[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 207 ... 250 Laatste
Acties:
  • 942.776 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bauke87
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 24-05 14:57
Hoi allen,

Ik lees nu een aantal dagen mee. Heb nu voor een klein bedrag aan BTC gekocht via bitvavo (Dit vanwege ideal snel geld erop). Graag zou ik me wat meer willen verdiepen in de crypto. Iedereen heeft er wel een mening over maar welke kanalen zijn een beetje oke voor informatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:57
MrMrq schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:35:
[...]

Als ze zegt: ‘Op vakantie naar de VS’ dan weet ze niet wat investeren is.
Als ze zegt ‘BTC kopen’ dan weet ze niet wat winst nemen en leven is.
Als ze zegt ‘een kleine vakantie doen en een beetje BTC kopen’ dan vraag je haar ten huwelijk voor dat ik het doe.
Dat gaat ze inderdaad zeggen. Ze geloofd in BTC voor de lange termijn.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:38
Bauke87 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:36:
Hoi allen,

Ik lees nu een aantal dagen mee. Heb nu voor een klein bedrag aan BTC gekocht via bitvavo (Dit vanwege ideal snel geld erop). Graag zou ik me wat meer willen verdiepen in de crypto. Iedereen heeft er wel een mening over maar welke kanalen zijn een beetje oke voor informatie?
Ik persoonlijk gebruik daar vooral dit forum voor. Alle kanalen hebben voors en tegens, en die worden hier dan weer uitgemeten.

Als je toch specifieke sites of YouTubers wil, dan kom je met de zoekfunctie en topic start denk ik al een eind.
Zelf hou ik wel van de BNR crypto cast.

Maktub

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:24
Hoi allen,

Let 1. Wat is Bicoin
YouTube: WAT IS BITCOIN? En waarom ik ze blijf kopen
Les 2. Waarom Bitcoin? Sociaal/economisch
YouTube: Erik Voorhees - ShapeShift
Les 3. Hoe werkt Bitcoin? Technisch
YouTube: Bitcoin Explained in the Bitcoin Basics Workshop CBP Prep [Free Work...

En daarna elke dag de updates bekijken van
https://www.youtube.com/@InvestAnswers/streams

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:48
Aeronaut schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:28:
we zitten al een tijdje in optimisme [74k was de flip], maar FOMO is het nog niet..

100k zou wellicht het FOMO punt kunnen zijn en dan gaan we echt stijl

[Afbeelding]

voelt wel beetje alsof we aan het frontrunnen zijn... again

edit: ingevuld vanuit mijn optiek:
[Afbeelding]

edit2: achteraf kunnen we lachen als we door 250k gaan en 100k pas nieuwe optimisme is.
merk dat ik niet bullish genoeg ben :+
We zijn pas bij momentum building

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:35
DoeEensGek schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:23:
[...]

Bijvoorbeeld de sleutels van je Lamborghini.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Hoi allen,

Belangrijkste les als nieuwkomer is om als bagholder achter te blijven wanneer de eerdere bagholders hun shit verkopen, dus nu kopen over 4 jaar pas verkopen :)

Regel nummer 2, buy high en sell low, doe ik altijd en gaat süper O+

AMD 9950X3D - X670E-Hero - 48GB CL26 - RTX 5080 Waterforce - 9100Pro 2TB - BeQuit Dark Power 1500w - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Q_7 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:50:
[...]

Belangrijkste les als nieuwkomer is om als bagholder achter te blijven wanneer de eerdere bagholders hun shit verkopen, dus nu kopen over 4 jaar pas verkopen :)

Regel nummer 2, buy high en sell low, doe ik altijd en gaat süper O+
Geef goed advies aan overduidelijke nieuwkomers, of zeg niks. :-(

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-05 02:20
TakutoRadiance schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:18:
[...]

Hier wel wat meer bekenden die ineens toch instappen omdat ze er in beginnen te geloven (BTC vooral). Uiteraard zijn ze een stuk later, maar ze geloven het pas vaak als ze het zelf daadwerkelijk zien stijgen.

Hoe dan ook denk ik dat het de goede kant op begint te gaan wat dat betreft.

Leuk en gezellig hoor dit topic, maar waar zijn toch al die
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IPNqRNvVZlLD25wPvHRYFXtBRjQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lvloEhT6S7ryPHVZwvKbaziM.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Ik neem aan dat óók een nieuwkomer de sarcasme erin kan zien 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Q_7 op 20-11-2024 13:53 ]

AMD 9950X3D - X670E-Hero - 48GB CL26 - RTX 5080 Waterforce - 9100Pro 2TB - BeQuit Dark Power 1500w - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Soms vraag je je wel eens af hoe het met mensen gaat nu BTC naar de $100k gaat. Waaronder @Kol Nedra natuurlijk. Maar ook SBM.

Zoekende naar een plaatje, wat ziet die SBM eruit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2tRVVth6yVF63ycl0cWprRV4A3c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sdXk59a8njcBMKFryqpgylI7.png?f=fotoalbum_large
“[SBF’s] obviously lost some weight, and I’ve heard he’s not showering very much. He’s not as clean-shaven as he used to be, but he’s obviously going through a lot right now.”

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 08:51
Blik1984 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:43:
[...]

We zijn pas bij momentum building
mijn stiergedachte zegt ja.

want we zijn pas de vorige ATH voorbij en we moeten nog coinbase zien kraken.. dat is nog niet gebeurd richting 90k...

maar fomo is wel close..

CB app vandaah:
[Embed: http://x.com/COINAppRankBot/status/1859084253348114432]

CB weekje geleden:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Hoi allen,

Je hebt de punten hier in ieder geval al grotendeels binnen doordat je BTC gekocht hebt :)
De linkjes die @Gelukszoekr post zullen een goed startpunt zijn (ken de filmpjes niet maar de persoon die ze post weet wel het e.e.a. dus daar vertrouw ik op :) ). Verder, lees de openingspost, daar staat genoeg in om mee te beginnen.
En als je een beetje interesse hebt in de langere termijn en de cycli die BTC aflegt kan je eens googlen op de halvening cycle en wat de relatie met de koersen is.

Heb je zelf al iets van een doel voor ogen met deze investering?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Q_7 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:52:
Ik neem aan dat óók een nieuwkomer de sarcasme erin zien 8)7
Dan nog, grapje onder de gevestigde orde moet zeker kunnen, incluis de incidentele memmen maar ik zou graag zien dat we nieuwkomers goed op weg helpen. Zeker als we dadelijk echt in de full on bull gekte gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wel verdraaid .. mijn widget met koersen op mijn telefoon blijft hangen. Kan niet de hele dag ingelogd zijn op mijn werkPC, daarom kijk ik af en toe met een schuin oog.

Iemand een tip voor een goede widget waarbij je favorieten kunt instellen?

Voor zover ik weet is BTC nu 45k :P

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-05 11:09

Blijven mooie filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 14:41

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Lees onderstaand met een blok zout, echter is de $100k dichtbij!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AvtZfodRP2QkVZZjEzveowCD-pg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OTDyf3waZ420ERgJCKhC1HKL.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:40
Hoi allen,

A failure to understand proof-of-work, is a failure to understand Bitcoin.
Bitcoin = Money + Time + Energy + Information.
Difficulty-adjusted proof of work is the invention of Bitcoin.
In bitcoin the map is also the territory.

Dit is waar @Gelukszoekr mogelijk op doelt als hij zegt dat de kennis opdoen energie en tijd kost, want het echt doorgronden hiervan is niet direct met één van de twee links hieronder opgelost. De eerste is een droge basisversie, de tweede een presentatie met wat meer pit en voorbeelden van Jack Mallers (en misschien daarmee nog wat eenvoudiger gemaakt).

https://www.youtube.com/w...hdGlvbiBkZXIgZ2lnaQ%3D%3D

https://www.youtube.com/w...25leSBpbmZvcm1hdGlvbiA%3D

Een m.i. vrij toegankelijk verhaal van Lyn Alden waarom Bitcoin het beste geld is.

https://www.youtube.com/w...uIGJyb2tlbiBtb25leQ%3D%3D

Mij heeft het voorgaande geholpen om steeds meer kennis op te gaan doen. Ben nog niet klaar namelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-4A_bG6DWmu7DDV1AltpEthmWhM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/hm4p1EKzoM4f9ybHHpFuiaUv.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Hmm net mail van anycoindirect. Dat wordt finst… nog snel even een screenshot maken van de verse ethers die ik daar kocht mocht de BD gaan mopperen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:17
Coldcat schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:58:
Lees onderstaand met een blok zout, echter is de $100k dichtbij!

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BkFFgcBIIAArxEZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Eusebius schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:54:
Wel verdraaid .. mijn widget met koersen op mijn telefoon blijft hangen. Kan niet de hele dag ingelogd zijn op mijn werkPC, daarom kijk ik af en toe met een schuin oog.

Iemand een tip voor een goede widget waarbij je favorieten kunt instellen?

Voor zover ik weet is BTC nu 45k :P
Voor ios: Bitcoin & Crypto price widgets
Android: geen idee

[ Voor 9% gewijzigd door Domino op 20-11-2024 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
ATH incoming

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-05 20:44
Hoi allen,

Welkom :)
Het boek "Ons geld is stuk" heeft mij erg geholpen in het begin!

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauke87
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 24-05 14:57
YES schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:53:
[...]

Je hebt de punten hier in ieder geval al grotendeels binnen doordat je BTC gekocht hebt :)
De linkjes die @Gelukszoekr post zullen een goed startpunt zijn (ken de filmpjes niet maar de persoon die ze post weet wel het e.e.a. dus daar vertrouw ik op :) ). Verder, lees de openingspost, daar staat genoeg in om mee te beginnen.
En als je een beetje interesse hebt in de langere termijn en de cycli die BTC aflegt kan je eens googlen op de halvening cycle en wat de relatie met de koersen is.

Heb je zelf al iets van een doel voor ogen met deze investering?
Op dit moment geen concreet doel. Ik verwacht niet dat ik tot de groep behoor waar crypto life changing zal zijn. Wel hoop ik dat de inflatie hiermee beter gedekt hebt over een aantal jaar dan dat ik het op een spaarrekening laat staan.

Rede voor BTC is omdat mij dit een solide basis lijkt. Via via werd mij verteld dat ik ook in SOL wat moest gaan doen maar kreeg geen onderbouwing bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Bauke87 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:10:
[...]

Op dit moment geen concreet doel. Ik verwacht niet dat ik tot de groep behoor waar crypto life changing zal zijn. Wel hoop ik dat de inflatie hiermee beter gedekt hebt over een aantal jaar dan dat ik het op een spaarrekening laat staan.

Rede voor BTC is omdat mij dit een solide basis lijkt. Via via werd mij verteld dat ik ook in SOL wat moest gaan doen maar kreeg geen onderbouwing bij.
Als je toch wat in SOL gaat gooien, houd er dan rekening mee dat in maart 2025 een lading coins vrijkomen wat de prijs kan doen laten zakken. Tot die tijd kan het up gaan.
Beste is gewoon alleen BTC.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:41
Wispe schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:28:
[...]

Wat als je morgen onder de bus ligt?

Daarom heb ik m’n ouders verteld waar ze m’n Trezor kunnen vinden en wat de toegangscode is. De rest moeten ze maar uitvinden.
Ik heb een paar jaar geleden, voordat ik met een vriend voor een paar dagen een risky hike ging doen in de Alpen, mijn vrouw de inloggegevens enzo gegeven. Daarbij ook een link naar dit forum gegeven, mocht ze er echt niet uitkomen dan heb ik dit forum wel als dermate warm ervaren dat ik wel denk dat het goed gaat komen.

😘 bijzonder groepje mensen hier, het is me een eer om samen met jullie de bullruns en bears mee te mogen maken! Op een satvolle toekomst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:46
Nou ff lekker doorbeuken naar de 97-98K

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

[...]

SOL is een altcoin. Je kunt op google hier meer informatie over vinden. In tijden dat BTC explosief stijgt kunnen altcoins ook heel hard gaan. Echter op een langer timefrime gaat 99% van de alts compleet kapot ten opzichte van bitcoin waarde. Daarbij is het zaak vooral niet oneindig je tassen met munten te houden.

BTC is anders omdat er een limited supply is. Het werd gezien als betaalmiddel maar de huidige toepassing meer store of value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:41
Knip, foutje

[ Voor 97% gewijzigd door WarsemaW op 20-11-2024 14:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
[...]

Prima plan, het hoeft ook niet allemaal voor gouden bergen te zijn, dat geeft alleen maar meer risico op greed en dat je toch een bult geld in obscure andere cryptomunten kiepert.
Reden voor BTC is omdat mij dit een solide basis lijkt. Via via werd mij verteld dat ik ook in SOL wat moest gaan doen maar kreeg geen onderbouwing bij.
Dat is heel sterk, de meeste shills (onterecht promoten van specifieke crypto) is zonder of met een totaal irrelevante/kromme onderbouwing. Goed doorzien van je dat je niet zonder een fatsoenlijke onderbouwing iets inslaat en gaat voor hetgeen wat algemeen als de meest betrouwbare gezien wordt :)

Je bent in ieder geval prima gestart zo, niet te gek en weloverwogen! d:)b

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Nou, daar gaan we weer. Bybit ATH gepakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
Ughhhhh kan iemand ETH een schop geven???

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
ATH *O*

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
LESGOOOOOOOOOOOO, 94K

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FsJ2r8RusVGFzO3KLOqydbeV7Kw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6mp4Jf9w3fXw5DFKAXEsD3qz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-05 20:44
WarsemaW schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:13:
[...]

Ik heb een paar jaar geleden, voordat ik met een vriend voor een paar dagen een risky hike ging doen in de Alpen, heb ik mijn vrouw de inloggegevens enzo gegeven. Daarbij ook een link naar dit forum geplaatst, mocht ze er echt niet uitkomen dan heb ik dit forum wel als dermate warm ervaren dat ik wel denk dat het goed gaat komen.

😘 bijzonder groepje mensen hier, het is me een eer om samen met jullie de bullruns en bears meet te mogen maken! Op een satvolle toekomst!
Wederzijds sir! O+

We doen er soms lollig over hier maar idd over het algemeen fijne mensen die hier rondhangen, geeft weer een beetje hoop m.b.t. de rest van de wereld.

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 08:51
coinbase ATH.. knipper en je mist het. LETS GOOOOOOO

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
[...]

De belangrijkste coin is BTC
Daarna heb je BTC
En anders BTC.

De rest zijn shitcoins. Heel volatiel, als je daaraan begint moet je er rekening mee houden geld te verliezen. Stop daar alleen geld in wat je kunt missen.
De ene shitcoin is gebakken lucht, de ander heeft allerlei vernuftigheden zoals layers en mogelijkheden (ook gebakken lucht maar we doen net alsof dat belangrijk is). SOL heeft een mooie stijging meegemaakt, kans dat het daarbij blijft.
Er zijn ook coins waar nog wat te verwachten valt. Vandaag zou er iets van ADA & SOL uitkomen (toch?). Kans dat de koers van deze 2 nog gaat stijgen, maar dat hangt van de koers af.
Musk is DOGE en die komt in de regering. DOT gaat nog een keer naar $ 30 maar dat weet niemand. En er lopen hier ook idioten rond die PNUT hebben.
Dan heb je ook nog het aandeel MSTR wat volgens mij een pyramidespel is.
Ben je vroeg bij een shitcoin die gaat stijgen, heb je mazzel. Maar voor elk succesverhaal heb je 100 failures. Oftewel, blijf er vandaan met serieus geld. Waardevast is BTC.

==
hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 21:46
Lets gooooooo

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gelukkig nieuw ATH..... euhh ownee ....... nou fijne ATH dan. :P

[ Voor 50% gewijzigd door LosGieros op 20-11-2024 14:18 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:44

WhySoSerious

Be the change.

TP-2 biem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:18

Ad Hox

N/A

Price Discovery Baby!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
kernie schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:09:
[...]

Welkom :)
Het boek "Ons geld is stuk" heeft mij erg geholpen in het begin!
En van goud tot Bitcoin.

@Bauke87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kom op met die 100, ik wil mn tp

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:24

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 11:29

mayhem

PF ATH op +800%.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i2g1dUmZP9o_PqqZbcPfC05cSpA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/mk4zin1UByg87s32MSbOd7az.webp?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
@Coldcat parabolisch op naar de 100K :+
Wordt in dit plaatje overigens wel vrijdag ipv vandaag nog :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qqyNwkvTFvOHyBvvTIe-RGxsDG8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IJmYAfOeMpxAycSpP0usHyDq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

YES schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:20:
@Coldcat parabolisch op naar de 100K :+
Wordt in dit plaatje overigens wel vrijdag ipv vandaag nog :P

[Afbeelding]
Het zou mij niets verbazen. $100k is steeds dichterbij, dat werkt als een magneet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5w1PoAz3AxxAApne02sBCG2LTKs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/0T3i9W5LdujhASdnhKzfsjyl.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:57
Wispe schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:12:
[...]

Als je toch wat in SOL gaat gooien, houd er dan rekening mee dat in maart 2025 een lading coins vrijkomen wat de prijs kan doen laten zakken. Tot die tijd kan het up gaan.
Beste is gewoon alleen BTC.
Of 95% BTC en 5% anders :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik heb die verhouding en ik had gewild dat ik m’n fiat in BTC had gegooid ipv in ETH en SOL.

Na deze bullrun word ik een BTC maxi.

[ Voor 7% gewijzigd door Wispe op 20-11-2024 14:26 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:23:
[...]

Het zou mij niets verbazen. $100k is steeds dichterbij, dat werkt als een magneet.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DhoXH0cwceVSPmYqpCXHq8Jpyvc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/i0dMU2G1erBnL1LZmg5DGOTU.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 06:07
gebruikershaes schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:16:
BTC omhoog... ADA omhoog, DOT omhoog... maar ETH blijft laag... shitcoin. Had ik gister maar al mijn ETH verkocht en ADA ervoor gekocht, dan had ik tenminste gains.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Wispe schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:25:
[...]

Ik heb die verhouding en ik had gewild dat ik m’n fiat in BTC had gegooid ipv in ETH en SOL.

Na deze bullrun word ik een BTC maxi.
Wacht maar tot altseason echt losgaat. Zorg ervoor dat je je bags op tijd dumpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGOVOrVUCvzmudszbnzW9JNRY_E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/M3Ad6RmLjuSTX3GrHkXpxuEv.gif?f=user_large

Ik ben klaar met die jankende Yanks en hun sell knop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 09:58:
[...]

eerst BTC naar $125k, daarna gaat BTC enkele weken zijwaarts, dan gaan altjes moonen en dan komen de Henk en Ingrids, daarna start bearmarket
Mensen, mensen, mensen .. temper je verwachtingen. Start je Ledger op. Blijf koel en luister naar Het Orakel.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:45

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

is er iemand die iets zinnigs wil zeggen over waarom ETH zo verschrikkelijk slecht performed op dit moment? BTC hit ATH na ATH en ETH is of vlak of gaat naar beneden...

Ik snap dat we allemaal de BTC pump niet willen missen maar er zijn andere ALTs die wel lekker presteren

ETH Maxi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Hate me, maar bijna op 2'e TP (net onder 95k).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

koelebobes schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:30:
is er iemand die iets zinnigs wil zeggen over waarom ETH zo verschrikkelijk slecht performed op dit moment? BTC hit ATH na ATH en ETH is of vlak of gaat naar beneden...

Ik snap dat we allemaal de BTC pump niet willen missen maar er zijn andere ALTs die wel lekker presteren
Omdat alles/veel goedkoper is op SOL.

Fees zijn echt om te janken bij ETH tbh.

[ Voor 4% gewijzigd door souljah1h op 20-11-2024 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Coldcat schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:28:
[...]

Wacht maar tot altseason echt losgaat. Zorg ervoor dat je je bags op tijd dumpt.
Sta voor beide nu in de plus. Moet idd nog even uitstippelen wanneer ze de deur uitgaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
bones schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:28:
[...]

BTC omhoog... ADA omhoog, DOT omhoog... maar ETH blijft laag... shitcoin. Had ik gister maar al mijn ETH verkocht en ADA ervoor gekocht, dan had ik tenminste gains.
Laat ik dat nou gisteren net gedaan hebben (maar dan naar BTC). ETH beweegt al weken zijwaarts en de uitstroom is behoorlijk groot. Kan nog best gaan stijgen, maar denk dat het de Freek de Jonge onder de coins is: soms moet je gewoon iets anders leuks gaan doen.

==
hoi

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:11
Ik kan wel wat eth verkopen, dan gaan we 5 min later in 1 streep naar de 10k.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
tomtom901 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:32:
van mij is ook close. Zal straks wel in gaan. En ik zal braaf wat uit mijn long halen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
gebruikershaes schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:16:
Don't kick when they are down!

Kom er maar in @anti elppa

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Wispe schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:33:
[...]

Sta voor beide nu in de plus. Moet idd nog even uitstippelen wanneer ze de deur uitgaan. :+
Ik basseer me op de vorige run. Een BTC prijs die omhoog gedreven wordt door hype en daarna een altseason. Als je uitgaat van het patroon van de vorige cycle dan kom je op zoiets uit.

Daar moet nog de diminishing returns vanaf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L4PgyiE7NSMyEtOMJnUPXquDGM8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/lCDveKLC70P831EeWil7ENS1.png?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door Coldcat op 20-11-2024 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:16

NeoflexNL

Forever young

souljah1h schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:32:
[...]

Omdat alles/veel goedkoper is op SOL.
Dat idd, en ETH is gewoon oersaai. Technisch gezien zal het allemaal fantastisch zijn, maar in een bullmarkt is dat gewoon niet genoeg. Helaas heb ik nog een aardige berg Ether die ik allang had moeten switchen.

Ether vervulde in de vorige bullmarkt ook als een smeermiddel bij de handel in NFT's enzo, dat is nu ook helemaal weg.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Eusebius schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:33:
[...]

Laat ik dat nou gisteren net gedaan hebben (maar dan naar BTC). ETH beweegt al weken zijwaarts en de uitstroom is behoorlijk groot. Kan nog best gaan stijgen, maar denk dat het de Freek de Jonge onder de coins is: soms moet je gewoon iets anders leuks gaan doen.
Ja ik heb ook dat overwogen, maar zul je net zien (en die pech heb ik meestal) dat zodra ik het verkoop ETH naar de 5k stijgt... en BTC slechts rond de 100k blijft hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Domino schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:35:
[...]

Don't kick when they are down!

Kom er maar in @anti elppa
nee hoor, geen energie in steken. gewoon op de grond laten liggen, bloed vanzelf daud

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-05 12:26
NeoflexNL schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:36:
[...]

Dat idd, en ETH is gewoon oersaai. Technisch gezien zal het allemaal fantastisch zijn, maar in een bullmarkt is dat gewoon niet genoeg. Helaas heb ik nog een aardige berg Ether die ik allang had moeten switchen.

Ether vervulde in de vorige bullmarkt ook als een smeermiddel bij de handel in NFT's enzo, dat is nu ook helemaal weg.
Tja en toch denk ik dat het gaat pumpen omdat dit tot nu toe iedere keer is geweest. Wellicht dat dit vorige keer meer demand driven was en nu speculatief maar ik gok toch dat mensen over een poosje gaan anticiperen op een ETH stijging.

Ik bedoel: LTC steeg ook iedere keer hard zodra BTC een ATH neerzette en het nut van dat netwerk is al helemaal afwezig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Egeau schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:38:
[...]

Tja en toch denk ik dat het gaat pumpen omdat dit tot nu toe iedere keer is geweest. Wellicht dat dit vorige keer meer demand driven was en nu speculatief maar ik gok toch dat mensen over een poosje gaan anticiperen op een ETH stijging.

Ik bedoel: LTC steeg ook iedere keer hard zodra BTC een ATH neerzette en het nut van dat netwerk is al helemaal afwezig..
Zal vast nog wat in het vat zitten qua prijs-actie. In het grote geheel (zoom out) is het extreme droefheid.
Hoop dat de eth holders er nog wat winst mee maken, zo zijn de maxi's dan ook d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:24
koelebobes schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:30:

De activiteit neemt af, Sol komt rap dichterbij. De rewards vallen tegen, momenteel zo'n 3% tegen. Op veel altcoins krijg je meer. En doordat het allemaal wat minder wordt is het ook niet meer deflationair
https://ultrasound.money/

Ethereum moet oppassen. Het is geen zekerheidje dat dit altijd maar de nr.2 crypto blijft

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

tomtom901 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:32:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xHrBgGUhDfaiLEEGpyzFaO5eWw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NzwfTwdo2exQhKkOy48YrGRI.gif?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hk4gzZlxRSIGKnpql-ijaIo0b-s=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/A5jjaOeMR6Z22eM8XWX4eEYp.gif?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cYWDsL12jW9yZBR6zE6iYH1XKMI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Yst2iWLIMr22MJB2d9reJaKd.gif?f=user_large

[ Voor 43% gewijzigd door Darrell op 20-11-2024 14:44 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/05jcUEY2JIay6jTUmcXVLjZyrt4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VelqZCQWwAqKY8XByaQtq8bc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Heb ik vaker in dit topic gezegd: onzin wat hij zegt. Wil je met een volle Ledger je kist in?
Nee, zet je doelen. Dat kan best pensioen zijn of een hypotheek. Je weet simpelweg niet of deze tulpenrally over 10 jaar klaar is. En of jij dan nog leeft.

Plan. Neem Winst. Blijf Nuchter.

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 21:51

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Wel goed voor de waarde van BTC als er wat ledgers met hun eigenaren naar de eeuwige jachtvelden gaan. Das alleen maar goed voor de schaarste.

Laatste schattingen dateren uit 2023, dat er zo'n 6 miljoen van de 21 miljoen BTC's 'verloren' zijn gegaan, ergo ze bewegen niet meer uit hun wallet.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Eusebius schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:49:
[...]

Heb ik vaker in dit topic gezegd: onzin wat hij zegt. Wil je met een volle Ledger je kist in?
Nee, zet je doelen. Dat kan best pensioen zijn of een hypotheek. Je weet simpelweg niet of deze tulpenrally over 10 jaar klaar is. En of jij dan nog leeft.

Verschil is wel dat de tulpenmanie ongeveer een jaar duurde en Bitcoin inmiddels 15 jaar verder hobbelt en wereldwijd steeds meer geaccepteerd wordt.

Daarnaast hoef je niet perse met een ledger de kist in, regel een Nexo of Bybit kaart en je kunt je Bitcoin uitgeven aan je dagelijkse dingen :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]

Sorry hoor... Wist niet dat je boos werd.

Enne, tulpen rally??

Zeker op 1vandaag gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:53:
[...]

Verschil is wel dat de tulpenmanie ongeveer een jaar duurde en Bitcoin inmiddels 15 jaar verder hobbelt en wereldwijd steeds meer geaccepteerd wordt.

Daarnaast hoef je niet perse met een ledger de kist in, regel een Nexo of Bybit kaart en je kunt je Bitcoin uitgeven aan je dagelijkse dingen :)
Dan HODL je niet he

==
hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:57

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:41:
[...]
De activiteit neemt af, Sol komt rap dichterbij. De rewards vallen tegen, momenteel zo'n 3% tegen. Op veel altcoins krijg je meer. En doordat het allemaal wat minder wordt is het ook niet meer deflationair
https://ultrasound.money/

Ethereum moet oppassen. Het is geen zekerheidje dat dit altijd maar de nr.2 crypto blijft
Die Sol drek kan ik alleen moeilijk serieus nemen. De rotzooi op ether eigenlijk ook niet. Uiteindelijk is er maar eentje relevant en dat is de oranje B.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Vis schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:54:
[...]

Sorry hoor... Wist niet dat je boos werd.

Enne, tulpen rally??

Zeker op 1vandaag gehoord
Vet boos hoor op je vis ;-)

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:02
[...]

En als je alles al hebt? Waarom zou je dan BTC verkopen? Met BTC kan jij je rijkdom doorgeven aan je nageslacht.

Acties:
  • +55 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Welkom @Bauke87! Hierbij een welkomst-meme om je wat wijzer te maken in de slowchat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1fRrB7Mk8wCmqBuouzNF2g52yis=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W1KtxprxgIFHHZrYaqcUR1NF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:24
TP1 is er bijna, maar kan geen winst nemen want sta burgers te flippen op werk!

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Je hodl tot je het uitgeeft en de rest laat je staan voor waardebehoud.

[ Voor 24% gewijzigd door Nopheros op 20-11-2024 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
GioStyle schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:55:
[...]

En als je alles al hebt? Waarom zou je dan BTC verkopen? Met BTC kan jij je rijkdom doorgeven aan je nageslacht.
Wel dan je stukje btc afdragen aan onze overheid vrinden (erfbelasting) 😬

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:02
bones schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:56:
[...]

Wel dan je stukje btc afdragen aan onze overheid vrinden (erfbelasting) 😬
De belastingdienst mag 20% van mijn seed phrase innen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
GioStyle schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:59:
[...]

De belastingdienst mag 20% van mijn seed phrase innen. :D
Zit er eigenlijk belasting op het houden van usb sticks?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:13

RvV

bones schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:01:
[...]

Zit er eigenlijk belasting op het houden van usb sticks?
Misschien bij de aanschaf alleen wat thuiskopieheffing.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:40
[...]

Zeker geen onzin als je in de maxi modus zit. Ik ga - als we niet meer werken - steeds geleidelijk wat te gelde maken (net als het gedeelte in aandelen). De vraag is echt waar je de winstnemingen naar toe moet brengen, waarom gewoon niet in de beste asset houden? Misschien ga ik wat herbalanceren richting 50% bitcoin en 50% aandelen/obligaties/goud etc. (ook een vorm van winstnemen). Sowieso gaat hier een deel van de bitcoin naar de kinderen (en hopelijk is het dan nog wat waard).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

RvV schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:02:
[...]

Misschien bij de aanschaf alleen wat thuiskopieheffing.
Met die 2MB zitten we dan wel goed.

Moet je voor de grap eens rechtermuisknop en dan format doen. Als je dan de ledger opnieuw opstart heb je opeens een geheel nieuwe interface! Seed opnieuw invoeren en gaan!

[ Voor 29% gewijzigd door Coldcat op 20-11-2024 15:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:38
We staan op een ATH en de laatste X berichten zijn wat grappen, memes en gebbetjes.

#blessed

Niemand roept mooon. Just people enjoying and living in the moment.

[ Voor 27% gewijzigd door MrMrq op 20-11-2024 15:05 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ol6zK8pADv_GMr0nd2zyPrudloo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/YMtZjpFJUypJ8PwDuIEUfd8g.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:28
Rocket Man op QMusic, bullisher kan niet! Gogogo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

MSTR pre-market +7%! Gefeliciteerd @Gelukszoekr !

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Saai he? Ik ben ook maar gaan lezen...

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQg2sWWDguRiHJ85T75kQMNDQurYJnKSAIBhQ&usqp=CAU

Best informatief.

Edit: mail amazon anders even over hun boek :P

[ Voor 15% gewijzigd door sh4d0wman op 20-11-2024 15:22 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 19:36
Hoi allen,

Van harte welkom!

Ik ben ook nog maar een groentje in SC, dus fijn dat ik niet meer alleen ben nu ;).

Lurk goed mee, stel je vragen en ga in gesprek met de 'experts' B) hier en laat je vooral niet (emotioneel) leiden door alle niet onderbouwde nieuwsberichten.

Veel plezier en op naar mooie winst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:54
sh4d0wman schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:17:

[Afbeelding]

Best informatief.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xO6xyngxwDcQsanqFZwf8a_n8ts=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Stwy8Z4c0Br81Yne1nCStacl.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Moiety het is hier al 21.19 en de prijs was mooi rond 94257.00 toen ik postte. Maar ja, die centen gaan zo rap. Was best moeilijk!

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 19:36
sh4d0wman schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:17:

[Afbeelding]

Best informatief.
Is ze wel 18+ joh?
Staat adults only, maar het lijkt wel een jong meisje man.
Pagina: 1 ... 207 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!