[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 250 Laatste
Acties:
  • 948.217 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:20
tomtom901 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:33:
Mijn vermoeden is dat 59800 de eerste stap is.

[Afbeelding]

Mijn uiteindelijke doel is de 62000, ik zie eigenlijk geen reden om daar niet heen te gaan op dit moment. Voor de 62k gehaald wordt ben ik wel al fors uitgeschaald.

[Afbeelding]
Ik denk dat het voor sommige altcoins wel goed is als BTC na die 62k nog 1 keer richting de 54k gaat, vóór de uitbarsting naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:20
Met de nadruk op “sommige”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online

[Afbeelding]

Mijn uiteindelijke doel is de 62000, ik zie eigenlijk geen reden om daar niet heen te gaan op dit moment. Voor de 62k gehaald wordt ben ik wel al fors uitgeschaald.

[Afbeelding]
https://nieuws.btcdirect....utm_medium=item-level-ios

Is dit geen reden dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Opex geloof ik met BTC niet zo is. Het is wel Opex op de stock markets, dus daar kan wat beweging komen en BTC in mee gaan, maar als de meerderheid van de BTC opties doorgerold wordt merk je daar weinig van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

tomtom901 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:47:
[...]

Realistisch gezien denk ik niet dat we dat (ooit) gaan zien, maar ik zou het graag fout hebben. :+
Dit dachten de meeste mensen ook bij een 1000 euro Bitcoin.

Realistisch gezien is het "maar" een x7 vanaf hier.

Why so bearish?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Vis schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:04:
[...]

Dit dachten de meeste mensen ook bij een 1000 euro Bitcoin.

Realistisch gezien is het "maar" een x7 vanaf hier.

Why so bearish?
Omdat het dan een marketcap zou krijgen die werkelijke alle perken teboven gaat. Nogmaals, ik heb het graag fout, maar het lijkt me gewoon heel sterk. Ik zie geen reden voor BTC op die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

tomtom901 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:10:
[...]

Omdat het dan een marketcap zou krijgen die werkelijke alle perken teboven gaat. Nogmaals, ik heb het graag fout, maar het lijkt me gewoon heel sterk. Ik zie geen reden voor BTC op die prijs.
Ook niet als adoptie verder stijgt? Landen het breed gaan accepteren en als een soort van digitaal goud gaat fungeren?

Of denk je echt alleen maar dat het een traders speeltje is?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:19

Liberteh

All your base belong to me

[...]

Realistisch gezien denk ik niet dat we dat (ooit) gaan zien, maar ik zou het graag fout hebben. :+
Ik dacht realistisch gezien niet dat we ooit 69k zouden raken toen ik ze voor het eerst kocht voor 2 euro de stuk :+

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Vis schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:12:
[...]

Ook niet als adoptie verder stijgt? Landen het breed gaan accepteren en als een soort van digitaal goud gaat fungeren?

Of denk je echt alleen maar dat het een traders speeltje is?
Ik denk niet dat die adoptie zover gaat komen inderdaad, het is vooral een asset die getrade kan worden die lekker voorspelbaar is qua levels e.d. 100k zie ik zeker, maar 420k is m.i. echt een pipe dream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 00:50
Liberteh schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:18:
[...]

Ik dacht realistisch gezien niet dat we ooit 69k zouden raken toen ik ze voor het eerst kocht voor 2 euro de stuk :+
wie biedt minder?

SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
[...]

ik ook niet aankomende run. De run erop zeker. Dus dan hebben we het over 2028 2029 ergens. Zeker met al het geld geprint is dat absoluut mogelijk.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

tomtom901 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:20:
[...]

Ik denk niet dat die adoptie zover gaat komen inderdaad, het is vooral een asset die getrade kan worden die lekker voorspelbaar is qua levels e.d. 100k zie ik zeker, maar 420k is m.i. echt een pipe dream.
Met andere woorden je zegt/denkt dat al die ETFs goedkeuringen en pensioenfondsen die zijn ingestapt maar bullshit is en alleen daarmee gaan traden? Geen lange termijn waarde stijging ermee gepaard gaat?

Heb eerder een vermoeden dat het een pipe dream is om te geloven dat er ooit een limiet zit aan de prijs van Bitcoin ivm inflatie stijging en verwatering van de fiat munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:26
[...]

Hyperinflatie :*)

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:29:
[...]

ik ook niet aankomende run. De run erop zeker. Dus dan hebben we het over 2028 2029 ergens. Zeker met al het geld geprint is dat absoluut mogelijk.
Dus 1 mio in 2030 is nog teveel hopium denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Vis schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:31:
[...]

Met andere woorden je zegt/denkt dat al die ETFs goedkeuringen en pensioenfondsen die zijn ingestapt maar bullshit is en alleen daarmee gaan traden? Geen lange termijn waarde stijging ermee gepaard gaat?

Heb eerder een vermoeden dat het een pipe dream is om te geloven dat er ooit een limiet zit aan de prijs van Bitcoin ivm inflatie stijging en verwatering van de fiat munten.
Tuurlijk niet, maar van 50k (voor het gemak) naar 100k is al 100%. Weet zeker dat er dan een hoop getrimmed gaat worden en ik zie Bitcoin simpelweg niet op een punt komen waar het een volwaardig fiat alternatief wordt. Wil niet zeggen dat er niet leuk geld mee te verdienen is along the way en ik zal nooit volledig uit positie gaan, dus ik heb het graag fout.

En daarbij, ik ben een voornamelijk trader dus de uiteindelijke hoogte is niet super relevant. Met 80k zou ik al blij zijn zoals ik eerder schreef

[ Voor 7% gewijzigd door tomtom901 op 16-08-2024 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:00

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Wispe 1 mio?

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/290852865996947469/B0D344DDF53F59C27F62CE0B9F239F02A4D0BB70/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LAGbqfV-RN7zELJYuDfIaxWtrak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UmAui7K97IXf4nH1y0HJBBof.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:52
The Last Supper Slowchat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p56iVfrxysISHFIp5y1Rv0d_HFo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6v3Rmz9mwfOwj4j4vnlDCuCk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Moeilijk om echt aan je DCA-exitplan te houden. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
Wispe schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:52:
[...]

Moeilijk om echt aan je DCA-exitplan te houden. _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/co5cSQmGRxilZ2yj4WA2x1IthfU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sqIpOJ1wpqjuOHDHCXIf9mSt.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

tomtom901 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:37:
[...]

Tuurlijk niet, maar van 50k (voor het gemak) naar 100k is al 100%. Weet zeker dat er dan een hoop getrimmed gaat worden en ik zie Bitcoin simpelweg niet op een punt komen waar het een volwaardig fiat alternatief wordt. Wil niet zeggen dat er niet leuk geld mee te verdienen is along the way en ik zal nooit volledig uit positie gaan, dus ik heb het graag fout.

En daarbij, ik ben een voornamelijk trader dus de uiteindelijke hoogte is niet super relevant. Met 80k zou ik al blij zijn zoals ik eerder schreef
Maar niemand die hier ook maar aangeeft Bitcoin te zien als een fiat alternatief. Zoals gezegd, digitaal goud, digitale schaarste. Geef het een naam. Maar ermee betalen, no f*ckin way. Het KAN wel, en dat is juist de kracht ervan, maar is niet nodig. Althans in de westerse wereld nóg niet direct nodig. In veel 3e wereldlanden al wel heel handig.
Met goud ga je toch ook niet betalen?

Zoals ik het zie: er is geen limiet aan de fiat prijs van BTC, vanwege: schaarste, usecases, adoptie, fiat geld inflatie.

Tuurlijk kun je zeggen dat goud zich veel meer jaren heeft bewezen als waardevaste eenheid, alleen is goud helemaal niet schaars, èn je kunt er niet mee betalen.
Wanneer het plebs en boomers dit inziet gaan alle remmen los en moet je eens zien hoe snel we 420k voorbij gaan. (Want dat is enkel maar de helft van de goud MC)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:33

Coldcat

HODL

Vis schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:56:
[...]

Maar niemand die hier ook maar aangeeft Bitcoin te zien als een fiat alternatief. Zoals gezegd, digitaal goud, digitale schaarste. Geef het een naam. Maar ermee betalen, no f*ckin way. Het KAN wel, en dat is juist de kracht ervan, maar is niet nodig. Althans in de westerse wereld nóg niet direct nodig. In veel 3e wereldlanden al wel heel handig.

Zoals ik het zie: er is geen limiet aan de fiat prijs van BTC, vanwege: schaarste, usecases, adoptie, fiat geld inflatie.

Tuurlijk kun je zeggen dat goud zich veel meer jaren heeft bewezen als waardevaste eenheid, alleen is goud helemaal niet schaars, èn je kunt er niet mee betalen.
Wanneer het plebs en boomers dit inziet gaan alle remmen los en moet je eens zien hoe snel we 420k voorbij gaan. (Want dat is enkel maar de helft van de goud MC)
Iedereen heeft wel eens goud in handen gehad. Je weet hoe het voelt en het glimt zo mooi!

’Bijna’ niemand heeft ooit sats in handen gehouden. Het duurt een tijdje voordat het vertrouwen er is!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Coldcat schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:00:
[...]

Iedereen heeft wel eens goud in handen gehad. Je weet hoe het voelt en het glimt zo mooi!

’Bijna’ niemand heeft ooit sats in handen gehouden. Het duurt een tijdje voordat het vertrouwen er is!
Telt een ledger/trezor als fysieke aanraking?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03:04
[...]

De "plebs" gaan ons niet naar de 420k brengen, want Bitcoin is te duur. Dat zullen de instituties zijn met de bijbehorende inflatie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Coldcat schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:00:
[...]

Bij AliExpress kun je voor 3 duizend sats 1 fysieke Bitcoin kopen om hem te "voelen".

Koopje imo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DtwJppcr0TSE9-mruuw414FWoSc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x6tpwDHutw8esTfW7jEwuG0e.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
Vis schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:07:
[...]

Bij AliExpress kun je voor 3 duizend sats 1 fysieke Bitcoin kopen om hem te "voelen".

Koopje imo.

[Afbeelding]
Zacht prijsje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rQDDoNz1SggA2qI4nvZdpsr9CUE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0qcET0HuKkBOCH5R2gexQJyo.jpg?f=fotoalbum_large

Zijn deze: https://bitcoinmagazine.n...itcoin-btc-fysieke-munten

[ Voor 4% gewijzigd door Alpina op 16-08-2024 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Dan zal er toch echt ook een ander imago aan moeten hangen, waardoor het aan- en verkopen een stuk toegankelijker wordt voor niet techneuten.

Dat gezegd hebbende - in iedere serieuze investeringsportfolio hoort het wel thuis imo, al is het maar een klein %

[ Voor 12% gewijzigd door tomtom901 op 16-08-2024 13:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
tomtom901 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:19:
[...]

Dan zal er toch echt ook een ander imago aan moeten hangen, waardoor het aan- en verkopen een stuk toegankelijker wordt voor niet techneuten.

Dat gezegd hebbende - in iedere serieuze investeringsportfolio hoort het wel thuis imo, al is het maar een klein %

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DycKOSZbzUc_w2MfyL7kJGXr4TU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bhYO9aGW2xGfZSztuyCZ5H5S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
performance gold? heeft het een v4 turbo elektrificeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:19

Liberteh

All your base belong to me

[...]

Je hebt het over een asset die origineel door zware criminelen gebruikt werd als ruilmiddel. Waarvan er vele nog individueel vele duizenden bezitten. Vanaf dat imago is het naar 70.000 dollar gestegen. Het komt wel goed met die 450k per btc, hoor...

De overheden beginnen rustig terug te krabbelen van hun uitspraken en hun (toekomstige/voormalige) leiders beginnen nu langzaam maar zeker te roepen dat het niet zo gek is om wat btc vast te houden. Ik zie niet zo goed wat er nog meer moet veranderen aan het imago om op die 450k te gaan komen.

[ Voor 18% gewijzigd door Liberteh op 16-08-2024 13:36 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:25

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 10:40

MicroWhale

The problem is choice

Afbeeldingslocatie: https://cdn.myonlinestore.eu/951973b4-6be1-11e9-a722-44a8421b9960/images/logo%20wc%20eend.png

Wij van de goudhandel adviseren 25% van je assets in goud. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]

Bitvavo of Bitonic niet toegankelijk?
Bitmymoney bijvoorbeeld ook heel erg Henk en Ingrid vriendelijk... Ik weet wel wat moeilijker is, Bitcoins kopen, of DeGiro uitpluizen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:59
[...]

Maar niemand die hier ook maar aangeeft Bitcoin te zien als een fiat alternatief. Zoals gezegd, digitaal goud, digitale schaarste. Geef het een naam. Maar ermee betalen, no f*ckin way.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6zb0Mh40HzKDKaXoesNszXbjWsk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ZD7IguINuhnK57e9VUb7npG.jpg?f=fotoalbum_large

420k is near, bitches

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:33

Coldcat

HODL

MicroWhale schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:34:
[...]

[Afbeelding]

Wij van de goudhandel adviseren 25% van je assets in goud. d:)b
Ik snap dat wel. Bitcoin gaat natuurlijk naar de miljoen miljard. Goud wil daar ook van profiteren. Die 5% gaat ervoor zorgen dat het aandeel goud vanzelf naar boven wordt bijgesteld.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Vis schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:47:
[...]

Bitvavo of Bitonic niet toegankelijk?
Bitmymoney bijvoorbeeld ook heel erg Henk en Ingrid vriendelijk... Ik weet wel wat moeilijker is, Bitcoins kopen, of DeGiro uitpluizen.
Zelfs ik als digibeet heb bitcoin gekocht en een Trezor.

Als ik het kan, kan iedereen het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:28
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qr-nVAYBmtqAsCJUYnDiVcN0WGs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qtYmpl48YkJu91znMHktz0DV.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

jvel92 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:05:
[...]

De "plebs" gaan ons niet naar de 420k brengen, want Bitcoin is te duur. Dat zullen de instituties zijn met de bijbehorende inflatie plebs.
Instituties worden gedragen door plebs...
Zelfde als dat niet Blackrock Bitcoin koopt, maar hun klanten/plebs.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
Wispe schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:59:
[...]

Zelfs ik als digibeet heb bitcoin gekocht en een Trezor.

Als ik het kan, kan iedereen het.
Must… resist…. meme…
Can’t say… “Maar jij hebt dan ook een training gevolgd.”

Failed ;(

Maktub

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Ik lees hier veel drempelvrees.

Zelf meegemaakt rondom de 10K, ik kan mij voorstellen dat dit niet anders was rondom 1K, 100, 10.

Totdat we op 150K staan en corrigeren terug naar 100K, dan staan diezelfde mensen in de rij om "goedkoop" de dip te kopen.

De psyche van de mens.

[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-08-2024 14:16 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qx4dTxpUUGol5YH4f6iqXhqYXB8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NZtXWUhOkLmgbiaz08S9QJdT.jpg?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door FrambozenTaart op 16-08-2024 14:14 ]

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:12:
Ik lees hier veel drempelvrees.

Zelf meegemaakt rondom de 10K, ik kan mij voorstellen dat dit niet anders was rondom 1K, 100, 10.

Totdat we op 150K staan en corrigeren terug naar 100K, dan staan diezelfde mensen in de rij om "goedkoop" de dip te kopen.

De psyche van de mens.
Jep, hier ook de 100, 1000, 10000 meegemaakt. Telkens zelfde verhalen. Ik geloof ook absoluut in 420 of 1 miljoen. Maar niet deze cycle al. Die 1 miljoen duurt nog jaartje of 10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03:04
Vis schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:10:
[...]

Instituties worden gedragen door plebs...
Zelfde als dat niet Blackrock Bitcoin koopt, maar hun klanten/plebs.
Wellicht hebben wij een andere definitie van plebs, maar ik zou de typische koper van een ETF of klanten van Blackrock en/of instituties niet omschrijven als plebs. Dit zijn toch vaak mensen met een (aardig) vermogen om te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Eens kijken hoe diep we door het putje gaan vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

knakworst schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:37:
Eens kijken hoe diep we door het putje gaan vandaag.
Tijd om bonen en andere conserveren in te slaan. Vergeet het toiletpapier ook niet!

Misschien komt het nog van pas als mpox zijn intrede doet.

[ Voor 12% gewijzigd door souljah1h op 16-08-2024 14:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Het plebs, welke definitie ook, belegt niet eens, laat staan dat het goud of bitcoin aanhoudt. 23,5% van de mensen in NL belegt, 76,5% dus niet. Die komen ook echt niet even tot inzichten over fiat en inflatie anders dan dat hun uitgaven hoger lijken te worden.
Ongeveer 10% heeft bitcoin. Als je alle beleggers weet te overtuigen (geen kans, zie beleggers topic) zou je dat kunnen verdubbelen. In de marge blijft nog wat 'jeugd' die denkt snel rijk te kunnen worden, maar die gaan nog een paar jaar voor de shitcoins.

Kortom, het meeste moet nog steeds van weinig (maar grote) spelers komen, zou ik zo op een bierviltje denken.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Wiley99 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:49:
Het plebs, welke definitie ook, belegt niet eens, laat staan dat het goud of bitcoin aanhoudt. 23,5% van de mensen in NL belegt, 76,5% dus niet. Die komen ook echt niet even tot inzichten over fiat en inflatie anders dan dat hun uitgaven hoger lijken te worden.
Ongeveer 10% heeft bitcoin. Als je alle beleggers weet te overtuigen (geen kans, zie beleggers topic) zou je dat kunnen verdubbelen. In de marge blijft nog wat 'jeugd' die denkt snel rijk te kunnen worden, maar die gaan nog een paar jaar voor de shitcoins.

Kortom, het meeste moet nog steeds van weinig (maar grote) spelers komen, zou ik zo op een bierviltje denken.
Prima argumenten.

Wat wel positief is, is dat je in aantallen minder nieuwe aanwas nodig hebt als je vist in een vijver met grotere vissen.

Iedere belegger van pak 'm beet 40+ heeft substantieel meer te besteden dan Mitchell die onder het genot van een blikje GoldenPower en een frikandelbroodje voor 200 euro aan shitcoins koopt.

Juist in die vijver zijn Blackrock en co nu de hengels aan het uitwerpen. De Amerikanen van 40/50/60 jaar met een portefeuille of 401K van enkele tonnen tot miljoenen. Als je daar een 5% allocatie kan bewerkstelligen is het toch groot geld.

Los van traders en gelukszoekers ken ik geen mensen die BTC de rug toekeren zodra ze long term bullish zijn geworden. Dus het aantal hodlers neemt in tijd enkel toe. Bij een beperkt aanbod kan dit maar 1 ding betekenen voor de waarde (waarde is wat anders dan prijs, zeker op korte termijn).

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-08-2024 15:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:56:
[...]

Prima argumenten.

Wat wel positief is, is dat je in aantallen minder nieuwe aanwas nodig hebt als je vist in een vijver met grotere vissen.

Iedere belegger van pak 'm beet 40+ heeft substantieel meer te besteden dan Mitchell die onder het genot van een blikje GoldenPower en een frikandelbroodje voor 200 euro aan shitcoins koopt.

Juist in die vijver zijn Blackrock en co nu de hengels aan het uitwerpen. De Amerikanen van 40/50/60 jaar met een portefeuille of 401K van enkele tonnen tot miljoenen. Als je daar een 5% allocatie kan bewerkstelligen is het toch groot geld.
Ik wist niet dat @FrambozenTaart Mitchell heette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Gelukkig bouwen wel veel mensen bovenop hun AOW een pensioen op. APG is nu nog te dom om bitcoin te kopen. Maar als bitcoin naar 6 cent daalt, kopen ze vast wel een flufje. Waarschijnlijk hebben ze stiekem ook al wel een flufje MSTR.

Ze zijn zelfs uitermate negatief over bitcoin 8)7 8)7 8)7
https://apg.nl/publicatie/bitcoin-pensioen/
https://apg.nl/publicatie...s-een-zeepbel-uit-elkaar/
https://apg.nl/publicatie...n-ons-financiele-stelsel/

[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 16-08-2024 15:05 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wispe schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:00:
[...]

Ik wist niet dat @FrambozenTaart Mitchell heette.
Sommige mensen breken nu eenmaal nooit uit het frikadellenbroodje en golden power tijdperk. De mindset ontwikkelt simpelweg niet verder.

Dit zijn dezelfde mensen die op vakantie naar Duitsland gaan en daar saucijzen op een BBQ braaien.

Verschil moet er wezen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:42

Darrell

Fiat moonboy

FrambozenTaart schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:06:
[...]

Sommige mensen breken nu eenmaal nooit uit het frikadellenbroodje en golden power tijdperk. De mindset ontwikkelt simpelweg niet verder.

Dit zijn dezelfde mensen die op vakantie naar Duitsland gaan en daar saucijzen op een BBQ braaien.

Verschil moet er wezen.
Ik heb net een frikandelbroodje op en was 2 weken geleden nog op vakantie in Duitsland worsten aan het braaien.

Komt wel heel dichtbij zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Darrell schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:11:
[...]

Ik heb net een frikandelbroodje op en was 2 geleden nog op vakantie in Duitsland worsten aan het braaien.

Komt wel heel dichtbij zo.
White trash for life :9B

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
  • Nu online
knakworst schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:00:
[...]

Gelukkig bouwen wel veel mensen bovenop hun AOW een pensioen op. APG is nu nog te dom om bitcoin te kopen. Maar als bitcoin naar 6 cent daalt, kopen ze vast wel een flufje. Waarschijnlijk hebben ze stiekem ook al wel een flufje MSTR.

Ze zijn zelfs uitermate negatief over bitcoin 8)7 8)7 8)7
https://apg.nl/publicatie/bitcoin-pensioen/
https://apg.nl/publicatie...s-een-zeepbel-uit-elkaar/
https://apg.nl/publicatie...n-ons-financiele-stelsel/
Nja, twee artikelen uit 2021 en 2022 en eentje van een stagiair in 2024, net als bij DNB destijds. Alleen gescand en bij deze zin gestopt:
Het idee van bitcoin-bedenker Satoshi Nakamoto was dat als mensen elkaar voldoende zouden vertrouwen – door een decentraal systeem en cryptografie – banken buitenspel zouden komen te staan.
Euhm, het idee van Satoshi is juist dat niemand elkaar hoeft te vertrouwen... In 'goed' Engels: trustlessness

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Wiley99 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:12:
[...]

Euhm, het idee van Satoshi is juist dat niemand elkaar hoeft te vertrouwen... In 'goed' Engels: trustlessness
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Precies tegenovergesteld inderdaad....

En het opmerkelijke is, die "stagiair" heeft >25 jaar werkervaring en is senior investment strategist, dus die bepaalt (mede) waar de miljarden naar toe gaan.
Macro-economist and financial market specialist. As an investment strategist my focus is on economic scenarios and how they pan out for expected returns, to inform portfolio construction. I am working as expert strategist for APG Asset Management. Previous roles include senior strategist at PGGM, Chief Economist for Postbank (and later ING) and economist on the Scenario Team of Royal Dutch Shell. Early in my career I have been with the Economics Department of ABN AMRO and the Dutch Health Ministry.
Het is wel een super zuur artikel dat het vermakelijk is.

Het is geen geld
Er zijn geen toepassingen
voornamelijk illegale doeleinden
energieverbruik

In 2014 begrijp ik die statements, niet in 2024.

[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 16-08-2024 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:56:
[...]

Los van traders en gelukszoekers @Gelukszoekr ken ik geen mensen die BTC de rug toekeren zodra ze long term bullish zijn geworden. Dus het aantal hodlers neemt in tijd enkel toe. Bij een beperkt aanbod kan dit maar 1 ding betekenen voor de waarde (waarde is wat anders dan prijs, zeker op korte termijn).
Haha, I see what you did there ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Nu online
knakworst schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:20:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Precies tegenovergesteld inderdaad....

En het opmerkelijke is, die "stagiair" heeft >25 jaar werkervaring en is senior investment strategist, dus die bepaalt (mede) waar de miljarden naar toe gaan.

[...]

Het is wel een super zuur artikel dat het vermakelijk is.

Het is geen geld
Er zijn geen toepassingen
voornamelijk illegale doeleinden
energieverbruik

In 2014 begrijp ik die statements, niet in 2024.
Je bent nooit te oud om op stage te gaan bij de de Bitcoin CEO. We zijn nog vroeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TS1ROwKduAkSkytHnGUBJRlmcRs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9GiKDlwGFgCpmD4tQiCUh5Pm.png?f=fotoalbum_large

Monopoly-geld...... joh tell something new :7

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zeg, wie van jullie heeft zich weer misdragen op vakantie?
Cryptominers made 100000 dollars from mining at an airbnb:
https://www.tomshardware....an-airbnb-for-three-weeks

Rondje voor ons nu je terug bent :> :9B

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqVQla7lCiJj2IzXDCXqPIVdndY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Ytyc2M8Wsw9FNU5IQCSZ0VrS.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
sh4d0wman schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:56:

[...]

koop dus 10 ASIC miners...... ga naar een Airbnb/vakantieplek waar je wilt leven voor een tijd.

ben je je vakantieplek beu, hup volgende airbnb.

altijd vakantie, nooit meer werken! *O*

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Kol Nedra schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 16:07:
[...]

koop dus 10 ASIC miners...... ga naar een Airbnb/vakantieplek waar je wilt leven voor een tijd.

ben je je vakantieplek beu, hup volgende airbnb.

altijd vakantie, nooit meer werken! *O*
Ik heb nog wel 2 BFL Jalepeno miners staan van vroeger. Interesse? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra als je een crypto mining botnet opzet kun je altijd op vakantie... O-)

Als je mazzel hebt wat leuke luxe villas en anders altijd nog prijs met het Staatshotel maar daar is de catering vaak wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Stock market is weer in buy the dip mode iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
LTC/BTC op weekly ziet er goed uit, when trend reversal?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
Kol Nedra schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:26:
LTC/BTC op weekly ziet er goed uit, when trend reversal?
Tsja, volgens onze grote vriend Benjamin moeten de alts minimaal nog een paar weken bloeden. Laatste push van BTC dominance komt volgens hem binnenkort: de meeste altcoins zouden in die visie nog zo'n 30% dalen. Daarna pas trend reversal rond het moment dat de eerste FED rate cuts komen.

Niet dat ik verder zo'n grote fan van hem ben - hij is een klein tikkeltje arrogant en veel te langdradig met z'n videos - maar hij zat dit jaar tot nu toe redelijk goed met zijn globale analyse rondom ETH/BTC, BTC dominance en altcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wen altseason?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Mijn porto: gewoon nu aub

Mijn verstand:
Niet vandaag, niet morgen en zeker niet overmorgen. Ergens in oktober begin het groene golf weer voor de alts.

Gestaag stijgen met btc sure, maar decouple met btc zie ik even als altseason

[ Voor 12% gewijzigd door Aeronaut op 16-08-2024 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Aeronaut schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:11:
[...]

Mijn porto: gewoon nu aub

Mijn verstand:
Niet vandaag, niet morgen en zeker niet overmorgen. Ergens in oktober begin het groene golf weer voor de alts.
Waarom zegt je verstand dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
Wispe schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:12:
[...]

Waarom zegt je verstand dat?
Btc moet even ri 85-90k om een mediahype te creëren. Nieuwe mensen gaat niet in btc stappen maar zoeken hun heil in iets nieuws om zo miljoenmiljard gains te realiseren wanneer gehele markt omhoog gaat. Eigenlijk met hagel schieten want alles gaat toch omhoog.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
zojuist weer een beetje meer %BTC maxi geworden: ik heb mijn hele Matic positie gesloten. geen zin in dat het naar een andere naam gaat enzo.......schijtmuntje!
(verlies geaccepteerd)

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 16-08-2024 18:30 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Kol Nedra schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:29:
zojuist weer een beetje meer %BTC maxi geworden: ik heb mijn hele Matic positie gesloten. geen zin in dat het naar een andere naam gaat enzo.......schijtmuntje!
(verlies geaccepteerd)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f8uTZIeStDG41shVBG_cGWxXm9E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JcsA0JdSWmM9ffITNVMAwZvv.gif?f=user_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
Bogdanoff… ongelofelijk hoeveel macht die mensen hadden. Mensen weten de helft niet.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Weet iemand hoe het nu zit met de $OpSec hack? Ik lees iets over CloudVerse, het claimen/ontvangen van een V2 token, etc. maar nergens staat een duidelijke handleiding of goed verhaal waar ik vertrouwen in heb. Gewoon als verloren beschouwen of volgt er nog een officiële herkansing?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
MrMrq schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:17:
[...]

Bogdanoff… ongelofelijk hoeveel macht die mensen hadden. Mensen weten de helft niet.
en nog steeds:

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Goud weer een mooi ath-tje. Wen btc :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:47:
Er is wel een mini-moontje. Beter iets dan niks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
knakworst schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:47:
Ethereum is in ieder geval geen digitaal zilver gebleken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b_qCjAFppRnbHqjcRxC4D6YMeR8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jc8t7BC0FATsjTXw6jaH6Ch3.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Alpina schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:51:
[...]

Ethereum is in ieder geval geen digitaal zilver gebleken.

[Afbeelding]
Nee, dat is LTC. Dat weet iedereen toch? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
GioStyle schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:51:
[...]

Nee, dat is LTC. Dat weet iedereen toch? :D
wacht maar tot de fees in toekomst van BTC te hoog worden, dan is LTC 2nd best!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:29
Taro schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:21:
Weet iemand hoe het nu zit met de $OpSec hack? Ik lees iets over CloudVerse, het claimen/ontvangen van een V2 token, etc. maar nergens staat een duidelijke handleiding of goed verhaal waar ik vertrouwen in heb. Gewoon als verloren beschouwen of volgt er nog een officiële herkansing?
Geen idee, maar wat een chart zeg..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DOCe8mEIyQo5HRvI1-B2KzmQaVc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UCZYZtXtnzKk7SAoHdwyTE8E.jpg?f=fotoalbum_large
Denk wel dat als je in zo’n team zit dat je beter iets nieuws kunt ontwikkelen, als je de kennis hebt, nieuwe naam, nieuwe coin, nieuwe kansen.. afscheid van nemen lijkt me.
(Bron, trust me bro )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:54:
[...]

Geen idee, maar wat een chart zeg..

[Afbeelding]
Denk wel dat als je in zo’n team zit dat je beter iets nieuws kunt ontwikkelen, als je de kennis hebt, nieuwe naam, nieuwe coin, nieuwe kansen.. afscheid van nemen lijkt me.
(Bron, trust me bro )
Ja, gelukkig had ik al 2x een deel winst genomen voordat de pleuris uitbrak, maar alsnog heel erg zonde. Daarom hoop ik nog iets met het restant te kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
Dus Peter Schiff is weer aan het juinen in de Staples.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat

[Afbeelding]

[Afbeelding]
BTC onderweg naar TP-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Dat kunnen we van jou toch niet echt zeggen met een schaamteloze dubbelpost.
sh4d0wman schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:56:

[...]

:9B

[ Voor 47% gewijzigd door Darrell op 16-08-2024 20:23 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
geloof hier geen kloot van. Ja dat ie daar heeft zitten minen wel. maar dat ie met 1500 input 100k$ output heeft. Tenzij het een shitcoin was die in de dagen na die 3 weken ff 123324312x deed.
Met de huidige koersen hebben de miners all over de world, zelfs met bijna gratis stroom amper rendamenten. Meeste zelfs verlies. Maar deze pro doet ff een 66x in 3 weken :?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
When TP-911?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:04
Als XRP deze bullrun 52$+ gaat doen krijgen de eerste 10 die op dit bericht reageren 50$ in XRP, ADA of Astar uitgekeerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:25
Misschien toch maar een tussentijdse dca doen om voor het laatst onder de 60k te kunnen kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:20:
[...]

geloof hier geen kloot van. Ja dat ie daar heeft zitten minen wel. maar dat ie met 1500 input 100k$ output heeft. Tenzij het een shitcoin was die in de dagen na die 3 weken ff 123324312x deed.
Met de huidige koersen hebben de miners all over de world, zelfs met bijna gratis stroom amper rendamenten. Meeste zelfs verlies. Maar deze pro doet ff een 66x in 3 weken :?
Exact, zo'n rendement met zo'n investering -> Doe mij ook wat van die apparaatjes, betaal de stroomrekening graag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
BurnerT schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:25:
Misschien toch maar een tussentijdse dca doen om voor het laatst onder de 60k te kunnen kopen?
Altijd goed toch? Gisteren nog gedaan en volgende week weer vers fiat, dan gaat weer wat richting btc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:25
Wispe schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:27:
[...]

Altijd goed toch? Gisteren nog gedaan en volgende week weer vers fiat, dan gaat weer wat richting btc.
Ik blijf maar geld bij storten om mijn PF op het zelfde bedrag te houden :+ gelukkig gaat het aantal sats omhoog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:28
anti elppa schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:20:
[...]

Zal dan wel erg veel geluk moeten hebben gehad met de prijs van de token idd..

[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 16-08-2024 20:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
BurnerT schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:29:
[...]

Ik blijf maar geld bij storten om mijn PF op het zelfde bedrag te houden :+ gelukkig gaat het aantal sats omhoog :)
Doel om een wholecoiner willen zijn werkt heel motiverend, ondanks alle tegenslagen. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

BurnerT schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:29:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5ibZhLRykMShXXdsc592ogPviU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qISPQ38P2DtiKNdqnMuxKaQu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:15
Btc.d gaat ook hard vandaag.

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Hey dit lijkt op die regenboogchart die @Pelox altijd tekent!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3HNpSqGFeoOAUUCMaVlmS0F2Th4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5ADhwpBZdJ1Ddrq2aAGORLXC.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:04

Die komen ook echt niet even tot inzichten over fiat en inflatie anders dan dat hun uitgaven hoger lijken te worden.
Wat gaan die uitgaven over 10 jaar zijn? De vergrijzing neemt steeds verder toe. Meer mensen gaan met pensioen en er blijven minder werkende over. De begrotingstekorten van de overheid zal alleen maar erger worden. Ik verwacht dan ook een lastenverzwaring.
Pagina: 1 ... 22 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!