Alleen ambtenaren en banken (dus bonds) hebben vrij op Veterans Day. Stocks was gewoon open en de rest moest werken. Beetje zoals bevrijdingsdag in NLtomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 06:38:
Goedemorgen zonnestraaltjes van me.![]()
Gisteren vrije dag in de US dus waarschijnlijk geen betrouwbare ETF inflow data.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Na ACHT maanden zijwaarts
Goeiemorgen, lekker geslapen !Vis schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:37:
Even afkoelen hier, morgenochtend de 90k zien als de wekker gaat.
What a time to be alive.
Maar 1BTC blijft 1BTC, few.
Ik keur m goed
:strip_exif()/f/image/mBeHi3yCEPa0p6J8SFnqYVE4.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Heel veel. Al had ik dit persoonlijk ook niet verwacht anderhalve week terug.knakworst schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:56:
Hoeveel berichten "zo snel had ik niet verwacht" zullen we vandaag krijgen.
Na ACHT maanden zijwaarts
Wel meer hoor, ons bedrijf (US vestigingen) was bijvoorbeeld ook vrij, zo ook veel andere grote techbedrijven.Wiley99 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:55:
[...]
Alleen ambtenaren en banken (dus bonds) hebben vrij op Veterans Day. Stocks was gewoon open en de rest moest werken. Beetje zoals bevrijdingsdag in NL

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Tja, ik hodl die omdat ik meer verwacht (en ik nu ongeveer 50% in de + sta). Dus voor mij makkelijk pratentomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:58:
Iets anders, niet om mijn muntje te shillen maar zit hier iemand nog in FET? Ik ben een beetje bagholder van dat spul (al zit ik bijna op entry), is het de moeite waard om daar een altcoin yolo mee te doen of beter gewoon converteren naar BTC?
FET zit net als INJ gewoon in zijn retrace (en menig ander altcoin). Een 3-5x komt er nog wel hoortomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:58:
Iets anders, niet om mijn muntje te shillen maar zit hier iemand nog in FET? Ik ben een beetje bagholder van dat spul (al zit ik bijna op entry), is het de moeite waard om daar een altcoin yolo mee te doen of beter gewoon converteren naar BTC?
Dit is niet meer op werk bij te lezen. Heb nu zo'n 800 nieuwe berichten sinds gisterenBushalte schreef op maandag 11 november 2024 @ 22:59:
Zo maar even horizontaal. Morgen weer werken bij de Mac.
Succes met de bijlezers, ik denk zo'n 1000 berichten binnen een dag.![]()
Benieuwd waar we morgenochtend staan, 105k of toch 69k.
Wel een goed teken dat het allemaal lekker leeft en Henk en Ingrid ook weer gaan investeren in muntjes en dit aangeven op de kringverjaardagen
@Jeaust mag het weten.tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:58:
Heb zelf ook nog een bult shitcoins. Flink wat BTC waarde zien verdampen, maar dump ze nu zeker nog niet.
Als ik zie hoe gek BTC nu gaat en er komt een altseason, dan vergeef ik mezelf nooit dat ik zo vroeg gedumpt heb.
Ik zie het als een soort heel duur staatslot.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
En mensen gaat de klassieke fout maken, door nu andere tokens te chasen
[ Voor 54% gewijzigd door keanu_ op 12-11-2024 08:08 ]
En dan volgend jaar de tweede Occassion erbij (heel misschien nieuw), dat men dan in de straat zich afvraagt waar ze dat toch allemaal van doen
Ik heb zonet mijn leidinggevende gebeld en gezegd dat ik deze week niet meer ga werken omdat Bitcoin bijna 90k waard is.Pseudoniem schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:03:
[...]
Dit is niet meer op werk bij te lezen. Heb nu zo'n 800 nieuwe berichten sinds gisteren.
Wel een goed teken dat het allemaal lekker leeft en Henk en Ingrid ook weer gaan investeren in muntjes en dit aangeven op de kringverjaardagen.
Hij begreep dat wel en vond het prima.
Komt denk ik ook omdat ik 5 ploegen werk en nu 4 dagen vrij heb, maar het voelde wel heel stoer.
Ik heb nog een paar stonks van Coinbase, maar eens kijken wat die waard zijn.zwembroek schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:02:
De coinbase app staat ook weer in de top 10 in Finance Apps en op 81 van alle Apps. Stond kort geleden nog tussen 380-500. Retail komt eraan!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Bij prenatal moet je sowieso wegblijven.Richh schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:22:
Situatie hier:Nu lijken beide situaties een beetje met elkaar vermengd te worden alsof er een soort van infinite budget voor de Prenatal beschikbaar is
- BTC zet nieuwe ATH neer.
- Ik heb voor Black Friday aan mijn vriendin gevraagd vast een lijst te maken met meer babyuitzetspullen en babykamer inrichting.
En als je nou kijkt naar een wandelwagen van 300€ (hebben wij), Joolz, Bugga boo of “baby mutator 3000 on wheels” , het is allemaal dezelfde rommel (alu frame met kunststof koppelstukken waar speling op zit).
RTC!!
En nee, dat is in dit geval geen shitcoin.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ligt helemaal aan de alts. Ik had Stellar en Cardano.. die heb ik lang aangehouden in de hoop dat die ooit weer richting een oud niveau gingen, maar die gingen zelfs in de vorige alt-season niet die kant op.keanu_ schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:05:
alts voor het openen van de poorten wegdoen, is vragen om tranen
Alleen met Waves heb ik geluk gehad met nog een pump-scam.
Op https://aggr.trade is de 90K er al aangegaan heel kort.Joosie200 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:18:
[...]
Ik zie het nu live gebeuren bijna dan
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb 'm ook nog. Ik kan mijzelf geen bagholder noemen (want sta op winst), maar had er afgelopen dagen wel iets meer actie van verwacht, ja. Maar: zoals we altijd al zeggen hier: de ene dag pompt het ene muntje, de andere dag de ander. Ik hou 'm voorlopig nog even aan, vind het niet waard om nu te switchen naar iets anders. Gok dat de ROI nog prima gaat zijn vanaf hier. Sowieso, AI was toch het narratief van deze cycle? Dus voorlopig hou ik die AI muntjes wel even aan.tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:58:
Als er weer een fase komt dat iedere munt die nog geen pumpje heeft gehad opgeblazen wordt met pure irrationele fomo, dan wil je er wel bij zijn.Prosac schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:16:
[...]
Ligt helemaal aan de alts. Ik had Stellar en Cardano.. die heb ik lang aangehouden in de hoop dat die ooit weer richting een oud niveau gingen, maar die gingen zelfs in de vorige alt-season niet die kant op.
Alleen met Waves heb ik geluk gehad met nog een pump-scam.
Of dat gaat gebeuren is natuurlijk maar de vraag, voor nu is het BTC die het feestje viert.
Maar eigenlijk zie ik het wel weer gebeuren. Iedereen roept dat het dit keer anders is door de BTC etf's, dat is een mooie indicatie dat het dit keer niet anders is.
Lastig, lastig. Ik merk toch dat de mensen om mij heen meer alleen BTC kopen en in bijvoorbeeld 2017 wilden ze van alles (top 10) wat. BTC heeft zich natuurlijk bewezen ath na ath te zetten.FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:23:
[...]
Als er weer een fase komt dat iedere munt die nog geen pumpje heeft gehad opgeblazen wordt met pure irrationele fomo, dan wil je er wel bij zijn.
Of dat gaat gebeuren is natuurlijk maar de vraag, voor nu is het BTC die het feestje viert.
Maar eigenlijk zie ik het wel weer gebeuren. Iedereen roept dat het dit keer anders is door de BTC etf's, dat is een mooie indicatie dat het dit keer niet anders is.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Yeah I know it all feels super extended, and you want to lock some profit in before the 3-day plunge you expect just to buy back lower.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 11 november 2024
It's difficult. But you're thinking emotionally. Risk is 5 more days of this and you're in a very bad place if you do.
Respect the bull.
Rotterdam Terror Corps?Bushalte schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:15:
[...]
RTC!!
En nee, dat is in dit geval geen shitcoin.
Dan kopen de Henk en Ingrids die magische internet munten op want btc is zo duur, en als die horde dan ook btc gaat kopen dan zitten we zo op 420k of 840k of whatever het nummer wordt.
De Joolz is al binnen zelfselektriekert schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:15:
[...]
Bij prenatal moet je sowieso wegblijven.
En als je nou kijkt naar een wandelwagen van 300€ (hebben wij), Joolz, Bugga boo of “baby mutator 3000 on wheels” , het is allemaal dezelfde rommel (alu frame met kunststof koppelstukken waar speling op zit).
Het is toch kiezen. Een Porsche, Lambo of dit voertuig:

[ Voor 21% gewijzigd door Richh op 12-11-2024 08:32 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:23:
[...]
Als er weer een fase komt dat iedere munt die nog geen pumpje heeft gehad opgeblazen wordt met pure irrationele fomo, dan wil je er wel bij zijn.
:strip_exif()/f/image/ivHogybBJv2xQCraItgXaMma.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VelqZCQWwAqKY8XByaQtq8bc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wRwPJiK7wapeZieS1x8EDCEl.jpg?f=fotoalbum_large)
Heel goed. Top spul hoor, en er is zeker verschil
Mijn 2 kinderen hebben er in gelegen en daarna 3 kinderen van mijn schoonzus. 12 jaar in gebruik geweest.
On-topic: Moet weer erg grinniken om de situatie. Ik heb een hodl op BTC/ETH/XRP. Om mij heen iedereen uitgestapt tijdens de crypto winter, met verlies, en nu stappen ze allemaal weer in zonder het initiele ritje te hebben gemaakt.
Ook mooi dat ik al die mofo's die kwamen lachen/haten rond de 15k/20k "gaat lekker he met je bitcoinsss" nu weer niet hoor...
PS5
Die kinderwagens zijn ook net shitcoins voor vrouwen met zwangerschap hormonen.Richh schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:30:
[...]
De Joolz is al binnen zelfs
[Afbeelding]
Maarja, aan de andere kant wil je natuurlijk wel dat die kleine goed ligt en niet teveel last heeft van hobbels en stoten.
Voor je het weet koopt ie later XRP.
FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:38:
[...]
Die kinderwagens zijn ook net shitcoins voor vrouwen met zwangerschap hormonen.
Maarja, aan de andere kant wil je natuurlijk wel dat die kleine goed ligt en niet teveel last heeft van hobbels en stoten.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Of de mensen die stug vasthielden aan de 12k.kernie schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:36:
Genieten dit weer mensen, wat een bizarre sterkte en wat prachtig dat de geschiedenis zich weer lijkt te herhalen.
Ook mooi dat al die mofo's die kwamen lachen/haten rond de 15k/20k "gaat lekker he met je bitcoinsss" nu weer niet hoort...stakkers, HFSP.
Het was simpel, sub 20k = bijkopen.
Gelukkig ook goed gebruik van gemaakt.
Precies, well done! Zelf voornamelijk 25/30k range, ook dikke primaFrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:40:
[...]
Of de mensen die stug vasthielden aan de 12k.
Het was simpel, sub 20k = bijkopen.
Gelukkig ook goed gebruik van gemaakt.
PS5
Ik snap dat nooit zo goed, dat mensen het niet begrijpen of er niet in willen investeren maar je gunt iedereen toch succes met zijn portefeuilles, hoe die er ook uit zien. Of het nu Bitcoins zijn of aandelen of wat dan ook. Uiteindelijk heeft een ieder er hard voor gewerkt en een bewuste keuze gemaakt om niet alles uit te geven en zo wat op te bouwen om later wat leukere keuzes in het leven te kunnen maken.kernie schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:36:
Genieten dit weer mensen, wat een bizarre sterkte en wat prachtig dat de geschiedenis zich weer lijkt te herhalen.
Ook mooi dat al die mofo's die kwamen lachen/haten rond de 15k/20k "gaat lekker he met je bitcoinsss" nu weer niet hoort...stakkers, HFSP.
Maar dat leedvermaak om verlies van een ander is altijd zo flauw. Of eigenlijk naargeestig omdat men elkaar blijkbaar geen succes gunt. Sign of the times ook misschien.
Wacht maar tot ze een Urban Arrow of een longtail willen.Richh schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:30:
[...]
De Joolz is al binnen zelfs
[Afbeelding]
Klopt, ik begrijp het ook echt niet.CornermanNL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:42:
[...]
Ik snap dat nooit zo goed, dat mensen het niet begrijpen of er niet in willen investeren maar je gunt iedereen toch succes met zijn portefeuilles, hoe die er ook uit zien. Of het nu Bitcoins zijn of aandelen of wat dan ook. Uiteindelijk heeft een ieder er hard voor gewerkt en een bewuste keuze gemaakt om niet alles uit te geven en zo wat op te bouwen om later wat leukere keuzes in het leven te kunnen maken.
Maar dat leedvermaak om verlies van een ander is altijd zo flauw. Of eigenlijk naargeestig omdat men elkaar blijkbaar geen succes gunt. Sign of the times ook misschien.
Ik bied de mensen meestal nog aan om uit te leggen wat bitcoin zo mooi/uniek maakt maar helaas, de meeste mensen willen ook niet leren/horen, dus dan lekker niet.
PS5
Niet als je denkt dat crypto alleen is voor criminelen en egoïsten. Heb je r/buttcoin wel is gelezen? Die mod americanscream is echt next level anti crypto.CornermanNL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:42:
[...]
Ik snap dat nooit zo goed, dat mensen het niet begrijpen of er niet in willen investeren maar je gunt iedereen toch succes met zijn portefeuilles, hoe die er ook uit zien. Of het nu Bitcoins zijn of aandelen of wat dan ook. Uiteindelijk heeft een ieder er hard voor gewerkt en een bewuste keuze gemaakt om niet alles uit te geven en zo wat op te bouwen om later wat leukere keuzes in het leven te kunnen maken.
Door deze comment kwam de koffie bijna door mijn neus naar buiten als een expresso apparaatFrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:38:
[...]
Die kinderwagens zijn ook net shitcoins voor vrouwen met zwangerschap hormonen.

Eyes on the road though buddy!JoebarRC schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:34:
[Afbeelding]
Altijd fijn moderne auto op dit soort dagen 🤣
Nog steeds aan het werk, of ga je de auto inruilen voor wat nieuwers?JoebarRC schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:34:
[Afbeelding]
Kerst diner komt er weer aan, altijd genieten in een bullrun.kernie schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:49:
[...]
Klopt, ik begrijp het ook echt niet.
Ik bied de mensen meestal nog aan om uit te leggen wat bitcoin zo mooi/uniek maakt maar helaas, de meeste mensen willen ook niet leren/horen, dus dan lekker niet.
Zo zit mijn fam er dit jaar bij.
:strip_exif()/f/image/ucKT5tdvfo9DkLVXxTBFxAKA.jpg?f=fotoalbum_large)
Vorige run al die orange pil in de soep gegooid.
De meeste mensen deugen, maar er is toch ook een deel waar dat anders isCornermanNL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:42:
[...]
Ja, "Urban Arrow" is gisteren ook een van de gevallen termenJumpman schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:45:
[...]
Wacht maar tot ze een Urban Arrow of een longtail willen.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Goed om jou ook weer terug te zien hierScuL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:57:
Account recovery is nu 3%. Ik heb nu een kleine short lopen vanaf 89.667 (omdat ik vermoed dat er hier weerstand zit)
Hopelijk weet je de verliezen van de vorige keer goed te maken om vervolgens daar na weer hele dikke winsten te maken!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Dames en heren pas op dezer dagen. Iedere sat die je verkoopt gaat naar de big boys.

Zoals Bob verteld, de wereld kan er heel anders uitzien over een week. Zet je virtuele gains om in zachte FIAT als je er plannen voor hebt. Anders, houdt vast aan uw plannen die zijn gemaakt in de non-emotionele tijd.
Volgend jaar is deze munt niet meer van het volk.

Naast 1 Cultheld
:strip_exif()/f/image/Rk5dznn2YCZpzfiPbmMS1E39.png?f=user_large)
Ik voorspel een sell-the news event als Trump zijn nieuwe huis ingaat volgend jaar.

:strip_exif()/f/image/rZd7ShStJ0UstKy8AYxap6lh.png?f=user_large)
Geniet van de dikke gains zo lang het kan. De wereld gaat anders worden volgend jaar. Onder dwang van DPG Media wordt dit topic samengevoegd met het financiële onafhankelijkheidstopic.
Dat is natuurlijk als vuur en water. Tot die tijd:
:strip_exif()/f/image/Fznbm0GW0h0AA1RlMDYmQmb7.png?f=user_large)
/f/image/CVWw6fAQflEDOJCkqJc36nwf.png?f=fotoalbum_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Suc6, het is je gegund!ScuL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:57:
Account recovery is nu 3%. Ik heb nu een kleine short lopen vanaf 89.667 (omdat ik vermoed dat er hier weerstand zit)
Wel weer jammer dat je er gewoon mee naar je werk gaatJoebarRC schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:34:
[Afbeelding]
Ik lul ook zomaar wat
True true, maar ik doe de aanname dat Scul een short heeft geopend om ff snel winst te pakken om daarna een monsterlijke Long te openenBlik1984 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:06:
[...]
Shorters gun je geen succes, the only way is up!
Of hij hedged de boel en verdient wat aan de daling.paul-s83 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:10:
[...]
True true, maar ik doe de aanname dat Scul een short heeft geopend om ff snel winst te pakken om daarna een monsterlijke Long te openen
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ben ik eigenlijk met je eens maar aangezien ScuL eerder dit jaar zijn account van een half miljoen opblies heeft hij de markt wel meer dan genoeg gesponsord.Blik1984 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:06:
[...]
Shorters gun je geen succes, the only way is up!
Ik gun hem dan ook hele dikke winsten.
Min of meer dit. Er zijn een aantal punten waar de stijging even "pauzeert" omdat mensen winst pakken.paul-s83 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:10:
[...]
True true, maar ik doe de aanname dat Scul een short heeft geopend om ff snel winst te pakken om daarna een monsterlijke Long te openen
In dit soort gevallen open ik heel kortstondig (soms zelfs zo kort als 15 minuten) een positie om die beweging mee te pakken.
Ik ben er voor de volle 100% van overtuigd dat we later in deze cycle 100k, 150k en misschien zelfs 200k gaan zien.
Echter groene kaarsen volgen na zo'n giga pump en nu long gaan is mega risky. Dus ik heb nu bijv. een kleine 300$ wisselgeld met mijn shortje bereikt en gooi hem dan weer dicht. Als je dat 3x per dag doet pak je $1k enz enz.
au, I get your pointFrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:12:
[...]
Ben ik eigenlijk met je eens maar aangezien ScuL eerder dit jaar zijn account van een half miljoen opblies heeft hij de markt wel meer dan genoeg gesponsord.
Ik gun hem dan ook hele dikke winsten.
succes @ScuL
AmenScuL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:18:
[...]
Echter groene kaarsen volgen na zo'n giga pump en nu long gaan is mega risky.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/A92vC0sjKLofVYagy1mYswoU.jpg?f=user_large)
We hebben het voor elkaar gekregen guys!
"Grote stroom aan shitposts breekt server van 's lands grootste techwebsite"
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/VfIF2EPE7IxrDJ9HIAS2UmFz.jpg?f=user_large)
Zucht... oké ik maak een puzzeltje
:strip_exif()/f/image/UjJFNhwlgnCBVSPiZvPukS81.jpg?f=fotoalbum_large)
Ps: trek het je niet aan als je er niet in staat, dit is gemaakt met de inzet als die van een 14 jarige puber voor Frans. En ik kon niet spieken
[ Voor 10% gewijzigd door WarsemaW op 12-11-2024 09:25 ]
Gevonden!WarsemaW schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:23:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nou, dat doe ik dus mooi welWarsemaW schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:23:
Ps: trek het je niet aan als je er niet in staat
Never forget. Ben ook toen gestopt met praten over Bitcoin of hoeveel crypto. Alleen de inner circle en SCkernie schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:36:
Ook mooi dat ik al die mofo's die kwamen lachen/haten rond de 15k/20k "gaat lekker he met je bitcoinsss" nu weer niet hoor...stakkers, HFSP.

Wat is rendament zonder een beetje risico? Je moet toch ergens 's nachts van wakker liggen.FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:04:
[...]
@Jeaust mag het weten.
Heb zelf ook nog een bult shitcoins. Flink wat BTC waarde zien verdampen, maar dump ze nu zeker nog niet.
Als ik zie hoe gek BTC nu gaat en er komt een altseason, dan vergeef ik mezelf nooit dat ik zo vroeg gedumpt heb.
Ik zie het als een soort heel duur staatslot.
Deze puzzel klopt niet, want er zit geen @ inWarsemaW schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:23:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ps: trek het je niet aan als je er niet in staat, dit is gemaakt met de inzet als die van een 14 jarige puber voor Frans. En ik kon niet spieken
Je zou ook een long op LTC kunnen overwegen.. lijkt vertrokken te zijn, heeft nogal wat goed te maken.ScuL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:29:
Winst gepakt op BTC mini-short nu DOGE short (veel te hard gestegen)
Check die daily
Target: 100 tot 120 dollar
[ Voor 3% gewijzigd door Vis op 12-11-2024 09:32 ]
Klaar! Wat heb ik gewonnen?WarsemaW schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:23:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/9kzyMs55P99ulpD3Xi7HCU7a.png?f=user_large)
Verwacht je geen verdere stijging?ScuL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:29:
Winst gepakt op BTC mini-short nu DOGE short (veel te hard gestegen)
Nee, dat is zeker geen gekke gedachte.koelebobes schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:32:
Is het heel gek om te denken dat ETH nu heel spicy lijkt naast BTC omdat ETH nog geen ATH heeft aangetikt deze run?
Ik vind het een beetje underwhelming wat ETH doet
Haha, jouw naam kon ik dus niet opkomen. Volgende bullmarket staat die van jou ook in het geheugen gegrift.
Ach, ook prima, nu blijven de sats in de wallet.
Jawel hoor. Google maar eens 'What is a millisatoshi?'.
Handig is het (nog) niet, maar het kan wel.
Ik kijk er ook alweer naar uit. Dan heb ik tenminste tijd om te epibreren.anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:14:
[...]
meeste mensen die mij al ff kennen weten dat ik altijd zeg dat de bull prachtig is, maar slopend. Op een gegeven moment ga je zelfs uitkijken naar de bear.
Klinkt voor sommigen nu echt als iets debiels wat ik nu zeg, maar ik praat nog wel eens met jullie over maandje of 8 a 9.
En ik dan kan weer waardeloos fiat in btc knikkeren.
Succes ermee @ScuL , fijn dat je er weer bij bent iig.ScuL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:57:
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Is dat @tomtom901 die een proefritje maakt?
Wanneer is er een TweakersCryptoSC meetup?WarsemaW schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:35:
[...]
Een echte Friese knuffel? We zijn intussen vast verder in de minderheid hier en daarmee schaars. dus dan heeft het ook waarde.
t is een oudje. denk dat hij wel de 992.1 gaat bekijkenRichh schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:36:
[...]
Is dat @tomtom901 die een proefritje maakt?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Jij mag niet meer radenAeronaut schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:38:
[...]
t is een oudje. denk dat hij wel de 992.1 gaat bekijken
Die bbq hebben we het hier nu al een paar jaar over intussenmayhem schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:37:
[...]
Wanneer is er een TweakersCryptoSC meetup?
Ik ben vorige run best wat gains verloren door te vroeg te wisselen voor Bitcoin. Deels met Dot en Link maar vooral met Atom. Waren toen 3 parels (nu niet meer). Als je die btc stack toch al hebt valt het te overwegen om 1 of 2 alts gewoon aan te houden tot na een duidelijke BTC top.tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:58:
Even puur rond de top 20 gezien zit daar (fet,sui, kas,tao)
Ik gok erop met 1 alt in ieder geval. Kan wel heel snel gaan, denk dat ik binnen een maandje alt loos ben tegen die tijd.
Zoek ik volgende run weer een nieuwe shitcoin parel.
nooit van gehoord van die reddit, je moet maar energie in al die negativiteit willen steken als persoon zijnde. Dat je iets niet pruimt is nog daar aan toe, maar om zoveel tijd te besteden aan zoiets. Ga dan wat moois doen met je tijd. Ach ja haten is makkelijk natuurlijk.reshi schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:51:
[...]
Niet als je denkt dat crypto alleen is voor criminelen en egoïsten. Heb je r/buttcoin wel is gelezen? Die mod americanscream is echt next level anti crypto.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!