Lekker hooranti elppa schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:40:
[...]
mooi!
die van mij pruttelt nog wat verder. Lekker achterover hangen
[Afbeelding]
Kraken listing zie ik net. Dat is ook altijd wel goed voor een groene candelinjoo.Don Guacamole schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:55:
Man die alts gaan helemaal lambo. Ok ik maakte een misser met ADA, maar m’n KAS schiet ook ff de lucht in.
Dit is dan wellicht nog geen altseason maar wel een altweekend.
SOLDean Martin schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:31:
Portfolio maar eens een beetje uitgebreid met wat gokjes:
Bonk
Floki
HappyCat on Sol

Crypto exchanges are going full degen.
In the past week:
Binance listed: $HIPPO, $BONK, $PNUT, $ACT, $MOODENG
Bybit listed: $PNUT, $GOAT, $FWOG
Coinbase listed: $PEPE
Robinhood listed: $PEPE
And there will be MANY more.
Memecoin super cycle.
Wen TOOKER, Wen Milambo.
In the past week:
Memecoin super cycle.
Wen TOOKER, Wen Milambo.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Eigenlijk is een meme-coin gelijk aan een chain als ADA toch? Als je daar 10,000 munten van koopt heb je er ook niets aan, anders dan oneindig veel transacties mogen doen in de toekomst.zwembroek schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:49:
In the past week:
Memecoin super cycle.
Wen TOOKER, Wen Milambo.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Benjamin op zijn best.
I have better news degens.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 13 november 2024
If you include USDC, so:
(TOTAL3-USDC-USDT)/BTC#ALT / #BTC pairs are actually only 23% off their lows.
I'm doing the best I can to help you guys out https://t.co/e0lMbaq00g pic.twitter.com/UkVRe8Afxu
Coldcat schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:51:
[...]
Eigenlijk is een meme-coin gelijk aan een chain als ADA toch? Als je daar 10,000 munten van koopt heb je er ook niets aan, anders dan oneindig veel transacties mogen doen in de toekomst.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eSdIxpkhHhqeYcCqvApWThNZ.gif?f=user_large)
zwembroek schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:49:
In the past week:
Memecoin super cycle.
Wen TOOKER, Wen Milambo.
:strip_exif()/f/image/N0kiOjlZttDCtmHEQvvLivJd.jpg?f=fotoalbum_large)
Precies. Alleen mag je dan 24 uur per dag met sniperbots op pump.fun zitten en bereid zijn heel wat ruggs op te vangen voordat je een keer een succesje hebt. En de bekende memes hebben al een MC van 1B of meer.Coldcat schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:51:
[...]
Eigenlijk is een meme-coin gelijk aan een chain als ADA toch? Als je daar 10,000 munten van koopt heb je er ook niets aan, anders dan oneindig veel transacties mogen doen in de toekomst.
Die malle PNUT stond gisteren ook gewoon +1500% op de weekly ofzozwembroek schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:49:
In the past week:
Memecoin super cycle.
Wen TOOKER, Wen Milambo.

Dat stond hierbovenGabberPiet schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:59:
[...]
Die malle PNUT stond gisteren ook gewoon +1500% op de weekly ofzo

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 14-11-2024 20:01 ]
Ja toen ik Pnut op het nieuws zag kon je er de klok op zetten dat er een meme van zou komen. Uiteraard dacht ik alleen van wat een kut streek om zo'n beestje een spuit te geven en ging ik weer dom verder kijken.GabberPiet schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:59:
[...]
Die malle PNUT stond gisteren ook gewoon +1500% op de weekly ofzo
ADA fan boys op dit momentColdcat schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:51:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dIdgqDeJsNo2btPYeyu0lHRf.jpg?f=user_large)
Vandaag op het werk vlogen de moodeng en hippo ook rond mn oren… absolute drek. Heb wel wat sbr gekocht. Dat dan weer wel. Dat zou pas ergens voor volgend jaar zijn toch?zwembroek schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:02:
[...]
Ja toen ik Pnut op het nieuws zag kon je er de klok op zetten dat er een meme van zou komen. Uiteraard dacht ik alleen van wat een kut streek om zo'n beestje een spuit te geven en ging ik weer dom verder kijken.
Wanneer joetoeppers met 998k volgers ada gaan promoten komt alles goed
Henk en ingrid tune in.
Ik zit 100% in BTC, perfect, nu wacht ik op #ICE op bitvavo's list
Is dat niet een enorme shitcoin ook? Ik kwam iets over sausage farming tegenPeterre schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:07:
Ik zit 100% in BTC, perfect, nu wacht ik op #ICE op bitvavo's list
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 14-11-2024 20:14 ]
De grootste crypto bear en icp lover is ontwaakt.
Tot nu toe las ik berichten over ICE ivm de enorme snelheidsverbeteringen , ik wacht wel af wat ie doetColdcat schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:12:
[...]
Is dat niet een enorme shitcoin ook? Ik kwam iets over sausage farming tegen
In a speech that Gary Gensler gave today, he admits how misguided and what a waste of resources his assault on crypto has been, while simultaneously making an impotent attempt to defend his agenda.
— exlawyer.eth/tez (@exlawyernft) 14 november 2024
In one hand he said: “Our focus, rather, has been on some of the 10,000 or so…
Probeer je nou een coin te promotentomtom901 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:49:
[...]
Ja wellicht niet, maar kwartje zou ook de andere kant op kunnen vallen en je zou echt in de shit zitten. Wil niet op mijn geweten hebben dat een degen als @zwembroek of @anti elppa jou of iemand anders over de streep duwt, daarom gemod.
https://coinmarketcap.com/currencies/degen-base/
Al die dikke drekcoins mogen van mij wel verbannen worden. Daar worden echt weinig mensen beter van.
Vind het schandalig om een fantastische uitvinding die ons van een munt zal voorzien als de staat eindelijk gevallen, te gebruiken om meer staatsgeld te verkrijgen? Vind het een vorm van grof verraad waaraan zo'n beetje de wereld mee doet. Wil de gezichten van al die mensen wel eens zien als hun geld dadelijk ineens helemaal niets meer waard is...!
Ja satoshi zou zich omdraaien in zijn graf. Het was anti-establishment maar onder tussen gaat het zo mainstream worden. Wat een grap. Had niet gedacht in 2009 dat het zo ver zou komen.Wouter79 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:35:
Vind het schandalig om een fantastische uitvinding die ons van een munt zal voorzien als de staat eindelijk gevallen, te gebruiken om meer staatsgeld te verkrijgen? Vind het een vorm van grof verraad waaraan zo'n beetje de wereld mee doet. Wil de gezichten van al die mensen wel eens zien als hun geld dadelijk ineens helemaal niets meer waard is...!
Wat verwachten jullie van de weg naar $100k, indien er komt?
Dit level heeft natuurlijk een symbolische waarde. Echter in het verleden heeft het nooit echt weerstand opgeleverd als je bijvoorbeeld naar de $10k kijkt.
Het orderboek ziet er momenteel zo uit met oplopende sell-orders.
Dit level heeft natuurlijk een symbolische waarde. Echter in het verleden heeft het nooit echt weerstand opgeleverd als je bijvoorbeeld naar de $10k kijkt.
/f/image/P0gGWJhB3OovUUovyKjvCpMw.png?f=fotoalbum_large)
Charles living his best life.
ADA news coming out soon?
It was a good day pic.twitter.com/6mu0eTUCgi
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 14 november 2024
Poging tot behoud van het baantje. Er lekken nogal de nogal berichten uit dat Trump duizenden mensen de laan gaat uitsturen
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dat het mainstream wordt juich ik alleen maar toe. En het feit dat je er zoveel mee kunt verdienen trekt natuurlijk wel de aandacht.
Trump heeft dit hardop gezegd, gensler is out op dag 1.D_Jeff schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:38:
[...]
Poging tot behoud van het baantje. Er lekken nogal de nogal berichten uit dat Trump duizenden mensen de laan gaat uitsturen
Als gensler de eer aan zichzelf houdt, vertrekt hij voortijdig.
Charles gaat voor de threesome met musky en trumps , dikke pumpskeanu_ schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:37:
Charles living his best life.
[Twitter]
Kan ik er mooi en en dan wens ik die man een super leven.
Ben wel pro Gensler. Is toch ook allemaal troep, wie dat ontkent moet in de spiegel kijken.D_Jeff schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:38:
[...]
Lijkt me een goede threesome voor de komende jaren om je bedrijf naar mars te knallen.Gipsy King schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:40:
[...]
Charles gaat voor de threesome met musky en trumps , dikke pumps![]()
Kan ik er mooi en en dan wens ik die man een super leven.
Of hij gaat zelf naar mars, so many questions!
Ga weg met die gek man. Wacht ik kijk even in de spiegel.....GA WEG MET DIE GEK MAN.knakworst schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:40:
[...]
Ben wel pro Gensler. Is toch ook allemaal troep, wie dat ontkent moet in de spiegel kijken.
Nee serieus wat een idioot. Zogenaamd de investeerder beschermen. Weg met die clown. Mensen die gedwongen hun Solana op $15 dollar moesten verkopen op Robinhood. Nee die zijn daar echt beter van geworden.
Haha, je ziet wel duidelijk die grens bij 100k.Coldcat schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:37:
Wat verwachten jullie van de weg naar $100k, indien er komt?
[Afbeelding]
Past bij het beeld van een zakenman. Ik denk dat hij het proces van staats ontbinding alleen maar gaat versnellen. Hij zal er vooral gericht zijn om het systeem financieel efficienter te maken. Hij is niet een opofferaaar zoals de traditotioneele leiders, niet zo altruistisch, dus de spanningen aan de onderkant van de maatschappij zullen alleen maar erger worden.D_Jeff schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:38:
[...]
Dit inderdaad. En meerdere totaal kansloze rechtszaken tegen legitieme projecten onder het mom van beschermen van de investeerder. Maar de rode lopen uitleggen voor partijen als FTX wat gewoon een grote fraude was.zwembroek schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:44:
[...]
Ga weg met die gek man. Wacht ik kijk even in de spiegel.....GA WEG MET DIE GEK MAN.
Nee serieus wat een idioot. Zogenaamd de investeerder beschermen. Weg met die clown. Mensen die gedwongen hun Solana op $15 dollar moesten verkopen op Robinhood. Nee die zijn daar echt beter van geworden.
En BTC rekt.tomtom901 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 21:06:
Lol, DXY liftoff
He, vervelend. Dat wordt weer water en brood.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wat een rust hier. Zal wel bearmarket zijn.
Zitten we nog in dat kanaal?Woohooo schreef op donderdag 14 november 2024 @ 21:30:
[Afbeelding]
Niks aan de hand stelletje huilie huilies, we volgen gewoon het kanaal naar de moon
Zero.
Gelukkig, stel je voor dat we nog 12 maanden 20+ pagina’s op een dag voor de kiezen kregen hierzo. Teh horror!YES schreef op donderdag 14 november 2024 @ 21:53:
Zou mooi samen vallen als XRP een raketje zou doen zoals @Gipsy King eerder had gepost.
Dan koop ik gewoon een nieuwe EV in plaats van een ,Okeesjon
Het valt me op dat zoveel mensen met hoge koersen opeens langskomen en daarna echt volledig verdwijnen.YES schreef op donderdag 14 november 2024 @ 21:53:
Dat zijn ai botsColdcat schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:08:
[...]
Het valt me op dat zoveel mensen met hoge koersen opeens langskomen en daarna echt volledig verdwijnen.
En YES die alleen in de 80k range weer wat olie op het vuur komt gooien.Moiety schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:10:
Net als TomTom en Taro
Kanaal gaat te steil voor de gehele bullmarket. Ik denk dat we eruit gaan kukelen. En dan een paar dagen / weken opbouwen naar de volgende parabolische move recht door de 100k.Woohooo schreef op donderdag 14 november 2024 @ 21:30:
[Afbeelding]
Niks aan de hand stelletje huilie huilies, we volgen gewoon het kanaal naar de moon
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat wordt gewoon niet goed aangepakt door de rapparteer-botsDarrell schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:11:
[...]
En YES die alleen in de 80k range weer wat olie op het vuur komt gooien.
Ja, dat is een slimme. Die kreeg een upgrade. Dat zie je aan de wijziging van zijn avatarDarrell schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:11:
[...]
En YES die alleen in de 80k range weer wat olie op het vuur komt gooien.
Met zo'n variabel contract kan je ook meer uren bij de golden arches maken. Van hamburgers flippen is nog niemand armer geworden.Coldcat schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:08:
[...]
Het valt me op dat zoveel mensen met hoge koersen opeens langskomen en daarna echt volledig verdwijnen.
Ik zie vrij weinig eerlijk gezegd. Mini gepruttel. Zie nergens een liftoff. Zeker ivm stijging sinds verkiezingen is dit nietstomtom901 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 21:06:
Lol, DXY liftoff
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 14-11-2024 22:17 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Daarover gesproken. Er zijn ads, er is dus geld.
@tomtom901 & @Taro. Kan DPG een AI samenvatting geven om de drie pagina's?
Als je snel wilt bijlezen is dit best aardig.
Dit forumtopic draait om discussies over cryptocurrency, specifiek binnen het "Cryptocurrency Slowchat topic #27". De gesprekken variëren van kritieken op crypto-regulatie tot technische analyses van markten en specifieke coins. Een aantal kernpunten:
Kritiek op Gensler: Gebruikers uiten ongenoegen over Gary Gensler, de voorzitter van de SEC, die wordt beschuldigd van een negatieve houding tegenover crypto. Er wordt gereflecteerd op zijn beleid, dat als schadelijk voor de industrie wordt gezien, met verwijzingen naar zijn aanpak van bedrijven als Solana en FTX.
Bitcoin en Marktverwachtingen: Er wordt gesproken over de mogelijke stijging van Bitcoin naar $100k, waarbij gebruikers de technische aspecten van de markten analyseren en zich afvragen of dit niveau symbolische waarde heeft of daadwerkelijk een barrière vormt.
Ada en andere coins: Er is ook speculatie over Cardano (ADA) en andere cryptocurrency-projecten, met verwijzingen naar publieke figuren zoals Charles Hoskinson (de oprichter van Cardano).
Algemene frustratie: Er zijn verschillende gebruikers die aangeven dat bepaalde coins of projecten weinig waarde hebben en dat de crypto-markt te veel ruimte biedt aan "shitcoins", die slechts tijdelijk populair zijn.
Filosofische en politieke discussie: Gebruikers praten over de bredere impact van crypto op de wereld, waaronder het idee dat Bitcoin oorspronkelijk anti-establishment was, maar nu steeds meer mainstream lijkt te worden, wat bij sommige gebruikers weerstand oproept.
Tomtom slaapt om in de kleine uurtjes letsgo te juinen
Taro heeft druivensap ingeschonken en genietend van de rust
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Oeps. Dat was censuur. Heb hier nog steeds last vanYES schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:18:
[...]
Klopt
[...]
Huh?
[...]
Is al weet ik hoe lang dezelfde.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/apR1Wkx9im6Qf8GQ01xv1N6H.jpg?f=user_large)
Waar hangt @Kol Nedra eigenlijk uit.
Om het netjes te houden is het kijk-half-uurtje voorbij. Voor de archieven:Aeronaut schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:17:
Tomtom slaapt om in de kleine uurtjes letsgo te juinen
:strip_exif()/f/image/KJlrlWES9NYIZ6TKNShC47mk.png?f=user_large)
[ Voor 62% gewijzigd door Coldcat op 14-11-2024 22:47 ]
Dat was mijn oude userID, en toen had ik gewoon dezelfde avatar, die heb ik behouden om herkenbaar te blijven voor vaste gasten hier.Moiety schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:20:
[...]
Oeps. Dat was [CENSUUR]. Heb hier nog steeds last van
[Afbeelding]
Kan je mijn oude userid ff weg-editten uit je post pls?
Zoals die HEX shiller 😉Coldcat schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:08:
[...]
Die is helemaal binnen na deze stijging. Alleen duurt het nog even voordat de communicatieverbindingen zijn aangelegd op dat private island.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Worden er toch nog ATH’s gehaald vanavond!Darrell schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:36:
[...]
@LadyS ook al een tijdje niet meer gezien.
Oh die komt vanzelf wel weer terug hoor, maak je geen zorgen.
Die ouwe romeo zat laatst wel wat met haar te flirten he.Darrell schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:36:
[...]
Zulke opmerkingen kan bij sommige mensen verkeerd opgepakt worden. Iedereen leest het op een andere manier.
[ Voor 27% gewijzigd door Coldcat op 14-11-2024 22:48 ]
In deze context moet dit wel kunnen.Coldcat schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:46:
Zulke opmerkingen kan bij sommige mensen verkeerd opgepakt worden. Iedereen leest het op een andere manier.
De grap werd zelf gemaakt paar dagen terug

Iets met geven en nemen.
Alpina schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:50:
[...]
In deze context moet dit wel kunnen.
De grap werd zelf gemaakt paar dagen terug![]()
Iets met geven en nemen.

Gvd ik word oud. Wat kan er nu weer niet?Coldcat schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:46:
Ik ga stuk hier...Alpina schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:55:
[...]
Ik ga dit even aanpassen.
Context en geven en nemen kan niet in 1 zin.

Zo, avondje uit geweest met de kinderen. Mede mogelijk gemaakt door winsten van shitcoingokkerij. Heb ik nog iets gemist?
Misschien kan chatgpt een samenvatting maken van de laatste twee pagina's.mayhem schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:57:
Zo, avondje uit geweest met de kinderen. Mede mogelijk gemaakt door winsten van shitcoingokkerij. Heb ik nog iets gemist?
zwembroek schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:58:
[...]
Misschien kan chatgpt een samenvatting maken van de laatste twee pagina's.
:strip_exif()/f/image/3HX5IKYA3iFzxAhklMGBVB9n.png?f=user_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 14-11-2024 23:02 ]
Ik zat ff een beetje terug te lezen maar toch valt het me tegen dat niemand hier met deze op gereageerd heeft:Guere schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 19:42:
Ik bekeek ook even het profiel van @Wispe, maar ik mag geloof ik niet benoemen waar zijn karmagrafiek mij aan doet denken!
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/t0FiyWyhhqJz86BAyAvyvTMD.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder excuses voor het oude koeien uit de sloot halen:
:no_upscale():strip_exif()/f/image/DlhP3t2Lt1BeAxsyjaGgcSYr.webp?f=user_large)
Mooie rustige koersen. Ik heb wat shit geslecteerd om te verkopen rond de $100k mochten we daar ooit komen. De orders staan (trailing orders).
Komt er een altseason dan zal het vast weer ergens invloeien voor een tweede ronde.
Waarschijnlijk halen we die $100k niet en blijf ik zitten met een volle zak.
Komt er een altseason dan zal het vast weer ergens invloeien voor een tweede ronde.
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 14-11-2024 23:31 ]
Coldcat schreef op donderdag 14 november 2024 @ 23:30:
Mooie rustige koersen. Ik heb wat shit geslecteerd om te verkopen rond de $100k mochten we daar ooit komen. De orders staan (trailing orders).
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eqDNsuv33RSfj4Gk6bO6OAwC.gif?f=user_large)
Ik dacht laat ik eens kijken naar de nieuwe generatie greater fools nu de run best gaande is.
Zie ik alleen maar de oude garde. Dat zegt wel iets...
We hebben de bodem bereikt.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Tot over drie maanden, dan maar?FrambozenTaart schreef op donderdag 14 november 2024 @ 23:36:
Ik dacht laat ik eens kijken naar de nieuwe generatie greater fools nu de run best gaande is.
Ik wil de nieuwe instappers die boven de 90k gekocht hebben toch even een hart onder de riem steken:
:strip_exif()/f/image/DUmhPJnrRICnFvLtBv0ABYak.jpg?f=fotoalbum_large)
Waar de fuck ben je mee bezig? We zijn in 36 dagen meer dan 30k gestegen.
Je hebt de top gekocht en gaat rekt.
Maar, gelukkig slechts tot de volgende ATH natuurlijk.
:strip_exif()/f/image/DUmhPJnrRICnFvLtBv0ABYak.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat valt koud op het dak. we zijn echt gigantisch hard gegaan.FrambozenTaart schreef op donderdag 14 november 2024 @ 23:42:
Ik wil de nieuwe instappers die boven de 90k gekocht hebben toch even een hart onder de riem steken:
[Afbeelding]
Rinse and repeatFrambozenTaart schreef op donderdag 14 november 2024 @ 23:42:
[Afbeelding]
Darrell schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:36:
[...]
Alpina schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:43:
[...]
Worden er toch nog ATH’s gehaald vanavond!
Ik was trainen. Voor jullie.
Bij 420K lever ik het plaatje aan
... wat van het weekend nog snel leek te gaan trouwens, maar inmiddels kan er wel weer een reepje chocolade bij. Tijd zat.
Ach welnee, kan nog veel gekker.Coldcat schreef op donderdag 14 november 2024 @ 23:44:
[...]
Dat valt koud op het dak. we zijn echt gigantisch hard gegaan.
Kijk eens naar de wereld. USA wordt afgebroken komende jaren, denk dat de Dollar geen 20 jaar meer gaat redden als wereldmunt.
Russische en Chinese inmenging en 24/7 propaganda via social media in Europa, dat gaat ook niet lang meer duren voor de puinzooi instort en de eerste democratieën worden afgebroken.
Dusja alles wat maar een beetje waarde kan bezitten wordt komende tijd gepompt als een gek.
Enige nadeel (op wat mensenrechten na enzo) is dat de inflatie van fiat ongekende hoogtes aan zal gaan nemen, ook in het Westen. Dus nu winst nemen is eigenlijk verlies pakken.
Het kan verkeren.
Sinterklaas staat voor de deur!LadyS schreef op donderdag 14 november 2024 @ 23:44:
[...]
[...]
![]()
Ik was trainen. Voor jullie.
Bij 420K lever ik het plaatje aan![]()
... wat van het weekend nog snel leek te gaan trouwens, maar inmiddels kan er wel weer een reepje chocolade bij. Tijd zat.

:strip_exif()/f/image/UndmgDibWg21erryy5g5jWpX.png?f=user_large)
Al die repen met een Bitcoin logo zijn van goud en duur aangekleed. Die Chocolatiers hebben geen markt onderzoek gedaan. Anders hadden ze geweten dat we net uit de bear komen. De schrale atsers hebben nog geen cent te besteden. Henk en Ingrid lopen nog achter op de DCA maar houden zo geen geld over om sats te halen. All in de shit. Meer calorie efficient!
/f/image/tXFK2sa3fMlGMpkbW5mOZ5d1.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door Coldcat op 15-11-2024 00:00 ]
Dikke bull-flag! Goedkoper worden ze niet volgend jaar. Naar de 69k!raceneus968 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 00:00:
cacaoprijzen wel gezien?![]()
Vergeleken met goud...
/f/image/c2Uu2kN7RPf6oO4pkgcMg8hG.png?f=fotoalbum_large)
Het is zeker triest hoe het er in de wereld voor staat. Echter blijven normale mensen, toch mensen. De meeste willen iedere dag lachen. Een of twee keer per week een biertje met vrienden drinken. Soms een weekend een nieuwe plek bezoeken en 1 keer per jaar op vakantie. Ik was vorig jaar in een land waar de staatsmedia reageert. Ondanks dat het niet de meest aantrekkelijke bestemming is, was ik positief verrast. De mensen waren positief en vrolijk. Overal wil men gewoon leven en plezier maken. Dat zal nooit verdwijnen.FrambozenTaart schreef op donderdag 14 november 2024 @ 23:54:
[...]
Ach welnee, kan nog veel gekker.
Kijk eens naar de wereld. USA wordt afgebroken komende jaren, denk dat de Dollar geen 20 jaar meer gaat redden als wereldmunt.
Russische en Chinese inmenging en 24/7 propaganda via social media in Europa, dat gaat ook niet lang meer duren voor de puinzooi instort en de eerste democratieën worden afgebroken.
Dusja alles wat maar een beetje waarde kan bezitten wordt komende tijd gepompt als een gek.
Enige nadeel (op wat mensenrechten na enzo) is dat de inflatie van fiat ongekende hoogtes aan zal gaan nemen, ook in het Westen. Dus nu winst nemen is eigenlijk verlies pakken.
Het kan verkeren.
[ Voor 53% gewijzigd door Coldcat op 15-11-2024 00:09 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!