First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Nog niet genoeg FOMO in NederlandBeyondThunder schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:27:
Ongelofelijk dat de Bitvavo app nog niet is gecrached.
moet je voorstellen, in volgende bullrun ook weer drukker hier met nieuwe mensen, nog drukker in iedere runPseudoniem schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:13:
Kijkt naar titel van dit topic en leest 'Cryptocurrency Slowchat'. Lang geleden dat ik zoveel mensen actief heb gezien, de nieuwe de comments die er bijkomen gaan net zo snel als de stijging van Bitcoin![]()
Ik wacht nog het moment af dat de ALT-coins verder gaan stijgen en dan wil ik ze verbannen uit mijn portofolio.
Check nu ook ff ath van paar tellen terug op bybit en coinbase. Super duidelijkGuere schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:13:
[...]
Klopt, ETFs via OTC laat hij inderdaad helemaal buiten beschouwing.
Maar wat betreft spot CVD zouden zijn grafiekjes dan simpelweg niet kloppen?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
De voorspelbaarheid van de cycles is prachtig.
Nou, orakel. Wen 85k?BTC100K2021 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:32:
Daar is de 82K, 2 dagen later dan voorspelt.
Je weet het, als XRP pumpt, dan gaat het vaak heel hard..
Volg mijn voorbereidingen op The Ride '25 https://oudeelferink.com/
Resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomstverstappen33 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:33:
[...]
Je weet het, als XRP pumpt, dan gaat het vaak heel hard..

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Omdat ik er wel klaar mee ben, dat is de enige reden.
Nouja ik had niet echt een doel, misschien was (of is) dat wel het probleem. Verder overigens meer dan tevreden met de uiteindelijke opbrengst.Jumpman schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:05:
Doel behaald?
Wen 1 million?BTC100K2021 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:32:
Gelukkig is XRP op dit moment de enige met een stempel erop "goedgekeurd" en dus geen Security..Liberteh schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:34:
[...]
Resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
Als Gary straks ontslagen is door Trump en de SEC trekt het hoger beroep in dan zal adoptie snel gaan.
Ripple/XRP is inmiddels al zoveel verder dan in 2020 toen de rechtzaak begon.. Het was 1 groot rookgordijn om adoptie uit te stellen..
XRP staat niet voor niets al jaren in de top 10
Maarja we zullen zien..
BTC boeit mij nu helemaal niet meer, een x10 op BTC is veel minder waarschijnlijk dan een x10 op ETH of XRP of welke andere munt dan ook.
Mensen voorspellen al $13 per xrp sinds 2017. Vergelijk de performance en adoptie van bitcoin tegenover XRP sindsdien.verstappen33 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:39:
[...]
Gelukkig is XRP op dit moment de enige met een stempel erop "goedgekeurd" en dus geen Security..
Als Gary straks ontslagen is door Trump en de SEC trekt het hoger beroep in dan zal adoptie snel gaan.
Ripple/XRP is inmiddels al zoveel verder dan in 2020 toen de rechtzaak begon.. Het was 1 groot rookgordijn om adoptie uit te stellen..
Maarja we zullen zien..
BTC boeit mij nu helemaal niet meer, een x10 op BTC is veel minder waarschijnlijk dan een x10 op ETH of XRP of welke andere munt dan ook.
Incorrect.verstappen33 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:39:
[...]
Gelukkig is XRP op dit moment de enige met een stempel erop "goedgekeurd" en dus geen Security..
Maarja we zullen zien..
Litecoin is ook geen security, maar commodity.
Tot zover mijn shill, DYOR.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Geen XRP fan, maar ws heeft de pump hier wat mee te maken: https://newsbit.nl/bitboy...nistratie-ripple-omarmen/verstappen33 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:39:
[...]
Maarja we zullen zien..
Ben vandaag ook niet op mijn best, ben blij dat ik nog leef na 3 dagen non-stop bierdrinken.
Maar ik wil wel weer een poging doen, dan sta ik weer met de beentjes op de grond als dit totaal niet heeft uitgespeeld.
De eerste wave eindigde op op 8-1-21 met een local top van 42K (2,2x de vorige ATH). Haal je daar weer 2 tot 3 weken vanaf vanwege de halving date en pak je 1,7-1,8x vanwege diminishing returns.
Dan zit je op 117-124K tussen 18 en 25 december. Onzekere factor is die psychologische grens van 100K, maar die werkt wat mij betreft na het breken juist positieve FOMO factor. Tussen 90 en 100K ga je winstnemers zien, waaronder ikzelf, maar eenmaal er doorheen staat vrij snel 110K op het bord.
XRP volgt gewoon de markt, het heeft niet beter of slechter gepresteerd dan 90% van de markt..Liberteh schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:41:
[...]
Mensen voorspellen al $13 per xrp sinds 2017. Vergelijk de performance en adoptie van bitcoin tegenover XRP sindsdien.
Uitzonderingen die beter presteren heb je altijd, daarom is spreiden ook belangrijk...
En die meme/shitcoins is gewoon pump en dump scam.. Daar kom ik sowieso niet in de buurt..
BTC heeft inmiddels een x4 gedaan sinds de top van 2017.. XRP x4 van die top op $3,40 is ook 13-14$, dus het is niet onmogelijk dat de top rond die koers zal uitkomen deze bullrun.
[ Voor 14% gewijzigd door verstappen33 op 11-11-2024 11:49 ]
ASML is een powerhouse, maar zit momenteel even lastig (orderintake, Chinaspanningen, VS spanningen, vraag in hoeverre in de komende jaren die AI vraag op dit level blijvend is).tomtom901 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:36:
Denk zal mijn stocks eens bekijken, doet ASML ineens +1.66%. Fucking shitcoin sinds die blamage met die cijfers, 10k loss op die positie.
Staat nu met 35x de winst even in de parkeerstand, is voor de toekomst natuurlijk nog steeds onmisbaar. Maar mensen vergeten dat de chippers voorheen gewoon cyclisch waren.
Daarbij moet je aandelen die zwak liggen ook even de kans gunnen tot rust te komen, de handelshuizen traden op de trend mee met hun algoritmes. T.o.v. andere aandelen blijft ASML in dat geweld prima liggen.
[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-11-2024 11:49 ]
Top 2025 ergens tussen 125k-169k(voor de meme)? Had zelf 142.069 volgens mij.BTC100K2021 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:43:
[...]
Was niet serieus bedoeld hé, ik ben maar een simpele ziel.
Ben vandaag ook niet op mijn best, ben blij dat ik nog leef na 3 dagen non-stop bierdrinken.
Maar ik wil wel weer een poging doen, dan sta ik weer met de beentjes op de grond als dit totaal niet heeft uitgespeeld.
De eerste wave eindigde op op 8-1-21 met een local top van 42K (2,2x de vorige ATH). Haal je daar weer 2 tot 3 weken vanaf vanwege de halving date en pak je 1,7-1,8x vanwege diminishing returns.
Dan zit je op 117-124K tussen 18 en 25 december. Onzekere factor is die psychologische grens van 100K, maar die werkt wat mij betreft na het breken juist positieve FOMO factor. Tussen 90 en 100K ga je winstnemers zien, waaronder ikzelf, maar eenmaal er doorheen staat vrij snel 110K op het bord.
Einde 2025 beer.
Voor je dit soort dingen roept, moet je misschien nog even kijken naar je eigen naam..........BTC100K2021 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:32:
Hattrick: Thorgal Eagles
Welke chart bekijk jij? Grappig dat je over een pump en dump begint. Verder is het stabieler dan de meeste stablecoins dit jaarverstappen33 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:44:
[...]
XRP volgt gewoon de markt, het heeft niet beter of slechter gepresteerd dan 90% van de markt..
Uitzonderingen die beter presteren heb je altijd, daarom is spreiden ook belangrijk...
En die meme/shitcoins is gewoon pump en dump scam.. Daar kom ik sowieso niet in de buurt..

Je kon nog meer met rente op de bank verdienen
[ Voor 11% gewijzigd door Liberteh op 11-11-2024 11:51 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
@BTC100K2021 mag dat. Diep in de bear ons voorzien van verse hopium. Respect!bregweb schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:50:
[...]
Voor je dit soort dingen roept, moet je misschien nog even kijken naar je eigen naam..........
Paar jaartjes te vroeg, je kunt er ook een keertje naast zitten hébregweb schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:50:
[...]
Voor je dit soort dingen roept, moet je misschien nog even kijken naar je eigen naam..........
Ach, 100% in 2 jaar tijd red ik niet op de bankLiberteh schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:50:
[...]
Welke chart bekijk jij? Grappig dat je over een pump en dump begint. Verder is het stabieler dan de meeste stablecoins dit jaar
[Afbeelding]
Je kon nog meer met rente op de bank verdienen
Maar je kent het gezegde: The longer the base, the higher in space..
[ Voor 5% gewijzigd door verstappen33 op 11-11-2024 11:52 ]
Ja bizar he! Dan denk je in een solide bedrijf te investeren maar uiteindelijk is niks zo solide als dikke bitcoin techtomtom901 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:36:
Denk zal mijn stocks eens bekijken, doet ASML ineens +1.66%. Fucking shitcoin sinds die blamage met die cijfers, 10k loss op die positie.
Oh, ja ik weet prima waar ik in geinvesteerd heb, en het is long term, dus echt druk maak ik me er niet om. Alleen tussen alle andere holdings (ik heb kwarktassen vol NVDA bijvoorbeeld) is het wel een beetje tam als er ineens een rode positie tussen staat. ASML komt ook wel weer goed, maak me geen zorgen om de lange termijn visie.BTC100K2021 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:45:
[...]
ASML is een powerhouse, maar zit momenteel even lastig (orderintake, Chinaspanningen, VS spanningen, vraag in hoeverre in de komende jaren die AI vraag op dit level blijvend is).
Staat nu met 35x de winst even in de parkeerstand, is voor de toekomst natuurlijk nog steeds onmisbaar. Maar mensen vergeten dat de chippers voorheen gewoon cyclisch waren.
Daarbij moet je aandelen die zwak liggen ook even de kans gunnen tot rust te komen, de handelshuizen traden op de trend mee met hun algoritmes. T.o.v. andere aandelen blijft ASML in dat geweld prima liggen.
Die moest ik toch even opzoekentomtom901 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:52:
[...]
(ik heb kwarktassen vol NVDA bijvoorbeeld)

Lichtpuntje...
In de TBS longstay (beter bekend als SC) mag iedereen datAlpina schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:51:
[...]
@BTC100K2021 mag dat. Diep in de bear ons voorzien van verse hopium. Respect!
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
MrFX schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:05:
[...]
Daarom is ai ook goed voor kwarktassen.
[Afbeelding]
Hahaha ik ga stuk!MrFX schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:05:
[...]
Daarom is ai ook goed voor kwarktassen.
[Afbeelding]

Was maar een grapjeBTC100K2021 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:43:
[...]
Was niet serieus bedoeld hé, ik ben maar een simpele ziel.
Nu ja de meeste airdrops zijn centenwerk. TIA op de een of andere manier gemist of niet voor gekwalificeerd. DYM was wel een mooie met als echte klapper SAGA. 3x zoveel in FIAT waarde ontvangen dan de inleg van ATOM. Ik moest er wel 3 accounts openen bij gure exchanges om de boel snel in te wisselen.
Uiteindelijk niet slechter van geworden maar er wel hard voor moeten werken.
Al die mooie beloftes zijn niets waard. Het is enkel hype waar het om draait.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Gok dat Tia nu wel klaar is na die token unlocks.Coldcat schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:13:
Net m'n ATOM uit staking gehaald. Einde van een tijdperk. In de vorige run best wat winst op gepakt maar wel van een koers van $35 weer terug zien vallen tot onder de $4. Nooit verkocht want er was altijd de belofte van dikke tech en airdrops.
Nu ja de meeste airdrops zijn centenwerk. TIA op de een of andere manier gemist of niet voor gekwalificeerd. DYM was wel een mooie met als echte klapper SAGA. 3x zoveel in FIAT waarde ontvangen dan de inleg van ATOM. Ik moest er wel 3 accounts openen bij gure exchanges om de boel snel in te wisselen.
Uiteindelijk niet slechter van geworden maar er wel hard voor moeten werken.
Al die mooie beloftes zijn niets waard. Het is enkel hype waar het om draait.
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/celestia/
Klik op 1 M , en dan op marketcap. X2, maar de prijs niet
Zou wel de ultieme ai mindfuck zijn. Dat we eigenlijk allemaal vastgebonden zitten in een instelling (SC) na al die jaren crypto.MrFX schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:02:
[...]
In de TBS longstay (beter bekend als SC) mag iedereen dat
Paar keer per dag mogen we hier reageren ter afkick.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wsONmv7VMsFgF814wv9UONMg.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/cNTk1yG45ZfxtP7p1ZbCVSOw.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tQtOnszfYONHuTRJuNPL4KYu.gif?f=user_large)
idem voor MUMU
Shutter Island met Gensler als dokter haha.Alpina schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:16:
[...]
Zou wel de ultieme ai mindfuck zijn. Dat we eigenlijk allemaal vastgebonden zitten in een instelling (SC) na al die jaren crypto.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Af en toe mag er eentje naar buiten die afgekickt is.Alpina schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:16:
[...]
Zou wel de ultieme ai mindfuck zijn. Dat we eigenlijk allemaal vastgebonden zitten in een instelling (SC) na al die jaren crypto.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Langzaam aan komen ze vanzelf terug.
Heb er nog een kleine bag van, dca naar beneden gebracht bij de capitulatie op de bodem.
Zsm weg als het weer omhoog gaat
SOL gaat binnenkort ATH halen, ETH voorlopig niet.
ik denk dat ETH wel een nieuwe ATH gaat halen, maar niet zo sterk als SOL en BTC
[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 11-11-2024 12:50 ]
arme @bsmpowerkeanu_ schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:48:
Dinocoin VET ook op rand van uitbreken (VTHO ging al voor, meestal een goed teken).
Heb er nog een kleine bag van, dca naar beneden gebracht bij de capitulatie op de bodem.
Zsm weg als het weer omhoog gaat
nu terug switchen zou mogelijk een goede keuze zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Liberteh op 11-11-2024 12:50 ]
Die jaAntifon schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:43:
[...]
Shutter Island met Gensler als dokter haha.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Lets go!
Tuurlijk niet, SUI staat ATH na ATH neer te zetten en die heeft wat mij betreft veel meer potentie. Lekker blijven zitten @bsmpower en vergeet niet om ook leuke dingen te doen van de profit.Liberteh schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:49:
[...]
arme @bsmpower
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
SwitchenLiberteh schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:49:
[...]
arme @bsmpower
Kol Nedra schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:49:
ik ga iets zeggen wat pijnlijk is:
ik denk dat ETH wel een nieuwe ATH gaat halen, maar niet zo sterk als SOL en BTC
:gifsicle():strip_exif()/f/image/03SoEnV1dCgqXRDyZHn7x02a.gif?f=user_large)
Toch maar veel vezels eten vandaag, kan die morgen op het bureau gelegd worden van de baas
*@verstappen33 je hebt helemaal gelijk, meteen aangepast!
[ Voor 20% gewijzigd door LuisjeNL op 11-11-2024 13:52 ]
Lichtpuntje...
Je hebt pas winst als je uitbetaald..LuisjeNL schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:11:
Het gaat ook maar door, winst klotst tegen de plinten omhoog![]()
Toch maar veel vezels eten vandaag, kan die morgen op het bureau gelegd worden van de baas
Blij mee dat SOL terug is van weggeweest . Één van eerste coins die ik 2 a 3 jaar geleden heb gekocht omdat ik er op basis van de info die toen beschikbaar was echt in geloofde en het ook wel een beetje gehyped werd. Nu moet ik de afweging om alles te verkopen met wat winst of toch nog iets te bewaren maar dan ga ik tegen mijn eigen koers inKol Nedra schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:49:
Absoluut niet. De meeste mensen laten zich er niet over uit als de bags nog vol zijn uit de vorige run.Wackmack schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:29:
Ben ik de enige hier zonder winst? Vorige run voor het eerst alles mee gepakt en geen winst gepakt, helaas maar leerzaam. Deze run straks afromen maar nog keihard verlies hier. NEAR is de big bag en die gaat prima dus winst zit eraan te komen in dit tempo
Daarnaast zijn veel mensen hier in de bear actief gebleven middels DCA in BTC. Dat levert de beste winsten op naast een gokje hier en daar.
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 11-11-2024 13:32 ]
shitcoins gonna shitcoin, groetjes gure bitcoinmaxi.Wackmack schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:29:
Ben ik de enige hier zonder winst? Vorige run voor het eerst alles mee gepakt en geen winst gepakt, helaas maar leerzaam. Deze run straks afromen maar nog keihard verlies hier. NEAR is de big bag en die gaat prima dus winst zit eraan te komen in dit tempo
Beterschap Tom! Wist niet dat je rookte.tomtom901 schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:25:
Krijg ik toch zomaar een nieuwe long in mijn schoot geworpen.

[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 11-11-2024 13:42 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Genoeg leergeld betaald door de ALT/shit-coins die keihard stegen en daarna keihard daalden. Nu wordt er alleen fiat in BTC en een klein beetje ETH gepompt.Wackmack schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:29:
Eigenlijk niet vreemd: de marketcap van ETH is 3,7x keer zo groot als die van SOL. Er is dus minder nodig voor SOL om een nieuwe ATH neer te zetten.Kol Nedra schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:49:
Overigens heeft SOL in termen van marketcap al een nieuwe ATH neergezet. Met een inflatie van 8% op jaarbasis moet je je SOL eigenlijk ook wel staken op de langere termijn. Let er wel op dat er een maart een grote unlock komt van SOL. Dus verwacht in aanloop daarvan wel een hoop bullish nieuws om in te verkopen voor een mooie prijs.
Dat zeg ik ook tegen mezelf.... Maar als het shitcoincasino weer aan gaat..... komt er denk ik toch wel weer een speelgeld-potje van wat pure winst.... Vorige keer wel goed bevallen gezien de uitkomst.Pseudoniem schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:48:
[...]
Genoeg leergeld betaald door de ALT/shit-coins die keihard stegen en daarna keihard daalden. Nu wordt er alleen fiat in BTC en een klein beetje ETH gepompt.
Maar op dat punt zijn we nog niet. Teveel mensen met veel ervaring
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, eens. Maar het zou toch ook niet helemaal onlogisch zijn als er in de komende maanden nog een altseason gaat komen. btc.d staat hoog, en eth/btc houd vast ook wel een keer op met bloeden.GabberPiet schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:36:
[...]
shitcoins gonna shitcoin, groetjes gure bitcoinmaxi.
En dus heeft deze maxi afgelopen weekend besloten om, aangezien het voor mij nog maar om kleine bedragen gaat, het risico wat op te schroeven. Ik heb alles evenredig ingezet op 15 shitcoins. De meeste relatief nieuwe zodat je niet met veel bagholders te maken hebt in de weg omhoog. Tot nu toe gaat het harder dan Bitcoin omhoog. fingers crossed

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gaat niet meer gebeurenverstappen33 schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:01:
Hou er rekening mee dat er heel vaak nog een back-test komt van de vorige ATH.. 74k ligt zeker nog op tafel..
verstappen33 schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:01:
Hou er rekening mee dat er heel vaak nog een back-test komt van de vorige ATH.. 74k ligt zeker nog op tafel..
- +30% op de montly.
- +20% op de weekly
- 7 groene kaarsen op een rij op de daily
Of die idd naar 74k gaat of bij 78k al bounced kan ik ook niet voorspellen
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 11-11-2024 14:05 ]
Nee maak je geen zorgen haha. Hier ook volledig in alts. Dieptepunt op -90% gestaan.. Nu bijna breakeven. Hopelijk gaan we ooit weer een Bitcoin dominance zien van 40%. Dan gaat al die troep eruit en ben ik er wel klaar mee..Wackmack schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:29:
Welkom terug aan boordGelukszoekr schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:01:
[...]
Ja, eens. Maar het zou toch ook niet helemaal onlogisch zijn als er in de komende maanden nog een altseason gaat komen. btc.d staat hoog, en eth/btc houd vast ook wel een keer op met bloeden.
En dus heeft deze maxi afgelopen weekend besloten om, aangezien het voor mij nog maar om kleine bedragen gaat, het risico wat op te schroeven. Ik heb alles evenredig ingezet op 15 shitcoins. De meeste relatief nieuwe zodat je niet met veel bagholders te maken hebt in de weg omhoog. Tot nu toe gaat het harder dan Bitcoin omhoog. fingers crossed
[Afbeelding]
Holdem_NL schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:05:
Hopelijk gaan we ooit weer een Bitcoin dominance zien van 40%.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/KZut9luqPvDw7EcnOKpeauZf.gif?f=user_large)
En dan heb je neem ik aan gewoon alles uitgezeten en verder niks gedaan. Als je op -90% staat dan ben ik er uit omdat ik er geen geloof meer in heb. Of "double down" dik bijstorten omdat het nu mega goedkoop isHoldem_NL schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:05:
[...]
Nee maak je geen zorgen haha. Hier ook volledig in alts. Dieptepunt op -90% gestaan.. Nu bijna breakeven. Hopelijk gaan we ooit weer een Bitcoin dominance zien van 40%. Dan gaat al die troep eruit en ben ik er wel klaar mee..
Ik heb beide. Tijdje terug de helft van mijn Vechain verkocht en SUI mee gekocht. Op het moment van schrijven doet SUI het sinds de split het 9% beter. Dus op zich wel blij met beide. Maar alle alts gaan omhoog, dus volgens mij had het weinig uitgemaakt wat ik eerder had gekocht.Liberteh schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:49:
[...]
arme @bsmpower
Doe je goed dan. Sta nog steeds heel ver van mijn hoogtepunt in 2022 ergens. Ga ik ook niet meer halen, dan moet ik nu nog een muntje vinden die 10x gaat doen en mijn volledige crypto vermogen in leggen.Holdem_NL schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:05:
[...]
Nee maak je geen zorgen haha. Hier ook volledig in alts. Dieptepunt op -90% gestaan.. Nu bijna breakeven. Hopelijk gaan we ooit weer een Bitcoin dominance zien van 40%. Dan gaat al die troep eruit en ben ik er wel klaar mee..
[ Voor 37% gewijzigd door bsmpower op 11-11-2024 14:15 ]
heb je een datum wanneer die grote unlock is? dan is het idd slim om ervoor winst te nemen voordat extra inflatie unlocked wordtjvel92 schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:48:
[...]
Eigenlijk niet vreemd: de marketcap van ETH is 3,7x keer zo groot als die van SOL. Er is dus minder nodig voor SOL om een nieuwe ATH neer te zetten.
Overigens heeft SOL in termen van marketcap al een nieuwe ATH neergezet. Met een inflatie van 8% op jaarbasis moet je je SOL eigenlijk ook wel staken op de langere termijn. Let er wel op dat er een maart een grote unlock komt van SOL. Dus verwacht in aanloop daarvan wel een hoop bullish nieuws om in te verkopen voor een mooie prijs.
Stel die gekke Trump kiest er daadwerkelijk voor om btc reserves aan te houden. Dan wordt het ineens aantrekkelijk voor kwaadwillende landen om met btc te fucken.
Hoe weerbaar is het netwerk in zon geval, is een 51% attack door bv Rusland/China haalbaar?
Ow ja slowchat dus also moon & tetten!
69k/70k gaat zeker niet meer gebeuren, mits geschiedenis herhaald:Richh schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:05:
[...]Het maakt niet heel veel uit hoe bullish het sentiment is, dit soort targets zijn punten waarop er een kleine retrace gaat komen. Kan best zijn dat we nog een paar duizend dollar moon gaan in de loop van vandaag en morgen he, maar die retrace gaat komen.
- +30% op de montly.
- +20% op de weekly
- 7 groene kaarsen op een rij op de daily
Of die idd naar 74k gaat of bij 78k al bounced kan ik ook niet voorspellenal denk ik dat 74k niet meer gaat gebeuren.
na election day van usa wat de prijs is: daaronder komt ie niet meer.
INB4: ALS dat gebeurt, dan ga ik all in.Kol Nedra schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:19:
[...]
69k/70k gaat zeker niet meer gebeuren, mits geschiedenis herhaald:

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Nu maar hopen dat er niet weer iemand aan een vleermuis likt in ChinaKol Nedra schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:19:
[...]
69k/70k gaat zeker niet meer gebeuren, mits geschiedenis herhaald:
Omdat de bull nu goed aan is en er weer allemaal nieuwe namen verschijnen lijkt het verstandig om in NPO-stijl aan educatie te doen! En is er wat dat betreft een betere inspiratie dan liedjes van Kinderen voor Kinderen?
Bij ons wordt dat uiteraard: Bitcoiners voor Bitcoiners! Dus here we go: acht zes leuke doch informatieve crypto liedjes voor alle members in de slowchat!
Zoals altijd klik voor een grotere versie indien de tekst te klein is.
/f/image/bEYv2JCI0lmC3DKm9LhoXLVJ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Guere op 11-11-2024 14:54 ]
Tip !Richh schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:59:
Komop jongens nog 1.5% voor mijn gratis etentje.
https://restaurant1857.com/
Volgens Coingecko op 1 maart 2025 (7.500.000 tokens) en nog een kleine batch in mei (bron: https://www.coingecko.com...tions/ftx-crypto-holdings). Inmiddels niet meer allemaal in handen van FTX. Veel is ook verkocht tegen een flinke korting, meende iets van 65 USD per SOL vorig jaar. Maar zal uiteraard alsnog unlocken in maart.Kol Nedra schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:15:
[...]
heb je een datum wanneer die grote unlock is? dan is het idd slim om ervoor winst te nemen voordat extra inflatie unlocked wordt
Met een 51% attack kun je niet zoveel.norua schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:16:
Iemand moet mij even gerust stellen.
Stel die gekke Trump kiest er daadwerkelijk voor om btc reserves aan te houden. Dan wordt het ineens aantrekkelijk voor kwaadwillende landen om met btc te fucken.
Hoe weerbaar is het netwerk in zon geval, is een 51% attack door bv Rusland/China haalbaar?
Je kunt een double spend uitvoeren in een laatste block ,maar veel meer kun je niet doen.
Je gebruikt dan heel veel rekenkracht en dus heel veel kosten, om 1 transactie te vervalsen.
En dat kan dan ook nog alleen maar met een transactie waar je zelf de private keys van hebt, oftewel een transactie waarbij jezelf betrokken bent.
Dus het is te duur om dit uit te voeren voor slechts 1 double spend. En dit is nu juist de kracht/veiligheid van het bitcoin netwerk. Proof of Work.
[ Voor 8% gewijzigd door Dark Matter op 11-11-2024 14:33 ]
Bitcoin consumeert zo'n 160-170 TWh per jaar. De hasjreet is momenteel zo'n 700 Ehash/s. Rusland of China zouden dan een gemiddelde stad aan fabriekshallen moeten vullen met asics en ongeveer de dubbele hoeveelheid van jaarlijkse gebruik van Duitsland aan stroom opwekken om een 51% attack uit te kunnen voeren.norua schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:16:
Iemand moet mij even gerust stellen.
Een dozijn nukes gooien is vele, vele malen goedkoper.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Grappig dat je ook ADA hebt toegevoegt, weken of maanden geleden werden er nog grappen gemaakt over deze zogenoemnde dino coin, het tij lijkt gekeerdGelukszoekr schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:01:
[...]
Ja, eens. Maar het zou toch ook niet helemaal onlogisch zijn als er in de komende maanden nog een altseason gaat komen. btc.d staat hoog, en eth/btc houd vast ook wel een keer op met bloeden.
[Afbeelding]
En dan kunnen ze ook nog alleen maar een 'double spend' doen van een eigen transactie (waar ze de private keys van hebben). Alle andere transacties gebeurt verder niets mee.FrambozenTaart schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:31:
[...]
Bitcoin consumeert zo'n 160-170 TWh per jaar. De hasjreet is momenteel zo'n 700 Ehash/s. Rusland of China zouden dan een gemiddelde stad aan fabriekshallen moeten vullen met asics en ongeveer de dubbele hoeveelheid van jaarlijkse gebruik van Duitsland aan stroom opwekken om een 51% attack uit te kunnen voeren.
Een dozijn nukes gooien is vele, vele malen goedkoper.
Goed dat ik morgen weer werk, zit ik tenminste niet zoveel erop te letten
Lichtpuntje...
Ja, het heeft een grote groep believers, ik gok op een oplevingPinsa schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:31:
[...]
Grappig dat je ook ADA hebt toegevoegt, weken of maanden geleden werden er nog grappen gemaakt over deze zogenoemnde dino coin, het tij lijkt gekeerd
Acht? Dat zijn er zes.Guere schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:24:
Guys, ik heb weer een mooie voor jullie!
Omdat de bull nu goed aan is en er weer allemaal nieuwe namen verschijnen lijkt het verstandig om in NPO-stijl aan educatie te doen! En is er wat dat betreft een betere inspiratie dan liedjes van Kinderen voor Kinderen?
Bij ons wordt dat uiteraard: Bitcoiners voor Bitcoiners! Dus here we go: acht leuke doch informatieve crypto liedjes voor alle members in de slowchat!
Zoals altijd klik voor een grotere versie indien de tekst te klein is.
[Afbeelding]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!