Be fast .... Be furious....
Uitbetalen in fiat? Ben je gek geworden?Bl4ckviper schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:05:
Een vraagje. Hoe doen jullie je uitbetaling gewoon een overschrijving? Wat is handig in kleinere bedragen over een periode van tijd (gaat niet om 10 duizenden euros hoor max 5000)?
Bl4ckviper schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:05:
Een vraagje. Hoe doen jullie je uitbetaling gewoon een overschrijving? Wat is handig in kleinere bedragen over een periode van tijd (gaat niet om 10 duizenden euros hoor max 5000)?
:strip_exif()/f/image/3fMaxlBWorkJvnGD1hQiP7IB.png?f=user_large)
1x proefzenden met een euro/cent als het je eerste keer is.. dan alles in 1x..Bl4ckviper schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:05:
Bl4ckviper schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:05:

Niet de eerste keer maar je hoort steeds vaker verhalen van banken die moeilijk doen.Aeronaut schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:07:
[...]
1x proefzenden met een euro/cent als het je eerste keer is.. dan alles in 1x..
Haha en jij denkt dat ik er niet allang uit ben?
:strip_exif()/f/image/Y9l78xdP1VGwtIYEfOBCFNxK.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/KiXNY8FnQQhc5EG32IojSwv1.png?f=user_large)
Komt goed ik krijg mijn kans nog welknakworst schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:05:
[...]
Je kan binnenkort boven de 100k terugkopen.
Next target = GOOGLE

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5080 Waterforce - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - LG 3440P 240Hz WOLED
Heb je een Ledger?Bl4ckviper schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:08:
[...]
Niet de eerste keer maar je hoort steeds vaker verhalen van banken die moeilijk doen.
You are the bank now!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
https://www.telegraaf.nl/...tomunt-piekt-boven-90-000Recordjacht bitcoin krijgt vervolg: cryptomunt piekt boven $90.000
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QYhc4LC04wAZPJ3ERheQ9qfP.jpg?f=user_large)
Niet om de wijsneus uit te hangen, maar die zag je niet aankomen? Zat zoveel liquiditeit dat je er donder op kon zeggen, dat wanneer we er wel doorheen zouden gaan dat het hard zou gaan..Q_7 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:59:
Ketst ie 5x af bij 89900 zet ik daar mijn verkooporder douwt ie erdoorheen![]()
:gifsicle():strip_exif()/f/image/9MRa6WQefXBfD9OGJ5q1fISC.gif?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je kan nog terugkopen met een klein verlies. Beter leergeld is er niet.Q_7 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:59:
No one can predict the market! - Who the hell knows!

Voor een volgende keer, als de dips na elke keer afketsen minder diep worden, dan worden die dus snel opgekocht, is een signaal van kracht. Dus als je een dergelijk patroon ziet vormen is puur op basis van de chart verkopen een slecht ideeQ_7 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:59:
Nee het staat nu gewoon als euro's op de exchange.
Professioneel Heftruck Syndroom
Ik denk dat ik de uitstap (deels hodl of course) ook maar naar EUR (USD) doe en op de bank parkeer tot de beer. Zul je zien dat als je het in USDT zet er weer een schandaal los barst of regelgeving moeilijk gaat doen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nieuwsgierig als ik ben, even twintig pagina's teruggescrolleerd. Had ik beter niet kunnen doen. Wat een droefnis weer.Guere schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:58:
[...]
Het is dat ik al zoveel memes heb gemaakt vandaag, maar anders is "ik ga even een stuk ebiken" natuurlijk een sterke uitnodiging tot meme
Niet jouw bijdrages hoor, anderen...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik hoef niks meer te zeggen, ik ga weer ff koffie halen.YES schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:13:
[...]
Voor een volgende keer, als de dips na elke keer afketsen minder diep worden, dan worden die dus snel opgekocht, is een signaal van kracht. Dus als je een dergelijk patroon ziet vormen is puur op basis van de chart verkopen een slecht idee
Dan kan je toch gewoon uitbetalen?Bl4ckviper schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:14:
[...]
Nee het staat nu gewoon als euro's op de exchange.
Als de Rabobank belt noem je gewoon wat OG namen uit dit topic, dan laten ze je wel door
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zijn er nootjes aanboord?NeFoRcE schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:15:
Jongens, ik heb nog precies 1 plaatsje vrij in de raket die naar de maan gaat! Wie gaat er mee?! Gratis bier!
BTC €96.871
Oké...
En toch nog wat zeggen hè, je bent niet echt een navigatiesysteem van je woord.ik ga weer ff koffie halen.
Dat kan rustig in 1 keerBl4ckviper schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:05:

Bedragen van 6 of 7 cijfers zou ik wellicht splitten.
Je kan mij als referentie gebruikenNeoflexNL schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:17:
[...]
Dan kan je toch gewoon uitbetalen?
Als de Rabobank belt noem je gewoon wat OG namen uit dit topic, dan laten ze je wel door
Q_7 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:59:

Zeker, als het bijvoorbeeld om een bedrag van 138840,- gaat kan je dit het beste splitten in 2x 69420knakworst schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:19:
[...]
Dat kan rustig in 1 keer![]()
Bedragen van 6 of 7 cijfers zou ik wellicht splitten.
"heb je man daar nou zelf aan zitten hannesen?"
Een vriend vraagt zich af wat de makkelijkste manier is om van een flufje kratje af te komen zonder traden.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Damn, moest weer een heel eind naar boven scrollen om een duimpje te plussen, maar was de moeite waard!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat je telefoon aan de lader moet, ja.tomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:24:
Profit op de laatste trade. Dit moet hem zijn toch, het signaal?[Afbeelding]
Op 25 mei mieterde in een kratje in PEPE en nu 5,5 maand later sta ik eindelijk in de winst.FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:41:
Is het een goed moment om nu PEPE te kopen?
Ik laat hem lekker zo voor het geval 1 PEPE ooit 1 dollar wordt. In de cryptowereld kan namelijk alles.
Met de (e)bike / Cuore naar het kantoor om een jaar vooruit te kunnen pinnen met een PLU kaart voor 2% cashback ook?JoebarRC schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:17:
Nu nog even doorpompen naar 100k, moet mijn zorgpremie voor volgend jaar reserveren
Dat is 2 jaar bearmarkt in het kort waar een ieder voor gezwoegd en gezweet heeft (of gewoon hodl natuurlijk)NeoflexNL schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:26:
[...]
Damn, moest weer een heel eind naar boven scrollen om een duimpje te plussen, maar was de moeite waard!
Respect SC
Opladen doen we alleen op kantoor he. Lower power mode aan zo en morgen weer opladen.
Dus 911 euro is ongeveer 905 euro waardtomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:24:
Profit op de laatste trade. Dit moet hem zijn toch, het signaal?[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja, hoe dat precies zit snap ik ook nog niet helemaal. Krimpflatie?knakworst schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:28:
[...]
Dus 911 euro is ongeveer 905 euro waard
Ja doe maarsjorremans schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:30:
92K babe iemand?
Edit: @sjorremans schiet op dan! We wachten...
[ Voor 15% gewijzigd door sh4d0wman op 13-11-2024 16:32 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat doen we nu dus met de bybit kaart, schrale atsers!Darrell schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:27:
[...]
Met de (e)bike / Cuore naar het kantoor om een jaar vooruit te kunnen pinnen met een PLU kaart voor 2% cashback ook?
Zero.
Geniet ervan. Alle clichés zijn waar, het gaat verdomd hard en je krijgt er heel veel voor terug!AlterBridge schreef op woensdag 13 november 2024 @ 00:06:
[...]
Klinkt goed :D!
Mijn eerste komt in januari en ik vrees dat de koers dan ook niet rustig is ^^
Jasjorremans schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:30:
92K babe iemand?
Gefeliciteerd, onze TP-1 is nu 5 maanden. Heeft mijn leven zo verrijkt, kan geen BTC moonshot tegenopAlterBridge schreef op woensdag 13 november 2024 @ 00:06:
[...]
Klinkt goed :D!
Mijn eerste komt in januari en ik vrees dat de koers dan ook niet rustig is ^^
Nog geen slaapregressie?tomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:38:
[...]
Gefeliciteerd, onze TP-1 is nu 5 maanden. Heeft mijn leven zo verrijkt, kan geen BTC moonshot tegenop
Nee joh, die pakt gewoon 12 uur in de nacht
/f/image/bm3S1OASjG7tOe86FiF0Y75P.png?f=fotoalbum_large)
Strike is ook wakker:
:strip_exif()/f/image/y1kjKmBX8WT70BhPDqWC9uPD.jpg?f=fotoalbum_large)
!remindme 1 daykeepitfrosty schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:38:
morgen 100k.....screenshot this
[ Voor 45% gewijzigd door Domino op 13-11-2024 16:46 ]
Nice onze 2e is sinds gisteren ook 5 maanden, vanaf nu begint het een stuk leuker te worden.tomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:38:
[...]
Gefeliciteerd, onze TP-1 is nu 5 maanden. Heeft mijn leven zo verrijkt, kan geen BTC moonshot tegenop
LFG!Guere schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:58:
[...]
Het is dat ik al zoveel memes heb gemaakt vandaag, maar anders is "ik ga even een stuk ebiken" natuurlijk een sterke uitnodiging tot meme
Dat zijn veel inkomende bitchessjorremans schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:46:
93k incoming bitches
Lucky you, bij onze dochter was dat een redelijke ramp. Van de een op andere dag waren we 's avonds 3 tot 4 uur bezig met het in slaap krijgen. Hoop dat dat deze keer wat soepeler gaat.tomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:42:
[...]
Nee joh, die pakt gewoon 12 uur in de nacht
@LegeBoekenkast moet zeggen dat hij ons nu al goed vermaakt met z'n 3 maanden. Enorm veel aan het lachen (bij 1 maand gelukkig al), je ziet hem echt leren grijpen naar zaken. Zijn nu ook veel aan het praten. Als je boven hem hangt en "Waahwaah" (@Waah) tegen hem zegt krijg je na een 5-tal seconden hele "waaah"'s achter elkaar terug. Beetje nieuwe van SC-topic soms zeg maar
Als het niet zo ontzettend akelig was (voor de Amerikanen met een normaal stel hersens) was het grappig.CornermanNL schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:29:
En het schijnt dat het departement voor onderwijs als eerste afgeschaft gaat worden.
De VS een echte bananenrepubliek.
De vraag is dan ook: gaan Amerikanen nu nog harder voor de BTC dan de dollar, ook als investering voor hun oude dag / geld vergaren als I dunno..social security ook wordt afgeschaft ofzo.
In dat geval zitten we de komende jaren nog wel gezellig in een neverending omhoog trend denk ik.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
FrambozenTaart schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:01:
Wat we absoluut niet moeten doen is straks massaal foto's gaan posten van alle Lambo's, Porsche's, en verscheurde arbeidscontracten van onbepaalde tijd in het Financiële onafhankelijkheid topic.
Dat zou echt onnodig wreed zijn.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BbIJVuTpoqgnjHUjmLkM2FN2.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/DpkUzWtWHeDzsoWuCeutKy5W.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/monn3Bssqd973fjEKORTfSaC.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iL1DNHyyYclCNBICKin1oM1j.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SHjX84W7nOGynQCQklxrwygw.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/HafLn9uUtJVwnJlOCkgCuoY9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Kcpx7nXKOeuPEkUj1n7qCi7S.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/W4gbAOoTP10JXYjhCcMpHDu7.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9jJXQHkN34s3hKCJ82Cxij4s.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xrEKFVxTOmszPEyB0BGNYHJm.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PncLfxWoZLgNcjvII9Si78qS.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FZj37evmQB7pY4RMAzXcwooA.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PtpbhxMDJY3PauNPqUVZOjKb.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FQvxl4AiH9Sf8X4K7Hb5AOnP.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TcH2OaVc8uLaaD8ur1B1f4KG.jpg?f=user_large)
LFG
Die van ons is net 2 geworden. Wat een leuke leeftijd. Ze babbelt, speelt en ontdekt een hoop. Je krijgt nu echt contact en kan dingen uitleggen en gesprekjes voeren. Nadeel: ze is 2, dus zegt nee.LegeBoekenkast schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:44:
[...]
Nice onze 2e is sinds gisteren ook 5 maanden, vanaf nu begint het een stuk leuker te worden.
Heel eerlijk, het gros van dit topic heeft het verdiend. We hebben elkaar door de bearmarket heengetrokken en met succes. Congrats allen!!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Nu nog gelukszoekr met zijn Cuore
PHPResource schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:49:
92k bitchesssss
Heel eerlijk, het gros van dit topic heeft het verdiend. We hebben elkaar door de bearmarket heen afgetrokken en met succes. Congrats allen!!
Haha ik HODL al 12 jaarPHPResource schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:49:
92k bitchesssss
Heel eerlijk, het gros van dit topic heeft het verdiend. We hebben elkaar door de bearmarket heengetrokken en met succes. Congrats allen!!
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Inclusief icethee
Hoe heeft Gipsy King geen blauwe lambo dan?
TomTom z'n Porsche en mijn gouden Y missen nog...
Haha die fase heeft onze dochter van 3,5 gelukkig overgeslagen. Voor haar is het 3 is nee. Enorme wijsneus ook. Je lacht je af en toe kapot om haar uitspraken.Amens schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:49:
[...]
Die van ons is net 2 geworden. Wat een leuke leeftijd. Ze babbelt, speelt en ontdekt een hoop. Je krijgt nu echt contact en kan dingen uitleggen en gesprekjes voeren. Nadeel: ze is 2, dus zegt nee.
Als de kids op bed liggen na 19:00 wel helemaal REKT. Maar gelukkig slapen ze goed.
'T was van korte duur. Maar als de king beweegt bloeden de alts.knakworst schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:52:
Michaël van der Poppe 3 dagen geleden: de ommekeer is daar.
[Afbeelding]
Is het al kerst? Prachtige kerstboomchartknakworst schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:52:
[Afbeelding]
Sorry had het liefst iedereen gedaan maar heb geen tijd meer haha.WhySoSerious schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:52:
[...]
TomTom z'n Porsche en mijn gouden Y missen nog...
Bietje vissen en een krat pils. Held !
Oh, wanneer is de Any Body?LadyS schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:51:
Het lijkt het Viva-forum wel
Ja echt he??? Als ik mod was geweest allemaal een weekban met dat kleffe gedoeLadyS schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:51:
Het lijkt het Viva-forum wel
Poppe ziet er de laatste tijd erg slecht uit. Kijk er ook niet meer naar, waar die "vroegäh" toch wel een OG was imho..knakworst schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:52:
[Afbeelding]
Wat een ongelooflijke figuren daar in de US he, je zou toch eerder geloven dat het allemaal een grote grap is.
Als ze balletjes diep in Doge, BTC, crypto zitten dan lachen ze zich de ballen uit de broek met alle gratis USD die nu binnen komt rollen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!