Wakker geworden zonder 90k.
Wat een waardeloze nacht.
Wat een waardeloze nacht.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
18 jaar oude Aston? Moet je om de 100 meter stoppen om te kijken of er niks af gevallen is.
[ Voor 29% gewijzigd door tomtom901 op 12-11-2024 11:28 ]
Zou je deze foto met mijn gloednieuwe aankopen willen verwijderen? Dank.
[ Voor 31% gewijzigd door tomtom901 op 12-11-2024 11:28 ]
"Zware load onder topic ID #2258408, misschien moet Kees die eens truncaten?"
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ding is dit jaar compleet gereviseerd van binnen en van buiten.tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:49:
[...]
18 jaar oude Aston? Moet je om de 100 meter stoppen om te kijken of er niks af gevallen is.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Niet eens in een vrijstaand huis wonen zo te zien maar wel 2 autos ter waarde ervan willen rijden..
[ Voor 25% gewijzigd door tomtom901 op 12-11-2024 11:28 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Interessante keuze, juist als BTC gaat pieken en consolideren is het tijd voor altseason.Coldcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:50:
Bovendien ga ik de shitcoins verkopen waar ik geen vertrouwen meer in heb rond dat niveau.
Stil he, wij hebben ook "maar" een hoekhuisVis schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:51:
[...]
Niet eens in een vrijstaand huis wonen zo te zien maar wel 2 autos ter waarde ervan willen rijden..
"Heey buurman kijk, mooi hè!"
Je bent wel vrij eenvoudig te DOXen met die zichtbare bedrijven op de achtergrond. Had het binnen een minuutjeGipsy King schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:47:
Hier gaat het ook lekker zo te zien
[ Voor 25% gewijzigd door tomtom901 op 12-11-2024 11:29 ]
wou net zeggen. Dat kost je iig zeker al je crypto gains om dat ding aan de praat te houdentomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:49:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb nog een berg coins uit de vorige runkeanu_ schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:52:
[...]
Interessante keuze, juist als BTC gaat pieken en consolideren is het tijd voor altseason.
Hoop dat je de juiste keuze maakt, maar ik zie veel mensen nu te weinig geduld hebben voor hun alt(shitcoin)bags....
Kunnen wij elkaar de hand schudden! Hier ook, maar ik noem het een "half vrijstaand huis"tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:53:
[...]
Stil he, wij hebben ook "maar" een hoekhuis
Ik ben er al weer weg , visiteGuere schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:53:
[...]
Je bent wel vrij eenvoudig te DOXen met die zichtbare bedrijven op de achtergrond. Had het binnen een minuutjePas je op vanmiddag als je uit kantoor komt?
Het 'hoekhuis' in kwestie:tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:53:
[...]
Hier een vrijstaande 5 onder 1 kap.Vis schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:55:
[...]
Kunnen wij elkaar de hand schudden! Hier ook, maar ik noem het een "half vrijstaand huis"
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik investeer sws niet in blik en rubber. Diegene van wie hij is is er vast blij mee.anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:54:
[...]
wou net zeggen. Dat kost je iig zeker al je crypto gains om dat ding aan de praat te houden
hahaha, hier moest ik echt even om lachtenFrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:56:
[...]
Hier een vrijstaande 5 onder 1 kap.
Zou met de shitcoins toch nog even wachten totdat de shitcoin/ALT-run is begonnen om te kijken of er nog wat extra leven in zit en er nog iets uit te halen valt. Ze zijn nu toch al shit en wie weet gebeurd er nog wel wat. #GeenfinancieeladviesColdcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:50:
Hier net een aantal SELL orders ingeschoten.
COIN sell orders in de range $349.8 -$364.8
BTC sell orders tussen $95-$100k
Onderliggende idee is dat er met nog zo'n candle wel iets van winst veilig gesteld moet worden. Bovendien ga ik de shitcoins verkopen waar ik geen vertrouwen meer in heb rond dat niveau.
Ik verwacht een korte retracement als we naar de $100k gaan lopen. Bij een wick omlaag gaat het er dan weer in. Gaan we door omhoog dan is dat helemaal mooi. Komen we nooit op die niveaus dan ook helemaal goed. Dan over een paar weken wel
tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:53:
[...]
https://www.coindesk.com/...ing-both-bulls-and-bears/Bitcoin Spikes Above $89K in Wild Trading Session, Battering Both Bulls and Bears
rookie numbers. 130 onder 1 kapFrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:56:
[...]
Hier een vrijstaande 5 onder 1 kap.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Haha, ik moet er niet aan denken. Gewoon een normale hoekwoning, wel nieuwbouw (gelukkig), maar daar zijn we prima tevreden mee, samen mee met TP-1. Buiten auto's ben ik eigenlijk ook een extreem schrale atser.
Nouwja, jouw mancave en dan voor haar een womancave, iedereen blij.Alpina schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:58:
[...]
[Afbeelding]
Ik zie aardig wat hoeken inderdaad.![]()
Verder zou ik prima zo kunnen wonen:
[Afbeelding]
Vrouw denkt daar misschien anders over.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Is "womancave" niet gewoon een ander woordt voor "Girls Club"?ByteMe_ schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:00:
[...]
Nouwja, jouw mancave en dan voor haar een womancave, iedereen blij.
goede explosie idd, maar weet niet of er uberhaupt iemand nog XRP runned hier ?TakutoRadiance schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:00:
niemand die enorm blij wordt van XRP nu?
Heel lastig, want met de koppeling die ETH nu heeft aan BTC lijkt die ATH nog ver weg.
[ Voor 7% gewijzigd door koelebobes op 12-11-2024 10:05 ]
BTC €94.837,08
Daarover gesproken, wat mopt dat ETH er ineens vandoor
Nope wil er graag 2,50 $ per stuk voorTakutoRadiance schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:00:
niemand die enorm blij wordt van XRP nu?
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Eigenlijk geeft dit artikel vooral aan hoe waardeloos de euro is geworden, en dat BTC niets meer doet dan de kosten van nieuwe auto's bijhouden.Aeronaut schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:05:
nog meer normie exposure en relevant hier
Welke (nieuwe) auto’s kan ik nu kopen met één Bitcoin?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zo'n guilia is anders ook moooiAeronaut schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:05:
nog meer normie exposure en relevant hier
Welke (nieuwe) auto’s kan ik nu kopen met één Bitcoin?
tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:06:
[...]
Daarover gesproken, wat mopt dat ETH er ineens vandoor
BPM is duurder geworden.. ga es kijken over de grens wat je kunt halen voor hetzelfde geld NIEUWRichh schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:09:
[...]
Eigenlijk geeft dit artikel vooral aan hoe waardeloos de euro is geworden, en dat BTC niets meer doet dan de kosten van nieuwe auto's bijhouden.
Hier zit eigenlijk helemaal niets echt leuks of bijzonders bij.
Ja ok, maar lijkt de breakout waar we op zaten te wachten waardoor die prijs wellicht mogelijk gaat worden
Op EV's zit (ook volgend jaar) toch praktisch geen BPMAeronaut schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:11:
[...]
BPM is duurder geworden.. ga es kijken over de grens wat je kunt halen voor hetzelfde geld NIEUW
25% beginnen we mee dacht ik inderdaad...Richh schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:13:
[...]
Op EV's zit (ook volgend jaar) toch praktisch geen BPM
Heb nog zakken volGipsy King schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:04:
[...]
goede explosie idd, maar weet niet of er uberhaupt iemand nog XRP runned hier ?
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/xrp/
neuh, das MRB. BPM is 350eu flat.. niet zo spannend.. nogTakutoRadiance schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:13:
[...]
25% beginnen we mee dacht ik inderdaad...
Het gaat er toch ook om dat je er met plezier woont? Ik heb maar een pauper tussenwoning maar wel in een hele fijne rustige wijk waar ik vroeger ook ben opgegroeid. En een hypotheekje die vanaf dag 1 lang niet de max was, waardoor we nu 9 jaar later heel erg veel financiële vrijheid ervaren.tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:00:
[...]
Haha, ik moet er niet aan denken. Gewoon een normale hoekwoning, wel nieuwbouw (gelukkig), maar daar zijn we prima tevreden mee, samen mee met TP-1. Buiten auto's ben ik eigenlijk ook een extreem schrale atser.
Als de vaart eruit is is het verleidelijk te verkopen, maar twee keer goed timen op top en dal is lastig. Met visie 2030 kan je beter alle $BTC laten staan, denk ik.bones schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:11:
Go DOT en ADA!!! Wil zo graag van mijn shitcoin bags af. Sta wel al in dikke winst maar de greed is hoog omdat beide een veel hogere ATH hebben gehad. Verwacht niet dat we daar weer in de buurt komen maar wil met beiden mijn inleg x4 gedaan hebben.
Wel grappig dat men BTC verkoopt, die zou ik nu echt niet verkopen ook al heb ik nu al mega winst. Die hodl ik nog wel door tot minimaal 2030. Doe dat al zo lang, zou het zonde vinden om het nu bij 90 a 100k al te verkopen.
Lambo kopen is leuk maar na een paar maanden is de lol er vanaf en afschrijving is ook behoorlijk. Liever 10 jaar eerder met pensioen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Da's de motorrijtuigenbelasting, niet de BPM.TakutoRadiance schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:13:
[...]
25% beginnen we mee dacht ik inderdaad...
AmenFrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:15:
[...]
Ik zou persoonlijk nooit krom willen liggen voor een woning. Ik denk ook niet dat je per definitie gelukkiger wordt van een enorm huis, er zijn veel zaken die meetellen aan woon en leefgenot.
Same story here , ik kijk alleen maar naar de koppies thuis zolang die elke dag vredig zijn en lachen, kan alle grote extreme luxe me aan me reet roesten. Financieele vrijheid etc is wel lekkerFrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:15:
[...]
Het gaat er toch ook om dat je er met plezier woont? Ik heb maar een pauper tussenwoning maar wel in een hele fijne rustige wijk waar ik vroeger ook ben opgegroeid. En een hypotheekje die vanaf dag 1 lang niet de max was, waardoor we nu 9 jaar later heel erg veel financiële vrijheid ervaren.
Ik lees daarnaast af en toe best ongelukkige situaties van mensen die toch in prachtige huizen wonen, ellende met buren, veel overlast in de straat, hoge woonlasten, steeds hoger wordende kosten voor onderhoud, etc.
Ik zou persoonlijk nooit krom willen liggen voor een woning. Ik denk ook niet dat je per definitie gelukkiger wordt van een enorm huis, er zijn veel zaken die meetellen aan woon en leefgenot.
Daarom BTC!GioStyle schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:19:
Als je een woning hebt, dan ben je al rijk. De huidige jonge generatie zal in de meeste gevallen geen woning kunnen kopen.
[ Voor 17% gewijzigd door Coldcat op 12-11-2024 10:21 ]
Dan Bilzarian, haha. Die was ik vergeten.Triest als je op die leeftijd zo moet leven.Gipsy King schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:18:
[...]
Same story here , ik kijk alleen maar naar de koppies thuis zolang die elke dag vredig zijn en lachen, kan alle grote extreme luxe me aan me reet roesten. Financieele vrijheid etc is wel lekker![]()
De Dan Bilzarian Droom ben ik allang voorbij. Dat is voor de BTC Maxi's hier
Of compleet krom moeten liggen elke maand 20/30 jaar lang, Plus ook nog es met een schulden waslijstje beginnen 9 van de 10 keer.GioStyle schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:19:
Als je een woning hebt, dan ben je al rijk. De huidige jonge generatie zal in de meeste gevallen geen woning kunnen kopen.
Nu nog 1 hele BTC, dan zit je gebeiteld.GioStyle schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:19:
Krom liggen is misschien extreem. Maar woongenot is wel heel veel waard, je besteed daar toch een groot deel van je leven en dan is een comfortabel huis toch wel echt heel fijn om te hebben.FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:15:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 12-11-2024 10:24 ]
Mee eens. Wij hebben ook een prima woning (twee-onder-een-kap), maar verder niet super groot. Wel een mooie, rustige en groene wijk. Fijne buren. Verder absoluut geen max hypotheek en dat wilden we bewust ook niet. Hadden zo een paar ton meer kunnen uitgeven, maar hadden we dan echt meer plezier en geluk in ons leven gehad? Nee.FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:15:
Het gaat er toch ook om dat je er met plezier woont? Ik heb maar een pauper tussenwoning maar wel in een hele fijne rustige wijk waar ik vroeger ook ben opgegroeid. En een hypotheekje die vanaf dag 1 lang niet de max was, waardoor we nu 9 jaar later heel erg veel financiële vrijheid ervaren.
Ik lees daarnaast af en toe best ongelukkige situaties van mensen die toch in prachtige huizen wonen, ellende met buren, veel overlast in de straat, hoge woonlasten, steeds hoger wordende kosten voor onderhoud, etc.
ik wel in blik, iets met schulties. Zijn er vast ook hier die iets met rubbers doenGipsy King schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:57:
[...]
Ik investeer sws niet in blik en rubber. Diegene van wie hij is is er vast blij mee.
Klopt, belachelijk dat we het zo doen. Dit moet duidelijk op de schop anders creëeren ze weer een ander probleem...Richh schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:17:
[...]
Da's de motorrijtuigenbelasting, niet de BPM.
Kernprobleem daarmee is dat gewicht de meest achterlijke graadmeter is die er bestaat - Nederland is ook het enige land in de hele Westerse samenleving die daar naar kijkt.
Desondanks is mijn Model 3 SR+ niet heel zwaar, los van dat het me niet echt boeit
Hoeveel Schultenbrau voor 1 BTC.keanu_ schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:23:
Zo heeft iedereen zijn prioriteitenlijst en gevoel van comfort
van schultenbrau tot een amarone
van een 5 onder 1 kap tot een echte 1 onder 1 kap
van een lease EV tot een lambo
...
[ Voor 32% gewijzigd door Gipsy King op 12-11-2024 10:27 ]
Weer een onderwerp voor de politiek wat daarna weer in de prullenbak kanTakutoRadiance schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:24:
[...]
Klopt, belachelijk dat we het zo doen. Dit moet duidelijk op de schop anders creëeren ze weer een ander probleem...
Bende Gij John Rambo ?anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:30:
wij woonden tot 3 jaar terug in een extreem goedkoop jaren 30 2 onder 1 kap huis. Volledig (95% zelf gedaan) opgeknapt en van label z naar B gekregen. Echt alles wat er te verduurzamen was gedaan.
Net klaar na 5 jaar....kwamen er aan beide kanten kut buren. Na half jaar werden we er al knetter gek van. Na jaar zoeken (6,5 jaar maar gewoond dus) maar een bijna nieuw groot vrijstaand huis gekocht, omdat er verder niets te krijgen was.
We wilden helemaal niet groot wonen, toch geen kinderen. Maar de markt heeft ons echt in dit huis gedrukt.
Oke oke geen spijt van. MAar je moet de buren hier zien kijken als ik 9 vd 10 weer in een trainigsbroek vol gaten de hond uit ga laten.....of zien sjouwen met een treej schultbrau
Ik heb ook 5 jaar lang naast een stel pep junkies gewoond toen ik nog huurde. Dan ging regelmatig om 4 uur snachts de inboedel van de bovenverdieping de trap af, omdat de hel losbrak wanneer het relpoeder weer eens op was.Blik1984 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:22:
[...]
Krom liggen is misschien extreem. Maar woongenot is wel heel veel waard, je besteed daar toch een groot deel van je leven en dan is een comfortabel huis toch wel echt heel fijn om te hebben.
Sja, iedereen heeft een ander plan, sommige hebben zelfs geen planbones schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:11:
Wel grappig dat men BTC verkoopt, die zou ik nu echt niet verkopen ook al heb ik nu al mega winst. Die hodl ik nog wel door tot minimaal 2030. Doe dat al zo lang, zou het zonde vinden om het nu bij 90 a 100k al te verkopen.
Verwijderd
Komt denk ik nog wel, op het moment dat het veel te laat is, 100k+ oid.Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:35:
ath, maar op de werkvloer hoor ik er niemand over praten, niemand.
Terwijl vroeger bij een ath iedereen het er over had. De interesse is gewoon veel minder als je buiten de crypto bubbel kijkt, lijkt het wel.
Zel je inderdaad verbazen hoe weinig mensen echt in crypto zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:35:
Terwijl vroeger bij een ath iedereen het er over had. De interesse is gewoon veel minder als je buiten de crypto bubbel kijkt, lijkt het wel.
You were simply not bullish enoughMicroWhale schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:35:
Om depressief van te worden... nooit kan ik eens een voorspelling doen die uit komt. Wat een drama!
![]()
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door TakutoRadiance op 12-11-2024 10:38 ]
Ik had vorige week woensdag een maandelijkse bijeenkomst op kantoor met 30 collega’s en niemand had het over de overwinning van Trump. Dat is toch ook raar.Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:35:
Komt wel weer bij 100kVerwijderd schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:35:
Zal vast komen omdat mensen die kerel niet mogenAlterBridge schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:38:
[...]
Ik had vorige week woensdag een maandelijkse bijeenkomst op kantoor met 30 collega’s en niemand had het over de overwinning van Trump. Dat is toch ook raar.
Heb je die buren in je oude woning dan niet zelf aangetrokken?anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:30:
wij woonden tot 3 jaar terug in een extreem goedkoop jaren 30 2 onder 1 kap huis. Volledig (95% zelf gedaan) opgeknapt en van label z naar B gekregen. Echt alles wat er te verduurzamen was gedaan.
Net klaar na 5 jaar....kwamen er aan beide kanten kut buren. Na half jaar werden we er al knetter gek van. Na jaar zoeken (6,5 jaar maar gewoond dus) maar een bijna nieuw groot vrijstaand huis gekocht, omdat er verder niets te krijgen was.
We wilden helemaal niet groot wonen, toch geen kinderen. Maar de markt heeft ons echt in dit huis gedrukt.
Oke oke geen spijt van. MAar je moet de buren hier zien kijken als ik 9 vd 10 weer in een trainigsbroek vol gaten de hond uit ga laten.....of zien sjouwen met een treej schultbrau
Ik zie echt zo'n Flodder scenario voor me, met rijke oude boomers die vanachter een kier in de gordijnen spieken.anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:30:
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 12-11-2024 10:49 ]
Fixed itTakutoRadiance schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:38:
[...]
You were simply not bullish enoughGeconditioneerd door alle sideways drama van de maanden ervoor
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Kan ook best dat niemand erover praat omdat ze er met serieus geld in zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:35:
Helemaal mee eens. Daarnaast doen de meesten er toch een beetje lacherig over en/of vinden het vooral dom...FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:49:
[...]
Kan ook best dat niemand erover praat omdat ze er met serieus geld in zitten.
Daarnaast is het nieuwe en innovatieve er al af.
Ik had het vroeger ook nog wel eens over crypto met de collega's maar tegenwoordig laat ik dat liever voor wat het is. Gaat niemand wat aan.
Als ook dit snel wordt opgekocht kijken we gewoon vanavond tegen 90k aan.mayhem schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:47:
Nou, daar gaat ie hoor.
We gaan naar 6 cent.
Het was leuk. Iedereen op tijd eruit?
Geen paniek!!!mayhem schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:47:
Nou, daar gaat ie hoor.
We gaan naar 6 cent.
Het was leuk. Iedereen op tijd eruit?
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Dat gevoel is er nu ook. Men denkt nog steeds dat je hele bitcoins moet kopen. Als die op 100k staat denk je, laat maar zitten. Hoe hoger btc, hoe minder interesse denk ik.Nopheros schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:36:
[...]
Komt denk ik nog wel, op het moment dat het veel te laat is, 100k+ oid.
Ik merk vooral nog steeds weerstand omdat sommigen in de vorige bull op de top shitcoins hadden gekocht en daaraan trauma’s hebben overgehouden.FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:49:
[...]
Kan ook best dat niemand erover praat omdat ze er met serieus geld in zitten.
Daarnaast is het nieuwe en innovatieve er al af.
Ik had het vroeger ook nog wel eens over crypto met de collega's maar tegenwoordig laat ik dat liever voor wat het is. Gaat niemand wat aan.
FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:33:
[...]
Ik heb ook 5 jaar lang naast een stel pep junkies gewoond toen ik nog huurde. Dan ging regelmatig om 4 uur snachts de inboedel van de bovenverdieping de trap af, omdat de hel losbrak wanneer het relpoeder weer eens op was.
Daarvoor had ik een klein huur appartementje, ook mooie tijden gehad. Ik had daar een schizofrene buurman die over het algemeen heel erg rustig was, maar 1 keer in de 2 maanden zijn hele woning kort en klein sloeg bij een paranoïde uitbarsting. Stonden er vaak binnen 3 uur weer een aantal instanties voor zijn deur.
Dus misschien heb ik ook wel een lagere standaart![]()
Nu echt een super rustig plekje, fijne buren en genoeg ruimte, ben ik allang blij mee
De gevestigde orde, kijkt wel uit en wil niet met 'bags' blijven zitten, het nieuwe geld is nu na dit nieuws crypto aan het 'uitvogelen' en gaat als we nu naar beneden gaan niet investeren. Daarbij wordt het nieuwe geld veelal geadviseerd of beïnvloed door de gevestigde orde. En in het verleden waren er maar een paar paartjes om naar fiat te komen, waardoor mensen in de 'val' zaten. Nu zijn er zoveel manieren om naar fiat te komen.Wispe schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:55:
[...]
Ik merk vooral nog steeds weerstand omdat sommigen in de vorige bull op de top shitcoins hadden gekocht en daaraan trauma’s hebben overgehouden.
[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 12-11-2024 11:02 ]
Wispe schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:01:
Nog €0,44, dan sta ik op eindelijk quitte met PEPE.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Geniet toch ook van die mooie groene kaarsen. Kijk naar SUI. Tegen het 1.618 FIB level aangeschuurt. Dan kan het even wat omlaag gaan. Nog steeds rond de $3 terwijl je die bende op $2 heb opgepakt.bsmpower schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:55:
Dinsdag dipdag is weer begonnen voor mij 😑
En toch is het niet anders met goud.mannowlahn schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:53:
[...]
Dat gevoel is er nu ook. Men denkt nog steeds dat je hele bitcoins moet kopen. Als die op 100k staat denk je, laat maar zitten. Hoe hoger btc, hoe minder interesse denk ik.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:44:
Ik zie echt zo'n Flodder scenario voor me, met rijke oude boomers die vanachter een kier in de gordijnen spieken.
Gemiste kans weer. Gister was de snelheid er al uit bij SUI, BTC bijna een record qua aantal dagen achter elkaar groen, euforie in dit topic, RSI op 80%, etc... Had al weer zo'n voorgevoel maar toch weer te hebberig en dom holden. Nu bijna 11% er af en counting. Mijn dag is iig weer verpest.Coldcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:59:
[...]
Geniet toch ook van die mooie groene kaarsen. Kijk naar SUI. Tegen het 1.618 FIB level aangeschuurt. Dan kan het even wat omlaag gaan. Nog steeds rond de $3 terwijl je die bende op $2 heb opgepakt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq