[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 206 ... 250 Laatste
Acties:
  • 943.440 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-06 16:25
Guere schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:17:
[...]

Ik refereer u graag door naar deze meme uit afgelopen mei. Die ging toevallig over deze Dan.

Wederom: geen aanval op een specifieke persoon hier - blijf vooral kijken als je z'n videos als entertainment kunt waarderen - maar over het algemeen is het gewoon influencer geblaat. Natuurlijk gaat hij ooit een keertje gelijk hebben dat ADA de lucht in schiet, maar dat komt vooral omdat hij letterlijk iedere week roept dat altseason / een ADA god candle imminent is.
Ik roep ook iedere week thuis tegen de vrouw dat mijn godcandle imminent is. Ze is er nog steeds na 23 jaar :)

Zo blijven zijn volgers vast ook plakken.

Enige wat je dan niet kan afnemen is dat zijn jaren lange data collectie en onderbouwing redelijk correct zijn. Het is niet iemand die alleen maar MOON MOON MOON roept , en hoopt op clicks, net als O.A. die faggot van een BUTTBOY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Hij ziet er ook wel uit als een fucking wherewulf hedendaags zeg :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a8bTvENoCinHvJIhVFc5SvgTsXs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sE0SmB4gIqPDdjsK37WtpxmT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-06 11:39
Dat MSTR staat al weer aardig in de plus in de pre market. Voor wat het waard is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:45
keanu_ schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:08:
ADA gaat gewoon een hele belangrijke speler worden in de komende bullrun. Je kunt zeggen wat je er van vindt. Maar hun keiharde werk heeft geleid tot een onmisbare schakel in de komende bullrun.
Met BitcoinOS zullen ze de defi laag voor BTC kunnen worden. Geruchten en gesprekken tussen samenwerking met XRP, XLM, DOT.. (zie recente tweets van de CEO's).
Los van het feit dat Charles een prominente rol gaat spelen in de komende regering als adviseur.

2025 wordt een mooi jaar voor de baghodlers :), well done
Ik hoop oprecht dat jullie investeringen x100 gaan maar ik zie geen onmisbare schakels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Coldcat schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:20:
[...]

Waarom zou je dan geen Trailing Stop order plaatsen?
Oeh leg uit? Ik ben het zelf constant moeten aanmaken van orders best zat.

Zou gewoon willen dat ik zeg vanaf deze prijs elke 10% verkoop je X amount of x... (Kraken Pro)

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:25

Coldcat

HODL

koelebobes schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:29:
[...]

Oeh leg uit? Ik ben het zelf constant moeten aanmaken van orders best zat.

Zou gewoon willen dat ik zeg vanaf deze prijs elke 10% verkoop je X amount of x... (Kraken Pro)
Is dit wat je wilt?

https://www.bybit.nl/nl-NL/help-center/article/Scaled-order

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-06 11:15
Gipsy King schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:20:
[...]

Ik roep ook iedere week thuis tegen de vrouw dat mijn godcandle imminent is. Ze is er nog steeds na 23 jaar :)
Bij mij thuis ook, ze heeft er wel een sex buddy bijgenomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:34
ADA gaat gewoon een hele belangrijke speler worden in de komende bullrun. Je kunt zeggen wat je er van vindt. Maar hun keiharde werk heeft geleid tot een onmisbare schakel in de komende bullrun.
Met BitcoinOS zullen ze de defi laag voor BTC kunnen worden. Geruchten en gesprekken tussen samenwerking met XRP, XLM, DOT.. (zie recente tweets van de CEO's).
Los van het feit dat Charles een prominente rol gaat spelen in de komende regering als adviseur.

Afbeeldingslocatie: https://static.independent.co.uk/2021/04/29/23/newFile-1.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Overgeef Dave schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:37:
[...]

Bij mij thuis ook, ze heeft er wel een sex buddy bijgenomen.
Neem aan dat je hem af en toe een tikkie stuurd ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Fuck dat is eigenlijk wel wat ik wil ja.... hahaha maar zit op kraken!

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:20

tomtom901

Moderator General Chat
koelebobes schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:38:
[...]

Shitty exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Ik zal eens kijken of ik kan switchen maar vond de interface van Bybit ontzettend onoverzichtelijk en druk.

Nu moet ik zeggen dat ik ook wel een beetje klaar ben met Kraken want als ik geld overmaak duurt het op dit moment bijna 24 uur voor mijn deposit beschikbaar is op de site...

ETH Maxi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:04
Mooi om te zien dat ada altijd onderwerp van discussie blijft maakt niet uit wat de prijs staat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 14:06
Pinsa schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:44:
Mooi om te zien dat ada altijd onderwerp van discussie blijft maakt niet uit wat de prijs staat
Klopt, blijft leuk om te zien dat zelfs de haters er zoveel aandacht aan blijven besteden. Perfecte setup 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
koelebobes schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:44:
[...]

Ik zal eens kijken of ik kan switchen maar vond de interface van Bybit ontzettend onoverzichtelijk en druk.

Nu moet ik zeggen dat ik ook wel een beetje klaar ben met Kraken want als ik geld overmaak duurt het op dit moment bijna 24 uur voor mijn deposit beschikbaar is op de site...
Op kraken zit weinig volume en als je bijvoorbeeld tegen EUR wisselt krijg je op bybit vaak nog een betere prijs ook, zit een spread van 100-200 euro op (per BTC) ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-05 08:09
TakutoRadiance schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:46:
[...]

Klopt, blijft leuk om te zien dat zelfs de haters er zoveel aandacht aan blijven besteden. Perfecte setup 8)
Alle haters kopen straks ook gewoon een zakje als die over een week weer een keer +35% gedaan heeft zoals dat de afgelopen weken steeds gaat. De volgende gains willen ze toch ook niet missen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
Eerste TP is een feit. In mei en juni ga ik naar de VS dus voelt helemaal goed 🥳

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
In Kiev hebben ze andere zorgen, luchtaanval aanstaande. Rusland heeft dan nog het "fatsoen" om de VS in te lichten zodat de ambassade kan worden gesloten.

Dit wordt een grote aanval als reactie op de ATACMS.

https://edition.cnn.com/w...a-war-11-20-24/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-06 07:38
Oepsje schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:50:
[...]

Alle haters kopen straks ook gewoon een zakje als die over een week weer een keer +35% gedaan heeft zoals dat de afgelopen weken steeds gaat. De volgende gains willen ze toch ook niet missen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GN1x1bqK9nu5pcM5KFr2R03IDdo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Z2IwSu8b96No0IsZTbD60J0r.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ben benieuwd wat NVDA vanavond laat zien. Verwachtingen zijn sky-high.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

koelebobes schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:38:
[...]

Op Kraken kun je ook gewoon trailing orders plaatsen. Sterker, dat was vroegah een van de weinigen die dat kon (totdat hun systemen er bij drukte op vastliepen).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:06

Wat een onzin.

De tvl van Cardano is nog geen 500m. Vergelijk dat met Solana die op ruim 8 miljard zit, of Ethereum op 60 miljard. Cardano wordt niet gebruikt. Charles kan leuke dingen bedenken en de boel lekker upsellen. Kijk voor de grap eens naar ADA/BTC chart. Man man man....
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/xLm1G35/Schermafbeelding-2024-11-20-115609.png

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:17
tomtom901 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:48:
[...]

Op kraken zit weinig volume en als je bijvoorbeeld tegen EUR wisselt krijg je op bybit vaak nog een betere prijs ook, zit een spread van 100-200 euro op (per BTC) ofzo.
ja mijn exit order doe ik ook in euro op bybit. Wilde kraken weer gaan gebruiken, maar kreeg weer eens een fout melding 2 weken terug. Ticket aangemaakt, maar dat duurt dan weer 100 jaar. Bedacht me dag later alleen dat mijn bybit ook full KYC approved is en ze natuurlijk sepa uitbetalingen doen. Dus daar heb ik nu mijn orders staan.
En wat je zegt, volume is stuk hoger daar dan op kraken

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
loewie1984 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:09:
Nu als leek, is deze dude hierboven een betrouwbare gast? Als ik zijn filmpjes bekijk (of nagenoeg iedere crypto youtuber) hoor je altijd: het is geen financieel advies, het kan vriezen het kan dooien, en do your own research.

Hij hierboven is meer van het type duiden en de whatsifs duidelijk aanwijzen, maar waar haal je nou betrouwbare info vandaan.
Ik doe dit spelletje sinds 2017 en heb zo goed als al m'n kennis van youtube afgehaald. Je moet alleen wel een beetje zoeken naar de juiste kanalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-05 08:09
Gelukszoekr schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:57:
[...]

Wat een onzin.

De tvl van Cardano is nog geen 500m. Vergelijk dat met Solana die op ruim 8 miljard zit, of Ethereum op 60 miljard. Cardano wordt niet gebruikt. Charles kan leuke dingen bedenken en de boel lekker upsellen. Kijk voor de grap eens naar ADA/BTC chart. Man man man....
[Afbeelding]
Wat een onzin! TVL is geen goede maatstaaf als je liquid staking direct ingebakken hebt! Bij andere chains moet je je coins ergels locken voor staking rewards. Dat hoeft bij ADA niet. Als je kijkt hoeveel er liquid gestaked wordt (wat betekend dat je er dus altijd bij kunt, wat veel gunstiger is) is het bedrag heeeeeel erg hoog. Maar vooral in die anti ADA bubbel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
Gelukszoekr schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:57:
[...]

Wat een onzin.

[Afbeelding]
Staked ADA is nooit locked voor zover ik weet 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Oepsje schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:00:
[...]

Wat een onzin! TVL is geen goede maatstaaf als je liquid staking direct ingebakken hebt! Bij andere chains moet je je coins ergels locken voor staking rewards. Dat hoeft bij ADA niet. Als je kijkt hoeveel er liquid gestaked wordt (wat betekend dat je er dus altijd bij kunt, wat veel gunstiger is) is het bedrag heeeeeel erg hoog. Maar vooral in die anti ADA bubbel blijven.
Ik zie al jaren dat Cardano sinds z'n release ergens in 2018 eigenlijk alleen maar structureel aan het verliezen is ten opzichte van andere coins. Dan ga ik er ook verder niet heel veel onderzoek naar doen. Het is heel simpel, als de markt het niks vind, dan gaat het mij niks opleveren.

En natuurlijk komt er volgend jaar nog een grote pump, net zoals mij de meeste altcoins. Alles wordt meegezogen met Bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

JPS schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:57:
[...]

Op Kraken kun je ook gewoon trailing orders plaatsen. Sterker, dat was vroegah een van de weinigen die dat kon (totdat hun systemen er bij drukte op vastliepen).
Ja moet er maar even induiken hoe dat werkt voor ik de sell knop indruk en per ongeluk iets doe wat ik niet wil...

Wil gewoon instellen, verkoop 0.x bij 3500, verkoop 0.x bij 3600, verkoop 0.x bij 3700

maar dan volledig automatisch.

[ Voor 12% gewijzigd door koelebobes op 20-11-2024 12:05 ]

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-06 11:39
tomtom901 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:55:
Ben benieuwd wat NVDA vanavond laat zien. Verwachtingen zijn sky-high.
Pas om 23 uur onze tijd of niet? 17:00 EST?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 02:23
Meen je dit nou echt, of zit je gewoon een beetje te trollen / reacties uit te lokken? :)

Ik vind mijzelf niet per se een ADA hater, maar wel iemand die ziet dat Cardano veel minder wordt gebruikt (zie o.a. post van Gelukszoekr) en dat de coin het - zoals vele andere alts - vooral moet hebben van "omg, news!" berichten. Tevens is het zo'n "muntje van de vorige cycle" - dat fenomeen hoeven we niet meer uit te leggen. Veel bagholders die straks willen dumpen.

Iedere keer dat ADA aan bod komt wordt er toch telkens bijgezegd dat Cardano ongetwijfeld nog wel zal stijgen. Is het nu harder gegaan dan ik in deze fase had gedacht? Yup! Is het harder gegaan dan enkele mooie nieuwe alts die ik sinds 2022 heb verzameld? Nope, absoluut niet. Dus waarom zou ik nu nog in ADA gaan FOMO'en en candles chasen, als ik mooie entries heb op andere munten waar m'n ROI nu al vele malen hoger is? Wellicht dat Henk & Ingrid de naam nog herkennen en erin FOMO'en.

Vergeet tenslotte ook niet dat de huidige stijging grotendeels te danken is aan zo'n "omg news" bericht - namelijk dat Charles misschien een adviesrol binnen de overheid op zich gaat nemen. En nog wat adoption rumors in twee staten. Dat was natuurlijk ook niet echt te voorspellen, en zonder dat nieuws stond de koers waarschijnlijk nog steeds lager. Uiteraard klinkt het voor Cardano als positief nieuws, maar vergeet niet dat dit soort adoption verhalen tijdens het 2021 altcoin season ook iedere dag verschenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mr Ronman schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:07:
[...]

Pas om 23 uur onze tijd of niet? 17:00 EST?
Dan is de call, cijfers komen aftermarket, dus tussen 22.00 en 22.30.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Laat iedereen gewoon lekker in zijn eigen bubble mensen. Dat gebash heen en weer word je ook niet vrolijk van. Iedereen komt er vanzelf achter of het moon of rekt wordt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
loewie1984 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:09:
hoor je altijd: het is geen financieel advies, en do your own research.
Dit nemen de yanks nogal serieus qua liability dus dat roept zo'n beetje iedereen om niet liable te zijn als de boel tits up gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:10:
Laat iedereen gewoon lekker in zijn eigen bubble mensen. Dat gebash heen en weer word je ook niet vrolijk van. Iedereen komt er vanzelf achter of het moon of rekt wordt.
1 ding is zeker: BTC hodlen zal je belonen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:52
Mathias9956 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:52:
Eerste TP is een feit. In mei en juni ga ik naar de VS dus voelt helemaal goed 🥳
Nice! Hier gaan we in april naar de VS. Heb de TP1 nog niet genomen (niet dat het nodig is,maar toch :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:37
[...]

De kopers van vandaag zijn de bagholders van morgen. Heerlijk toch zo'n cyclus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 09-06 12:40
St@m schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:30:
@bsmpower mooi bullflag op de daily bij SUI :)
Ik hoop dat je gelijk hebt 😅🤞🏻. Vind het allemaal maar zwaar aanvoelen daarboven, meerdere afwijzingen rond de 3.80 / 3.90. En ook nog hoog in de RSI op de daily. Maar ik ben alles behalve een pro op dit gebied, die lijntjes mag je ook met een korreltje zout nemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BxQOd3Yfmh1wyXr92RfBdNBAN-Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HLy1ahPAI3vgFsimoU3deNW9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dQymtoY8TVH5jkygonu29KjYy1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2eXedlhlTVZL5F2qExlSeyL0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik vind dit juist wel zo'n plek waar we elkaar hiervoor moeten proberen te beschermen.

Binnen crypto kan je heel snel in een sub-bubbel belanden. Het is voor veel projecten een groot onderdeel. Het creëren van een groepsgevoel met alleen maar positief nieuws. Met als gevolg dat mensen verliefd raken op een coin en hier overexposed in raken.

Dit is juist zo'n onafhankelijke plek waar iedereen wel geïnteresseerd is in crypto, maar het van hele verschillende kanten bekijken. Ik denk dat dit heel waardevol is. Zo kan je sparren over zaken en je minder snel laten verblinden. Met z'n alleen weten we meer dan alleen.

Just my 2 sats :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
(bijna) 100k later, maar toch

Edit: toch even ranten

Mooie financieel analist ben je overigens als Blackrock van alle partijen eerder dit jaar met een ETF kwam. Even opgezocht, de prijs op dat moment was 46,303. Had je letterlijk exact een *2 kunnen doen, maar nee, nu als mosterd na de maaltijd "het is geen zeepbel". Moron. Ik denk dat ik ook ff een sollicitatie doe op die functie.

[ Voor 33% gewijzigd door tomtom901 op 20-11-2024 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:37
Gelukszoekr schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:28:
[...]

Ik vind dit juist wel zo'n plek waar we elkaar hiervoor moeten proberen te beschermen.

Binnen crypto kan je heel snel in een sub-bubbel belanden. Het is voor veel projecten een groot onderdeel. Het creëren van een groepsgevoel met alleen maar positief nieuws. Met als gevolg dat mensen verliefd raken op een coin en hier overexposed in raken.

Dit is juist zo'n onafhankelijke plek waar iedereen wel geïnteresseerd is in crypto, maar het van hele verschillende kanten bekijken. Ik denk dat dit heel waardevol is. Zo kan je sparren over zaken en je minder snel laten verblinden. Met z'n alleen weten we meer dan alleen.

Dus al die cryptoboys zijn een soort verkapte loverboys

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 12:18

mayhem

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
tomtom901 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:31:
[...]

Mooie financieel analist ben je overigens als Blackrock van alle partijen eerder dit jaar met een ETF kwam. Even opgezocht, de prijs op dat moment was 46,303. Had je letterlijk exact een *2 kunnen doen, maar nee, nu als mosterd na de maaltijd "het is geen zeepbel". Moron. Ik denk dat ik ook ff een sollicitatie doe op die functie.
Peter is al jaren lang een maxi, dit is meer zijn stijl naar het grote publiek toe

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:25

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYvRx5i2firCl48xK5k5ovrQ7M0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/S6RIFtXDoOM94aclVJSEtvat.png?f=user_large

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:28:
[...]

Je weet zelf ook wel dat mensen er zelf achter moeten komen. Ik denk niet dat iemand naar aanleiding van een post denk oke ik verkoop nu alles. En stel ze verkopen wel alles en ADA knalt naar de 10 dollar? Maar whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:35:
[...]

Peter is al jaren lang een maxi, dit is meer zijn stijl naar het grote publiek toe
Als dat zo is, dan is het zowaar nog erger

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:54

NeoflexNL

Forever young

tomtom901 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:31:
[...]

Lol, dat Bitcoin geen zeepbel is weten de broertjes Slagter al wel even hoor :)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Nice :)
Crypto kost stroom?
Of het veel stroom kost? Ja, zegt Van Zeijl. "Hoe meer mensen crypto's kopen en verkopen, hoe meer transacties er plaatsvinden."
Ten eerste is dit geen antwoord op de vraag, ten tweede hebben het aantal transacties geen invloed op het stroomverbruik van Bitcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:34

Darrell

Fiat moonboy

Je haalt me de woorden uit de mond. De dagelijkse shitcoinshills zijn vermoeiend maar de daaropvolgende hangende platen met open deuren en mensen tot de schoenveters afbranden misschien nog wel vermoeiender.

Iets minder shillen, iets minder haten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

Aanval op de ATH ATM?

LFG

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Gelukszoekr schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:44:
[...]

Nice :)

[...]

Ten eerste is dit geen antwoord op de vraag, ten tweede hebben het aantal transacties geen invloed op het stroomverbruik van Bitcoin.
Er worden zoveel onwaarheden gepubliceerd over Bitcoin/crypto. Blijven schrijven, blijven lezen. En DYOR blijft voor alles belangrijk. Van politiek tot crypto, van babes tot bier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Zou wel tijd worden

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
Geef het nog een weekje en je bent zo hyped door de >100k dat je alleen nog maar in afkortingen spreekt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Guere schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:51:
[...]

Geef het nog een weekje en je bent zo hyped door de >100k dat je alleen nog maar in afkortingen spreekt :D
Daar komt de Afkortingen meme ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Guere schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:51:
[...]

IYKYK HFSP !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Denk dat we die pas in de NY sessie gaan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lWKB7X1Xg91wRoav5mC8l8O82ws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SJ64YaJVizBLfwTX9uzRGyAp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:34

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:32
LF>3x PF. LMK.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Das wel een mooie plaat voor een discussie eigenlijk. Wat mij betreft zijn we al in optimisme, ik hoor weer meer en meer crypto om me heen. Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-06 14:43
Weer een knijters raketje omhoog. Vandaag weer een nieuwe ath om weer naar de 91 terug te kukelen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09-06 09:32
[...]

Ik ben dus wel een ADA hater, want heb ze exact voor de pump verkocht, na 2 jaar hodlen.
Op $0,34.
Geloof me, dan word je een ADA hater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 02:09
Nieuw hier. Al wat langer bezig met Crypto, maar een tijdje niets meer mee gedaan sinds Binance vertrok uit Nederland. Gisteren weer begonnen met traden op Bybit, maar de taker/maker fees blijken behoorlijk hoog te zijn in vergelijking met Binance. Iemand een goed en goedkoper alternatief?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Zo'n plaatje zou ik ook maken als exchange zijnde...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Don Guacamole schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:58:
[...]

Ik ben dus wel een ADA hater, want heb ze exact voor de pump verkocht, na 2 jaar hodlen.
Op $0,34.
Sei werd hem net niet ;) (nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
tomtom901 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:57:
[...]

Das wel een mooie plaat voor een discussie eigenlijk. Wat mij betreft zijn we al in optimisme, ik hoor weer meer en meer crypto om me heen. Jullie?
Op t werk opvallend meer. De een zit er in, de ander vindt t maar een gokspel

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
ByteMe_ schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:00:
[...]

Op t werk opvallend meer. De een zit er in, de ander vindt t maar een gokspel
Dat ''gok verslaafde'' hoor ik ook met regelmaat. Vrienden zitten er wel in maar magertjes durven allemaal niet door te pakken.

Familie vind het allemaal Bubbles.

Collega's geloven alleen in Fiat , de crypto boys die hier waren zijn allemaal al gevlogen ;) #baghodler left alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Believe. Of tussen Optimisme en believe.

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 20-11-2024 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017

NeoflexNL

Forever young

[...]

In de media zeker. Persoonlijk om me heen valt 't erg mee moet ik zeggen..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
NeoflexNL schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:06:
[...]

In de media zeker. Persoonlijk om me heen valt 't erg mee moet ik zeggen..
't ging er net al over op de sportschool, heb maar wijselijk mijn mond gehouden voor iemand die een stuk sterker is me even in het hoekje zet :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
Als ik ADA en Ripple zie pumpen dan denk ik dat ook. Maar een blik op de BTC.D geeft mij het goede gevoel weer terug.

Zodra BTC.D onder de 58% duikt ga ik winstnemen op BTC ongeacht de prijs of het moment.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08-06 13:38
tomtom901 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:07:
[...]

't ging er net al over op de sportschool, heb maar wijselijk mijn mond gehouden voor iemand die een stuk sterker is me even in het hoekje zet :+
Supplementen zijn de nieuwe boormachines.

TomTom901: omgebracht met eiwitshakes en pre-workout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
[...]

Nou ik houd dus ook altijd mijn mond, maar heb m vorige week wel even wat gezegd tegen een maat die zei dat ie op Binance crypto had staan. Die leeft echt onder een steen want die wist niet eens dat hij daar dus niet meer bijkon..

Hij had ooit in 2017 wat gekocht zei hij en nooit meer naar omgekeken. Ik ben heel benieuwd wat dan.
Kan je daar nog bijkomen? Of is die helemaal niet meer toegankelijk voor Nederlanders?
Traden kan natuurlijk niet meer, maar inloggen en versturen nog wel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Pexow schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:58:
Nieuw hier. Al wat langer bezig met Crypto, maar een tijdje niets meer mee gedaan sinds Binance vertrok uit Nederland. Gisteren weer begonnen met traden op Bybit, maar de taker/maker fees blijken behoorlijk hoog te zijn in vergelijking met Binance. Iemand een goed en goedkoper alternatief?
Nexo Pro, fees betalen met nexo tokens, goedkoopste exchange wat ik heb gevonden die ook nog eens fijn werkt. :)
Don Guacamole schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:11:
[...]

Nou ik houd dus ook altijd mijn mond, maar heb m vorige week wel even wat gezegd tegen een maat die zei dat ie op Binance crypto had staan. Die leeft echt onder een steen want die wist niet eens dat hij daar dus niet meer bijkon..

Hij had ooit in 2017 wat gekocht zei hij en nooit meer naar omgekeken. Ik ben heel benieuwd wat dan.
Kan je daar nog bijkomen? Of is die helemaal niet meer toegankelijk voor Nederlanders?
Laat hem op coinmerce proberen in te loggen, daar is alles naartoe verhuist van NL klanten.

[ Voor 41% gewijzigd door Q_7 op 20-11-2024 13:13 ]

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5080 Waterforce - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Don Guacamole schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:11:
[...]

Volgens mij hadden ze dat naar iets overgedragen waar je nog wel bij de funds kan om het eraf te halen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
[...]

Op $0,34.
Grappig, dat heb ik dus nooit. Als dat me overkomt sla ik mezelf voor de kop maar ga ik niet de coin de schuld geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@tomtom901 coinmerge of coinmerce ofzo. Kwam recent weer eens in een oude mailbox waar dat spul zich had opgehoopt :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Gipsy King schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:03:
[...]

Dat ''gok verslaafde'' hoor ik ook met regelmaat. Vrienden zitten er wel in maar magertjes durven allemaal niet door te pakken.

Familie vind het allemaal Bubbles.

Collega's geloven alleen in Fiat , de crypto boys die hier waren zijn allemaal al gevlogen ;) #baghodler left alone.
Ik heb het er niet eens over bij mn ouders bijv. Die zijn al helemaal uit de jaren 50 met voorzichtigheid en veiligheid "de bank is veilig" en "daar raak je al je geld mee kwijt" etc. Ja als je laag BTC verkoopt met een panic sell dan gebeurt dat idd. M'n hele PF staat nog op ~125% winst. Met de veilige bank raak ik alleen maar geld kwijt door de maandelijkse kosten en die kutrente. Tja, ik kies anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pexow schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:58:
Dit snap ik niet. Je kan traden met elke asset class. Dat heeft in de kern niks met crypto te maken. Blijkbaar was je het zat, of verloor je destijds waardoor je er niet mee bent doorgegaan. Waarom zou je nu weer dezelfde fout maken?

Of ga leren traden, en dat kost je dan wat tijd en energie, de onderliggende asset maakt niet uit.
Of koop wat crypto, wacht tot de cycle top en verkoop het weer

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DoeEensGek
[...]

Op $0,34.
17 oktober de zak Ada bij het grofvuil gezet. Kreeg er bij de milieustraat nog 31cent de Ada voor... Ze lachte me al uit "je bent veelste laat met inleveren". "Nouja beter laat dan nooit" lachte ik nog terug... Morgen weer naar therapie. Ada-syndroom :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08-06 13:38
tomtom901 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:12:
[...]

Volgens mij hadden ze dat naar iets overgedragen waar je nog wel bij de funds kan om het eraf te halen idd.
Coinmerce is mijn spul heen gegaan. Volgensmij heb ik daar zelf heel weinig of niets voor hoeven te doen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
[...]

Pas maar op met alle sterke jongens hier in de chat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8wMDlTIHN0EaQDKvM6TEnP3PWY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4GdNBALooTZIhqAJ7F2QwnOZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
[...]

Hier wel wat meer bekenden die ineens toch instappen omdat ze er in beginnen te geloven (BTC vooral). Uiteraard zijn ze een stuk later, maar ze geloven het pas vaak als ze het zelf daadwerkelijk zien stijgen.

Hoe dan ook denk ik dat het de goede kant op begint te gaan wat dat betreft.

Leuk en gezellig hoor dit topic, maar waar zijn toch al die
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oROfwtuDLeAqJjEk0toZkJBC7JM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eGPViCdKpkZvbwWnQeNUKyBb.jpg?f=user_large

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Guere
tomtom in de sportschool:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MKu7k5xFe07bDTJIN8VVsaqECFs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/JPKpf0w6tTJtiu3DkkSIJdlx.gif?f=user_large

Update: ook nog even ADA holders in de sportschool bekeken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9JgXqL5VYNBeLifY6IIh8IaF_lA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ye7K2XotgOYaZ6kVTWO0febY.gif?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door Guere op 20-11-2024 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
ByteMe_ schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:14:
[...]

Ik heb het er niet eens over bij mn ouders bijv. Die zijn al helemaal uit de jaren 50 met voorzichtigheid en veiligheid "de bank is veilig" en "daar raak je al je geld mee kwijt" etc. Ja als je laag BTC verkoopt met een panic sell dan gebeurt dat idd. M'n hele PF staat nog op ~125% winst. Met de veilige bank raak ik alleen maar geld kwijt door de maandelijkse kosten en die kutrente. Tja, ik kies anders.
Mijn ouders zijn ook zo. Laatst weer toen BTC een nieuwe ATH zette: “je kan alles kwijtraken hè”.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
Wispe schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:21:
[...]

Mijn ouders zijn ook zo. Laatst weer toen BTC een nieuwe ATH zette: “je kan alles kwijtraken hè”.
Bijvoorbeeld de sleutels van je Lamborghini.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 02:09
[...]

Ik vertel helemaal niemand meer dat ik aan crypto doe. Scheelt een hele hoop van dit soort antwoorden.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
[...]

M'n vrouw denkt nog dat m'n pf nog staat op het niveau 'ik ga eens €25 proberen met crypto' :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
Volgens mij is het voorlopig klaar met de alts.

Volumes lopen terug. Vandaag staan in de top 100 slechts 7 alts op een plus tegenover het BTC pair.

Ripple army weer even tevreden. ADA boys weer even blij.

Tijd voor BTC om de 100K aan te vallen (of een keiharde rejection).

[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-11-2024 13:27 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:32
we zitten al een tijdje in optimisme [74k was de flip], maar FOMO is het nog niet..

100k zou wellicht het FOMO punt kunnen zijn en dan gaan we echt stijl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U85YCHCqXcOARPHqzewYPMqoE0E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SIbeOZMYvlo7tx7cppuxZxte.png?f=fotoalbum_large

voelt wel beetje alsof we aan het frontrunnen zijn... again

edit: ingevuld vanuit mijn optiek:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7AFkZQRGM7gOn5nX3SRk9Qjzex4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p4kcY6KT6oKFqGEwR3URUmZV.png?f=fotoalbum_large

edit2: achteraf kunnen we lachen als we door 250k gaan en 100k pas nieuwe optimisme is.
merk dat ik niet bullish genoeg ben :+

[ Voor 31% gewijzigd door Aeronaut op 20-11-2024 13:39 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
De meeste mensen in Nederland hebben hun mening al klaar. Er staan maar weinig mensen open om er nog eens met een frisse blik naar te kijken. Mede mogelijk gemaakt door de eindeloze stroom aan slechte informatie in de media.

Het is ook wel een lastig iets, wat je niet snel even kan uitleggen. En dan kost het al snel teveel energie, en het heeft een risico, dus willen mensen hun vingers er niet aan branden.

Mijn ouders zijn ook van de oude stempel, die snappen het niet, maar vonden het wel mooi hoe ik er netto flinke stappen mee vooruit ben gegaan. In fiat termen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Pexow schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:23:
[...]

Ik vertel helemaal niemand meer dat ik aan crypto doe. Scheelt een hele hoop van dit soort antwoorden.
Wat als je morgen onder de bus ligt?

Daarom heb ik m’n ouders verteld waar ze m’n Trezor kunnen vinden en wat de toegangscode is. De rest moeten ze maar uitvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
WarsemaW schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:17:
[...]

Coinmerce is mijn spul heen gegaan. Volgensmij heb ik daar zelf heel weinig of niets voor hoeven te doen
Bedankt allemaal.
Net even zelf gekeken, doe niks met Coinmerce maar had ooit wel een binance account. Daar kon ik nog steeds inloggen. Stond alleen niks meer op. Had daar nog wel wat dust staan, waarde 3 dollar ofzo maar die is dus ook weg. Dat zou dan bij Coinmerce terecht moeten zijn gekomen, maar met je Binance inlog kan je daar niet inloggen.

De beste man gaat kijken of hij nog wel kan inloggen op Binance en als daar niks staat contact opnemen met Coinmerce idd want daar zou het dan naar toe moeten zijn gegaan.

Zou wel bizar zijn als hij destijds voor 1K aan BTC had - dan vind je toch ineens een veelvoud weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:32
Ben inmiddels weer wat rustiger geworden na begin vorige week waar mijn portfolio als een raket de lucht in ging. Nog niet in die mate en met deze inzet meegemaakt. Gek genoeg meer onrust dan de 8 maanden zijwaartse beweging. Alle nieuws geeft gewoon nog steeds keihard aan dat de bitcoin op raakt. Dus geen verkoopplannen hier. Waar ik wel wat FOMO op krijg is MSTR, maar ik moet nu even verstandig van mezelf blijven nu er (ook door de stijgingen) al meer dan 50% bitcoin in mijn portfolio zit. Rest is niet-crypto (aandelen etc.), andere coins blijf ik vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Gelukszoekr schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:28:
De meeste mensen in Nederland hebben hun mening al klaar. Er staan maar weinig mensen open om er nog eens met een frisse blik naar te kijken. Mede mogelijk gemaakt door de eindeloze stroom aan slechte informatie in de media.

Het is ook wel een lastig iets, wat je niet snel even kan uitleggen. En dan kost het al snel teveel energie, en het heeft een risico, dus willen mensen hun vingers er niet aan branden.

Mijn ouders zijn ook van de oude stempel, die snappen het niet, maar vonden het wel mooi hoe ik er netto flinke stappen mee vooruit ben gegaan. In fiat termen dan.
Het is de schuld van de MSM zeg ik je.

Maar soon gaan ze positief draaien zodra de eerste landen BTC gaan stacken voor in de kluis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Aeronaut schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:28:
voelt wel beetje alsof we aan het frontrunnen zijn... again
Idd, ik ben ook orders aan het trailen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:52
John245 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:49:
[...]

Vanavond maar hier met mijn vriendin bespreken wat we met al dat geld gaan doen :)
Als ze zegt: ‘Op vakantie naar de VS’ dan weet ze niet wat investeren is.
Als ze zegt ‘BTC kopen’ dan weet ze niet wat winst nemen en leven is.
Als ze zegt ‘een kleine vakantie doen en een beetje BTC kopen’ dan vraag je haar ten huwelijk voor dat ik het doe.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:55
Guere schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:19:
[...]

tomtom in de sportschool:

[Afbeelding]

Update: ook nog even ADA holders in de sportschool bekeken:

[Afbeelding]
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:55
Wispe schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:28:
[...]

Wat als je morgen onder de bus ligt?

Daarom heb ik m’n ouders verteld waar ze m’n Trezor kunnen vinden en wat de toegangscode is. De rest moeten ze maar uitvinden.
Meer schaarste. Number goes up.
Have fun met onder de bus liggen.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Pagina: 1 ... 206 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!