Dus eind 2026 de bodem en met z’n allen massaal inkopen?
Als oktober-november 2025 de top is, dan kan je eind 2026 idd de bodem verwachten.Wispe schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 22:58:
Dus eind 2026 de bodem en met z’n allen massaal inkopen?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xhALLUbLsiVxIDDhghMUObRG.gif?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Right in the feels. En dan ook nog in het weekend als BTC al super rangy is
Genesis Keys are dead :)
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 30 augustus 2024
The Age of Voltaire is soon upon us pic.twitter.com/j17TT8IzG5
Gaat ome Charles nou al mijn crypto afpakken!
waar heeft die mafklapper het over? Serieus, ik heb geen idee
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat alle ADA holders straks ZERO zijnanti elppa schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 09:56:
[...]
waar heeft die mafklapper het over? Serieus, ik heb geen idee
Nee gekheid :
https://bitcoinist.com/ca...er-genesis-keys-are-dead/
Nog Mysteryland gangers hier?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je kan me herkennen aan 3 ledger's om mn nek, en op de achterkant van mijn t-shirt staan 24 woorden.Richh schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 12:25:
Handig! Die wil je idd niet vergetenDacuuu schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 12:33:
[...]
Je kan me herkennen aan 3 ledger's om mn nek, en op de achterkant van mijn t-shirt staan 24 woorden.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Moet helaasRichh schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 12:25:
Richh schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 12:25:
:strip_exif()/f/image/FkShT0rtjhWInHbsGpsSXf8N.jpg?f=fotoalbum_large)
vroeger ja. laatste jaren niet meer. Have fun iigRichh schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 12:25:
*Al maandenlang heen en weer getik*
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Hier is weer niets te beleven dus ben maar een stukje gaan rijden met vrouwlief.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RlHxYOQ8QGFtI6Fb9JbuCxkA.gif?f=user_large)
Goed bezig @Darrell ik ben vandaag met mijn vrouw bezig geweest om een schilderij op te hangen aan de muur
:strip_exif()/f/image/MTvc611zY2IbnUYZbk5N3Gj4.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Wel rustig op die 59k.. Stilte voor de september storm?
Heb nu al meer dan een week een long open op 59kAlterBridge schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:13:
Wel rustig op die 59k.. Stilte voor de september storm?
Ik dacht dat dat leverage traden altijd zo spannend was...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Aangezien we straks een parabolische stijging krijgen, heb ik mezelf alvast getrakteerd op een BTB-armband 
Zag ook een mooie gouden maar daarvoor wacht ik even op de top.
Maktub
Ik ben niet zo thuis in de armbanden, maar laat je arm niet uit de auto hangen in curaçao met dure dingen om je pols..Wispe schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:26:
Aangezien we straks een parabolische stijging krijgen, heb ik mezelf alvast getrakteerd op een BTB-armband

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ThRXlRgyakQY8RpKrDfSH6by.jpg?f=user_large)
Volgens mij gaat het om het ijzer om de armen
Stack Sats
Nee, ik wacht daar even mee tot ik een lambo heb. No worries.NeoflexNL schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 18:02:
[...]
Ik ben niet zo thuis in de armbanden, maar laat je arm niet uit de auto hangen in curaçao met dure dingen om je pols..
Die beste man ligt al een aantal dagen met een Bitcoin boek op het strandNeoflexNL schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 18:02:
[...]
Ik ben niet zo thuis in de armbanden, maar laat je arm niet uit de auto hangen in curaçao met dure dingen om je pols..

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BctA4xSuDSgZDwzlsmQ4g08x.jpg?f=user_large)
Met m’n Trezor in m’n tas en ‘42 BTC’ getatoeëerd op m’n voorhoofd. Ik leef nog steeds.Alpina schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:50:
[...]
Die beste man ligt al een aantal dagen met een Bitcoin boek op het strand![]()
[Afbeelding]
Een Henk die nog maar net begint.Alpina schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:50:
[...]
Die beste man ligt al een aantal dagen met een Bitcoin boek op het strand![]()
[Afbeelding]
Ik hunt meer op jonge mensen die dit lezen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/f2i0Rek8rh96QATH9KwQ4xhU.jpg?f=user_large)
Introduceer je hiermee nu een nieuwe trap? Je leert het ook nooit he...Wispe schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:26:
Niet komen piepen en huilen als dit weer tot in den treure wordt aangehaald en je daar niet meer tegen kunt, je kiest er zelf voor.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dit is DE armband die je om je pols moet hebben hangen (de specifieke juinpols) als je bij de Bruna bent als ADA holder!Wispe schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:26:
Just sayin…
Heb het even voor je gefixtTaro schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:08:
[...]
Introduceer je hiermee nu een nieuwe het verboden woord? Je leert het ook nooit he...
Niet komen piepen en huilen als dit weer tot in den treure wordt aangehaald en je daar niet meer tegen kunt, je kiest er zelf voor.
Stack Sats
We vieren hier allemaal wel eens onze nieuwe Taycan, bbq, concertkaarten of Aygo X. Het kan toch niet allemaal mee in de kist en je moet jezelf af en toe eens iets gunnen.
Jij veel plezier van jouw aankoop, @Wispe
Maktub
Het laatste hemd heeft geen zakken.MrMrq schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:46:
We vieren hier allemaal wel eens onze nieuwe Taycan, bbq, concertkaarten of Aygo X. Het kan toch niet allemaal mee in de kist en je moet jezelf af en toe eens iets gunnen.
Zo is dat, iedereen werkt toch om leuke dingen van te kopen. Bij mij gaat niet alles in crypto hoor. Dat de parabolische stijging straks het ‘vergoedt’ is mooi meegenomen.MrMrq schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:46:
Zo is dat inderdaad, maar je ziet hier even over het hoofd hoeveel berichten ik de afgelopen maanden voor je heb moeten aanpassen of heb moeten ingrijpen ivm het verboden woord. En dat steekt als je er dan zo makkelijk weer even een nieuwe bij introduceert.Wispe schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:50:
[...]
Zo is dat, iedereen werkt toch om leuke dingen van te kopen. Bij mij gaat niet alles in crypto hoor. Dat de parabolische stijging straks het ‘vergoedt’ is mooi meegenomen.
Waar mogen de facturen van mijn uren heen? Ik doe dit immers ook als vrijwilliger.
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 31-08-2024 21:01 ]
Dat was de insteek helemaal niet en ik weet niet aan welke waarde jij daarmee associeert, maar dat is een kleine fractie van wat een baby in 1 week kost, wat iedereen hier tegenwoordig uitpoept.Taro schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:54:
[...]
Zo is dat inderdaad, maar je ziet hier even over het hoofd hoeveel berichten ik de afgelopen maanden voor je heb moeten aanpassen of heb moeten ingrijpen ivm het verboden woord. En dat steekt als je er dan zo makkelijk weer even een nieuwe bij introduceert.
Waar mogen de facturen van mijn uren heen? Ik doe dit immers ook als vrijwilliger.
Kan ik met PEPE betalen?
Jij snapt het echt niet hè maatWispe schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 21:05:
[...]
Dat was de insteek helemaal niet en ik weet niet aan welke waarde jij daarmee associeert, maar dat is een kleine fractie van wat een baby in 1 week kost, wat iedereen hier tegenwoordig uitpoept.
Kan ik met PEPE betalen?

Nvm.
[ Voor 99% gewijzigd door Darrell op 31-08-2024 22:05 ]
Guere schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 21:27:
[...]
Ja, m'n handen jeukten al... maar laat ik even geen olie meme op het vuur gooien
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/d5nPXDcbpdjcBruyjEbr3QNc.gif?f=user_large)
ik hou AAVE in de gaten, die blijft sterk
nothing stops this train
Dan doe ik het wel weer.Guere schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 21:27:
[...]
Ja, m'n handen jeukten al... maar laat ik even geen olie meme op het vuur gooien
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rmMOmZWtgSnlPyOuMTKnNJTV.gif?f=user_large)
Maar ff serieus: niks mis met een mooie aankoop @Wispe.
Lekker shinen met je nieuwe armband en god verhoede dat je horloges ontdekt...
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Het is September! Ik hoorde net vuurwerk buiten!
Happy new month!!
Happy new month!!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gaan we deze maand dan eindelijk eens de duik nemen die nodig is om de koers richting de prijs van 1 Lambo te krijgen?
1 BTC = 1 Lambo.
1 BTC = 1 Lambo.
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 01-09-2024 00:33 ]
Dat zit wel Schnorr.
* ByteMe_ moest lachenStukfruit schreef op zondag 1 september 2024 @ 00:33:
Gaan we deze maand dan eindelijk eens de duik nemen die nodig is om de koers richting de prijs van 1 Lambo te krijgen?
1 BTC = 1 Lambo.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
In september kwam iedereen toch terug he? Waarom dippen we dan?
Geef je mij nou een trap na?Wispe schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 21:05:
[...]
Dat was de insteek helemaal niet en ik weet niet aan welke waarde jij daarmee associeert, maar dat is een kleine fractie van wat een baby in 1 week kost, wat iedereen hier tegenwoordig uitpoept.
Hopelijk kost die ook 8K
4000 doge per week kosten ze hier , valt mee joh. Doorpompuh !WhySoSerious schreef op zondag 1 september 2024 @ 08:00:
[...]
Geef je mij nou een trap na?
Hopelijk kost die ook 8K
schreef het al vaker afgelopen weken, september is statistisch gezien geen goede maand voor btc. Maanden erna zijn vrijwel altijd dik groenWhySoSerious schreef op zondag 1 september 2024 @ 07:57:
Uptober en het feestje begint.
Laatste maand om goedkoop satjes in te slaan is begonnen 🥳
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik ben benieuwd of we $53k nog gaan testen...
nothing stops this train
Volgende maand:Vis schreef op zondag 1 september 2024 @ 08:56:
Uptober en het feestje begint.
:strip_exif()/f/image/wn1igM2TT4udWicCynz298yH.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Ik heb 'm jongens, de nieuwe Madelon;
Ze slide een OF link via DM voor de hongerige mannen om meer sats te stacken*tomtom901 schreef op zondag 1 september 2024 @ 10:28:
[YouTube: Waarom ben Ik aan het TRADEN met Crypto?]
*Ik lul maar wat
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
tomtom901 schreef op zondag 1 september 2024 @ 10:28:
:strip_exif()/f/image/VelqZCQWwAqKY8XByaQtq8bc.jpg?f=fotoalbum_large)
"Finfluencers" *zucht*. Wacht nog even en er komen videoboodschappen als x munt gaat sowieso naar 1M...tomtom901 schreef op zondag 1 september 2024 @ 10:28:
[quote]Guere schreef op zondag 1 september 2024 @ 10:26:
[...]
...als Japie zich er aan waagt, kan ik ook wel
[Afbeelding]
Dit was 100% wat ik dacht bij het lezen over dikke armbanden met vage teksten er op!
[...]
...als Japie zich er aan waagt, kan ik ook wel
[Afbeelding]
Dit was 100% wat ik dacht bij het lezen over dikke armbanden met vage teksten er op!
She looks tradabletomtom901 schreef op zondag 1 september 2024 @ 10:28:
Net zoals in een topic moet je de lege ruimte eerst opvullen. Dus je pakt een zwembroek, een rare wisperaar, liefst een Japie die vlug is, een koude kat met een vis, iemand die met een tomtom nog de weg naar het topic aan het zoeken is, enz, enz. en dan ga je beginnen met een feestje. En zoals bij ieder feestje moet het eerst een beetje opstarten. Je drinkt wat bier, ruilt wat shitcoins en praat over ongemakkelijke onderwerpen zoals de PEPE die je gisteren hebt gekocht of je geheime liefde voor XRP.WhySoSerious schreef op zondag 1 september 2024 @ 07:57:
We zijn nu aangekomen in dat eerste uur. Het duurt nog even voordat iedereen genoeg drank op heeft. Zodra oom Japie écht foute grappen gaat maken dan begint de zaak pas op gang te komen en wanneer iedereen in de keuken staat gaat het los met de gezelligheid.
Maar if you can't stand de heat dan moet je natuurlijk uit de keuken blijven want naast de tijdloze gezelligheid is het ook de plek waar straks alles gaat borrelen en koken voor dat grote moment waar iedereen op het balkon met rookwaren en ander vuurwerk gaat spelen. Oh, kijk die groene! Oei, wat een heldere rode zeg! What happens on het balkon stays op het balkon, maar met wat geluk heb je 9 maanden later een kleine verrassing voor je bankrekening en ben je veel rijker geworden.
Dat zit wel Schnorr.
Is denk ik een stille lurker op dit forum, zoveel wijsheid leer je alleen maar hiertomtom901 schreef op zondag 1 september 2024 @ 10:28:
Ik verwacht geen nieuwe ATH meer in 2024. Na de rate cuts nog even de yearly open opzoeken 42k/43k. Nog een laatste final shakeout. Alts rekt en een BTC.D van minimaal 60%. Beetje wishfull thinking misschien. Maar het is geen ondenkbaar scenario. Anyways mijn fiat is ready.anti elppa schreef op zondag 1 september 2024 @ 08:27:
[...]
schreef het al vaker afgelopen weken, september is statistisch gezien geen goede maand voor btc. Maanden erna zijn vrijwel altijd dik groen
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Vanwaar wishfull thinking? Je wilt weer terug instappen? Waar komt de 42/43k vandaan?zwembroek schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:20:
[...]
Ik verwacht geen nieuwe ATH meer in 2024. Na de rate cuts nog even de yearly open opzoeken 42k/43k. Nog een laatste final shakeout. Alts rekt en een BTC.D van minimaal 60%. Beetje wishfull thinking misschien. Maar het is geen ondenkbaar scenario. Anyways mijn fiat is ready.
Na de rate cuts omlaag is wel het tegenovergestelde van wat je zou verwachten. Goedkoper geld lenen dat weer rendament gaat zoeken.
Zie ik niet meer gebeuren. We spreken elkaar 31-12.zwembroek schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:20:
[...]
Ik verwacht geen nieuwe ATH meer in 2024. Na de rate cuts nog even de yearly open opzoeken 42k/43k. Nog een laatste final shakeout. Alts rekt en een BTC.D van minimaal 60%. Beetje wishfull thinking misschien. Maar het is geen ondenkbaar scenario. Anyways mijn fiat is ready.
De verliezer moet een glas melk drinken.
De rente wordt niet uit luxe verlaagt, maar omdat de er zorgen zijn over de economie en met een renteverlaging de economie willen stimuleren. Historisch gezien (kijkend naar de S&P500) volgt er een daling zodra ze beginnen met de renteverlagingen. Verwachten dat je lager kunt instappen op basis van deze thesis is geen gekke gedachte. Zolang je maar niet te lang in macro-doom fase blijft hangen, want dan mis je de boot.Numbers schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:49:
[...]
Vanwaar wishfull thinking? Je wilt weer terug instappen? Waar komt de 42/43k vandaan?
Na de rate cuts omlaag is wel het tegenovergestelde van wat je zou verwachten. Goedkoper geld lenen dat weer rendament gaat zoeken.
Uiteindelijk is het bullish voor Bitcoin. Mocht er een recessie komen, dan gaat dit ongetwijfeld leiden tot het printen van geld. Waardoor risk assets (aandelen, Bitcoin, crypto etc) omhoog gaan.
Ben er nu wel een beetje klaar mee, kunnen we weer een keer stijgen 😅. Na heel lang holden was ik de afgelopen tijd weer wat actiever, hier een daar een kleine trade gemaakt om mijn alts bag wat te verhogen. Elke dag naar de koersen kijken. Maar in dit tempo ben ik alle winsten alweer kwijt. Denk dat ik de boel maar weer in cold storage ga zetten en weer een jaar holden 😴. Misschien beter voor mijn gemoedstoestand ook.
[ Voor 76% gewijzigd door bsmpower op 01-09-2024 15:55 ]
Omdat het voor mij een top scenario zou zijn. Vandaar wishfull thinking. Rate cuts zijn inderdaad goed nieuws voor riskon assets. Maar bekijk eens wat analyses van Benjamin Cowen. Historisch gezien krijg je eerst een dip na de ratecuts alvorens de weg omhoog gevonden wordt. Ik denk niet dat dit voor crypto anders is. Je denkt toch niet dat na de aankondiging van de rate cuts crypto dezelfde dag door het dak gaat? Kan prima vanaf oktober. Een test van de yearly open hebben we nog niet gehad. Die ligt op 42k volgens mij. Daarnaast zijn er redelijk wat analisten die de 42k / 43k aanhalen. Maar het is maar een optie. Net zoals de 53k veel wordt genoemd als higher low. We zitten onder de bmsb dus het lijkt mij realistisch om naar dergelijke opties te kijken. De charts zien er bearish uit.Numbers schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:49:
[...]
Vanwaar wishfull thinking? Je wilt weer terug instappen? Waar komt de 42/43k vandaan?
@jvel92 legt het goed uit wat betreft de ratecuts.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
42/43k is een 40% correctie vanaf de huidige bullmarkt top van 74k.zwembroek schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:50:
[...]
Omdat het voor mij een top scenario zou zijn. Vandaar wishfull thinking. Rate cuts zijn inderdaad goed nieuws voor riskon assets. Maar bekijk eens wat analyses van Benjamin Cowen. Historisch gezien krijg je eerst een dip na de ratecuts alvorens de weg omhoog gevonden wordt. Ik denk niet dat dit voor crypto anders is. Je denkt toch niet dat na de aankondiging van de rate cuts crypto dezelfde dag door het dak gaat? Kan prima vanaf oktober. Een test van de yearly open hebben we nog niet gehad. Die ligt op 42k volgens mij. Daarnaast zijn er redelijk wat analisten die de 42k / 43k aanhalen. Maar het is maar een optie. Net zoals de 53k veel wordt genoemd als higher low. We zitten onder de bmsb dus het lijkt mij realistisch om naar dergelijke opties te kijken. De charts zien er bearish uit.
40% correctie tijdens een bull is nog nooit voorgekomen. Dus lijkt het mij in ieder geval niet logisch om daar je zinnen op te nemen. Wellicht 48k. Maar 42k is echt wishful thinking idd.
Ik zou gewoon DCA toepassen om de boot niet te missen, maar toch te kunnen profiteren van dalingen vanaf hier. Maar tot een specifiek moment wachten/hopen is een beetje risky.
[ Voor 7% gewijzigd door Vis op 01-09-2024 15:58 ]
ik krijg kriebels om bij te kopen, fomo.... of gaan we toch wat lager?
een wickje naar beneden zal nice zijn
nothing stops this train
Ik heb nog wat fiat klaarstaan die ik er graag rond 55.8k (minus wick eronder) in kieper. En dan natuurlijk duimen dat het niet nog lager gaat richting 50k. Uiteraard kan je ook daar weer inkopen, maar ergens moet je de conclusie trekken dat je dan beter kunt afwachten totdat deze cycle daadwerkelijk positief gaat eindigen ipv al is geëindigd en we nóg lagere regionen gaan zien.Kol Nedra schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:58:
ik krijg kriebels om bij te kopen, fomo.... of gaan we toch wat lager?
Mocht dit de top geweest zijn, dan kan er een hoop materiaal de prullenbak in. Natuurlijk zal de koers zich ooit herstellen (afhankelijk hoe diep we gaan). Het vier-jarige sprookje is dan voorbij. Dat gaat wel een verschil uitmaken voor de toekomstige koersen.
Kan nog steeds een rijmende tweede top zijn geweest zoals die er eind 2019 ook geweest is hé.Coldcat schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:09:
Mocht dit de top geweest zijn, dan kan er een hoop materiaal de prullenbak in. Natuurlijk zal de koers zich ooit herstellen (afhankelijk hoe diep we gaan). Het vier-jarige sprookje is dan voorbij. Dat gaat wel een verschil uitmaken voor de toekomstige koersen.
Dat zou de huidige top een echo van de vorige bull maken en dat zou ook betekenen dat de nieuwe bull nog niet eens begonnen is.
Maar goed, daar is eind volgend jaar pas meer over te zeggen...
[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 01-09-2024 16:14 ]
Dat zit wel Schnorr.
Hoe doen jullie dit met continue maar weer lager kopen? Stel ik koop vanaf nu elke maand 10% van mijn netto loon aan Bitcoin of andere crypto. Dat maakt nagenoeg geen verschil op het totaal wat ik nu heb. Ik zou nu ook wel wat willen bij kopen, maar maakt bijna geen verschil 🥴. Dus dan kan ik beter iets verkopen van mijn huidige stash en lager inkopen. Maar dat is een enorm risico omdat niemand weet wanneer ie weer stijgt en de kans ook aanwezig is dat ik duurder moet terugkopen. Dus wat is nu wijsheid...Taro schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:05:
[...]
Ik heb nog wat fiat klaarstaan die ik er graag rond 55.8k (minus wick eronder) in kieper. En dan natuurlijk duimen dat het niet nog lager gaat richting 50k. Uiteraard kan je ook daar weer inkopen, maar ergens moet je de conclusie trekken dat je dan beter kunt afwachten totdat deze cycle daadwerkelijk positief gaat eindigen ipv al is geëindigd en we nóg lagere regionen gaan zien.
[ Voor 14% gewijzigd door bsmpower op 01-09-2024 16:18 ]
HODL and DCA!bsmpower schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:16:
[...]
Hoe doen jullie dit met continue maar weer lager kopen? Stel ik koop vanaf nu elke maand 10% van mijn netto loon aan Bitcoin of andere crypto. Dat maakt nagenoeg geen verschil op het totaal wat ik nu heb. Ik zou nu ook wel wat willen bij kopen, maar maakt bijna geen verschil 🥴. Dus dan kan ik beter iets verkopen van mijn huidige stash en lager inkopen. Maar dat is een enorm risico omdat niemand weet wanneer ie weer stijgt en de kans ook aanwezig is dat ik duurder moet terugkopen. Dus wat is nu wijsheid...
Als we nog een keer flink dippen dan kieper ik er wat knaken in. Beloofd.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dit vooral. Als Bitcoin niet deze cycle nog een flinke leg-up maakt, dan is de voorspelbaarheid van de 4 jarige cycle wel voorbij. Dit was voor mij wel DE reden om op deze cycle low all-in te gaanColdcat schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:09:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Volgens mij is die cycle al een hele tijd stuk.Gelukszoekr schreef op zondag 1 september 2024 @ 17:19:
[...]
Dit vooral. Als Bitcoin niet deze cycle nog een flinke leg-up maakt, dan is de voorspelbaarheid van de 4 jarige cycle wel voorbij. Dit was voor mij wel DE reden om op deze cycle low all-in te gaan
Zero.
Toch is het sentiment in dit topic wel een goede graadmeter vind ik. Je leest tussen de regels door wat despair, kortom time to buy eigenlijk.. Als het echt weer over 100k+ gaat dan moeten we weer sellen
Allemaal manipulatie! Do not sell your BTC or have fun stayin' poor.
op basis van wat dan? Ik zie alleen maar confirmation dat de cycle exact doet wat het tot nu 4x gedaan heeftPelox schreef op zondag 1 september 2024 @ 17:33:
[...]
Volgens mij is die cycle al een hele tijd stuk.
Chat gpt zei dat net.anti elppa schreef op zondag 1 september 2024 @ 17:50:
[...]
op basis van wat dan? Ik zie alleen maar confirmation dat de cycle exact doet wat het tot nu 4x gedaan heeft
Zero.
Is het oktober/q4? Nee? Welk despair
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
One small step for Cardano; One giant leap for the industry https://t.co/ENXV41XdhZ
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 1 september 2024
Waarom denk je dat? Ik zie m tot nu toe behoorlijk rijmen met eerdere cyclesPelox schreef op zondag 1 september 2024 @ 17:33:
[...]
Volgens mij is die cycle al een hele tijd stuk.
Dit soort plaatjes op x zijn ook echt heerlijk.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Eznyi1K5t5mBwXXSFCTkPPJx.jpg?f=user_large)
Dan valt mijn weekly p&l wel mee🤡
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Eznyi1K5t5mBwXXSFCTkPPJx.jpg?f=user_large)
Dan valt mijn weekly p&l wel mee🤡
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!