[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 168 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.693 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 08:51

mayhem

Aeronaut schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:45:
[...]

90 duizend EURO? Wat heb jij gesnoven vannacht
Sorry net wakker, gefix0rd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:27
tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 06:38:
Goedemorgen zonnestraaltjes van me. O+

Gisteren vrije dag in de US dus waarschijnlijk geen betrouwbare ETF inflow data.
Alleen ambtenaren en banken (dus bonds) hebben vrij op Veterans Day. Stocks was gewoon open en de rest moest werken. Beetje zoals bevrijdingsdag in NL

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:40

knakworst

Get more sats!

Hoeveel berichten "zo snel had ik niet verwacht" zullen we vandaag krijgen.

Na ACHT maanden zijwaarts :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-09 22:33
90k soon

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:25

Vis

Vis schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:37:
Even afkoelen hier, morgenochtend de 90k zien als de wekker gaat.

What a time to be alive.

Maar 1BTC blijft 1BTC, few.
Goeiemorgen, lekker geslapen !

Ik keur m goed :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y2ficr9qx6BJxpL4OeBpZzX-QjI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mBeHi3yCEPa0p6J8SFnqYVE4.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-09 22:33
knakworst schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:56:
Hoeveel berichten "zo snel had ik niet verwacht" zullen we vandaag krijgen.

Na ACHT maanden zijwaarts :?
Heel veel. Al had ik dit persoonlijk ook niet verwacht anderhalve week terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:39

tomtom901

Moderator General Chat
Wiley99 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:55:
[...]

Alleen ambtenaren en banken (dus bonds) hebben vrij op Veterans Day. Stocks was gewoon open en de rest moest werken. Beetje zoals bevrijdingsdag in NL
Wel meer hoor, ons bedrijf (US vestigingen) was bijvoorbeeld ook vrij, zo ook veel andere grote techbedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Iets anders, niet om mijn muntje te shillen maar zit hier iemand nog in FET? Ik ben een beetje bagholder van dat spul (al zit ik bijna op entry), is het de moeite waard om daar een altcoin yolo mee te doen of beter gewoon converteren naar BTC?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09 22:24
zo snel had ik niet verwacht

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:46

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@tomtom901 BTC want mijn 90k babe staat al, sinds ik op ben, te wachten O-)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 17:04
tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:58:
Iets anders, niet om mijn muntje te shillen maar zit hier iemand nog in FET? Ik ben een beetje bagholder van dat spul (al zit ik bijna op entry), is het de moeite waard om daar een altcoin yolo mee te doen of beter gewoon converteren naar BTC?
Tja, ik hodl die omdat ik meer verwacht (en ik nu ongeveer 50% in de + sta). Dus voor mij makkelijk praten :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
FET zit net als INJ gewoon in zijn retrace (en menig ander altcoin). Een 3-5x komt er nog wel hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Kunnen we aub even afkoelen... ik moet ook nog werken vandaag.

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qWzmIARyciNU0SW_Nnu9HlDATu8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wpjchHrusJYwybJ5SUsGuFWB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

Bushalte schreef op maandag 11 november 2024 @ 22:59:
Zo maar even horizontaal. Morgen weer werken bij de Mac.

Succes met de bijlezers, ik denk zo'n 1000 berichten binnen een dag. 8)7
Benieuwd waar we morgenochtend staan, 105k of toch 69k.
Dit is niet meer op werk bij te lezen. Heb nu zo'n 800 nieuwe berichten sinds gisteren :P .

Wel een goed teken dat het allemaal lekker leeft en Henk en Ingrid ook weer gaan investeren in muntjes en dit aangeven op de kringverjaardagen ^) .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
@Jeaust mag het weten.

Heb zelf ook nog een bult shitcoins. Flink wat BTC waarde zien verdampen, maar dump ze nu zeker nog niet.

Als ik zie hoe gek BTC nu gaat en er komt een altseason, dan vergeef ik mezelf nooit dat ik zo vroeg gedumpt heb.

Ik zie het als een soort heel duur staatslot.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
alts voor het openen van de poorten wegdoen, is vragen om tranen

En mensen gaat de klassieke fout maken, door nu andere tokens te chasen :). 8 maanden consolidatie gehad, kunnen er nog best 3-6 bij? ;)

[ Voor 54% gewijzigd door keanu_ op 12-11-2024 08:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:49
En dan volgend jaar de tweede Occassion erbij (heel misschien nieuw), dat men dan in de straat zich afvraagt waar ze dat toch allemaal van doen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:13
Zo dan, lekker nachtje weer hoor. Doge sell ordertje gehit. Dus inleg is er uit.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Pseudoniem schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:03:
[...]

Dit is niet meer op werk bij te lezen. Heb nu zo'n 800 nieuwe berichten sinds gisteren :P .

Wel een goed teken dat het allemaal lekker leeft en Henk en Ingrid ook weer gaan investeren in muntjes en dit aangeven op de kringverjaardagen ^) .
Ik heb zonet mijn leidinggevende gebeld en gezegd dat ik deze week niet meer ga werken omdat Bitcoin bijna 90k waard is.

Hij begreep dat wel en vond het prima.

Komt denk ik ook omdat ik 5 ploegen werk en nu 4 dagen vrij heb, maar het voelde wel heel stoer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
zwembroek schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:02:
De coinbase app staat ook weer in de top 10 in Finance Apps en op 81 van alle Apps. Stond kort geleden nog tussen 380-500. Retail komt eraan!
Ik heb nog een paar stonks van Coinbase, maar eens kijken wat die waard zijn.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yonUf_QjiqMMnK7IEfjG0ACmGXg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/0vF8unQW5mhXYMTEsY9Y1yiU.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:40

Coldcat

HODL

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Richh schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:22:
Situatie hier:
  • BTC zet nieuwe ATH neer.
  • Ik heb voor Black Friday aan mijn vriendin gevraagd vast een lijst te maken met meer babyuitzetspullen en babykamer inrichting.
Nu lijken beide situaties een beetje met elkaar vermengd te worden alsof er een soort van infinite budget voor de Prenatal beschikbaar is :')
Bij prenatal moet je sowieso wegblijven.
En als je nou kijkt naar een wandelwagen van 300€ (hebben wij), Joolz, Bugga boo of “baby mutator 3000 on wheels” , het is allemaal dezelfde rommel (alu frame met kunststof koppelstukken waar speling op zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:33
90K!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
RTC!!
En nee, dat is in dit geval geen shitcoin.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
keanu_ schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:05:
alts voor het openen van de poorten wegdoen, is vragen om tranen
Ligt helemaal aan de alts. Ik had Stellar en Cardano.. die heb ik lang aangehouden in de hoop dat die ooit weer richting een oud niveau gingen, maar die gingen zelfs in de vorige alt-season niet die kant op.
Alleen met Waves heb ik geluk gehad met nog een pump-scam.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zie het nu live gebeuren bijna dan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bTcX9JoJj1sS0X9sIpvbNQTj-k0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NU8RqT53ECriV9C4fmoyY5bZ.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGOVOrVUCvzmudszbnzW9JNRY_E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/M3Ad6RmLjuSTX3GrHkXpxuEv.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:33
Joosie200 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:18:
[...]

Ik zie het nu live gebeuren bijna dan

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Op https://aggr.trade is de 90K er al aangegaan heel kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik heb 'm ook nog. Ik kan mijzelf geen bagholder noemen (want sta op winst), maar had er afgelopen dagen wel iets meer actie van verwacht, ja. Maar: zoals we altijd al zeggen hier: de ene dag pompt het ene muntje, de andere dag de ander. Ik hou 'm voorlopig nog even aan, vind het niet waard om nu te switchen naar iets anders. Gok dat de ROI nog prima gaat zijn vanaf hier. Sowieso, AI was toch het narratief van deze cycle? Dus voorlopig hou ik die AI muntjes wel even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Prosac schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:16:
[...]

Ligt helemaal aan de alts. Ik had Stellar en Cardano.. die heb ik lang aangehouden in de hoop dat die ooit weer richting een oud niveau gingen, maar die gingen zelfs in de vorige alt-season niet die kant op.
Alleen met Waves heb ik geluk gehad met nog een pump-scam.
Als er weer een fase komt dat iedere munt die nog geen pumpje heeft gehad opgeblazen wordt met pure irrationele fomo, dan wil je er wel bij zijn.

Of dat gaat gebeuren is natuurlijk maar de vraag, voor nu is het BTC die het feestje viert.

Maar eigenlijk zie ik het wel weer gebeuren. Iedereen roept dat het dit keer anders is door de BTC etf's, dat is een mooie indicatie dat het dit keer niet anders is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:52
FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:23:
[...]

Als er weer een fase komt dat iedere munt die nog geen pumpje heeft gehad opgeblazen wordt met pure irrationele fomo, dan wil je er wel bij zijn.

Of dat gaat gebeuren is natuurlijk maar de vraag, voor nu is het BTC die het feestje viert.

Maar eigenlijk zie ik het wel weer gebeuren. Iedereen roept dat het dit keer anders is door de BTC etf's, dat is een mooie indicatie dat het dit keer niet anders is.
Lastig, lastig. Ik merk toch dat de mensen om mij heen meer alleen BTC kopen en in bijvoorbeeld 2017 wilden ze van alles (top 10) wat. BTC heeft zich natuurlijk bewezen ath na ath te zetten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:41
Man die Odol blijft ook maar gaan.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TakutoRadiance
Bushalte schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:15:
[...]

RTC!!
En nee, dat is in dit geval geen shitcoin.
Rotterdam Terror Corps?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:11
Als straks die Alts gaan bewegen gaat iedereen met bags die magische munten verkopen en er btc van kopen.

Dan kopen de Henk en Ingrids die magische internet munten op want btc is zo duur, en als die horde dan ook btc gaat kopen dan zitten we zo op 420k of 840k of whatever het nummer wordt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
elektriekert schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:15:
[...]

Bij prenatal moet je sowieso wegblijven.
En als je nou kijkt naar een wandelwagen van 300€ (hebben wij), Joolz, Bugga boo of “baby mutator 3000 on wheels” , het is allemaal dezelfde rommel (alu frame met kunststof koppelstukken waar speling op zit).
De Joolz is al binnen zelfs :$

Het is toch kiezen. Een Porsche, Lambo of dit voertuig:

Afbeeldingslocatie: https://www.babylux.nl/media/catalog/product/cache/45f4f755edda6da9b7e5efa8a966a136/j/o/joolz-poussette-geo-3-mono-complete-set-pure-grey_JOO00236_1_1.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Richh op 12-11-2024 08:32 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:46
Moet zeggen dat ik nog een beetje aan het bijkomen ben van gisteren. Was er met relatief kleine inleg bij in de vorige bull run, maar dit ging voor mij met grote bedragen, omdat ik rond 55k nog extra flink ingestapt ben. Zat weer te denken aan verkopen, maar dacht ook: aan wie ga ik op het moment verkopen eigenlijk? Ik verkoop dan ook en misschien wel merendeels aan grote jongens als een Saylor en institutionele partijen en niet alleen (nog) aan de "greater fools" in retail. Dat zijn partijen die hun btc niet meer gaan opgeven, hodlers. En ja, een beetje wensdenken van "this time is different", maar op deze niveaus geen verkoop voor mij.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vis

Vis

FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:23:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9KtWCqi0Y_zSGOQsWKgOKPdPHaA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ivHogybBJv2xQCraItgXaMma.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/05jcUEY2JIay6jTUmcXVLjZyrt4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VelqZCQWwAqKY8XByaQtq8bc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1KAxMx2PfpMm2DPwsEpOKimIMgk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wRwPJiK7wapeZieS1x8EDCEl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Richh schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:30:
[...]

Heel goed. Top spul hoor, en er is zeker verschil ;)

Mijn 2 kinderen hebben er in gelegen en daarna 3 kinderen van mijn schoonzus. 12 jaar in gebruik geweest.

On-topic: Moet weer erg grinniken om de situatie. Ik heb een hodl op BTC/ETH/XRP. Om mij heen iedereen uitgestapt tijdens de crypto winter, met verlies, en nu stappen ze allemaal weer in zonder het initiele ritje te hebben gemaakt.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VgUVrVH9K8GOp98W1fX1XR_qh-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CWGjsqmzbk6OkeZ04iUabQzx.jpg?f=fotoalbum_large

Altijd fijn moderne auto op dit soort dagen 🤣

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:10
Genieten dit weer mensen, wat een bizarre sterkte en wat prachtig dat de geschiedenis zich weer lijkt te herhalen.
Ook mooi dat ik al die mofo's die kwamen lachen/haten rond de 15k/20k "gaat lekker he met je bitcoinsss" nu weer niet hoor... :+ stakkers, HFSP.

PS5

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Die kinderwagens zijn ook net shitcoins voor vrouwen met zwangerschap hormonen.

Maarja, aan de andere kant wil je natuurlijk wel dat die kleine goed ligt en niet teveel last heeft van hobbels en stoten.

Voor je het weet koopt ie later XRP.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:38:
[...]

Maarja, aan de andere kant wil je natuurlijk wel dat die kleine goed ligt en niet teveel last heeft van hobbels en stoten.

_O- _O- _O-

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
kernie schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:36:
Genieten dit weer mensen, wat een bizarre sterkte en wat prachtig dat de geschiedenis zich weer lijkt te herhalen.
Ook mooi dat al die mofo's die kwamen lachen/haten rond de 15k/20k "gaat lekker he met je bitcoinsss" nu weer niet hoort... :+ stakkers, HFSP.
Of de mensen die stug vasthielden aan de 12k.

Het was simpel, sub 20k = bijkopen.

Gelukkig ook goed gebruik van gemaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kernie
FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:40:
[...]

Of de mensen die stug vasthielden aan de 12k.

Het was simpel, sub 20k = bijkopen.

Gelukkig ook goed gebruik van gemaakt.
Precies, well done! Zelf voornamelijk 25/30k range, ook dikke prima :)

PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
Ook mooi dat al die mofo's die kwamen lachen/haten rond de 15k/20k "gaat lekker he met je bitcoinsss" nu weer niet hoort... :+ stakkers, HFSP.
Ik snap dat nooit zo goed, dat mensen het niet begrijpen of er niet in willen investeren maar je gunt iedereen toch succes met zijn portefeuilles, hoe die er ook uit zien. Of het nu Bitcoins zijn of aandelen of wat dan ook. Uiteindelijk heeft een ieder er hard voor gewerkt en een bewuste keuze gemaakt om niet alles uit te geven en zo wat op te bouwen om later wat leukere keuzes in het leven te kunnen maken.

Maar dat leedvermaak om verlies van een ander is altijd zo flauw. Of eigenlijk naargeestig omdat men elkaar blijkbaar geen succes gunt. Sign of the times ook misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

[Afbeelding]
Wacht maar tot ze een Urban Arrow of een longtail willen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kernie
CornermanNL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:42:
[...]

Ik snap dat nooit zo goed, dat mensen het niet begrijpen of er niet in willen investeren maar je gunt iedereen toch succes met zijn portefeuilles, hoe die er ook uit zien. Of het nu Bitcoins zijn of aandelen of wat dan ook. Uiteindelijk heeft een ieder er hard voor gewerkt en een bewuste keuze gemaakt om niet alles uit te geven en zo wat op te bouwen om later wat leukere keuzes in het leven te kunnen maken.

Maar dat leedvermaak om verlies van een ander is altijd zo flauw. Of eigenlijk naargeestig omdat men elkaar blijkbaar geen succes gunt. Sign of the times ook misschien.
Klopt, ik begrijp het ook echt niet.

Ik bied de mensen meestal nog aan om uit te leggen wat bitcoin zo mooi/uniek maakt maar helaas, de meeste mensen willen ook niet leren/horen, dus dan lekker niet.

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
  • Laatst online: 21-09 12:59
[...]

Niet als je denkt dat crypto alleen is voor criminelen en egoïsten. Heb je r/buttcoin wel is gelezen? Die mod americanscream is echt next level anti crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:38:
[...]

Door deze comment kwam de koffie bijna door mijn neus naar buiten als een expresso apparaat :o _O- .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakutoRadiance
JoebarRC schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:34:
[Afbeelding]

Eyes on the road though buddy! >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

[Afbeelding]

Nog steeds aan het werk, of ga je de auto inruilen voor wat nieuwers? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:18
Je weet dat het hommeles is als je midden in de nacht naar Porsches zit te kijken...

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Vis

Vis

kernie schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:49:
[...]

Klopt, ik begrijp het ook echt niet.

Ik bied de mensen meestal nog aan om uit te leggen wat bitcoin zo mooi/uniek maakt maar helaas, de meeste mensen willen ook niet leren/horen, dus dan lekker niet.
Kerst diner komt er weer aan, altijd genieten in een bullrun.

Zo zit mijn fam er dit jaar bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LS00ujmy-PjCmuq01kJCa22Buis=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ucKT5tdvfo9DkLVXxTBFxAKA.jpg?f=fotoalbum_large

Vorige run al die orange pil in de soep gegooid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakutoRadiance
[...]

De meeste mensen deugen, maar er is toch ook een deel waar dat anders is ;) Het is alleen wel schokkend hoe groot dat deel soms toch lijkt te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Jumpman schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:45:
[...]

Wacht maar tot ze een Urban Arrow of een longtail willen. ;)
Ja, "Urban Arrow" is gisteren ook een van de gevallen termen :/

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:21
Account recovery is nu 3%. Ik heb nu een kleine short lopen vanaf 89.667 (omdat ik vermoed dat er hier weerstand zit)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
ScuL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:57:
Account recovery is nu 3%. Ik heb nu een kleine short lopen vanaf 89.667 (omdat ik vermoed dat er hier weerstand zit)
Goed om jou ook weer terug te zien hier :)
Hopelijk weet je de verliezen van de vorige keer goed te maken om vervolgens daar na weer hele dikke winsten te maken!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reshi
  • Laatst online: 21-09 12:59
Echt door de 89k heen nu?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:40

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/piCXvK3ABIUAAAAC/be-doo-be-doo-minion.gif

Dames en heren pas op dezer dagen. Iedere sat die je verkoopt gaat naar de big boys.

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/Fy7vDzZc7d8/hqdefault.jpg

Zoals Bob verteld, de wereld kan er heel anders uitzien over een week. Zet je virtuele gains om in zachte FIAT als je er plannen voor hebt. Anders, houdt vast aan uw plannen die zijn gemaakt in de non-emotionele tijd.

Volgend jaar is deze munt niet meer van het volk.

Afbeeldingslocatie: https://ambcrypto.com/wp-content/uploads/2024/10/Lennox-BTC-8-1200x686.webp

Naast 1 Cultheld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tQCCDclSScatbx5fiYjzjLwTj3Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Rk5dznn2YCZpzfiPbmMS1E39.png?f=user_large

Ik voorspel een sell-the news event als Trump zijn nieuwe huis ingaat volgend jaar.

Afbeeldingslocatie: https://static.therealdeal.com/wp-content/uploads/2015/10/Trump-meme-again.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yulGZDCzDplOyFMd-M_otAKqnlA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/rZd7ShStJ0UstKy8AYxap6lh.png?f=user_large

Geniet van de dikke gains zo lang het kan. De wereld gaat anders worden volgend jaar. Onder dwang van DPG Media wordt dit topic samengevoegd met het financiële onafhankelijkheidstopic.

Dat is natuurlijk als vuur en water. Tot die tijd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VVGLloKuT-H2o--9tLv8GFEz-MI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Fznbm0GW0h0AA1RlMDYmQmb7.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wXQRCrOiaQUKUFHZBJ_JJZlm_tM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CVWw6fAQflEDOJCkqJc36nwf.png?f=fotoalbum_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Is al 100?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:23
Suc6, het is je gegund!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Shorters gun je geen succes, the only way is up!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:00
[Afbeelding]

Wel weer jammer dat je er gewoon mee naar je werk gaat

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:23
Blik1984 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:06:
[...]

True true, maar ik doe de aanname dat Scul een short heeft geopend om ff snel winst te pakken om daarna een monsterlijke Long te openen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 14:50
paul-s83 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:10:
[...]

True true, maar ik doe de aanname dat Scul een short heeft geopend om ff snel winst te pakken om daarna een monsterlijke Long te openen :)
Of hij hedged de boel en verdient wat aan de daling.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Blik1984 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:06:
[...]

Ben ik eigenlijk met je eens maar aangezien ScuL eerder dit jaar zijn account van een half miljoen opblies heeft hij de markt wel meer dan genoeg gesponsord.

Ik gun hem dan ook hele dikke winsten.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• ScuL
paul-s83 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:10:
[...]

Min of meer dit. Er zijn een aantal punten waar de stijging even "pauzeert" omdat mensen winst pakken.
In dit soort gevallen open ik heel kortstondig (soms zelfs zo kort als 15 minuten) een positie om die beweging mee te pakken.

Ik ben er voor de volle 100% van overtuigd dat we later in deze cycle 100k, 150k en misschien zelfs 200k gaan zien.

Echter groene kaarsen volgen na zo'n giga pump en nu long gaan is mega risky. Dus ik heb nu bijv. een kleine 300$ wisselgeld met mijn shortje bereikt en gooi hem dan weer dicht. Als je dat 3x per dag doet pak je $1k enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:39

Chaes

#HODL

De AIOZ trein is ook vertrokken hoor. Hoppa!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:12:
[...]

Ben ik eigenlijk met je eens maar aangezien ScuL eerder dit jaar zijn account van een half miljoen opblies heeft hij de markt wel meer dan genoeg gesponsord.

Ik gun hem dan ook hele dikke winsten.
au, I get your point

succes @ScuL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
Ethereum ETF ging gisteren ook wel hard, 295 miljoen inflow

https://farside.co.uk/eth/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
ScuL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:18:
[...]

Echter groene kaarsen volgen na zo'n giga pump en nu long gaan is mega risky.
Amen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eOLAPUvnmlZeCLrMOnW30eS-jQ8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/A92vC0sjKLofVYagy1mYswoU.jpg?f=user_large

We hebben het voor elkaar gekregen guys!

"Grote stroom aan shitposts breekt server van 's lands grootste techwebsite"

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZeCdlOXmJBCY7IGwycaHJd4hR-g=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/VfIF2EPE7IxrDJ9HIAS2UmFz.jpg?f=user_large

Zucht... oké ik maak een puzzeltje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V9wo669wl9Yte043vBQ9qvA3baQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UjJFNhwlgnCBVSPiZvPukS81.jpg?f=fotoalbum_large

Ps: trek het je niet aan als je er niet in staat, dit is gemaakt met de inzet als die van een 14 jarige puber voor Frans. En ik kon niet spieken

[ Voor 10% gewijzigd door WarsemaW op 12-11-2024 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:25

WhySoSerious

Be the change.

Gevonden!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
WarsemaW schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:23:

Ps: trek het je niet aan als je er niet in staat
Nou, dat doe ik dus mooi wel :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Ook mooi dat ik al die mofo's die kwamen lachen/haten rond de 15k/20k "gaat lekker he met je bitcoinsss" nu weer niet hoor... :+ stakkers, HFSP.
Never forget. Ben ook toen gestopt met praten over Bitcoin of hoeveel crypto. Alleen de inner circle en SC _O- Hoor nu niemand meer eigenlijk. Lekker rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Winst gepakt op BTC mini-short nu DOGE short (veel te hard gestegen) :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:04
FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:04:
[...]

@Jeaust mag het weten.

Heb zelf ook nog een bult shitcoins. Flink wat BTC waarde zien verdampen, maar dump ze nu zeker nog niet.

Als ik zie hoe gek BTC nu gaat en er komt een altseason, dan vergeef ik mezelf nooit dat ik zo vroeg gedumpt heb.

Ik zie het als een soort heel duur staatslot.
Wat is rendament zonder een beetje risico? Je moet toch ergens 's nachts van wakker liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ps: trek het je niet aan als je er niet in staat, dit is gemaakt met de inzet als die van een 14 jarige puber voor Frans. En ik kon niet spieken
Deze puzzel klopt niet, want er zit geen @ in

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ou-iWtHSSVrWJ4c_YV6bipMcDTI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tzsB1s2HNXtn7tTE001udxcZ.jpg?f=fotoalbum_large

Adoptie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

ScuL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:29:
Je zou ook een long op LTC kunnen overwegen.. lijkt vertrokken te zijn, heeft nogal wat goed te maken.

Check die daily

Target: 100 tot 120 dollar

[ Voor 3% gewijzigd door Vis op 12-11-2024 09:32 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

[Afbeelding]

Klaar! Wat heb ik gewonnen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJmBrgDj1gIG-Wnn9TuMQO1cT90=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9kzyMs55P99ulpD3Xi7HCU7a.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011

koelebobes

Wen BTC €100K

Is het heel gek om te denken dat ETH nu heel spicy lijkt naast BTC omdat ETH nog geen ATH heeft aangetikt deze run?

Ik vind het een beetje underwhelming wat ETH doet :P

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
ScuL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:29:
Verwacht je geen verdere stijging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
koelebobes schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:32:
Is het heel gek om te denken dat ETH nu heel spicy lijkt naast BTC omdat ETH nog geen ATH heeft aangetikt deze run?

Ik vind het een beetje underwhelming wat ETH doet :P
Nee, dat is zeker geen gekke gedachte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:28:
[...]

Nou, dat doe ik dus mooi wel :(
Haha, jouw naam kon ik dus niet opkomen. Volgende bullmarket staat die van jou ook in het geheugen gegrift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
Een echte Friese knuffel? We zijn intussen vast verder in de minderheid hier en daarmee schaars. dus dan heeft het ook waarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:33
Derde sell op een tientje na gemist vanochtend.
Ach, ook prima, nu blijven de sats in de wallet.
Jawel hoor. Google maar eens 'What is a millisatoshi?'.
Handig is het (nog) niet, maar het kan wel.
anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:14:
[...]

meeste mensen die mij al ff kennen weten dat ik altijd zeg dat de bull prachtig is, maar slopend. Op een gegeven moment ga je zelfs uitkijken naar de bear.

Klinkt voor sommigen nu echt als iets debiels wat ik nu zeg, maar ik praat nog wel eens met jullie over maandje of 8 a 9.
Ik kijk er ook alweer naar uit. Dan heb ik tenminste tijd om te epibreren.
En ik dan kan weer waardeloos fiat in btc knikkeren.
Succes ermee @ScuL , fijn dat je er weer bij bent iig.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Aeronaut
Deze ochtend. signalen.. overal

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zX9DB63RCyrexUkfRLaf2eivFRM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BOF0IaV4oa6Memq5WaTgrJjf.jpg?f=fotoalbum_large

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
Is dat @tomtom901 die een proefritje maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

WarsemaW schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:35:
[...]

Een echte Friese knuffel? We zijn intussen vast verder in de minderheid hier en daarmee schaars. dus dan heeft het ook waarde.
Wanneer is er een TweakersCryptoSC meetup? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
https://www.nu.nl/economi...rkiezingswinst-trump.html

Tijd om weer wat reacties te lezen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
Richh schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:36:
[...]

Is dat @tomtom901 die een proefritje maakt?
t is een oudje. denk dat hij wel de 992.1 gaat bekijken :+

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Aeronaut schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:38:
[...]

t is een oudje. denk dat hij wel de 992.1 gaat bekijken :+
Jij mag niet meer raden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
mayhem schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:37:
[...]

Wanneer is er een TweakersCryptoSC meetup? 8)
Die bbq hebben we het hier nu al een paar jaar over intussen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Those who know, know.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-jUynTeFtAaFowNxxYWBlmJyec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bsJgOCWAuaWxnQY6aiYNi9Yr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Ik ben vorige run best wat gains verloren door te vroeg te wisselen voor Bitcoin. Deels met Dot en Link maar vooral met Atom. Waren toen 3 parels (nu niet meer). Als je die btc stack toch al hebt valt het te overwegen om 1 of 2 alts gewoon aan te houden tot na een duidelijke BTC top.

Even puur rond de top 20 gezien zit daar (fet,sui, kas,tao)

Ik gok erop met 1 alt in ieder geval. Kan wel heel snel gaan, denk dat ik binnen een maandje alt loos ben tegen die tijd.

Zoek ik volgende run weer een nieuwe shitcoin parel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
reshi schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:51:
[...]

Niet als je denkt dat crypto alleen is voor criminelen en egoïsten. Heb je r/buttcoin wel is gelezen? Die mod americanscream is echt next level anti crypto.
nooit van gehoord van die reddit, je moet maar energie in al die negativiteit willen steken als persoon zijnde. Dat je iets niet pruimt is nog daar aan toe, maar om zoveel tijd te besteden aan zoiets. Ga dan wat moois doen met je tijd. Ach ja haten is makkelijk natuurlijk.
Pagina: 1 ... 168 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!