Bauke87 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:10:
[...]
Op dit moment geen concreet doel. Ik verwacht niet dat ik tot de groep behoor waar crypto life changing zal zijn. Wel hoop ik dat de inflatie hiermee beter gedekt hebt over een aantal jaar dan dat ik het op een spaarrekening laat staan.
Rede voor BTC is omdat mij dit een solide basis lijkt. Via via werd mij verteld dat ik ook in SOL wat moest gaan doen maar kreeg geen onderbouwing bij.
De belangrijkste coin is BTC
Daarna heb je BTC
En anders BTC.
De rest zijn shitcoins. Heel volatiel, als je daaraan begint moet je er rekening mee houden geld te verliezen. Stop daar alleen geld in wat je kunt missen.
De ene shitcoin is gebakken lucht, de ander heeft allerlei vernuftigheden zoals layers en mogelijkheden (ook gebakken lucht maar we doen net alsof dat belangrijk is). SOL heeft een mooie stijging meegemaakt, kans dat het daarbij blijft.
Er zijn ook coins waar nog wat te verwachten valt. Vandaag zou er iets van ADA & SOL uitkomen (toch?). Kans dat de koers van deze 2 nog gaat stijgen, maar dat hangt van de koers af.
Musk is DOGE en die komt in de regering. DOT gaat nog een keer naar $ 30 maar dat weet niemand. En er lopen hier ook idioten rond die PNUT hebben.
Dan heb je ook nog het aandeel MSTR wat volgens mij een pyramidespel is.
Ben je vroeg bij een shitcoin die gaat stijgen, heb je mazzel. Maar voor elk succesverhaal heb je 100 failures. Oftewel, blijf er vandaan met serieus geld. Waardevast is BTC.