Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
@FrambozenTaart weertomtom901 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:39:
Paar grote spelers zijn mee aan eht doen
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
hahaha das er 1 van paar jaar terug? aan het recyclen? bezuinigingen?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Gebrek aan tijd vandaaganti elppa schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:50:
[...]
hahaha das er 1 van paar jaar terug? aan het recyclen? bezuinigingen?

Lekker aan het klussen geweest, ff op bezoek bij m'n oma van 103 en zometeen koken.
Morgen gelukkig weer werken, dan heb ik weer ff rust
Zo is natuur.Darrell schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:52:
Alts gaan echt knetterrekt.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
In the last 9 days over 7 billion USDT have been printed.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Deploying more capital serzwembroek schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:05:
Nothing on the hand.
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Of, zoals Hans van Vliet altijd zei: Rien a le main.zwembroek schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:05:
Nothing on the hand.
[Afbeelding]
Bijna dananti elppa schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:08:
begin bijna medelijden te krijgen met de shitcoiners hier
Het mooie van een goede entry is dat je wat kan hebben.anti elppa schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:08:
Te makkelijk.
anti elppa schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:08:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/lp10LNQj69A64tVBRiM9TS04.gif?f=user_large)
nou ik post nu gewoon ff geen dingen als told you so en have fun staying poor. Ik snap namelijk echt wel dat laatste 2 weken mensen ingestapt zijn. Zou ik namelijk ook gedaan hebben 2 cycles terug. Dan is het wel ff slikken als je ziet wat er nu gebeurd.
Gewoon ff rustig blijven zitten, of als nog nu naar bitcoin switchen.
anti elppa schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:18:
[...]
nou ik post nu gewoon ff geen dingen als told you so en have fun staying poor. Ik snap namelijk echt wel dat laatste 2 weken mensen ingestapt zijn. Zou ik namelijk ook gedaan hebben 2 cycles terug. Dan is het wel ff slikken als je ziet wat er nu gebeurd.
Gewoon ff rustig blijven zitten, of als nog nu naar bitcoin switchen.

hahahaahhahahah sorry
*Computer stem, 150bpm* Dit is de fraudehelpdesk van Bitcoin, er is verdachte activiteit gedetecteerd
*KLIK*
Die 500 ekkies had je beter zelf in BTC kunnen steken, scammende flapdrol
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Close, but no sigar
Als BTC morgen nog wat verder kloot, doet ADA zeker weten ook een roundtripje.
Stack Sats
Mag ik uw meme coin license even zien?Stovirpi schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:22:
Pepe strong. Gelukkig is het geen shitcoin, anders zou ik me echt zorgen maken.
Ja ik zie nu dat ik een nulletje over het hoofd zag. Geen ideeNubtrix schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:21:
[...]
Close, but no sigar
Als BTC morgen nog wat verder kloot, doet ADA zeker weten ook een roundtripje.
Eth/btc?
[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 14-11-2024 17:25 ]
Memes aan de top hier vandaag.Stovirpi schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:22:
Pepe strong. Gelukkig is het geen shitcoin, anders zou ik me echt zorgen maken.
Pepe, Wif, Popcat.
Weet alleen niet of ik daar blij van moet worden.
Meme supercycle. Maar die dingen gaan met +70% en -70% op en neer. Met de meesten meer dan 1B MC. Je moet het maar durven met een flink bedrag.Nubtrix schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:24:
[...]
Memes aan de top hier vandaag.
Pepe, Wif, Popcat.
anti elppa schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:08:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/W6MOR0sBiXI4UuE2JjpALpQK.gif?f=user_large)
hahahahahha maar jij en ik hebben full bear overleeft (ik al vele malen), dit is ruis, maar gok dat er hoop mensen met trillende handjes boven de sell knop zitten, niet slapen, niet eten, etczwembroek schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:22:
Er gebeurt helemaal niets! Haha waar zit jij naar te kijken @anti elppa? Als dit al slikken is. Beetje turbulentie. Oke ik ga nu de schuilkelder in want nu doe ik een tripple jinx.
Knip.. Das net iets teveel van het goedeanti elppa schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:28:
[...]
hahahahahha maar jij en ik hebben full bear overleeft (ik al vele malen), dit is ruis, maar gok dat er hoop mensen met trillende handjes boven de sell knop zitten, niet slapen, niet eten, etc
[ Voor 11% gewijzigd door tomtom901 op 14-11-2024 17:36 ]
hahahahahhazwembroek schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:30:
[...]
Knip.. Das net iets teveel van het goede

[ Voor 21% gewijzigd door tomtom901 op 14-11-2024 17:36 ]
Oh ik zou echt helemaal los kunnen gaan met een eigen SC variant van Risitas. Met een verhaal over de zojuist genoemde nieuwe aanwas hier die 100x wil en alle adviezen in de wind slaat

Het zou mijn gezin bijna 170K opleveren (overlijdensrisicoverzekering). Maar zo depressief ben ik nog niet hoor 😅. Of ergens naar een gehucht in Friesland verhuizen en onze 500K overwaarde verzilveren. Maar voor nu nog maar even holden en hopen op een alt seizoen.
[ Voor 8% gewijzigd door tomtom901 op 14-11-2024 17:39 ]
Guere schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:37:
[...]
Oh ik zou echt helemaal los kunnen gaan met een eigen SC variant van Risitas. Met een verhaal over de zojuist genoemde nieuwe aanwas hier die 100x wil en alle adviezen in de wind slaat
:gifsicle():strip_exif()/f/image/gpjuYTNdXBSJ8dAshlYY5Oax.gif?f=user_large)
ja tranen rollen hier ook weer. Kramp in mijn pens. Zit hier nog in mijn eentje helemaal alleen op kantoor knetters hard te lachen.tomtom901 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:37:
@anti elppa ik zit al een paar minuten aan een stuk dood te gaan om die gast
Diep triest eigenlijk

Dat is het wel, maar ergens ook weer mooi.anti elppa schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:39:
[...]
ja tranen rollen hier ook weer. Kramp in mijn pens. Zit hier nog in mijn eentje helemaal alleen op kantoor knetters hard te lachen.
Diep triest eigenlijk![]()
Mooi dat je deze niet te serieus neemt.bsmpower schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:38:
[...]
Het zou mijn gezin bijna 170K opleveren (overlijdensrisicoverzekering). Maar zo depressief ben ik nog niet hoor 😅. Of ergens naar een gehucht in Friesland verhuizen en onze 500K overwaarde verzilveren. Maar voor nu nog maar even holden en hopen op een alt seizoen.
Edit: ohhhh pens.Sorry.
[ Voor 30% gewijzigd door sh4d0wman op 14-11-2024 17:41 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Friesland kom je vanaf 2025 alleen nog maar in met Bitcoin, shitcoiners krijgen geen paspoort meer.bsmpower schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:38:
[...]
nee, helaas niet. Ben daar ontslagen. Iets met kinderen enzosh4d0wman schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:41:
@anti elppa werk je bij de Bruna?
Edit: ohhhh pens.Sorry.
Heb vroeger ook wel videofucks gemaakt, waaronder uiteraard de ondertitels-onder-bekende-scenes enzo.
Al regelmatig overwogen om dat eens voor de slowchat te doen, alleen had niet zo'n zin om dan weer anonieme google/youtube account te moeten aanmaken. Want ga dat echt niet onder m'n eigen YT account publiceren
Mooi voornemen voor 2026? Dan is er weer tijd zat als we dik in de bear zitten.Guere schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:43:
[...]
Heb vroeger ook wel videofucks gemaakt, waaronder uiteraard de ondertitels-onder-bekende-scenes enzo.
Al regelmatig overwogen om dat eens voor de slowchat te doen, alleen had niet zo'n zin om dan weer anonieme google/youtube account te moeten aanmaken. Want ga dat echt niet onder m'n eigen YT account publiceren
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Guere schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:43:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ddshLWIkDBLSgDBWe60faJYA.gif?f=user_large)
Nee hoor! Zijn opmerking had ook niet verwijderd hoeven van mij. Ik lok het ook wel een beetje uit soms. Ik ben alweer wat relaxer. Mijn geklaag en gestress is ook een combi van nieuw werk wat niet zo bevalt dus ben de hele dag een beetje chagrijnig. Komt goed. Ik lees lekker mee en wat minder mijn frustraties hier uiten.tomtom901 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:39:
[...]
Dat is het wel, maar ergens ook weer mooi.
Ja wellicht niet, maar kwartje zou ook de andere kant op kunnen vallen en je zou echt in de shit zitten. Wil niet op mijn geweten hebben dat een degen als @zwembroek of @anti elppa jou of iemand anders over de streep duwt, daarom gemod.bsmpower schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:46:
[...]
Nee hoor! Zijn opmerking had ook niet verwijderd hoeven van mij. Ik lok het ook wel een beetje uit soms. Ik ben alweer wat relaxer. Mijn geklaag en gestress is ook een combi van nieuw werk wat niet zo bevalt dus ben de hele dag een beetje chagrijnig. Komt goed. Ik lees lekker mee en wat minder mijn frustraties hier uiten.
Ik wel, maar het is nog niet genoeg profit. Vooral Floki moet nog wat weken buffelen.Nubtrix schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:24:
[...]
Memes aan de top hier vandaag.
Pepe, Wif, Popcat.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik was net een rondje fietsen langs een militaire basis. Zag ik daar twee kapitein generaal majoor shitcoins staan overleggen in het echt.

Dikke paniek natuurlijk.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nooit in de file staan met je Porsche, heerlijk.
@anti elppa en @zwembroek een degen noemen. Nu ben je wel heel genereus!tomtom901 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:49:
[...]
Ja wellicht niet, maar kwartje zou ook de andere kant op kunnen vallen en je zou echt in de shit zitten. Wil niet op mijn geweten hebben dat een degen als @zwembroek of @anti elppa jou of iemand anders over de streep duwt, daarom gemod.
Als het aan mij had gelegen had ik er allang heen verhuisd, bij voorkeur Drenthe. Maar mn wederhelft wil niet dus zit gevangen in de randstad
Video's kijken?Guere schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:43:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/D1TM9WbUorWOTkluc1tzdoVb.jpg?f=user_large)
My body is ready!
Dan heb ik sowieso meer dan de helft verkocht!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Je went eraan:Magpie schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:44:
Ik merk dat ik @anti elppa gelijk moet geven. Een bull is enger dan een bear. Ik moet echt wennen aan de grote bedragen die op (en soms neer) gaan. De volatiliteit van Bitcoin. Inmiddels is Bitcoin 50% van ons belegd vermogen.
Maar ik blijf vasthouden aan mijn fundamentele bullish uitgangspunt: de bitcoin raakt op. Er is nog steeds geen betere investering. Vanuit de luxe positie dat - hoewel pijnlijk - de investering naar nul mag gaan. Er wordt gezegd: doe het met geld dat je kan missen en dat doe ik. Toch is de koers vasthouden een uitdaging om een kans te hebben om de stap naar life changing money te zetten.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4gnrKLLjcdqsonH0i8BKBCbf.gif?f=user_large)
Die alt-raket aan het begin van het jaar had ik op tijd moeten uitcashen.
Dan had ik al een andere auto gekocht
Maarja, unrealized profit....
De bull was nog niet gestart, dus blijf ik zitten.
Als ik met mijn acties geen degen ben is niemand het.WhySoSerious schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:57:
[...]
@anti elppa en @zwembroek een degen noemen. Nu ben je wel heel genereus!
De doge en pepe bags beginnen reeds mooi bedragje te worden. Maar not fucking selling (yetzwembroek schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:26:
[...]
Meme supercycle. Maar die dingen gaan met +70% en -70% op en neer. Met de meesten meer dan 1B MC. Je moet het maar durven met een flink bedrag.
Ze bestaan hoor, de mensen die 100k+ in gure memecoins droppen. Zelfs hier op het forum, Jake presale tijdje terug (maart of april ofzo). Weet niet zeker of dat serieus was, maar goed.
SoonElkeGaming schreef op donderdag 14 november 2024 @ 13:15:
ETH richting de 5k zie ik toch niet gebeuren.
Of ben ik mis?
:strip_exif()/f/image/8b3nhZYy8NJv0YQz5SdVgKR4.png?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nieuw hier?Eusebius schreef op donderdag 14 november 2024 @ 18:38:
[...]
Sorry, dit is gewoon eng.
Gerrappaljeteerd.
anti elppa schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:39:
[...]
ja tranen rollen hier ook weer. Kramp in mijn pens. Zit hier nog in mijn eentje helemaal alleen op kantoor knetters hard te lachen.
Diep triest eigenlijk![]()
:strip_exif()/f/image/FxFOdHe3VlzXQsIaGN9cUyiv.png?f=user_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Waar is de Döner dan?
Zeker, mijn 2 cent x100 zit er ook tussentomtom901 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:07:
Mooie buyback so far
Bonk
Floki
HappyCat on Sol
The best is yet to come
Suc6Dean Martin schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:31:
Portfolio maar eens een beetje uitgebreid met wat gokjes:
Bonk
Floki
HappyCat on Sol
mooi!tomtom901 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:31:
[Afbeelding]
@anti elppa heb die long nog een keer in de herkansing gegooid straks.
die van mij pruttelt nog wat verder. Lekker achterover hangen
/f/image/GIJXBvpiRzmxYXrkMO6Hds94.png?f=fotoalbum_large)
Katstuiter bedoel je?tomtom901 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:07:
Mooie buyback so far
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!