BTC €94.837,08
Huh sentiment is bearish? Waar zie je dat bearish sentiment dan?koelebobes schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:19:
Oprechte vraag, iedereen heeft het over die CPI cijfers en het sentiment is op dit moment bearish... is het dan al niet "priced in"
Volgens mij schreef je bullish verkeerd.koelebobes schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:19:
Oprechte vraag, iedereen heeft het over die CPI cijfers en het sentiment is op dit moment bearish... is het dan al niet "priced in"
/f/image/xgJGDzpPTwpxDmv5yh9GddLu.png?f=fotoalbum_large)
Bitcoin staat op ruim 85k...koelebobes schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:19:
Als dit al onder de noemer bearish valt dan ben ik een lamellenkast die blokfluit speelt als hobby.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Sentiment in de telegram groepen waar ik in zit, die zitten allemaal te wachten op die CPI cijfers...FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:22:
[...]
Bitcoin staat op ruim 85k...
Als dit al onder de noemer bearish valt dan ben ik een lamellenkast die blokfluit speelt als hobby.
BTC €94.837,08
daar heb ik het niet over. Vind het beleid zeer goed hier. Kom al 30 jaar op fora. Ben zelfs her en der geband omdat ik iets riep wat hier niet eens opgevallen zou zijn, zonder waarschuwing. Vind het hier juist in mooie mix tussen toch dingen verbieden en zaken toestaan. Word hier iig absoluut niet dood gemodereerd. Wat vaak toch wel het geval is bij andere drukke foraNubtrix schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:12:
[...]
Viel wel mee hoor. Moet niet te soft worden.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hallo, lamellenkast die blokfluit speelt als hobby,FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:22:
[...]
ben ik een lamellenkast die blokfluit speelt als hobby.
Ik ben servieskast die dwarsfluit speelt als beroep
Exact, vind het ook prima zo. Mods doen uitstekend werk, thx @tomtom901 & @Taroanti elppa schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:24:
[...]
daar heb ik het niet over. Vind het beleid zeer goed hier. Kom al 30 jaar op fora. Ben zelfs her en der geband omdat ik iets riep wat hier niet eens opgevallen zou zijn, zonder waarschuwing. Vind het hier juist in mooie mix tussen toch dingen verbieden en zaken toestaan. Word hier iig absoluut niet dood gemodereerd. Wat vaak toch wel het geval is bij andere drukke fora
grote kans dat die data helemaal niets meer doen. we zitten namelijk in de bull, richting is dus duidelijk. Dit soort data heeft vooral effect tijdens bear of sideways (zoals afgelopen 8 maanden). Dan knalt het 2k up en down in 30min.koelebobes schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:23:
[...]
Sentiment in de telegram groepen waar ik in zit, die zitten allemaal te wachten op die CPI cijfers...
Zolang de data niet veel anders is dan verwacht zal het niet veel doen. Iig zeker niet op de daily of weekly. Op de 1 sec chart misschien
Ah ok.koelebobes schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:23:
[...]
Sentiment in de telegram groepen waar ik in zit, die zitten allemaal te wachten op die CPI cijfers...
Dus je zit in een bearish bubbel die naar andere factoren kijkt dan de feitelijke koers.
Dat kun je inderdaad doen.
hahahahahha prachtig......ik zal maar niet schrijven hoe ik dit soort muntjes normaal noem.....FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:25:
Ondertussen zien we op de monthly duidelijk de massieve uitbraak voor Ethereum/Bitcoin:
[Afbeelding]
Altseizoen laat nog even op zich wachten.
Naja dat ligt er ook wel een beetje aan wanneer je hier komt.anti elppa schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:24:
[...]
daar heb ik het niet over. Vind het beleid zeer goed hier. Kom al 30 jaar op fora. Ben zelfs her en der geband omdat ik iets riep wat hier niet eens opgevallen zou zijn, zonder waarschuwing. Vind het hier juist in mooie mix tussen toch dingen verbieden en zaken toestaan. Word hier iig absoluut niet dood gemodereerd. Wat vaak toch wel het geval is bij andere drukke fora
De actie om bijv. alle interessante berichten hier te te verbannen zodat er posts van bepaalde gebruikers meer aandacht zouden krijgen in het nieuws koers topic was zeer vreemd te noemen. Helemaal omdat ze ook niet inzagen dacht het simpelweg niet te reguleren valt.
Maar afgezien daarvan gaat het prima idd.
Bingo? Hoor in daar iemand mijn naam roepen? Soms is een term al genoeg voor een idee.sh4d0wman schreef op woensdag 13 november 2024 @ 12:57:
Zo, een 1337 verkoop order gezet. Zijn er nog andere leuke dingen te spellen? Maken we van winstnemen gewoon een soort bingo scrabble.
Vanwege alle perikelen rondom nieuwkomers hier en als hart onder de riem voor de mods:
Slowchat Nieuwkomers Bingo!
/f/image/DV9tPd4vzNL4T0Y02fVwNHEz.png?f=fotoalbum_large)
Hij heeft wel een mooie landingsbaanFrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:25:
Ondertussen zien we op de monthly duidelijk de massieve uitbraak voor Ethereum/Bitcoin:
[Afbeelding]
Altseizoen laat nog even op zich wachten.
:strip_exif()/f/image/SSVHb0ePCo9GL4HKLnwY0VVq.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik geloof nog steeds dat een beginnend altseizoen zal worden ingeluid door een uitbraak van ETH op het BTC pair.anti elppa schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:27:
[...]
hahahahahha prachtig......ik zal maar niet schrijven hoe ik dit soort muntjes normaal noem.....
Voor mij een interessante indicator om wellicht wat funds te implementeren naar hypecoins om een makkelijke pump mee te pakken.
Dat zijn toch vaak de dagen waarbij je honderden procenten kunt pakken met een paar trades.
die was niet handig idd. Maar daar kwamen ze zelf na feedback van ons zeer snel weer op terug. Prima toch? Stel ze hadden dat door gedrukt en eraan vast gehouden, dan had het echt anders geweest.Nopheros schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:29:
[...]
Naja dat ligt er ook wel een beetje aan wanneer je hier komt.
De actie om bijv. alle interessante berichten hier te te verbannen zodat er posts van bepaalde gebruikers meer aandacht zouden krijgen in het nieuws koers topic was zeer vreemd te noemen. Helemaal omdat ze ook niet inzagen dacht het simpelweg niet te reguleren valt.
Maar afgezien daarvan gaat het prima idd.
Ik dacht "haha stokoud" ..... toen ging ik ook eens rekenen en dat getal lukt mij ook
Komt harder aan dan een rode 10k candle. * sh4d0wman gaat op zoek naar bier... (het is hier al avond)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ja erg he??? niet teveel mee bezig zijnsh4d0wman schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:32:
[...]
Ik dacht "haha stokoud" ..... toen ging ik ook eens rekenen en dat getal lukt mij ook![]()
Komt harder aan de een rode 10k candle. * sh4d0wman gaat op zoek naar bier... (het is hier al avond)
En meestal als je een (kleine) correctie ziet naar de cijfers toe gaan we daarna weer up. Net zoals een pump naar de cijfers meestal tot een (korte) correctie lijdt. Als de cijfers gelijk blijven zie ik het als neutraal. Bij slechtere cijfers krijgen we echt wel een dump want geen QE en geen reet cut? Vallen de cijfers beter uit dan instant pump.anti elppa schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:26:
[...]
grote kans dat die data helemaal niets meer doen. we zitten namelijk in de bull, richting is dus duidelijk. Dit soort data heeft vooral effect tijdens bear of sideways (zoals afgelopen 8 maanden). Dan knalt het 2k up en down in 30min.
Zolang de data niet veel anders is dan verwacht zal het niet veel doen. Iig zeker niet op de daily of weekly. Op de 1 sec chart misschien
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En dan noem je mij altijd 'opa' terwijl je zelf al met 2 benen tot je knieën in het graf staatsh4d0wman schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:32:
[...]
Ik dacht "haha stokoud" ..... toen ging ik ook eens rekenen en dat getal lukt mij ook![]()
Komt harder aan dan een rode 10k candle. * sh4d0wman gaat op zoek naar bier... (het is hier al avond)

Snap ik wel hoor, ben een jonge god met een verschrikkelijke boomer mentaliteit. Daardoor lijk ik een stuk ouder dan ik ben.
Klopt want anders geen BTC.D breakdown.FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:31:
[...]
Ik geloof nog steeds dat een beginnend altseizoen zal worden ingeluid door een uitbraak van ETH op het BTC pair.
Voor mij een interessante indicator om wellicht wat funds te implementeren naar hypecoins om een makkelijke pump mee te pakken.
Dat zijn toch vaak de dagen waarbij je honderden procenten kunt pakken met een paar trades.
Jullie komen anders zeer jeudig over!anti elppa schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:33:
[...]
ja erg he??? niet teveel mee bezig zijn
Oh fuck, ik haal die 30 jaar misschien ook wel...
Ook gerekend, mij lukt het in elk geval niet. Stelletje fossielen @anti elppa @FrambozenTaart @Oepsjesh4d0wman schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:32:
[...]
Ik dacht "haha stokoud" ..... toen ging ik ook eens rekenen en dat getal lukt mij ook
[ Voor 6% gewijzigd door tomtom901 op 13-11-2024 13:40 ]
Net zoals de Internet Relay Chat post....sh4d0wman schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:32:
[...]
:strip_exif()/f/image/TRft8ffkNUrPLRDcB6fRG6M6.png?f=user_large)
achja, er zijn er hier ook een paar boomers. Ik niet iig. Zit zelfs nog 1 generatie tussen (in sommige verdelingen zelfs 2). Kan dus altijd nog stuk ergertomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:40:
[...]
Ook gerekend, mij lukt het in elk geval niet. Stelletje fossielen @anti elppa @FrambozenTaart @Oepsje
Niet zo brutaal snotneus, je kan dan wel een Porsche rijden maar dat betekent nog niet dat we vroeger ook samen hebben geknikkerd.tomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:40:
[...]
Ook gerekend, mij lukt het in elk geval niet. Stelletje fossielen @anti elppa @FrambozenTaart @Oepsje
Hoe is je nieuwe wagen? Wij moeten straks op keuring als we willen rijden
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Auwe zak, maar 3 jaar eerder als ik, maar beiden wel al 20 jaar GoT veteranen
FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:42:
[...]
Niet zo brutaal snotneus, je kan dan wel een Porsche rijden maar dat betekent nog niet dat we vroeger ook samen hebben geknikkerd.

Taycan bevalt prima maar die heb ik al even. 911 heb ik een zoekopdracht op de bekende sites lopen, daar doe ik pas wat als ik een auto zie waar ik hebberig van word.sh4d0wman schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:43:
@tomtom901 ga toch fietsen errr rijden![]()
Hoe is je nieuwe wagen? Wij moeten straks op keuring als we willen rijdenNa ja, waar ik woon niet natuurlijk. Daar doe je gewoon maar wat in het verkeer. Net zoals ik hier trade
Voorlopig hou ik het even bij dezetomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:44:
Taycan bevalt prima maar die heb ik al even. 911 heb ik een zoekopdracht op de bekende sites lopen, daar doe ik pas wat als ik een auto zie waar ik hebberig van word.

Of je nu een dikke Porsche of Lambo haalt: zou niet blij worden van de afschrijving, onderhoud en benzinekosten. Of de verzekering, staat sowieso gek zo'n dikke bolide fileparkeren zonder eigen garage.
Komt er storm aan? Tijd van de maand? Zand in de k*t?
kont?
Als jij graag van 3 letters 4 wil maken mag dat
kat?Darrell schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:50:
Wat is iedereen aggressief vandaag.
Komt door die 80k range.Darrell schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:50:
Wat is iedereen aggressief vandaag.
Het is beter voor iedereen dat we die zo snel mogelijk achter ons laten.
Als we later ergens bodemen boven de 100k zal alleen de 69k herrinerd worden.
Die 80k range is zo pijnlijk irrelevant op alle vlakken, hoe langer we daar rondhangen hoe meer gespannen de sfeer zal worden.
Domino schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:54:
[...]
Ehhh
[Afbeelding]
En dat was een hagelnieuw account na BC3, account daarvoor is verloren gegaan.
1999? Jezus, toen was ik nog niet eens zindelijk...Domino schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:54:
[...]
Ehhh
[Afbeelding]
En dat was een hagelnieuw account na BC3, account daarvoor is verloren gegaan.
Was toen 16.
FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:56:
[...]
1999? Jezus, toen was ik nog niet eens zindelijk...
Was toen 16.

ik ook zo iets ja. Hebben ze je nooit verteld dat dat vooral kwam omdat je 15liter schultenbrau op had? I kwam daar paar jaar terug zelf achter. Scheelt wel hoop zooi kan je zeggenFrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:56:
[...]
Was toen 16.
Niet zo agressief jong!Darrell schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:54:
[...]
Als jij graag van 3 letters 4 wil maken mag dat
Hey verrek, ik ook man!FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:56:
[...]
Was toen 16.
Even voor de duidelijk, 16 dus, zindelijk was ik wel...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Alleen als je zindelijk bent.ByteMe_ schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:14:
Wordt het nu een pissing contest hier?
Ik heb 2 weken geleden mijn Karoq opgehaald en mijn vrouw heeft het eerste onderdeel al weer gesloopt.Joosie200 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:48:
[...]
Voorlopig hou ik het even bij deze
[Afbeelding]
Of je nu een dikke Porsche of Lambo haalt: zou niet blij worden van de afschrijving, onderhoud en benzinekosten. Of de verzekering, staat sowieso gek zo'n dikke bolide fileparkeren zonder eigen garage.
Ik had beter moeten weten en gewoon een occasion van 750 euro moeten kopen.
Maargoed. Het is net als met crypto, je blijft er in trappen.
Kijk nu al uit naar de dag dat ze weer eens 2,5 kilometer stoeprand pakt.
Ook aan die auto van 750 euro gaan dingen stuk, maar zoek maar eens een betrouwbare auto in die rangeFrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:17:
[...]
Ik heb 2 weken geleden mijn Karoq opgehaald en mijn vrouw heeft het eerste onderdeel al weer gesloopt.
BTC €94.837,08
Dan schelen we maar een jaartje "opa"FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:56:
[...]
Was toen 16.
Tja, goed punt. Een vrouwvriendelijke occasion heb je pas vanaf €1275.koelebobes schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:19:
[...]
Ook aan die auto van 750 euro gaan dingen stuk, maar zoek maar eens een betrouwbare auto in die range
:strip_exif()/f/image/7OISf9F2uRdBKdMqWZXJZgS9.jpg?f=fotoalbum_large)
"Gelukkige Brum geluidjes"FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:25:
[...]
Tja, goed punt. Een vrouwvriendelijke occasion heb je pas vanaf €1275.
[Afbeelding]
BTC €94.837,08
Wat een feest der herkenning vandaag zeg, mijn vriendin ook 2 velgen verziekt met stoeprandFrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:17:
[...]
Ik heb 2 weken geleden mijn Karoq opgehaald en mijn vrouw heeft het eerste onderdeel al weer gesloopt.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Die groene kikker heeft een raket in zn reet?
JOOOOOOOOOOOOOOOByteMe_ schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:30:
What the fu?
Die groene kikker heeft een raket in zn reet?
BTC €94.837,08
WASA WASA WASAAAAAAA
BTC €94.837,08
Ik weet nog dat mijn moeder ooit na 3 weken de achterbumper van hun gloednieuwe Golf compleet aan barrels reed, terwijl ze met achteruitrij camera en afstand sensoren vol gas in een paaltje prakte.TakutoRadiance schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:28:
[...]
Wat een feest der herkenning vandaag zeg, mijn vriendin ook 2 velgen verziekt met stoeprand
'Ja, had dat niet gezien.'
Je had de kop van mijn pa toen moeten zien

Die zei niks maar ging direct ff naar de garage om een sigaartje te klappen.

ja zo zie ik er ook nog 1 voor me van paar jaar terug. Sta ik bij de aldi voor met een tree schultenbrau in mijn handen, komt er zo'n moeke aan zetten met bijna nieuwe auto. Rijd naar achter tegen een paaltje aan......wacht 2 tellen, daarna vol gas door duwen, tot die paal onder de auto zat. Daarna verdwaasd uit het raam kijken waar al die herrie vandaan kwam. Vervolgens weer voorruit rijden, met vlinke dot gas, paaltje komt omhoog, haakt achter de achteras, hele achterkant van de auto komt 50cm omhoog tot die paal rechtopstaat, wielen spinnen.....nog meer gas. Toen viel er een kwartje dat dit niet oke was bij dat mens. Ik lag ondertussen (met aardig wat omstanders) op de grond van het lachen. Is een kraan aan te pas gekomen om die auto daar weer weg te krijgen.FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:34:
[...]
Ik weet nog dat mijn moeder ooit na 3 weken de achterbumper van hun gloednieuwe Golf compleet aan barrels reed, terwijl ze met achteruitrij camera en afstand sensoren vol gas in een paaltje prakte.
'Ja, had dat niet gezien.'
Je had de kop van mijn pa toen moeten zien![]()
Die zei niks maar ging direct ff naar de garage om een sigaartje te klappen.
Ik draag ook mijn steentje bij. Voortaan zal ik al mijn posts extra hard intypen.Alpina schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:36:
Wow boomer alert. Dan ben ik nog jong. Zal iets minder snel posten om jullie bij te laten lezen
(al zat ik net als anti 30 jaar geleden ook al op BBS'jes en dat soort ongein...)
Steek die energie maar in het zoeken naar een mooie 90K babe voor zo 🤨
Edit: of moet ik gezien de spanningen vanochtend nu erbij vermelden dat ik het niet zo boos bedoel ...
[ Voor 27% gewijzigd door LadyS op 13-11-2024 14:46 ]
Als ik terugkijk, heb ik met al die shitcoins eigenlijk alleen verlies gemaakt tegenover BTC
Op social media heb ik een paar x reclame gezien van Novelist (onderdeel van Amdax), een crypto vermogensbeheerder. Beheerfee is zo te zien 3% per jaar. Wellicht interessant als je zelf niet actief ermee bezig wilt zijn? Of zie ik iets over het hoofd?
Waarom niet zelf wat kopen via een andere exchange en op een cold wallet zetten? Als je passief wilt hodlen is het zonde om ieder jaar 3% af te moeten dragen voor het niksdoen.xileS schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:45:
Sinds Binance er in NL ermee is gekapt, doe ik zelf eigenlijk helemaal niet meer handelen. Ik kijk alleen af en toe hoe mijn cryptosaldo een beetje toe/afneemt.
Als ik terugkijk, heb ik met al die shitcoins eigenlijk alleen verlies gemaakt tegenover BTC.
Op social media heb ik een paar x reclame gezien van Novelist (onderdeel van Amdax), een crypto vermogensbeheerder. Beheerfee is zo te zien 3% per jaar. Wellicht interessant als je zelf niet actief ermee bezig wilt zijn? Of zie ik iets over het hoofd?
Zo was het niet bedoeld he, ik durf te wedden dat er minimaal 2 miljard vrouwen zijn die veel beter rijden dan menig man.LadyS schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:43:
Nou wel klaar hoor met die "vrouwen kunnen niet rijden" posts.
Edit: of moet ik gezien de spanningen vanochtend nu erbij vermelden dat ik het niet zo boos bedoel ...
Mijn vrouw zit daar echter niet tussen.
Maar dat is oké, je kunt niet overal goed in zijn.
Één groene kaars omhoog naar de 420k!WhySoSerious schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:48:
420K Incoming?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De meeste vrouwen. Zo beter?LadyS schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:43:
Nou wel klaar hoor met die "vrouwen kunnen niet rijden" posts.
[ Voor 11% gewijzigd door zwembroek op 13-11-2024 14:57 ]
[ Voor 38% gewijzigd door sjorremans op 13-11-2024 14:59 ]
PIMCO's Tiffany Wilding. "You could get a Fed that just decides to skip and go slowly."
Als de labour markt achterblijft dan moeten ze wel een rate cut doen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/a2jCdFIFVvlNMfUR8K3HpPFO.gif?f=user_large)
Ik heb een pensioengat en volgens jullie nog maar een paar jaar om dat te vullen!
[ Voor 17% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-11-2024 15:04 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Op 90k is ook genoeg te halen.BTC100K2021 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:02:
Op 86K staat 400 miljoen aan LiQuIdiTeiT te wachten (max pain op 85.850).
Een bag daarvan raak je aan de stratisstenen niet meer kwijt.
Koop er dan gelijk een Govert (GVT) bij, wereldmunt was dat. Hier destijds ook populair
[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-11-2024 15:17 ]
Uhm, deze doet het niet. REKT.
[ Voor 11% gewijzigd door Evanal op 13-11-2024 15:18 . Reden: aanvulling ]
Het leek een AI cycle te worden maar het is gewoon een dikke meme cycle. Pepe gaat denk ik mee op de doge hype.Evanal schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:17:
Mijn portefeuille ontploft. Bij nader kijken zie ik dat het PEPE is. Weet iemand wat daar aan de hand is?
Bullmarkt.Evanal schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:17:
Mijn portefeuille ontploft. Bij nader kijken zie ik dat het PEPE is. Weet iemand wat daar aan de hand is?
40% stijging in een uur.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!