Precies, beter blijven we ontopic en bespreken we waarom Bitcoin de beste is.LadyS schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:44:
Stoppen met dat politieke gepraat zou fijn zijn. Werkt alleen maar polariserend.
Precies tegen de gele lijn aan (50MA hourly) die eerder als support diende.
:strip_exif()/f/image/BZVEUwq1pmHzCW0bw9M449hL.png?f=user_large)
De ETF's hebben weer een mooie buy high en sell low gedaan.
:strip_exif()/f/image/BZVEUwq1pmHzCW0bw9M449hL.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/LxEGHEYblJc9Yec6FIi09bGf.png?f=user_large)
[ Voor 58% gewijzigd door Coldcat op 15-11-2024 11:53 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
da's pure magieColdcat schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:51:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Haha ik ben het met je eens hoor. Er zijn veel grotere problemen. Overigens zijn deze types ook anti crypto vaak.Richh schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:48:
[...]
![]()
Wie zijn "ze" nou weer?
En zelfs al zou het kloppenheul veul mensen zijn niet tolerant naar mensen met een andere mening. Dat is dan geen issue zeker
Er zijn in ieder geval talloze problemen in de wereld die draaien om dood of leven, armoede, dat soort shit. Denk dat dat aanzienlijk belangrijker is dan wie dan ook iets anders zou doen dan dat 'ie claimt.
Anyhow ik hou idd wel op, wen moon wen lambo.
En al helemaal anti Lambo, want klimaat….
Ik ben voor klimaat en een lambo.Deman23 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:15:
[...]
Haha ik ben het met je eens hoor. Er zijn veel grotere problemen. Overigens zijn deze types ook anti crypto vaak.
En al helemaal anti Lambo, want klimaat….
En voor vrijheid in eigen leven en zelfbeschikking en ook voor crypto.
En nu?
Pas ik niet meer in het polarisatie-plaatje.
Ergo, laten we aub nu echt stoppen met die politieke praat en simpele kwalificaties over 'anderen'.
Eens. Laten we accepteren dat iedereen een andere mening heeft en anders denkt over verschillende zaken in het leven. We komen hier voor Bitcoin, crypto en ontwikkelingen gerelateerd hieraan. Niet om elkaar weg te zetten in een hokje op basis van allerlei waardeoordelen.LadyS schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:23:
[...]
Ik ben voor klimaat en een lambo.
En voor vrijheid in eigen leven en zelfbeschikking en ook voor crypto.
En nu?
Pas ik niet meer in het polarisatie-plaatje.
Ergo, laten we aub nu echt stoppen met die politieke praat en simpele kwalificaties over 'anderen'.
Lijkt me dat we hier wel doorheen gaan vandaag, zou een goede start van het weekend zijn.Coldcat schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:51:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eens. Meer bitcoin meme's.jvel92 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:28:
[...]
Eens. Laten we accepteren dat iedereen een andere mening heeft en anders denkt over verschillende zaken in het leven. We komen hier voor Bitcoin, crypto en ontwikkelingen gerelateerd hieraan. Niet om elkaar weg te zetten in een hokje op basis van allerlei waardeoordelen.
:strip_exif()/f/image/SPCTJzqKLN3HrdMnIvoi6JFX.png?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Nopheros op 15-11-2024 12:36 ]
"Proposes"
Bullmarkt hopium om fomo aan te jagen draait weer overuren.
Maar higher for longer please. Op naar die 250k en daarna toppen op 420k.
Yes man.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
en: UP TO 10%... niet 10%.Vis schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:45:
[...]
"Proposes"
Bullmarkt hopium om fomo aan te jagen draait weer overuren.
Maar higher for longer please. Op naar die 250k en daarna toppen op 420k.
Yes man.
Nieuws van gisteren en het is, nog maar, een voorstel. Maar dit gaat wel echt de goede kant op. Nu er steeds meer bedrijven, pensioen fondsen en zelfs overheden instappen of hierover nadenken vraag ik me toch serieus af of we nog wel een standaard 4 jaar cycle gaan krijgen. Deze cycle, naar mijn mening, werd vooral veroorzaakt door amateurs (waaronder ikzelf) en de vele panic buys and panic sells.
We krijgen vast nog wel weer een crypto winter maar ik verwacht niet meer de extreme dalingen van de afgelopen 15 jaar simpelweg omdat veel van de Bitcoin die nu gekocht wordt niet direct meer verkocht wordt bij een daling. Deze bedrijven/instelilngen/overheden kopen voor de lange termijn, niet voor een paar dagen of weken.
THis TimE iS DifferEnT!Nopheros schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:47:
[...]
Nieuws van gisteren en het is, nog maar, een voorstel. Maar dit gaat wel echt de goede kant op. Nu er steeds meer bedrijven, pensioen fondsen en zelfs overheden instappen of hierover nadenken vraag ik me toch serieus af of we nog wel een standaard 4 jaar cycle gaan krijgen. Deze cycle, naar mijn mening, werd vooral veroorzaakt door amateurs (waaronder ikzelf) en de vele panic buys and panic sells.
We krijgen vast nog wel weer een crypto winter maar ik verwacht niet meer de extreme dalingen van de afgelopen 15 jaar simpelweg omdat veel van de Bitcoin die nu gekocht wordt niet direct meer verkocht wordt bij een daling. Deze bedrijven/instelilngen/overheden kopen voor de lange termijn, niet voor een paar dagen of weken.
Maar nu echt .. de institutions zijn er. We made it boyz.
HODL or sell to BlackRock
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/O1FTHGO7cVUeBrX5QbCI39Jg.jpg?f=user_large)
Dit mag echt wel wat vaker benoemd worden inderdaad. Bitcoin transformeert letterlijk op dit moment van ongereguleerde zolderkamer onzin naar een volwassen product om miljarden aan geld te investeren.Vis schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:51:
[...]
THis TimE iS DifferEnT!
Maar nu echt .. de institutions zijn er. We made it boyz.
HODL or sell to BlackRock
[Afbeelding]
De hele reis van 0 naar 69k is opgebracht door retail met voornamelijk speelgeld (whales uitgezonderd). Nu stappen de serieuze beleggers in met ervaring en het echte geld.
Ja had even niet verder gekeken, dacht dat dit weer een update was van het nieuws van gisteren. Maar cointelegraph loopt gewoon achter. In ieder geval weer een bullish post extra hierNopheros schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:47:
[...]
Post het vooral nog 5 keer vandaag zou ik zeggen, is het zeker waard!Alpina schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:55:
[...]
Ja had even niet verder gekeken, dacht dat dit weer een update was van het nieuws van gisteren. Maar cointelegraph loopt gewoon achter. In ieder geval weer een bullish post extra hier![]()
En daar is de H1 bullish trendbreuk uit NK
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Eens...Nopheros schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:54:
[...]
Dit mag echt wel wat vaker benoemd worden inderdaad. Bitcoin transformeert letterlijk op dit moment van ongereguleerde zolderkamer onzin naar een volwassen product om miljarden aan geld te investeren.
De hele reis van 0 naar 69k is opgebracht door retail met voornamelijk speeldgeld (whales uitgezonderd). Nu stappen de serieuze beleggers in met ervaring en het echte geld.
Ik ben er daarom ook redelijk van overtuigd dat we naast diminishing returns van gains (wellicht) ook afzwakking van dalingen gaan zien in deze asset class. Dat doet mij in ieder geval sterk twijfelen over hoeveel sats ik af wil staan tegen een euro, als we dermate hoog staan op een koers waarbij het belachelijk lijkt.
Stukjes DCA out volgend jaar maar nooit meer dan 50% en de rest gewoon laten staan.
Het is meer een trend aan het worden om maar beter iets gealloceerd te hebben dan niets. En dat is signaal imo.

The ironyDarrell schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:18:
[quote]Richh schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 01:11:
[...]
[mbr]Knip, het was al klaar. Ophouden nu [/mbr]
Zo, eenmalig van me afgeschreven en nu ga ik alle verdere politieke posts weer vreedzaam rapparteren.
90k bitches
Nee, die modbreak was er niet voor niets en geldt ook voor jou.
<aluhoedje op>Nopheros schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:54:
[...]
Dit mag echt wel wat vaker benoemd worden inderdaad. Bitcoin transformeert letterlijk op dit moment van ongereguleerde zolderkamer onzin naar een volwassen product om miljarden aan geld te investeren.
De hele reis van 0 naar 69k is opgebracht door retail met voornamelijk speelgeld (whales uitgezonderd). Nu stappen de serieuze beleggers in met ervaring en het echte geld.
Dit is de start van de The Great Reset. Steeds meer traditionele bedrijven, merken en markten stappen in een munt die fictief is. Als straks ook staten, landen deelnemen met grote bedragen is het kinderspel om de hele economie te ontwrichten en een crash te veroorzaken waar eerdere crashes van beurzen zonnige dagen leken. Het hele economische stelsel is dan failliet en zal worden herzien.
<aluhoedje af>
Gelukkig is er Department Of Government Efficiency als redding
Voor deze cycle weer verse nieuwe lows op ETHBTC paar vandaag. Normaal zorgt @knakworst met regelmaat deze posts, maar die laat het vandaag afweten.
/f/image/T3vZ45nSHXtVL1zTRc8S38gP.png?f=fotoalbum_large)
Laten we hem oproepenjvel92 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:25:
Voor deze cycle weer verse nieuwe lows op ETHBTC paar vandaag. Normaal zorgt @knakworst met regelmaat deze posts, maar die laat het vandaag afweten.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/3Wd5RpUvAVpntuLTLIxyXGaf.jpg?f=fotoalbum_large)
Ah die heb ik gemist zie ik. De posts gaan veel te snel en over de modbreak heen gelezen. Blauwe letters ontgaan me normaal gesproken niet.tomtom901 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:15:
[...]
Nee, die modbreak was er niet voor niets en geldt ook voor jou.
ook niet vergeten

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Door die vele Posts hier ben ik af en toe ff het overzicht kwijt.. kunnen we niet weer eens een weeksamenvatting in het leven roepen?
Meen dat we die in het verleden hadden..
Inderdaad, het wordt weer tijd voor de managementsamenvattingen van @MrMrq.Don Guacamole schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:38:
Door die vele Posts hier ben ik af en toe ff het overzicht kwijt.. kunnen we niet weer eens een weeksamenvatting in het leven roepen?
https://watcher.guru/news...erase-16-trillion-us-debtSaylor’s Radical Bitcoin Plan to Erase $16 Trillion US Debt
https://watcher.guru/news...lion-bitcoin-etf-holdingsGoldman Sachs Discloses $710 Million Bitcoin ETF Holdings
Samenvatting van week 45:
- Trump heeft gewonnen
- BTC zet ATH naar ATH om de week af te sluiten met 80k
- Meneer rijdt met een truck een zaal binnen en zegt dat we naar 100 biljoen gaan
- Er bevindt zich een lange rij bij de porsche dealers
[ Voor 12% gewijzigd door Aeronaut op 15-11-2024 13:46 ]
Als je het niet bij kan benen ga je de NK maar lezen. Die gaat op boomer tempo. 
* sh4d0wman gaat de rollator eens even poetsen
* sh4d0wman gaat de rollator eens even poetsen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit is toch helemaal niet het plan van Saylor? Dit is een plan ingediend door een Republikein. Hij geeft in de video aan het een goed idee te vinden (en dat begrijp ik wel).
Hij geeft verder aan dat zijn 42 miljard opkoop plan mogelijk wel eens sneller klaar zou kunnen zijn dan in 3 jaar
Toch als die republikeinen dit plan door willen voeren dan gokken ze enorm op de hopium dat de gemiddelde Amerikaan en alle andere wereldburgers deze FOMO gaan voeden met hun zuur verdiende fiat. Bovendien wat gaat die dollar dan doen, en hoe ga je jezelf weer uit die positie handelen?
En wat gebeurd er met zaken als QE en rente wijzigingen. Zijn dat dan überhaupt nog middelen om ook maar iets te kunnen bereiken. Klinkt leuk, maar in de praktijk moet ik het nog maar eens zien.
En wat gebeurd er met zaken als QE en rente wijzigingen. Zijn dat dan überhaupt nog middelen om ook maar iets te kunnen bereiken. Klinkt leuk, maar in de praktijk moet ik het nog maar eens zien.
maar ADA, wat doet u nu?
[ Voor 14% gewijzigd door keanu_ op 15-11-2024 13:56 ]
Zijn er net even doorgeprikt 0.64 USD , hopelijk nu net zon boost als XRP gister. leg Up zou nice zijn na weekje consolidatie.keanu_ schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:56:
maar ADA, wat doet u nu?
Dat dacht ik vorige bearmarket ook maar we zakte zelfs onder een vorige ATH. Dus het zal me niks verbazen als we ooit de 50k regionen weer gaan opzoeken in de bearmarket..Nopheros schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:47:
[...]
Gipsy King schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:00:
[...]
Zijn er net even doorgeprikt 0.64 USD , hopelijk nu net zon boost als XRP gister. leg Up zou nice zijn na weekje consolidatie.

Je doet net of ze voorstellen om het allemaal maar in BTC te doen, dat is niet het geval. Uiteindelijk blijft het gokken, net als met bijvoorbeeld goud. Stel je voor we vinden een asteroïde met net zoveel goud als dat we denken dat op aarde te vinden is binnen reisafstand. Het logistieke gedeelte is dan de uitdaging maar kijk waar we momenteel staan in dat opzichte... Heb je daar wel eens over na gedacht?CornermanNL schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:55:
Toch als die republikeinen dit plan door willen voeren dan gokken ze enorm op de hopium dat de gemiddelde Amerikaan en alle andere wereldburgers deze FOMO gaan voeden met hun zuur verdiende fiat. Bovendien wat gaat die dollar dan doen, en hoe ga je jezelf weer uit die positie handelen?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Het zou toch wel de grap van de eeuw zijn. Een bullseason dat ongekend is. Dat we doorvliegen tot de $800k! Iedereen verkoopt de sats aan instituten en overheden. Banken profiteren ook mee. En Henk en Ingrid? Die vallen voor de shitcoins want bitcoin is te duur. Wealth preservation by the rich completed!
Zooooo ik had gisteren mij ADA shitcoins verkocht als gokje.... en toen ging ie down en twijfelde om het terug te kopen. Toch maar gedaan (met dikke winst), en nu deze groene kaarsen van ADA erbij... wat een top week dit.
Welk platform is het beste voor leverage trading?Richh schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:14:
Mijn short heeft stoploss geraakt. En terecht
[Afbeelding]
Ik weet wel wat ik zo doe, winst nemen🤣keanu_ schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:56:
maar ADA, wat doet u nu?
Ada en XRP zijn de enige 2 top 10 coins ,ok TRX ook nog een beetje, die de laatste 24 uur vlammen (+20%). De rest in het rood.
Je vergeet de miems en beebs!Aeronaut schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:44:
Samenvatting van week 45:
- Trump heeft gewonnen
- Meneer rijdt met een truck een zaal binnen en zegt dat we naar 100 biljoen gaan
- Er bevindt zich een lange rij bij de porsche dealers
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Heb ook nog een lading cardano native tokens (CNT), die gaan nog harder dan ada nu.Gipsy King schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:19:
[...]
Ada en XRP zijn de enige 2 top 10 coins ,ok TRX ook nog een beetje, die de laatste 24 uur vlammen (+20%). De rest in het rood.
Blijft een gok, was (is??) echt druk in de afgelopen maanden.
Maar gezien mijn geloof in ADA, zijn de CNT de toevoeging voor ook hele mooie gains
Aeronaut schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:44:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/TZklAST7nV9zwepmsYWcbYYD.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/STFf5nREASHib5rVmNC2Hnb7.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/s5pOmcxFHYVylh79w7Iw0ay5.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/SqtyYCenPSJ3fg2biq4Q5Irm.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4OfSzHgF5haLLXpe6bimyh8g.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/c2UI0LcsBSyPt6mI8IbO2ONg.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/oFbxuSuvxW1cGnQBWFhVQvXe.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/7Gic7roHOl8oPwHGbFEyF3YE.gif?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
moeten we ieder ruksessie samenvatten? dan is men wel snel klaar hier.
https://coinmarketcap.com/currencies/cardano/ that turned around quickly... Hoop dat de sellers hierboven op tijd waren om hun ''gains'' te claimenkeanu_ schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:22:
[...]
Heb ook nog een lading cardano native tokens (CNT), die gaan nog harder dan ada nu.
Blijft een gok, was (is??) echt druk in de afgelopen maanden.
Maar gezien mijn geloof in ADA, zijn de CNT de toevoeging voor ook hele mooie gains
Ik was ook geschokt.
Barbaars.ATH naar ATH
Na aanlijding van deze reply stuur ik u deze reply.
BedankdFrambozenTaart schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:28:
[...]
Na aanlijding van deze reply stuur ik u deze reply.
@CornermanNL de USD werd ziek toen ze deze van de goudstandaard haalden. Het ding is nu terminaal. Munten komen en gaan door de geschiedenis maar dat zijn meestal turbulente tijden.
De rol voor Bitcoin? Geen idee. Wordt het groot dan zitten wij vooraan in de wealth redistribution.
Voor de hopium boyzzz is er altijd nog ons Max...
De rol voor Bitcoin? Geen idee. Wordt het groot dan zitten wij vooraan in de wealth redistribution.
Voor de hopium boyzzz is er altijd nog ons Max...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Maargoed. Zolang we in die 80k range hangen zal er hier een zure graftyfus sfeer hangen.
Kunnen we niets aan doen, pure overmacht.
Ik pak nog ff een lekker koud flesje azijn.
En we kunnen weer. 90k.FrambozenTaart schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:32:
Maargoed. Zolang we in die 80k range hangen zal er hier een zure graftyfus sfeer hangen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0bL1hTDven1W23skqE9yRbUw.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FSl1mDiLaNh21TVm1eB83igJ.gif?f=user_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Darrell op 15-11-2024 14:54 ]
Mooi om te zien dat iedereen hier zo lekker bezig is. Zelfs XRP doet een pump.
Normaal zou ik die munt direct afzeiken maar nu we uit de 80k range zijn vind ik het alleen maar mooi.
Fijn voor de hodlers die ondanks hun extra chromosoom toch zijn blijven geloven en een mooie pump hebben meegepakt!
Normaal zou ik die munt direct afzeiken maar nu we uit de 80k range zijn vind ik het alleen maar mooi.
Fijn voor de hodlers die ondanks hun extra chromosoom toch zijn blijven geloven en een mooie pump hebben meegepakt!
Eerste Base token is gelist op Binance Perp.. Dat heeft lang geduurd.
$Degen stijgt 50% in enkele uurtjes...
Base is gemarineerd en klaar om geserveerd te worden dit seizoen
Toch is Basen vrij ongezond.Aeronaut schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 15:03:
Niet dusJelmer schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 15:01:
En nu de test of de 90k gaat houden en we naar boven schieten.
Aeronaut schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 15:03:
En kort maar krachtig, wellicht overeenkomsten tussen effect/pump?
XRP blijft gaan, heb 10% @ 94,10 te koop staan, kijken of ie daarna weer wat keldert
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Q_7 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 15:15:
XRP blijft gaan, heb 10% @ 94,10 te koop staan, kijken of ie daarna weer wat keldert
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2XTXaz9j38hppBwGgfL6UcS3.jpg?f=user_large)
Psst, ik ben begonnen aan iets om de boel wat op te vrolijken, maar waarschijnlijk niet genoeg tijd om die vandaag af te krijgenFrambozenTaart schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:32:
/f/image/ECX6Rhtt9Ps7silNPoO4PYLX.png?f=fotoalbum_large)
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Niet wachten tot @Snitserklaas weer opduikt!Guere schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 15:18:
[...]
Psst, ik ben begonnen aan iets om de boel wat op te vrolijken, maar waarschijnlijk niet genoeg tijd om die vandaag af te krijgen
[Afbeelding]
Nog niets gezien, maar lig nu al kromGuere schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 15:18:
[...]
Psst, ik ben begonnen aan iets om de boel wat op te vrolijken, maar waarschijnlijk niet genoeg tijd om die vandaag af te krijgen
[Afbeelding]
Kan niet wachten
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ben van mening dat het hele wealth redistribution wel mee zal vallen. Ook bij BTC zal het zo zijn dat <10% van de mensen, 90% van de BTC zal bezitten in the long run. Daarnaast is het nog steeds zo dat, hoe groot, BTC ook gaat worden je nog zo veel andere assets (grond, gebouwen, stock, mineralen etc.) hebt dat de huidige wealty ook wealty zullen blijven.sh4d0wman schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:32:
@CornermanNL de USD werd ziek toen ze deze van de goudstandaard haalden. Het ding is nu terminaal. Munten komen en gaan door de geschiedenis maar dat zijn meestal turbulente tijden.
Voor de hopium boyzzz is er altijd nog ons Max...![]()
[YouTube: Bitcoin Hits Escape Velocity - Global Arms Race Begins!]
Ja; BTC kan een mooie kans zijn voor Jan Modaal om een keer een klapper te maken maar een echte shift in de verdeling van rijkdom zie ik niet gebeuren. Als is het alleen al dat op weredlniveau de rijkere landen als eerste toegang/invested zijn in BTC.
Precies, de usecase voor crypto is zinloos. Iedereen koopt het met de gedachte om het later weer te verkopen voor meer, hebberigheid. Idemdito voor de Blackrocks van deze wereld.Egeau schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 15:31:
[...]
Ik ben van mening dat het hele wealth redistribution wel mee zal vallen. Ook bij BTC zal het zo zijn dat <10% van de mensen, 90% van de BTC zal bezitten in the long run. Daarnaast is het nog steeds zo dat, hoe groot, BTC ook gaat worden je nog zo veel andere assets (grond, gebouwen, stock, mineralen etc.) hebt dat de huidige wealty ook wealty zullen blijven.
Ja; BTC kan een mooie kans zijn voor Jan Modaal om een keer een klapper te maken maar een echte shift in de verdeling van rijkdom zie ik niet gebeuren. Als is het alleen al dat op weredlniveau de rijkere landen als eerste toegang/invested zijn in BTC.
Bedankt, kan ik gebruiken op nu.nl zodra btc 100k staat.ColeJ schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 15:35:
[...]
Precies, de usecase voor crypto is zinloos. Iedereen koopt het met de gedachte om het later weer te verkopen voor meer, hebberigheid. Idemdito voor de Blackrocks van deze wereld.
knakworst schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 15:41:
[...]
Bedankt, kan ik gebruiken op nu.nl zodra btc 100k staat.
Volatiel middagje tegel
Niet Kraken, maar dat is wel wat ik gebruik.Coldcat schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:17:
[...]
Welk platform is het beste voor leverage trading?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bybit spot margin of MEXC voor perp.Coldcat schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:17:
[...]
Welk platform is het beste voor leverage trading?
https://newsbit.nl/einde-...reum-etfs-zien-uitstroom/Einde van de Trump-Pump? Bitcoin- en Ethereum-ETF’s zien flinke uitstroom
https://farside.co.uk/btc/
vrijdag dipdag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
FrambozenTaart schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:57:
Mooi om te zien dat iedereen hier zo lekker bezig is. Zelfs XRP doet een pump.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/nuBjdNyVNh4vki4UFl9F5qUx.gif?f=user_large)
Zodra microstrategy goed doorpumpt heeft vanzelf iedereen een allocatie in BTC! Dan wordt het opgenomen in de brede ETF’s.
Was te verwachten, alles rood na de opmerkingen van powell dat hij niet echt rate cuts en QE een belangrijk iets vindt. Futures waren al flink rood en zal vandaag niet veel beter worden.. slow bleed naar 80?sjorremans schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:09:
vrijdag dipdag
hahahah flinke uitstroom. Blackrock koopt gewoon door en verder gewoon gezonde winst neming bij paar andere ETF's
Absoluut geen FLINKE uitstroom.
Zitten in een zeer normale consolidatie die ik en een paar anderen al paar dagen verlangen ipv ongecontroleerd door pompen, waarna je pas echt rekt gaat.
:strip_exif()/f/image/Fl3uCfpMHiAyu5WrrwzI8da1.jpg?f=fotoalbum_large)
Ugh sorry, maar ik denk dat jij ook wel weet dat dit artikel nergens op slaat, toch? Past wederom in dat stramien van media die per se overal een reden achter moeten zoeken.
En uitstroom-dagjes bij de ETFs hebben we vaker gezien, ook niets nieuws.
of hij het belangrijk vind doet er totaal niet toe. Als de markt schreeuwt om 1 van beide of beide, dan volgt HPowell vanzelfJoebarRC schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:14:
[...]
Was te verwachten, alles rood na de opmerkingen van powell dat hij niet echt rate cuts en QE een belangrijk iets vindt. Futures waren al flink rood en zal vandaag niet veel beter worden.. slow bleed naar 80?
Slechte zin van de koersen
Uitgezonderd BTC, ADA & XRP
Wen moon boys?
Wen moon boys?
[ Voor 23% gewijzigd door Pinsa op 15-11-2024 16:41 ]
Voorlopig lijkt dat er niet op, hij heeft tot nu toe sterk zijn eigen lijn gevolgd. Nee ik denk/verwacht dat het echt wel even zal vertragen maar ja wie weet he.. Blijven shit yanks he, 1 opmerking van de ene kerel … oh volgen, opmerking van de andere kerel… oh snel de andere kant op.anti elppa schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:19:
[...]
of hij het belangrijk vind doet er totaal niet toe. Als de markt schreeuwt om 1 van beide of beide, dan volgt HPowell vanzelf
Pinsa schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:39:
Slechte zin van de koersen![]()
Wen moon boys?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eKydvm9lKNNRZPXotZQXFUAz.gif?f=user_large)
inflatie is redelijk onder controle, probleem is alleen job openings en werkloosheid. Die beginnen de verkeerde kant op te lopen.JoebarRC schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:40:
[...]
Voorlopig lijkt dat er niet op, hij heeft tot nu toe sterk zijn eigen lijn gevolgd. Nee ik denk/verwacht dat het echt wel even zal vertragen maar ja wie weet he.. Blijven shit yanks he, 1 opmerking van de ene kerel … oh volgen, opmerking van de andere kerel… oh snel de andere kant op.
Alles wat Powell doet heeft pas 6 tot 12 maanden later een beetje effect.
Als de volgende keer, en ik verwacht dat, de cijfers nog wat slechter zijn dan kan hij niet anders dan verlagen en ergens eind q1 ook weer echt QE toepassen. ZEker als die oranje rakker er zit en wat druk uit gaat oefenen om de economie wat te boosten.
Klopt, je vraagt je wel eens af waarom ze het posten....Guere schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:17:
[...]
Ugh sorry, maar ik denk dat jij ook wel weet dat dit artikel nergens op slaat, toch? Past wederom in dat stramien van media die per se overal een reden achter moeten zoeken.
En uitstroom-dagjes bij de ETFs hebben we vaker gezien, ook niets nieuws.
Sry zat effe op zwemles , chloordamp happen. Maar jah alles voor de kleintjes.
Wat is er met Shitcoin Algorand aan de hand? +22%
Ik heb deze in mijn PF, geen idee waarom ;-)
Ik heb deze in mijn PF, geen idee waarom ;-)
In de 80k range het weekend ingaan voelt verkeerd.
Het is toch gelukt om 'm vandaag al af te krijgen!
Reminder: als je op de hak wordt genomen, neem het zoals gewoonlijk dan niet te serieus. Volgende keer zijn er weer andere members aan de beurt
Reminder: als je op de hak wordt genomen, neem het zoals gewoonlijk dan niet te serieus. Volgende keer zijn er weer andere members aan de beurt
Guere schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 17:19:
Het is toch gelukt om 'm vandaag al af te krijgen!
[YouTube: Risitas bij Tweakers Cryptocurrency Slowchat]

Machtig mooi

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!