[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 189 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.481 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:02

Darrell

Fiat moonboy

FrambozenTaart schreef op donderdag 14 november 2024 @ 23:54:
[...]

Ach welnee, kan nog veel gekker.

Kijk eens naar de wereld. USA wordt afgebroken komende jaren, denk dat de Dollar geen 20 jaar meer gaat redden als wereldmunt.

Russische en Chinese inmenging en 24/7 propaganda via social media in Europa, dat gaat ook niet lang meer duren voor de puinzooi instort en de eerste democratieën worden afgebroken.

Dusja alles wat maar een beetje waarde kan bezitten wordt komende tijd gepompt als een gek.

Enige nadeel (op wat mensenrechten na enzo) is dat de inflatie van fiat ongekende hoogtes aan zal gaan nemen, ook in het Westen. Dus nu winst nemen is eigenlijk verlies pakken.

Het kan verkeren.
Waarom nou toch zo negatief?
DOGE will fix it!

On a serious note: kan je ook maar iets noemen wat de dems een betere keuze had gemaakt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:39
Darrell schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 00:12:
[...]

Waarom nou toch zo negatief?
DOGE will fix it!
[YouTube: Elon Musk, Vivek Ramaswamy uncover SHOCKING uses of US tax dollars]

On a serious note: kan je ook maar iets noemen wat de dems een betere keuze had gemaakt?
De cijfers van de afgelopen 4 jaar zijn reden genoeg :+ en de 4 jaar daarvoor tekenend van het beleid van Trump.

De dems proberen niet de democratie af te breken en de trias politica af te breken bijvoorbeeld :+

Kan wel ff door gaan, maar daar zijn andere topics voor O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Waah schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 00:14:
[...]

De cijfers van de afgelopen 4 jaar zijn reden genoeg :+ en de 4 jaar daarvoor tekenend van het beleid van Trump.

De dems proberen niet de democratie af te breken en de trias politica af te breken bijvoorbeeld :+

Kan wel ff door gaan, maar daar zijn andere topics voor O-)
"De cijfers"

Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Investeren jullie nog in Vechain?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 10:34
[...]

Dat ligt nogal aan je belangen.

Dat republiekeinen 'beter' zijn voor stonks en beleggingen en dat soort dingen, dat is denk ik iedereen wel met elkaar eens.

Een 'America first' beleid is waarschijnlijk best goed voor de US. Voor Europa is het minder chill. Het hangt nogal samen met hoe de wereld moet werken; ieder voor zich, of gezamenlijk.

Sprekend voor Nederland is het in ieder geval overduidelijk dat wij niet in zaken zoals energie zelfvoorzienend zijn, defensie is alleenstaand niet op wereldniveau en productie van goederen doen we in half West-Europa niet meer. Een belangrijke bondgenoot die minder wil samenwerken heeft daarin aanzienlijke gevolgen.

Qua geld en qua Amerikanen snap ik het nog redelijk wel dus, maar of het daar ook een betere wereld van wordt is een ander verhaal. Denk aan kansengelijkheid
Denk aan klimaat. Ze stellen een wappie aan als minister van Volksgezondheid - gaat de samenleving daar gezonder van worden? Denk aan rechters en hoe deze functioneren.

Sowieso - zelfs voor de meest extreme partijen in Nederland, zowel links als rechts, kan ik wel 'iets' bedenken waarom ze 'beter' zijn dan een willekeurige andere partij. Iedere buitenstaander zou dat moeten kunnen. Als je dat niet kan, dan sta je in de basis te gekleurd erin en is er waarschijnlijk iets anders aan de hand.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:36
Richh schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 01:11:
[...]

Dat republiekeinen 'beter' zijn voor stonks en beleggingen en dat soort dingen, dat is denk ik iedereen wel met elkaar eens.

Een 'America first' beleid is waarschijnlijk best goed voor de US. Voor Europa is het minder chill. Het hangt nogal samen met hoe de wereld moet werken; ieder voor zich, of gezamenlijk.

Sprekend voor Nederland is het in ieder geval overduidelijk dat wij niet in zaken zoals energie zelfvoorzienend zijn, defensie is alleenstaand niet op wereldniveau en productie van goederen doen we in half West-Europa niet meer. Een belangrijke bondgenoot die minder wil samenwerken heeft daarin aanzienlijke gevolgen.

Qua geld en qua Amerikanen snap ik het nog redelijk wel dus, maar of het daar ook een betere wereld van wordt is een ander verhaal. Denk aan kansengelijkheid
Denk aan klimaat. Ze stellen een wappie aan als minister van Volksgezondheid - gaat de samenleving daar gezonder van worden? Denk aan rechters en hoe deze functioneren.

Sowieso - zelfs voor de meest extreme partijen in Nederland, zowel links als rechts, kan ik wel 'iets' bedenken waarom ze 'beter' zijn dan een willekeurige andere partij. Iedere buitenstaander zou dat moeten kunnen. Als je dat niet kan, dan sta je in de basis te gekleurd erin en is er waarschijnlijk iets anders aan de hand.
Huh? Dit is toch de crypto slow chat?
Ik heb bier op. En t is weekend. Ofzo
Moooooooon!

Ik zou bijna in Vechain investeren voor dikke rendamenten

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Wikipedia: U.S. economic performance by presidential party

Leef je uit. GDP? Standaard hoger. Percentage mensen zonder werk? Standaard omlaag. Returns uit S&P 500? Hoger. Veel hoger.
Stock market returns are higher under Democratic presidents. In September 2020, CNN reported: Since 1945, the S&P 500 has averaged an annual gain of 11.2% during years when Democrats controlled the White House, according to CFRA Research. That's well ahead of the 6.9% average gain under Republicans.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Waarom zou je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:52

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@davy_online verkopen :> Heb je in een wallet of op een exchange bewaard? Pro-tip: check of je voldoende VTHO hebt om te swappen naar iets anders.

Ik had VET verkocht maar kan de VTHO niet swappen (te laag aantal) en mijn exchange heeft geen VTHO. *O* -O-

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:33
Beste dip weer
Menig meme coin die -20% doet

Ook voor jullie, in de herhaling:
Speltip #12: neem tijdig uw winsten

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:37
Richh schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 01:11:
[...]

Wappie omdat ie geen prikkie wilde? Ik vind je tegenwoordig eerder een wappie als je booster na booster laat zetten.

Heb je gezien hoe de vorige minister van Volksgezondheid eruit zag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:55

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:16:
[...]

Ik zie vrij weinig eerlijk gezegd. Mini gepruttel. Zie nergens een liftoff. Zeker ivm stijging sinds verkiezingen is dit niets
Een 500 pips in een uur is extreem voor een forex paar, inmiddels is daar alweer eea van ingeleverd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gnLFO9T1d7XT5O53FeYL1clrZAA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qH32Hnpx9hVi5pELDewsOzEM.jpg?f=fotoalbum_large

Dat litecoin accountje op X gaat lekker zo 😂

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@zenith lets probe Uranus for gold :P

Voor de nieuwe aanwas die eens een dipje meepakken:
Afbeeldingslocatie: https://imgs.search.brave.com/4MbMRkk4tom5sxFsQt5CkWhIMYPOymanVepDBVmt3Xs/rs:fit:500:0:0:0/g:ce/aHR0cHM6Ly9pbmZs/dWVuY2VybWFya2V0/aW5naHViLmNvbS93/cC1jb250ZW50L3Vw/bG9hZHMvMjAyMi8w/NS9Ub3AtMTAwLUNy/eXB0by1NZW1lcy1v/Zi0yMDIyLTctc2Vs/bC1jcnlwdG8tb3It/ZGllLmpwZw

Ik vind de bull-market groene staven toch echt beter dan deze rode. * sh4d0wman heeft geen hoogtevrees

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Waarom is het meeste rood maar ADA gaat up???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
bones schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 07:02:
Omdat alle US based coins momentum hebben vanwege de mogelijke 0% gain tax.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:31
Moon! Goedemorgen iedereen, weekend staat voor de deur. Maak er een mooie dag van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
r0bb schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 07:07:
[...]

Had dat nieuws gemist maar lees het net. Is wel nog een gerucht maar als dat waar blijkt te zijn zie ik ADA wel opleven. 0% tax op capital gains is mooi voor de “rijken”.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
wat boomers gepanic soddled. die 87 tot 86 zone lijkt iig wel support. Veel liqiditeit boven ons. Bull flag op de 4h.
En heel eerlijk, deze consolidatie was heel hard nodig. Beste is nog paar dagen zo door gaan en pas na weekend een uitbraak.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JOFpB_zPqnNMw7zbk4aGjaRr6g4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/qSgV0ITxmmXMGoJ9lJ4nyflf.png?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door anti elppa op 15-11-2024 07:20 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ongeschikt 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:54
bones schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 07:02:
Omdat ADA tech is en de rest drek ;) , early morning joke.

nee komt door veelal hetzelfde nieuws overal :
Trump’s belastingplannen: een kans voor Amerikaanse coins zoals ADA en XRP?
https://newsbit.nl/trumps...e-coins-zoals-ada-en-xrp/

Etc. etc.
Hype driven.

Sidenote : voor de 3de keer in de laatste 10 dagen rejected op 0.63USD , lijkt er toch niet doorheen te beuken ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Gipsy King op 15-11-2024 07:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:54
En zoals @keanu_ gister al poste :

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waah
Stukfruit schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 02:34:
[...]

Wikipedia: U.S. economic performance by presidential party

Leef je uit. GDP? Standaard hoger. Percentage mensen zonder werk? Standaard omlaag. Returns uit S&P 500? Hoger. Veel hoger.

[...]
@Darrell die cijfers :+
De republikeinen roepen vooral dat ze het beter doen, dat de democraten de democratie slopen, dat ze de immigranten niet tegenhouden etc.

Precies het tegenovergestelde van de werkelijkheid O-)

Een beetje zoals de PVV/BBB hier. De republikeinen hoeven geen verantwoordelijkheid af te leggen in tegenstelling tot de dems. En dat heeft te maken met het volk dat op ze stemt...

BTC was IMHO sowieso moon gegaan ongeacht wie er had gewonnen. In de aanloop naar verkiezingen is de investeringsbereidheid van bedrijven in de USA sowieso heel laag.... Want het zijn onzekere tijden. Na de verkiezingen is er zekerheid (kwa gevoel) en dus gaat men weer investeren.

Precies de reden waarom bijna niemand koopt op 18K, maar wel op 80k :+ want dan voelt men zekerheid dat de bull aan is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
D_Jeff schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 05:55:
Beste dip weer
Menig meme coin die -20% doet

Ook voor jullie, in de herhaling:
Speltip #12: neem tijdig uw winsten
Nee, HODL :+ de bullrun is pas net begonnen gekeken naar historie.....

In het verleden behaalde resultaten bla bla bla.... Maar het is nog nooit echt different geweest O-)

No financial advice O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 19-09 13:22
r0bb schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 07:07:
[...]

Stierpoep. Het zijn enkele HIGH cap muntjes die in hun tweede of derde run zitten die een opleving hebben. Andere USA muntjes volgen gewoon de markt… alppa waar is die giertanker

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
r0bb schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 06:18:
[...]

Wappie omdat ie geen prikkie wilde? Ik vind je tegenwoordig eerder een wappie als je booster na booster laat zetten.

Naja hij is anti vaccinatie (en dat kan natuurlijk), echter is dat bij hem vrij breed en het zou bijvoorbeeld zonde zijn als er straks weer duizenden kinderen in een ijzeren long komen te liggen omdat er niet meer gevaccineerd wordt tegen polio. Om maar een voorbeeld te noemen.

Verder had hij ook een parasitaire worm in zijn hersenen die een deel heeft opgegeten.

Dat laatste is natuurlijk niet iets waar je echt iets aan kan doen, maar al met al vind ik het toch een meme waardige keuze als minister van volksgezondheid.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
[...]

Tegenwoordig zit dat goedje in het jaarlijkse griepprik van de huisarts. In andere woorden covid gaat komende decennia niet meer weg uit de wereld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

Reminder en goedemorgen :O :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lj3658fT59LGLemRiLXBdx0dwpU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qS4BPKPxPmCutyVFkKwSGqF2.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
Aeronaut schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 07:37:
[...]

Stierpoep. Het zijn enkele HIGH cap muntjes die in hun tweede of derde run zitten die een opleving hebben. Andere USA muntjes volgen gewoon de markt… alppa waar is die giertanker
Zou ook kunnen. Of een combi van beide. En waarom doet een LINK dan niks nu.

[ Voor 5% gewijzigd door r0bb op 15-11-2024 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Aeronaut schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 07:43:
[...]

Tegenwoordig zit dat goedje in het jaarlijkse griepprik van de huisarts. In andere woorden covid gaat komende decennia niet meer weg uit de wereld.
Deze reactie is te dubbelzinnig. Als je op kwik doelt dan is het eigenlijk het minder giftige thimerosal waar je naar zoekt.

Maar wat doen dit soort uitspraken hier? Gaat dit niet over een mooi muntje met andere edele metalen zoals internetium? ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:14
FrambozenTaart schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 07:40:
[...]

Naja hij is anti vaccinatie (en dat kan natuurlijk), echter is dat bij hem vrij breed en het zou bijvoorbeeld zonde zijn als er straks weer duizenden kinderen in een ijzeren long komen te liggen omdat er niet meer gevaccineerd wordt tegen polio. Om maar een voorbeeld te noemen.

Verder had hij ook een parasitaire worm in zijn hersenen die een deel heeft opgegeten.

Dat laatste is natuurlijk niet iets waar je echt iets aan kan doen, maar al met al vind ik het toch een meme waardige keuze als minister van volksgezondheid.
Oh maar die hadden wij in België ook als minister van volksgezondheid:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hAcyObLgs_g_bHO6XSVO3vTA_Yc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bd1FJWIHVhgYYvcn0g7zx2vz.jpg?f=user_large

100k babe?

Ja Kennedy is anti je weet wel wat maar ook zwaar pro milieu en toekomst van de aarde.

Nee mensen lezen alleen dat eerste dus Wappie!!

Heb ik persoonlijk een even grote hekel aan als de MSM uitspraak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Stukfruit schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 07:53:
[...]
Maar wat doen dit soort uitspraken hier? Gaat dit niet over een mooi muntje met andere edele metalen zoals internetium? ;)
Laten we het daar maar bij houden idd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:02:
[...]

Oh maar die hadden wij in België ook als minister van volksgezondheid:

[Afbeelding]

100k babe?

Ja Kennedy is anti je weet wel wat maar ook zwaar pro milieu en toekomst van de aarde.

Nee mensen lezen alleen dat eerste dus Wappie!!

Heb ik persoonlijk een even grote hekel aan als de MSM uitspraak.
Ik zeg dan ook niet dat de huidige minister van volksgezondheid zo representatief is _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_GT4okleRbzfBL2U3U5UjgSLYa4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hWW1gDcxaGmaW6EBK770RnAJ.jpg?f=fotoalbum_large

Daar zitten toch wel wat chromosomen op de verkeerde plek zou je denken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
[...]

Kerel heeft gewoon aantoonbaar fake news zitten verspreiden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 00:20
Fake mod break:

En nu weer gewoon praten over macro economie, zonnepanelen en hypotheken aflossen.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
kunnen we even droppen naar 85.7 met een wickje... en met een V-vorm terug naar 90k. thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
V-vorm?

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/NZdkv_2uuuUAAAAM/aliens-giorgio-conspiracion.gif

:+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Nu dat de market weer omhoog aan het gaan is heb ik een half dagje uitgetrokken om door al mijn EVM compatible accounts te gaan. Daar is geen export functie voor in metamask. Ik hen een dozijn metamask accounts of verschillende browsers and telefoon met blijkbaar in totaal zo'n 408 accounts. Heb de addressesn allemaal een voor een in notepad++ gecopieerd. En toen ik daarmee klaar was heb ik debank en step.finance gebruikt om alle accounts te checken. Klere wat een klotte werk. Maar het loont wel. 10 euro hier, 50 daar. etc etc etc. Op een account bijvoorbeeld had ik geen ETH maar wel WETH en metamask laat dat blijkbaar niet zomaar zien. Of tokens die je hebt maar voor een of andere reden zijn die niet meer geimporteerd in je metamask en je ziet ze daar dan ook niet. Enfin, om een lang verhaal kort te maken. 1 dag werk, bijna 2000 euro aan crypto gevonden. Alles verkocht en in DJTRUMP gestopt, een nieuwe memocoin op base die nog al omhoog aan het gaan was. Zag mijn tokens naar een burn address gaan, bleeks een scam te zijn. Nou, ook mooi.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:08:
[...]

Kerel heeft gewoon aantoonbaar fake news zitten verspreiden.
Dat maakt tegenwoordig weinig meer uit.

Mensen maken geen onderscheid meer tussen op feiten en onderzoek gebaseerde uitspraken of uitspraken die aansluiten op onderbuik gevoel.

Is allemaal een kwestie van perceptie blijkbaar. Want de waarheid is tegenwoordig niet langer de waarheid, maar hetgene wat het beste aansluit bij je eigen onderbuikje.

Zo kun je bijvoorbeeld veel vinden over de bijwerkingen van diverse vaccinaties maar feit blijft dat dit statistisch gezien in het niet valt bij de bijwerkingen van een epidemie of pandemie.

Maarja als je dan ongefundeerd gaat roepen dat onderzoeken rigged zijn door de farmaceutische industrie (prikken van een paar dubbeltjes) en vaccinaties op langere termijn zorgen voor massale autisme, dan kun je daar wel wat sentiment mee winnen bij mensen die 'voelen dat er iets niet klopt'.

Ondertussen laten dezelfde type mensen hun kinderen vrij en niet voorgelicht los op social media als TikTok, waar de brokken pure gedachtenkanker je om de oren vliegen. En zo wordt de volgende generatie nog ontvankelijker gemaakt voor desinformatie.

Maargoed dit gaat ook allemaal zwaar offtopic.

Bitcoin fixes this vast allemaal wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:23:
[...]

Maargoed dit gaat ook allemaal zwaar offtopic.
Modbreak:Genoeg geweest dan nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:22:
Nu dat de market weer omhoog aan het gaan is heb ik een half dagje uitgetrokken om door al mijn EVM compatible accounts te gaan. Daar is geen export functie voor in metamask. Ik hen een dozijn metamask accounts of verschillende browsers and telefoon met blijkbaar in totaal zo'n 408 accounts. Heb de addressesn allemaal een voor een in notepad++ gecopieerd. En toen ik daarmee klaar was heb ik debank en step.finance gebruikt om alle accounts te checken. Klere wat een klotte werk. Maar het loont wel. 10 euro hier, 50 daar. etc etc etc. Op een account bijvoorbeeld had ik geen ETH maar wel WETH en metamask laat dat blijkbaar niet zomaar zien. Of tokens die je hebt maar voor een of andere reden zijn die niet meer geimporteerd in je metamask en je ziet ze daar dan ook niet. Enfin, om een lang verhaal kort te maken. 1 dag werk, bijna 2000 euro aan crypto gevonden. Alles verkocht en in DJTRUMP gestopt, een nieuwe memocoin op base die nog al omhoog aan het gaan was. Zag mijn tokens naar een burn address gaan, bleeks een scam te zijn. Nou, ook mooi.
en dit is je beroep?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:13

YES

Moderator General Chat
met blijkbaar in totaal zo'n 408 accounts

[..]

1 dag werk, bijna 2000 euro aan crypto gevonden. Alles verkocht en in DJTRUMP gestopt

[...]

bleeks een scam te zijn. Nou, ook mooi.
Damn, dit leest al als een achtbaanrit, moet in het eggie nog wilder zijn geweest, haha.
Hopelijk niet te hard de put in door de gejatte funds!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PWSteal
  • Laatst online: 16-09 13:15
Na lange tijd mijn account hier weer afgestoft. Derde bullrun voor mij, let's go!

Afgelopen 3,5 jaar value cost averaging gedaan en dat bevalt prima. Gemiddelde inkoopsprijs rond de 25k euro :)

Edit: ben ook een maxi met 100% BTC

[ Voor 9% gewijzigd door PWSteal op 15-11-2024 08:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 20:20

WhySoSerious

Be the change.

Welcome to the shitcoin-casino _/-\o_

@anti elppa Kom er maar in!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PWSteal schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:29:
Na lange tijd mijn account hier weer afgestoft. Derde bullrun voor mij, let's go!

Afgelopen 3,5 jaar value cost averaging gedaan en dat bevalt prima. Gemiddelde inkoopsprijs rond de 25k euro :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3phDFeRDDNfwTCBWtYbETzPAf0Q=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eFGlEgaj6OuTdcjfJLelV9Eg.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:26:
[...]

[modbreak]Genoeg geweest dan nu [/modbreak]
De censuur in dit topic is ongelooflijk.

Geintje natuurlijk! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Was mijn beroep, maar paar jaar geleden op pensioen gegaan. Maar soms als het buiten regent dan verveel ik me nog al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MD0Y8kBOBL5Rn54Epy0W70bB-eU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wqCzMZNNFRt0gCTQ3rMMlNca.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:31:
[...]

Was mijn beroep, maar paar jaar geleden op pensioen gegaan. Maar soms als het buiten regent dan verveel ik me nog al.
Jij woonde in Canada toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Alpina schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:37:
[...]

Jij woonde in Canada toch?
Vroeger ja, maar het leven werd er te duur dus naar de filipijnen verhuisd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Damn, wat een verhaal man. Die oplichters zijn ook wel écht van de onderste laag van de bevolking hè? Harteloze figuren zonder enige zelfreflectie en alles voor het eigen gewin. Een tijd geleden zat er ook nog zo eentje op Tweakers. Ben z'n naam even kwijt, maar die flapdrol was zich ondanks al zijn opzet ook van geen kwaad bewust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ray_ schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:41:
[...]

Damn, wat een verhaal man. Die oplichters zijn ook wel écht van de onderste laag van de bevolking hè? Harteloze figuren zonder enige zelfreflectie en alles voor het eigen gewin. Een tijd geleden zat er ook nog zo eentje op Tweakers. Ben z'n naam even kwijt, maar die flapdrol was zich ondanks al zijn opzet ook van geen kwaad bewust.
Nou ik denk met het succes van de oranje meneer in america en de 70 miljoen amerikanen die voor hem gekozen hebben, ik denk dat we naar een wereld gaan waar elkaar oplichten de norm word. En als je het niet doe ze je voor gek verklaren. De husselaartjes nemen de hele wereld over. Alles word geloot tot er 1 winner is.
Zou wel geinig zijn als Satoshi uit het niks opeens al zijn crypto dumpt, de hele markt met 99% in elkaar stort en dan een klein ondertekend berichtje met "I won, suck it losers!" :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 00:20
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:50:
[...]

ik denk dat we naar een wereld gaan waar elkaar oplichten de norm word. En als je het niet doe ze je voor gek verklaren.
Ha, ik had een vriend die precies hetzelfde zei.
Daar nam ik dus afscheid van…

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kain_niaK Filipijnen? Dan kun je vast wel de volgende ATH babe verzorgen. O+ Er zat hier ook iemand op Bali, die heb ik ook nog geen dame zien posten.... (geloof ik).

Zit je nog diep in BCH of heb je toch ook eindelijk het licht gezien en Bitcoin gekozen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

sh4d0wman schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:55:
@Kain_niaK Filipijnen? Dan kun je vast wel de volgende ATH babe verzorgen. O+ Er zat hier ook iemand op Bali, die heb ik ook nog geen dame zien posten.... (geloof ik).

Zit je nog diep in BCH of heb je toch ook eindelijk het licht gezien en Bitcoin gekozen? O-)
Ik ben altijd met alle crypto bezig geweest waar wat mee te verdienen valt, maar uit principe nooit meer Bitcoin nadat mijn coins in 2017 meer dan 10 dagen vast zatten.

BCH gebruik ik niet echt om geld mee te verdienen, maar wel om betalingen met te maken. Voornamelijk online maar ook hier in de filipijnen zijn er wel plaatsen waar je aan paytaca machine hebt waar je drankjes met BCH kunt kopen. Ook dogecoin gebruik ik hier wel eens om eten mee te kopen. Een ook VPN of van die piraten IPTV zodat ik Max Verstappen in de formule 1 kan zien racen. Da's allemaal BCH en da's met een protocol je klikt op de link en dan opent automatisch mijn electron cash en alles is ingevuld en dan moet je alleen met je trezor signen en je hebt meteen toegang tot je online ding een paar seconden later. dat vind ik wel tof. En als ik nog eens een meme maak voor iemand of wat video of audio editing doe voor iemand online laat ik mij ook altijd in BCH betalen. Vind dat gewoon gemakkelijk. Toch jammer dat er hier in de supermarkt nog altijd niet met crypto betaal kan worden, ook niet met Bitcoin of Ethereum. :-(
Dan kun je vast wel de volgende ATH babe verzorgen. O+ Er zat hier ook iemand op Bali, die heb ik ook nog geen dame zien posten.... (geloof ik).
Foto staat op mijn tweakers biografie als je naar beneden scrolt voor de update. Ontmoet omdat ze jaren geleden de 1 busd airdrop nog niet gekregen had en mij op telegram een berichtje stuurde. Ook mooi. Beter dan al die zielige "wife changing money" verhalen.

[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 15-11-2024 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op donderdag 14 november 2024 @ 23:54:
[...]

Ach welnee, kan nog veel gekker.

Kijk eens naar de wereld. USA wordt afgebroken komende jaren, denk dat de Dollar geen 20 jaar meer gaat redden als wereldmunt.

Russische en Chinese inmenging en 24/7 propaganda via social media in Europa, dat gaat ook niet lang meer duren voor de puinzooi instort en de eerste democratieën worden afgebroken.

Dusja alles wat maar een beetje waarde kan bezitten wordt komende tijd gepompt als een gek.

Enige nadeel (op wat mensenrechten na enzo) is dat de inflatie van fiat ongekende hoogtes aan zal gaan nemen, ook in het Westen. Dus nu winst nemen is eigenlijk verlies pakken.

Het kan verkeren.
Helemaal mee eens, behalve laatste alinea: we krijgen periode van politieke instabiliteit. Geopolitiek rommelt het. Als de oorlog Taiwan - West Taiwan begint, dan zou dat zo maar voor een domino-effect kunnen zorgen (India, Pakistan, Afghanistan).

Een hoge inflatie ga je ook niet tegen met crypto-handel. Als je doorslaat naar hyperinflatie kost een ei net zoals voor de oorlog meer dan 2000,-. Daar ga je zelfs met een goedlopende portfolio niks aan beginnen. Bitcoin zou onafhankelijk moeten zijn, maar de afgelopen jaren bewoog het heel vaak mee met beurskoersen.

En uiteindelijk is vermogen geen doel maar een middel. Met een instabiele wereld heb je volgens mij er meer aan om duurzame investeringen te doen. Dan bedoel ik niet alleen op milieu-technisch gebied (dubbel glas, warmtepomp) maar ook spullen in de categorie 'buy once cry once'. Als we dan over een paar jaar de inflatie induiken en spaarrekeningen waarde verliezen (10k nu is dan 1k oid), zit je wel met b.v. goede keukenapparatuur / laarzen / verbouwing / whatever. Vermogen is een middel om je leven te verbeteren.

Behalve mijn studieschuld. Die ga ik niet extra aflossen. Door de inflatie stijgen ook lonen maar het terugbetaalbedrag blijft hetzelfde (ik val nog in een oude regeling, weet niet wat de recente regelingen zijn)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Eusebius schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:10:
[...]

Helemaal mee eens, behalve laatste alinea: we krijgen periode van politieke instabiliteit. Geopolitiek rommelt het. Als de oorlog Taiwan - West Taiwan begint, dan zou dat zo maar voor een domino-effect kunnen zorgen (India, Pakistan, Afghanistan).

Een hoge inflatie ga je ook niet tegen met crypto-handel. Als je doorslaat naar hyperinflatie kost een ei net zoals voor de oorlog meer dan 2000,-. Daar ga je zelfs met een goedlopende portfolio niks aan beginnen. Bitcoin zou onafhankelijk moeten zijn, maar de afgelopen jaren bewoog het heel vaak mee met beurskoersen.

En uiteindelijk is vermogen geen doel maar een middel. Met een instabiele wereld heb je volgens mij er meer aan om duurzame investeringen te doen. Dan bedoel ik niet alleen op milieu-technisch gebied (dubbel glas, warmtepomp) maar ook spullen in de categorie 'buy once cry once'. Als we dan over een paar jaar de inflatie induiken en spaarrekeningen waarde verliezen (10k nu is dan 1k oid), zit je wel met b.v. goede keukenapparatuur / laarzen / verbouwing / whatever. Vermogen is een middel om je leven te verbeteren.

Behalve mijn studieschuld. Die ga ik niet extra aflossen. Door de inflatie stijgen ook lonen maar het terugbetaalbedrag blijft hetzelfde (ik val nog in een oude regeling, weet niet wat de recente regelingen zijn)
Klopt allemaal, maar elke fiat kan kapot geprint worden wanneer een gek aan de macht komt. En Bitcoin niet. En dat zal echt uiteindelijk op een dag in de toekomst het verschil maken. En zit het dichste bij de "ideal money" van John Nash aan. Een munt die rechstreek gelinkt is aan de kostprijs en waarde van de hoeveelheid stroom nodig om de bitcoin te minen.

[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 15-11-2024 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:12:
[...]

Klopt allemaal, maar elke fiat kan kapot geprint worden wanneer een gek aan de macht komt. En Bitcoin niet. En dat zal echt uiteindelijk op een dag in de toekomst het verschil maken.
Eens, maar de koers dan? Nu is 1 BTC = 85k, volgende maand 150k maar in een inflatie opeens 10k. 6 cent wordt hier weleens geroepen. Het is niet als ik nu 10k in Bitcoin stop, dat ik in een inflatie er een evenredig bedrag uit kan halen. Het is nog steeds dat we met dollars en euro's betalen. Ik las dat ze bij jullie automaten hebben waar je met crypto kunt betalen? Die prijzen gaan dan ook aangepast worden.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Eusebius schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:17:
[...]

Eens, maar de koers dan? Nu is 1 BTC = 85k, volgende maand 150k maar in een inflatie opeens 10k. 6 cent wordt hier weleens geroepen. Het is niet als ik nu 10k in Bitcoin stop, dat ik in een inflatie er een evenredig bedrag uit kan halen. Het is nog steeds dat we met dollars en euro's betalen. Ik las dat ze bij jullie automaten hebben waar je met crypto kunt betalen? Die prijzen gaan dan ook aangepast worden.
Dat komt omdat de hele crypto market nooit iets meer is geworden dan speculatie, casino en geld van elkaar stelen. (zerosum) Maar die speculatie markt is wel gigantisch groot. (wallstreet on crack cocaine = crypto) Als het met fiat helemaal fout gaat. Als de dollar in elkaar stort en de wereld de chaos in gaat dan komt er een transformatie periode aan met veel oorlog en misschien zelfs het totaal in elkaar storten van het internet. Maar wanneer we daar we uit komen dan is er een kans dan crypto ook van speculatie naar iets nieuws is gegaan. En die kans is bijvoorlijk groot. Dat zal waarschijnlijk niet Bitcoin of Ethereum zijn maar iets nieuws dat er op gebaseerd is en beter is aangepast. Misschien een coin die toch nog kan werken terwijl het internet uit elkaar valt. Eenmaal die oorlogen zijn voorbijgegaan zullen de mensen zeggen: dit ging allemaal fout omdat er zonder rem fiat werd geprint, dat NOOIT meer. En dan zal crypto er zijn voor de oplossing.

[ Voor 10% gewijzigd door Kain_niaK op 15-11-2024 09:22 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dilslcvpyzViVMc0Q8FIyyYal38=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/zxVq7NbRtYXtCYJZQL9o2QII.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik ben nooit weg geweest, maar voor bijna twee jaar was er buiten gewoon veel leukere dingen te doen dan binnen. Ik had nu wel genoeg geld met crypto verdient en geen zin meer om nog 24/7 achter de computer te zitten. Dit is veel leuker, en veel relaxter. (en het was een bear market, dan gaat Kain_niaK ook lekker hibernaten)

[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 15-11-2024 09:30 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:23
Oke en nog net zo narcistisch als altijd dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

PHPResource schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:32:
Oke en nog net zo narcistisch als altijd dus :D
Nee das een satirish typetje dat ik leuk vind om hier te spelen. Alhoewel het voordeel van express alles verkeerd spelen wel is dat ze nooit zeggen dat ik AI ben.

En om eerlijk te zijn, elke keer als ik een psychose heb dat neemt dat typetje het over en dan loopt het wel uit de hand. Gelukkig zijn die tweakblogs offline nu.

[ Voor 20% gewijzigd door Kain_niaK op 15-11-2024 09:38 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nog altijd geen 100k, ik word er ook moe van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:31
420k is de nieuwe 100k toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Dan hebben we wel flink inflatie te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:03
YES schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:44:
[...]

Nog altijd geen 100k, ik word er ook moe van!
:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47
Shit, vorig jaar mn css opgeschoond omdat het dacht dat het wel weer veilig was.. Heeft iemand hem nog? Want he's definitely back..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F3iOfRNaMAAmn9y?format=jpg&name=900x900

[ Voor 33% gewijzigd door ByteMe_ op 15-11-2024 09:56 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47
Custom css..
[data-owner-id="182977"] { display: none; } /* Voldemort */

Thank me later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Acidrain schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:50:
Shit, vorig jaar mn css opgeschoond omdat het dacht dat het wel weer veilig was.. Heeft iemand hem nog? Want he's definitely back..
Mijn ouwe zei altijd, in het leven moet je dwarsliggen. Want dan ben je veel moeilijker te begraven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004

Coldcat

HODL

Kain_niaK schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:06:
[...]

Mijn ouwe zei altijd, in het leven moet je dwarsliggen. Want dan ben je veel moeilijker te begraven.
Het is ook heel vermoeiend voor andere mensen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18-09 08:58
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:06:
[...]

Mijn vader zei altijd: hou je bek teringjong, anders krijg je weer petsen tegen je kop. Dat was niet goed voor mijn zelfvertrouwen, en ook niet voor mijn hoofd. Daarom ben ik nu ook een degen cryptotrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:07

koelebobes

Wen BTC €100K

veertje schreef op donderdag 14 november 2024 @ 13:18:
[...]

Als ik nou zeg dat ik zeker weet dat ETH over 2 maand op 5K of hoger zal staan, heb je daar dan wat aan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wiS_c5i0ThDiAUG1tSOrty-3FGY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wdmWrtQ1GUTEEhtRPhPkDXSz.jpg?f=fotoalbum_large

/remindme2months

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-09 11:38
Het zou overigens een bijzonder slecht teken zijn voor ETH als ze deze bull geen 5k aantikken (wat overigens ongeveer maar 150 dollar hoger is dan de laatste top). Misschien zelfs wel de doodsteek voor deze munt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 18:27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 13:30
ADA stronggg!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 16:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gIxfl6HLgjWGJWZ4xenBIXJiqh8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/oxCyaZqm0bh4JHlZLoJN1orl.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ljq9q5MMWMdhtyBHU6QnGuMmO5s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/O1spq3nUdGCmZPmOUXzVYTTB.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

Kain_niaK schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:27:
Ik ben nooit weg geweest, maar voor bijna twee jaar was er buiten gewoon veel leukere dingen te doen dan binnen. Ik had nu wel genoeg geld met crypto verdient en geen zin meer om nog 24/7 achter de computer te zitten. Dit is veel leuker, en veel relaxter. (en het was een bear market, dan gaat Kain_niaK ook lekker hibernaten)

[YouTube: By Popular Request (Jungle Escapades) - Kain_niakFPV]
Je biografie op je Tweakers profiel _/-\o_ _O- , moest lachen om je beschreven belevingen en chapeua voor de aandacht die je er aan hebt besteed :D .

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/b3ko7t4bmzc61.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Haha, dat gebeurt mij niet!!! Stelletje clowns als je daarin trapt :+ :D

Kijkt naar PF .. oh ja, LUNA

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:00
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:20:
[...]

Dat komt omdat de hele crypto market nooit iets meer is geworden dan speculatie, casino en geld van elkaar stelen. (zerosum) Maar die speculatie markt is wel gigantisch groot. (wallstreet on crack cocaine = crypto) Als het met fiat helemaal fout gaat. Als de dollar in elkaar stort en de wereld de chaos in gaat dan komt er een transformatie periode aan met veel oorlog en misschien zelfs het totaal in elkaar storten van het internet. Maar wanneer we daar we uit komen dan is er een kans dan crypto ook van speculatie naar iets nieuws is gegaan. En die kans is bijvoorlijk groot. Dat zal waarschijnlijk niet Bitcoin of Ethereum zijn maar iets nieuws dat er op gebaseerd is en beter is aangepast. Misschien een coin die toch nog kan werken terwijl het internet uit elkaar valt. Eenmaal die oorlogen zijn voorbijgegaan zullen de mensen zeggen: dit ging allemaal fout omdat er zonder rem fiat werd geprint, dat NOOIT meer. En dan zal crypto er zijn voor de oplossing.
Dit keer geen scambridge opzetten of wat dan ook aub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[quote]Richh schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 01:11:
[...]

Knip, het was al klaar. Ophouden nu
Zo, eenmalig van me afgeschreven en nu ga ik alle verdere politieke posts weer vreedzaam rapparteren.

[ Voor 78% gewijzigd door tomtom901 op 15-11-2024 12:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:45

knakworst

Get more sats!

Oudgedienden komen terug. Wen Pingo :? Wen Tominatie :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Hmm zag een chick en wilde gelijk een duimpje geven. Bleek een ad te zijn....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Darrell schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:23:
Hmm zag een chick en wilde gelijk een duimpje geven. Bleek een ad te zijn....
Al gerapparteerd? :P Eens kijken welke schele mod een ad gaat proberen te modden O-)

* sh4d0wman rent er weer van tussen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Darrell schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:18:
[...]

Het is meer, en dat is denk ik de voornaamste reden van zijn winst, dat mensen klaar zijn met woke, globalisme en warmongering.
ja en mensen hebben gestemd op Trump en AOC.

dat is gewoon stemmen op Thierry Baudet als premier omdat hij een leuke kop heeft, maar op BIJ1 als partij omdat je de uitspraken van Sylvana Simons steunt.

tussen die spectrums zitten 2 werkdagen.

mensen zijn raar

[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 15-11-2024 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
https://www.nu.nl/economi...jaar-cel-in-vs.html#nujij

Weer een NU-artikel over bitcoin. *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Darrell schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:18:
Het is meer, en dat is denk ik de voornaamste reden van zijn winst, dat mensen klaar zijn met woke, globalisme en warmongering.
Ja, dat is overduidelijk.

Maarja.
  • Woke, waar maak je je druk om? Iets met leven en laten leven. De wereld vergaat niet als wij mannen op hetzelfde toilet moeten kakken als vrouwen - in ieder geval niet voor ons mannen.
    Ik denk toch echt dat er grotere problemen zijn in de wereld...
  • Globalisme, in die context is het wel belangrijk te realiseren wat de positie van een klein land als Nederland is en te realiseren dat we binnen de EU, maar heel weinig essentiële dingen nog zelf kunnen. Landen als China hebben decennia lang "geïnvesteerd" om essentiële productie (denk aan medicijnen) kapot te concurreren. En nu ontstaat van binnenuit landen de wens om dat om te draaien :+ en ja ergens wel logisch, maar ik denk dat maar weinig tegenstanders de gevolgen kunnen overzien.
  • En oorlogen zijn er vaak niet voor niks. Dat maar laten gaan heeft ook gevolgen, maar dan gaan we wel heel erg offtopic.
Ik ben ook met heel veel dingen wel 'klaar'. En ik snap dat heel veel mensen dolgraag willen geloven in een clown die magischerwijs een simpele oplossing voor alles heeft. De realiteit is vaak dat het niet zo simpel is, en dat een dergelijk beleid vaak meer kwaad dan goed doet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

* mayhem kijkt naar titel van dit topic.

Ok, dus toch.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-09 11:38
Richh schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:39:
[...]

Ja, dat is overduidelijk.

Maarja.
  • Woke, waar maak je je druk om? Iets met leven en laten leven. De wereld vergaat niet als wij mannen op hetzelfde toilet moeten kakken als vrouwen - in ieder geval niet voor ons mannen.
    Ik denk toch echt dat er grotere problemen zijn in de wereld...
  • Globalisme, in die context is het wel belangrijk te realiseren wat de positie van een klein land als Nederland is en te realiseren dat we binnen de EU, maar heel weinig essentiële dingen nog zelf kunnen. Landen als China hebben decennia lang "geïnvesteerd" om essentiële productie (denk aan medicijnen) kapot te concurreren. En nu ontstaat van binnenuit landen de wens om dat om te draaien :+ en ja ergens wel logisch, maar ik denk dat maar weinig tegenstanders de gevolgen kunnen overzien.
  • En oorlogen zijn er vaak niet voor niks. Dat maar laten gaan heeft ook gevolgen, maar dan gaan we wel heel erg offtopic.
Ik ben ook met heel veel dingen wel 'klaar'. En ik snap dat heel veel mensen dolgraag willen geloven in een clown die magischerwijs een simpele oplossing voor alles heeft. De realiteit is vaak dat het niet zo simpel is, en dat een dergelijk beleid vaak meer kwaad dan goed doet.
Het probleem van Woke is niet zozeer wat ze verzinnen. Dat toilet boeit me ook niet. Maar dat ze claimen tolerant te zijn naar alles en iedereen behalve de mensen met een andere mening.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:15
Richh schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:39:
[...]
Ik ben ook met heel veel dingen wel 'klaar'.
Ik ben klaar met <100k bitcoin.
Wen Moon Ser?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 16-09 17:03
Stoppen met dat politieke gepraat zou fijn zijn. Werkt alleen maar polariserend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Hebben we het nog niet door? BTC = BTC.

De rest is allemaal dezelfde shit in een ander jasje. Zo ook WOKE.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RfCkxir9Esg1c78xKbVYsl6yLOE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1dnaZarSAkrNicxLbt3K3BhW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
Deman23 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:42:
[...]

Het probleem van Woke is niet zozeer wat ze verzinnen. Dat toilet boeit me ook niet. Maar dat ze claimen tolerant te zijn naar alles en iedereen behalve de mensen met een andere mening.
8)7

Wie zijn "ze" nou weer?

En zelfs al zou het kloppen :P heul veul mensen zijn niet tolerant naar mensen met een andere mening. Dat is dan geen issue zeker :P

Er zijn in ieder geval talloze problemen in de wereld die draaien om dood of leven, armoede, dat soort shit. Denk dat dat aanzienlijk belangrijker is dan wie dan ook iets anders zou doen dan dat 'ie claimt.

Anyhow ik hou idd wel op, wen moon wen lambo.

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 15-11-2024 11:48 ]

Pagina: 1 ... 189 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!