[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 159 ... 250 Laatste
Acties:
  • 944.622 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
OVERAL VEEL TE VEEL WINSTEN!!!1!
VROUWEN EN KINDEREN EERST AFSCHALEN!

Maktub

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:10

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op maandag 11 november 2024 @ 07:21:
zitten nu op (tot nu toe) 7e groene dag. 8 is ook nog voorgekomen. 9 niet voor zover ik zie.

just saying dat we waarschijnlijk ergens 1 of 2 rode dagen gaan krijgen deze week
Ouwe permabear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:06
zucht ben benieuwd of mijn schoonmoeder er weer over gaat praten maar dan moet het op de hoofdpagina zijn gekomen bij nos.nl of om 18:00 op nos op de tv (ze kijkt alleen daar).... vorige keer zei ze ook: neem je winst? en je kan je hypotheek beetje aflossen?
mijn vrouw heeft nog niks gezegd, denk wel dat ze het weet van de bitcoin prijs maar ze zegt er niks over

tja hier deal ik mee helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op maandag 11 november 2024 @ 08:52:
[...]

zucht ben benieuwd of mijn schoonmoeder er weer over gaat praten maar dan moet het op de hoofdpagina zijn gekomen bij nos.nl of om 18:00 op nos op de tv (ze kijkt alleen daar).... vorige keer zei ze ook: neem je winst? en je kan je hypotheek beetje aflossen?
mijn vrouw heeft nog niks gezegd, denk wel dat ze het weet van de bitcoin prijs maar ze zegt er niks over

Niet naar luisteren maar je eigen plan trekken. Als ze niet geïnteresseerd zijn zijn ze dat niet. Je kunt het niet verwachten, de eerste keer dat je er van hoorde was het ook onbekend. Na wat onderzoek weet je beter.

Laatst Saylor opgezet, die repeat versie. Nu weet m’n vrouw in ieder geval dat er geen second best is :+

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:39
[...]

mijn vrouw heeft nog niks gezegd, denk wel dat ze het weet van de bitcoin prijs maar ze zegt er niks over.
Ze merkt het vanzelf als de boodschappenauto is ingewisseld voor een dikke aportauto >:)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:49

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YNSuz7hMi9xyR9Y1JXq-yj2Q-V0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KCtfTWbhH9zCGQFepmcalfw3.png?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:28
anti elppa schreef op maandag 11 november 2024 @ 07:32:
[...]

die is zo hoog nog niet. boven de 90 word het echt oppassen
Volgens deze niet:
https://charts.bitbo.io/fear-greed/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

TAO in de richting van de $600! Nog steeds onder de ATH. AI wordt zeker een narrative. Kan vuurwerk worden volgend jaar.

De EURO gaat wel goed REKT. Mooi voor de verkopers.

[ Voor 97% gewijzigd door Coldcat op 11-11-2024 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:30

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op maandag 11 november 2024 @ 08:18:
[...]

Wel mooi dat jij nu (een van) de voice of reasons bent in dit topic tijdens price discovery :P
ja mooi he. heb ik ook ooit moeten leren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:30
[...]

Vrouwen zijn meer risico avers, om evolutionaire redenen. Zo is natoer. Gewoon doorgaan met je eigen plan idd. Legt je geen windeieren geloof ik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Coldcat schreef op maandag 11 november 2024 @ 09:11:
TAO in de richting van de $600! Nog steeds onder de ATH. AI wordt zeker een narrative. Kan vuurwerk worden volgend jaar.

De EURO gaat wel goed REKT. Mooi voor de verkopers.
$1200 moet wel lukken toch. Schaal ik weer wat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:42
[...]

Als je hypotheekrente lager is dan je gemiddelde crypto rendement door de jaren heen is aflossen niet slim. Zeker niet als je ook nog hypotheekrenteaftrek krijgt of het een aflossingsvrije hypotheek betreft.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Jumpman schreef op maandag 11 november 2024 @ 09:47:
[...]

Als je hypotheekrente lager is dan je gemiddelde crypto rendement door de jaren heen is aflossen niet slim. Zeker niet als je ook nog hypotheekrenteaftrek krijgt of het een aflossingsvrije hypotheek betreft.
rente die ik moet betalen is lager dan de inflatie, dus nee aflossen is niet slim.

maar leg dat maar eens uit aan mensen die niet eens wat geld/vermogen is.

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 11-11-2024 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

1

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 11-11-2024 09:55 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Egeau
  • Laatst online: 16:05
[...]

Hah zo herkenbaar. Vrouw hier begint er ook nooit over, omdat ze dan in mijn fuik loopt en ze zo weer een uur blockchain geleuter moet aanhoren. Maar als ik er zelf over begin weet ze toch wel ongeveer wat de koers is haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• verstappen33
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:45
[...]

Ik heb 2,5 jaar geleden een ander huis gekocht, en de overwaarde van mijn vorig huis gewoon deels in crypto gestopt.. momenteel dik in de plus, daar kan een paar tientjes HRA die ik hierop misloop per jaar niet aan tippen..

Komende weken/maanden maar even goed de markt in de gaten houden en anticiperen op een mogelijke top..

Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Blijft een geweldigd stukje _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:19
Waarom moest ik ook alweer volledig in altcoins stappen met mijn bitcoin? Zo frustrerend om te zien dat bitcoin de ene na de andere high neerzet. Tuurlijk blijf ik wachten en hopen op een altcoinseason, maar het geeft zoveel meer stress als je shitcoins hebt. Hopelijk gaat de markt in China ook weer volledig open want heb vooral coins die in China populair zijn (NEO en Vechain)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:01
Kol Nedra schreef op maandag 11 november 2024 @ 09:50:
[...]

rente die ik moet betalen is lager dan de inflatie, dus nee aflossen is niet slim.

maar leg dat maar eens uit aan mensen die niet eens wat geld/vermogen is.
Hier ben ik het dus niet helemaal mee eens. Wel ontopic overigens - want kijk naar @Gelukszoekr. Die nam winst om zijn hypotheek af te lossen. Ja qua financieel rendament hij hij beter kunnen hodlen tot 80K, maar qua gemoedsrust en de vrijheid die je ervaart als je dus geen last meer hebt is volgens mij onbetaalbaar.
Ik had in zijn situatie hetzelfde gedaan.

En die vlieger gaat natuurlijk niet voor iedereen op - maar als je door persoonlijke omstandigheden ineens alles zelf moet betalen is een maandlast van 50% van je inkomen ook niet fijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Holdem_NL schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:05:
Waarom moest ik ook alweer volledig in altcoins stappen met mijn bitcoin? Zo frustrerend om te zien dat bitcoin de ene na de andere high neerzet. Tuurlijk blijf ik wachten en hopen op een altcoinseason, maar het geeft zoveel meer stress als je shitcoins hebt. Hopelijk gaat de markt in China ook weer volledig open want heb vooral coins die in China populair zijn (NEO en Vechain)
Omdat dat 2 dino shitcoins zijn. Een gezonde PF begint naar mijn bescheiden mening met Bitcoin, dan pas eventueel ETH of een nieuwe veelbelovende coin TAO,SUI etc. Ben je daar rustig onder kun je eventueel nog wat gokjes maken met smerige ai microcaps of ElonshibdogewhenMars?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:08

NeoflexNL

Forever young

Don Guacamole schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:06:
[...]

Hier ben ik het dus niet helemaal mee eens. Wel ontopic overigens - want kijk naar @Gelukszoekr. Die nam winst om zijn hypotheek af te lossen. Ja qua financieel rendament hij hij beter kunnen hodlen tot 80K, maar qua gemoedsrust en de vrijheid die je ervaart als je dus geen last meer hebt is volgens mij onbetaalbaar.

En die vlieger gaat natuurlijk niet voor iedereen op - maar als je door persoonlijke omstandigheden ineens alles zelf moet betalen is een maandlast van 50% van je inkomen ook niet fijn.
Tja, een hele persoonlijke afweging inderdaad die te maken heeft met je financiële positie, inkomen, leeftijd (hoe risico-avers mag en wil je zijn) en je risicobereidheid in het algemeen.

Voor mij persoonlijk een LTV van zo'n 30-35% op de woning met een rente rond de 2,5% dacht ik uit m'n hoofd. Tuurlijk, als je het aflost heb je geen maandelijkse kosten meer, maar ik zou het echt zonde vinden om dat geld allemaal vast te zetten in de stenen. Ik ben midden 30 en zie dat als een 'groeifase'. Ik zie genoeg kansen om met m'n geld andere investeringen te doen. Maar again, dat is heel persoonlijk en ik kan er best inkomen dat het je veel rust geeft.

Aanvulling: In Roellie z'n situatie begrijp ik het ook. Als ik weer op eigen benen zou moeten staan zou ik ook meer risico's afschalen.

[ Voor 4% gewijzigd door NeoflexNL op 11-11-2024 10:13 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
NeoflexNL schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:11:
[...]

Tja, een hele persoonlijke afweging inderdaad die te maken heeft met je financiële positie, inkomen, leeftijd (hoe risico-avers mag en wil je zijn) en je risicobereidheid in het algemeen.

Voor mij persoonlijk een LTV van zo'n 30-35% op de woning met een rente rond de 2,5% dacht ik uit m'n hoofd. Tuurlijk, als je het aflost heb je geen maandelijkse kosten meer, maar ik zou het echt zonde vinden om dat geld allemaal vast te zetten in de stenen. Ik ben midden 30 en zie dat als een 'groeifase'. Ik zie genoeg kansen om met m'n geld andere investeringen te doen. Maar again, dat is heel persoonlijk en ik kan er best inkomen dat het je veel rust geeft.
Idem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
een huis is niet liquide, je kan moeilijk ff paar stenen van je huis verkopen om zo de dip te kopen of ervan te leven.
ja het is wel een goede houvast om je vermogen te beschermen, maar er zijn zoveel andere en makkelijkere manieren. bijv S&P500 kun je ook voor kiezen voor low risk/low reward

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
[...]

Er vanuit gaande dat je ieder jaar percentage x aan rendement behaalt. Helaas liggen er altijd risico's op de loer waardoor de mogelijkheid bestaat dat je geen winst behaald

Persoonlijk zou ik met een gedeelte van de winst wat van je hypotheek aflossen.

Je schulden en de rente die je daarop betaald (er vanuit gaande dat je een vaste rente hebt) zijn een zekerheid. Toekomstige rendementen helaas niet.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:25
[...]

Ja, dat is een eindeloze discussie. Voor beide scenarios valt wat te zeggen.

Ga je met winsten je hypotheek aflossen, of juist overwaarde opnemen om Bitcoin te kopen?

Voor mij was het altijd al een soort van endgame om m'n maandlasten zo laag mogelijk te krijgen. Ik vind dit persoonlijk belangrijk. Als het gaat om de gains dan zit je waarschijnlijk beter door te huren en maximaal te investeren.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Gaat lekker zwembroek ouwe alt strijder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n2CyGCJMgRQaMYfMkt-HmRzZF6Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4hguBoavC2oVBsAj6cUNpSeZ.jpg?f=fotoalbum_large

Mag ook gezegd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Kol Nedra schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:14:
een huis is niet liquide, je kan moeilijk ff paar stenen van je huis verkopen om zo de dip te kopen of ervan te leven.
ja het is wel een goede houvast om je vermogen te beschermen, maar er zijn zoveel andere en makkelijkere manieren. bijv S&P500 kun je ook voor kiezen voor low risk/low reward
True. Daarnaast los ik door de verplichte hypotheekregels in Nederland gewoon elke maand netjes af, dus in principe 'spaar' ik daar al mee. LTV daalt elk jaar weer door aflossing en stijging van de woningwaarde.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:14:
[...]

Ja, dat is een eindeloze discussie. Voor beide scenarios valt wat te zeggen.

Ga je met winsten je hypotheek aflossen, of juist overwaarde opnemen om Bitcoin te kopen?

Voor mij was het altijd al een soort van endgame om m'n maandlasten zo laag mogelijk te krijgen. Ik vind dit persoonlijk belangrijk. Als het gaat om de gains dan zit je waarschijnlijk beter door te huren en maximaal te investeren.
Zit een beetje tussenin hier. Toch wat schuld aanhouden met een lage hypotheek maar een flinke bult BTC. Kan over 10 jaar weer helemaal anders denken natuurlijk. Ben nog geen 35.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Die alt aankopen van afgelopen vrijdag en zaterdagmorgen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/df3b42dc4b21dca2a210b96ad56a108396dfee34/?url=https%3A%2F%2Fi.gifer.com%2Forigin%2Fb7%2Fb70a215e345773674246fa78503e7430_w200.gif

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-06 08:04

Liberteh

All your base belong to me

Holdem_NL schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:05:
Dat was echt mooi spul in 2017. Sterkte.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• verstappen33
MrFX schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:14:
[...]

Er vanuit gaande dat je ieder jaar percentage x aan rendement behaalt. Helaas liggen er altijd risico's op de loer waardoor de mogelijkheid bestaat dat je geen winst behaald

Persoonlijk zou ik met een gedeelte van de winst wat van je hypotheek aflossen.

Je schulden en de rente die je daarop betaald (er vanuit gaande dat je een vaste rente hebt) zijn een zekerheid. Toekomstige rendementen helaas niet.
Schulden moet je financieren, niet aflossen.. :+

Mijn familie verklaarde mij ook voor gek dat ik 2-3 jaar geleden weer voor een max hypotheek ging terwijl ik de overwaarde zoveel mogelijk in mijn eigen zak stak..

Ik hou mijn geld ook liever liquide ipv in stenen te stoppen..

Op dit moment is mijn huis alweer 20% gestegen tov 2 jaar geleden en is mijn LTV alweer gedaald naar 80-85%.. Bijna geen risico meer..

Als deze Bull nog even lekker doorraast en de Alts trekken ook nog even lekker aan dan overweeg ik misschien wel om wat af te lossen, of misschien gewoon weer te verhuizen en weer een mooier huis te kopen.. Maar dat ligt een beetje aan de te behalen winsten en wat de huizenmarkt gaat doen de komende jaren..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ondertussen staat Bitcoin weer klaar uit te breken...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000

mayhem

BTC holders:

We're gonna rise, rise, rise
Keep on rising
Rise, rise, rise
Uhm, uhhm

Rise, rise, rise
Keep on rising
Rise, rise, rise
Yeah, hey yeah, uhmm

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ondertussen staat het aandeel coinbase pre-market alweer op 15% in de plus op $ 310,-. Dat belooft wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Waar “handelen” jullie tegenwoordig?

Heb nog wat op een Ledger staan ergens en zin om weer wat te spelen…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
mayhem schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:34:
BTC holders:

We're gonna rise, rise, rise
Keep on rising
Rise, rise, rise
Uhm, uhhm

Rise, rise, rise
Keep on rising
Rise, rise, rise
Yeah, hey yeah, uhmm

[YouTube: Ian Carey - Keep on rising (Radio Mix)]
Dacht zelf aan deze :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
verstappen33 schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:24:
[...]

Schulden moet je financieren, niet aflossen.. :+

Mijn familie verklaarde mij ook voor gek dat ik 2-3 jaar geleden weer voor een max hypotheek ging terwijl ik de overwaarde zoveel mogelijk in mijn eigen zak stak..

Ik hou mijn geld ook liever liquide ipv in stenen te stoppen..

Op dit moment is mijn huis alweer 20% gestegen tov 2 jaar geleden en is mijn LTV alweer gedaald naar 80-85%.. Bijna geen risico meer..

Als deze Bull nog even lekker doorraast en de Alts trekken ook nog even lekker aan dan overweeg ik misschien wel om wat af te lossen, of misschien gewoon weer te verhuizen en weer een mooier huis te kopen.. Maar dat ligt een beetje aan de te behalen winsten en wat de huizenmarkt gaat doen de komende jaren..
Een LTV van 80-85% bijna geen risico meer? Dat vastgoed is een en grote bubbel tegenwoordig. In 2008-2013 daalde het vastgoed met zo’n 20%…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

deppenboks schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:36:
Waar “handelen” jullie tegenwoordig?

Heb nog wat op een Ledger staan ergens en zin om weer wat te spelen…
Ligt aan waar je mee wilt handelen, ik doe het meeste op Coinbase.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 06:50
Ik ben uitgecheckt. Deze laatste push was voor mij voldoende om de crypto jaren achter mij te laten.

[ Voor 63% gewijzigd door TheBrut3 op 12-11-2024 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

mayhem schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:45:
[...]

Ligt aan waar je mee wilt handelen, ik doe het meeste op Coinbase.
Coinbase heeft in de laagste tiers wel enorm hoge fees.

https://koinly.io/blog/crypto-exchange-with-lowest-fees/

[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 11-11-2024 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• verstappen33
Wispe schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:41:
[...]

Een LTV van 80-85% bijna geen risico meer? Dat vastgoed is een en grote bubbel tegenwoordig. In 2008-2013 daalde het vastgoed met zo’n 20%…
Zolang er nog grote schaarste is/blijft zal de daling wel meevallen..
Lonen blijven stijgen, en dus ook het maximaal te lenen bedrag..

Tuurlijk kan er een dip ontstaan als de werkloosheid ineens hard stijgt en de vraag stagneert.
Maar dan nog zie ik geen probleem, ik woon hier prima en ik hoef niet te verhuizen..
Ik zorg er wel voor dat mijn LTV onder de 100% blijft om toch makkelijk te kunnen verkopen als het moet, maar dat is meer een voorzorg voor als ik toch onverwacht moet verkopen.
Maar daarnaast heb ik nog genoeg liquide middelen om een verlies op te vangen.

In 2007 ook op de top gekocht, daarna even een dip en in 2022 verkocht voor bijna het dubbele waar ik het voor heb gekocht..

[ Voor 15% gewijzigd door verstappen33 op 11-11-2024 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Lage tiers are for pussies. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:13
Voor Zwembroek....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

mayhem schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:47:
[...]

Lage tiers are for pussies. 8)
Ah wacht, ik heb ook die COIN boomer stonk!

Coinbase! Coinbase! Coinbase!!!!! *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

LTV?

Is dat de afkorting voor Long Term Vehicle?

Dat is Bitcoin toch?

Of is dit het hypotheken topic... Weer...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Nieuwe video van CrediBULL. Heb 'm toch maar even de kans gegeven en grotendeels gekeken. Had niet verwacht dat ik de video nog zo interessant zou vinden, dat moet ik wel toegeven. Sommige onderdelen (zoals de shitcoins aan het einde) kun je skippen, maar in de rest van de video laat hij in ieder geval duidelijk zien waarom hij dit standpunt heeft en toont achterliggende data die het zou moeten ondersteunen.

Samenvattend: hij blijft erbij dat de huidige move up niet impulsive is, maar een corrective move. Ondanks dat we hoger gaan dan zijn eerder gestelde invalidation points blijft hij short term bearish. Volgens zijn data is de huidige move bijna volledig perp driven terwijl spot verkoopt. Hij verwacht dus nog steeds dat we binnen enkele weken een sterke breakdown krijgen, met als target een range tussen 40k en 50k. Long term blijft hij uiteraard wel bullish zoals 'ie altijd zegt, ongeveer vanaf Q2 weer richting 100k en above.

Persoonlijk vind ik het lastig om hier een heel sterke mening over te hebben. Zijn technische data & onderbouwing ziet er geloofwaardig uit, maar desalniettemin blijven we price action zien die niet aansluit bij zijn analyse. Ondanks dat ik niet heel veel kennis heb van alle technicals die hij benoemd, denk ik dat hij niet helemaal rekening houdt met een scenario waarin spot wel ineens weer terugkomt en hard gaat kopen, zonder dat we eerst een forse downtrend doormaken. Het lijkt prima mogelijk om vanaf nu toch weer impulsive moves te krijgen.

Ben wel benieuwd hoe @zwembroek nu tegen deze video aankijkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Vis schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:52:
LTV?

Is dat de afkorting voor Long Term Vehicle?

Dat is Bitcoin toch?

lagetemperatuurverwarming jonge!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Guere schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:53:
Nieuwe video van CrediBULL. Heb 'm toch maar even de kans gegeven en grotendeels gekeken. Had niet verwacht dat ik de video nog zo interessant zou vinden, dat moet ik wel toegeven. Sommige onderdelen (zoals de shitcoins aan het einde) kun je skippen, maar in de rest van de video laat hij in ieder geval duidelijk zien waarom hij dit standpunt heeft en toont achterliggende data die het zou moeten ondersteunen.

Samenvattend: hij blijft erbij dat de huidige move up niet impulsive is, maar een corrective move. Ondanks dat we hoger gaan dan zijn eerder gestelde invalidation points blijft hij short term bearish. Volgens zijn data is de huidige move bijna volledig perp driven terwijl spot verkoopt. Hij verwacht dus nog steeds dat we binnen enkele weken een sterke breakdown krijgen, met als target een range tussen 40k en 50k. Long term blijft hij uiteraard wel bullish zoals 'ie altijd zegt, ongeveer vanaf Q2 weer richting 100k en above.

Persoonlijk vind ik het lastig om hier een heel sterke mening over te hebben. Zijn technische data & onderbouwing ziet er geloofwaardig uit, maar desalniettemin blijven we price action zien die niet aansluit bij zijn analyse. Ondanks dat ik niet heel veel kennis heb van alle technicals die hij benoemd, denk ik dat hij niet helemaal rekening houdt met een scenario waarin spot wel ineens weer terugkomt en hard gaat kopen, zonder dat we eerst een forse downtrend doormaken. Het lijkt prima mogelijk om vanaf nu toch weer impulsive moves te krijgen.

Deze man zal vast een alias X accountje hebben met iets als: DebiBear, waarin hij uber bullish is.

Korrel zout, kijk wat de markt doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Weet je wie de beste traders zijn? Piloten. Die weten wat discipline is. Je hebt een plan en je houdt je er aan. Een piloot besluit niet op het laatste moment om toch een continent verder te vliegen.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Laatst online: 14:05
[...]

Hangt ook van de rente af. Ben je een geluksvogel met 1% rente dan zou ik niet aflossen. Maar een recente hypotheek met een 4,5 % wordt al een ander verhaal.
Ik vind het i.i.g. geen domme investering om van je cryptowinsten te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Laatst online: 14:05
Nieuwe ATH incoming ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Deman23 schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:56:
[...]

Hangt ook van de rente af. Ben je een geluksvogel met 1% rente dan zou ik niet aflossen. Maar een recente hypotheek met een 4,5 % wordt al een ander verhaal.
Ik vind het i.i.g. geen domme investering om van je cryptowinsten te doen.
bij 4,5% zou ik ook aflossen, maar als je onder de 2,5% is zou ik het niet doen, lekker laten staan en elders kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:14

BeyondThunder

Lost Lightning

Liberteh schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:55:
[...]

Weet je wie de beste traders zijn? Piloten. Die weten wat discipline is. Je hebt een plan en je houdt je er aan. Een piloot besluit niet op het laatste moment om toch een continent verder te vliegen.
En de buschauffeur ook? Taxichauffeur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:57
Wat een buy pressure zeg. En de USA moet nog wakker worden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Liberteh schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:55:
Voor de volledigheid: persoonlijk ben ik ook totaal niet bearish, hè ;)

Maar aangezien we het vaker over hem hebben, en hij toch bij zijn standpunt blijft leek de video mij wel deelwaardig. Hij is in ieder geval geen schreeuw influencer en onderbouwd z'n standpunt helder, ondanks dat er een zeer grote kans is dat hij 't fout heeft. Weer eens wat anders dan alle bullish talk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

BeyondThunder schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:57:
[...]

En de buschauffeur ook? Taxichauffeur?
Als jij die beroepen uitwisselbaar vindt, helemaal prima. Ik verzin het ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@keanu_ pas nou op, het was lange tijd janken met de Yanken so don't jinx it... wen 100k? *O*

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Komt dit niet erg overeen met de post van @Taro in: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"?

De video is opgenomen op $77k en we staan nu op $81k met een enorm sterke weeekly close met minimale wick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Vis schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:52:

Schuld van Bitcoin, die zet een ATH op een ATH neer. Mensen worden er euforisch van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

keanu_ schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:58:
Wat een buy pressure zeg. En de USA moet nog wakker worden :>
Je weet waar de yanks om bekend staan hè.. die willen graag verse dollars. Dit ging ook altijd zo tijdens de bull van 2021, Europa en Azië pompten de markt, en om 15.30 uur dumpten de yanks.

This time is different?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Vis schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:01:
[...]

Je weet waar de yanks om bekend staan hè.. die willen graag verse dollars. Dit ging ook altijd zo tijdens de bull van 2021, Europa en Azië pompten de markt, en om 15.30 uur dumpten de yanks.

This time is different?
Donald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
TheBrut3 schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:45:
Ik ben uitgecheckt. Deze laatste push was voor mij voldoende om de crypto jaren achter mij te laten. Alleen nog voor de lol 0,1 Bitcoin laten staan en die gaat weg wanneer Bitcoin 1 miljoen waard is. Dat is dan ook wel dikke zelfkastijding, omdat het dan aangeeft dat ik veel te vroeg ben gestopt :+ Ook nog 100 miljoen Shiba laten staan met een soortgelijk idee, verkopen wanneer ze gezamenlijk 1 miljoen waard zijn. Waarschijnlijk nooit dus...
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Coldcat schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:00:
Komt dit niet erg overeen met de post van @Taro in: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"?

De video is opgenomen op $77k en we staan nu op $81k met een enorm sterke weeekly close met minimale wick.
Klopt, lijkt aardig overeen te komen. In de comments zie je nu ook al meteen jouw vraag: "en nu we inmiddels op de 81k staan, is je analyse niet alweer outdated?"

Zijn antwoord:

Kortom: we zitten volgens hem nog binnen de 'foutmarge' van zijn range. Dat begint uiteraard ook alweer een beetje als achteraf je targets aanpassen te klinken, maar goed :P

[ Voor 18% gewijzigd door Guere op 11-11-2024 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:42
TheBrut3 schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:45:
Ik ben uitgecheckt. Deze laatste push was voor mij voldoende om de crypto jaren achter mij te laten. Alleen nog voor de lol 0,1 Bitcoin laten staan en die gaat weg wanneer Bitcoin 1 miljoen waard is. Dat is dan ook wel dikke zelfkastijding, omdat het dan aangeeft dat ik veel te vroeg ben gestopt :+ Ook nog 100 miljoen Shiba laten staan met een soortgelijk idee, verkopen wanneer ze gezamenlijk 1 miljoen waard zijn. Waarschijnlijk nooit dus...
Doel behaald?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
82k

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

82K

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

82k *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Jeetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06 23:30
Poahhh, lekker!

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Dit is nog beter dan pr0n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa

dat stuk mbt spot perp klopt gewoon geen drol van wat ie zegt. 80% vd is het juist spot. En dan tel ik ETF's OTC niet mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
anti elppa schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:11:
dat stuk mbt spot perp klopt gewoon geen drol van wat ie zegt. 80% vd is het juist spot. En dan tel ik ETF's OTC niet mee
Klopt, ETFs via OTC laat hij inderdaad helemaal buiten beschouwing.

Maar wat betreft spot CVD zouden zijn grafiekjes dan simpelweg niet kloppen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Start ETF trading in de US op 15:30? Dan kunnen we nog wel meer vuurwerk verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 30-06 15:33
Welkom in de inflatoire jaren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 25-05 08:52

Pseudoniem

Vires in numeris

Kijkt naar titel van dit topic en leest 'Cryptocurrency Slowchat'. Lang geleden dat ik zoveel mensen actief heb gezien, de nieuwe de comments die er bijkomen gaan net zo snel als de stijging van Bitcoin :9~

Ik wacht nog het moment af dat de ALT-coins verder gaan stijgen en dan wil ik ze verbannen uit mijn portofolio :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 10:45
ByteMe_ schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:58:
Ik heb t idee dat er straks echt een flinke dip komt. Het voelt onderhand te makkelijk.
Dat dacht ik dus ook had het mooi mis. Had echt diamonds hands Moeten houden en niet een deel van de inleg er uit moeten halen om de dip te kunnen pakken.

Ik vrees op dit punt dat een eventuele dip niet laag genoeg gaat zijn om op het punt in te stappen waar ik voorheen uitgestapt ben.

Daarnaast blijft btc maar record na record breken en lijkt nog niet echt te verzwakken. Maar op dit punt fiat er weer in gooien is me te eng. Gelukkig had ik 85% van mijn portfolio gewoon nog dus ik profiteer nog steeds.
Het had alleen meer kunnen zijn.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Weerstand wordt echt hard aangevallen.

100 usd terugvallen en er gelijk weer 200 bij binnen secondes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Laatst online: 14:24
Pseudoniem schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:13:
Kijkt naar titel van dit topic en leest 'Cryptocurrency Slowchat'. Lang geleden dat ik zoveel mensen actief heb gezien, de nieuwe de comments die er bijkomen gaan net zo snel als de stijging van Bitcoin :9~

Ik wacht nog het moment af dat de ALT-coins verder gaan stijgen en dan wil ik ze verbannen uit mijn portofolio :+ .
Mogen alle alts nog 100% erbij doen hier :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Astennu schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:14:
[...]

Dat dacht ik dus ook had het mooi mis. Had echt diamonds hands Moeten houden en niet een deel van de inleg er uit moeten halen om de dip te kunnen pakken.

Ik vrees op dit punt dat een eventuele dip niet laag genoeg gaat zijn om op het punt in te stappen waar ik voorheen uitgestapt ben.

Daarnaast blijft btc maar record na record breken en lijkt nog niet echt te verzwakken. Maar op dit punt fiat er weer in gooien is me te eng. Gelukkig had ik 85% van mijn portfolio gewoon nog dus ik profiteer nog steeds.
FOMO! Op $88k koop je weer bij en bij $92k gaat er weer $15k af :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online

Dit, exact dit. - alleen nog maar de logische top 10...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis

Vis

Darrell schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:14:
Weerstand wordt echt hard aangevallen.

100 usd terugvallen en er gelijk weer 200 bij binnen secondes.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJ4HXlvIQL7ESH3JkiKmY0ZdnCc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Sa3Wq22OcygvX02CksLW6SEn.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Guere schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:04:
[...]

Klopt, lijkt aardig overeen te komen. In de comments zie je nu ook al meteen jouw vraag: "en nu we inmiddels op de 81k staan, is je analyse niet alweer outdated?"

Zijn antwoord:
[Twitter]
Kortom: we zitten volgens hem nog binnen de 'foutmarge' van zijn range. Dat begint uiteraard ook alweer een beetje als achteraf je targets aanpassen te klinken, maar goed :P
Wellicht dat die ETF boomers zo schrikken van een 8% stijging en alles verkopen vanmiddag komt het wel goed.

Follow the trend!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• verstappen33
Mooi om al die euforie te zien, ikzelf ben ook behoorlijk excited dat het eindelijk weer de goede kant op gaat..
Dit wordt mogelijk de 3e bullrun die ik ga meemaken, 2017 top compleet gemist en last van FOMO en dus alles zien verdampen, 2021 redelijk goede winst gepakt..

2024/2025 wordt mijn jaar 8) ..
Exit strategie is bepaald en nu gewoon op mijn handen zitten tot mijn targets of red flags getriggerd worden om te verkopen..

FOMO speelt geen rol meer, afgelopen 3 jaar mooi geDCA't en als ik te vroeg verkoop dan is het maar zo, ik hoeft niet het laatste druppeltje uit de fles..

Daarna gewoon rustig de bear afwachten en weer langzaam DCA'en..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 30-06 15:33
Astennu schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:14:
[...]

Vorige keer had ik FOMO op 69 000 dollar. Door de geruststellende woorden van de Taro heb ik het aangehouden, betaalt zich na een paar maanden dus uit!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
BeyondThunder schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:13:
Start ETF trading in de US op 15:30? Dan kunnen we nog wel meer vuurwerk verwachten.
ik volg letterlijk prijs actie van dag tot dag. ATH keer op keer word gezet door spot (coinbase). gros vd tijd loopt spot prijs 100 tot 200 $ voor op margin.

Margin voor op spot zie je altijd einde bullrun. En dat ziet er totaal anders uit. Funding is ook amper boven neutraal geweest. Doe de funding x10 en dan geef ik hem gelijk (eind 2017 en 2021). Nu is het gewoon spot spot spot. Alle margin traders zijn totaal uit het veld geslagen door die 7 maanden rektoni. Record hoeveelheden mensen die rekt gegaan zijn met margin.

Die creditprutser is volgens mij iemand die gewoon amper nog cycles mee gemaakt heeft

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
oudje even afstoffen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jl3Rlu4cTf50YfvTjAmkdiW8bQI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jS1NLU8E2maIcspCs3tZZrMd.png?f=user_large

edit: afbeelding staat 10s online.. rustig met die +1's

[ Voor 13% gewijzigd door Aeronaut op 11-11-2024 11:20 ]

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Gas derop! Laat iedereen die nu winst pak dikke spijt krijgen en lanceer die meuk naar 420k voor de miem :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
ik wacht op een 2-3x. thats it. 3.5-5$ :w

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06 23:30
TP-1 komt in zicht. We zijn bijna bij 96k toch?
:9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

* ByteMe_ heeft hetzelfde. Ik heb meme shitcoins gekocht om er 200% uit te kunnen halen, maar daarbij wel voor december. Fingers crossed. Als het minder is maar nog steeds winst tegen die tijd ga ik wrs ook verkopen, dan wordt het BTC maxi.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:47
Coldcat schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:38:
[...]

Ik kwam deze website tegen: https://colintalkscrypto.com/cbbi/

Die heeft me in ieder geval op de bodem geholpen om te kopen :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
IMO kloppen de RHODL en de Puell multiple niet op deze website, die heb ik zelf daarom standaard uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verstappen33
Ik heb nog een hele pot XRP, qua dollar koers sta ik lekker in de plus, maar ik zit net de XRP/BTC chart te bekijken en we staan op een ATL.. zelfde level als 2017 en 2021.. Mooie springplank voor een x20 of een x30 vanaf hier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 10:45
Coldcat schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:16:
[...]

FOMO! Op $88k koop je weer bij en bij $92k gaat er weer $15k af :+
Nou dat inderdaad :(
Ik blijf nu ook bij mijn plan en pas als er echt een goede correctie komt stap ik weer in. En anders gaat het geld terug naar de bankrekening ook prima.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Ongelofelijk dat de Bitvavo app nog niet is gecrached.
Pagina: 1 ... 159 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!