4 a 5 maanden te laat met reet kuts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
anti elppa schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 15:51:
[...]

zo, die is wel weer schoon.......
te vroeg.. 57.7k regio was ook makkelijk te pakken.. opgepakt. denk nu wel omhoog richting 60..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:20:
Over 2 weken iig Fomc meeting. Al zal alles wel ingeprijst zijn. Fed is zoals eigenlijk altijd weer 4 a 5 maanden te laat met reet kuts
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z9UuXDFQ9mM2vPDvoxSFhkxHQ2Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yQQbLkKzA01MgnHv8S3rEeaQ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 07:44
Aeronaut schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:23:
[...]

te vroeg.. 57.7k regio was ook makkelijk te pakken.. opgepakt. denk nu wel omhoog richting 60..
de heatmap naar beneden is niet veel meer te halen idd. blijft wel een apart fenomeen dat er iedere dag weer een liquiditeitshunt plaatsvindt op min of meer hetzelfde tijdstip

[ Voor 5% gewijzigd door brothermaynard op 03-09-2024 16:27 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:41
DarkShadow schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:18:
Komt goed, eerst dumpje in September en dan moon.

Zon gevoel, iedereen is bearish over September, dus zal wel bullish worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9CnYYnj_SrusmzGCdfcDNqYBepc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NGtkPFGwnaaHcIiLBczxeKE7.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 40 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!