Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Een echte golver is nooit uitgeput
What a time to be alive.
Maar 1BTC blijft 1BTC, few.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Morgenavond rejection op de frontrun naar 100k!Vis schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:37:
Even afkoelen hier, morgenochtend de 90k zien als de wekker gaat.
What a time to be alive.
Maar 1BTC blijft 1BTC, few.
Hopiumpijp maar ook niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 11-11-2024 23:42 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als dat nu weer gebeurt is dat een extreem sterk signaal. Maar een wat grotere correctie lijkt mij volkomen acceptabel.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Gebruik de electrum wallet als je wel wat wil doen. 😀ColeJ schreef op maandag 11 november 2024 @ 22:16:
Niet dat ik wil verkopen maar op mijn Ledger krijg ik de melding: Bitcoin (BTC) Mainnet Degraded Service
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Wtf! This is the bull!
Ik drink er een op!
Gvd ik blijf aan het zuipen.
Was wel weer heftig hoor, klap na klap en toch overeind gebleven.The Redman schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 00:03:
Kortste bear market ooit boyssss
Trots op ons allen.
In je proeftijd de hele toko kopen met je crypto gains is ook wel een moveBurnerT schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 00:07:
Ik ben vandaag bij de nieuwe baas begonnen. Morgen toch maar eens wat druk gaan zetten op loonsverhoging.... Ik heb nu meer euro's nodig om dezelfde hoeveelheid sat's te kopen
Ik ben anderhalve maand geleden begonnen aan een jaarcontract dus ik zit daadwerkelijk nu nog 10 maanden vast geloof ik, een kortere opzegtermijn behoort bij een contract voor onbepaalde tijd. Dus FO of niet, werken moet ik toch.BurnerT schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 00:07:
Ik ben vandaag bij de nieuwe baas begonnen. Morgen toch maar eens wat druk gaan zetten op loonsverhoging.... Ik heb nu meer euro's nodig om dezelfde hoeveelheid sat's te kopen
Niet heel handig getimed achteraf gezien
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Op dit moment mag ik blij zijn als ik de auto van zijn vrouw kan kopenYES schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 00:07:
[...]
In je proeftijd de hele toko kopen met je crypto gains is ook wel een move
Je kan natuurlijk ook de boel ietwat forcerenRichh schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 00:10:
[...]
Ik ben anderhalve maand geleden begonnen aan een jaarcontract dus ik zit daadwerkelijk nu nog 10 maanden vast geloof ik, een kortere opzegtermijn behoort bij een contract voor onbepaalde tijd. Dus FO of niet, werken moet ik toch.
[ Voor 40% gewijzigd door BurnerT op 12-11-2024 00:11 ]
Gerapparteerd voor te laag target
Zekar 900k voor end of year met Trump&Musk elect
Confirmed lijkt mijGelukszoekr schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:37:
Er komt me toch binnenkort een face-ripping god-candle. Niet te zuinig
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hopelijk wel, was er gisteren al klaar mee:
Zou mooi zijn als we die totaal irrelevante 80k range binnen 48 uur wegpoetsen naar het verleden. Niemand zit te wachten op die range.FrambozenTaart schreef op maandag 11 november 2024 @ 04:02:
[...]
100% eens. 81 is echt een super lame boomer getal.
Sowieso is die hele 80k range zwaar deprimerend.
Snel door naar de 90+.
Ook echt zo'n range die nooit iemand zal herrineren. "Was die 80k range er überhaupt wel afgelopen bullrun?"
Kijk, de 69k was mooi maar nu gaat het gewoon om de 100k. Dus weg met die meuk.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Voor de shitcoiners.
Ik vind m creatief, niet echt een handle en volgens mij wil je een horizontale basis.
Maar I'm a simple man. Hoge cijfers en een pijl omhoog aan de rechterkant. Dus ik klik duimpje
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Yep
[ Voor 52% gewijzigd door Masstje op 12-11-2024 00:34 ]
Langer dan een kind baren op die 69k beuken en dan een 88k laten varen in 1 dag?..FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 00:26:
[...]
Hopelijk wel, was er gisteren al klaar mee:
[...]
Zou mooi zijn als we die totaal irrelevante 80k range binnen 48 uur wegpoetsen naar het verleden. Niemand zit te wachten op die range.
Ook echt zo'n range die nooit iemand zal herrineren. "Was die 80k range er überhaupt wel afgelopen bullrun?"
It is crypto all the way
Wat dacht je van het orakel @Tominatiebaba420 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 00:36:
Waar zijn oudgedienden zoals @Mooody en @Glenn Hoddle ?
Deze man moet nog zijn cycle top prediction roepen. Hij had het vorige cycle met 69k aan het juiste eind.
Wen @Tominatie ?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bifi worsten eten en huizen bouwen.baba420 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 00:36:
Waar zijn oudgedienden zoals @Mooody en @Glenn Hoddle ?
@Mooody is hier wel nog vaker present.
Max 6 maand. https://www.rijksoverheid...en-opzegtermijn-werknemerRichh schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 00:10:
[...]
Ik ben anderhalve maand geleden begonnen aan een jaarcontract dus ik zit daadwerkelijk nu nog 10 maanden vast geloof ik, een kortere opzegtermijn behoort bij een contract voor onbepaalde tijd. Dus FO of niet, werken moet ik toch.
Edit onee is vast.
en aans löpt wa vast
Kom ik na een meeting online, staan we op 89k... (Toch braaf mijn plukje verkocht en via Bitvavo opgenomen, stond binnen 5 minuten op de ABN)
Verdorie alweer te hoog verkochtDaWayne schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 00:54:
Exit strategie nu al mislukt. Zal je altijd zien, ik zou een plukje verkopen op 85k.
Kom ik na een meeting online, staan we op 89k... (Toch braaf mijn plukje verkocht en via Bitvavo opgenomen, stond binnen 5 minuten op de ABN)
Edit 02:07: weer voorbij
[ Voor 27% gewijzigd door The Redman op 12-11-2024 02:07 ]
Blink of an eyeFrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 00:26:
[...]
Zou mooi zijn als we die totaal irrelevante 80k range binnen 48 uur wegpoetsen naar het verleden. Niemand zit te wachten op die range.
[ Voor 100% gewijzigd door WhySoSerious op 12-11-2024 02:21 ]
Slechts 3 uur geleden 😎Wispe schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 02:22:
Lukt maar niet om een nieuwe ATH te zetten he
Het is inmiddels zo lang geleden dat ik me niet meer kan herinneren hoe ik me voelde tijdens de laatste ATH.Wispe schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 02:22:
Dat zit wel Schnorr.
Wispe schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 02:22:
:strip_exif()/f/image/F651mAlKwbLcRdKNvqqzCRKs.png?f=user_large)
Ik lul ook zomaar wat
Stukfruit schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 02:58:
[...]
Het is inmiddels zo lang geleden dat ik me niet meer kan herinneren hoe ik me voelde tijdens de laatste ATH.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Biv5ai0bcZ9Ybyx8sZ4HO3ZZ.jpg?f=user_large)
Ik lul ook zomaar wat
Wat doe jij met een foto van dat leuke meisje die mij ooit toen ik 17 jaar oud was eens achtervolgde toen ik op stap was?
Het was de tijd van potentiële partners die je nog achtervolgden omdat je een S3xii LuvVerBoiii was ipv omdat je bankrekening zo uitpuilde met dikke Bitcoins. Dat kon ook niet omdat Bitcoinen nog niet bestonden en het enige web zonder digitale muntjes in de hoek van je slaapkamer hing.
Nu ben ik tegenwoordig nog steeds sexy hoor. Sexy the gray, noemen ze mij wel eens. Maar de dikte van mijn Bitcoins is door de jaren heen toch wat afgenomen.
Als je iets goeds hebt dan moet je het houden ipv bang zijn en wegrennen. Dat geldt voor de crush van mijn leven. En ook voor dat leuke meisje toen ik 17 was.
Dat zit wel Schnorr.
Prediction…
— Nate Geraci (@NateGeraci) 11 november 2024
There will be several spot crypto ETF filings this week.
XRP, SOL, ADA, etc.
Assume multiple issuers were highly prepared for election results.
No downside to getting aggressive now.
https://www.microstrategy...-with-btc-yield-of-26-ytdMicroStrategy Announces BTC and ATM Activity Raised $2.03 billion; Purchased 27,200 BTC; Now Holds 279,420 BTC with BTC Yield of 26.4% YTD
Press Release • November 11, 2024
Gisteren vrije dag in de US dus waarschijnlijk geen betrouwbare ETF inflow data.
Edit: 4e poging en het werkt. Instant op de rekening.
[ Voor 27% gewijzigd door baba420 op 12-11-2024 07:21 ]
tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 06:38:
Goedemorgen zonnestraaltjes van me.![]()
Gisteren vrije dag in de US dus waarschijnlijk geen betrouwbare ETF inflow data.
/f/image/Y3NvGj8XH2I8v4WM0H8KGk58.png?f=fotoalbum_large)
Maktub
ja veel landen waren dicht gisteren. Dus niet echt een realistisch beeld gok ik.
Zeer benieuwd of we vandaag nu eens rustig aan gaan doen. Ff op adem komen hier is wel nodig eigenlijk. Of het word 100k met een stevige rejection
Men noemt dit irt het timen van de top in de bullmarket de 'Coinbase indicator': afgelopen bullrun in 2021 viel de top van de bullmarkt precies samen met het moment dat de Coinbase app de nr 1 app in de Apple store werd (oftewel de volledige populatie doet mee en er is geen 'greater fool' meer beschikbaar).
Nu is retail wellicht een kleinere stakeholder dan in 2021, het lijkt me toch wederom een waardevolle meetlat.
:strip_exif()/f/image/yi9x7zWle1b5KYC7Ne6qnxcd.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door r0bb op 12-11-2024 07:46 ]
Ja, even rustig hier hangen zou erg fijn. Ook voor de snelheid in de slowchat.anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:03:
ja veel landen waren dicht gisteren. Dus niet echt een realistisch beeld gok ik.
Zeer benieuwd of we vandaag nu eens rustig aan gaan doen. Ff op adem komen hier is wel nodig eigenlijk. Of het word 100k met een stevige rejection
En mijn gemoedsrust, want ik droomde dat ik via de rekening van mijn vrouw een long opende, maar ze ging keihard rekt

* sh4d0wman wacht eerst rustig op de 100k. Duurt lang

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
meeste mensen die mij al ff kennen weten dat ik altijd zeg dat de bull prachtig is, maar slopend. Op een gegeven moment ga je zelfs uitkijken naar de bear.Guere schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:08:
[...]
Ja, even rustig hier hangen zou erg fijn. Ook voor de snelheid in de slowchat.
En mijn gemoedsrust, want ik droomde dat ik via de rekening van mijn vrouw een long opende, maar ze ging keihard rektGisteren iets teveel naar crypto gestaard geloof ik.
Klinkt voor sommigen nu echt als iets debiels wat ik nu zeg, maar ik praat nog wel eens met jullie over maandje of 8 a 9.
Spot on.anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:14:
[...]
meeste mensen die mij al ff kennen weten dat ik altijd zeg dat de bull prachtig is, maar slopend. Op een gegeven moment ga je zelfs uitkijken naar de bear.
Klinkt voor sommigen nu echt als iets debiels wat ik nu zeg, maar ik praat nog wel eens met jullie over maandje of 8 a 9.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IkDzK43tlmGK5Ah2ogat8o3w.jpg?f=user_large)
Nogal. Maar blijft het er maar eentje? Want dan wordt het nog lang doorpruttelen naar 420k.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
En dan heb jij nog de rust van enkel bitcoin!anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:14:
[...]
meeste mensen die mij al ff kennen weten dat ik altijd zeg dat de bull prachtig is, maar slopend. Op een gegeven moment ga je zelfs uitkijken naar de bear.
Samen kunnen we het!anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:14:
[...]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ja, dat bedoelde ikanti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:03:
[...]
is idd wel nodig, anders wordt het een flinke terugtest. That being said, vannacht wel op de 87k backtest een nieuwe long gepakt. Ik slaap weer nauwelijks, groene candles achtervolgen. De bull is weer aananti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:03:
[...]
klopt, maar vergeet niet dat ik ook in longs zit he. Dat maakt ook wel uit. Gisteren de eerste 20k $ uit dat ding gehaald. trade was ondertussen 50k$ waard (inleg + winst). Kreeg ik echt hoogtevrees van. Nu staat er nog maar 32k$......Coldcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:18:
[...]
En dan heb jij nog de rust van enkel bitcoin!
Das trouwens mijn margin. Winst staat nu na die opname van 20k op 21k$.
Gok dat ik onder de 100k nog een keer afschaal. Rest laat ik daarna waarschijnlijk lopen, of bij een dump doe ik wat ik verkocht heb er win in. Lets see
Ik zit er al weer midden inanti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:14:
[...]
ja dat heb ik dus ook. gisteren gaan slapen op het moment dat mijn accu van telefoon leeg was.......dus het viel nog mee. Maar kan me uit vorige bullruns nog wel herinneren dat ik vaak hele korte nachtjes had.tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:25:
[...]
Ja, dat bedoelde ik
[...]
is idd wel nodig, anders wordt het een flinke terugtest. That being said, vannacht wel op de 87k backtest een nieuwe long gepakt. Ik slaap weer nauwelijks, groene candles achtervolgen. De bull is weer aan
Wat ik me nog afvraag. In theorie heb je de flow BTC > ETH > High caps > Low caps? En dan in relatie met de BTC.D die lager wordt krijgen we een "alt season". Hoe werkt dit dan eigenlijk. BTC blijft een tijdje stabiel en geld gaat naar alts? Want een BTC dump zorgt vaak ook voor een (grotere) dump bij alts.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Btc verliest waarde(25% met gemak) opweg met het pompen van laag liggende muntjes.bsmpower schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:38:
Allereerst gefeliciteerd iedereen met de BTC ATH's 🍻
Wat ik me nog afvraag. In theorie heb je de flow BTC > ETH > High caps > Low caps? En dan in relatie met de BTC.D die lager wordt krijgen we een "alt season". Hoe werkt dit dan eigenlijk. BTC blijft een tijdje stabiel en geld gaat naar alts? Want een BTC dump zorgt vaak ook voor een (grotere) dump bij alts.
Alts zijn vertraagde indicatoren voor de top
2017 scenario is dat je 1 mega top hebt
2021 krijg je dan 2x een kans, maar wellicht lager dan de eerste top.
Wat het wordt? Wie weet
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Wat gaan we vandaag doen?
SOL door naar $250, BTC door de $90k?
Ik geloof er wel in. LFG.
Was het ook, lagen vannacht een paar goede backtests voor het oprapen.Jumpman schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:39:
Dinsdagmorgen was vroeger altijd een goed inkoopmoment. 🙈
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
En je wist altijd dat je zo rond donderdag 14:00 moest verkopen. Beetje aanbiedingen doen in het weekend, maandag/dinsdag nog wel crypto met 35% stickers en wachten op de donderdag.Jumpman schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:39:
Dinsdagmorgen was vroeger altijd een goed inkoopmoment. 🙈
Mooi was die tijd.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!