Bitcoin - A weapon of mass disruption
oh, zag geen dakrails dus dacht een sedan, maar natuurlijk is dat ook een optie.tomtom901 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:17:
[...]
Veel, 't is de sport turismo, dus nog praktisch ook!
SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Daarom mag ie ook nog niet weg van de baas, hier past de kinderwagen inAeronaut schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:22:
[...]
oh, zag geen dakrails dus dacht een sedan, maar natuurlijk is dat ook een optie.

Beetje dure optie aanhouden voor de kinderwagen. Ik zie collega's van die burgerbakken daarom rijden zoals een Toyota auris TS, Volvo V70. Maar hey als de baas beslisttomtom901 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:26:
[...]
Daarom mag ie ook nog niet weg van de baas, hier past de kinderwagen in
Daar gaat het bloed totaal niet sneller van stromen.Joosie200 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:30:
[...]
Beetje dure optie aanhouden voor de kinderwagen. Ik zie collega's van die burgerbakken daarom rijden zoals een Toyota auris TS, Volvo V70. Maar hey als de baas beslist
Tweakers islands is een utopie.....Pinsa schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:04:
[...]
15 dollarKrijgen we dan een invite van @Gipsy King op zijn eiland?
Zie —> https://mymontenegro.org/...-of-montenegro/ada-bojana
:fill(white):strip_exif()/f/image/kP7dwXnZK5E30CYgA8zSmLQV.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Meisjes? Waar?Aeronaut schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:13:
MAAR JONGENS EN MEISJES. WAAR BLIJFT DE BULL
ow, we zo gegroeid dat de brug in de verte bijna niet meer te zien is.MrFX schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:23:
[...]
Tweakers islands is een utopie.....
[Afbeelding]
Jij laat me altijd lachen zelfs als ik down en rekt ben, legend ben jeMrFX schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:23:
[...]
Tweakers islands is een utopie.....
[Afbeelding]
Overigens lijkt zo’n sloppenwijk me nog niet zo slecht, lekker back 2 basics uiteindelijk draait het toch ook alleen maar om samen zijn…
Totdat je neergestoken wordt voor je gaspitje en slaapzak.Pinsa schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:33:
[...]
Jij laat me altijd lachen zelfs als ik down en rekt ben, legend ben je![]()
Overigens lijkt zo’n sloppenwijk me nog niet zo slecht, lekker back 2 basics uiteindelijk draait het toch ook alleen maar om samen zijn…
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Aeronaut schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:13:
:strip_exif()/f/image/wRWNUXb5ccBPyrVWMKmHvC6L.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb het al eerder benoemd maar dit forum heeft helende krachten. Ik heb aardig wat shit jaren achter de rug vol met enge ziektes en sterfgevallen maar de tranen rolde hier soms letterlijk over mijn wangen van het lachen.Pinsa schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:33:
[...]
Jij laat me altijd lachen zelfs als ik down en rekt ben, legend ben jeOverigens lijkt zo’n sloppenwijk me nog niet zo slecht, lekker back 2 basics uiteindelijk draait het toch ook alleen maar om samen zijn…
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
En hoeveel Lipton ook alweer in die Cuore van jou?
Anderhalve pallet. Dat redden de meeste stations nietDarrell schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:15:
[...]
En hoeveel Lipton ook alweer in die Cuore van jou?
Gelukszoekr schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:28:
[...]
Anderhalve pallet. Dat redden de meeste stations niet
:strip_exif()/f/image/5Rrx92NNADBxr0Jd8T9fhw6B.jpg?f=fotoalbum_large)
Och man, wat heb ik hardop zitten schaterlachen om die -in bulletpoints opgezette- uiteenzetting van alle voordelen van de CuoreGelukszoekr schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:28:
[...]

Ik denk dat ze er bij Daihatsu nog steeds verlegen van zijn.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik zie net dat m'n MtGox claim(pje) gestort is dus nu dat achter de rug is kunnen we volgens mij los.Aeronaut schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:13:
Moooooooon!!!!
Ik lul ook zomaar wat
Oh boy heerlijkFrambozenTaart schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:44:
[...]
Totdat je neergestoken wordt voor je gaspitje en slaapzak.

NeoflexNL schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:34:
[...]
Och man, wat heb ik hardop zitten schaterlachen om die -in bulletpoints opgezette- uiteenzetting van alle voordelen van de Cuore![]()

Rektshovelhead1340 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:39:
[...]
Ik zie net dat m'n MtGox claim(pje) gestort is dus nu dat achter de rug is kunnen we volgens mij los.
Moooooooon!!!!
Helemaal mee eens bro, het voelt een beetje als de Tros hier: De grootste familie van Nederland desondanks we elkaar nog niet eens real life kennen, volledig rekt en naar de klote maar crypto bracht en hield ons samen, mooi manMrFX schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:46:
[...]
Ik heb het al eerder benoemd maar dit forum heeft helende krachten. Ik heb aardig wat shit jaren achter de rug vol met enge ziektes en sterfgevallen maar de tranen rolde hier soms letterlijk over mijn wangen van het lachen.
in theorie.. heeft de taycan sport turismo een hogere legale laadcapaciteit. 680 vs 745 kg ofzo.Gelukszoekr schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:28:
[...]
werkelijkheid? boeie. met B rijbewijs kun je 3500kg rijden.. toch?
Ik heb het samen doorlopen van een bearcyclus ooit eens vergeleken met het overleven van een vliegtuigramp; je strand ergens samen in complete rektheid en moet de gruwelijkheden samen doorstaan. Zoals shitcoins kopen, DCA doen op Bitcoin tegen je gevoel in. Zoals je bij een vliegtuigramp de lijken van andere passagiers moet opeten om te overleven.Pinsa schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:53:
[...]
Helemaal mee eens bro, het voelt een beetje als de Tros hier: De grootste familie van Nederland desondanks we elkaar nog niet eens real life kennen, volledig rekt en naar de klote maar crypto bracht en hield ons samen, mooi man
Het samen doormaken van dergelijke gruwelijkheden schept toch een soort band.
Maar eigenlijk is het erg positief, je hoeft niet rijk te zijn om gelukkig te worden, want je hoeft niets te kopen voor geluk. Of blijven kopen voor die ene geluk momentje, en dan als gek werken/sparen voor de volgende geluk moment bij aanschaf van wat dan ook.
Met zoiets krijgt het en hele positieve achterliggende gedachte lijkt mij.
"Find happiness inside your heart, love and nature."
En anders BTC will fix this.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Tja, dat is allemaal best idyllisch en leuk en aardig, maar doe mij dan toch maar die Taycan van hierboven...Gondor schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:05:
Is wel een offtopic bericht maar dat "You will own nothing and you will be happy" wordt als iets negatief geschreven en ik snap de message wel. Maar dit zou je toch alleen als iets negatiefs zien als je, je geluk laat afhangen van een eigen huis, eigen auto, eigen 100inch tv, iPhone etc?
Maar eigenlijk is het erg positief, je hoeft niet rijk te zijn om gelukkig te worden, want je hoeft niets te kopen voor geluk. Of blijven kopen voor die ene geluk momentje, en dan als gek werken/sparen voor de volgende geluk moment bij aanschaf van wat dan ook.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
NeoflexNL schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:34:
[...]
Och man, wat heb ik hardop zitten schaterlachen om die -in bulletpoints opgezette- uiteenzetting van alle voordelen van de Cuore![]()
De foto met de lipton nog niet kunnen vinden.Gelukszoekr schreef op woensdag 24 april 2024 @ 19:54:
Aangezien er geen hol te beleven valt in crypto zal ik het nog één keer uitleggen.
Daihatsu Cuore is DE auto. There is no second best.
In Japan, waar deze vandaan komt betaal je de wegenbelasting niet op basis van het gewicht, maar op afmeting. Daar is het dus de kunst om zoveel mogelijk auto te maken in een zo'n klein mogelijk formaat. Dit heeft voordelen, namelijk:Het enige dat deze auto van je vraagt is dat je je trots opzij zet. Je bent niet meer stoerder dan de onbekende in de auto naast je. Je hebt 3 seconde langer nodig om op de maximale 50/100 te komen qua snelheid. Bitcoiners weten dat snelheid niet alles is.
- De auto past overal tussen. Een half parkeervak beschikbaar? Tussen paaltjes door? Geen probleem
- Een minimale draaicirkel, je zou op een breed fietspad kunnen draaien zonder te steken
- 5 deuren die allemaal 90 graden open kunnen. Nooit meer gedoe met in- of uitladen
- De achterbank is met 1 hendel te verplaatsen. Wil je beenruimte zoals in een verlengde S-classe? Of de laadruimte van een bus? No problemo
- Geen onnodige troep zoals stoelverwarming, climate control, parkeer sensoren, cruise control navigatie etc. Wat er niet op zit kan ook niet stuk, en het scheelt in gewicht.
- Geen gewicht betekent minimaal verbruik.1:22 moet makkelijk lukken
- Geen gewicht betekent minimale wegenbelasting (onder de 750kg voor een handbak)
- Minimale onderhoudskosten. Wat er niet op zit gaat niet stuk. Nieuwe bandjes nodig? Een beetje 19" band kost zo 150 euro. Hier heb je 4 nieuwe bandjes voor hetzelfde geld.
- Steeds meer mensen leren deze auto kennen. Daarom kan je winst maken. Dit is m'n 2e. De eerste heb ik naar 3 jaar verkocht voor hetzelfde als waar ik deze voor heb aangekocht. Deze heb ik sinds 2019. Gekocht voor 3.5k, en gaat nu niet weg voor onder de 5k (gezien vergelijkbare modellen op Marktplaats). We are still early
Als dat jou gelukkig maakt is dat goed. Ik denk niet dat ik met een Taycan of Rolex of een kasteel gelukkig wordt.NeoflexNL schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:07:
[...]
Tja, dat is allemaal best idyllisch en leuk en aardig, maar doe mij dan toch maar die Taycan van hierboven...
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Heb ik. 5 euro.Darrell schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:07:
[...]
[...]
De foto met de lipton nog niet kunnen vinden.
Denk dat dit de post was maar die atser zal wel wen schrale cloudoplossing voor zn foto's gebruikt hebben. Link werkt niet meer.
Gelukszoekr schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:32:
[...]
Een Lambo is ook een besparing op je energierekening
Ik blijf hoe dan ook trouw aan m'n Cuore, daar pas tenminste een pallet in als ik weer een goede deal ergens tegenkom
[Afbeelding]
[ Voor 26% gewijzigd door Darrell op 30-08-2024 16:14 ]
Staat gewoon iets hoger in dat bericht van aprilDarrell schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:12:
[...]
Denk dat dit de post was maar die atser zal wel wen schrale cloudoplossing voor zn foto's gebruikt hebben. Link werkt niet meer.
[...]
Een Lambo is ook een besparing op je energierekening
Ik blijf hoe dan ook trouw aan m'n Cuore, daar pas tenminste een pallet in als ik weer een goede deal ergens tegenkom
[Afbeelding]
Daar heb je een punt maar ik lust geen krekels.Gondor schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:05:
Is wel een offtopic bericht maar dat "You will own nothing and you will be happy" wordt als iets negatief geschreven en ik snap de message wel. Maar dit zou je toch alleen als iets negatiefs zien als je, je geluk laat afhangen van een eigen huis, eigen auto, eigen 100inch tv, iPhone etc?
Kun je het je voorstellen, Jaapio werkt in eoa fabriek, meestal post ie complete onzin en dan ineens komt er een heel verhaal over zelfredzaamheid en Neoliberalisme….
Volgens mij is ie nog Friesoscheen ook!
Je vergeet zijn carriere bij Autoblogelektriekert schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:30:
[...]
Kun je het je voorstellen, Jaapio werkt in eoa fabriek, meestal post ie complete onzin en dan ineens komt er een heel verhaal over zelfredzaamheid en Neoliberalisme….
Gondor schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:05:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0ZSjZyguejEtYJLpvjNm5uJ0.jpg?f=user_large)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Oh "gelukkig" geen lege parkeerplek
NeoflexNL schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:07:
[...]
Tja, dat is allemaal best idyllisch en leuk en aardig, maar doe mij dan toch maar die Taycan van hierboven...
Ik werk in een fabriek omdat ik de ambitie heb van een stoeptegel.elektriekert schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:30:
[...]
Waarom zou ik me 100% moeten inzetten voor zelfontplooiing en voor de absolute max moeten gaan? Zodat ik met een burnout in een mooie vrijstaande woning kan gaan bijkomen? Zodat ik met een wat betere sociale status en aanzien kan rondlopen? Om wat meer geld te verdienen?
Ik doe liever niet mee aan deze ratrace, ik hoef geen grote woning of dure wagen. Ik heb niet meer geld nodig. Wat andere mensen van mij denken boeit me niet zoveel. En qua inzet is het gewoon heerlijk om constant onder je capaciteiten te zitten.
Het motto is hier stressloos leven en de volle 30% eruithalen.
Prima toch.
En woensdag, maandag, dinsdag en het weekend.Wispe schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:09:
Die coins zijn in de war met donderdag en vandaag.
Zero.
Of niet, dan misschien oktober.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Met een x20 long gegaan tot ik op zo'n +650% stond, staan we nu weekje later weer op +50% en vertik het om deze te sluiten met deze povere winst...
God damn, greed is a dirty slut.
Goed weekend all, laat die bierflessen maar klinken!!!

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wil installeren bedoel je?Pelox schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:53:
Vraag me af of ik dit jaar nog de delta app kan herinstalleren...
Begin vertrouwen te verliezen, zolang de Yanks iedere dag het met duizenden neerslaan en dat spelletje niet zat zijn zie ik echt geen enkele reden waarom het zou stijgen.sh4d0wman schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:18:
Maandag gaan we gewoon weer omhoog. Futures/options expiry achter de rug, schone maand van start, MAANdag. Hoppa, even door de zure sloot appel heen.
Of niet, dan misschien oktober.#hodl je moeder
Zonder die klote yanks zouden we allang op 80k staan
We kunnen blijven roepen dat liquiditeit opgehaald moet worden of expiration etc maar feit is dat de yanks alles bepalend zijn en iedere Europa up verkopen, dag in dag uit.
Rente is nog niet eens verlaagd (alleen toegezegd) en men heeft het vertrouwen alweer verloren?JoebarRC schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:35:
[...]
Begin vertrouwen te verliezen, zolang de Yanks iedere dag het met duizenden neerslaan en dat spelletje niet zat zijn zie ik echt geen enkele reden waarom het zou stijgen.
We kunnen blijven roepen dat liquiditeit opgehaald moet worden of expiration etc maar feit is dat de yanks alles bepalend zijn en iedere Europa up verkopen, dag in dag uit.
Kom op man, heb eens een paar maanden geduld.
Volgend jaar lach je om deze prijs schommelingen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Als je geen haast hebt, geen leveraged posities hebt en niet overinvested bent, wat zou je je dan druk maken?
Gewoon lekker hodlen en de gekte aanschouwen met een koude Tripel.
Mooi toch.
Wat verwacht je dat de top zal zijn?Vis schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:41:
[...]
Rente is nog niet eens verlaagd (alleen toegezegd) en men heeft het vertrouwen alweer verloren?
Kom op man, heb eens een paar maanden geduld.
Volgend jaar lach je om deze prijs schommelingen.
je weet dat (op laatste 3 dagen na) de etf's (allemaal Yanks) gruwelijk veel inslaan? Ook op de meeste dagen dat het rood is, kopen die ETF's gewoon vrolijk verder.JoebarRC schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:35:
[...]
Begin vertrouwen te verliezen, zolang de Yanks iedere dag het met duizenden neerslaan en dat spelletje niet zat zijn zie ik echt geen enkele reden waarom het zou stijgen.
Er word idd nu een spelletje gespeelt, gewoon een zwikkie traders. Is niet nieuw bij btc. Ook de vorige run werden we stapel gek tussen de 8 en 12k. Kwam geen end aan. Exact hetzelfde spel.
Dat spel stop op het moment dat de whales en etf's genoeg goedkoop ingeslagen hebben. Veel kleine spelers en retail zijn het dan zo zat, dat ze uitstappen.........en dan dus weer instappen als het 100k + is.
Daarom gewoon DCA, Hodl en vestand op 0
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Infinity
Serieus.. er is op de lange termijn geen top.
Bitcoin gaat of naar ZERO, of naar 100 Triljoen
kijk ff in dit topic voor de top van deze cycle:
Welke topper raadt de Bitcoin top-challenge!?
De bodem hadden trouwen @toilet_paper en ik goed voorspelt
De Bitcoin Bodemvis Challenge!
[ Voor 18% gewijzigd door anti elppa op 30-08-2024 18:54 ]
Moet wel zeggen dat dankzij dit topic ik er nog steeds in zit. Anders was ik het ook zat geweest.anti elppa schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:47:
[...]
Veel kleine spelers en retail zijn het dan zo zat, dat ze uitstappen.........en dan dus weer instappen als het 100k + is.
Daarom gewoon DCA, Hodl en vestand op 0

Wispe schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:53:
[...]
Moet wel zeggen dat dankzij dit topic ik er nog steeds in zit. Anders was ik het ook zat geweest.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O4xLLYapmTZ8zXaPZqlmdqy3.webp?f=user_large)
dit stelt allemaal nog niet zoveel voor. Paar cycles terug werd je echt helemaal leip af en toe. Na 2 cycles ben je totaal afgestompt.Wispe schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:53:
[...]
Moet wel zeggen dat dankzij dit topic ik er nog steeds in zit. Anders was ik het ook zat geweest.
en geloof me, DCA en hodl werkt echt perfect. Dat geeft zo veel rust. Oke DCA doe ik nu niet meer, maar heb ik 1,5 cycle gedaan. Hodl uiteraard wel, tot 2140
Maar ook gekocht? Zelf gekocht op 16.5k als laagste punt deze bull 😅anti elppa schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:51:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 30-08-2024 19:06 ]
Jazeker. Hier toen ook gemeld en later nog wel eens aangehaald. 27 of 28 november 2022 (zou exacte datum terug moeten zoeken), op net geen 16k. Grootste (in fiat) spot aankoop gedaan in mijn hele btc geschiedenis.Aeronaut schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:01:
[...]
Maar ook gekocht? Zelf gekocht op 16.5k als laagste punt deze bull 😅
edit, was 16 nov
:fill(white):strip_exif()/f/image/7i246GKn60DkzT84JaQuh42Z.png?f=user_large)
[ Voor 20% gewijzigd door anti elppa op 30-08-2024 19:26 ]
Alpina schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:29:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Toch geen film geworden. Goed weekend SC!
:strip_exif()/f/image/GDYZ86voYHd39LMfzT6zcfRe.jpg?f=fotoalbum_large)
We waren allemaal super pessimistisch. Zo zal het met de top ook zijn. Over twee jaar zullen we zien. Niemand had geraden dat die naar een miljoen zou doorstijgen.anti elppa schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:19:
[...]
Jazeker. Hier toen ook gemeld en later nog wel eens aangehaald. 27 of 28 november 2022 (zou exacte datum terug moeten zoeken), op net geen 16k. Grootste (in fiat) spot aankoop gedaan in mijn hele btc geschiedenis.
edit, was 16 nov
[Afbeelding]
Verhip ja, had ik al wél es voorbij zien komen maar nog nooit ingevuld, bar slecht.anti elppa schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:51:
[...]
Maar nu wel. Thx voor de reminder!
Oei! Ik zie nu dat mijn verhaal verkeerd opgevat kan worden.FrambozenTaart schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:01:
[...]
Ik werk in een fabriek omdat ik de ambitie heb van een stoeptegel.
Waarom zou ik me 100% moeten inzetten voor zelfontplooiing en voor de absolute max moeten gaan? Zodat ik met een burnout in een mooie vrijstaande woning kan gaan bijkomen? Zodat ik met een wat betere sociale status en aanzien kan rondlopen? Om wat meer geld te verdienen?
Ik doe liever niet mee aan deze ratrace, ik hoef geen grote woning of dure wagen. Ik heb niet meer geld nodig. Wat andere mensen van mij denken boeit me niet zoveel. En qua inzet is het gewoon heerlijk om constant onder je capaciteiten te zitten.
Het motto is hier stressloos leven en de volle 30% eruithalen.
Prima toch.
Het was absoluut niet mijn bedoeling om slecht over je te praten.
Natuurlijk is het helemaal goed dat je tevreden bent met wat je hebt en dat je niet loopt te pochen met de “zogenaamde” rijkdom die menig mens wil hebben.
Kopen danwel kopen met geleend geld.
Ik ben eerder onder de indruk van jouw intelligentie die je haast nooit toont op dit subforum (wat ook niet hoeft uiteraard).
In dat opzicht voel ik me dan weer wat simpel, maar ben ik een persoon die wel wil groeien, zei het op het werk of thuis met klussen.
Verschil mag er zijn, en ik wilde je op geen enkele manier een slecht gevoel geven of je hier te kakken zetten.
Mijn welgemeende excuses

Keek ook nog even terug Elppa.anti elppa schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:19:
[...]
Jazeker. Hier toen ook gemeld en later nog wel eens aangehaald. 27 of 28 november 2022 (zou exacte datum terug moeten zoeken), op net geen 16k. Grootste (in fiat) spot aankoop gedaan in mijn hele btc geschiedenis.
edit, was 16 nov
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/AHN23IxQLt9EYD6mzrsOyXtU.jpg?f=fotoalbum_large)
En nog een bult creditcard > Kraken
Vanaf 14 november 2024 het zelfde interval alleen dan met moddervette stortingen uit winst??!Alpina schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:52:
[...]
Keek ook nog even terug Elppa.
[Afbeelding]
![]()
En nog een bult creditcard > Kraken
6 uur, waar hebben we het over, when in doubt zoom uit.Aeronaut schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:55:
Absolute scamwicks afgelopen 6 uur.. pff
We zitten aan het begin van een blowofftop die generational wealth gaat brengen, wifechanging money, het geld gaat zo hard tegen de plinten klotsen dat we van gekkigheid niet weten of we een zwarte gele of blauwe Lambo moeten kopen, dus kopen we ze alle 3.
Dit is het moment voor diamond hands.
Je toekomstige zelf zal je bedanken wanneer je de coke vanaf een mooie bibs afsnuift, dobberend op je jacht vlak voor het strand waar ooit mcafee z’n buurman neer knalde..
:strip_exif()/f/image/Z5nWwG3LcR2Gztt5DGVlBbcs.jpg?f=fotoalbum_large)
Kijk het even aan. In ieder geval zeer benieuwd naar de presidentsverkiezingen US.Don Guacamole schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:54:
[...]
Vanaf 14 november 2024 het zelfde interval alleen dan met moddervette stortingen uit winst??!
Ik heb al nieuwe plinten besteld, metertje hoog.Don Guacamole schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 21:02:
[...]
6 uur, waar hebben we het over, when in doubt zoom uit.
We zitten aan het begin van een blowofftop die generational wealth gaat brengen, wifechanging money, het geld gaat zo hard tegen de plinten klotsen dat we van gekkigheid niet weten of we een zwarte gele of blauwe Lambo moeten kopen, dus kopen we ze alle 3.
Dit is het moment voor diamond hands.
Je toekomstige zelf zal je bedanken wanneer je de coke vanaf een mooie bibs afsnuift, dobberend op je jacht vlak voor het strand waar ooit mcafee z’n buurman neer knalde..
[Afbeelding]
M’n vrouw begon over schrootjes, maar die bewaar ik nog ff voor de enorme groene candles. Die kunnen dan mooi bovenop de plinten van een meter.
Hahaha zo heb ik het absoluut niet opgevat hoor, geen zorgen.elektriekert schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:49:
[...]
Oei! Ik zie nu dat mijn verhaal verkeerd opgevat kan worden.
Het was absoluut niet mijn bedoeling om slecht over je te praten.
Natuurlijk is het helemaal goed dat je tevreden bent met wat je hebt en dat je niet loopt te pochen met de “zogenaamde” rijkdom die menig mens wil hebben.
Kopen danwel kopen met geleend geld.
Ik ben eerder onder de indruk van jouw intelligentie die je haast nooit toont op dit subforum (wat ook niet hoeft uiteraard).
In dat opzicht voel ik me dan weer wat simpel, maar ben ik een persoon die wel wil groeien, zei het op het werk of thuis met klussen.
Verschil mag er zijn, en ik wilde je op geen enkele manier een slecht gevoel geven of je hier te kakken zetten.
Mijn welgemeende excuses
Zo intelligent ben ik ook helemaal niet, ik zie het als grootste overwinning dat ik op mijn 35e mijn veterdiploma heb gehaald en sinds mijn 39e koffie kan drinken zonder te kwijlen.
Het is de directie ook opgevallen. 'Jaap, ik zie je nu toevallig eens staan zonder dat je met een vork in het stopcontact zit te porren, ga zo door jongen.'
En dan drukken ze me een euro in de hand om kikkertjes te halen bij het dropwinkeltje.
Nee, de lijn is nog steeds parabolisch aan het stijgen qua ontwikkeling.
Aeronaut schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:55:
Absolute scamwicks afgelopen 6 uur.. pff

De enige wick die zo Wall Street op kan lopen om als een bull tekeer te gaan.
Vallende messen zijn voor hem geen probleem.
Dat zit wel Schnorr.
Reken maar trouwens dat die prijs gaat stijgen.JoebarRC schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:35:
[...]
zie ik echt geen enkele reden waarom het zou stijgen.
De miners maken nu verlies want het kost ze 72k om 1 BTC te minen hedendaags. Dus ze doen dit nu al een tijdje onder kostprijs. Geheid dat de prijs mega omhoog moet om dat verlies te compenseren.
HODL
Edit: 76k kost het nu zelfs
Bron: https://en.macromicro.me/...oin-production-total-cost
[ Voor 11% gewijzigd door Vis op 30-08-2024 21:32 ]
Ik lul ook zomaar wat
Je kan ook gewoon scheiden als het zo erg is?shovelhead1340 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 21:50:
[...]
Daar doe ik het voor, laat die lambos maar zitten!
Ik herken het uit een whitepaper van een coin met blauw logo. Dat bedrijf waar je werkt, heet dat toevallig CardanoFrambozenTaart schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 21:08:
[...]
Hahaha zo heb ik het absoluut niet opgevat hoor, geen zorgen.
Zo intelligent ben ik ook helemaal niet, ik zie het als grootste overwinning dat ik op mijn 35e mijn veterdiploma heb gehaald en sinds mijn 39e koffie kan drinken zonder te kwijlen.
Het is de directie ook opgevallen. 'Jaap, ik zie je nu toevallig eens staan zonder dat je met een vork in het stopcontact zit te porren, ga zo door jongen.'
En dan drukken ze me een euro in de hand om kikkertjes te halen bij het dropwinkeltje.
Te laat. Heb hem al gerapporteerd conform de topic constitutie.FrambozenTaart schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 21:08:
[...]
Hahaha zo heb ik het absoluut niet opgevat hoor, geen zorgen.
Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
Dit is ook niet conform het nieuwe beleid dat sinds woensdag is ingegaan.Darrell schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 22:11:
[...]
Te laat. Heb hem al gerapporteerd conform de topic constitutie.
Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
shovelhead1340 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 21:50:
[...]
Daar doe ik het voor, laat die lambos maar zitten!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SBlhRThfws1ru1ivRA4cDRvn.jpg?f=user_large)
anti elppa schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:51:
[...]
Ff op inhaken: hier gelukkig ook druk aant koop´m geweest die periode hoor.Aeronaut schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:01:
[...]
Maar ook gekocht? Zelf gekocht op 16.5k als laagste punt deze bull 😅
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yNH1Gd4lXqb9xiqciTVdpx1u.jpg?f=user_large)
Edit: voor de volledigheid ff de post van @anti elppa erboven gezet.
[ Voor 31% gewijzigd door toilet_paper op 30-08-2024 23:00 ]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!