FIL moet nog 40% omhoog voor mijn selltarget en SOL nog 20%.
FIL heb ik eind vorige maand gekocht met wat vorige gains.
*gaat op handen zitten*
Haha, iedereen en z'n moeder haalt geld uit goud om het in Bitcoin te stoppen. Peter Schiff zal wel laaiend zijn.Darrell schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:34:
Lijstje populair op investing.com uitsluitend crypto's met goud rekt als afsluiter.
En de appjes komen binnen van de mensen die op de kade bleven staan bij 20k! So long, gay boys!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
doe maar die van $85k ook, alvast bedanktKol Nedra schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:17:
[...]
doe $84k babe ook maar, je kan alvast voorbereid zijn
Vroeger ging je altijd met een lantaarntje langs de deuren voor snoepjes.
Dit is ook een vorm van snoepen
Dat zit wel Schnorr.
Jezus... ik dacht dat orks alleen maar in de Lotr films speelden...Waah schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:13:
[...]
Ik stem voor Gorlock the Destroyer
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/sVO2WgDA0YAn6s89UbwD1b9M.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Doe mij maar elke dag deze vorm van snoepen. Des te meer balen als je dan weer 10-20% omlaag gaat in het spel. Voor mij is alles nog te summier voor überhaupt een tp.Stukfruit schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:37:
[...]
Vroeger ging je altijd met een lantaarntje langs de deuren voor snoepjes.
Dit is ook een vorm van snoepen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nu moet ik dus gewoon haast gaan maken en dingen van m'n Ledger af halen als dit zo door gaat
ByteMe_ schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:34:
Gewoon maar meteen naar 90k gaan, als we toch al bezig zijn. 85 is te mainstream
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aXL602laJm3FDjb9z62JarvF.jpg?f=user_large)
Dacht persoonlijk dat het wel even zou afkoelen nadat trump alle swing states had gewonnen.
Ik vermoed dat er nog wel wat meer in het vat zit.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
R.I.P EL Risitas
[ Voor 8% gewijzigd door BeyondThunder op 11-11-2024 16:52 ]
niet heel veel maar wel enkelenoski27 schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:48:
Wat een geweld joh, heb nou niet de indruk dat heel veel mensen dit binnen deze tijdspanne hadden ingeschat. Geen klachten hoor, maar wow.
Dacht persoonlijk dat het wel even zou afkoelen nadat trump alle swing states had gewonnen.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Zero.
Ligt eraan hoeveel BTC je gestacked hebtPelox schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:55:
Jullie hebben hard gewerkt hier zie ik.. 780 berichten gemist.. kan ik al stoppen met werken of mis ik morgen weer alle actie?

Meld maar ff hoeveel, dan weet ik hoe sterke boormachine er nodig is
Post je wel even een selfie? Thx en suc6
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Mijn baas heeft geen bureau..sh4d0wman schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:57:
@Pelox dan heb je waarschijnlijk gemist dat we morgen collectief op het bureau van de baas kakken.
Post je wel even een selfie? Thx en suc6
Kan ik dus weer niet meedoen.
Zero.
Tot op heden geleerd, geen aandelen maar S&P500 (36% dit jaar) en geen alts maar btc (127% dit jaar).
[ Voor 40% gewijzigd door KerstRunner op 11-11-2024 17:00 ]
Stark verhaal , maar ik neem hem voor lieftony-stark schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:52:
Pas $10K boven de vorige ATH van maart. Qua marketcap moeten we minimaal nog een verdubbeling krijgen tov eerders toppen. Ik gok dat we direct naar $120K blazen (gezien cup and handle) en dat we daar gaan consolideren.
Cuddos !
Gewoon goed beslagen ten ijs komen:Waah schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:57:
[...]
Ligt eraan hoeveel BTC je gestacked hebten wat je uitgavepatroon is
![]()
Meld maar ff hoeveel, dan weet ik hoe sterke boormachine er nodig is
:strip_exif()/f/image/bwriVBqV6ZFw5y9KZUHFDrRI.jpg?f=fotoalbum_large)
iedereen krijgt zn beurtje omhoog wel. wat de lengte is van de kaars wat wordt ingedauwd mag jij vertellenSchlemongle schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:00:
Alles moont, behalve EWT. Mooi kleaute.
100k is slechts 19% stijging vanaf hier. Minder dus dan we in de afgelopen week al hebben gepompt.
Is dit de reden dat het natuurlijk schoon verboden is geworden hier? Belachelijk.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Vanaaf in Sinterklaas journaal Bitcoin bereikt 100kGuere schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:01:
Even he. Vorige week stonden we nog op 67k, nu 84k. Dat is 25% in een weekje.
100k is slechts 19% stijging vanaf hier. Minder dus dan we in de afgelopen week al hebben gepompt.

/f/image/KxrorN9AXjurYOUwwAd09DAR.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 11-11-2024 17:06 ]
Er zijn nu genoeg L2's.ElMathijs schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:03:
ETH gas wordt weer een stuk meer dan het afgelopen half jaar, dat is zowel goed als slecht
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Daar heb je weinig aan als je een ETH token hebt die nog nergens op een exchange staat
Inslaan dan, want die is normaal gesproken next.knakworst schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:07:
Overigens staat eth een beetje stil.
Nfa.
Zero.
+33% laatste 7 dagen, erg karig jaknakworst schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:07:
Wel in de afgelopen 7 dagen de hele marketcap van solana toegevoegd.knakworst schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:07:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Heb een extended support dienst, maar als die voorbij is kan ik de hele toko overkopen!Guere schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:18:
Jezus 't blijft maar pompen
@WhySoSerious volgens mij kan je gewoon naar huis gaan hoor!
helaas is die stack niet echt groot, nu klaar met werken, naar huis toe en dan winst nemen 🙂
Met elke babe hier in de chat krijgt je baas toch minder grip op je zou je denken (mits je genoeg ge-stacked hebt)BeyondThunder schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:03:
Maar even serieus, waar zijn de babes. Ik weet dat er iemand liep te zeiken (Ja, 1 persoon) dat hij er niet tegen kon en dat het allemaal ongepast was. En op zijn werk bla bla bla.
Is dit de reden dat het natuurlijk schoon verboden is geworden hier? Belachelijk.
Stick to the plan enzo.
Ja nice… alles gaat omhoog behalve mijn portfolio. Ik deel jullie enthousiasme niet.knakworst schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:07:
Iets met fomo.Bushalte schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:16:
Ik wil nog niet verkopen. Ben ik nu greedy as fuck?
Stick to the plan enzo.
Zero.
Skill issue.gebruikershaes schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:17:
[...]
Ja nice… alles gaat omhoog behalve mijn portfolio. Ik deel jullie enthousiasme niet.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Daarom zorg je ervoor dat je een groot deel btc hebt in je portefeuille.gebruikershaes schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:17:
[...]
Ja nice… alles gaat omhoog behalve mijn portfolio. Ik deel jullie enthousiasme niet.
Hij heeft toch wel een auto of een voordeurPelox schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:59:
[...]
Mijn baas heeft geen bureau..![]()
Kan ik dus weer niet meedoen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Buckle up...Wispe schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:22:
[...]
Maar ja, mijn 1ste bull, dus geen idee wat ik kan verwachten.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Die quote gaat op een tegeltje.Guere schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:18:
Jezus 't blijft maar pompen
@WhySoSerious volgens mij kan je gewoon naar huis gaan hoor!
Winst = winst! Goed bezig.thierry1982 schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:30:
Ik heb al 3x flinke winst genomen op BTC. Voelt dubbel want ik denk dat we nog veel hoger gaan. Aan de andere kant voelt het wel heel fijn om die extra cash te pakken.
Het lijkt altijd mooier achteraf.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Crypto market cap voor 't eerst boven 3 biljoen trouwens!
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Kijk even naar het volume gisteren in TAO. Zou zelfs durven te zeggen om al die fet in TAO te gooien, bekende van mij heeft er 100+ en denkt nog lang niet aan verkopen. Het is volkomen normaal dat het nu aan Bitcoin is. Geduld wordt beloont daar gok ik ook op met een alt.KerstRunner schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:59:
Eerder dit jaar had ik 0.25 BTC.. Zit ik nu met m'n 12k aan alts.. #FET #TAO
Tot op heden geleerd, geen aandelen maar S&P500 (36% dit jaar) en geen alts maar btc (127% dit jaar).
Ik heb twee app groepjes met gasten die de vorige run meespeelden.knakworst schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:28:
Henk en Ingrid hebben weer wat te bespreken straks...
En met verlies uitstapten. Daarna twee jaar radio stil, natuurlijk.
Beide groepjes leven sinds een dag weer.
De eersten mensen stappen weer in
We’re early…
Maktub
Veel nieuwe namen hier ook weer trouwens
Bitcoin - A weapon of mass disruption
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fQKhmROXKhMpUI2mlsWbc0w5.jpg?f=user_large)
Ik denk dat we pas een serieuze retest gaan zien van pak m beet 10k als we vlak onder de 100k aankomen.. zeg 95k ofzo..Gelukszoekr schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:39:
Zou dit het dan zijn voor nu? De 85k gezien, en dan terugtesten op 79k ofzo?
Maar ja, wie ben ik. Ik ben ook maar een vis in het water.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zou kunnen. Volume coinbase pro is erg dik iig. Straks thuis eens ff kijken of dit het was voor vandaag, of dat er nog meer inzitGelukszoekr schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:39:
Edit, toch ff vlug gekeken. Gok op meer vandaag.
87k?
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 11-11-2024 17:45 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
had je de glazenbol mee?anti elppa schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:43:
[...]
Zou kunnen. Volume coinbase pro is erg dik iig. Straks thuis eens ff kijken of dit het was voor vandaag, of dat er nog meer inzit
Edit, toch ff vlug gekeken. Gok op meer vandaag.
87k?
Liever nu minder winst tov de top dan met volle zakken straks weer de beer in. Op 80k verkopen heeft me een paar tientjes minder winst opgeleverd dan als ik nu pas zou werkopen. Peanutsthierry1982 schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:30:
Ik heb al 3x flinke winst genomen op BTC. Voelt dubbel want ik denk dat we nog veel hoger gaan. Aan de andere kant voelt het wel heel fijn om die extra cash te pakken.
Ema 200 zit rond 75k5Gelukszoekr schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:39:
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!