[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 250 Laatste
Acties:
  • 948.201 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:29
Is dat niet gewoon custodial?

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wispe schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 18:27:
[...]

Hadden we maar in mei moeten verkopen om volgende maand weer terug te komen.

Nu moeten we op de blaren zitten.
Wie is 'we'?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:53

Darrell

Fiat moonboy

Klopt. Maar kan wel een reden zijn waarom bitcoin er weer zo brak bij ligt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
En dit is breaking omdat? Serieuze vraag, heeft het iets van historische relevantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

tomtom901 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 22:18:
[...]

En dit is breaking omdat? Serieuze vraag, heeft het iets van historische relevantie?
Weet ik veel. Is niet mijn tweet. Kwam deze tegen en dacht ik deel het hier. Duiding doe ik niet aan. Beetje volgen wat er kan spelen waardoor de prijs doet wat die doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:24
tomtom901 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 22:18:
[...]

Niet echt BREAKING. 2 weken terug schoven ze met veelvoud hiervan. Zegt niets. Sowieso op het totaal wat ze hebben is het niet veel. Gewoon domme fud, wat hoe vaker ze het doen, minder effect zal hebben.
Komt nog bij dat de timestamp van die transactie totaal niet samen viel met de prijs actie (17.30 ongeveer)

[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 14-08-2024 23:05 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:18

Vis

Wat een zomer lul...

Mijn Litecointjes doen het vandaag beter dan Bitcoin, en dat terwijl de CPI goed uit viel..

Wie is hier nou de first best?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ladies en mannen,

De zwaan komt er aan... Uit het AD.nl (kwaliteitskrantje...)
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) roept een internationale noodtoestand uit voor een nieuwe uitbraak van mpox, voorheen bekend als apenpokken. Brandhaard is de Democratische Republiek Congo. Het gaat om een virus dat dodelijker en besmettelijker is dan de bekende mpox-varianten. Tot nu komen er meldingen uit tien Afrikaanse landen
Daar ben ik eigenlijk helemaal niet klaar voor. Ik was goed ziek van die covid dip }:| Gelukkig op mijn handen kunnen zitten maar die 6 cent voelde dichtbij.

Voordeel: iedereen mag weer thuiswerken. Kun je nonstop de koers F5en en/of traden.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Het mpox-virus (virologen gebruiken ook de Engelse naam monkeypox) gaat over van dier op mens, maar ook van mens op mens, door intiem contact zoals zoenen en seks.
Bron

Binnen blijven zitten, charts aanzetten op iedere monitor en hodlen om te overleven.

[ Voor 21% gewijzigd door Stukfruit op 15-08-2024 03:48 ]

Dat zit wel Schnorr.

• anti elppa
gisteren dus vooral een dag van amper inflow in the etf's en grayscale met een aardig dump weer. Die gaan ook maar door......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Dus we moeten nu snel ergens fiat vandaan halen om straks een dip te kunnen opkopen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
sh4d0wman schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 03:39:
Ladies en mannen,

De zwaan komt er aan... Uit het AD.nl (kwaliteitskrantje...)

[...]

Daar ben ik eigenlijk helemaal niet klaar voor. Ik was goed ziek van die covid dip }:| Gelukkig op mijn handen kunnen zitten maar die 6 cent voelde dichtbij.

Voordeel: iedereen mag weer thuiswerken. Kun je nonstop de koers F5en en/of traden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/auPThn8Fl21AyPQWlglIPwwYSFo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oyPdfm013YCntxFZbptBzNhf.jpg?f=user_large

Zal allemaal wel meevallen deze monkeypox. Inmiddels is Oekraïne ook gewoon Rusland binnen gevallen en de lucht ziet er hier nog normaal uit.

Even de summerlulz door en dan moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 19:30
https://www.volkskrant.nl...ijf-moeten-gaan~bbc1c547/

Dus binnenkort mag @anti elppa de shitcoiners compenseren met zijn BTC gains. Anders is het niet eerlijk.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 08:34:

Dus binnenkort mag @anti elppa de shitcoiners compenseren met zijn BTC gains. Anders is het niet eerlijk.
sowieso, Volkskrant -1200 en 2e, als ze echt raar gaan doen dan vertrek ik uit NL. Betaal al meer dan genoeg hier. Alleen al van mijn loonbelasting kunnen ze 4 uitkering trekkers van betalen. Heb ik het nog niet over alle andere belasting die ik betaal. Tis wel een keer genoeg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fZFnO3-lmmACxkFevqox6okP_1o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BmfHWsFjrC97qgUM2KH86ZKC.jpg?f=user_large

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Dat artikel gaat over erfenissen?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:25
Dit is weer zo’n natte scheet van de Volkskrant. Als je in de USA spreekt over de haves en havenots, prima, dan kan je nog een punt maken. Maar als je zo gaat beginnen over in Nederland, dan ben je af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
GioStyle schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 08:45:
Dit is weer zo’n natte scheet van de Volkskrant. Als je in de USA spreekt over de haves en havenots, prima, dan kan je nog een punt maken. Maar als je zo gaat beginnen over in Nederland, dan ben je af.
absoluut helemaal eens. Gaat echt nergens over

• Gipsy King
Net zulk nieuws als dit :
Explosies Nord Stream onderzocht: ‘Zelensky keurde aanval op pijpleidingen goed, tot MIVD de CIA tipte’
https://www.ad.nl/buitenl...vd-de-cia-tipte~a93cbee3/
A Drunken Evening, a Rented Yacht: The Real Story of the Nord Stream Pipeline Sabotage
Private businessmen funded the shoestring operation, which was overseen by a top general; President Zelensky approved the plan, then tried unsuccessfully to call it off
https://www.wsj.com/world...osion-real-story-da24839c

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online

En dan gaan alle Bitcoiners straks ook nog eens stoppen met werken, omdat werken niet meer nodig is voor ze.

Als overheid werken aantrekkelijker maakt en vervolgens minder werken minder aantrekkelijk dan gaan er vanzelf meer aan het werk. Nu besluit men best vaak om minder te werken want dat komt onder aan de streep beter uit met toeslagen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Stukfruit schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 03:48:
[...]

Bron

Binnen blijven zitten, charts aanzetten op iedere monitor en hodlen om te overleven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OYZfVn0jjCalZpruw67IOzBl03E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rBS8bHo1AVWUihGCTIpwiOWn.gif?f=user_large

klinkt bekend, 2020 covid/election year maar nu MPOX ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 15-08-2024 09:24 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BTC100K2021
Kol Nedra schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:17:
[...]

[Afbeelding]

klinkt bekend, 2020 covid/election year maar nu MPOX ;)
Van MTGOX naar MPOX, het leven is niet makkelijk als je in de magische internet muntjes zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:42
Hebben jullie al MPOX gekocht op gure exchanges?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Ray_ schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:29:
Hebben jullie al MPOX gekocht op gure exchanges?
Dat zijn toch die Bored Apes?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Nooit zo over nagedacht, misschien toch de dromen over een Lambo bijstellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ak7V_RfjuKepD5XA1srCprLZZVE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8nNeKWXAtUi39YLjPlZBW809.jpg?f=fotoalbum_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19:03

Erfbelasting aka jaloeziebelasting…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Coldcat op je lengthening cycle passen er meer B)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Wispe
  • Niet online
Dit land kennende gaan we binnenkort cryptobelasting én bitcoinbelasting krijgen. Zie ook OZB-belasting en villataks.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis

Vis

Wispe schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:43:
Dit land kennende gaan we binnenkort cryptobelasting én bitcoinbelasting krijgen. Zie ook OZB-belasting en villataks.
Je vergeet koelte-ongelijkheid belasting

Dus ik zou maar gauw die zonnepanelen van je dak afhalen, aircos de prullenbak in en handje ophouden.
Houd je meer over voor sats te sprokkelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Vis op 15-08-2024 09:45 ]

• WildeHengst
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08-01 14:26
Ik weet niet of er iemand is die mij kan helpen, maar hierbij even een noodkreet! ?
Bij het openen van mijn Phantom wallet zag ik opeens mijn geen JitoSol en Myro meer. Het beetje sol van $12 zag ik er nog wel op staan.

Dit gaat over serieuze bedragen wat opeens weg is... En, nee ik heb mijn wallet nergens mee verbonden of op geklikt. Gister nog op gekeken en toen was er niks aan de hand en nu opeens is dus bijna alles weg. Ben er helemaal kapot van. Wtf kan ik doen?

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:31
WildeHengst schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:55:
Ik weet niet of er iemand is die mij kan helpen, maar hierbij even een noodkreet! ?
Bij het openen van mijn Phantom wallet zag ik opeens mijn geen JitoSol en Myro meer. Het beetje sol van $12 zag ik er nog wel op staan.

Dit gaat over serieuze bedragen wat opeens weg is... En, nee ik heb mijn wallet nergens mee verbonden of op geklikt. Gister nog op gekeken en toen was er niks aan de hand en nu opeens is dus bijna alles weg. Ben er helemaal kapot van. Wtf kan ik doen?
Heb je via blockchain explorers al gekeken of er transacties vanaf je adressen ergens anders heen zijn gestuurd?

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:19

WhySoSerious

Be the change.

Ben je toevallig klant van een notariskantoor en heb je recent een screenshot van je BTC doorgestuurd?

Don't worry, daar zit 't probleem niet. Daar hebben ze 2FA en 2 wachtwoorden en een cursus gevolgd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

Wat is Jitosol en Myro? Klinkt überhaupt al als een scam... Niet in trappen dus.

Ik heb laatst ook een keer mijn metamask weer eens geopend.. nu zag ik daar tot mijn verbazing dat ik een of andere airdrop had ontvangen t.w.v. 10.000 dollar.
Paar dagen later was het weg.

Ik vertrouw die meuk voor geen meter.

Bitcoin via Bitvavo of Kraken kopen, en transferen naar cold storage en daar laat ik het bij hedendaags.

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:14

Liberteh

All your base belong to me

Vis schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:02:
[...]

Wat is Jitosol en Myro? Klinkt überhaupt al als een scam... Niet in trappen dus.

Ik heb laatst ook een keer mijn metamask weer eens geopend.. nu zag ik daar tot mijn verbazing dat ik een of andere airdrop had ontvangen t.w.v. 10.000 dollar.

Bitcoin via Bitvavo of Kraken kopen, en transferen naar cold storage en daar laat ik het bij hedendaags.
Over de jaren heen heb ik minimaal dat bedrag aan airdrops ontvangen. Je moet natuurlijk goed oppassen als je iets ontvangt wat je niet verwacht, maar letterlijk nergens heb ik zoveel legitiem gratis geld gekregen (enkel voor participatie) als in cryptoland.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• WildeHengst
elektriekert schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:58:
[...]

Heb je via blockchain explorers al gekeken of er transacties vanaf je adressen ergens anders heen zijn gestuurd?
Yes! net gedaan en ik zie het volgende :
SOL Balance
0.084527 SOL
($12.03)
Token Balance
7 Tokens
($2,570.75)

Maar die 7 tokens zie ik dus opeens niet meer in mijn wallet. Geen idee waar die zijn gebleven....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@WildeHengst "zomaar weg" gaat vaak nog een klik aan vooraf.

Recent een link/tweet geklikt? Of in de app een airdrop gekregen? Open anders even een nieuw topic.
Same exact thing happened to me. I pressed on an NFT that appeared like a free airdrop. It took me to the legit sight(or what looked like) and there was obviously something programed to pop up on the sight to claim the airdrop) it looked pretty legit. I pressed it and the entire wallet was drained.
Zelf geen ervaring mee. Heb alleen Bitcoinen O+

edit: aha, dan zou je denken aan een weergave probleem in je wallet.

@Pelox ik ben al weg }:| Geen erfbelasting hier *O*

[ Voor 10% gewijzigd door sh4d0wman op 15-08-2024 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
anti elppa schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 08:38:
[...]

sowieso, Volkskrant -1200 en 2e, als ze echt raar gaan doen dan vertrek ik uit NL. Betaal al meer dan genoeg hier. Alleen al van mijn loonbelasting kunnen ze 4 uitkering trekkers van betalen. Heb ik het nog niet over alle andere belasting die ik betaal. Tis wel een keer genoeg
Dat zouden meer mensen moeten doen :/

https://nos.nl/artikel/25...-hele-kleine-stukje-aarde

Zero.

• WildeHengst
Vis schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:02:
[...]

Nee, daar trap ik niet in! Ben mij heel bewust van dat soort scams... Ik doe ook nooit zomaar goedkeuring geven om mijn wallet ergens mee te verbinden,

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

WildeHengst schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:11:
[...]

Nee, daar trap ik niet in! Ben mij heel bewust van dat soort scams... Ik doe ook nooit zomaar goedkeuring geven om mijn wallet ergens mee te verbinden,
Zie je in de Transaction History, transacties van gister staan?

Misschien de wallet eens importeren op een ander device en kijken of ze er dan staan?

• WildeHengst
sh4d0wman schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:09:
@WildeHengst "zomaar weg" gaat vaak nog een klik aan vooraf.

Recent een link/tweet geklikt? Of in de app een airdrop gekregen? Open anders even een nieuw topic.

[...]

Zelf geen ervaring mee. Heb alleen Bitcoinen O+

edit: aha, dan zou je denken aan een weergave probleem in je wallet.

@Pelox ik ben al weg }:| Geen erfbelasting hier *O*
Begrijp ik! Maar ik heb echt niks gedaan... ik zie op mijn overview wel nog mijn coins via solscan...
Overview
SOL Balance
0.084527 SOL
($12.03)
Token Balance
7 Tokens
($2,570.75)

Heb ik het dan nog ergens?

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 10:20
WildeHengst schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:13:
[...]

Begrijp ik! Maar ik heb echt niks gedaan... ik zie op mijn overview wel nog mijn coins via solscan...
Overview
SOL Balance
0.084527 SOL
($12.03)
Token Balance
7 Tokens
($2,570.75)

Klinkt nog het meeste als een bugje in de wallet app oid?

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:28
WildeHengst schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:09:
[...]

Yes! net gedaan en ik zie het volgende :
SOL Balance
0.084527 SOL
($12.03)
Token Balance
7 Tokens
($2,570.75)

Maar die 7 tokens zie ik dus opeens niet meer in mijn wallet. Geen idee waar die zijn gebleven....
Als dat tokenbedrag overeenkomt met wat je denkt kwijt te zijn, dan lijken ze er toch nog te zijn en is het misschien alleen je wallet, UI probleempje? Browser (cache?) of app?
Jitosol lijkt een staking token, moet je in je wallet niet eerst naar de stakingtab en dan daarop per staker kijken?
(ik ken phantom ook niet goed, alleen een paar flufjes SOL die 'normaal' 'staked' zijn)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WildeHengst
Oke.... Ik weet niet wat er is gebeurd, maar paniek om niks... Ik open net weer mijn Phantom wallet en de coins staan er weer op...

Vage shit! Nog nooit gehad... Twijfel nu om alles lekker weg te halen van Phantom en weer lekker naar Kraken gaan.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

WildeHengst schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:13:
[...]

Overview
SOL Balance
0.084527 SOL
($12.03)
Token Balance
7 Tokens
($2,570.75)

Als je naar een DEX gaat om de munten te stappen, zie je ze dan nog wel staan als balans?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WildeHengst
Coldcat schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:17:
[...]

Als je naar een DEX gaat om de munten te stappen, zie je ze dan nog wel staan als balans?
Jaa, ik zag het alleen dus niet in mijn wallet via telefoon en desktop...

Maar het is weer koek en ei. Kan weer lachen.

• Wiley99
WildeHengst schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:17:
Oke.... Ik weet niet wat er is gebeurd, maar paniek om niks... Ik open net weer mijn Phantom wallet en de coins staan er weer op...

Vage shit! Nog nooit gehad... Twijfel nu om alles lekker weg te halen van Phantom en weer lekker naar Kraken gaan.
Het kan net zo goed een synchronisatieprobleempje zijn geweest, even geen internet, syncserver hickup. Snap dat je geschrokken bent maar CEX in de US is niet persé beter.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WildeHengst
Wiley99 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:20:
[...]

Het kan net zo goed een synchronisatieprobleempje zijn geweest, even geen internet, syncserver hickup. Snap dat je geschrokken bent maar CEX in de US is niet persé beter.
Nee klopt! En na het inlezen over Phantom zag ik ook geen problemen. Ik moet zeggen dat ik Phantom wallet echt heel fijn is. Erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk! Fak it, ik laat het ook gewoon staan.

• WildeHengst
Ik lees via X dat het ging om een Glitch... Was zeker niet de enige die een hartverzakking kreeg.

• Liberteh

Liberteh

WildeHengst schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:22:
[...]

Nee klopt! En na het inlezen over Phantom zag ik ook geen problemen. Ik moet zeggen dat ik Phantom wallet echt heel fijn is. Erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk! Fak it, ik laat het ook gewoon staan.
Welke les ga je hier nou uit leren? :*)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Vis schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:44:
Je vergeet koelte-ongelijkheid belasting

Dus ik zou maar gauw die zonnepanelen van je dak afhalen, aircos de prullenbak in en handje ophouden.
Houd je meer over voor sats te sprokkelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kMEiH63iTyYhtrhXO6jQNZ1AIDA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NaABHkGnfclsyYhmCrD0PFcu.png?f=user_large

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

WildeHengst schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:17:

Phantom is een wallet, Kraken een exchange. Besef goed wat je doet, want als ze op Kraken staan ben je niet meer in het bezit van je sleutels.

[ Voor 4% gewijzigd door souljah1h op 15-08-2024 10:35 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
souljah1h schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:35:
[...]

Phantom is een wallet, Kraken een exchange. Besef goed wat je doet, want als ze op Kraken staan ben je niet meer in het bezit van je sleutels.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJbOSJV_OYVNNyqOqDgbpGfsPJ8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6s37HTdGh8Id6y9O6TZu0aOS.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• WildeHengst
souljah1h schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:35:
[...]

Jaa, dat was ook de rede geweest om naar Phantom en Keplr te gaan.

• WildeHengst
Liberteh schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:34:
[...]

Welke les ga je hier nou uit leren? :*)
uuuuh... vooral niet gelijk in paniek te raken :P

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:41
In hoeverre is de halving nu voor Bitcoin een probleem aan het worden? Veel miners draaien verlies aldus een artikeltje in het FD en richten zich op verhuren van rekencapaciteit voor AI.

Dus waar de halving een zegen was, wordt het nu een vloek?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• anti elppa
CornermanNL schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:44:
In hoeverre is de halving nu voor Bitcoin een probleem aan het worden? Veel miners draaien verlies aldus een artikeltje in het FD en richten zich op verhuren van rekencapaciteit voor AI.

Dus waar de halving een zegen was, wordt het nu een vloek?
0 probleem. FD is een afval boomer krantje waar ze niets snappen van crypto.

Als al die miners de boel uitzetten of iets anders gaan doen, gaat de difficulty naar beneden, en word het dus weer rendabel om te minen, er is dan weer evenwicht. Gaan er weer meer mensen minen, gaat difficulty weer omhoog....tot.....jawel er weer evenwicht is.

Als die pruts journalisten nu eens de whitepaper lezen of wat onderzoek doen.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
Lang geleden dat ik LTC groen zag terwijl de rest rood was.

Vroeger was dat een mooie voorspeller van een BTC pump

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

WildeHengst schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:42:
[...]

uuuuh... vooral niet gelijk in paniek te raken :P
En dat bereik je het gemakkelijkste door zekerheid en die heb je het beste door de block explorer te raadplegen voordat je conclusies trekt. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
anti elppa schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:46:

Als al die miners de boel uitzetten of iets anders gaan doen, gaat de difficulty naar beneden, en word het dus weer rendabel om te minen, er is dan weer evenwicht. Gaan er weer meer mensen minen, gaat difficulty weer omhoog....tot.....jawel er weer evenwicht is.

Als die pruts journalisten nu eens de whitepaper lezen of wat onderzoek doen.....
Dit dus. Na de vorige halving gingen er ook artikelen rond dat miners ineens geen winst maar maakten. Oh noes! Lekker alle bovengenoemde processen negeren.

En dan vergeten we nog even het belangrijkste: dat na de halving de waarde van Bitcoin tot nu toe altijd omhoog is gesprongen, wat de inkomsten van de miners weer verhoogd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
anti elppa schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:46:
[...]

Dat is waar ook, ooit geweten en weer vergeten. Merci voor de herinnering.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:12
Normaal gesproken zou @Guere een meme van de plank trekken, maar zie ik een heel verhaal.

Duidelijk nog geen btc piek dus :p

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:42
Hee, een taart. Gefeliciteerd @D_Jeff!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
D_Jeff schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 11:00:
Normaal gesproken zou @Guere een meme van de plank trekken, maar zie ik een heel verhaal.

Gefeliciteerd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-2ZJUCdwIGv9jKPyvWGuqitxpYQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3vDuPRIv6CRJ0LM15jK9arfn.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qWXObljbd6oT1DaVNOYjRxInr6A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ioUs9Gx7bsH8z1RvxDxEkFXW.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL

Van harte gefeliciteerd

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/90d0fw.jpg

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Gefeliciteerd!

Zero.

• elektriekert

Gefeliciteerd Geoffrey!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Guere schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:55:
[...]
En dan vergeten we nog even het belangrijkste: dat na de halving de waarde van Bitcoin tot nu toe altijd omhoog is gesprongen, wat de inkomsten van de miners weer verhoogd.
Moeten we daar nog ergens een schakelaar voor omzetten? Het lijkt alsof iemand dat is vergeten :P

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:22
Veel boating accidents bij Formentera, denk je lekker te gaan zeilen
Edit: Uitleg (Engels) over "boating accident"

Edit 2:

[ Voor 45% gewijzigd door Eegee op 15-08-2024 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:59
Gefeliciteerd @D_Jeff !

Stack Sats

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eegee schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:39:
Veel boating accidents bij Formentera, denk je lekker te gaan zeilen [Twitter]
code:
1
does not compute

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Eegee schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:39:
Veel boating accidents bij Formentera, denk je lekker te gaan zeilen [Twitter]
Formentera? Nieuwe coin? :>

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online

• Wiley99
AlterBridge schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 21:17:
[...]
Volgens mij heeft Bitvavo er ook niets over gezegd. Ik heb 5 kratjes bier Matic met slechts 9% verliez. Misschien maar omzetten in BTC dan.
Net een mail gehad van Bitvavo dat ze de boel gaan omzetten. Ze nemen er wel een weekje voor dus als je tussen 3 en 10 sept van je Matic af wil, moet je het uiterlijk de 2e eraf halen (of de 1e verkopen).

Of niet panieken op het dieptepunt en HODL.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:31

knakworst

Get more sats!

Wiley99 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:20:
[...]

Net een mail gehad van Bitvavo dat ze de boel gaan omzetten. Ze nemen er wel een weekje voor dus als je tussen 3 en 10 sept van je Matic af wil, moet je het uiterlijk de 2e eraf halen (of de 1e verkopen).

Of niet panieken op het dieptepunt en HODL.
Polygon, Polkadot. Allemaal dikke tech drek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
De klassieke "rebrand" van shitcoins in een poging de hype weer wat terug te brengen.

Oude wijn in nieuwe zakken.

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Nu nog zuurder dat ik mijn entry op btc gemist heb :+

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 10:20
tomtom901 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:48:
Ach joh, er komt vast snel een lower high :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Oei, dat wordt uitleg geven op de aandeelhoudersvergadering van het vorige week opgerichte tomtom-investeringsfonds!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Guere schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:55:
[...]

Oei, dat wordt uitleg geven op de aandeelhoudersvergadering van het vorige week opgerichte tomtom-investeringsfonds!
Als dit geen ontslag wordt.

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:55:
[...]

Op 30$ na :X :X :X :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
Tomtom uit positie. Groen kaarsen volgen snel dan

SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

• elektriekert
Bij mijn vrouw op het werk zijn een paar collega's een shitcoin genaamd "Ultima" aan het shillen...
Mooie whitepaper ook :X

• BTC100K2021
https://www.investing.com...-expected-04-gain-3573565

Henk & Ingrid blijven wapperen met de creditcard

[ Voor 17% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-08-2024 14:38 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gefeliciteerd @D_Jeff !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-aSwTBhcgsbrPg-axTmXXc-2t74=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XS4mLNbjjnIjuXMBHeX95FsU.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
Deze donderdagdipdag valt nog best mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g1r6s-yi8euwdTj2RxuIDoMx0II=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EGo7AevHh7LLyLuRRWWggpZL.jpg?f=user_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:31

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M97JNDjMSBoUyKzjQA4-MxzV8ZI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aJ9IYRw5JrttE3ldLtsTMWgf.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
hAvE FuN sTaYInG PoOr!1!!

:P

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

Hallo mensen,

Toch maar een account aangemaakt. Ik lees nu ongeveer een jaar lang vanuit mijn kantoorbaan dit mooie subforum en geniet van jullie digitale uitlatingen. Met als eervolle vermelding de ‘Meme Flowchart’ en de ‘Shitcoin Flowchart’ om mij voor mijn eerdere fouten in deze bijzondere wereld te behoeden waaraan ik rond het jaar 2021 aan deelneem.

Ik probeer mijn leven te verbeteren en het zakje met ALT-coins/Shitcoins in de komende BULL-run voor een (nog) zo goed mogelijke prijs te verkopen om daar Bitcoin van terug te kopen + misschien een klein beetje Ethereum. Gelukkig zijn jullie pro Bitcoin en hoop ik dat jullie mij ook op het rechte pad kunnen houden.

Bedankt voor jullie digitale leesvoer van de afgelopen en toekomende tijd. Het kan zijn dat ik grotendeels achter de schermen blijf lurken en wat ‘duimpjes’ uitdeel zodat jullie weten dat ik achter de schermen nog aanwezig ben, al dan niet met terugwerkende kracht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Pseudoniem schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:00:
Hallo mensen,

Toch maar een account aangemaakt. Ik lees nu ongeveer een jaar lang vanuit mijn kantoorbaan dit mooie subforum en geniet van jullie digitale uitlatingen. Met als eervolle vermelding de ‘Meme Flowchart’ en de ‘Shitcoin Flowchart’ om mij voor mijn eerdere fouten in deze bijzondere wereld te behoeden waaraan ik rond het jaar 2021 aan deelneem.

Ik probeer mijn leven te verbeteren en het zakje met ALT-coins/Shitcoins in de komende BULL-run voor een (nog) zo goed mogelijke prijs te verkopen om daar Bitcoin van terug te kopen + misschien een klein beetje Ethereum. Gelukkig zijn jullie pro Bitcoin en hoop ik dat jullie mij ook op het rechte pad kunnen houden.

Bedankt voor jullie digitale leesvoer van de afgelopen en toekomende tijd. Het kan zijn dat ik grotendeels achter de schermen blijf lurken en wat ‘duimpjes’ uitdeel zodat jullie weten dat ik achter de schermen nog aanwezig ben, al dan niet met terugwerkende kracht.
Welkom!

Vooral de duimpjes met terugwerkende kracht kunnen hier op veel lof rekenen :P

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Pseudoniem schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:00:

We hebben al een Laurens.

• Wiley99
Nu heb ik FOMO om mijn DCA een dag te vervroegen :9

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d6BsSwzKBjyrV3rHEgNF6nd_dA4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RDiRw4xUvqKnRabcDWeavVkO.jpg?f=user_large

Pagina: 1 ... 20 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!