What year is it....?
Is aan het starten. Raket gaat zo weg.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik denk dat we 'm nu gaan pakken.
geen zorgen. Die zakt wel weer.Evanal schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:17:
Mijn portefeuille ontploft. Bij nader kijken zie ik dat het PEPE is. Weet iemand wat daar aan de hand is?
40% stijging in een uur.
Incoming.....
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ja, mooie praatjes. Ik deed FF DYOR, en dat ding staat er nog steeds. Duurt lang. REKT.zwembroek schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:20:
[...]
Is aan het starten. Raket gaat zo weg.
Heeft wat PEPEroni gevrotenEvanal schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:17:
Mijn portefeuille ontploft. Bij nader kijken zie ik dat het PEPE is. Weet iemand wat daar aan de hand is?
40% stijging in een uur.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dan laat ik m nog maar even staan tot Musk minister is.Sluw schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:19:
[...]
Het leek een AI cycle te worden maar het is gewoon een dikke meme cycle. Pepe gaat denk ik mee op de doge hype.
Rotatie van paal naar pepe. Allebei een p.Evanal schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:17:
40% stijging in een uur.
Als de 90k al zo lastig is, wordt de 100k dan een dingetje?
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
PEPE rnoten verkoop piekt.Evanal schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:17:
40% stijging in een uur.
Ja klopt en 110K en 120K en 130K en 140K en 150K en....FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:26:
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Bitstamp niet leading voor mij, Bybit
FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:26:
Heb je die babe al klaar?BTC100K2021 schreef op maandag 8 april 2024 @ 09:49:
De verantwoordelijkheid voor de 100K Babe drukt op mij, ik zou er haast een hernia van krijgen.
Ik wil graag een speciale babe met BTC theme (en uiteraard de letters 100K). Kan ik die ergens door AI laten genereren? Wie kan mij op weg helpen?
@FrambozenTaart Jij mag hem uiteraard ook voor je rekening nemen als OG meme koning!
90k...

"Hi wholecoiner, will you be my bull?...."
Stond al sinds gisteren klaar maar we gingen eerst even down

"Hi wholecoiner, will you be my bull?...."
Stond al sinds gisteren klaar maar we gingen eerst even down
spoiler:
En voor Dries nog een pareltje:

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Lastig valt ook wel weer mee, toch? Dit wordt pas de derde echte poging, vlak nadat we al +20k hebben geprint. We moesten toch ergens rond een niveau consoliderenFrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:26:
Wel eens dat 100k kans heeft om een dingetje te worden, maar als de bull echt goed aan is blazen we daar misschien keihard doorheen?
M00000000000000000000000000000000000000000000000n
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Glo9Y4x5lEAwmPRP2taPep5x.jpg?f=user_large)
Nog 1,2% stijging en mijn portfolio staat op een ATH!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Daar gaan we!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Sja... lastig, lastig, lastig... wat is lastig? Een paar dagen na al die maanden? Ondertussen pruttelt het pompmechaniekje alweer tevreden verder. Tuut, tuut!FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:26:
HAHA, da's dus NU!resusaapje schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:32:
Nog 1,2% stijging en mijn portfolio staat op een ATH!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
91k
100k duurt lang, mag wel wat sneller.
Portfolio ATH hier. Op naar de +800%.

O nee dikke tech natuurlijk

O nee dikke tech natuurlijk
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium

Definieer lastig.FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:26:
Feli!
Maar ehm, nu ATH? Die van mij was wat dat betreft al een tijdje in price discovery terwijl ik onderaan de streep sats heb verloren met wat trades
ADA Pumpt mee mooi lijkt wel met de Bitcoin OS connection Hype
Z'n vrouw die wil inparkeren?knakworst schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:37:
Definieer lastig.
6x dauwen
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Jaaaaaaa hij doet 't. Goed dat er je een BTC logo op heb geplakt. MOON!
Alles moet pumpen! iedereen rijk geen gezeik!Gipsy King schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:38:
[...]
ADA Pumpt mee mooi lijkt wel met de Bitcoin OS connection Hype
Pepe winst maar gepakt, bleef te lang hangen op 50%. Anders wordt het weer greed. Ik hoop nu nog dat WIF wat hoger gaat, micro winstje en weer inleg voor BTC.
Is het een goed moment om nu PEPE te kopen?
Prime is next!zwembroek schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:40:
[...]
Alles moet pumpen! iedereen rijk geen gezeik!
Zo'n beheerder doet wellicht wel iets meer dan alleen hodl en dit is misschien gemakkelijker dan zelf beheren.Ray_ schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:48:
[...]
Waarom niet zelf wat kopen via een andere exchange en op een cold wallet zetten? Als je passief wilt hodlen is het zonde om ieder jaar 3% af te moeten dragen voor het niksdoen.
LETS GOOOOOzwembroek schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:40:
[...]
BTC €94.837,08
TEGELTJE !zwembroek schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:40:
[...]

:strip_exif()/f/image/c0b8ltMdirxjeWrqgsLHALuq.png?f=user_large)
[ Voor 31% gewijzigd door Gipsy King op 13-11-2024 15:44 ]
Het is altijd een goed moment om PEPE te kopen, behalve als je niet van kikkers houdtFrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:41:
Kom maar door met de 95k, nu we toch zo lekker bezig zijn
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Pas als 'ie nog eens 100% doetFrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:41:
Is geen tegeltje voor nodig:
:strip_exif()/f/image/GXNxXKoBJ2UJqCfaVkHbbu9o.png?f=user_large)
Tuurlijk. Sinds november 2023 gaat het top. Maar ik DCA ook door. Dus afgelopen maart stond crypto op z'n vorige top, maar mijn inleg ging daarna door terwijl de waarde daalde. Vandaar. Zojuist weer bijgetrokkenYES schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:38:
[...]
Feli!
Maar ehm, nu ATH? Die van mij was wat dat betreft al een tijdje in price discovery terwijl ik onderaan de streep sats heb verloren met wat tradesHeb je onderweg wat verloren of zit je nog niet sinds vorige run in crypto?
Nu de hamvraag , Wie schuilen achter deze twee heren
Willers en Kerrelein.Gipsy King schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:46:
[...]
Nu de hamvraag , Wie schuilen achter deze twee heren
93k soon?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Longed the top, fuck it.

TP-1 komt rap in beeld nu
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Misschien. Maar wat doet 'ie dan? Een beetje fatsoenlijk vermogensbeheerder gaat niet met altcoins gokken. Een Ledger aanschaffen en er wat naartoe sturen zal niet meer werk zijn dan een vermogensbeheerder de opdracht te geven jouw wallet in beheer te nemen.xileS schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:42:
[...]
Zo'n beheerder doet wellicht wel iets meer dan alleen hodl en dit is misschien gemakkelijker dan zelf beheren.
Zelf weten natuurlijk, maar 3% aan beheerkosten betalen voor het bewaken van jouw wallet zonder er iets mee te doen klinkt als een rip-off. Of je moet een cowboy in de arm nemen die wel met jouw geld gaat gokken en bij een rugpull schimpend opmerkt 'ja, dat is het risico met crypto hè'.
ETH staat op een mooi punt, kan vlot 150 bovenop 
Edit: Gaat ie al, nice!
Edit: Gaat ie al, nice!
[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 13-11-2024 15:52 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
NFAtomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:47:
Longed the top, fuck it.
Haha, 93K incoming gek
:gifsicle():strip_exif()/f/image/NBkKDfgJ9DPySCzc4fdLpIxm.gif?f=user_large)
Jezus het gaat zo snel dat we niet eens de tijd krijgen om memes voor 91k te plaatsen, want we zijn alweer bijna bij 92k...
Wat.
Gebeurt.
Hier??
Nou ja daar, maar goed, jullie snappen me.
*Zet dikke glimlach aan*
Gebeurt.
Hier??
Nou ja daar, maar goed, jullie snappen me.
*Zet dikke glimlach aan*
Zeker staat een flufje winst nemen klaar op 95k. Voor daarna nog niks. Gaat opeens snel. Wordt zo nog werken met verkooporders plaatsen.sjorremans schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:43:
Kom maar door met de 95k, nu we toch zo lekker bezig zijn
Poh, wat gaat dit lomp weer zeg, heerlijk
+258.73%
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4S6m0xH8gsDoxukQtBsn2UU0.gif?f=user_large)
Lol, een $32.4M liquidation op aggr.trade. Die zal een slechte dag hebben.
Wil het feestje niet bederven, maar Bitcoin kan ook naar 6 cent.
*proest*
*proest*
Haha, nou echt hoor. De dag voor de verkiezingen gooide Capo er nog uit dat hij nul (!) exposure had want teveel onzekerheden en hij "wilde gewoon even afwachten". Zelfs na de pump bleef hij nog ff afwachten, want kon nog steeds een trap zijn.Deman23 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:54:
“Biggest bulltrap ever “
Ik ga ff een stuk ebiken naar huis. Doe maar $93k als ik thuis ben ok?
LFG.
LFG.
Geen medelijden mee.Spollie schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:55:
Lol, een $32.4M liquidation op aggr.trade. Die zal een slechte dag hebben.
Shorten in een bullmarkt, hoe verzin je het.
Hier ook portfolio ATH, hikte er al een paar dagen tegen aan.. maar nu eindelijk er voorbij!

:gifsicle():strip_exif()/f/image/fV6sx4PtOztppltI4I8ft61z.gif?f=user_large)
Het bijzondere is, de beurs is in de min en de dollar is ook nog eens 1,058 tegenover de euro
Het is dat ik al zoveel memes heb gemaakt vandaag, maar anders is "ik ga even een stuk ebiken" natuurlijk een sterke uitnodiging tot mememayhem schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:56:
Ik ga ff een stuk ebiken naar huis. Doe maar $93k als ik thuis ben ok?
LFG.
Ketst ie 5x af bij 89900 zet ik daar mijn verkooporder douwt ie erdoorheen
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
heb weer een obscuur muntje op het vizier... wacht even op mn $well verkooporder... BTC even door pompen.. kan het naar beneden vloeien
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Lekker om aan je baas te moeten gaan vertellen. Maar ik denk toch met meer medelijden aan die Amerikanen die hun mortgage verpatsen of de pensioenen van paps en mams om in de hype te stappen, en tijdens de crash fysiek eruit zijn gestapt.Nubtrix schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:57:
[...]
Geen medelijden mee.
Shorten in een bullmarkt, hoe verzin je het.
R.I.P. strijders
FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:55:
Wil het feestje niet bederven, maar Bitcoin kan ook naar 6 cent.
*proest*

:gifsicle():strip_exif()/f/image/kfKf6Fc3Lxo1QRvutNduBtaR.gif?f=user_large)
Wat we absoluut niet moeten doen is straks massaal foto's gaan posten van alle Lambo's, Porsche's, en verscheurde arbeidscontracten van onbepaalde tijd in het Financiële onafhankelijkheid topic.
Dat zou echt onnodig wreed zijn.
Maar wel vermelden dat het van crypto winsten is gekomen. Met fontsize 50.FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:01:
Wat we absoluut niet moeten doen is straks massaal foto's gaan posten van alle Lambo's, Porsche's, en verscheurde arbeidscontracten van onbepaalde tijd in het Financiële onafhankelijkheid topic.
Ik kende dat topic nog niet. Gelijk gebookmarked zodat ik binnenkort wat foto's van mijn wagenpark en verscheurde arbeidscontract kan posten.FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:01:
Waarom stel je in godsnaam tijdens de bull met het huidige positieve sentiment überhaupt dan een sell order op dat niveau in?! Het enige dat je dan krijgt is dat je je positie kwijtraakt...Q_7 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:59:
Ketst ie 5x af bij 89900 zet ik daar mijn verkooporder douwt ie erdoorheen![]()
Edit: omg, even teruggekeken: Coldcat heeft jou hier LETTERLIJK voor gewaarschuwd!
Coldcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:54:
[...]
Zodra je die verkooporder zet komt me er toch een GOD candle!
Alleen verkopen als je definitief afscheid wil nemen.
Goedkoper terugkopen in deze markt is gewoon REKT gaan in sat termen gesproken.
[ Voor 34% gewijzigd door Guere op 13-11-2024 16:07 ]
tomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:47:
Longed the top, fuck it.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yUq79ry3myEh7XS7hejwdMGR.jpg?f=user_large)
Je kan binnenkort boven de 100k terugkopen.Q_7 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:59:
Ketst ie 5x af bij 89900 zet ik daar mijn verkooporder douwt ie erdoorheen![]()
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!