Mee eens. Hebberigheid hè.. winst is winst. Ik verkoop liefst alles en dan opnieuw starten in de bear. Met alleen BTC.Domino schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:47:
[...]
Liever nu minder winst tov de top dan met volle zakken straks weer de beer in. Op 80k verkopen heeft me een paar tientje minder winst opgeleverd dan als ik nu pas zou werkopen. Peanuts
30% retestjes zijn eens per 3 maanden ongeveer in een bullrun. Ik denk eerder dan aan 110 naar 80 ofzo.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Maar als je dat het liefste doet, wat houdt je tegen?thierry1982 schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:52:
[...]
Mee eens. Hebberigheid hè.. winst is winst. Ik verkoop liefst alles en dan opnieuw starten in de bear. Met alleen BTC.
Saylor heeft ook weer lekker bijgekocht, 27k BTC in de pocket. Oftewel, 60 dagen aan BTC mining
Modbreak op volume/ niet meer te volgen voor onze mods = 100000% bevestiging bull is aanTaro schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:56:
[modbreak]
Shillen vs enthousiasme
Iedereen heeft zijn favoriete munt(jes) en deelt ook graag vanuit enthousiasme de eigen gains of stijgingen. Er zit echter een dunne lijn tussen het shillen van een coin en het (regelmatig) delen van je enthousiasme over de gains op diezelfde coin.
Op dit moment speelt de volgende overweging hierin mee: Draag je hier veel bij en lijkt het op enthousiasme, dan wordt dat toegestaan. Draag je hier nooit iets bij en noem je alleen de naam van een coin als die stijgt, dan wordt dat als shillen gezien. Daartussen zit een grijs en lastig gebied dat niet gemakkelijk in regels vast te leggen is.
Wat @tomtom901 en mij betreft spreken wij voor nu het volgende af:
- Overduidelijk shillen -> Niet toegestaan
- Plaats je hier nooit iets behalve de naam van je coin als die stijgt zonder enige verdere nuttige toevoeging -> Niet toegestaan
- Plaats je hier regelmatig iets, niet specifiek over een enkele coin en deel je een keer iets over de gains van een coin die je hebt -> Prima, tot op zekere hoogte.
- En voor die zeikerds die bijv. een trade op BTC of ETH nu ook als shillen gaan rapporteren: Je bent té voorspelbaar
Mocht iemand hierin de grens opzoeken rapporteer het bericht dan, dan wordt er een oordeel geveld.
Suggesties voor verbetering/verheldering: Graag in het Feedback topic.
[/]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Die kan bijna een 51% attack gaan proberenBlik1984 schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:01:
Saylor heeft ook weer lekker bijgekocht, 27k BTC in de pocket. Oftewel, 60 dagen aan BTC mining
Nexo toont ook weer wat leven. Heb maar een klein zakje voor de platinum tier maar toch.
:strip_exif()/f/image/OjIiXevwho86qLonLJDNqWXA.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is niet hoe een 51% attack werkt.
:strip_exif()/f/image/OjIiXevwho86qLonLJDNqWXA.jpg?f=fotoalbum_large)
/s vergeten toevallig?zenith schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:03:
[...]
Die kan bijna een 51% attack gaan proberen
Dat is niet hoe een 51% attack werkt.
[ Voor 20% gewijzigd door Domino op 11-11-2024 18:05 ]
Wordt er hier weer als en debiel geshilled? Sjongejonge. Alles voor het eigen gewin hè?
Trouwens. DOT. Geweldig muntje. Hoeft nog maar een kleine 100% bij voordat ik weer uit de rode cijfers ben. Allemaal kopen, en help mij de winter door. Betere tokenomics hoef je toch niet?
Trouwens. DOT. Geweldig muntje. Hoeft nog maar een kleine 100% bij voordat ik weer uit de rode cijfers ben. Allemaal kopen, en help mij de winter door. Betere tokenomics hoef je toch niet?
Jup, hier ook. Stiekem wil ik er nu nog extra in gooien om meer verdeeld winst te kunnen halen ipv DCA pas over 2 weken. En ipv 1 of 2 TP momenten er 3 te doen.Taro schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:25:
Volgens mij is de FOMO aan?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Na 3 jaar radiostilte ook maar weer eens de slowchat aangeslingerd haha. Benieuwd of ik deze bull run wel winst ga pakken of weer 'diamond hand' naar de vinkentering ga.
Volgens mij poste iemand een paar keer CRO oid. Wat de vorige bullrun ongeveer de standaard wasRay_ schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:04:
Wordt er hier weer als en debiel geshilled? Sjongejonge. Alles voor het eigen gewin hè?
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 11-11-2024 18:22 ]
Die snap ik niet, een 51% attack heeft toch niets te maken met het aantal Bitcoin dat je bezit?zenith schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:03:
[...]
Die kan bijna een 51% attack gaan proberen
Oh ik dacht van wel, maar als dat zo is zit ik ernaast 😀BeyondThunder schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:08:
[...]
Die snap ik niet, een 51% attack heeft toch niets te maken met het aantal Bitcoin dat je bezit?
En dan te bedenken dat hier sommige bezig zijn aan hun zoveelste TP, die sats gaan dus allemaal naar deze vent of BlackRock.Blik1984 schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:01:
Ik blijf lekker hodlen. Mijn sats krijgen ze niet.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Komend half jaar sowieso nietVis schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:09:
[...]
En dan te bedenken dat hier sommige bezig zijn aan hun zoveelste TP, die sats gaan dus allemaal naar deze vent of BlackRock.
Niet bijgekocht in die 3 jaar? Zou een gemiste kans zijn.Raaafie schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:05:
Na 3 jaar radiostilte ook maar weer eens de slowchat aangeslingerd haha. Benieuwd of ik deze bull run wel winst ga pakken of weer 'diamond hand' naar de vinkentering ga.
:strip_exif()/f/image/5id0w92dq8g6LDVwyQTbLRLt.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je met als die BTC 51% van de mining power kan kopen, dan heb je een punt.zenith schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:08:
[...]
Oh ik dacht van wel, maar als dat zo is zit ik ernaast 😀
Edit; we zoeken weer een nieuwe ath....
[ Voor 7% gewijzigd door BeyondThunder op 11-11-2024 18:11 ]
:strip_exif()/f/image/Z2NEslzOe000ayQzGghCc5GF.jpg?f=fotoalbum_large)
Waking up in LA with Bitcoin at 82k and rising. Nice

Nu aan het werk, iets minder nice

Ik stond gisteren in Beverly Hills overigens ineens in een trump-rally, gast met microfoon had het over gestolen verkiezingen van 2020, illegal immigration en crypto. Bullish signs everywhere!
[ Voor 17% gewijzigd door DaWayne op 11-11-2024 18:15 ]
OP-waardigFrambozenTaart schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:14:
Even mijn nieuwe faforiete meme posten:
[Afbeelding]
Jullie zullen deze nog vaak zien komende maanden.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
51% attack wil zeggen dat je 51% van de hash rate controleerd.zenith schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:08:
[...]
Oh ik dacht van wel, maar als dat zo is zit ik ernaast 😀
En zelfs dan is het redelijk beperkt wat je kan doen: double spending met je eigen private key, moet je ook een flinke zak btc hebben wil dat winstgevend zijn.
Het word druk hier! extra dagtaak om alle reacties bij te houden @Laurens1970 en @Shinobi-vs-Gast en @24c en dat worden veel
geven de komende tijd! misschien met een ploegendienst gaan werken, just kidding
Bullseason is hier! geniet ervan allemaal
Bullseason is hier! geniet ervan allemaal
De fiatwaarde van mijn PF is alweer over het punt heen waarop ik met mezelf af had gesproken wat winst te gaan nemen, haha.
Ga ik dus mooi niet doen, veel te verstandig enzo.
Ik zie wel weer waar het schip strandt.
3e run, niks geleerd, helemaal mooi.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
On days like this, I take my brommert and go for a rondje. @PlanVluggeJapieFrambozenTaart schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:19:
De fiatwaarde van mijn PF is alweer over het punt heen waarop ik met mezelf af had gesproken wat winst te gaan nemen, haha.
Zoveel mogelijk satjes opsparen is het nieuwe winstnemen. Daar gaan we allemaal achter komen deze cycle.FrambozenTaart schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:19:
Alles op 1 paard lijkt me een beetje eng..Alpina schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:35:
[...]
Kijk even naar het volume gisteren in TAO. Zou zelfs durven te zeggen om al die fet in TAO te gooien, bekende van mij heeft er 100+ en denkt nog lang niet aan verkopen. Het is volkomen normaal dat het nu aan Bitcoin is. Geduld wordt beloont daar gok ik ook op met een alt.
Ik heb zojuist weer veel te vroeg een kratje verkocht.FrambozenTaart schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:19:
Zero.
Ligt aan het paard, ik heb 98,3% van m'n pf op 1 paard staan.KerstRunner schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:24:
[...]
Alles op 1 paard lijkt me een beetje eng..
Het zijn 2 ai coins. Dat is 1 paard.KerstRunner schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:24:
[...]
Alles op 1 paard lijkt me een beetje eng..
Beter was BTC en een alt maar dat is nu te laat.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/a89b6nrlT9vDm0NbQbc9AbZW.gif?f=user_large)
hahah en nog steeds onze adhd duitser als profiel pic. Je hebt ook wel een pareltje uit de collectie gekozen.Raaafie schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:05:
is er trouwens nog geen shitcoin van die kerel?
EAP! (exaaaactllly as predicted)anti elppa schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:27:
[...]
hahah en nog steeds onze adhd duitser als profiel pic. Je hebt ook wel een pareltje uit de collectie gekozen.
is er trouwens nog geen shitcoin van die kerel?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
51% of meer geeft je alle blokken aangezien je de gevulde blokken negeert en verder bouwt op de chain van lege blokken. Doordat je meer dan de helft van de hash rate hebt wordt die chain met lege blokken de langste chain en dus de valid chain.Dark Matter schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:16:
[...]
Dat is behoorlijk prijzig voor een aantal lege blokken.
51% geeft je nog steeds maar iets meer dan de helft van alle blokken, de andere blokken zijn gewoon gevuld.
De Rabobank zal morgenvroeg wel weer bellen denk ik
nee die moet wel van die smerige ranzige puistenkop de carl de moon zijn. Das echt zo'n schijtventje.
Die adhd duitser zag ik altijd de lol nog wel van in. Al heb ik de laatste 4 jaar niets meer gezien van hem. Wellicht moeten ze die vent nu ook voor de bus gooien
Als je ziet hoe de alts pompten in afgelopen december (alles zowat minstens x2 muv XRP) ben ik nog niet helemaal zeker dat deze run up zomaar zal stoppen.
Btc zie ik nog richting 95K gaan, om daar wat gas terug te nemen om daarna de magische 100k te doorbeuken.
Btc zie ik nog richting 95K gaan, om daar wat gas terug te nemen om daarna de magische 100k te doorbeuken.
FrambozenTaart schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:19:

Altijd al een keer willen posten
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
ben benieuwd of ik met mijn sell net onder de 100k straks de ing uit de tent kan lokken. Keep you posted iigtomtom901 schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:29:
De Porsche dealer ook. Wanneer je AL die bestelde auto's nou een keer komt halen. "Het wordt een beetje vol hier".tomtom901 schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:29:
Wen porsche supply shock?Bushalte schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:31:
[...]
De Porsche dealer ook. Wanneer je AL die bestelde auto's nou een keer komt halen. "Het wordt een beetje vol hier".
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
denk simpel; waarom zou je de winnaar verkopen voor een verliezer? HODL!FrambozenTaart schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:19:
nothing stops this train
Knip, zie de modbreak van zojuist
[ Voor 77% gewijzigd door Taro op 11-11-2024 18:38 ]
Haha, ik wel had precies hetzelfde. De PF waarde ging voorbij een magisch doel en heb 10% verkocht. Mijn eerste verkoop sinds 2021 man wat voelde dat goed.FrambozenTaart schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:19:
Nu uurtje later… euhm wat moet ik eigenlijk met dat geld doen

Klik weg, hang op was het tochanti elppa schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:30:
[...]
ben benieuwd of ik met mijn sell net onder de 100k straks de ing uit de tent kan lokken. Keep you posted iig
JoebarRC schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:37:
[...]
Haha, ik wel had precies hetzelfde. De PF waarde ging voorbij een magisch doel en heb 10% verkocht. Mijn eerste verkoop sinds 2021 man wat voelde dat goed.
Nu uurtje later… euhm wat moet ik eigenlijk met dat geld doen![]()
![]()
heb al een huis dat bijna afbetaald is en een auto

ja die $100k wordt een dingetje, welke whale gaat die knetterharde muur doorboren?
nothing stops this train
Weer terug in Bitcoin steken als we voorbij de 150k vliegen.JoebarRC schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:37:
[...]
Nu uurtje later… euhm wat moet ik eigenlijk met dat geld doen
FOMO.
Haha och och Jaapio. Onze 3e bullrun samen. Ook nog een sabbatical genomen tussendoor. Wees nou verstandig en leer van je foutenFrambozenTaart schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:19:
nee uberhaubt niet opnemen. Maar dan gaan ze vast wel mailen en dan bel ik ze wel terug. Of ik ga ff met mijn laptop naar een stenen kantoor mochten die er nog zijn anno 2024.
maar gok niet dat ik iets hoor. Had anders al lang wat gehoord afgelopen 12 maanden. En 3 jaar terug aardig wat bewijs aangeleverd aan hypotheek verstrekker en ING.
Jij verwacht geen bearmarkt meer? Die 4 jarige cyclus is leuk maar werkt wel 2 kanten op natuurlijk. Ik ga niet alles teruggeven aan de markt. Alles verkopen is sowieso dom, eens.Vis schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:09:
[...]
En dan te bedenken dat hier sommige bezig zijn aan hun zoveelste TP, die sats gaan dus allemaal naar deze vent of BlackRock.
Peter lijkt anders te reageren op BTC, maar nog wel negatief natuurlijk:
2
If the U.S. government actually established a #Bitcoin reserve and bought 1 million Bitcoin, it might end up buying millions more. Since the U.S. government’s purchase of 1 million Bitcoin would drive the price so high, many HODLers, then worth millions or billions, would finally…
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 11 november 2024
2
nothing stops this train
Jawel, een bear gaan we zeker nog krijgen.. alleen niet zo diep.Alpina schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:42:
[...]
Jij verwacht geen bearmarkt meer? Die 4 jarige cyclus is leuk maar werkt wel 2 kanten op natuurlijk. Ik ga niet alles teruggeven aan de markt. Alles verkopen is sowieso dom, eens.
Het ligt er geheel aan hoe hoog we gaan, maar een 70 a 80% daling lijkt me verleden tijd met al die adoptie straks.
420k naar 70k is diep… das ongeveer 83% terug val..Vis schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:44:
[...]
Jawel, een bear gaan we zeker nog krijgen.. alleen niet zo diep.
Het ligt er geheel aan hoe hoog we gaan, maar een 70 a 80% daling lijkt me verleden tijd met al die adoptie straks.
1 van de 2 waarde is een leugen.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
hij is 9 vd 10 niet serieus, en trolt maar wat. Vroeger dacht ik dat ie echt 100% serieus was, tot wat interviews gezien heb met hem. Best oke die vent. Kan je best wat lauwe schultie's mee legenKol Nedra schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:43:
Peter lijkt anders te reageren op BTC, maar nog wel negatief natuurlijk:
[Twitter]
2
Alle altcoins verkocht dit weekend en vol in BTC gegaan.. ben inmiddels dik 10% boven het punt waarop ik zei dat ik alles eruit zou gooien en nooit meer naar crypto om zou kijken.
En nu heb ik FOMO en laat ik het staan.
Daarom een 80% daling lijkt me niet meer logisch.Aeronaut schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:46:
[...]
420k naar 70k is diep… das ongeveer 83% terug val..
1 van de 2 waarde is een leugen.
Dat vlakt ook af natuurlijk, dus wellicht 50% volgend keer.
Maar goed, das koffie dik kijken.
Famous last wordsVis schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:44:
[...]

Maak je geen illusies; deze geitenponzi gaat echt wel weer compleet naar de vinkentering.
De vraag die nu belangrijk is: hoe hoog wordt de top?
This CNBC segment has it all
— Bitcoin News (@BitcoinNewsCom) 11 november 2024
Praising Michael Saylor, saying Bitcoin stackers have to be on top of the world, "Laser Eyes", "Orange-Pilling", Strategic Bitcoin Reserve, "HODL Strategy."
Bitcoin culture has infiltrated the mainstream. pic.twitter.com/n5LtysFNXw
nothing stops this train
Definieer "compleet naar de vinketering"FrambozenTaart schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:49:
[...]
Famous last words![]()
Maak je geen illusies; deze geitenponzi gaat echt wel weer compleet naar de vinkentering.
De vraag die nu belangrijk is: hoe hoog wordt de top?
Dat is hier in dit topic soms al bij een -5% 😋
HODL
Denkbeeldige ziekte die iemand zogenaamd oploopt door bijvoorbeeld erg te schrikken of die een ander wordt toegewenst in een verwensing.Vis schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:53:
[...]
Definieer "compleet naar de vinketering"
Dat is hier in dit topic soms al bij een -5% 😋
HODL
Bij mij moet het hier ook heen, doen ze moeilijk? 😀tomtom901 schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:29:
Hoera, de eerste ‘this time it’s different!’Vis schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:44:
[...]

Wie had gewed op 11 november?
Maktub
Inmiddels voor 50% uitgestapt. Ik zoek nog 50% exitliquidity. Over een dag of 25.loewie1984 schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:59:
[mbr]Knip. Zie de modbreak hierboven[/]
En mijn bitcoin long 10% afgeschaald en dat in echte bitcoin gestopt. Niets wint van echte Bitcoin gestopt hodlen.
[ Voor 6% gewijzigd door mjjveldt op 11-11-2024 19:04 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Gooi dan de helft eruit, of een kwart.Prosac schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:48:
Alle altcoins verkocht dit weekend en vol in BTC gegaan.. ben inmiddels dik 10% boven het punt waarop ik zei dat ik alles eruit zou gooien en nooit meer naar crypto om zou kijken.
Of HODL.
Ik zat gisteren op de bingo en daar wilde niemand me geloven toen ik dit vertelde._superboer_ schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:29:
[...]
51% of meer geeft je alle blokken aangezien je de gevulde blokken negeert en verder bouwt op de chain van lege blokken. Doordat je meer dan de helft van de hash rate hebt wordt die chain met lege blokken de langste chain en dus de valid chain.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Mijn shitcoin-bag is nog altijd nog een stuk minder waard dan in maart 2024, heb nog goede hoop voor een pump van deze rotzooi.
ETC, BEAM, PEPE, RUNE, SUI etc

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Doe je daar de term shit-coin niet een beetje onrecht mee aan?Q_7 schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:05:
Mijn shitcoin-bag is nog altijd nog een stuk minder waard dan in maart 2024, heb nog goede hoop voor een pump van deze rotzooi.
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Je weet wat dit voor een dag is he.. in de regionen waar ze FRIET eten tijdens 11e van de 11e is iedereen vandaag hardstikke GEK 🍻MrMrq schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:00:
[...]
Hoera, de eerste ‘this time it’s different!’![]()
![]()
Wie had gewed op 11 november?
Alaaf
tomtom901 schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:29:
/f/image/XIlJqtpbSibvFP5b8e8gZxkz.png?f=fotoalbum_large)
Dit scenario is al debunked._superboer_ schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:29:
[...]
51% of meer geeft je alle blokken aangezien je de gevulde blokken negeert en verder bouwt op de chain van lege blokken. Doordat je meer dan de helft van de hash rate hebt wordt die chain met lege blokken de langste chain en dus de valid chain.
https://jimmysong.medium....block-attack-10513858b3f8
Er zullen twee chains ontstaan, een fork: een langere chain met lege blokken en een kortere chain met volle blokken.
Echter alle economische gebruikers zullen alleen gebruik gaan maken van de kortere chain met volle blokken. En op de lange chain met lege blokken zal er geen economische activiteit meer plaats vinden.
Dus de 'empty chain' wordt niks meer waard.
[ Voor 26% gewijzigd door Dark Matter op 11-11-2024 19:25 ]
Cutepletter schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:13:
@vis bij ons lopen ze Sint Maarten
[Afbeelding]
😋
lekker laten lopen. Deur dichthouden en besparen op dat snoep voor extra sats. Die kinderen tegenwoordig zijn toch ongezond en moddervet. 2 vliegen in 1 klappletter schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:13:
@vis bij ons lopen ze Sint Maarten
[Afbeelding]
😋
anti elppa schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:25:
[...]
lekker laten lopen. Deur dichthouden en besparen op dat snoep voor extra sats. Die kinderen tegenwoordig zijn toch ongezond en moddervet. 2 vliegen in 1 klap

Jij bent zeker zo'n ouwe chagerijn die manderijntjes uitdeelt, die kregen ze van ons vroeger direct terug tegen het raam
Wie weet hoe het zit met het vervolg op de OpSec hack? Nou zie ik dit X bericht langskomen (LET OP: Eronder staan allemaal spamberichten, niet intrappen...):
Maar nergens zie ik waar/hoe je V2 claimt. Gisteren kwam er al een X bericht langs van iemand die ik niet ken en mij wees op een malafide website om V2 te claimen. Sowieso allemaal vreemd. Ergens hoop ik natuurlijk nog wat terug te krijgen, maar het lijkt wel een mijnenveld en op dit moment twijfel ik zelfs over wat hun officiële website is en of je die wel kunt vertrouwen.
The Countdown is On!
— OpSec (@OpSecCloud) 11 november 2024
Approximately 50 million $OPSEC V2 tokens have already been claimed and are locked and loaded for today's big launch at 5PM UTC!
What's next?
First, we'll be adding liquidity, followed by enabling trading at 5PM UTC. This is it, the beast is back and… pic.twitter.com/xgOsIbQcDt
Maar nergens zie ik waar/hoe je V2 claimt. Gisteren kwam er al een X bericht langs van iemand die ik niet ken en mij wees op een malafide website om V2 te claimen. Sowieso allemaal vreemd. Ergens hoop ik natuurlijk nog wat terug te krijgen, maar het lijkt wel een mijnenveld en op dit moment twijfel ik zelfs over wat hun officiële website is en of je die wel kunt vertrouwen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
$COIN (Coinbase); 500% winst en counting. Gaat wel lekker zeg.
anti elppa schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:25:
[...]
lekker laten lopen. Deur dichthouden en besparen op dat snoep voor extra sats. Die kinderen tegenwoordig zijn toch ongezond en moddervet. 2 vliegen in 1 klap
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7PyUJBVHEtEXbRJmdoqTYOdk.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
nee, want ook die kosten sats. gewoon opzouten. Ze voeren die parasieten zelf maar. weg blijven bij mijFrambozenTaart schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:27:
[...]
![]()
Jij bent zeker zo'n ouwe chagerijn die manderijntjes uitdeelt, die kregen ze van ons vroeger direct terug tegen het raam
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Poah jij zure oude mananti elppa schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:25:
[...]
Zeker wetentomtom901 schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:37:
Maar weer een ATH'tje dan?
Nou, dat dus. 85k mocht er een babe had ik gezegd
nee hoor, heb alleen een graf hekel aan koters....vooral het gebrek aan opvoeding doordat die ouders allemaal geen tijd meer hebben enzo.
Tja en ik mag ze ook niet achterna met een knuppel en een bijl om het dan zelf maar ff te doen. best apart eigenlijk
tomtom901 schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:39:
Nou, dat dus. 85k mocht er een babe had ik gezegd
:strip_exif()/f/image/FArYgEtypmCNfl4May78wXcn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bSsYyRXuV1a9WlYhWyNwNBIF.jpg?f=fotoalbum_large)
Heuj 85k
Ander weetje. Mijn vrouw krijgt net bericht van Vinted dat ze bijna belasting moet betalen over verkopen. Dacht max 2k ofzo. Ja jongens het gaat hard als die babyzooi eruit kan…
Vraagt ze of ik dat over de bitcoins ook al moet betalen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/2SP7eHz6721iTInHf7c0z0cw.gif?f=user_large)
Nee denk het nog niet.
Nog 1500 USD erbij en op de 24h bar staat er dan een +10,000!
We wisten dat deze dagen eraan zaten te komen!
We wisten dat deze dagen eraan zaten te komen!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik zit al sinds half zes thuis te wachten tot de kiddo's aanbellen voor snoep want Sint Maarten. Ondertussen tikt bitcoin 85k aan en regent het keihard buiten. Meer mini bounty, twix, mars voor mij om de bull fase te vieren

anti elppa schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:42:
[...]
nee hoor, heb alleen een graf hekel aan koters....vooral het gebrek aan opvoeding doordat die ouders allemaal geen tijd meer hebben enzo.
Tja en ik mag ze ook niet achterna met een knuppel en een bijl om het dan zelf maar ff te doen. best apart eigenlijk
/f/image/Y1fHUE0KzaKRaqAKEOpKk1vw.png?f=fotoalbum_large)
Zijn uitzonderingen he, ik stuur TP-1 straks op jou af om sint maarten te doen in een bitcoin pak. Moet je eens kijken hoe snel jij die deur open knaltanti elppa schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:42:
[...]
Hallo, 20k vraagt zn babes terug.Alpina schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:42:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heuj 85k
Ander weetje. Mijn vrouw krijgt net bericht van Vinted dat ze bijna belasting moet betalen over verkopen. Dacht max 2k ofzo. Ja jongens het gaat hard als die babyzooi eruit kan…
Vraagt ze of ik dat over de bitcoins ook al moet betalen.
[Afbeelding]
Nee denk het nog niet.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
@FrambozenTaart die weer fatsoenlijke babes post met semi-relevante teksten die verder toch niemand boeit omdat iedereen in euforische staat verkeert.
We're so back.
We're so back.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!