[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 250 Laatste
Acties:
  • 948.214 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:43
Pseudoniem schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:00:
Hallo mensen,

Toch maar een account aangemaakt. Ik lees nu ongeveer een jaar lang vanuit mijn kantoorbaan dit mooie subforum en geniet van jullie digitale uitlatingen. Met als eervolle vermelding de ‘Meme Flowchart’ en de ‘Shitcoin Flowchart’ om mij voor mijn eerdere fouten in deze bijzondere wereld te behoeden waaraan ik rond het jaar 2021 aan deelneem.

Ik probeer mijn leven te verbeteren en het zakje met ALT-coins/Shitcoins in de komende BULL-run voor een (nog) zo goed mogelijke prijs te verkopen om daar Bitcoin van terug te kopen + misschien een klein beetje Ethereum. Gelukkig zijn jullie pro Bitcoin en hoop ik dat jullie mij ook op het rechte pad kunnen houden.

Bedankt voor jullie digitale leesvoer van de afgelopen en toekomende tijd. Het kan zijn dat ik grotendeels achter de schermen blijf lurken en wat ‘duimpjes’ uitdeel zodat jullie weten dat ik achter de schermen nog aanwezig ben, al dan niet met terugwerkende kracht.
Neem een welkomstduimpje om je karma een kickstart te geven

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-10 12:42
Als ik bovenstaande posts zo bekijk moet je ook al wel een tijdje met de SC hebben meegelezen voordat je als nieuwkomer iets post en de daaropvolgende reacties kunt begrijpen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:39
weer een fiat muntje REKT gegaan; ETB (Ethiopië)

voordeel wel: Bitcoin nieuwe ATH!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IeNk-dZ8BTfxCF1xnu6wH7ogso8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Eo8Tsa5TNMhAxof6eHoiD8Em.png?f=fotoalbum_large

is euro next? :o

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Ray_ schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:36:
Als ik bovenstaande posts zo bekijk moet je ook al wel een tijdje met de SC hebben meegelezen voordat je als nieuwkomer iets post en de daaropvolgende reacties kunt begrijpen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZMeflVjOezC2IfBOE6JWqju1VIE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7VjbKqOT3bRa2Ib36EdIJcqd.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ik zit te overwegen om mijn De Bitcoin Standaard te kaften zodat ik hem binnenkort op het strand kan lezen zonder beroofd te worden.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Haha nee hoor, ik heb nog steeds een 58.7k long maar die 57.7 had ik graag ook opgepikt :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:33

Coldcat

HODL

Wispe schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:46:
Ik zit te overwegen om mijn De Bitcoin Standaard te kaften zodat ik hem binnenkort op het strand kan lezen zonder beroofd te worden.
Zorgen dat je wachtwoorden en zaken op orde zijn. Je Ledger niet openbaar meenemen als dat niet nodig is. Eventueel een tweede aanschaffen zodat je niet met alles op pad gaat. Vooral niet met mensen delen dat je iets met crypto te maken hebt. Als je niet te opzichtig bent moet alles wel goedkomen.

Als je de Bitcoin Standaard leest weet iedereen dat je beginnende bent en er nog weinig te halen is :+

[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 15-08-2024 15:55 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Coldcat schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:54:
[...]

Zorgen dat je wachtwoorden en zaken op orde zijn. Je Ledger niet openbaar meenemen als dat niet nodig is. Eventueel een tweede aanschaffen zodat je niet met alles op pad gaat. Vooral niet met mensen delen dat je iets met crypto te maken hebt. Als je niet te opzichtig bent moet alles wel goedkomen.

Als je de Bitcoin Standaard leest weet iedereen dat je beginnende bent en er nog weinig te halen is :+
Nu doe je een beetje lullig. Hij heeft al een training gehad hoor :P

• Wispe
  • Niet online
Coldcat schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:54:
[...]

Dat wordt geen een Bitcoin-tattoo. ;(

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:00:
[...]

Dat wordt geen een Bitcoin-tattoo. ;(
42 toch?

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:43

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:36
kijken of we die gele jongens kunnen pakken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3rB3H6R4WiZjVevvU9QJJxkTSAA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OSvfnxfY6tz2LEUm0msKSHn2.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:20

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:41:

[Afbeelding]
En die groene op 62 :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:58

Vis

Wispe schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:46:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W4Ytb3BTbhsld0ZaGyrfot59CEM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3YMNzVgbNnfwcuYiFUtyOgxu.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:41:

[Afbeelding]
Mijn eindtarget is pwHigh op 62.7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:28
Just in? Het was 2 weken geleden al bekend dat ze apple hadden verkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Dit nieuws is toch al een dikke 2 weken oud?

Anyway: Buffet HFSP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
toen was het toch minder cash?
anyways, hodl!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Wispe Bruna logo of een microwhale. Passen beide goed bij je speedo :P

@Kol Nedra wat is cash?

[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 15-08-2024 17:49 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:31
Kol Nedra schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 17:47:
toen was het toch minder cash?
anyways, hodl!
Blijf maar gewoon bij je prijsvoorspellingen! Ben je veel beter in, toch?

• Vis

Vis

Er gaan geruchten dat Apple Pay Bitcoin heeft toegevoegd als betaalmiddel.

Iemand met een iPhone die dit kan bevestigen?

True if big.
Wen pump ser?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
Vis schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 17:57:

True if big.
Wen pump ser?
Volgens mij gaat dat gewoon hier over. Apple heeft dus gewoon de NFC-chip verder open gezet voor developers, maar zoiets wordt in de online rumour mill al snel omgevormd tot "apple pay voeg bitcoin toe!".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Vis schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 17:57:

True if big.
Wen pump ser?
https://bitpay.com/blog/b...ple-pay-secure-fast-easy/

Volgens stap 5 kun je bitcoin voor zo’n $23k kopen.
Koopje wel.

• Vis

Vis

Guere schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 18:00:
[...]

Volgens mij gaat dat gewoon hier over. Apple heeft dus gewoon de NFC-chip verder open gezet voor developers, maar zoiets wordt in de online rumour mill al snel omgevormd tot "apple pay voeg bitcoin toe!".
Ah oke.. ze lopen daar bij Apple dus weer hopeloos achterop. Google doet dit al langer namelijk.

Snap wel waarom buffett zijn Apple stonks kwijt wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:33

Coldcat

HODL

Die ouwe is bijna dood!

Net zoals velen hier hun ledger mee de kist in willen nemen komt het besef dat je er beter mooi je dingen mee kan doen.

Ik hoorde dat hij al gespot was bij de lokale automobielenclub en botenspeciaalzaak :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
oud nieuws, die ouwe graftak had dat 2 weken al overal bekend gemaakt

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:48
Weet iemand hier wanneer de DORT migratie naar 2.0 is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:55:
[...]

Oei, dat wordt uitleg geven op de aandeelhoudersvergadering van het vorige week opgerichte tomtom-investeringsfonds!
Voor het jaarverslag;

In: 58.7k
Out: 59.850

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ZVLP_GlO5SXACIUfFuUpo9wltM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ov7ydwKi3UuhWO5hsiK2yMka.jpg?f=user_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:21
Wat is deze dan

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 00:50
Donderdag Dipdag

Aangenaam kennis te maken

SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:24
Herkansing van de sweep van de weekly open low

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:21
Aeronaut schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:18:
[...]

Donderdag Dipdag

Aangenaam kennis te maken
Kon ook niet uitblijven natuurlijk

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

tomtom901 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:50:
[...]

Haha nee hoor, ik heb nog steeds een 58.7k long maar die 57.7 had ik graag ook opgepikt :)
Je wordt weer op je wenken bediend!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:19
We noemen dit… ga direct naar de gevangenis, ga niet langs start

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:19
tomtom901 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:50:
[...]

Die glazen bol van jou is goud waard.
Je zou toch zeggen dat de selling pressure in de VS wel een keer op raakt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Op dipje gekocht.

Toch weer zo'n x2 als we 100k halen :9

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 18:12:
[...]

oud nieuws, die ouwe graftak had dat 2 weken al overal bekend gemaakt
En het is eigenlijk geen spectaculair nieuws als je naar de cijfers kijkt.

Dan kun je nog beter Michaël van der Poppe volgen.

Dat zit wel Schnorr.

• Stukfruit
  • Niet online
Wispe schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:27:
Op dipje gekocht.

Toch weer zo'n x2 als we 100k halen :9
84k is zeker een leuk bedrag om over te beschikken :9

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
NeoflexNL schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:23:
[...]

Je wordt weer op je wenken bediend!
Yep, dit keer heb ik m wel.

In. 57.688
S/L; 57500

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
mjjveldt schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:21:
Herkansing van de sweep van de weekly open low
Alsof ik mezelf hoor praten ;)

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:29:
[...]

Yep, dit keer heb ik m wel.

In. 57.688
S/L; 57500
Kan overigens prima dat deze gestopt wordt, echt bullish ziet het er niet uit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

How to Nuke $9 Billion

Five days ago, the panic began. BitGo, the sole custodian and backer of WBTC (crypto’s largest wrapped Bitcoin token with a $9B market cap), published a blog post announcing that in two months, it will form a “strategic partnership” with BiT Global, a Justin Sun-backed company that’s based in Hong Kong.

This partnership consists of giving BiT Global access to 2 of the 3 WBTC private keys, massively increasing WBTC’s custody risk. Justin Sun, the founder of TRON, has one of the longest rap sheets in crypto and has barely managed to avoid prison through a combination of incompetent US regulators and some kind of act of God. A few of his greatest hits include literally copy-pasting the IPFS white paper while founding TRON, acquiring the stablecoin TUSD and massively undermining its controls and transparency, launching a “Tron WBTC” and not providing the addresses for the BTC that underlie it, and so on. While SBF and Do Kwon were being dragged away in chains, Sun was sipping on a daiquiri in Grenada.

DeFi users, almost all of whom are grizzled war veterans at this point, immediately expressed alarm. This alarm wasn’t confined to a few Twitter posters, though. The MakerDAO risk team wrote a post the day after the announcement proposing that WBTC be delisted as a collateral asset. Mike Belshe (@mikebelshe), BitGo’s CEO, quickly launched into action. Read his responses for yourself on the MakerDAO forum. Belshe strikes me as seemingly nice on a personal level, but is either profoundly naive at best or exit scamming his company at worst (who knows how big Justin’s payment is?) by partnering with Justin Sun and thinking WBTC and BitGo won’t be extremely negatively impacted by this.

Last night, Belshe and Justin were interviewed by Meow, a DeFi thought leader and founder of the popular DEX aggregator Jupiter. Meow repeatedly pressed Belshe on the question of whether BiT Global could mint or move the underlying Bitcoin treasury on a unilateral basis. The key moment happens at 41:30 in the recording. Meow asks Belshe, “Is it possible that there’s no one single party that has the capability to mint or move the funds?”

Belshe responds, “I don’t want to quite answer the question, but let me give you a couple points around it. Every security system has a weakest point. Just because that exists, doesn’t mean you have to change it right now. Maybe it can be changed in the future.”
If that’s not a red flag, I don’t know what is.
Belshe went on to give flimsy reasons for the partnership, citing “jurisdictional decentralization” as a big reason for entering into it. I don’t see how partnering with Justin Sun or the Chinese Communist Party (the rulers and regulators of Hong Kong) improves your jurisdictional decentralization, especially if they control 2 of the 3 custody keys. Last I checked, the CCP don’t exactly hold themselves to a high behavioral standard.

I found this to be another huge red flag, and given Justin’s previous pattern of behavior, I wouldn’t be surprised if he unilaterally transfers the BTC treasury out of WBTC and into his opaque TRON ecosystem that he fully controls.

I found myself asking, what’s the real motive for this partnership? At around 40 minutes in the recording, Belshe admits that WBTC isn’t a profit center for BitGo. At 1:38:00, Meow asks Belshe if BitGo is receiving any monetary benefits from the partnership. Belshe gives a non-answer about “securing the space better” and ends the call.

The following pithy tweet from “monsieur sneaky boy” could be an accurate summary of what’s going on:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Twh-Jer-b5RoZPjf741Zfdhm-AQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Vi58SZ9WdBF0OTCcOqhaugA3.png?f=user_large

WBTC had an amazingly position in DeFi that was poised to grow, and could have leveraged that position in many ways to generate revenue. I’m guessing that Justin offered BitGo a large amount of money relative to its true valuation in order to make this deal happen. But there’s a strong chance it will all go to zero, and Justin/Belshe will be left holding dust.

All they had to do was nothing. If you hold WBTC, switch off of it ASAP.

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:22
Wat ziet mijn oog nu in m'n notification tray:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qbqqeq4z8kRYN8DHEq1q54_zIeM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ok7KGPUuK4ZBrbZxfQHpnxqc.jpg?f=fotoalbum_large
Of was dat al bekend wellicht...?

Oh ja, de debitcard komt ook weer terug.

[ Voor 4% gewijzigd door Eegee op 15-08-2024 21:04 ]

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
En zoals ik al dacht, gestopped :)

• Stukfruit
  • Niet online
Eegee schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:03:
Wat ziet mijn oog nu in m'n notification tray:
[Afbeelding]
Of was dat al bekend wellicht...?

Oh ja, de debitcard komt ook weer terug.
Bybit? Dat is toch die exchange waarop je in Nederland niet meer kan traden omdat het zeer competente SATOS je letterlijk een jaar laat wachten tot de beoordeling erdoorheen is zonder duidelijke mogelijkheid om hierover te communiceren? Die Bybit?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:35
Die trade deed je dus niet vanuit de Slowchat pot hè! Hè?!

Stack Sats

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Stovirpi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:27:
[...]

Die is rekt. Graag bijstorten.

• Stovirpi
tomtom901 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:28:
[...]

Die is rekt. Graag bijstorten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DQO_VEC3vmYZGeQWEutAWW3Wq_U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0VnuOPlteavNxOyBqw1LFEdX.jpg?f=fotoalbum_large

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:22
Stukfruit schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:26:
[...]
Bybit? Dat is toch die exchange waarop je in Nederland niet meer kan traden omdat het zeer competente SATOS je letterlijk een jaar laat wachten tot de beoordeling erdoorheen is zonder duidelijke mogelijkheid om hierover te communiceren? Die Bybit?
Ik had een iets soepelere ervaring met Bybit/SATOS maar kan me voorstellen dat 't bout is wanneer het zo loopt ja. Contact opnemen via https://www.satos.eu/nl/contact/ wss ook al geprobeerd zeker...?

• Vis

Vis

Vorige week donderdag gingen we moon, en vrijdag rekt.
Morgen dubbel rekt?

• Wispe
  • Niet online
Vis schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:35:
Vorige week donderdag gingen we moon, en vrijdag rekt.
Morgen dubbel rekt?
Dat klinkt niet logisch. Morgen moon wel.

• Aeronaut
  • Laatst online: 00:50
Wispe schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:38:
[...]

Dat klinkt niet logisch. Morgen moon wel.
Vrije val vrijdag of verticaal vrijdag?

SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Aeronaut schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:55:
[...]

Vrije val vrijdag of verticaal vrijdag?
Limit order vullende vrijdag.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:58:
[...]

Limit order vullende vrijdag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o7MZx1JpKukFYBWtuLNfUmF9xNI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Rec3ZN2LA8aJFJIKgAb6Gizh.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 22:17
Stukfruit schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:26:
[...]

Oh jij ook al? Ik had het maar laten zitten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Few months later

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dUySGS6Jw9yQtW4eNzQZNJM4uZ0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/f9EvvnZi21k7Rn4DRjvs83L3.gif?f=user_large

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Even de lage 50k regionen swepen en hopelijk wat long orders pakken tussen 52k en 56k. Hopelijk werken de asians even mee.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kuwDTlNDsB_OcyAzi8bBOBS8r4k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aewPqXjrKe0k2UokFS77NFLK.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ObvVHK-emE52FhaLl4BxA8T92B4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yOCHzZ36Czwta9oTJQZRkqIV.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12jjnuzPFCUbjhBDoYclD4-iDG0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bQeuFHJy0Ku3SqKfoErrFphK.jpg?f=fotoalbum_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
En nu weer omhoog
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sh4sujuaIXFwUUQJN3cWO59Oxwk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LB21lWQjWnooEMtK6lxwX0UT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ts9xyOp3RdsyYK1RIs80ZE1HGwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aUG9vuT4CAwbAS4ZQhkTG8VB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
check LTC dan afgelopen 7 dagen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZoDlju2MU5kuu3BmyMBH5-4o8FA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KXpwjMf6bEgvpxEUDbGHqTrl.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vis

Vis

Lekker voor mn PF idd, Litecooooooooin! Long term hodler hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2bY3bXR4FuRHhCA1OxQi8Wg556c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ydfmmEAX6HmvCyyieh5Uabj6.jpg?f=user_large

ETF soon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Vis schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:38:
[...]

Lekker voor mn PF idd, Litecooooooooin! Long term hodler hier.

[Afbeelding]

ETF soon
Same. Blijft ook vaak voorbode van btc pump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:39:
[...]

Oh jij ook al? Ik had het maar laten zitten.
Yes. Ik ga er ook niets meer mee doen. Als een tussenpartij zo laks is, dan kan dat weinig goeds voorspellen voor de toekomst, als je ze nodig hebt omdat er iets mis is en je niet bij je coins kan.

Op dit soort zaken pas ik graag het "Fool me once, shame on you. Fool me twice..."-principe toe om mezelf in bescherming te nemen :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Eegee schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:35:
[...]

Ik had een iets soepelere ervaring met Bybit/SATOS maar kan me voorstellen dat 't bout is wanneer het zo loopt ja. Contact opnemen via https://www.satos.eu/nl/contact/ wss ook al geprobeerd zeker...?
Verschillende dingen geprobeerd, maar zoals ik hierboven schreef ga ik er niets meer mee doen. Als je als partij niet betrouwbaar kan zijn met een check die 1 werkdag zou moeten duren dan laat ik m'n dollars wel door de portemonnee van een ander vloeien. Geen probleem!

Maar wel een beetje frustrerend omdat de exchange zelf en de app ondanks de superbrakke spaghetti waaruit het technisch gezien bestaat (check alleen al de API's :X) wel erg fijn werkte. Een Coinbase zit bijvoorbeeld technisch misschien beter in elkaar maar die app is zo traag dat ik gewoon een kop koffie kan zetten tijdens het uitvoeren van een trade en daarna zijn ze nog steeds bezig met het produceren van de bytes die waarschijnlijk via een 56k-modem getransporteerd worden naar hamsters die op basis van omgezette SOS-signalen een rad aandraaien om nullen en enen te genereren die via machine learning weer geïnterpreteerd worden om in de toekomst hamsters te kunnen begrijpen.

Prachtig allemaal. Maar ik wil nu kunnen hamsteren en niet pas als de koers op 400k staat!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:18
Stukfruit schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 02:39:
[...]

Verschillende dingen geprobeerd, maar zoals ik hierboven schreef ga ik er niets meer mee doen. Als je als partij niet betrouwbaar kan zijn met een check die 1 werkdag zou moeten duren dan laat ik m'n dollars wel door de portemonnee van een ander vloeien. Geen probleem!

Maar wel een beetje frustrerend omdat de exchange zelf en de app ondanks de superbrakke spaghetti waaruit het technisch gezien bestaat (check alleen al de API's :X) wel erg fijn werkte. Een Coinbase zit bijvoorbeeld technisch misschien beter in elkaar maar die app is zo traag dat ik gewoon een kop koffie kan zetten tijdens het uitvoeren van een trade en daarna zijn ze nog steeds bezig met het produceren van de bytes die waarschijnlijk via een 56k-modem getransporteerd worden naar hamsters die op basis van omgezette SOS-signalen een rad aandraaien om nullen en enen te genereren die via machine learning weer geïnterpreteerd worden om in de toekomst hamsters te kunnen begrijpen.

Prachtig allemaal. Maar ik wil nu kunnen hamsteren en niet pas als de koers op 400k staat!
Toch lekker zo’n shotje absinthe in de nacht. 🤣

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

Ray_ schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:36:
Ik moest gniffelen om de Laurens reactie(s)! Ik identificeerde mij ook een beetje als een 'Laurens'.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Mooie recovery

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ja3_4qQmX_fOUojdRE8xWcJVF34=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WcJF9XiLORwqla3Qg2mSUlYL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
Tijd voor de obligatory vraag: "welke Tweaker hier maakte dit inschattingsfoutje" :>

https://nos.nl/artikel/25...op-een-inschattingsfoutje
Denken dat je belt met iemand van de bank, maar ondertussen opgelicht worden. Jaarlijks overkomt het vele tienduizenden mensen. Maar opgelicht worden door iemand die daadwerkelijk bij de bank werkt? Het overkwam twee rekeninghouders van SNS Bank.

Samen raakten zij anderhalve ton kwijt aan een helpdeskmedewerker van hun bank. Zij dachten bij hem in cryptomunten te hebben belegd, terwijl die het geld in de koop van een huis stak. Een "inschattingsfoutje", zo verdedigde de man zich na zijn ontslag.

Het gaat om een man die begin 2022 als gedetacheerde aan de slag ging bij het klantcontactcentrum van SNS Bank. Zelf belegt hij dan al een jaar of vijf in cryptomunten. Dat vertelt hij zijn werkgever niet, maar zowel tijdens als buiten werktijden brengt hij dit onder de aandacht bij rekeninghouders. De bank stelt in de eigen gedragscode dat zoiets absoluut niet mag.

"Doelbewust en manipulatief" troggelde hij op een "listige manier" respectievelijk 99.500 euro en 65.000 euro van twee slachtoffers af [...]

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Modbreak:Guys, zullen we het 42 BTC notaris grapje nu laten rusten? Kan me voorstellen dat het voor @Wispe een keer genoeg is. Ik heb niet perse de behoefte om posts te gaan knippen, maar zou fijn zijn om het hierbij te laten. Hij heeft al genoeg GIF's en grappen naar zijn hoofd gehad.
.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/755YuEZMNR9URl5MDEDvjbdovSA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IYLtcyRfPFGMG3CjigYLmf2W.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Stovirpi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:27:
[...]

Helaas niet op tijd bijgestort, dus de laatste paar trades kwamen uit mijn eigen potje. ;)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Stovirpi
tomtom901 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 08:39:
[...]

Helaas niet op tijd bijgestort, dus de laatste paar trades kwamen uit mijn eigen potje. ;)
Dat is een kwalijke zaak, Tom. Tijdens werktijd mrt eigen middelen gaan traden nemen we in de SC zeer serieus. Je kunt op korte termijn een uitnodiging ontvangen voor een functioneringsgesprek. Vanuit de SC zal de Value Stream Bitcoin Directeur @anti elppa, chef integriteit @Darrell en hr medewerkster @FrambozenTaart aanwezig zijn.

Stack Sats

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Stovirpi schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 08:53:
[...]

Dat is een kwalijke zaak, Tom. Tijdens werktijd mrt eigen middelen gaan traden nemen we in de SC zeer serieus. Je kunt op korte termijn een uitnodiging ontvangen voor een functioneringsgesprek. Vanuit de SC zal de Value Stream Bitcoin Directeur @anti elppa, chef integriteit @Darrell en hr medewerkster @FrambozenTaart aanwezig zijn.
Helaas ben ik laatst uit mijn HR positie gezet wegens diverse aantijgingen van non fysieke betasting op de geestelijke staat van XRP hodlers.

Ik werk nu op de afdeling commerciële strategie waar ik de nobele taak heb om russische botfarms in te huren om shitcoins te promoten op Twitter en LinkedIn.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:29
[...]

@Darrell Chef integriteit 😂😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Waarom lach je? @Darrell is hartstikke geschikt voor deze functie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Dames, ik ben jullie BOFH CISO en vanwege een ISO audit moet ik de sterkte van jullie wachtwoorden en randomness van seeds testen.

Gelieve per PM aan te leveren... alles zal strikt vertrouwelijk overgeboekt behandeld worden :>

edit: @anti elppa hahaha well played, met je Bitcoin Cash... wat moet ik daar nou mee? Wel een echte OG whale aan het bedrag te zien. :o

[ Voor 23% gewijzigd door sh4d0wman op 16-08-2024 09:45 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

[...]

Is het traden met liquide middelen van je eigen werkgever wel toegestaan :9 ? Graag reactie, want heb namelijk niet zoveel zin om bij HR op het matje te komen, 5 jaar zelf werken op een HR-afdeling was meer dan genoeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Pseudoniem op 16-08-2024 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
  • Laatst online: 24-09 09:04
Sjongejonge altijd wanneer ik wat wil uitcashen zitten we al halverwege in de beer omlaag.

Aandelen markt gaat rekt. Smerige fiat whales stappen langzaam uit.

Monkeypox de nieuwe corona.

In Engeland willen de mensen hun land terug en geen half Islamitische, Indiase, Afrikaanse staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 10:40

MicroWhale

The problem is choice

Wat een krokodillentranen zeg. :P Besef je maar dat:

100k BTC is nog steeds minder dan een 2x.

Dat is nog steeds erg hoopvol als je de koersvoorspelling van XRP er bij pakt. Die was 589$, zo'n 536 euro. Dat betekent dat de koers van XRP nog een 1000x moet doen.

B) :+

1000% zeker dus waar je je knikkers op in moet zetten! d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

dylan_ schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:36:
Sjongejonge altijd wanneer ik wat wil uitcashen zitten we al halverwege in de beer omlaag.

In Engeland willen de mensen hun land terug en geen half Islamitische, Indiase, Afrikaanse staat.
Aandelen rekt? Nog steeds? De dip van begin augustus is compleet hersteld.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 19:30
MicroWhale schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:55:
[...]

Aandelen rekt? Nog steeds? De dip van begin augustus is compleet hersteld.
De 2021/2022 tech hype aandelen zonder winst en/of omzet staan er nog treurig bij. Als echte shitcoin specialist kies je binnen de categorie aandelen natuurlijk ook de grootste prut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:30
MicroWhale schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:46:
Wat een krokodillentranen zeg. :P Besef je maar dat:

100k BTC is nog steeds minder dan een 2x.

Dat is nog steeds erg hoopvol als je de koersvoorspelling van XRP er bij pakt. Die was 589$, zo'n 536 euro. Dat betekent dat de koers van XRP nog een 1000x moet doen.

B) :+

1000% zeker dus waar je je knikkers op in moet zetten! d:)b
Zet dat maar tegen Shitboy :
YouTuber BitBoy doet bizarre voorspelling: ‘XRP koers gaat naar $52 stijgen’
https://newsbit.nl/youtub...ers-gaat-naar-52-stijgen/

:X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

:F _O- Die gast blijft me verbazen... Verdient wel goed geld met dit soort crap de wereld in te brengen.

De schrijvers van het artikel zijn gelukkig wat nuchterder:
Dit zou de totale marktwaarde van de munt richting de $3 biljoen brengen. De vraag blijft echter of een dergelijke waardering realistisch is, aangezien dit aanzienlijk meer is dan de huidige totale waarde van de cryptomarkt, die momenteel rond de $2,175 biljoen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:59
Arise Chickun!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uLSQh67uDHVipSl0gvwPDddMIcE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/altM5IZ1VOScb9sDWDTB2lcr.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:25

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sbWnovzlOh2C7wch7MPvVK45hU0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dRGUT1qjo9qSiGKuFnSeqn3e.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Leuk cadeau voor je feministische vriendin die geen Engels kan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Mijn vermoeden is dat 59800 de eerste stap is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lBc6ZwZSNK6twbiKnyk3iY-2aE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7dYy3Kt8iOWrwf3jaw2atRgY.png?f=fotoalbum_large

Mijn uiteindelijke doel is de 62000, ik zie eigenlijk geen reden om daar niet heen te gaan op dit moment. Voor de 62k gehaald wordt ben ik wel al fors uitgeschaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FPrc8WChIO5b9LH5Scboun8bRX8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sbvgZLOAVNat6APIgc6k8X8M.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
tomtom901 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:33:
Mijn uiteindelijke doel is de 420.069, ik zie eigenlijk geen reden om daar niet heen te gaan op dit moment. Voor de 420k gehaald wordt ben ik wel al fors uitgeschaald.
Mee eens en begrijpelijk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Realistisch gezien denk ik niet dat we dat (ooit) gaan zien, maar ik zou het graag fout hebben. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_t9QoZUuHVFeu24psUlk31-qMHI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/09KbJzEZsPM53ClIAjnD9W55.jpg?f=fotoalbum_large

En zet dat eierdopje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
tomtom901 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:47:
[...]

Realistisch gezien denk ik niet dat we dat (ooit) gaan zien, maar ik zou het graag fout hebben. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8sROp1oAuv2yEehtC-TqTDvnw_s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Qk2D2TQMDiiyyYpmwPQWMjah.webp?f=user_large

420k here we come! :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_AOkNe0iqEQkIVoPhhONHTD2DmM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IrIxBULaVSx50uNcIVCfoCz9.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 21 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!