Inderdaad, het hoeft van mij geen 40 te zijn maar dit…LadyS schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:20:
[...]
Is ze wel 18+ joh?
Staat adults only, maar het lijkt wel een jong meisje man.
There is no second best. Zo jammer dat ik niet meer van die gure fiat tot m'n beschikking heb.Coldcat schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:15:
MSTR pre-market +7%! Gefeliciteerd @Gelukszoekr !
Maar die 7% daar blijft het vast niet bij straks
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hij lijkt een klein schopje te hebben gehad. Of is dit een laatste stuiptrekking voor de genade klap?gebruikershaes schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:16:
Ughhhhh kan iemand ETH een schop geven???
En ik neem ook er geen aanstoot aan en ik gun jullie deze babe-plaatjes, maar zo af en toe komen er wel hele jonge dames voorbij en nou ja, dat kan misschien ook anders.Deman23 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:21:
[...]
Inderdaad, het hoeft van mij geen 40 te zijn maar dit…
Wie heeft er verkocht?Deman23 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:22:
[...]
Hij lijkt een klein schopje te hebben gehad. Of is dit een laatste stuiptrekking voor de genade klap?
BTC €94.837,08
Bij twijfel of het wel of niet kan, gewoon rapporteren. Er worden hier vaak grapjes gemaakt over rapporteren maar dat is wel dé manier om de aandacht van een mod te trekken in tijden dat er heel veel gepost wordt.LadyS schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:23:
[...]
En ik neem ook er geen aanstoot aan en ik gun jullie deze babe-plaatjes, maar zo af en toe komen er wel hele jonge dames voorbij en nou ja, dat kan misschien ook anders.
Het is dan aan de mod in kwestie om te bepalen of de post wel of niet kan.
Koersdoel korte termijn is iig 500USD+. Kan perfect deze week nog gebeuren.Gelukszoekr schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:22:
[...]
There is no second best. Zo jammer dat ik niet meer van die gure fiat tot m'n beschikking heb.
Maar die 7% daar blijft het vast niet bij straks
Ik heb ook geen fiat meer beschikbaar. All in $MSTR en BTC !
https://www.telegraaf.nl/...rens-van-100-000-in-zichtRecordreeks bitcoin krijgt nog meer glans: magische grens van $100.000 in zicht
@knakworst
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/c3zLfCgyDVGigJd7tKQFWbdP.jpg?f=user_large)
Ik ben het met je eens hoor. Al geloof ik niet dat degene die dit gepost heeft dat perse ziet en dit als opzet post. Al lijken sommige vrouwen van 20 nog steeds 16 en andere 28, het blijft lastig te zien op een plaatje hoe oud iemand echt is.LadyS schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:23:
[...]
En ik neem ook er geen aanstoot aan en ik gun jullie deze babe-plaatjes, maar zo af en toe komen er wel hele jonge dames voorbij en nou ja, dat kan misschien ook anders.
LadyS schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:23:
[...]

Nog even wat weekjes bloeden, ik denk dat we die 0,03 wel gaan zien, wellicht een dipje er onder. 2025 weer altcoin feest.Deman23 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:22:
[...]
Hij lijkt een klein schopje te hebben gehad. Of is dit een laatste stuiptrekking voor de genade klap?
MSTR heeft momenteel een premium van ongeveer 3
Elke keer dat MSTR aandelen uitgeeft betalen investeerders dus ongeveer 3x wat ze aan onderliggende BTC kijgen.
MSTR geeft 1 Bitcoin aan fiat waarde uit in aandelen
MSTR krijgt 3 Bitcoin aan waarde in fiat
MSRT koopt 2 Bitcoin
Het aantal Bitcoin per aandeel groeit. En nog een keer.. en nog een keer...
MSTR opent net op +10%....
Elke keer dat MSTR aandelen uitgeeft betalen investeerders dus ongeveer 3x wat ze aan onderliggende BTC kijgen.
MSRT koopt 2 Bitcoin
Ik ga er zeker geen kwestie van maken of rapporteren. Moet een mod zich er dan mee gaan bemoeien, vind ik onnodig.YES schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:26:
[...]
Bij twijfel of het wel of niet kan, gewoon rapporteren. Er worden hier vaak grapjes gemaakt over rapporteren maar dat is wel dé manier om de aandacht van een mod te trekken in tijden dat er heel veel gepost wordt.
Het is dan aan de mod in kwestie om te bepalen of de post wel of niet kan.
Het is toch ook wat eigen verantwoordelijkheid en volwassen zijn.
En nogmaals, ik neem er geen aanstoot aan maar schroom ook niet om te melden dat ze wel wat jong lijkt.
Nu weer ontopic:
Door alle drukte heb ik vandaag nog niet met jullie m00n kunnen roepen
De bear market is lang en diep geweest. Je had de grafstemming in dit topic moeten zien onder de $20k. Stonden we op $16k en dan zou er nog eens 25% vanaf gaan naar een $12k, daar lag immers nog een CME gap + horizontale support. Bitcoin was dood en zou nooit meer boven de $30k komen. Zelfs Jaapio werd het teveel die verdween.LadyS schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:23:
[...]
Dit is het resultaat van bear-market PTSD!
/f/image/NTeAGBzM1BgLUh2ZgxRQW9G4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/USii12AzBGopGxVXTCSFGyX0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FKACIDjUXNdZloTpzrrErRW1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qNm9c2FyLw3rT2JkzPSAvNhy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Pf6fouUFmEsDoflvWwIWgToC.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TBw5e3MQ3diSDRzrf5ozoNNs.png?f=user_large)
/f/image/ILZxrb2Xo9VyzOxQKuAudl6f.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Fuc5V4rftuPlWtpkGy4P6XBj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4H9RIVwgDijhxkIgwu4mRHQn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bigejOmXndbP00Tlq4KoYgS0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wXrjXgh0snt3ujgrl1qJnxFJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/edR7Ru4hJ3v1TWIspB8TgYUg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/J0ooPUX8ofdKeqKV7kWFnZpZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lkNVDefSRyKiIAfQAMZ6V0m4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nM2ahn8lWD62ZhD87aAulpb3.png?f=fotoalbum_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Oké, komt ie:LadyS schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:35:
[...]
Door alle drukte heb ik vandaag nog niet met jullie m00n kunnen roepen
:strip_exif()/f/image/rvPkSxcv5tIQCVIMOq1icYlY.jpg?f=fotoalbum_large)
Verdomme, al die hamertjes op die charts, het doet nog pijn.Coldcat schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:38:
[...]
De bear market is lang en diep geweest. Je had de grafstemming in dit topic moeten zien onder de $20k. Stonden we op $16k en dan zou er nog eens 25% vanaf gaan naar een $12k, daar lag immers nog een CME gap + horizontale support. Bitcoin was dood en zou nooit meer boven de $30k komen. Zelfs Jaapio werd het teveel die verdween.
...
KwaPoColdcat schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:38:
[...]
De bear market is lang en diep geweest. Je had de grafstemming in dit topic moeten zien onder de $20k. Stonden we op $16k en dan zou er nog eens 25% vanaf gaan naar een $12k, daar lag immers nog een CME gap + horizontale support. Bitcoin was dood en zou nooit meer boven de $30k komen. Zelfs Jaapio werd het teveel die verdween.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Echt geen flauw idee wat daar mis ging
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/km2DdgoKnXnsA1q95rZ2SmBU.jpg?f=user_large)
BTC €94.837,08
Ik had onze target aangehouden van vorige keer. 60% in de + dan cashen. Daar zitten we nu iets overheen, mjahh .....GREEDkoelebobes schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:11:
[...]
Mijn advies ga nu targets neerzetten waarbij je een percentage verkoopt, Je kan de top niet predicten dus je DCA'ed out , net als dat je tijdens de bear DCA'ed in

Als je dat reddit topic opent dan kruipen de rillingen over je lijf. Iedereen lijkt leveraged in MSTR te zitten. Leverage in een leverage product, what could go wrong.Gelukszoekr schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:34:
MSRT koopt 2 Bitcoin
Of het is inderdaad een infinite money glitch en het kan alleen maar omhoog. Echter kan het ook enorm hard terugvallen als er iemand op de verkoop knop drukt.
Dat aandeel zit ver in de FOMO range voor m'n gevoel.
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 20-11-2024 15:55 ]
YTD is inmiddels 581% . ik had beter al mijn ETH kunnen verkopen en hier in kunnen stoppen, dan had ik het al in een maand verdubbeld.Coldcat schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:53:
[...]
Als je dat reddit topic opent dan kruipen de rillingen over je lijf. Iedereen lijkt leveraged in MSTR te zitten. Leverage in een leverage product, what could go wrong.
Of het is inderdaad een infinite money glitch en het kan alleen maar omhoog. Echter kan het ook enorm hard terugvallen als er iemand op de verkoop knop drukt.
Dat aandeel zit ver in de FOMO range voor m'n gevoel.
📈 Cardano is decoupled from the altcoin pack, nearly matching its 8-month high. Its price ratio against Bitcoin is also nearing an 8-month high. The last time we saw this level of ADA transaction and whale volume was in June, just prior to a +26% burst in the ADA/BTC pairing. pic.twitter.com/8EmEAySWaq
— Santiment (@santimentfeed) 20 november 2024
ETH zou vorige run ook geflipt worden door ADA, DOT, ATOM en consorten.
Daarna ging er nog een straalmotor aan. Rustig blijven zitten op je bags. Dat spuit vanzelf weer een keer omhoog.
In de vorige run ging ETH ook van $650 naar $550 toen BTC de ATH doorbrak. 1.5 maand later was daar de nieuwe ATH voor ETH.
Klinkt als een authentiek bordje rekteroni speciale!Unknown Alien schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:52:
[...]
Ik had onze target aangehouden van vorige keer. 60% in de + dan cashen. Daar zitten we nu iets overheen, mjahh .....GREED
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Jij bent niet de enige, had iedereen moeten doen.bones schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:57:
[...]
YTD is inmiddels 581% . ik had beter al mijn ETH kunnen verkopen en hier in kunnen stoppen, dan had ik het al in een maand verdubbeld.
In plaats van in te lezen op dikke tech was iedereen te druk met grappen en grollen.
Edit:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jSmeo1NtCLRnFmzKJJVEUGU3.jpg?f=user_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Coldcat op 20-11-2024 16:02 ]
Target deze bull?Coldcat schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:58:
[...]
ETH zou vorige run ook geflipt worden door ADA, DOT, ATOM en consorten.
Daarna ging er nog een straalmotor aan. Rustig blijven zitten op je bags. Dat spuit vanzelf weer een keer omhoog.
In de vorige run ging ETH ook van $650 naar $550 toen BTC de ATH doorbrak. 1.5 maand later was daar de nieuwe ATH voor ETH.
BTC €94.837,08
haha toevallig had ik al wat ETH verkocht hiervoor, maar slechts met 2 ETH wants was wel een beetje bang (het is te mooi om waar te zijn). Maar had all in moeten gaan gezien de winsten tot nu toe overtreft het idd BTC.Coldcat schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:58:
[...]
Jij bent niet de enige, had iedereen moeten doen.
In plaats van in te lezen op dikke tech was iedereen te druk met grappen en grollen.
Slimme ponzi welGelukszoekr schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:34:
MSRT koopt 2 Bitcoin
Michael Saylor gaat binnenkort spreken voor de board van Microsoft over de bitcoin buying strategy.
source
source
Leuk, maar Microsoft kan dit niet kopiëren. gelukkigDatraxZ schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:06:
Michael Saylor gaat binnenkort spreken voor de board van Microsoft over de bitcoin buying strategy.
source
Op 8 dollar een flufje BTC verkoop gemist. Misschien zo ronde 2.
Hoe bedoel je ?Gelukszoekr schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:06:
[...]
Leuk, maar Microsoft kan dit niet kopiëren. gelukkig
Dit denk ik al jaren. Maar tot zover niks.. dus nog ff bag vasthouden denk ik dan maar.Pelox schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:34:
Ik kan wel wat eth verkopen, dan gaan we 5 min later in 1 streep naar de 10k.
De -infinite money glitch- van MSTR werkt alleen omdat ze "overcollateralised" zijn in Bitcoin.
Prima als Microsoft Bitcoin opneemt in hun treasury, maar dat zal dan gaan om 1-5% ofzo. Niet de +100% die MSTR heeft.
In dit topic lees ik weinig over Trailing orders. Ik werk altijd met markt en limiet-orders (en dat gaat goed). Heeft iemand ervaring met trailing orders en kan dat in Jip en Jaapio-taal uitleggen?
==
hoi
..................Coldcat schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:58:
[...]
Jij bent niet de enige, had iedereen moeten doen.
Edit:
[Afbeelding]
BTC.d ruim 0.5% gestegen vandaag. Nog 20 van dit soort dagen en de btc.d is 70%.
Een trailing order beweegt mee met de huidige prijs. Als je bijvoorbeeld vanaf 100k een trailing order met 2% zet je eigenlijk een stop loss op 98k. Als de prijs vervolgens omhoog beweegt naar bijvoorbeeld 101k, beweegt de stop loss mee naar 98980 (2% onder 101k). Als de prijs vervolgens daaronder komt wordt je order getriggerd voor die prijs. Als de prijs doorstijgt naar 105k zit de stop loss inmiddels op 102900.Eusebius schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:20:
In dit topic lees ik weinig over Trailing orders. Ik werk altijd met markt en limiet-orders (en dat gaat goed). Heeft iemand ervaring met trailing orders en kan dat in Jip en Jaapio-taal uitleggen?
Samengevat: je trailing stop loss van 2% is winstgevend ten opzichte van voor de huidige prijs verkopen als de prijs vanaf dat punt meer dan 2,04% stijgt zonder in de tussentijd een daling van 2% of meer te hebben gemaakt.
@Vis zegt 95K incoming_superboer_ schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:28:
[...]
Een trailing order beweegt mee met de huidige prijs. Als je bijvoorbeeld vanaf 100k een trailing order met 2% zet je eigenlijk een stop loss op 98k. Als de prijs vervolgens omhoog beweegt naar bijvoorbeeld 101k, beweegt de stop loss mee naar 98980 (2% onder 101k). Als de prijs vervolgens daaronder komt wordt je order getriggerd voor die prijs. Als de prijs doorstijgt naar 105k zit de stop loss inmiddels op 102900.
Samengevat: je trailing stop loss van 2% is winstgevend ten opzichte van voor de huidige prijs verkopen als de prijs vanaf dat punt meer dan 2,04% stijgt zonder in de tussentijd een daling van 2% of meer te hebben gemaakt.
Zet ik een trailing stop loss op 95k voor 2% (93k1)
Vervolgens gaat de prijs naar 100k en de stop loss gaat mee naar 98k (want dat is 2%) en als dan de boel weer rekt gaat, hit ie hem op 98k
Begrijp ik dat goed?
==
hoi
Hoe is Benjamin tegenwoordig? Hij heeft altijd mooie verhalen vol data maar vorige bull run zat ie er zo vaak naast (waarvan ie ook een boel videos heeft verwijderd) dat ik het niet meer check.
ATH
Ik denk ik roep maar weer eens wat.
Ik denk ik roep maar weer eens wat.
Ik volg hem nog maar half. i.e. lees zijn berichten met een half oog.Sluw schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:34:
[...]
Hoe is Benjamin tegenwoordig? Hij heeft altijd mooie verhalen vol data maar vorige bull run zat ie er zo vaak naast (waarvan ie ook een boel videos heeft verwijderd) dat ik het niet meer check.
ik las benjamin toen zwembroek vol als een beer gedraagde.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ja 👍Eusebius schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:32:
[...]
@Vis zegt 95K incoming
Zet ik een trailing stop loss op 95k voor 2% (93k1)
Vervolgens gaat de prijs naar 100k en de stop loss gaat mee naar 98k (want dat is 2%) en als dan de boel weer rekt gaat, hit ie hem op 98k
Begrijp ik dat goed?
Kom op, hoger! Nu is niet het moment om weer te verslappen. Knallen naar die 100!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik zie dat een bekende van ons hem ook volgtAeronaut schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:37:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PSda3kBKmDWLck31gbwp5qBs.jpg?f=user_large)
En in volatiele tijden (zoals nu) een risico op gemiste raket, omdat je makkelijk gehunt wordt met 2% stop-loss order._superboer_ schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:28:
[...]
Een trailing order beweegt mee met de huidige prijs. Als je bijvoorbeeld vanaf 100k een trailing order met 2% zet je eigenlijk een stop loss op 98k. Als de prijs vervolgens omhoog beweegt naar bijvoorbeeld 101k, beweegt de stop loss mee naar 98980 (2% onder 101k). Als de prijs vervolgens daaronder komt wordt je order getriggerd voor die prijs. Als de prijs doorstijgt naar 105k zit de stop loss inmiddels op 102900.
Hopelijk is @zwembroek in orde.Aeronaut schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:37:
PS5
Ik gebruik hem anders. Als ik toch wil verkopen en komt een omega candle van $10k ($5k in dit geval). Dan zijn er geen terugtesten. Zet je dat % laag dan heb je kans er wat extras uit te slaan. Ten opzichte van een limit order mis je natuurlijk wel een klein beetje als het gestaag omhoog gaat.JPS schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:41:
[...]
En in volatiele tijden (zoals nu) een risico op gemiste raket, omdat je makkelijk gehunt wordt met 2% stop-loss order.
ik doe ook alles in eur..
Als ik Dollar's withdraw is de wisselkoers heel slecht
BTC €94.837,08
Valt die niet bij elke coin met een hoge correlatie met BTC te tekenen?Moiety schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:57:
Ben geen XRP fan, maar dit is wel een mooie bullish pennant
[Afbeelding]
Zeker, moet je ook doen en dan hier delen._superboer_ schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:58:
[...]
Valt die niet bij elke coin met een hoge correlatie met BTC te tekenen?
Voor @elektriekertMoiety schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:57:
Ben geen XRP fan, maar dit is wel een mooie bullish pennant
[Afbeelding]
Delta stuk?
Er komt helemaal geen ALT season maar een MSTR season! Het is al vollop bezig.bones schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:57:
[...]
YTD is inmiddels 581% . ik had beter al mijn ETH kunnen verkopen en hier in kunnen stoppen, dan had ik het al in een maand verdubbeld.
De meme waarvan je wist dat ie ging komen..Coldcat schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:08:
[...]
Er komt helemaal geen ALT season maar een MSTR season! Het is al vollop bezig.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QGLC9vJ6lVYB6YYdwmDaH4ol.jpg?f=user_large)
Ik kom idd ook niet verder dan het startscherm...mayhem schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:07:
Delta stuk?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Iedereen refreshed als een malle. Sell signal?mayhem schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:07:
Delta stuk?

Ik ben wel erg benieuwd wat de cijfers van NVIDIA ons gaan brengen.
Valt het tegen dan zal alles een enorme tik krijgen. Zijn ze boven verwachting dan gaat alles nog een versnelling hoger.
Valt het tegen dan zal alles een enorme tik krijgen. Zijn ze boven verwachting dan gaat alles nog een versnelling hoger.
Moiety schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:10:
[...]
De meme waarvan je wist dat ie ging komen..
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/aVUtECpG27zDgwkXXbjiedng.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
i.i.g. alvast een pre dip..Coldcat schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:22:
Ik ben wel erg benieuwd wat de cijfers van NVIDIA ons gaan brengen.
En terwijl iedereen z'n dag aan het afsluiten is kukelt de boel een stukje omlaag, 1.5% in de afgelopen 30 minuten.
Gewoon even wat liquiditeit oppikken, nothing on the hand.Jelmer schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:31:
En terwijl iedereen z'n dag aan het afsluiten is kukelt de boel een stukje omlaag, 1.5% in de afgelopen 30 minuten.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat zijn al die trailing stop losses van 1% die gehunt worden..Jelmer schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:31:
Wat is er aan de hand? Heb ik iets gemist?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb net op Facebook gelezen dat eth 60% gaat stijgen op korte termijn. Target voor deze run 13.5k.
Zero.
Ik heb vanmiddag in een slowchat gelezen dat het leven van ETH ten einde is en zsm verkocht moet worden om erger te voorkomen.Pelox schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:10:
Ik heb net op Facebook gelezen dat eth 60% gaat stijgen op korte termijn. Target voor deze run 13.5k.
Zoals Ada holders hier deden rond .35$Wispe schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:12:
[...]
Ik heb vanmiddag in een slowchat gelezen dat het leven van ETH ten einde is en zsm verkocht moet worden om erger te voorkomen.
Zou nog best kunnen ook, iets van 4800$ ofzo.Pelox schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:10:
Je moet alleen nog wel tyfus geduld hebben.
Dan staat de BTC als op 1M€Mr Ronman schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:34:
[...]
Zou nog best kunnen ook, iets van 4800$ ofzo.
Je moet alleen nog wel tyfus geduld hebben.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik heb gelezen dat vitalik telepathisch met Jomanda gesproken heeft en die gegarandeerd heeft dat Etherium bitcoin gaat flippen x100Wispe schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:12:
[...]
Ik heb vanmiddag in een slowchat gelezen dat het leven van ETH ten einde is en zsm verkocht moet worden om erger te voorkomen.
Groetjes Sylvia
61.25% btc.d,bsmpower schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:55:
[...]
Daar gaat mijn bullflag 😑
When altseason?
Bijna hoogste toen we de eerste keer ath bereikten vorige week.
Daarna zakte ze naar 58% en vlogen heel wat alts +30% de lucht in.
Geef het wat tijd,zoals hier al heeeeel vaak aangehaald. Eerst BTC, daarna (hopelijk) de rest.
Laat dat dan maar snel gebeuren 😎Masstje schreef op woensdag 20 november 2024 @ 19:04:
[...]
61.25% btc.d,
Geef het wat tijd,zoals hier al heeeeel vaak aangehaald. Eerst BTC, daarna (hopelijk) de rest.
Eth + 30% is nog steeds niets...Masstje schreef op woensdag 20 november 2024 @ 19:04:
[...]
61.25% btc.d,
Slechts 15% van mijn pf, maar toch... Uber shitcoin.
[ Voor 14% gewijzigd door GioStyle op 20-11-2024 19:16 ]
BTC.D bijna nieuwe ATH. Als Bitcoin nu 4k zakt dan is het bloedbad weer compleet.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ETH moet nog een kleine 60% stijgen tot de ATH van vorige Bull..
Correct, dat zei ik ook niet, enkel dat n drop van btc.d al heel wat alts deed stijgen.
Ik hoop ook op eth 4.5k, dan loos ik ze ook.
In fiat termen ja, tegenover Bitcoin is het rektaroni met extra hot sauceDeman23 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 19:25:
[...]
ETH moet nog een kleine 60% stijgen tot de ATH van vorige Bull..
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!